PDA

Bekijk Volledige Versie : Bush Viel Zn Eigen Volk Aan En Gaf Al Qaida De Schuld



lebanese
03-08-06, 23:30
http://video.google.nl/videoplay?docid=1519312457137943386&q=Loose+Change+2nd

CHECK HEEL DIE FILM EN REAGEER DAN PAS HIEROP...DUS NIET REAGEREN ALS JE NIET DIE DOCUMANTAIRE HEBT GEZIEN

Morosian
04-08-06, 01:34
Een niet meer zo actuele, maar knap gemaakte hoax. Een aanrader voor de complottheorieën-liefhebbers.

Voor die mensen heb ik overigens ook nog ergens een documentaire over Area 51, waar ooit een ufo is neergestort. Compleet met videobeelden van sectie op een buitenaards wezen. Ondanks deze keiharde bewijzen ontkent de Amerikaanse regering tot op de dag van vandaag.

lebanese
04-08-06, 04:37
Geplaatst door Morosian
Een niet meer zo actuele, maar knap gemaakte hoax. Een aanrader voor de complottheorieën-liefhebbers.

Voor die mensen heb ik overigens ook nog ergens een documentaire over Area 51, waar ooit een ufo is neergestort. Compleet met videobeelden van sectie op een buitenaards wezen. Ondanks deze keiharde bewijzen ontkent de Amerikaanse regering tot op de dag van vandaag.

mensen niet laten afschrikken door deze alien genaamd morosian...kijk die documantaire en je zult ervan versteld raken!

Joesoef
04-08-06, 06:51
Wat leuk, een echte BrEeZah prikster op ons forum!

Morosian
04-08-06, 09:16
Geplaatst door lebanese
mensen niet laten afschrikken door deze alien genaamd morosian...kijk die documantaire en je zult ervan versteld raken!

Ik denk dat iedereen deze docu al eens een keer heeft gezien, en dat ie zelfs voor de meest doorgewinterde, goedgelovige complottheoretici op z'n minst licht absurdistisch is.

Voor de balans:

http://www.911myths.com/

http://www.oilempire.us/loose-change.html

Toegegeven, vermakelijk is het wel.

The Black Flame
04-08-06, 11:13
Allemachtige Lebanese! de schellen vallen van mijn ogen!

Maar waarom is dit nog niet op het journaal geweest? Waarom staan alle actualiteitenrubrieken hier niet bol van?

lebanese
05-08-06, 03:58
Geplaatst door The Black Flame
Allemachtige Lebanese! de schellen vallen van mijn ogen!

Maar waarom is dit nog niet op het journaal geweest? Waarom staan alle actualiteitenrubrieken hier niet bol van?

komt omdat jammergenoeg de westerse media wordt beheerd door de vs..en andere landen durven dit niet uit te zenden uit angst voor 1 totale vernietiging van dat land .dat is mijn conclusie

Don Vito
05-08-06, 10:28
Geplaatst door Joesoef
Wat leuk, een echte BrEeZah prikster op ons forum!

:hihi:

Messenjah
05-08-06, 13:04
De claims in deze docu (De Neo-cons zitten achter de aanslagen) zijn volledig gebaseerd op speculatie. Wat de Loose Change wel laat zien is dat er door de Amerikaanse overheid veel informatie over 9/11 wordt achtergehouden.

Hier (http://911research.wtc7.net/essays/green/loose_change.html) staat een kritische review van Loose Change en de schrijver van deze review laat zien dat de makers van Loose Change nogal selectief zijn met hun bewijzen. Ze negeren gewoon bewijs wat hun theorie niet ondersteund.

Wat een veel aannemelijkere theorie is dat de regering Bush wist dat deze aanslagen er zaten aan te komen, maar expres niets hebben gedaan om een 'tweede Pearl Harbor' te creeeren

lebanese
05-08-06, 21:12
Geplaatst door Messenjah
De claims in deze docu (De Neo-cons zitten achter de aanslagen) zijn volledig gebaseerd op speculatie. Wat de Loose Change wel laat zien is dat er door de Amerikaanse overheid veel informatie over 9/11 wordt achtergehouden.

Hier (http://911research.wtc7.net/essays/green/loose_change.html) staat een kritische review van Loose Change en de schrijver van deze review laat zien dat de makers van Loose Change nogal selectief zijn met hun bewijzen. Ze negeren gewoon bewijs wat hun theorie niet ondersteund.

