PDA

Bekijk Volledige Versie : Tweeden keer van forum geflikkerd (Engels)



HenkS
01-08-06, 19:48
Omdat ik dit (uit het Duits vertaalde) gedicht van Erich Fried had gepost?
Of omdat ik de Header drie kernwoorden van dit gedicht op een rijtje had gezet?
Is dat niet flauw?

Luister, nieuwe Henk.

Dit soort gedichten die de oude SS, SA etc met de haren erbij slepen hebben een provocerend effect. Dat is iets wat in deze walgelijke dagen juist vermeden dient te worden.

Hou je in je berichten en opvattingen bij de actualiteit en sleep niet de duvel en zn ouwe moer dr steeds bij.

Geef gerust je kritiek maar doe dat in het nu.

Je kan dit bericht opvatten als een waarschuwing.
Als je deze niet van plan bent ter harte te nemen dan volgen er andere maatregelen.

angkor/beheer

HenkS
01-08-06, 21:26
Geplaatst door HenkS
Omdat ik dit (uit het Duits vertaalde) gedicht van Erich Fried had gepost?
Of omdat ik de Header drie kernwoorden van dit gedicht op een rijtje had gezet?
Is dat niet flauw?

Luister, nieuwe Henk.

Dit soort gedichten die de oude SS, SA etc met de haren erbij slepen hebben een provocerend effect. Dat is iets wat in deze walgelijke dagen juist vermeden dient te worden.

Hoezo met de haren er bij slepen? Dit was een gedicht uit 1988 van de Duitse jood Erich Fried. Een over de hele wereld bewonderd dichter die in vrijwel alle bloemlezingen van Duitse literatuur die ik ken met tenminste een gedicht is opgenomen.

Hou je in je berichten en opvattingen bij de actualiteit en sleep niet de duvel en zn ouwe moer dr steeds bij.

Oh! Dat heb ik dan gemist in jullie spelregels dat er hier geen historische vergelijkingen gemaakt mogen worden.
En ik maar denken dat er een oorzakelijke samenhang bestond tussen het Palestijnse lot en Nazi-Duitsland.

Geef gerust je kritiek maar doe dat in het nu.

Gewoon lekker beheerst stoom afblazen en het Palestijnse leed met objectieve uitleg van de mainstreammedia laten doorsudderen. Zoals de afgelopen 50 jaar.

Je kan dit bericht opvatten als een waarschuwing.
Als je deze niet van plan bent ter harte te nemen dan volgen er andere maatregelen.

Niet meer nodig!

angkor/beheer