PDA

Bekijk Volledige Versie : Machtige Raad van Rabijnen: Alle Libanezen uitmoorden mag, er zijn geen onschuldigen



Victory
03-08-06, 21:19
Machtige Raad van Rabijnen: Alle Libanezen uitmoorden mag, er zijn geen onschuldigen


Yesha Rabbinical Council: During time of war, enemy has no innocents

The Yesha Rabbinical Council announced in response to an IDF attack in Kfar Qanna that "according to Jewish law, during a time of battle and war, there is no such term as 'innocents' of the enemy."

All of the discussions on Christian morality are weakening the spirit of the army and the nation and are costing us in the blood of our soldiers and civilians," the statement said. (Efrat Weiss)

(07.30.06, 17:37)
http://www.ynetnews.com/articles/1,7340,L-3283720,00.html

Vertaling:
Yesha Raad van Rabijnen: Tijdens oorlog heeft de vijand geen onschuldigen

De Yesha Raad van Rabijnen heeft in een reactie op de Israelische luchtaanval op Qana verklaard dat "volgens de Joodse wetgeving, in tijd van slag en oorlog, is er niet zoiets als "onschuldigen" van de vijand"

"Al deze dicussies over Christelijke ethiek zijn de geesten van onze leger en natie aan het verzwakken, en het kost ons de bloed van onze militairen en burgers." zei de verklaring
----------------------------

“according to Jewish law, during a time of battle and war, there is no such term as ‘innocents’ of the enemy.”

“All of the discussions on Christian morality are weakening the spirit of the army and the nation and are costing us in the blood of our soldiers and civilians.”

the Yesha Rabbis “called on the IDF to ignore Christian morals in the fight to end the terror from the north,”

the Yesha Rabbinical Council demanded the IOF “exterminate the enemy in the north and the south,”
http://kurtnimmo.com/?p=494

Bart.NL
03-08-06, 22:03
Dat is in ieder geval de taal die ze in Iran begrijpen.

Victory
03-08-06, 22:42
Iran zou nooit zeggen dat je iedereen mag doden. Jij bent echt ziek in je hoofd. Zoiets kan je alleen verwachten van gestoorde rabijnen.

Wizdom
03-08-06, 22:43
Geplaatst door Victory
Machtige Raad van Rabijnen: Alle Libanezen uitmoorden mag, er zijn geen onschuldigen



Vertaling:
Yesha Raad van Rabijnen: Tijdens oorlog heeft de vijand geen onschuldigen

De Yesha Raad van Rabijnen heeft in een reactie op de Israelische luchtaanval op Qana verklaard dat "volgens de Joodse wetgeving, in tijd van slag en oorlog, is er niet zoiets als "onschuldigen" van de vijand"

"Al deze dicussies over Christelijke ethiek zijn de geesten van onze leger en natie aan het verzwakken, en het kost ons de bloed van onze militairen en burgers." zei de verklaring
----------------------------

“according to Jewish law, during a time of battle and war, there is no such term as ‘innocents’ of the enemy.”

“All of the discussions on Christian morality are weakening the spirit of the army and the nation and are costing us in the blood of our soldiers and civilians.”

the Yesha Rabbis “called on the IDF to ignore Christian morals in the fight to end the terror from the north,”

the Yesha Rabbinical Council demanded the IOF “exterminate the enemy in the north and the south,”
http://kurtnimmo.com/?p=494

Dit verklaart een hoop terreur... Religieus terrorisme... Het wordt goed opgevolgd door de IDF...

Thermopylae
03-08-06, 23:20
Geplaatst door Victory
Iran zou nooit zeggen dat je iedereen mag doden. Jij bent echt ziek in je hoofd. Zoiets kan je alleen verwachten van gestoorde rabijnen.


President Iran: vernietiging Israël is oplossing
Uitgegeven op donderdag 03 augustus 2006 om 16:42:28, bijgewerkt om 16:46:43

mark61
03-08-06, 23:27
Geplaatst door Thermopylae
President Iran: vernietiging Israël is oplossing
Uitgegeven op donderdag 03 augustus 2006 om 16:42:28, bijgewerkt om 16:46:43

Vervolgens blijkt dat ie het over 'regime change' heeft. Das tegenwoordig heel acceptabel, toch?