Wat een veel aannemelijkere theorie is dat de regering Bush wist dat deze aanslagen er zaten aan te komen, maar expres niets hebben gedaan om een 'tweede Pearl Harbor' te creeeren

bullshit messenjah...iedere neutrale mens die loose change heeft bekeken..weet gewoon 100% zeker dat de vs zelf erachter zit

Messenjah
05-08-06, 22:15
Geplaatst door lebanese
bullshit messenjah...iedere neutrale mens die loose change heeft bekeken..weet gewoon 100% zeker dat de vs zelf erachter zit

Als je eens rustig bekijkt hoe snel de conclusie wordt getrokken dat het Pentagon door een raket is geraakt. De makers verwachten dat de schade in het Pentagon van dezelfde strekking zou moeten zijn als de schade aan het WTC, dit is een hele vreemde veronderstelling. Het Pentagon heeft immers een andere constructie en zal (aangezien het een gebouw van defensie is veel beter bestand zijn tegen explosies e.d.) het andere schade vertonen. Iets wat in de hele docu niet eens genoemd wordt. (staat gewoon in het artikel waar ik naar gelinkt heb)

Ik zou eerst maar eens een wetenschappelijk verantwoord onderzoek afwachten (volgens mij zijn ze in Delft ermee bezig). Tot die tijd zie ik geen reden om te gaan roepen dat "Bush het heeft gedaan" vanwege een (goede) samenzweringstheorie van een paar beginnende filmmakers.

lebanese
06-08-06, 04:14
hoe verklaar jij de bewijzen,de harde bewijzen die te zien zijn in de documentaire ''loose change'',onder andere het enigste video wat uitgebracht is dat het aanslag op de pentagon filmde,alleen 1 explosie te zien was en GEEN vliegtuig uit de richting, die het vliegtuig officieel vloog,die tegen het pentagon aanramde?

The Black Flame
06-08-06, 10:25
Als ik zulke overtuigende bewijzen zou hebben als Lebanese had ik allang actie ondernomen ipv te posten op dit forum.

Heb je Michael Moore al gebeld? of de Illuminatie?

Messenjah
06-08-06, 11:11
Geplaatst door lebanese
hoe verklaar jij de bewijzen,de harde bewijzen die te zien zijn in de documentaire ''loose change'',onder andere het enigste video wat uitgebracht is dat het aanslag op de pentagon filmde,alleen 1 explosie te zien was en GEEN vliegtuig uit de richting, die het vliegtuig officieel vloog,die tegen het pentagon aanramde?

3 frames noem ik geen harde bewijzen, maar het is wel vreemd dat alleen dit materiaal wordt vrijgegeven.

Don Vito
06-08-06, 11:54
Geplaatst door Messenjah
3 frames noem ik geen harde bewijzen, maar het is wel vreemd dat alleen dit materiaal wordt vrijgegeven.

maar wat zijn de bewijzen dat het Bin Laden was?

waarom zoveel vraagtekens?

waarom zoveel onlogica en waarom zoveel toevalligheden?

Messenjah
06-08-06, 12:14
Geplaatst door Don Vito
maar wat zijn de bewijzen dat het Bin Laden was?

waarom zoveel vraagtekens?

waarom zoveel onlogica en waarom zoveel toevalligheden?

Ik weet het niet. Ik het ook nog geen idee wat er echt is gebeurd, er zijn namelijk nog te veel vraagtekens. Het enige probleem is dat veel theorien (waaronder deze film) niet goed hun onderzoek uitvoeren. Men zoekt materiaal wat hun theorie ondersteund en laat materiaal wat hun thorie niet ondersteund volledig links liggen. Zo doe je geen onderzoek, zo draai je een verhaaltje in elkaar wat je uit een hele dikke duim zuigt.

Don Vito
06-08-06, 12:27
Geplaatst door Messenjah
Ik weet het niet. Ik het ook nog geen idee wat er echt is gebeurd, er zijn namelijk nog te veel vraagtekens. Het enige probleem is dat veel theorien (waaronder deze film) niet goed hun onderzoek uitvoeren. Men zoekt materiaal wat hun theorie ondersteund en laat materiaal wat hun thorie niet ondersteund volledig links liggen. Zo doe je geen onderzoek, zo draai je een verhaaltje in elkaar wat je uit een hele dikke duim zuigt.

iedereen creeert zijn eigen realiteit, maar je brengt het wel als volkomen onzin door te beweren dat de maker het uit zijn "hele dikke duim zuigt"

