PDA

Bekijk Volledige Versie : Indonesische zelfmoordstrijders geven Israël nog 96 uur



IbnRushd
06-08-06, 11:55
Indonesische zelfmoordstrijders geven Israël nog 96 uur

6 augustus 2006

Een 200-tal kandidaten voor het plegen van zelfmoordaanslagen zijn zaterdag op het Indonesische eiland Jakarta bijeengekomen voor de laatste voorbereidingen, voordat ze naar het Midden-Oosten reizen om Israël en zijn bondgenoten aan te vallen, aldus plaatselijke media.

Nog 96 uur

"Wij geven de Israëlische troepen nog 96 uur om hun agressie tegen Libanon te stoppen", zo zei Suaid Didu, de leider van de AMYM, volgens het Indonesische persbureau Antara. "Als de agressie niet ophoudt, kan ik onze commando's niet tegenhouden hun broeders in Libanon en Palestina ter hulp te snellen".

Volgens Didu bestaan zijn manschappen grotendeels uit goed getrainde strijders die al gevochten hebben, of zich opgegeven hebben om te vechten, tegen de VS in Afghanistan en Irak.

McDonalds

De strijders zijn volgens Didu bijzonder boos over het Israëlisch offensief en willen niet alleen Israël aanvallen, maar ook de VS en hun bondgenoten. "Vergeet niet dat er veel McDonald's filialen zijn in Indonesië", zo werd hij geciteerd in de Indonesische krant The Jakarta Post.

Bron: HLN (nieuwsFeit.nl)

The Black Flame
06-08-06, 12:25
Ik zie dat het Grote Islamitische Rijk waar Lebanese hier regelmatig over hallucineert met rasse schreden nadert.


Volgens Didu bestaan zijn manschappen grotendeels uit goed getrainde strijders die al gevochten hebben, of zich opgegeven hebben om te vechten, tegen de VS in Afghanistan en Irak.

Zouden deze Islamitische moordmachines, De Zwaarden van God na jarenlange intensieve training eindelijk in staat zijn om de McDonalds Elitetroepen, de medewerkers met die leuke petjes, de strot af te snijden?

Man, als ik Moslim was zou ik spontaan zelfontbranden van trots!

Alim
06-08-06, 16:04
Geplaatst door The Black Flame
Ik zie dat het Grote Islamitische Rijk waar Lebanese hier regelmatig over hallucineert met rasse schreden nadert.



Zouden deze Islamitische moordmachines, De Zwaarden van God na jarenlange intensieve training eindelijk in staat zijn om de McDonalds Elitetroepen, de medewerkers met die leuke petjes, de strot af te snijden?

Man, als ik Moslim was zou ik spontaan zelfontbranden van trots!

Wat jij nog moet leren is , dat de moslims een plicht hebben om hun broeders waar dan ook in de wereld moeten helpen zolang het om onrecht gaat. Maar dat is te moeilijk voor je denk om dat te begrijpen.

Mark
06-08-06, 16:35
ik ken geen eiland dat Jakarta heet

mark61
06-08-06, 16:42
Geplaatst door Mark
ik ken geen eiland dat Jakarta heet

Jij bent ook geen zelfmoordstrijder. Iets met parallel universum.

Mark
06-08-06, 16:43
Geplaatst door mark61
Jij bent ook geen zelfmoordstrijder. Iets met parallel universum.

dat weet je niet, ik ben van plan het volksfront ter bevrijding van zuid holland op te richten

mark61
06-08-06, 16:44
Geplaatst door Mark
dat weet je niet, ik ben van plan het volksfront ter bevrijding van zuid holland op te richten

Is dat een stad op Middelharnis?

Bar
06-08-06, 16:45
Geplaatst door Alim
Wat jij nog moet leren is , dat de moslims een plicht hebben om hun broeders waar dan ook in de wereld moeten helpen zolang het om onrecht gaat. Maar dat is te moeilijk voor je denk om dat te begrijpen.

Dus als ik het goed begrijp hebben wij in Nederland een soort 5e colonne van zo'n mannetje of 1 miljoen die gewapenderhand ingrijpen zodra alhier of elders een medemoslim (vermeend) onrecht wordt aangedaan?