Victory
03-08-06, 23:30
Geplaatst door Thermopylae
President Iran: vernietiging Israël is oplossing
Uitgegeven op donderdag 03 augustus 2006 om 16:42:28, bijgewerkt om 16:46:43
Precies, vernietiging van "israel". Waar zegt hij dat iedereen gedood moet worden? President Ahmadinejad heeft meerdere malen gezegd dat iedereen terug gestuurd moet worden naar Europa, en dat hij hen met rust zou laten als de Palestijnen in een referendum laten zien dat ze israel accepteren.

Thermopylae
03-08-06, 23:31
"Vervolgens blijkt dat ie het over 'regime change' heeft. Das tegenwoordig heel acceptabel, toch?"

Waarom spreekt hij dan van het vernietigen van Israel? Hoe kan Iran het regime (=democratisch gekozen regering, dus heel iets anders dan Iran kent) vernietigen, zonder eerst Israel - uiteraard inclusief inwoners - te vernietigen?

Thermopylae
03-08-06, 23:35
Geplaatst door Victory
Precies, vernietiging van "israel". Waar zegt hij dat iedereen gedood moet worden? President Ahmadinejad heeft meerdere malen gezegd dat iedereen naar terug gestuurd moet worden naar Europa.

En hoe komt Iran in de positie waarbij zij ueberhaupt in staat zijn de gehele Israelische bevolking het land uit te zetten?

IbnRushd
03-08-06, 23:46
En zo draait Thermopylae de hele topic om. Het ging over de vreemde Rabbijn-snuiters met hun ongekende opmerkingen. Maar juist Thermopylae moet het hele topic verpesten over Iran. En het klopt nog, want Thermopylae heeft nul x gereageerd op de topic A. en de vernieting van Israel. Beetje blind, niet?

Victory
03-08-06, 23:48
Ja, vertel eens Thermopylae. Hoe voel jij je als Jood over de religieuze vonnis van deze rabijnen?

Olive Yao
03-08-06, 23:52
Geplaatst door Victory
Iran zou nooit zeggen dat je iedereen mag doden. Jij bent echt ziek in je hoofd. Zoiets kan je alleen verwachten van gestoorde rabijnen.
Da's niet zo, moslimterroristen denken ook zo. Zie Ladens Brief aan Amerika, daarin zegt hij ook dat er geen onschuldige amerikanen zijn.

Victory
03-08-06, 23:54
Bin Laden is al lang dood. Blijf bij de topic. Deze machtige rabijnen hebben een religieuze vonnis uitgebracht dat iedereen in Libanon uitgemoord mag worden.

mark61
03-08-06, 23:55
Geplaatst door Thermopylae
"Vervolgens blijkt dat ie het over 'regime change' heeft. Das tegenwoordig heel acceptabel, toch?"

Waarom spreekt hij dan van het vernietigen van Israel? Hoe kan Iran het regime (=democratisch gekozen regering, dus heel iets anders dan Iran kent) vernietigen, zonder eerst Israel - uiteraard inclusief inwoners - te vernietigen?

Zoiets als waar de VS het patent opheeft?

Thermopylae
04-08-06, 00:01
Zoals ik al in een ander onderwerp heb geschreven, wil ik niet met oogkleppen oplopen, maar beide kanten van de (elke) zaak zien.
Daarom heb ik al eerder aangegeven dat ik het op flink wat punten niet eens ben met hetgeen Israel uitspookt, maar ben dus ook niet blind voor hetgeen de andere kant zegt en doet. Als ik dus met enorme vette letters lees welke waanzin die rabbijnen niet weer uitkramen, wil ik daartegen over de uitspraak van de zetbaas van Iran zetten. Zo zie je maar dat de gekken/blinde fanatici beslist niet zijn voorbehouden aan alleen één partij in het conflict.
Maar omdat je schrijft , dat ik met mijn nuancering het hele onderwerp heb verpest, neem ik aan dat je het wel verwerpelijk vindt dat de rabbijnen ieder vijand maar wilen uitroeien, maar dat je het heel normaal vindt dat Iran de Israeli's de zee in wil drijven, zoals ze dat al zo vaak gezegd hebben. Ik heb de pest aan alle geweld, en betreur alle (burger) doden, of ze nu Moslim of Jood zijn.