IbnRushd
06-08-06, 12:38
Het WTC en het binnenste van de zon

Sinds het instorten van de Twin Towers nu bijna vijf jaar geleden, is de hamvraag: hoe zijn de torens ingestort? Wij van Zapruder_Inc, en vele mensen met ons, zijn ervan overtuigd dat de torens van het WTC niet door de vliegtuigen alleen hebben kunnen instorten. De torens zijn ‘geholpen’ van binnenuit. Met hun razendsnelle instorting leek het meer op een gecontroleerde instorting zoals je die op Discovery Channel ziet dan het gevolg van een paar inslaande vliegtuigen en wat kerosinebrand. De meest plausibele theorie is die van het bewust plaatsen van springladingen (http://www.vkmag.com/zapruder/comments/9_11_bommen_waar/) waarmee de Twin Towers in vrije valsnelheid neergehaald werden. Ook de suggestie dat er thermate (http://www.vkmag.com/zapruder/comments/9_11_wake_up_and_smell_the_thermate/) gebruikt zou zijn klinkt zeer aannemelijk. Echter, daarmee blijven er nog altijd een aantal raadsels onverklaard. Hoe zat het met de enorme hitte die bleef aanhouden lange tijd nadat de torens ingestort waren? Hoe kon het dat de torens in een explosie gelijk die van een vulkaan -compleet met pyroclastische wolk (http://nl.wikipedia.org/wiki/Pyroclastische_stroom) - uit elkaar knalden? Hoe kon het zijn dat staal en beton tot atoomniveau verpulverd werden? Hoe kon het zijn dat er van de twee torens van ruim 400 meter hoog er een stapel overbleef van slechts 10% van de originele hoogte, terwijl 33% gebruikelijk is bij dergelijke instortingen? Welnu, het laatste antwoord hierop lijkt kernfusie te zijn; fusieapparaten afgeleid van zogenaamde mini-nukes (http://en.wikipedia.org/wiki/Mini-nuke).

IbnRushd
06-08-06, 12:49
Ook dit is interessant: http://www.eqgen.nl/html/aanslagen911_twintorens.html

Morosian
06-08-06, 15:46
Als er een Boeing op een paar honderd meter hoogte over de stad komt vliegen, dan gaat dat niet echt onopgemerkt voorbij. Het is dan ook erg grappig dat de makers van de docu bij hoog en laag blijven beweren dat er geen vliegtuig in het Pentagon is gevlogen, terwijl er honderden zo niet duizenden mensen dat vliegtuig heel laag hebben zien overvliegen en neerstorten. In het filmpje wordt uiteraard geen enkele getuige geïnterviewd. De honderden foto's die door burgers, brandweer etc. zijn genomen en waarnaar ik hierboven een link heb geplaatst, worden uiteraard ook genegeerd.

Erg vermakelijk allemaal en grappig dat er mensen zijn die dit echt geloven. Maar ja, als je ook gelooft dat er een hemel op je wacht met tig maagden, dan is natuurlijk alles mogelijk.

IbnRushd
06-08-06, 16:09
Geplaatst door Morosian


Erg vermakelijk allemaal en grappig dat er mensen zijn die dit echt geloven. Maar ja, als je ook gelooft dat er een hemel op je wacht met tig maagden, dan is natuurlijk alles mogelijk.

Heb je ook mijn link gelezen? Ik ben errug nieuwsgierig of je daar 'intellectuele' commentaar over hebt. :)

Hier nogmaals: http://www.eqgen.nl/html/aanslagen911_twintorens.html

Morosian
06-08-06, 16:52
Geplaatst door IbnRushd
Heb je ook mijn link gelezen? Ik ben errug nieuwsgierig of je daar 'intellectuele' commentaar over hebt. :)

Zo'n beetje alle grote namen op het gebied van bouwkunde van over de hele wereld hebben zich over het instorten van het WTC gebogen en ze waren het erover eens dat de constructie weliswaar sterk genoeg was, maar dat het vuur in combinatie met de brandstof en het brandbare staal de oorzaak waren van het instorten. Het is dan ook komisch om te zien dat er in het hele verhaal geen enkele bouwkundig ingenieur, iemand die er echt verstand van heeft, aan het woord komt. Een beetje onderzoeker of journalist zou daar toch beginnen. In plaats daarvan wordt ene Eric Hufschmid geciteerd, een complottheoreticus zoals op zijn site te zien is.

Nogmaals, het is allemaal leuk bedacht en zeker vermakelijk, maar weinig zinnig.

IbnRushd
06-08-06, 17:00
Geplaatst door Morosian
Zo'n beetje alle grote namen op het gebied van bouwkunde van over de hele wereld hebben zich over het instorten van het WTC gebogen en ze waren het erover eens dat de constructie weliswaar sterk genoeg was, maar dat het vuur in combinatie met de brandstof en het brandbare staal de oorzaak waren van het instorten. Het is dan ook komisch om te zien dat er in het hele verhaal geen enkele bouwkundig ingenieur, iemand die er echt verstand van heeft, aan het woord komt. Een beetje onderzoeker of journalist zou daar toch beginnen. In plaats daarvan wordt ene Eric Hufschmid geciteerd, een complottheoreticus zoals op zijn site te zien is.

Nogmaals, het is allemaal leuk bedacht en zeker vermakelijk, maar weinig zinnig.

