PDA

Bekijk Volledige Versie : Intussen in Venray.



~Panthera~
03-08-06, 20:36
Gestolen boxer afgemaakt na gruwelijke mishandeling

Uitgegeven: 3 augustus 2006 12:30
Laatst gewijzigd: 3 augustus 2006 15:51

VENRAY - Een dierenarts in Venray heeft woensdag een ernstig mishandelde en zwaar verwaarloosde boxer moeten afmaken. Dat heeft de politie donderdag gemeld. Uit onderzoek blijkt dat de hond was gestolen en dat hij zijn verwondingen enkele dagen geleden heeft opgelopen toen hij in Grubbenvorst aan de trekhaak van een auto is vastgemaakt en daarna honderden meters is meegesleurd.

De politie vond het dier woensdagmiddag in een leegstaande woning aan de Haammakerstraat in Venray. De boxer had over het hele lijf schaaf-, brand- en schroeiplekken. De hond had nauwelijks nog kussentjes onder zijn poten.


Gestolen

De hond bleek begin juli gestolen uit een ren bij een woning in Grubbenvorst. De mishandeling vond daar op 31 juli plaats op de Californischeweg.

De politie is op zoek naar een 20-jarige man en zijn 21-jarige zwangere vriendin bij wie de hond voor het laatst is gezien. Het duo reed in een zwarte auto met Pools kenteken. De hond werd in eerste instantie nog opgevangen en verzorgd maar de geraadpleegde dierenarts besloot hem te laten inslapen.




Weet meteen weer waarom ik van mijn katten houd. :moe:

Olive Yao
03-08-06, 22:39
Geplaatst door ~Panthera~
Weet meteen weer waarom ik van mijn katten houd. :moe:
Die snap ik niet (in deze context), maar ik weet meteen weer waarom ik soms niet zo van mensen houd.

De mens is een schadelijke diersoort.

~Panthera~
03-08-06, 22:46
Geplaatst door Olive Yao
Die snap ik niet (in deze context), maar ik weet meteen weer waarom ik soms niet zo van mensen houd.

De mens is een schadelijke diersoort.


Dat bedoel ik dus ook.

Olive Yao
03-08-06, 22:49
Geplaatst door ~Panthera~
Dat bedoel ik dus ook.
Ja .. nou snap ik m


(snap ook waarom ik m eerst niet snapte)

~Panthera~
03-08-06, 22:51
Geplaatst door Olive Yao
Ja .. nou snap ik m


(snap ook waarom ik m eerst niet snapte)



:hihi: wij snappenum.

Olive Yao
03-08-06, 23:05
die hond zal waarschijnlijk niet gesnapt hebben wat-ie verkeerd had gedaan.

~Panthera~
03-08-06, 23:13
Geplaatst door Olive Yao
die hond zal waarschijnlijk niet gesnapt hebben wat-ie verkeerd had gedaan.


Nee, niet te vatten, dit soort ziekelijk gedrag.
Ik begrijp het niet, en eigenlijk wil ik het ook niet meer begrijpen. :moe:
Tsum kotsen, dat soort mensen.

Olive Yao
03-08-06, 23:19
Geplaatst door ~Panthera~
Nee, niet te vatten, dit soort ziekelijk gedrag.
Ik begrijp het niet, en eigenlijk wil ik het ook niet meer begrijpen. :moe:
Tsum kotsen, dat soort mensen.
In Frankrijk ken ik een hond die mishandeld is. Als je je hand naar m uitstrekt om m aan te halen krimpt ie in elkaar. Omdat ie wel liefde zoekt, kruipt ie dan doodsbang over de grond naar je toe.

Joesoef
04-08-06, 07:02
K snapte um meteen. Maar goed, ik ben soefje.



:tik:



Heb wel zin om die pool achter mijn trekhaak te hangen. Op z'n Frans landweggetje met veel los grid. Uuurtje maar.

M@riska
04-08-06, 08:38
Geplaatst door Olive Yao
In Frankrijk ken ik een hond die mishandeld is. Als je je hand naar m uitstrekt om m aan te halen krimpt ie in elkaar. Omdat ie wel liefde zoekt, kruipt ie dan doodsbang over de grond naar je toe.