Olive Yao
04-08-06, 00:02
Geplaatst door Victory
Bin Laden is al lang dood. Blijf bij de topic. Deze machtige rabijnen hebben een religieuze vonnis uitgebracht dat iedereen in Libanon uitgemoord mag worden.
Wie zegt dat dit machtige rabijnen zijn? Wie zegt dat dit een religieus vonnis is?
In de text staat:

The Yesha Rabbinical Council announced in response to an IDF attack in Kfar Qanna that "according to Jewish law, during a time of battle and war, there is no such term as 'innocents' of the enemy."

All of the discussions on Christian morality are weakening the spirit of the army and the nation and are costing us in the blood of our soldiers and civilians," the statement said. (Efrat Weiss)

Daar staat niet dat "iedereen in Libanon uitgemoord mag worden".


Zoiets kan je alleen verwachten van gestoorde rabijnen.
Nee, Laden zei hetzelfde.
En dat is on-topic, je begint er zelf over dat "alleen enz".

mark61
04-08-06, 00:04
Geplaatst door Victory
Bin Laden is al lang dood. Blijf bij de topic. Deze machtige rabijnen hebben een religieuze vonnis uitgebracht dat iedereen in Libanon uitgemoord mag worden.

Ze doen niet echt aan fatwa's in Israel, tis geen 100% theocratische staat. Het IDF heeft als enige leger ter wereld een bepaling dat befehl niet befehl is maar je immorele bevelen moet negeren.

Jammer alleen dat die soldaten zich niet geroepen voelen.

IbnRushd
04-08-06, 00:07
Geplaatst door Thermopylae
Zoals ik al in een ander onderwerp heb geschreven, wil ik niet met oogkleppen oplopen, maar beide kanten van de (elke) zaak zien.
Daarom heb ik al eerder aangegeven dat ik het op flink wat punten niet eens ben met hetgeen Israel uitspookt, maar ben dus ook niet blind voor hetgeen de andere kant zegt en doet. Als ik dus met enorme vette letters lees welke waanzin die rabbijnen niet weer uitkramen, wil ik daartegen over de uitspraak van de zetbaas van Iran zetten. Zo zie je maar dat de gekken/blinde fanatici beslist niet zijn voorbehouden aan alleen één partij in het conflict.
Maar omdat je schrijft , dat ik met mijn nuancering het hele onderwerp heb verpest, neem ik aan dat je het wel verwerpelijk vindt dat de rabbijnen ieder vijand maar wilen uitroeien, maar dat je het heel normaal vindt dat Iran de Israeli's de zee in wil drijven, zoals ze dat al zo vaak gezegd hebben. Ik heb de pest aan alle geweld, en betreur alle (burger) doden, of ze nu Moslim of Jood zijn.

Ja ja whatever. Ik vond het gewoon opmerkelijk hoor, dat jij zonodig hier op moet reageren zonder enige nuancering. Sterker zonder enig beklag over de Rabbijnen. En tuurlijk heb ik zo mijn vooroordelen klaar staan, maar die typ ik nog niet uit hè. Dat doe jij anders wel. Voortaan reageer je maar op de juiste topic; dat is een stuk helder.

mark61
04-08-06, 00:07
Geplaatst door Thermopylae
dat Iran de Israeli's de zee in wil drijven, zoals ze dat al zo vaak gezegd hebben.

Bron?

Thermopylae
04-08-06, 00:08
Geplaatst door Victory
Ja, vertel eens Thermopylae. Hoe voel jij je als Jood over de religieuze vonnis van deze rabijnen?

Kijk, dat is nu precies die tunnelblik die ik bedoel. Omdat ik een nuancering plaats, ben ik volgens jouw gedachte van, wie niet voor ons is is tegen ons meteen een Jood. In je eigen fanatisme kun je niet bevatten, dat er mensen zijn die wel in staat zijn de daden van BEIDE
partijen objectief te beoordelen.

Thermopylae
04-08-06, 00:17
Geplaatst door IbnRushd
Ja ja whatever. Ik vond het gewoon opmerkelijk hoor, dat jij zonodig hier op moet reageren zonder enige nuancering. Sterker zonder enig beklag over de Rabbijnen. En tuurlijk heb ik zo mijn vooroordelen klaar staan, maar die typ ik nog niet uit hè. Dat doe jij anders wel. Voortaan reageer je maar op de juiste topic; dat is een stuk helder.