He he ... je weet dat dit een kulargument is. Maar hé, wil je namen? Is goed. Steven E. Jones, professor Physics en Astronomy aan de Brigham Young Universiteit: http://www.physics.byu.edu/research/energy/htm7.html

Laat maar verder zitten; je hebt geen verstand van natuurkunde en bovendien heb je mijn site niet eens kritisch gelezen. Dus houdt het gewoon hier op.

Messenjah
06-08-06, 17:10
Geplaatst door Morosian
Zo'n beetje alle grote namen op het gebied van bouwkunde van over de hele wereld hebben zich over het instorten van het WTC gebogen en ze waren het erover eens dat de constructie weliswaar sterk genoeg was, maar dat het vuur in combinatie met de brandstof en het brandbare staal de oorzaak waren van het instorten. Het is dan ook komisch om te zien dat er in het hele verhaal geen enkele bouwkundig ingenieur, iemand die er echt verstand van heeft, aan het woord komt. Een beetje onderzoeker of journalist zou daar toch beginnen. In plaats daarvan wordt ene Eric Hufschmid geciteerd, een complottheoreticus zoals op zijn site te zien is.

Nogmaals, het is allemaal leuk bedacht en zeker vermakelijk, maar weinig zinnig.

Voorbeeldje van bouwkundig onderzoek naar het instorten van de torens: hier (http://www.tam.uiuc.edu/news/200109wtc/)

Dit artikel verwijst ten eerste naar de juiste bronnen en behandeld ook gevolgen van een crash (zoals het instabiel worden van het staal) ik in jouw link niet heb gelezen.

Morosian
06-08-06, 17:23
Geplaatst door Messenjah
Voorbeeldje van bouwkundig onderzoek naar het instorten van de torens: hier (http://www.tam.uiuc.edu/news/200109wtc/)

"The analysis shows that if prolonged heating caused the majority of columns of a single floor to lose their load carrying capacity, the whole tower was doomed."

IbnRushd
06-08-06, 17:39
Geplaatst door Messenjah
Voorbeeldje van bouwkundig onderzoek naar het instorten van de torens: hier (http://www.tam.uiuc.edu/news/200109wtc/)

Dit artikel verwijst ten eerste naar de juiste bronnen en behandeld ook gevolgen van een crash (zoals het instabiel worden van het staal) ik in jouw link niet heb gelezen.

Hoe zit het met die 47 zeer dikke stalen balken die zich aan de binnenkant bevonden? Want die lees ik niet in jouw artikel, slechts bullshit en goedmakerij betreffende het doorbreken van staal door de brand van een boeing? Slechts een debiel die gelooft erin. Echt waar.

Vervolgens aanhaal je een artikel waar de auteur (Zdenek P. Bazant) dé auteur is van 9/11 commissie samen met Abolhassan Astaneh-Asl, Berkeley.

In mijn aangehaalde artikel wordt juist kritiek geuit tegen de conclusie van het genoemde commissie.

Nogmaals: http://www.physics.byu.edu/research/energy/htm7.html

Lees het andere artikel. Hier zie je duidelijke foto's van ontploffende bommen. En als het daadwerkelijk 800 graden C. was en de rest met zijn mooie berekeningen om het waar te maken, waarom zagen we mensen dan op die verdieping dan staan? Ik heb nog meer vragen hoor. Maar die bespaar ik nu effe. Beantwoord eerst mijn vragen, voordat je met artikels loop te strooien die nog kant noch wal raken.

Morosian
06-08-06, 18:05
Geplaatst door IbnRushd
Laat maar verder zitten; je hebt geen verstand van natuurkunde en bovendien heb je mijn site niet eens kritisch gelezen. Dus houdt het gewoon hier op.

Ik heb inderdaad geen verstand van natuurkunde, maar wel van onderzoek. In dat kader vond ik het opmerkelijk dat er in die hele link, die ik juist met veel plezier heb gelezen, waarvoor dank, geen enkele bouwkundig ingenieur aan het woord komt.

Naar aanleiding van je andere linkje, hier wat wetenschappers vinden van de heer Steven E. Jones:

Jones' paper has been met by widespread indifference, and general dismissiveness, in the larger scientific community. Since Jones' paper has not been published in a scientific journal, there are many academicians, including some from Jones' own university, who question whether the article has been properly vetted by other experts in the field.

The BYU physics and mathematics departments have issued a statement in which they distanced themselves from Jones' research. A similar statement was issued by BYU's structural engineering faculty, the "Ira A. Fulton College of Engineering and Technology". These statements noted that Jones' hypotheses and interpretations of evidence were being questioned by scholars and practitioners, and that his analyses and hypotheses had not been "submitted to relevant scientific venues that would ensure rigorous technical peer review."