Zulke mensen ken ik. :zegniets:

~Panthera~
04-08-06, 09:46
Geplaatst door Olive Yao
In Frankrijk ken ik een hond die mishandeld is. Als je je hand naar m uitstrekt om m aan te halen krimpt ie in elkaar. Omdat ie wel liefde zoekt, kruipt ie dan doodsbang over de grond naar je toe.


Afschuwelijk en diep triest om te zien.

Heb ooit zo'n hond verzorgt: hij kon alleen buiten voor de deur liggen toen ik hem kreeg, binnen vertikte ie het, bang om geen vluchtweg te hebben.
Toch nog zover gekregen dat ie binnen op de mat voor de keukendeur ging liggen, daar was het warm, maar dan moest de deur wel op het haakje, anders sprong ie dwars door alle ramen.


:droef:

De groeten
04-08-06, 09:49
Ze hebben ze te pakken:


VENRAY - De politie heeft donderdagavond in Venray twee verdachten aangehouden voor de diefstal, verwaarlozing en mishandeling van een hond. De boxer werd woensdag gevonden en moest worden afgemaakt. Het dier was achter een auto vastgemaakt en meegesleurd.

De verdachten zijn een vrouw van 21 jaar en een man van 20 jaar uit Polen, meldde een woordvoerder vrijdag. Ze hebben verklaard dat ze de hond aan de trekhaak hadden vastgelegd en dat waren vergeten toen ze wegreden.


Een buurtbewoonster tipte de politie over de verdachten. De politie gaat verder met het onderzoek naar de precieze toedracht en hun rol. Het duo is vastgezet en zal vrijdag verder worden verhoord.

Gestolen

De politie vond de boxer woensdag in een leegstaande woning in Venray. De hond had over het hele lijf schaaf-, brand- en schroeiplekken. Het beest had nauwelijks nog kussentjes onder zijn poten. De hond bleek begin juli te zijn gestolen in Grubbenvorst.

bron: nu.nl

~Panthera~
04-08-06, 09:52
Geplaatst door De groeten
Ze hebben ze te pakken:



bron: nu.nl


Vergeten. :moe:

Gore zakkewassers. :fuckit2:

Ach, kost ze een paar euro en HOP daar gaan ze weer, op naar de volgende die ze kunnen "vergeten".

De groeten
04-08-06, 09:56
Ik denk niet dat er één rechter te vinden is die in die k*tsmoes trapt.

De hond zal behoorlijk wat lawaai hebben gemaakt.

~Panthera~
04-08-06, 10:08
Geplaatst door De groeten
Ik denk niet dat er één rechter te vinden is die in die k*tsmoes trapt.

De hond zal behoorlijk wat lawaai hebben gemaakt.


I wouldn't hold my breath, If I were you. :roker:

Paar uur helpen in het asiel, en een boete ? :rolleyes:

De groeten
04-08-06, 10:14
Geplaatst door ~Panthera~
I wouldn't hold my breath, If I were you. :roker:

Paar uur helpen in het asiel, en een boete ? :rolleyes:

Alleen helpen in het asiel, is genoeg. Maar op voorwaarde dat we ze dan "vergeten".

Wortel
04-08-06, 11:04
Ik kan niet schrijven wat ik hierover denk. :duivel:

Marsipulami
04-08-06, 11:15
Geplaatst door ~Panthera~


Weet meteen weer waarom ik van mijn katten houd. :moe:

Er zijn ook honden die katten doodbijten. En er zijn katten die urenlang kunnen spelen (lees klauwen en bijten) met een levende muis alvorens het beestje sterft.

Wortel
04-08-06, 11:23
Er zijn ook honden die katten doodbijten. En er zijn katten die urenlang kunnen spelen (lees klauwen en bijten) met een levende muis alvorens het beestje sterft.

Zeker, maar daarin zie ik vooralsnog geen verbanden met de eerder in dit topic figurerende trekhaak. Het gaat om de intentie...

~Panthera~
04-08-06, 11:25
Geplaatst door Marsipulami
Er zijn ook honden die katten doodbijten. En er zijn katten die urenlang kunnen spelen (lees klauwen en bijten) met een levende muis alvorens het beestje sterft.


Je hebt ook Belgen met een geestelijke afwijking.

De groeten
04-08-06, 13:04
Geplaatst door Marsipulami
En er zijn katten die urenlang kunnen spelen (lees klauwen en bijten) met een levende muis alvorens het beestje sterft.
Zouden dat dan die "kattelieke dieren" van Reve zijn?