Tijd om de christen- en goddeloze strijders hiertegen te activeren zou ik zeggen.

Mark
06-08-06, 16:54
Geplaatst door mark61
Is dat een stad op Middelharnis?

we gaan alle niet-zuid hollandse elementen verwijderen van onze heilige grond

mark61
06-08-06, 16:55
Geplaatst door Mark
we gaan alle niet-zuid hollandse elementen verwijderen van onze heilige grond

Is goed, ik kom van het noorden. Haring en wittebrood dan maar, daar kan je ze mee schiften.

observer
06-08-06, 17:02
Geplaatst door Alim
Wat jij nog moet leren is , dat de moslims een plicht hebben om hun broeders waar dan ook in de wereld moeten helpen zolang het om onrecht gaat. Maar dat is te moeilijk voor je denk om dat te begrijpen. het meeste onrecht wat moslims wordt aangedaan wordt door moslims gedaan dus dat kan nog leuk worden

de ene helft blaast de andere op he dat lijkt iraq wel

op zich heel indrukwekkend om amerika te raken een indonesische mc donald met indonesisch personeel en indonesische klanten opblazen

Alim
06-08-06, 17:05
Geplaatst door Bar
Dus als ik het goed begrijp hebben wij in Nederland een soort 5e colonne van zo'n mannetje of 1 miljoen die gewapenderhand ingrijpen zodra alhier of elders een medemoslim (vermeend) onrecht wordt aangedaan?

Tijd om de christen- en goddeloze strijders hiertegen te activeren zou ik zeggen.

Jij begint het geloof ik te begrijpen.

Mark
06-08-06, 17:07
Geplaatst door mark61
Is goed, ik kom van het noorden. Haring en wittebrood dan maar, daar kan je ze mee schiften.

we gaan mijnvelden plaatsen bij nieuw vennep

Alim
06-08-06, 17:08
Geplaatst door observer
het meeste onrecht wat moslims wordt aangedaan wordt door moslims gedaan dus dat kan nog leuk worden

de ene helft blaast de andere op he dat lijkt iraq wel

op zich heel indrukwekkend om amerika te raken een indonesische mc donald met indonesisch personeel en indonesische klanten opblazen

Zoals jij ook moet nog begrijpen is dat de oorzaak nooit bij de moslims ligt. Dus de oorzaak moet je bestrijden. Bovendien weet je zelf wie die situatie in Irak heeft gecreeerd.

Morosian
06-08-06, 17:10
Dus als ik het goed begrijp gaan ze precies datgene doen waarvan ze Israël nu beschuldigen; het vermoorden van onschuldige burgers. Dat noem ik nog eens het goede voorbeeld geven.

Morosian
06-08-06, 17:13
Geplaatst door Alim
Zoals jij ook moet nog begrijpen is dat de oorzaak nooit bij de moslims ligt.

Dat was allang duidelijk hoor - de oorzaak ligt altijd ergens anders.

mark61
06-08-06, 17:17
Geplaatst door Mark
we gaan mijnvelden plaatsen bij nieuw vennep

Ik kwam er net nog langs, is expandable. Onder water zetten. De echte Zuidhollander heeft wel een roeiboot.

Alim
06-08-06, 17:18
Geplaatst door Morosian
Dat was allang duidelijk hoor - de oorzaak ligt altijd ergens anders.

Feiten spreken voorzich, kijk zelf naar Irak. Wie heeft de huidig situatie gecreeerd? Zeker de moslims he. Slaap maar lekker door.

ronald
06-08-06, 17:26
Geplaatst door Alim
Zoals jij ook moet nog begrijpen is dat de oorzaak nooit bij de moslims ligt. Dus de oorzaak moet je bestrijden. Bovendien weet je zelf wie die situatie in Irak heeft gecreeerd.


Kijk, dat is nu het gevaarlijke van het geloof...ze denken Allah in hun zak te hebben: paganisme!

Alim
06-08-06, 17:37
Geplaatst door ronald
Kijk, dat is nu het gevaarlijke van het geloof...ze denken Allah in hun zak te hebben: paganisme!