D. Allan Firmage, Professor Emeritus, Civil Engineering, BYU, responded to an article from the Provo Daily Herald which detailed a presentation that Steven Jones had recently given, and remarked that after reading reports from FEMA, the ASCE and from other professional engineering organizations, as well as Jones' paper, he found the thesis that planted explosives (rather than fire from the planes) had caused the collapse of the Towers, "very unreliable". Dr. Firmage further added: "Before one (especially students) supports such a conspiracy theory, they should investigate all details of the theory. To me, a practicing structural engineer of 57 continuous years, Professor Jones' presentations are very disturbing."

Bron: Wikipedia

IbnRushd
06-08-06, 19:15
Geplaatst door Morosian
Ik heb inderdaad geen verstand van natuurkunde, maar wel van onderzoek. In dat kader vond ik het opmerkelijk dat er in die hele link, die ik juist met veel plezier heb gelezen, waarvoor dank, geen enkele bouwkundig ingenieur aan het woord komt.

Naar aanleiding van je andere linkje, hier wat wetenschappers vinden van de heer Steven E. Jones:

Jones' paper has been met by widespread indifference, and general dismissiveness, in the larger scientific community. Since Jones' paper has not been published in a scientific journal, there are many academicians, including some from Jones' own university, who question whether the article has been properly vetted by other experts in the field.

The BYU physics and mathematics departments have issued a statement in which they distanced themselves from Jones' research. A similar statement was issued by BYU's structural engineering faculty, the "Ira A. Fulton College of Engineering and Technology". These statements noted that Jones' hypotheses and interpretations of evidence were being questioned by scholars and practitioners, and that his analyses and hypotheses had not been "submitted to relevant scientific venues that would ensure rigorous technical peer review."

D. Allan Firmage, Professor Emeritus, Civil Engineering, BYU, responded to an article from the Provo Daily Herald which detailed a presentation that Steven Jones had recently given, and remarked that after reading reports from FEMA, the ASCE and from other professional engineering organizations, as well as Jones' paper, he found the thesis that planted explosives (rather than fire from the planes) had caused the collapse of the Towers, "very unreliable". Dr. Firmage further added: "Before one (especially students) supports such a conspiracy theory, they should investigate all details of the theory. To me, a practicing structural engineer of 57 continuous years, Professor Jones' presentations are very disturbing."

Bron: Wikipedia

Echt, ik heb er geen enkele moeite mee om een andere professor aan te halen die precies hetzelfde denkt en wel een goede naam heeft. Bijvoorbeeld: Richard Curtis, Ph.D., is an adjunct professor of philosophy at Seattle University and a member of Scholars for 9/11 Truth; www.st911.org. Zie de site: http://seattlepi.nwsource.com/opinion/270284_connellyrebut16.html?source=mypi en http://www.st911.org/. Bekijk het en je komt vanzelf een aantal experts tegen; met naam en al.

The Black Flame
07-08-06, 02:39
Elvis is zojuist gesignaleerd op de Tempelberg.

lebanese
07-08-06, 06:44
Geplaatst door Morosian
Als er een Boeing op een paar honderd meter hoogte over de stad komt vliegen, dan gaat dat niet echt onopgemerkt voorbij. Het is dan ook erg grappig dat de makers van de docu bij hoog en laag blijven beweren dat er geen vliegtuig in het Pentagon is gevlogen, terwijl er honderden zo niet duizenden mensen dat vliegtuig heel laag hebben zien overvliegen en neerstorten. In het filmpje wordt uiteraard geen enkele getuige geïnterviewd. De honderden foto's die door burgers, brandweer etc. zijn genomen en waarnaar ik hierboven een link heb geplaatst, worden uiteraard ook genegeerd.

Erg vermakelijk allemaal en grappig dat er mensen zijn die dit echt geloven. Maar ja, als je ook gelooft dat er een hemel op je wacht met tig maagden, dan is natuurlijk alles mogelijk.

morosian..niet alleen mensen die islam als religie hebben,zien in dat amerika leugens gebruikt om geweld te rechtvaardigen!

amerika wist toch 100% ZEKER dat saddam nucleare wapens zou hebben,,en dat hebben ze toch ook gedaan met super overtuigende bewijzen(fotos,videomateriaal,documenten enz.) dat saddam nucleare wapens had? nu blijkt dat amerika gewoon simpelweg heeft GELOGEN!....gelogen voor wat? om 1 oorlog te rechtvaardigen!

ga niet zeggen saddam was niet goed enz..dat is het punt niet!

het punt is dat de vs heeft GELOGEN om 1 oorlog te rechtvaardigen tegen irak OOK nog es met bewijzen waarvan wij dachten dat het allemaal echt was.........maar bleek bullshit te zijn...en is iraq beter af zonder saddam...hahahahha het antwoordt is nee dus!(spoken of the devil)