"Dat jij zonodig hierop moet reageren zonder enige nuancering."

Nogmaals ik bracht nu juist WEL de nuancering aan, door tegenover de uitspraak van de rabbijnen, die van de zetbaas van Iran te zettten. Zoals gezegd in beide gevallen blinde fanatici die de hun vijand willen vermorzelen.

Wat is er zo opmerkelijk aan, dat IK hierop moest reageren?
Wat betreft dat ik in het verkeerde onderwerp zou hebben gereageerd, een onderwerp geeft toch een discussie? Ik heb gewoon de afschuw die uitspraak van de rabbijnen teweeg bracht genuanceerd als onderdeel van de discussie. Dat jij alleen maar tevreden bent, als iedereen die aan zo'n onderwerp meedoet precies schrijft wat jij wilt horen, dus alleen maar tegen één partij mag zijn die niet de jouwe is, kan ik niet
helpen.

Overigens stap je verdacht snel over de essentie van mijn tekst heen, zonder daarop in te gaan.

IbnRushd
04-08-06, 00:24
Geplaatst door Thermopylae
"Dat jij zonodig hierop moet reageren zonder enige nuancering."

Nogmaals ik bracht nu juist WEL de nuancering aan, door tegenover de uitspraak van de rabbijnen, die van de zetbaas van Iran te zettten. Zoals gezegd in beide gevallen blinde fanatici die de hun vijand willen vermorzelen.

Ik had het over 'toen' en niet over 'nu', voor alle duidelijkheid.


Geplaatst door Thermopylae

Wat is er zo opmerkelijk aan, dat IK hierop moest reageren?
Wat betreft dat ik in het verkeerde onderwerp zou hebben gereageerd, een onderwerp geeft toch een discussie? Ik heb gewoon de afschuw die uitspraak van de rabbijnen teweeg bracht genuanceerd als onderdeel van de discussie. Dat jij alleen maar tevreden bent, als iedereen die aan zo'n onderwerp meedoet precies schrijft wat jij wilt horen, dus alleen maar tegen één partij mag zijn die niet de jouwe is, kan ik niet helpen.

Opvallend was dat je niet op de eerder geopende topic van A en vernieting van Israel reageerde, maar per se op deze topic. Is dat niet opmerkelijk? Bytheway, je nuancering kwam pas tot stand na mijn opmerking. Ik durf zelf te wedden als ik 't niet had geplaats was je nog een uurtje doorgegaan met Iran en haar uitspraken. :)

Victory
04-08-06, 00:26
Geplaatst door mark61
Ze doen niet echt aan fatwa's in Israel, tis geen 100% theocratische staat. Het IDF heeft als enige leger ter wereld een bepaling dat befehl niet befehl is maar je immorele bevelen moet negeren.

Jammer alleen dat die soldaten zich niet geroepen voelen.
Zijn er daarom zionistische soldaten tot gevangenis straf veroordeeld omdat ze weigerden Libanese burgers te doden? Laatst was er nog een "officer" die weet ik veel hoe lang de gevangenis ingaat omdat hij weigerd mee te doen aan de "onrechtvaardige oorlog" in Libanon.

Thermopylae
04-08-06, 00:30
@IbnRushd

Het leek mij al heel duidelijk, omdat ik steeds schrijf, dat ik beide kanten van de zaak wil zien. Ik zie een tekst over die rabbijnen, met duidelijk de ondertoon van kijk eens even hoe vreselijk, dus zet ik daar de uitspraak van de zetbaas van Iran tegenover, om te laten zien dat de blinde fanatici zich dus niet alleen aan de kant van de Israeli's bevinden. Hoeveel meer nuancering wil je nog hebben?

IbnRushd
04-08-06, 00:35
Geplaatst door Thermopylae
@IbnRushd

Het leek mij al heel duidelijk, omdat ik steeds schrijf, dat ik beide kanten van de zaak wil zien. Ik zie een tekst over die rabbijnen, met duidelijk de ondertoon van kijk eens even hoe vreselijk, dus zet ik daar de uitspraak van de zetbaas van Iran tegenover, om te laten zien dat de blinde fanatici zich dus niet alleen aan de kant van de Israeli's bevinden. Hoeveel meer nuancering wil je nog hebben?

