PDA

Bekijk Volledige Versie : Autopsy: No Arabs on Flight 77



IbnRushd
03-08-06, 18:26
Autopsy: No Arabs on Flight 77

by Dr. Thomas R. Olmsted

April 30, 2006


I am an ex Naval line officer and a psychiatrist in private practice in New Orleans, a Christian and homeschool dad. It troubled me a great deal that we rushed off to war on the flimsiest of evidence. I considered various ways to provide a smoking gun of who and why Sept 11th happened. Astute observers noticed right away that there were no Arabic sounding names on any of the flight manifests of the planes that “crashed” on that day.

A list of names on a piece of paper is not evidence, but an autopsy by a pathologist, is. I undertook by FOIA request, to obtain that autopsy list and you are invited to view it below. Guess what? Still no Arabs on the list. It is my opinion that the monsters who planned this crime made a mistake by not including Arabic names on the original list to make the ruse seem more believable.

When airline disasters occur, airlines will routinely provide a manifest list for anxious families. You may have noticed that even before Sep 11th, that airlines are pretty meticulous about getting an accurate headcount before takeoff. It seems very unlikely to me that five Arabs sneaked onto a flight with weapons.

Meanwhile, back at the ranch, the Armed Forces Institute of Pathology (AFIP), does a miraculous job and identified nearly all the bodies on November 16th 2001.

The AFIP suggest these numbers; 189 killed, 125 worked at the Pentagon and 64 were “passengers” on the plane. The AA list only had 56 and the list just obtained has 58. They did not explain how they were able to tell “victims” bodies from “hijacker” bodies. In fact, from the beginning NO explanation has been given for the extra five suggested in news reports except that the FBI showed us the pictures to make up the difference, and that makes it so.

Now, being the trusting sort, I figured that the government would want to quickly dispel any rumors so we could get on with the chore of kicking Osama/Saddam’s butt (weren’t these originally two different people?). It seemed simple to me... produce the names of all the bodies identified by the AFIP and compare it with the publicized list of passengers. So, I sent a Freedom of Information Act (FOIA) request to the AFIP and asked for an expedited response, because we were getting ready to send our boys to war on the pretext that Osama/Sadaam had done the deed. Fourteen months later, a few US soldiers dead, many Iraqi civilians pushing up daisies, and I finally get the list. Believe me that they weren’t a bit happy to give it up, and I really have no idea why they choose now to release it.

No Arabs wound up on the morgue slab; however, three ADDITIONAL people not listed by American Airline sneaked in. I have seen no explanation for these extras. I did give American the opportunity to “revise” their original list, but they have not responded. The new names are: Robert Ploger, Zandra Ploger, and Sandra Teague. The AFIP claims that the only “passenger” body that they were not able to identify is the toddler, Dana Falkenberg, whose parents and young sister are on the list of those identified.



The satanic masterminds behind this caper may be feeling pretty smug about the perfect crime, but they have left a raft of clues tying these unfortunates together. Stay tuned for part two to take a much closer look of the cast of characters on this ill-fated flight.

To see full-size images of autopsy lists and FOIA request please visit: http://www.sierratimes.com/03/07/02/article_tro.htm.

bron: http://www.globalresearch.ca/index.php?context=viewArticle&code=OLM20060430&articleId=2350

mark61
03-08-06, 18:36
Geplaatst door IbnRushd
You may have noticed that even before Sep 11th, that airlines are pretty meticulous about getting an accurate headcount before takeoff. It seems very unlikely to me that five Arabs sneaked onto a flight with weapons.

en


The AFIP suggest these numbers; 189 killed, 125 worked at the Pentagon and 64 were “passengers” on the plane. The AA list only had 56 and the list just obtained has 58.

spreken elkaar tegen. Dr klopt dus niks van passagierslijsten. Vzv ik weet waren ze altijd vreselijk slordig op binnenlandse vluchten, dat is daar net wat een bus hier is. Ook geen controlepoortjes.

Tis niet verwonderlijk dat Arabieren / buitenlanders niet te identificeren waren. Waar moet je het vergelijkende DNA zoeken dan? Onder 200 miljoen willekeurige Arabieren? Je kan wel papa Atta vragen om dna. Maar ik denk dat New York zo'n puinhoop was dat je van veel mensen niets, maar dan ook niets terugvindt. Atomen.

Verder, als de meeste mensen in de wereld, inclusief moslims, lijken te accepteren dat die vliegtuigen gekaapt werden door Egyptenaren, Saoedi's en nog wat, dan doet de werkelijkheid er niet meer toe; die werkelijkheid is dan de perceptie.

Waarom zou al Qa'ida meedoen aan de maskerade? Omdat ze het graag hadden gedaan, dan toch? Dus voor de intentie maakt het niet uit.