1 andere leugen is...osama bin laden zou toch zn eigen tunnelstelsel hebben gebouwd in de bergen van tora bora?als 1 man zoals bin laden de mogelijkheid had om 1 tunnelstelse te gaan bouwen in tora bora ZONDER opgemerkt te worden door satelieten9anders waren er wel ECHTE FOTOS met bouwmateriaal) die rond de aarde zweven...dan zou dat toch 1 mirakel zijn? nou...waar zijn de ECHTE fotos van tora bora met die tunnelstelse?ze hebben alleen dit gebrukt als bewijs
http://images.google.nl/imgres?imgurl=http://www.burningcircus.com/content/inserts/binladensfort.gif&imgrefurl=http://www.burningcircus.com/content/ladenfort.shtml&h=785&w=698&sz=165&hl=nl&start=3&tbnid=iRP623cXz83IEM:&tbnh=143&tbnw=127&prev=/images%3Fq%3Dtora%2Bbora%2B%26svnum%3D10%26hl%3Dnl %26lr%3D%26sa%3DN

maar jah.....geef 1 klein kind kleurpotloden en hij tekend NOG mooiere tunnelstelsel!

en DAT is pas ware propaganda om de wereld te mislijden!

Morosian
07-08-06, 09:40
Geplaatst door The Black Flame
Elvis is zojuist gesignaleerd op de Tempelberg.

Ik heb gehoord dat hij in het gezelschap verkeerde van Marilyn.

The Black Flame
07-08-06, 09:57
1 andere leugen is...osama bin laden zou toch zn eigen tunnelstelsel hebben gebouwd in de bergen van tora bora?als 1 man zoals bin laden de mogelijkheid had om 1 tunnelstelse te gaan bouwen in tora bora ZONDER opgemerkt te worden door satelieten9anders waren er wel ECHTE FOTOS met bouwmateriaal) die rond de aarde zweven...dan zou dat toch 1 mirakel zijn? nou...waar zijn de ECHTE fotos van tora bora met die tunnelstelse?ze hebben alleen dit gebrukt als bewijs

Lieve schat, denk nu eens een keer na voordat je begint te kwelen. Niemand heeft ooit beweerd dat Osama dat tunnelstelsel heeft gebouwd, dat hebben de Amerikanen destijds zelf gebouwd om de Mudjahedeen tegen de russen te ondersteunen.

Of dacht je dat ze voor de lol een berg gaan bombarderen?

Morosian
07-08-06, 09:59
Geplaatst door lebanese
morosian..niet alleen mensen die islam als religie hebben,zien in dat amerika leugens gebruikt om geweld te rechtvaardigen!

Ben je nou zo naïef of doe je net alsof? Natuurlijk liegt Amerika aan de lopende band, net als alle andere regeringen. Er spelen altijd zaken waarvan op regeringsniveau gedacht wordt dat het beter is als de buitenwereld daar niets vanaf weet. Maar die wetenschap is nog geen reden om gelijk de meest stompzinnige, ongeloofwaardige en slecht onderbouwde complottheorie allertijden te geloven. Ik snap dat het in een behoefte voorziet om de meest gruwelijke terreurdaad uit de moderne geschiedenis, die uit naam van Allah is gepleegd, op het duivelse Amerika af te schuiven, maar je kunt je fantasie ook op hol laten slaan.

Als er iets bewijst dat dit baarlijke nonsens is, dan is het wel het feit dat Amerika dit helemaal niet nodig heeft om een ander land aan te vallen. Het vermoeden van massavernietigingswapens is kennelijk al voldoende voor een inval, zie Irak.

Je eigen nationale veiligheid te grabbel gooien en ten overstaan van de hele wereld laten zien hoe kwetsbaar je bent, hoe slim is dat? Geloof je het daadwerkelijk, of wil je het gewoon heel graag geloven?

Bofko
07-08-06, 10:09
Geplaatst door Morosian
Ben je nou zo naïef of doe je net alsof? Natuurlijk liegt Amerika aan de lopende band, net als alle andere regeringen. Er spelen altijd zaken waarvan op regeringsniveau gedacht wordt dat het beter is als de buitenwereld daar niets vanaf weet. Maar die wetenschap is nog geen reden om gelijk de meest stompzinnige, ongeloofwaardige en slecht onderbouwde complottheorie allertijden te geloven.

Exactly.

Sayfdien
07-08-06, 10:42
Onomstotelijk bewijs: "Northwood Documents" en ga googlen.

Deze officiële overheidsdocumenten zijn de blauwdruk geweest voor de aanslagen van 11 september.

