PDA

Bekijk Volledige Versie : Voorzitter pedopartij dreigt baan te verliezen



Oeroeboeroe
04-08-06, 17:21
Voorzitter pedopartij dreigt baan te verliezen


LEIDEN (ANP) - Voorzitter Marthijn Uittenbogaard van de Partij voor Naastenliefde, Vrijheid en Diversiteit (PNVD), beter bekend als de 'pedofielenpartij', dreigt zijn baan kwijt te raken omdat zijn werkgever, een verpleeghuis in Leiden, bang is voor reputatieschade.

De werkgever heeft hem op non-actief gesteld en biedt een ontslagregeling aan. ,,Het actief uitdragen van het pedofiele gedachtegoed (...) vormt een afbreukrisico voor de reputatie van onze organisatie'', schrijft zijn baas. De brief is te lezen op de website van de partij. Uittenbogaard heeft vrijdag geantwoord niet akkoord te gaan met het ontslag.

Het Leidse verpleeghuis heeft Uittenbogaard al in mei te verstaan gegeven niet te vertellen waar hij werkt. Via internet lekte dat onlangs toch uit.

Zie ook: Website PNVD


:loens: Stomme zet, zou hem juist in de buurt houden van bejaarden.

Oeroeboeroe
04-08-06, 17:22
Bron: www.nrc.nl , ANP-nieuwsberichten

Joesoef
04-08-06, 17:23
Als ie nu alle po's uitwaste zou ik hem lekker laten werken, maar als ie ook in het zicht komt zou ik m eruit flikkeren.

M@riska
04-08-06, 18:57
Zou zo'n vieze hond ook niet in mijn bedrijf willen hebben. Van mij mogen ze hem aan een spies rijgen en boven een openhaard hangen.

barneveld
04-08-06, 19:44
Geplaatst door M@riska
Zou zo'n vieze hond ook niet in mijn bedrijf willen hebben. Van mij mogen ze hem aan een spies rijgen en boven een openhaard hangen.

heb je dan enig idee hoe een pedo dan smaakt als je hem van de spies haalt

M@riska
04-08-06, 19:53
Geplaatst door barneveld
heb je dan enig idee hoe een pedo dan smaakt als je hem van de spies haalt


Ik laat hem verkolen en de resten kunnen mee met het grofvuil.

Juliette
04-08-06, 20:16
Geplaatst door M@riska
Zou zo'n vieze hond ook niet in mijn bedrijf willen hebben. Van mij mogen ze hem aan een spies rijgen en boven een openhaard hangen.

Idioot.

In mijn wereld worden mensen veroordeeld om wat ze doen. Niet om wat ze denken of voelen.

~Panthera~
04-08-06, 20:31
Geplaatst door Juliette

In mijn wereld worden mensen veroordeeld om wat ze doen. Niet om wat ze denken of voelen.

U zit ook op Pluto ? :roker:

Juliette
04-08-06, 20:35
Geplaatst door ~Panthera~
U zit ook op Pluto ? :roker:

And happy being there. :roker:

barneveld
04-08-06, 20:37
Geplaatst door Juliette
Idioot.

In mijn wereld worden mensen veroordeeld om wat ze doen. Niet om wat ze denken of voelen.

je mag het zegen want jou werld bestaat maar uit 1 (niet volmaakt)persoon als je echt zo denkt.

vriendelijk groet barny

Juliette
04-08-06, 20:43
Geplaatst door barneveld
je mag het zegen want jou werld bestaat maar uit 1 (niet volmaakt)persoon als je echt zo denkt.

vriendelijk groet barny

En ik blijf daarbij. Lijkt me echt gezonder.

barneveld
04-08-06, 20:45
Geplaatst door Juliette
En ik blijf daarbij. Lijkt me echt gezonder. heb je wel eens overwogen om je te laten na kijken of je snapers nog het goed doen.

Juliette
04-08-06, 20:49
Geplaatst door barneveld
heb je wel eens overwogen om je te laten na kijken of je snapers nog het goed doen.

Last check: alles werkt.

Vreemde error gevonden toch. Ik blijf vinden dat mensen enkel gestraft kunnen worden om wat ze effectief gedaan hebben. Niet om wat ze denken of voelen.

*edit*

gelukkig maar. Het Witte Huis en het Huis van Saud konnen zo wel de psychiatrie in als het enkel aan mij lag.

barneveld
04-08-06, 20:57
Geplaatst door Juliette
Last check: alles werkt.

Vreemde error gevonden toch. Ik blijf vinden dat mensen enkel gestraft kunnen worden om wat ze effectief gedaan hebben. Niet om wat ze denken of voelen.

*edit*

gelukkig maar. Het Witte Huis en het Huis van Saud konnen zo wel de psychiatrie in als het enkel aan mij lag.

vriend wat je vind is een gevaarlijk iets. in 1935 kwam iemand in duitsland die riep ook maar wat hij vond. de gevolgen worden op de dag van vandaag nog steeds gevoeld.

over bush en saud ben ik het 6kant met je eens

Juliette
04-08-06, 21:02
Geplaatst door barneveld
vriend wat je vind is een gevaarlijk iets. in 1935 kwam iemand in duitsland die riep ook maar wat hij vond. de gevolgen worden op de dag van vandaag nog steeds gevoeld.

over bush en saud ben ik het 6kant met je eens

Eens Barneveld. Maar zo moeilijk.

Helderziend ben ik niet.

'Niks gedaan = niet schuldig' lijkt me tot dan de beste oplossing.

M@riska
04-08-06, 21:15
Geplaatst door Juliette
Idioot.

In mijn wereld worden mensen veroordeeld om wat ze doen. Niet om wat ze denken of voelen.

I don't give a shit, op de brandstapel met zulke mafkezen.

barneveld
04-08-06, 21:16
Geplaatst door Juliette
Eens Barneveld. Maar zo moeilijk.

Helderziend ben ik niet.

'Niks gedaan = niet schuldig' lijkt me tot dan de beste oplossing.

in elk ander situatie zou ik zegen je hebt gelijk maar in deze discusie zal ik het nooit met je eens zijn omdat het over een zaak gaat die 99.9% van de werld bevolking verwerpt en het gaat over weerloos kinderen gaat die nog geen zelfstandig keuzes kunnen maken.

M@riska
04-08-06, 21:17
Geplaatst door barneveld
in elk ander situatie zou ik zegen je hebt gelijk maar in deze discusie zal ik het nooit met je eens zijn omdat het over een zaak gaat die 99.9% van de werld bevolking verwerpt en het gaat over weerloos kinderen gaat die nog geen zelfstandig keuzes kunnen maken.


Juist, weg met die smeerlappen. Hoe eerder hoe beter.