Ik begrijp dat samenzweringsgedoe nooit zo. Tis altijd een zootje met onbeantwoorde vragen, elke keer.

IbnRushd
03-08-06, 18:40
Geplaatst door mark61


Waarom zou al Qa'ida meedoen aan de maskerade? Omdat ze het graag hadden gedaan, dan toch? Dus voor de intentie maakt het niet uit.



Wat ik wel interessant vind is waarom Bin Laden en zijn kornuiten de aanslag niet opeisten en elke betrokkenheid ontkenden. Dat is toch vreemd?

mark61
03-08-06, 18:46
Geplaatst door IbnRushd
Wat ik wel interessant vind is waarom Bin Laden en zijn kornuiten de aanslag niet opeisten en elke betrokkenheid ontkenden. Dat is toch vreemd?

Nee hoor, ik geloof ook niet dat ze er wat mee te maken hadden. Maar ze vonden het wel leuk. :) En daar ging het mij om. Om het beeld dat in de wereld bestaat. Wat de precieze feiten zijn doet er dan al niet meer toe.

Voor zowel voor- als tegenstanders van de daad is het een symbool. Zelfs als de Mossad en de CIA erachter zitten doet dat er niet eens toe, begrijp je wat ik bedoel?

(Intussen doet al Zawahiri dat wel, dat opeisen, toch?)

(Ik zie al Qa'ida sowieso niet als die geweldige boeman-organisatie.)

IbnRushd
03-08-06, 21:43
Geplaatst door mark61
Nee hoor, ik geloof ook niet dat ze er wat mee te maken hadden. Maar ze vonden het wel leuk. :) En daar ging het mij om. Om het beeld dat in de wereld bestaat. Wat de precieze feiten zijn doet er dan al niet meer toe.

Voor zowel voor- als tegenstanders van de daad is het een symbool. Zelfs als de Mossad en de CIA erachter zitten doet dat er niet eens toe, begrijp je wat ik bedoel?

(Intussen doet al Zawahiri dat wel, dat opeisen, toch?)

(Ik zie al Qa'ida sowieso niet als die geweldige boeman-organisatie.)

Ik ook niet. Tussendoor worden de moslims geassocieerd met 'terroristen', althans 'in staat zijn tot iets geks'. Hebben ze dat toch voor elkaar gekregen die [...].
Een gelegenheid voor Israël om harde maatregelen te nemen tegen verzetstrijders die gezien worden als terroristen. Dat vinden de westerlingen wel nodig en 'terecht'. Tja.

mark61
03-08-06, 21:53
Geplaatst door IbnRushd
Ik ook niet. Tussendoor worden de moslims geassocieerd met 'terroristen', althans 'in staat zijn tot iets geks'. Hebben ze dat toch voor elkaar gekregen die [...].
Een gelegenheid voor Israël om harde maatregelen te nemen tegen verzetstrijders die gezien worden als terroristen. Dat vinden de westerlingen wel nodig en 'terecht'. Tja.

Ik geloof niet dat die koppeling van Israel van 'hun zaak' aan de 'war on terrorism' algemeen geaccepteerd is. Door Bush, ja.

IbnRushd
03-08-06, 21:58
Geplaatst door mark61
Ik geloof niet dat die koppeling van Israel van 'hun zaak' aan de 'war on terrorism' algemeen geaccepteerd is. Door Bush, ja.

Dat begrijp ik. Maar als je bijvoorbeeld zo'n VVD'er sukkel op NOVA hoort dat Hezbollah of Hamas een terroristische organisatie is.. tja dan houdt het op. Over de moordenaars in COngo gebruiken ze waarschijnlijk andere benamingen voor; iig geen terroristen.

mark61
03-08-06, 22:01
Geplaatst door IbnRushd
Dat begrijp ik. Maar als je bijvoorbeeld zo'n VVD'er sukkel op NOVA hoort dat Hezbollah of Hamas een terroristische organisatie is.. tja dan houdt het op. Over de moordenaars in COngo gebruiken ze waarschijnlijk andere benamingen voor; iig geen terroristen.

Yep. De VVD... :boer:

IbnRushd
03-08-06, 22:05
Geplaatst door mark61
Yep. De VVD... :boer:

Ik had het eigenlijk meer over die indoctrine. Als iedereen roept dat Hams of Hezbollah - nb islamitische organisaties - terroristen zijn. .. tja.. dan is categoriseren binnenkort niet zo moeilijk meer; alles wat riekt naar moord en moslim is de link makkelijk gemaakt. Het is een vies - wellicht onbedoeld - spelletje.

mark61
03-08-06, 22:21
Geplaatst door IbnRushd
Ik had het eigenlijk meer over die indoctrine. Als iedereen roept dat Hams of Hezbollah - nb islamitische organisaties - terroristen zijn. .. tja.. dan is categoriseren binnenkort niet zo moeilijk meer; alles wat riekt naar moord en moslim is de link makkelijk gemaakt. Het is een vies - wellicht onbedoeld - spelletje.