Don Vito
07-08-06, 10:48
Geplaatst door Morosian
Als er een Boeing op een paar honderd meter hoogte over de stad komt vliegen, dan gaat dat niet echt onopgemerkt voorbij. Het is dan ook erg grappig dat de makers van de docu bij hoog en laag blijven beweren dat er geen vliegtuig in het Pentagon is gevlogen, terwijl er honderden zo niet duizenden mensen dat vliegtuig heel laag hebben zien overvliegen en neerstorten. In het filmpje wordt uiteraard geen enkele getuige geïnterviewd. De honderden foto's die door burgers, brandweer etc. zijn genomen en waarnaar ik hierboven een link heb geplaatst, worden uiteraard ook genegeerd.

Erg vermakelijk allemaal en grappig dat er mensen zijn die dit echt geloven. Maar ja, als je ook gelooft dat er een hemel op je wacht met tig maagden, dan is natuurlijk alles mogelijk. \

Tuurlijk jongen jij komt met bewijzen op de proppen die je worden gepresenteerd, zodat jezelf niet hoeft te denken

zoek eens ff op hoe de vleigtuig gevlogen heeft volgens de Amerikaanse regering, voordat het het pentagon geraakt heeft. Bekijk de manouvres en vraag eens dan na aan ervaren piloot of dat wel mogelijk is.

Sayfdien
07-08-06, 10:51
The National Security Archive is a 501(c)(3) non-profit research and archival institution located within The George Washington University in Washington, D.C. Founded in 1985, it archives and publishes declassified U.S. government files concerning selected topics of American foreign policy. The Archive collects and analyzes the documents of many various government institutions obtained via the Freedom of Information Act. The Archive then selects documents to be published in the form of manuscripts and microfiche as well as made available through their website.

The Archive operates under an advisory board which is overseen by a board of directors. The Archive's research was awarded in late 2005 by winning an Emmy Award for its work on the documentary, "Declassified: Nixon in China." More recently, the Archive uncovered a secret reclassification program operating since 1999.[1] This program was underway to reclassify documents related to American foreign policy during the 1940s and 1950s, at the National Archives and Records Administration. The materials in question had all been unclassified during the Clinton administration.

From 1985 until 1998, the Fund for Peace, Inc. was the archive's fiscal sponsor. Among the Archive's more prominent institutional supporters today, are the Carnegie Corporation of New York, the Ford Foundation, the Freedom Forum, the John D. and Catherine T. MacArthur Foundation, Congressional Quarterly, and Cox Enterprises. The Archive receives funding from these, and other, organizations via their donations to the National Security Archive Fund, established in order to administer the Archive's finances.

.



http://www.gwu.edu/~nsarchiv/news/20010430/northwoods.pdf

Bofko
07-08-06, 10:56
Geplaatst door Sayfdien
http://www.gwu.edu/~nsarchiv/news/20010430/northwoods.pdf

Ehh ......Dit gaat over de Cubacrisis in 1961

Don Vito
07-08-06, 10:56
Geplaatst door Morosian
Ben je nou zo naïef of doe je net alsof? Natuurlijk liegt Amerika aan de lopende band, net als alle andere regeringen. Er spelen altijd zaken waarvan op regeringsniveau gedacht wordt dat het beter is als de buitenwereld daar niets vanaf weet. Maar die wetenschap is nog geen reden om gelijk de meest stompzinnige, ongeloofwaardige en slecht onderbouwde complottheorie allertijden te geloven. Ik snap dat het in een behoefte voorziet om de meest gruwelijke terreurdaad uit de moderne geschiedenis, die uit naam van Allah is gepleegd, op het duivelse Amerika af te schuiven, maar je kunt je fantasie ook op hol laten slaan.

waarom is het slecht onderbouwd? "Alles" is met wetenschappelijke feiten en common sence üit te leggen. Alles tussen haakjes aangezien we dat natuurlijk niet weten, maar wel voldoende dat er iets niet pluis is.
Een gebouw dat zomaar neerstort, vliegmanouvres die onmogelijk zijn, verdachten die nog leven etc etc

en wara de amerikanen meee aankomen als bewijs is ook zeer lachwekkend: Twee torens zijn met de grond gelijk gemaakt, maar wat vinden de Amerikanen? Een afscheids brief en een paspoort van een van de verdachten......tuurlijk!!! Geen enkele zwarte doos gevonden!!!


Geplaatst door Morosian

Als er iets bewijst dat dit baarlijke nonsens is, dan is het wel het feit dat Amerika dit helemaal niet nodig heeft om een ander land aan te vallen. Het vermoeden van massavernietigingswapens is kennelijk al voldoende voor een inval, zie Irak.

Vermoeden? Een leugen noemen we dat.