Never mind. Overigens lees ik niet alles wat je post. Maar je statement is nu duidelijk. En ik noem je ook geen zionist of wat dan ook hoor. Dus het zit wel snor, voorlopig.

mark61
04-08-06, 00:45
Geplaatst door Victory
Zijn er daarom zionistische soldaten tot gevangenis straf veroordeeld omdat ze weigerden Libanese burgers te doden? Laatst was er nog een "officer" die weet ik veel hoe lang de gevangenis ingaat omdat hij weigerd mee te doen aan de "onrechtvaardige oorlog" in Libanon.

Oh het zijn niet allemaal boeven dan?

Nope, ik weet dat het in de praktijk geen ruk voorstelt. Maar fatwa's doen niet in I.

Lost_lady
04-08-06, 01:14
Geplaatst door Victory
Precies, vernietiging van "israel". Waar zegt hij dat iedereen gedood moet worden? President Ahmadinejad heeft meerdere malen gezegd dat iedereen terug gestuurd moet worden naar Europa, en dat hij hen met rust zou laten als de Palestijnen in een referendum laten zien dat ze israel accepteren.

Zo is dat, Ahmadinejad heeft nooit gezegd dat hele volk dood moet,
ze moeten gewoon terug naar Europe en Duitsland moet ze stuk grond geven.Als er geen land te vinden is die ze er wel kunnen stelen, dan maar terug naar waar ze her vandaan komen, Rusland en poland etc.

Hets haram in Islam om volkeren uit te moorden
Allah never allows starter of wars, nor does Allah allows genocide!!

Robert64
04-08-06, 02:38
Geplaatst door Lost_lady
Zo is dat, Ahmadinejad heeft nooit gezegd dat hele volk dood moet,
ze moeten gewoon terug naar Europe en Duitsland moet ze stuk grond geven.Als er geen land te vinden is die ze er wel kunnen stelen, dan maar terug naar waar ze her vandaan komen, Rusland en poland etc.

Hets haram in Islam om volkeren uit te moorden
Allah never allows starter of wars, nor does Allah allows genocide!!


Ik denk dat de Arabische landen niet staan te juigen om jou plannen, dan wel die van Ahmadinejad, te implementeren.

http://en.wikipedia.org/wiki/Jewish_exodus_from_Arab_lands

Ahmadinejad zelf, als ie dat werkelijk vindt, bij nader inzien ook niet.

http://en.wikipedia.org/wiki/Iranian_Jews

Victory
04-08-06, 03:00
Kom a.u.b niet met wikipedia. Er zijn zoveel zionisten actief op dat website dat je er van gaat kotsen. Neem eens een kijkje op de Libanon oorlog pagina... er is daar een echt oorlog aan gang tussen zionisten en niet-zionisten, de pagina veranderd per seconde. En dat was nog erger in de eerste week van de oorlog.

Thermopylae
04-08-06, 09:43
Geplaatst door Lost_lady

Hets haram in Islam om volkeren uit te moorden
Allah never allows starter of wars, nor does Allah allows genocide!! [/B]



Als dat zo is, waar was God toen de Indianen, Maori’s, Aborigines, Joden, Armeniërs om maar een paar volken te noemen flink werden gedecimeerd?

knuppeltje
04-08-06, 10:22
Geplaatst door Thermopylae
Als dat zo is, waar was God toen de Indianen, Maori’s, Aborigines, Joden, Armeniërs om maar een paar volken te noemen flink werden gedecimeerd?

Als er al een god is dan is die de misere van zijn mislukking al lang beu en zit ergens te vissen.

sjaen
04-08-06, 12:20
Geplaatst door Victory
Iran zou nooit zeggen dat je iedereen mag doden. Jij bent echt ziek in je hoofd. Zoiets kan je alleen verwachten van gestoorde rabijnen.

en gestoorde mufti's, ayatolla's.
Laat die geestelijk gestoorden toch lekker met hun eigen boeken elkaar om de oren slaan. Dan zou het hier de hemel op aarde kunnen zijn!

sjaen
04-08-06, 12:24
Geplaatst door Victory
Precies, vernietiging van "israel". Waar zegt hij dat iedereen gedood moet worden? President Ahmadinejad heeft meerdere malen gezegd dat iedereen terug gestuurd moet worden naar Europa, en dat hij hen met rust zou laten als de Palestijnen in een referendum laten zien dat ze israel accepteren.