Je moet me niet verkeerd begrijpen. Ik heb het hier niet over moslims en niet moslims, maar over het onrecht wereldwijd. Waar onrecht heerst zal altijd verzet blijven. Met andere woorden je moet onrecht bestrijden dan heb je echt vrede. En omgekeerd heb je tegenovergestelde effect nl dood en verderf.

Morosian
06-08-06, 18:10
Geplaatst door Alim
Wat jij nog moet leren is , dat de moslims een plicht hebben om hun broeders waar dan ook in de wereld moeten helpen zolang het om onrecht gaat.

Maar hun broeders in Darfur lijken niet zo belangrijk om geholpen te worden. Vreemd.

mark61
06-08-06, 18:24
Waarom eigenlijk 96 uur? Wat is er mis met 72 of 256?

Joesoef
06-08-06, 20:41
Mooi land Indonesië, allen jammer dat er van die Indonesiërs wonen.


F**** ploppers.

ronald
06-08-06, 22:06
Geplaatst door Joesoef
Mooi land Indonesië, allen jammer dat er van die Indonesiërs wonen.


F**** ploppers.


correctie: ploppors.


2de correctie: sommigen wel ja.

MaRiaH
06-08-06, 22:17
Geplaatst door Morosian
Dus als ik het goed begrijp gaan ze precies datgene doen waarvan ze Israël nu beschuldigen; het vermoorden van onschuldige burgers. Dat noem ik nog eens het goede voorbeeld geven.

woord.

Joepie
06-08-06, 22:39
Geplaatst door MaRiaH
woord.

Ok ik begrijp maar ALS dan mag israel ook lekker doorgaan?

Nou zo komen we er nooit uit he?

Iemand moet eens beginnen met kappen, ik stel voor als eerste israel.

observer
06-08-06, 22:40
heeft de koran ook zoiets als "hij die zonder zonde is gooi de eerste steen"(al die jaren godsdienst op school toch wat blijven hangen

MaRiaH
06-08-06, 22:43
Geplaatst door Joepie
Ok ik begrijp maar ALS dan mag israel ook lekker doorgaan?

Nou zo komen we er nooit uit he?

Iemand moet eens beginnen met kappen, ik stel voor als eerste israel.

tja.. Ik stel voor allemaal tegelijk.

Tis gewoon slappe hap dat de VS en VN niet durven oproepen tot een onmiddelijk staakt het vuren van beide partijen.

Neuh, er moet zelfs nog expliciet in dat Israel recht heeft op zelfdefence..
allemaal bullshit en uitstel.

Gewoon allemaal kappen met die onzin.

mark61
06-08-06, 22:45
Geplaatst door MaRiaH
tja.. Ik stel voor allemaal tegelijk.

Tis gewoon slappe hap dat de VS en VN niet durven oproepen tot een onmiddelijk staakt het vuren van beide partijen.

Neuh, er moet zelfs nog expliciet in dat Israel recht heeft op zelfdefence..
allemaal bullshit en uitstel.

Gewoon allemaal kappen met die onzin.

Momenteel is het dacht ik Libanon dat voor vertraging zorgt, las ik hier ergens.

MaRiaH
06-08-06, 23:06
Geplaatst door mark61
Momenteel is het dacht ik Libanon dat voor vertraging zorgt, las ik hier ergens.

Nah dat is dan ook Bullshit!

Hmm ging dat niet over dat selfdefence gedoe in de resolutie?

mark61
06-08-06, 23:12
Geplaatst door MaRiaH
Nah dat is dan ook Bullshit!

Hmm ging dat niet over dat selfdefence gedoe in de resolutie?

Oh dat weet ik niet meer. Op zich met de Fransen afgesmoest al. Tis poppenkast.

MaRiaH
06-08-06, 23:15
Geplaatst door mark61
Oh dat weet ik niet meer. Op zich met de Fransen afgesmoest al. Tis poppenkast.

Ja hier:


Het steekt Beiroet ook dat Israël mag doorgaan met beschietingen ‘uit zelfverdediging’ op vermeende Hezbollah-stellingen als die in Israëlische ogen een directe bedreiging vormen. Volgens Libanese functionarissen komt de tekst niet tegemoet aan ‘de wensen van het Libanese volk’.