Dat woordspelletje is al jaren bezig. Ik gebruik het woord 'terrorisme' liever helemaal niet meer; de een zijn terrorist is de ander zijn vrijheidsstrijder, en staten vallen er voor het gemak maar helemaal buiten.

Hamas staat op de lijst; Hezbollah niet.

Evengoed is van de doorsnee Libanees uit gezien een gewapende club in je land geen fris idee. Stel je voor dat van Baalen de aanvoerder was van de gewapende arm van de VVD.

IbnRushd
03-08-06, 22:24
Geplaatst door mark61
Dat woordspelletje is al jaren bezig.


Het heeft ook jaren nodig voor dat iedereen een beetje in de goede richting 'geïndoctrineerd' is. :wink:

mark61
03-08-06, 23:12
Geplaatst door IbnRushd
Het heeft ook jaren nodig voor dat iedereen een beetje in de goede richting 'geïndoctrineerd' is. :wink:

:student: Sommigen trappen er echter niet in!

Coolassprov MC
03-08-06, 23:30
Geplaatst door mark61
Maar ik denk dat New York zo'n puinhoop was dat je van veel mensen niets, maar dan ook niets terugvindt. Atomen.

Het vuur was heet gewoon om drie van 's werelds meest indrukwekkende gebouwen in masseief opzicht te reduceren tot een hoopje stof en gebogen metaal; inclusief de twee vliegtuigen die er tegenaan vlogen; inclusief de zwarte doos die doorgaans ontworpen is om altijd heel en bruikbaar teruggevonden te worden; allemaal letterlijk gevaporiseerd en opgenomen door de schone lucht; maar men heeft wel een plastieke identiteitskaart van Mohammed Atta heelhuids terug kunnen vinden; twee blokken verderop!

Hoeveel toestellen zouden er gekaapt zijn op 11/09/2001?

Overleg me een passagierslijst van slechts 1 van de toestellen waarop de naam van een Arabier staat!

mark61
03-08-06, 23:31
Geplaatst door Coolassprov MC
Het vuur was heet gewoon om drie van 's werelds meest indrukwekkende gebouwen in masseief opzicht te reduceren tot een hoopje stof en gebogen metaal; inclusief de twee vliegtuigen die er tegenaan vlogen; inclusief de zwarte doos die doorgaans ontworpen is om altijd heel en bruikbaar teruggevonden te worden; allemaal letterlijk gevaporiseerd en opgenomen door de schone lucht; maar men heeft wel een plastieke identiteitskaart van Mohammed Atta heelhuids terug kunnen vinden; twee blokken verderop!

Hoeveel toestellen zouden er gekaapt zijn op 11/09/2001?

Overleg me een passagierslijst van slechts 1 van de toestellen waarop de naam van een Arabier staat!

Ik heb niet zoveel te overleggen. Paspoort is idd miraculeus. Toch dacht ik dat papa Atta wel gelooft dat zijn zoon in die bak zat, of niet soms?

Coolassprov MC
03-08-06, 23:50
Geplaatst door mark61
Ik heb niet zoveel te overleggen. Paspoort is idd miraculeus. Toch dacht ik dat papa Atta wel gelooft dat zijn zoon in die bak zat, of niet soms?

Ach, er is ook een dame die gedetailleere info naar buiten bracht over Atta; zij zou namelijk de vrindin van Atta zijn; volgens haar was Atta een cokesnuivende drugsdealer die alleen maar Amerikaanse vrinden had; het tegengestelde dus van de geschetste moslimfundamentalist.

Ach, die verklaring van die zogenaamde zuster in een Koeweits ziekenhuis; je weet wel; die meid die verklaardde dat Saddam's bezettingstroepen baby's uit de incubator haaldden en zelfs onderwierpen aan de meest walgelijke (seksuele?) handelingen, bleek later de dochter van de Koeweitse ambassadeur van de VS te zijn die haar acteerambities op de proef stelden.

Deze laatste verklaring gaf wel de doorslag voor het Amerikaanse volk om in te stemmen met de Eerste Golfoorlog

mark61
03-08-06, 23:52
Geplaatst door Coolassprov MC
Ach, er is ook een dame ...

Papa dus. Die dame zal wel kloppen.

Coolassprov MC
03-08-06, 23:54
Geplaatst door mark61
Papa dus. Die dame zal wel kloppen.

Niet dus.