Wel ja, en dan en passant alle moslim's uit omringende buurlanden knikkeren (dit voor hun eigen veiligheid!) Tjee, wat een mafkees!

sjaen
04-08-06, 12:30
Geplaatst door knuppeltje
Als er al een god is dan is die de misere van zijn mislukking al lang beu en zit ergens te vissen.

Geef hem eens ongelijk

Nelis70
04-08-06, 12:41
Geplaatst door Victory
Machtige Raad van Rabijnen: Alle Libanezen uitmoorden mag, er zijn geen onschuldigen

http://kurtnimmo.com/?p=494

Misschien heeft die 'machtige raad van rabijnen' jouw post over Sheikh Qawadari
gelezen, waarin hij zegt dat alle moslims Hezbollah moeten steunen.

Victory
04-08-06, 12:58
Geplaatst door Nelis70
Misschien heeft die 'machtige raad van rabijnen' jouw post over Sheikh Qawadari
gelezen, waarin hij zegt dat alle moslims Hezbollah moeten steunen.
Nee, dat betwijfel ik aangezien de zionisten eerder een vonnis uitgaven.

Hezbollah is een legitieme verzetsbeweging, en daarom is het niet op de wereld (inclusief de Europese) terroristen lijst.

mark61
04-08-06, 13:05
Geplaatst door Victory
Nee, dat betwijfel ik aangezien de zionisten eerder een vonnis uitgaven.

Hezbollah is een legitieme verzetsbeweging, en daarom is het niet op de wereld (inclusief de Europese) terroristen lijst.

Waar verzetten ze zich precies tegen?

Nelis70
04-08-06, 13:07
Geplaatst door Victory
Nee, dat betwijfel ik aangezien de zionisten eerder een vonnis uitgaven.

Hezbollah is een legitieme verzetsbeweging, en daarom is het niet op de wereld (inclusief de Europese) terroristen lijst.

ik bedoelde dat wanneer een sheikh zelf zegt dat het de plicht van iedere moslim is de Hezbollah te steunen, waarom je dan klaagt als de rabbijnen hetzelfde zeggen.

Victory
04-08-06, 13:08
Geplaatst door mark61
Waar verzetten ze zich precies tegen?
Tegen zionistische psychopaten die alle niet-Joden willen uitmoorden en alles willen veroveren.

Hezbollah kwam tot onstaan tijdens de zionistische bezetting van Libanon. Toen kregen de zionisten een pakslaag, nu krijgen ze dat weer. :haha:

Victory
04-08-06, 13:10
Geplaatst door Nelis70
ik bedoelde dat wanneer een sheikh zelf zegt dat het de plicht van iedere moslim is de Hezbollah te steunen, waarom je dan klaagt als de rabbijnen hetzelfde zeggen.
De Islamitische geleerden roepen op om de verzetbeweging en Libanon te steunen. De Joodse rabijnen roepen op tot het uitmoorden van iedereen (kinderen, vrouwen, ouderen, en iedereen die er niks mee te maken heeft) met daarbij een verklaring dat volgens de Joodse wetgeving er niet zoiets bestaat als een onschuldige in de land waartegen je vecht.

mark61
04-08-06, 13:24
Geplaatst door Victory
Hezbollah kwam tot onstaan tijdens de zionistische bezetting van Libanon. Toen kregen de zionisten een pakslaag, nu krijgen ze dat weer. :haha:

Daartussenin bestond er dus een leger om 28km2 te heroveren, dat bovendien van Syrië is. Wat een inzet. Al kan ik me geen aanval op die 28 km2 herinneren.

Krijg overigens het idee dat het pak slaag ergens anders valt. Maja.

Victory
04-08-06, 13:28
Geplaatst door mark61
Daartussenin bestond er dus een leger om 28km2 te heroveren, dat bovendien van Syrië is. Wat een inzet. Al kan ik me geen aanval op die 28 km2 herinneren.

Krijg overigens het idee dat het pak slaag ergens anders valt. Maja.
Hezbollah is nu sterker dan ooit.

Olmert (Israelische information minister) zei dat de infrastructuur van Hezbollah vernietigd was en dat ze geen raketten meer af kunnen vuren, vervolgens kregen ze drie dagen op een rij een record aantal raketten op hun hoofd. Elke dag komt hij weer vertellen dat het afgelopen is met Hezbollah. :lekpuh:

De zionisten krijgen een pakslaag (enorm veel soldaten dood) voor hun agressie, en in reactie bombarderen ze alleen burger doelen, want zoals er werd gezegd, volgens de Joodse wetgeving mogen alle burgers gedood worden in tijden van oorlog.

