PDA

Bekijk Volledige Versie : Ontslagbrief aan FOX News



Coolassprov MC
03-08-06, 00:26
This is a letter sent from two FOX news producers in Amman, Jordan to FOX news:

Date: Mon, 31 Jul 2006

Dear All,

We would like to announce our resignation from Fox News in Amman. Although we never actually worked for your organization, we helped for the past three years in facilitating your work in the Middle East.
We base our decision on moral issues. We can no longer work with a news organization that claims to be fair and balanced when you are so far from that. Not only are you an instrument of the Bush White House, and Israeli propaganda, you are war mongers with no sense of decency, nor professionalism. You have crossed all borders and red lines. An Arab mother cries over the death of her child very much like an American and Israeli mother.
Arab blood is not cheap, and we are not barbarians. You ought to be more responsible and have more decency when you take one side against the other. You have a role to play and a responsibility to shoulder for the sake of your very naive viewers.
Throughout the three years we worked with you, and helped you, we thought you would develop a degree of respect to people in this part of the world. But the disdain and blatant one-sided coverage of all Mideast conflicts only highlights your total lack of humanity and bias toward Israel. Your lack of professionalism has made you a tool of ridicule throughout the world. Your inexperienced anchors with their racist comments are not only a shameful scar on the American Media, they simply represent state run Television networks in countries you despise in the Middle East.
Finally, our decision again is based on moral and professional basis and from now on we will no longer help in any Fox related matters.
Serene Sabbagh
Jomana Karadsheh

~Panthera~
03-08-06, 00:31
Lef !! :duim:

Oeroeboeroe
03-08-06, 00:39
Bron?

Coolassprov MC
03-08-06, 01:30
Geplaatst door Oeroeboeroe
Bron?

Ik begrijp dat ik niet de meest btrouwbare ben; neem dan ook niet mijn woord hiervoor:

Je hebt de namen; ga maar lekker google'n!

mark61
03-08-06, 01:35
Geplaatst door ~Panthera~
Lef !! :duim:

Snap niet dat ze er ooit voor zijn gaan werken.

Oeroeboeroe
03-08-06, 01:36
Geplaatst door Coolassprov MC
Ik begrijp dat ik niet de meest btrouwbare ben; neem dan ook niet mijn woord hiervoor:

Je hebt de namen; ga maar lekker google'n!

Vraag ik aan iedereen hoor!

Coolassprov MC
03-08-06, 01:42
Geplaatst door Oeroeboeroe
Vraag ik aan iedereen hoor!

No offense; als je kunt googlen zul je zien dat ze daadwerkelijk werken voor FOX; of gewerkt hebben als mijn post klopt.

Je zult indrukwekkende rapportages van de handen van deze twee producers vinden.

De exacte link kan ik je helaas (nog) niet geven en bellen naar FOX News gaat niet zo makkelijk, he? De website en FOX dan maar in de gaten houden; ze zullen zeer zeker gemist worden als ze er niet meer voor werken.

Oeroeboeroe
03-08-06, 01:47
Geplaatst door Coolassprov MC
No offense; als je kunt googlen zul je zien dat ze daadwerkelijk werken voor FOX; of gewerkt hebben als mijn post klopt.

Je zult indrukwekkende rapportages van de handen van deze twee producers vinden.

De exacte link kan ik je helaas (nog) niet geven en bellen naar FOX News gaat niet zo makkelijk, he? De website en FOX dan maar in de gaten houden; ze zullen zeer zeker gemist worden als ze er niet meer voor werken.

:p Fox is door Casema uit het digitale pakket gegooid.

Coolassprov MC
03-08-06, 02:05
Geplaatst door Oeroeboeroe
:p Fox is door Casema uit het digitale pakket gegooid.

Vandaar dat ik het over internet en de oerouderwetse telefoon had?

Oeroeboeroe
03-08-06, 02:06
Geplaatst door Coolassprov MC
Vandaar dat ik het over internet en de oerouderwetse telefoon had?

Dat weet ik niet, ik meldde het even als nieuwsfeitje.

Messenjah
03-08-06, 10:58
In de docu "Outfoxed" (http://www.vpro.nl/programma/tegenlicht/afleveringen/19365659/) zie je wel meer van die ex-medewerkers van Fox die hun twijfels hebben bij de objectiviteit van Fox.

Nelis70
03-08-06, 11:15
Geplaatst door Messenjah
In de docu "Outfoxed" (http://www.vpro.nl/programma/tegenlicht/afleveringen/19365659/) zie je wel meer van die ex-medewerkers van Fox die hun twijfels hebben bij de objectiviteit van Fox.

Volgens mij heeft niemand twijfels over de objectiviteit van Fox: iedereen weet nl. beter.

Coolassprov MC
03-08-06, 23:53
Geplaatst door Nelis70
Volgens mij heeft niemand twijfels over de objectiviteit van Fox: iedereen weet nl. beter.

Zelfs jij; mijn gebrek aan respect voor FOX heeft een nieuw dieptpunt bereikr!

Nelis70
04-08-06, 10:20
Geplaatst door Coolassprov MC
Zelfs jij; mijn gebrek aan respect voor FOX heeft een nieuw dieptpunt bereikr!

zelfs ik :)
misschien ben ik net wat minder rechts dan je denkt.

Coolassprov MC
04-08-06, 21:56
Geplaatst door Nelis70
zelfs ik :)
misschien ben ik net wat minder rechts dan je denkt.

Is rechts waar je duim links zit?