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=196591

Die heb ik zelf geplaatst nota bene.. :zozo:

Oeroeboeroe
06-08-06, 23:20
Geplaatst door klaaskop
Heeft m.i. te maken met het VN-Handvest, en het inherente recht op zelfverdediging.
Door het op te nemen in de komende resolutie wordt dan aangegeven dat Israel afziet van een verdere uitoefening van dat recht dat haar toekomt obv het Handvest.

Forget it but.

Israël wil het erin omdat ze onder het mom van zelfverdediging kunnen oprukken tot aan de Turkse grens, indien nodig.

Althans, dat vindt Israël.

mark61
06-08-06, 23:25
Geplaatst door klaaskop
"Sure."
Lesje uit Irak: een leger verslaan is makkelijker dan een land controleren.
En ze vechten nu niet tegen een regulier leger, maar tegen een terroristen-groep.

De les van 200 jaar guerilla is dat je nooit kan winnen, alleen maar verliezen.

Oeroeboeroe
06-08-06, 23:37
Geplaatst door klaaskop
Mmm.
Niet noodzakelijk.
Maar het is gewoon gekte te stellen dat Israël heel Libanon zou willen bezetten.

Ik zeg niet dat ze dat willen.

Ik zeg wel:

Selfdefence = carte blanche (in optiek Israël).

mark61
06-08-06, 23:37
Geplaatst door klaaskop
Mmm.
Niet noodzakelijk.
Maar het is gewoon gekte te stellen dat Israël heel Libanon zou willen bezetten.

Wel noodzakelijk. Al denkt elke generatie weer een gek dat het kan, als je alleen nog een beetje beter je best doet. Noem s een geslaagde actie?

Israel weet van gekkigheid niet meer waar het op moet houden. Tis eigenlijk de vlucht naar voren. Er is geen zinnige grens meer over.

mark61
06-08-06, 23:46
Geplaatst door klaaskop
De Litani lijkt me een natuurlijke grens.

In de 16e eeuw misschien. Het probleem is hier raketten.


Ik denk dat Israel heel goed weet wat het wel en wat het niet kan. Die stoppen straks tot je verrassing.

Ze zullen heus wel s stoppen ja. Achteraf blijkt dat de afrekening rampzalig is. Israel weet van voren niet meer wat het van achteren aan het doen is, heus.


Geslaagde aktie, alhoewel omstreden door de publiciteit: Westerling.

Dat slaat natuurlijk nergens op. Ten eerste was dat een oorlogsmisdaad, en ten tweede bracht het de dekolonisatie alleen maar dichterbij. Totaal mislukt dus.


En anders: Saddam had de boel ook goed onder de knoet in Irak :D

Die vocht niet tegen een guerilla, daar gaat het niet over. Tis wel volstrekt cynisch. Met beschaving heb jij niks te maken.

MaRiaH
06-08-06, 23:51
Correct me If I'm wrong,maar heeft Israel zelf niet gezegd dat :

1- hun doel was hezbollah uitschakelen.
vervolgens:

2-Dat 1 nooit lukt met bombardementen.

3- dat er nu een zone moet komen tot de Litani rivier.

4- dat Hezbollah raketten heeft die makkelijk tot Tel Aviv komen.


wat heeft die zone dan voor zin?
Als Hezbollah dan hergroepeert en blijft.. ?
Wat dan?

eeuwig een zone houden?

raketten afvangen?

ik weet het niet hoor.. klinkt niet als een oplossing.

MaRiaH
06-08-06, 23:57
Geplaatst door klaaskop
Dus ...
Ontwapening van Hezbollah, terugtrekking door Israel, vestiging van Libanese regeringstroepen en/of een VN-macht.

Dat geeft meteen een basis, als dit rust geeft, voor een verder akkoord bijv. vwb Sheeba Farms.

Overigens: komt overeen met wat ik een uurtje terug iemand uit de Libanese regering voor CNN hoorde verkondigen.

Probleem: bemoeienis van Syrië, Iran.

Nog een probleem: wie ontwapent Hezbollah en laten zij zich ontwapenen.
Denk het niet.