Nelis70
04-08-06, 13:43
Geplaatst door Victory
De Islamitische geleerden roepen op om de verzetbeweging en Libanon te steunen.
kan dus net zo goed moorden betekenen


De Joodse rabijnen roepen op tot het uitmoorden van iedereen (kinderen, vrouwen, ouderen, en iedereen die er niks mee te maken heeft)

een joodse rabijnenorganisatie die vnl uit kolonisten bestaat, roept dit volgens de muslim world league-zie onderstaand citaat.

is dus allemaal wat genuanceerder!!


met daarbij een verklaring dat volgens de Joodse wetgeving er niet zoiets bestaat als een onschuldige in de land waartegen je vecht.


In addition, according to the Muslim World League in Saudi Arabia, the Yesha Rabbinical Council demanded the IOF “exterminate the enemy in the north and the south,” as reported by the Jabotinskyy and neocon infested Jerusalem Post. “In a statement, Secretary-General Abdullah Al-Turki said that the MWL condemns killing civilians and carrying out terror acts against innocent people in Lebanon and Gaza.

Victory
04-08-06, 13:47
Geplaatst door Nelis70
[B]kan dus net zo goed moorden betekenen
In jouw zieke hoofd misschien.


een joodse rabijnenorganisatie die vnl uit kolonisten bestaat, roept dit volgens de muslim world league-zie onderstaand citaat.

is dus allemaal wat genuanceerder!!
Nee, het zijn een machtige groep Joodse rabijnen, dus het kan niet genuanceerder.

mark61
04-08-06, 14:05
Geplaatst door Victory
Hezbollah is nu sterker dan ooit.

Olmert (Israelische information minister) zei dat de infrastructuur van Hezbollah vernietigd was en dat ze geen raketten meer af kunnen vuren, vervolgens kregen ze drie dagen op een rij een record aantal raketten op hun hoofd. Elke dag komt hij weer vertellen dat het afgelopen is met Hezbollah. :lekpuh:

Ja das oorlogspropaganda. So what's new?


De zionisten krijgen een pakslaag (enorm veel soldaten dood) voor hun agressie, en in reactie bombarderen ze alleen burger doelen,

Een paar dode soldaten versus onderhand 1000 dode Libanezen. Fantastisch succes.


want zoals er werd gezegd, volgens de Joodse wetgeving mogen alle burgers gedood worden in tijden van oorlog.

Niet zo vies doen, dat was een getikt kluppie zoals er ook zoveel getikte moeslimkluppies zijn.

Karin.N
04-08-06, 14:45
Niets nieuws onder de zon. Zoals gewoonlijk blijkt maar weer eens hoe gevaarlijk religieuzen kunnen worden in hun opvattingen.

Maar goed, stel dat het klopt dat God/Allah bestaat, dan gebeurt er nu dus niets anders dan dat zijn wil wordt uitgevoerd.

Bofko
04-08-06, 14:46
Geplaatst door Karin.N

Maar goed, stel dat het klopt dat God/Allah bestaat, dan gebeurt er nu dus niets anders dan dat zijn wil wordt uitgevoerd.

Het is Jahweh die er nu mee heen gaat.

Karin.N
04-08-06, 14:48
Geplaatst door Bofko
Het is Jahweh die er nu mee heen gaat.

Die kende ik nog niet, maar past dus goed in het overige rijtje.

(Uiteindelijk is het 1 en dezelfde)

mark61
04-08-06, 14:56
Geplaatst door Karin.N
Die kende ik nog niet, maar past dus goed in het overige rijtje.

(Uiteindelijk is het 1 en dezelfde)

Couldn't tell, nog nooit eentje ontmoet. Misschien een geval van 3 paspoorten. If not, Jahweh-Allah 1-0. Wat een zieke toestand.