Geplaatst door Morosian

Je eigen nationale veiligheid te grabbel gooien en ten overstaan van de hele wereld laten zien hoe kwetsbaar je bent, hoe slim is dat? Geloof je het daadwerkelijk, of wil je het gewoon heel graag geloven?

Wat wuil jij geloven is de vraag. Een naieve houding is dodelijk en precies de houding die zij willen dta je aanneemt. Hitler heeft een keer beweerd dat als je liegt, je het zo groot mogelijk moet doen. Het volk is toch zo dom om niet te willen geloven dat hun leiders tot dergelijke dingen in staat zijn.

Sayfdien
07-08-06, 10:57
The National Security Archive is a 501(c)(3) non-profit research and archival institution located within The George Washington University in Washington, D.C. Founded in 1985, it archives and publishes declassified U.S. government files concerning selected topics of American foreign policy. The Archive collects and analyzes the documents of many various government institutions obtained via the Freedom of Information Act. The Archive then selects documents to be published in the form of manuscripts and microfiche as well as made available through their website.

The Archive operates under an advisory board which is overseen by a board of directors. The Archive's research was awarded in late 2005 by winning an Emmy Award for its work on the documentary, "Declassified: Nixon in China." More recently, the Archive uncovered a secret reclassification program operating since 1999.[1] This program was underway to reclassify documents related to American foreign policy during the 1940s and 1950s, at the National Archives and Records Administration. The materials in question had all been unclassified during the Clinton administration.

From 1985 until 1998, the Fund for Peace, Inc. was the archive's fiscal sponsor. Among the Archive's more prominent institutional supporters today, are the Carnegie Corporation of New York, the Ford Foundation, the Freedom Forum, the John D. and Catherine T. MacArthur Foundation, Congressional Quarterly, and Cox Enterprises. The Archive receives funding from these, and other, organizations via their donations to the National Security Archive Fund, established in order to administer the Archive's finances.

.



http://www.gwu.edu/~nsarchiv/news/20010430/northwoods.pdf

Bofko
07-08-06, 11:35
Geplaatst door Sayfdien
http://www.gwu.edu/~nsarchiv/news/20010430/northwoods.pdf

Nog een keer. Dit gaat over Cuba. Wat is de link met 9/11 ?

lebanese
08-08-06, 00:59
Geplaatst door The Black Flame
Lieve schat, denk nu eens een keer na voordat je begint te kwelen. Niemand heeft ooit beweerd dat Osama dat tunnelstelsel heeft gebouwd, dat hebben de Amerikanen destijds zelf gebouwd om de Mudjahedeen tegen de russen te ondersteunen.

Of dacht je dat ze voor de lol een berg gaan bombarderen?

nee hoor...dat zou ''miljardair''osama ZELF gebouwd te hebben in de strijdt tegen de amerikanen!

weer 1 leugen uit jouw kant...jij zegt
Geplaatst door The Black Flame dat hebben de Amerikanen destijds zelf gebouwd om de Mudjahedeen tegen de russen te ondersteunen.[/B]

dit zeg jij omdat ik als antword gaf dat osama die tunnelstelsen nooit gebouwd zou kunnen hebben aangezien amerikaanse satelieten hun dan opmerkt.....alsof de russen niet via sateliet kunnen zien wat de amerikanen aant bouwen waren ter ondersteuning van de taliban.russen hebben ook 1 sateliet daarboven hoor! ...dus dat is ook bullshit

conclusie......al qaida tora bora tunnelstelsel is gewoon weer 1 van de honderden leugens die verspreidt worden door de media :stout:

Morosian
09-08-06, 08:28
Geplaatst door Don Vito
Tuurlijk jongen jij komt met bewijzen op de proppen die je worden gepresenteerd, zodat jezelf niet hoeft te denken.

Sorry, ik was even vergeten dat jouw bewijzen altijd correct zijn en die van mij zionistische leugens van de westerse media. Geheel ten onrechte ging ik ervan uit dat een goed journalist minstens een aantal getuigen had ondervraagd over de Boeing die rakelings over hun hoofd is gevlogen. Maar waarschijnlijk waren die mensen gewoon marionetten van de CIA en daar had ik niet bij stil gestaan.

Ook heb ik de onvergeeflijke blunder gemaakt om mijn oordeel te baseren op een grote hoeveelheid foto's (http://www.abovetopsecret.com/pages/911_pentagon_757_plane_evidence.html) van de crash site met daarop duidelijk vliegtuigonderdelen en schade die het vliegtuig in de aanvliegroute heeft veroorzaakt, maar ik had mij niet gerealiseerd dat al deze foto's gephotoshopt waren door het Amerikaanse leger om ons op een dwaalspoor te brengen.

Duizendmaal excuses voor mijn onmetelijke domheid.