PDA

Bekijk Volledige Versie : Pedo-uitspraak Jody Bernal: Hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de lul



Qaiys
02-08-06, 00:38
Jody Bernal door het stof na uitglijder

Door STEFAN RAATGEVER


ROTTERDAM - Zanger Jody Bernal gaat diep door het stof nadat hij gisteren in opspraak raakte als gevolg van een nachtelijk radio-interview.

http://www.ad.nl/multimedia/archive/00087/jodybernal_87513h.jpg
Jody Bernal. Foto William Rutten

In het programma van 3FM-deejay Dennis Weening vertelde Bernal (24) na een feestje drie meisjes te hebben meegenomen naar huis. Met de meisjes - 17, 19 en 23 jaar oud - zou Bernal seks gehad hebben.

Een vraag van de presentator over de erg jonge leeftijd van het drietal, beantwoordde Bernal met ‘hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de lul’. Bernal zei zich gisteren ‘diep te schamen’ voor de uitspraken. ,,Het is ongelooflijk dom. Ik kan mezelf wel voor m’n kop slaan zoveel spijt heb ik nu.’’

Bernals woorden leidden tot veel ophef. Op internetforums werd hij beticht van pedofilie. De zanger zelf kreeg honderden verontwaardigde mails. ,,Ook van ouders van misbruikte kinderen. Dat deed me veel pijn. Ik heb zitten huilen. Dit heb ik nooit bedoeld. Seks met minderjarigen is iets afschuwelijks. Ik heb zelf een zusje van 12. Ik moet er niet aan denken dat zoiets met haar gebeurt.’’

Het radio-interview vond plaats in de nacht van zaterdag op zondag toen Bernal net terug was van een dansfeest op het Scheveningse strand. ,,Het was gezellig, we hadden flink rosé gedronken. Het radiogesprek was totale lulkoek. De meisjes waren m’n nichtje, een vriendinnetje van haar en een vriendin van mij. Nee, met geen van hen heb ik seks gehad. Ik ben alleen naar bed gegaan en werd ’s ochtends met hoofdpijn wakker.’’

Volgens Bernal zijn zijn uitspraken gisteren door 3 FM-deejay Sander Lantinga in zijn ochtendshow uit z’n verband gehaald. ,,Het gesprek is via knippen en plakken gemanipuleerd. Dat vind ik niet kunnen. Dennis en ik hadden een veel langere conversatie over seks met oudere vrouwen toen ik die zin zei. Maar het is mijn fout: zeker in het licht van de komst van die nieuwe politieke partij mag je dit soort dingen nooit zeggen.’’

http://www.ad.nl/cultuurenshow/article512108.ece

observer
02-08-06, 08:04
hij wilde gewoon beetje heftig zijn om de roddel dat hij lid is van de gerard joling fanclub uit de wereld te helpen

overigens om nu hem een pedo te noemen is overdreven

17 is gewoon legaal

Mill
02-08-06, 08:54
Nee, met geen van hen heb ik seks gehad.

Nee, natuurlijk niet. Die jongen is gayer dan Ronnie Tober.

sater
02-08-06, 10:19
:kotsen2: tja, dat krijgt men als het brein in de lul huist.

Mark
02-08-06, 10:22
Ik wist niet dat ie antiliaans was.

naam
02-08-06, 10:30
Geplaatst door Mark
Ik wist niet dat ie antiliaans was. :schok:

Komt er wel uit de buurt toch.