PDA

Bekijk Volledige Versie : Nederland pedofielenland



Qaiys
05-08-06, 22:44
Nederland pedofielenland

Ook de Russische pers is gefascineerd door de Nederlandse pedofielenpartij. De doorgaans liberale Russische Newsweek wijdt er deze week een cover aan: een Lolita met lipstick en een Oekraďnese dorpsvlecht. ’Pedofielen. Holland legaliseert hun partij. Zijn er grenzen aan de Vrijheid?’

Zo’n partij is volstrekt onbegrijpelijk in een land waar de eerste Gay Pride-parade onlangs met grof geweld uiteen werd geslagen door een politieleger, versterkt met skinheads en baboesjka’s. Newsweek vond de man die tijdens die Gay Pride een Duits Bondsdaglid molesteerde; de politie maakt veel minder haast om hem op te sporen. (Lees hier)

Newsweek brengt de pedofielenpartij handig in verband met Pim Fortuyn, ’de grootste Nederlander aller tijden’. Fortuyn was immers ook homoseksueel, schepte op over seks met Marokkaanse jongetjes en deed het zelf als jongen met een oudere heer. Bovendien staan Fortuyns boeken op de boekenplank bij de pedofielenpartij, dus de zaak is rond.

De ’Formule Fortuyn’ heeft toekomst, vermoedt Newsweek: een libertijns ‘Fort Europa’ vergrendeld tegen onverlichte barbaren als Marokkanen en, wie weet, Russen. Want in navolging van Nederland heeft heel Noord-Europa ‘God vergeten’, lees ik bij een foto van twee tongzoenende homo’s onder een Berlijnse kerktoren.

Bij dat decadente Europa wil Rusland dus niet horen. Over de Gay Pride in Moskou sprak ik Andrej Zolotov, de gecultiveerde, diep religieuze hoofdredacteur van het prijzenswaardige blad ‘Russia Profile’. Hij had zich suf vergaderd met orthodoxe prelaten om het protest tegen Gay Pride geweldloos te laten verlopen. Tevergeefs dus. Maar hoe zat dat toch met feminisme, atheďsme, euthanasie, marihuana en seksuele ontaardheid in het land van Rembrandt, vroeg Zolotov zich gepijnigd af. Hoe kon Nederland zijn tradities toch zo verloochen?

Dat vergaande tolerantie ook het 17e eeuwse land van Rembrandt al kenmerkte en Nederlanders dat als de kern van hun traditie ervaren, nam Zolotov ter kennisgeving aan. Ik zag hem twijfelen. Dat kon toch niet hetzelfde land zijn dat tsaar Peter de Grote indertijd als lichtend voorbeeld zag?

http://weblogs.nrc.nl/weblog/moskou/2006/08/02/nederland-pedofielenland/

MaRiaH
05-08-06, 22:52
Geplaatst door barfly
Volgens mij heb je hier ooit wel eens huilend en jammerd verteld dat je illegaal bent in Nederland?

Waarom ben je nog niet retour riool gedaan dan?

HUH? sinds wanneer wordt iemand afgerekend op een stuk dat hij plaatst uit een andere bron?

Hij heeft nergens verklaard dat het zijn mening is.

barfly
05-08-06, 22:53
Geplaatst door MaRiaH
HUH? sinds wanneer wordt iemand afgerekend op een stuk dat hij plaatst uit een andere bron?

Hij heeft nergens verklaard dat het zijn mening is.

Ik vind dat ik daar iets op aan te merken heb. Zit je dat dwars?

MaRiaH
05-08-06, 22:57
Geplaatst door barfly
Ik vind dat ik daar iets op aan te merken heb. Zit je dat dwars?

Nee. je mag aanmerken wat je wil op het stuk.
don't kill the messenger..

Seif
05-08-06, 23:03
Geplaatst door MaRiaH
Nee. je mag aanmerken wat je wil op het stuk.
don't kill the messenger..

De titel van een bericht verraad altijd Schaap's mening. Als hij het er niet mee eens zou zijn, dan had hij de titel wel veranderd.

Qaiys
05-08-06, 23:27
Geplaatst door barfly
Volgens mij heb je hier ooit wel eens huilend en jammerd verteld dat je illegaal bent in Nederland?

Waarom ben je nog niet retour riool gedaan dan?

Doe niet zo vals, het is nergens voor nodig om op de man te spelen en daarbij leugens te vertellen.

Als je onrecht wordt aangedaan heb je het recht om daar tegen te ageren. Kennelijk vind je dat een allochtoon geen rechten heeft en een soort tweederangsburger is.

observer
05-08-06, 23:30
Geplaatst door Seif
De titel van een bericht verraad altijd Schaap's mening. Als hij het er niet mee eens zou zijn, dan had hij de titel wel veranderd. intollerante slaafjes van putin kunnen vrijheid niet begrijpen

zou ongetwijfeld ook meer kloppen, rusland is in zijn bestaan nog nooit een echte democratie geweest

zelfs nu niet

barfly
05-08-06, 23:31
Geplaatst door Qaiys
Doe niet zo vals, het is nergens voor nodig om op de man te spelen en daarbij leugens te vertellen.

Als je onrecht wordt aangedaan heb je het recht om daar tegen te ageren. Kennelijk vind je dat een allochtoon geen rechten heeft en een soort tweederangsburger is.

Je hebt gelijk, ik haat die hypocriete jankerds. Maar ik had niet mogen generaliseren.

Waarvoor oprechte excuses.

Qaiys
05-08-06, 23:34
Geplaatst door Seif
De titel van een bericht verraad altijd Schaap's mening. Als hij het er niet mee eens zou zijn, dan had hij de titel wel veranderd.

Ook voor jou geldt dat het nergens voor nodig is om op de man te spelen als ik mijn mening nog niet kenbaar heb gemaakt.

vlegeltje
06-08-06, 00:24
Geplaatst door barfly
Waarom ben je nog niet retour riool gedaan dan?

U got a beef with schaap?

Aicha1976
06-08-06, 04:40
Geplaatst door Qaiys
Ook voor jou geldt dat het nergens voor nodig is om op de man te spelen als ik mijn mening nog niet kenbaar heb gemaakt.


Nou maak jouw mening eens kenbaar dan, ben retebenieuwd :rambo:

Qaiys
06-08-06, 05:06
Geplaatst door Aicha1976
Nou maak jouw mening eens kenbaar dan, ben retebenieuwd :rambo:

Nederland is ziek.

Aicha1976
06-08-06, 05:25
Geplaatst door Qaiys
Nederland is ziek.


Klopt, in de rest van de wereld gaat het allemaal een stuk beter :D



:loens:

Joepie
06-08-06, 12:30
En wij maar zeiken op de Koran dat alles letterlijk genomen word, kijk wat wij met de wet doen.... verstand en reflectie, meting aan normen en waarden kan in bepaalde gevallen zoals dit ook geen kwaad.

Op deze manier kun je geen enkele zieke partij ideologie verbieden, valt immers onder het kopje vrijheids van meningsuitting in een democratie.

Dutchguy
06-08-06, 12:45
Bespaar me de Russische selectieve verontwaardiging. Ik kan niets met de verontwaardiging uit een land waar homo's dagelijks voor hun hachie moeten vrezen.