PDA

Bekijk Volledige Versie : Axis of Evil



HenkS
04-08-06, 03:39
>> http://www.uruknet.info/pic.php?f=inminds.jpg

Duidelijk voorbeeld van een combinatie van 'Teil-für-Ganzes', 'Verkoppelung' en 'Verfremdung' voor mijn studenten ;-)

ronald
04-08-06, 06:14
Geplaatst door HenkS
>> http://www.uruknet.info/pic.php?f=inminds.jpg

Duidelijk voorbeeld van een combinatie van 'Teil-für-Ganzes', 'Verkoppelung' en 'Verfremdung' voor mijn studenten ;-)



Duidelijker een voorbeeld van een gestoorde mind.

Joesoef
04-08-06, 06:48
Daar is heeeeeeel lang over nagedacht.



:moe:

Joesoef
04-08-06, 06:50
Geplaatst door ronald
Duidelijker een voorbeeld van een gestoorde mind.


Gestoorde mind, je kan niet alle inwoners van die twee landen er op aankijken. Beetje nuanceren, al is het vroeg.

HenkS
04-08-06, 08:03
[QUOTE]Geplaatst door Joesoef
[B]Daar is heeeeeeel lang over nagedacht.


Ja hè? En als je als niet-betrokkene het resultaat ziet denk je vaak 'Puh, dat had ik ook gekund'. Pas dan weet je dat het een knap idee was!
Ja Joesoef, creatieven hebben het niet makkelijk.

Bar
04-08-06, 08:17
Ik mis de haakneus en de dollartekens nog.

HenkS
04-08-06, 08:41
Geplaatst door Bar
Ik mis de haakneus en de dollartekens nog.

Dan wordt 't te traag.

Joesoef
04-08-06, 08:46
Geplaatst door Bar
Ik mis de haakneus en de dollartekens nog.


Cartoons moeten ze verbieden!

sjaen
04-08-06, 11:56
Geplaatst door HenkS
>> http://www.uruknet.info/pic.php?f=inminds.jpg

Duidelijk voorbeeld van een combinatie van 'Teil-für-Ganzes', 'Verkoppelung' en 'Verfremdung' voor mijn studenten ;-)


voorbeeld of indoctrinatie?

HenkS
04-08-06, 20:26
Geplaatst door sjaen
voorbeeld of indoctrinatie?

Zo'n duidelijk voorbeeld is echt heel moeilijk te vinden. Kijk maar naar de datum op het kunstwerkje.

Indoctrinatie? Zitten hier dan niet zoals in VS zionistische watchdogs tussen de studenten? Of concentreren die zich op politicologie-docenten?

sjaen
04-08-06, 22:00
Geplaatst door HenkS
Zo'n duidelijk voorbeeld is echt heel moeilijk te vinden. Kijk maar naar de datum op het kunstwerkje.

Indoctrinatie? Zitten hier dan niet zoals in VS zionistische watchdogs tussen de studenten? Of concentreren die zich op politicologie-docenten?

Wie is de maker van dat handwerkje, heb je dat gecontroleert?

Wat betreft mijn vraag is het educatie of indoctrinatie is meer een vraag die iedere leraar zichzelf zo moeten stellen, ik had eerlijk gezegd daarom ook geen antwoord verwacht!

HenkS
04-08-06, 23:54
Geplaatst door sjaen
Wie is de maker van dat handwerkje, heb je dat gecontroleert?

Wat betreft mijn vraag is het educatie of indoctrinatie is meer een vraag die iedere leraar zichzelf zo moeten stellen, ik had eerlijk gezegd daarom ook geen antwoord verwacht!

Mijn studenten zijn getraind in het ontkoppelen van inhoud en vorm.
En indien daar naar gevraagd wordt mogen studenten, buiten werktijd, altijd van mij vernemen wat mijn persoonlijke mening is over de bedoelde boodschappen van mijn voorbeelden.
Bovendien ben ik in het realiseren van mijn leerdoelstellingen nogal 'rücksichtslos' en gebruik alles waarvan ik denk dat het bijdraagt aan het realiseren van die doelstellingen, ook goede voorbeelden die inhouden transporteren die ik persoonlijk onaangenaam vindt.
Is dit het antwoord wat je zocht?

sjaen
05-08-06, 00:17
Geplaatst door HenkS
Mijn studenten zijn getraind in het ontkoppelen van inhoud en vorm.
En indien daar naar gevraagd wordt mogen studenten, buiten werktijd, altijd van mij vernemen wat mijn persoonlijke mening is over de bedoelde boodschappen van mijn voorbeelden.
Bovendien ben ik in het realiseren van mijn leerdoelstellingen nogal 'rücksichtslos' en gebruik alles waarvan ik denk dat het bijdraagt aan het realiseren van die doelstellingen, ook goede voorbeelden die inhouden transporteren die ik persoonlijk onaangenaam vindt.
Is dit het antwoord wat je zocht?

Zolang je er maar van bewust bent en dit ook aan je studenten kenbaar maakt dan hoeft het beslist niet buiten werktijd, het is sowieso onmogelijk om je eigen persoonlijke kleur weg te moffelen, studenten ruiken of je authentiek bent of niet.
Ondertussen mis ik nog de bron van het fröbelwerk.


-edit- Vanavond netwerk gezien gesprek met oud CIA agent en Al Qaida deskundige, Michael Scheuer. de Amerikanen worden wakker!

HenkS
05-08-06, 01:45
Geplaatst door sjaen
Zolang je er maar van bewust bent en dit ook aan je studenten kenbaar maakt dan hoeft het beslist niet buiten werktijd, het is sowieso onmogelijk om je eigen persoonlijke kleur weg te moffelen, studenten ruiken of je authentiek bent of niet.

Dat klopt! En betreffende dat 'buiten werktijd:
Blijk geven van een pro-Israelische standpunt is in mijn soort werk minder problematisch dan een pro-Palestijns standpunt.
Dat hebben mijn ervaringen als student en als docent mij geleerd.
Dus over een mogelijke asymmetrie in het voordeel van de Palestijnen hoef je je geen zorgen te maken. Net de nadelige positie waarin de Palestijnen in dit opzicht verkeren is mijn belangrijkste drijfveer om het voor ze op te nemen.

Ondertussen mis ik nog de bron van het fröbelwerk.

Meer dan de link weet ik er ook niet over.


-edit- Vanavond netwerk gezien gesprek met oud CIA agent en Al Qaida deskundige, Michael Scheuer. de Amerikanen worden wakker!

Nee! Kun je daar kort iets over vertellen?

Qaiys
05-08-06, 02:22
Geplaatst door sjaen
-edit- Vanavond netwerk gezien gesprek met oud CIA agent en Al Qaida deskundige, Michael Scheuer. de Amerikanen worden wakker!

Heeft ie iets anders verteld dan wat ik hier altijd schrijf?