Spoetnik
04-08-06, 14:57
Geplaatst door Victory
Vertaling:
Yesha Raad van Rabijnen: Tijdens oorlog heeft de vijand geen onschuldigen

De Yesha Raad van Rabijnen heeft in een reactie op de Israelische luchtaanval op Qana verklaard dat "volgens de Joodse wetgeving, in tijd van slag en oorlog, is er niet zoiets als "onschuldigen" van de vijand"

"Al deze dicussies over Christelijke ethiek zijn de geesten van onze leger en natie aan het verzwakken, en het kost ons de bloed van onze militairen en burgers." zei de verklaring


Het gaat hierom de Yesha raad, dat is de raad van rabijnen van Judea en Samara (=de west-bank), religieuze extremisten.

Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze geen steun hebben onder seculiere joden, bijvoorbeeld de minister van Justitie van dit fantastische land heeft gezegd dat iedereen die nu nog in Zuid-Libanon bevind wel Hezbollah moet zijn, of geaffilieerd is met Hezbollah derhalve zijn ze een legitiem doelwit.

Nelis70
04-08-06, 15:26
Geplaatst door Victory
In jouw zieke hoofd misschien.

Ach kom nou toch man, als een gezaghebbende roept dat Allah je vraagt een organisatie te steunen die geweld gebruikt (en dit gaat niet over de vraag of dat geweld legaal is of niet) dan denk jij dat er niemand gaat denken dat hij/zij dus geweld mag gebruiken? Dat is wel heel naïef.


Nee, het zijn een machtige groep Joodse rabijnen, dus het kan niet genuanceerder.
Het is een moslim organisatie die zegt dat de rabijnen die specifieke frase heeft uitgesproken. Dat staat letterlijk in de bron die ik mijn vorige post plaatste.

Nelis70
04-08-06, 15:30
Geplaatst door Victory
Hezbollah is nu sterker dan ooit.

Olmert (Israelische information minister) zei dat de infrastructuur van Hezbollah vernietigd was en dat ze geen raketten meer af kunnen vuren, vervolgens kregen ze drie dagen op een rij een record aantal raketten op hun hoofd. Elke dag komt hij weer vertellen dat het afgelopen is met Hezbollah. :lekpuh:

suffe oorlogsretoriek, vrij stom natuurlijk, maar dat doen alle partijen.


De zionisten krijgen een pakslaag (enorm veel soldaten dood) voor hun agressie, en in
reactie bombarderen ze alleen

niet 'alleen' burgerdoelen.


burger doelen, want zoals er werd gezegd, volgens de Joodse wetgeving mogen alle burgers gedood worden in tijden van oorlog.

ronald
04-08-06, 15:43
Geplaatst door Nelis70
kan dus net zo goed moorden betekenen

een joodse rabijnenorganisatie die vnl uit kolonisten bestaat, roept dit volgens de muslim world league-zie onderstaand citaat.

is dus allemaal wat genuanceerder!!



In addition, according to the Muslim World League in Saudi Arabia, the Yesha Rabbinical Council demanded the IOF “exterminate the enemy in the north and the south,” as reported by the Jabotinskyy and neocon infested Jerusalem Post. “In a statement, Secretary-General Abdullah Al-Turki said that the MWL condemns killing civilians and carrying out terror acts against innocent people in Lebanon and Gaza.


Voor Victory is dit natuurlijk genoeg om hetgeen hij al dacht hierdoor te laten versterken.

....grappig hoe dat mechanisme werkt...duidelijk effect van volksretoriek dat als zoete broodjes wordt geslikt. Of als gevolg van een twisted mind natuurlijk. Duidelijk is wel dat de uitspraak van die groep rabbijnen meer effect blijkt te hebben bij moslims. Komt natuurlijk door de persoonlijke interpretatie.

sjaen
04-08-06, 23:12
Geplaatst door Victory
Hezbollah is nu sterker dan ooit.

Olmert (Israelische information minister) zei dat de infrastructuur van Hezbollah vernietigd was en dat ze geen raketten meer af kunnen vuren, vervolgens kregen ze drie dagen op een rij een record aantal raketten op hun hoofd. Elke dag komt hij weer vertellen dat het afgelopen is met Hezbollah. :lekpuh:

De zionisten krijgen een pakslaag (enorm veel soldaten dood) voor hun agressie, en in reactie bombarderen ze alleen burger doelen, want zoals er werd gezegd, volgens de Joodse wetgeving mogen alle burgers gedood worden in tijden van oorlog.

Als je zo doorgaat wordt je nog de Al-Sahaf van Maroc.nl