PDA

Bekijk Volledige Versie : Joodse winkels in Rome beklad met Hakenkruizen



tr_imparator
03-08-06, 02:47
In rome zijn zo een 20 joodse winkels verspreid over de stad met hakenkruizen beklad. Ook zijn de sloten dichtgeplakt en zijn spullen vernield. In pamfletten zegt de groep Gewapende Revolutionaire Fascisten dat de actie te maken heeft met de Israelische acties in Libanon.



nos.teletekst

Oeroeboeroe
03-08-06, 02:49
:zegniets: Arabische roofmoordenaars en hun fascistische helpers...

ronald
03-08-06, 05:56
Ik breid mijn stelling uit.....Arabieren en Revolutionaire Fascisten bewijzen het keer op keer dat antizionisme = antisemitisme.

Qaiys
03-08-06, 12:12
Geplaatst door ronald
Ik breid mijn stelling uit.....Arabieren en Revolutionaire Fascisten bewijzen het keer op keer dat antizionisme = antisemitisme.

Gooi er maar ook een paar zionistische bommen op zoals ze de ontvoering uitgebreid hebben naar het bestraffen van een heel volk met kinderen en al.

Nelis70
03-08-06, 12:20
Geplaatst door Qaiys
Gooi er maar ook een paar zionistische bommen op zoals ze de ontvoering uitgebreid hebben naar het bestraffen van een heel volk met kinderen en al.

Ontvoering plus gelijktijdige doden van 8 soldaten, plus daarna honderden raketten.

Denk overigens nog steeds dat een aantal Israelische reacties niet te rechtvaardigen zijn.

Spoetnik
03-08-06, 12:23
Ik vind dat Israel nu Italie moet aanvallen om de Joodse burgers te beschermen!

Laat de Israelische bommen de Italiaanse gemeenschap zo terroriseren dat zij deze terroristen onder hun aan pakken.

Nelis70
03-08-06, 12:36
Geplaatst door tr_imparator
In rome zijn zo een 20 joodse winkels verspreid over de stad met hakenkruizen beklad. Ook zijn de sloten dichtgeplakt en zijn spullen vernield. In pamfletten zegt de groep Gewapende Revolutionaire Fascisten dat de actie te maken heeft met de Israelische acties in Libanon.



nos.teletekst

Was natuurlijk te voorspellen, maar wel erg stom.

Qaiys
03-08-06, 12:39
Geplaatst door Nelis70
Ontvoering plus gelijktijdige doden van 8 soldaten, plus daarna honderden raketten.

Denk overigens nog steeds dat een aantal Israelische reacties niet te rechtvaardigen zijn.

Niet liegen, raketten zijn pas later gekomen nadat de zionisten libanese burgers met zware bommen hadden bestookt en het conflict hadden uitgebreid naar burgers en burgerdoelen

knuppeltje
03-08-06, 13:20
Geplaatst door Qaiys
Niet liegen, raketten zijn pas later gekomen nadat de zionisten libanese burgers met zware bommen hadden bestookt en het conflict hadden uitgebreid naar burgers en burgerdoelen

Qaiys, zeg eens tegen die Blum dat er ook nog staatsterroristen zijn.

Nelis70
03-08-06, 13:51
Geplaatst door Qaiys
Niet liegen, raketten zijn pas later gekomen nadat de zionisten libanese burgers met zware bommen hadden bestookt en het conflict hadden uitgebreid naar burgers en burgerdoelen

12 juli worden twee soldaten ontvoerd en enkelen gedood, Israel valt diezelfde dag Beiroet aan, 13 juli vallen er raketten op Haifa. Eén dag later. Je hebt dus gelijk dat het later is, maar één dag vind ik amper later te noemen. Overigens ontkende de Hezbollah verantwoordelijkheid voor die raketten op Haifa.

Qaiys
03-08-06, 13:53
Geplaatst door knuppeltje
Qaiys, zeg eens tegen die Blum dat er ook nog staatsterroristen zijn.

Daar doelt Blum dus ook op. Als we een luchmacht hebben en daarmee de mensen bombarderen dan noemen we dat geen terrorisme maar als een individu dat doet met ene simpele bommetje dan wel.

Qaiys
03-08-06, 14:02
Geplaatst door Nelis70
12 juli worden twee soldaten ontvoerd en enkelen gedood, Israel valt diezelfde dag Beiroet aan, 13 juli vallen er raketten op Haifa. Eén dag later. Je hebt dus gelijk dat het later is, maar één dag vind ik amper later te noemen. Overigens ontkende de Hezbollah verantwoordelijkheid voor die raketten op Haifa.

Je kan het ook hebben over het liquideren van leiders door in overvolle steden hun auto met een raket middels apache helikopters op te blazen en dan de slachtoffers collateral damage noemen. Je kunt het ook hebben over het ontvoeren van zoveel mensen die nog steeds vast zitten zonder enig vorm van rechtspraak.

Nelis70
03-08-06, 14:26
Geplaatst door Qaiys
Je kan het ook hebben over het liquideren van leiders door in overvolle steden hun auto met een raket middels apache helikopters op te blazen en dan de slachtoffers collateral damage noemen. Je kunt het ook hebben over het ontvoeren van zoveel mensen die nog steeds vast zitten zonder enig vorm van rechtspraak.

Klopt allemaal denk ik, maar we hàdden het over jouw opmerking dat de libanese raketten pas later zijn gekomen, en dàt was een sterk gekleurde voorstelling van zaken.

knuppeltje
03-08-06, 14:44
Geplaatst door Nelis70
12 juli worden twee soldaten ontvoerd en enkelen gedood, Israel valt diezelfde dag Beiroet aan, 13 juli vallen er raketten op Haifa. Eén dag later. Je hebt dus gelijk dat het later is, maar één dag vind ik amper later te noemen. Overigens ontkende de Hezbollah verantwoordelijkheid voor die raketten op Haifa.

Waarmee vielen ze Beiroet dan op die datum aan volgens jou?

Met pijl en boog?

Waterpistool?

Klapperpistool?

Papieren vliegtuigjes?

Of waren het toch gewoon door vliegtuigen afgeworpen raketten en bommen?

Qaiys
03-08-06, 14:45
Geplaatst door Nelis70
Klopt allemaal denk ik, maar we hàdden het over jouw opmerking dat de libanese raketten pas later zijn gekomen, en dàt was een sterk gekleurde voorstelling van zaken.

Dat is geen gekleurde voorstelling van zaken, jouw chronologie was onjuist.

Nelis70
03-08-06, 15:20
Geplaatst door Qaiys
Dat is geen gekleurde voorstelling van zaken, jouw chronologie was onjuist.
?? op 13 juli werden geen raketten op Haifa gegooid?

Qaiys
03-08-06, 15:24
Geplaatst door Nelis70
?? op 13 juli werden geen raketten op Haifa gegooid?

Aub niet dom doen, zoek het begrip chronologie op.

Nelis70
03-08-06, 15:28
Geplaatst door knuppeltje
Waarmee vielen ze Beiroet dan op die datum aan volgens jou?

Met pijl en boog?

Waterpistool?

Klapperpistool?

Papieren vliegtuigjes?

Of waren het toch gewoon door vliegtuigen afgeworpen raketten en bommen?

Ik neem aan dat het geen multiple choice vrag is, anders zou ik voor de laatste optie kiezen. Ik schreef alleen dat de Hezbollah al heel snel (een dag later) meedeed met het richten op burgerdoelen.

mark61
03-08-06, 15:34
Geplaatst door Nelis70
Ik neem aan dat het geen multiple choice vrag is, anders zou ik voor de laatste optie kiezen. Ik schreef alleen dat de Hezbollah al heel snel (een dag later) meedeed met het richten op burgerdoelen.

Moeten ze een weekje wachten ofzo?

Meanwhile in Rome.

Nelis70
03-08-06, 15:36
Geplaatst door Qaiys
Aub niet dom doen, zoek het begrip chronologie op.
Ik noem 2 data, in de juiste volgorde, met de gebeurtenissen die erop plaatsvonden, en jij zegt dat de chronologie niet juist is. En dan vind je het gek dat ik niet precies begrijp wat jij dan wilt zeggen?
Een aantal mogelijkheden:
- jij denkt dat 13 juli niet ná, maar vóór 12 juli viel dit jaar; het leek me niet dat je dat bedoelde
- jij denkt dat 13 juli niet één dag maar meerdere dagen na 12 juli viel; zo dom leek je me ook al niet
- jij denkt dat de Hezbollah niet op 13 juli, dus 1 dag na de gedode soldaten, en de Israelische aanval op Beiroet, raketten op Haifa schoten. Dat leek me de waarschijnlijkste optie, dus dat checkte ik even, in de hoop een normale bevestiging daarop te krijgen.

Marsipulami
03-08-06, 16:01
Geplaatst door Spoetnik
Ik vind dat Israel nu Italie moet aanvallen om de Joodse burgers te beschermen!


Nee dat doet Israël niet. Israël heeft veel liever dat die Italiaanse joden ook naar Israël verhuizen. Ze hebben daar joden nodig om hun nederzettingen te bevolken en soldaten voor hun leger. Mogelijks zit de Mossad achter het antisemitisme in Italië.

observer
03-08-06, 16:52
Geplaatst door Marsipulami
Nee dat doet Israël niet. Israël heeft veel liever dat die Italiaanse joden ook naar Israël verhuizen. Ze hebben daar joden nodig om hun nederzettingen te bevolken en soldaten voor hun leger. Mogelijks zit de Mossad achter het antisemitisme in Italië. en betere kledingzaken dus dat is meegenomen

hmm als je die gedachtenwereld ingaat is dan elke daad tegen moslims mogelijk door moslims gedaan?

knuppeltje
03-08-06, 16:55
Geplaatst door Nelis70
Ik neem aan dat het geen multiple choice vrag is, anders zou ik voor de laatste optie kiezen. Ik schreef alleen dat de Hezbollah al heel snel (een dag later) meedeed met het richten op burgerdoelen.

Dan moet je toch eens beter lezen want dat schreef je dus niet!