PDA

Bekijk Volledige Versie : Ron vermoedelijk via Marokkaanse vriend steeds kampioen op GOOGLE!



Ron Haleber
08-08-06, 16:54
Ron - vermoedelijk via Marokkaanse vriend steeds kampioen op GOOGLE!

Nu ik vandaag opnieuw via een webstatistiek de oorsprong van de 100en bezoekers van één van mijn webpagina's controleer, treft mij opnieuw dat een derde ervan daar via Maroc.nl arriveert - verder meest via Google...

Google benoemt mij daarbij als nummer 1 kampioen van de anderhalf miljoen hits die ze vermelden...

Mijn faam is dus onverwoestbaar bij GOOGLE... :duim:

Op deze site kan beheer dus van mij ongeremd wissen wat ze willen, maar bij Google lukt het ze (nog) niet... De enige oplossing om Ron eens stevig aan te pakken, is om Google over te nemen... Maar dat kost wel een slordig miljardje en dat kan bruin niet trekken...!

Het succes van de toch heus wel aardige website van beheer hier blijft daarom nog steeds mijlen ver achter bij mijn site... :student:

Graag zou ik weten of ook andere prikkers een dergelijk succesje boeken...? Vermeld hieronder dan je succeswebpagina die ook zo hoog scoort bij Google of elders...!



In mijn geval scoren de meeste van mijn 50 pagina's pagina's bij de eerste tien hits van het opgevraagde onderwerp op Google en ook wel op andere zoekmachines... Maar de volgende spant toch wel de kroon...

Het gaat om het opvragen van "gay canel parade" of iets dergelijks bij google. Dan sta ik steeds op de eerste plaats van vaak meer dan een miljoen hits...


Ik publiceerde namelijk enige jaren geleden daar een foto-reportage over - waarvan een Marokkaanse vriend - die met mijn camera een lantarenpaal was ingeklommen - de blijkbaar zeer geslaagde foto's maakte!

Ik voorzag de pagina met een link naar de discussie die erover ontstond op Maroc.NL...!


Ik verwijs ook maar even naar wat ik gisteren hier over dit - voor de meeste prikkers hier - zeer verderfelijke en ontuchtige festival neerzette:

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=196568


Google:

Resultaten 1 - 10 van circa 1.340.000 voor foto's gay parade (0,06 seconden)

Op nummer één:

GAY CANAL-PARADE 2004 AMSTERDAM Boeiende commentaren op deze foto-reportage [RH: te weten op Maroc.NL***]- zowel van autochtonen als ... De parade is het hoogtepunt van de vierdaagse Amsterdamse Gay Pride, ...
www.ronhaleber.nl/gay.html

*** Reclame is op deze site niet toegestaan, maar ik hoop toch dat beheer het wel toestaat als ik via Google reclame voor hun aardige site maak?

Bij "gay parade amsterdam " citeert Google mij wederom als eerste met daarbij uit vele teksten, mijn uitspraak over onze minister van BiZa, Remkes. De boys van Google hebben blijkbaar - itt tot beheer hier - een erg goed gevoel voor humor!:

[I]MINISTER REMKES VERVANGT VOOR AMSTERDAM FASE ORANJE IN FASE ROSE ... De parade is het hoogtepunt van de vierdaagse Amsterdamse Gay Pride, die www.ronhaleber.nl/gay.html - 11k - In cache - Gelijkwaardige pagina's

Resultaten 1 - 10 van circa 968.000 voor gay parade amsterdam (0,05 seconden)



Ik krijg toch erg het gevoel dat dit allemaal niet toevallig kan zijn.



Ik kan mijn succes anders echt niet verklaren! :nerd:

Wide-O
08-08-06, 17:39
Toch kan ik die Chinezen wel enigszins begrijpen hoor :rood:

Seif
08-08-06, 17:54
Geplaatst door Ron Haleber
Graag zou ik weten of ook andere prikkers een dergelijk succesje boeken...? Vermeld hieronder dan je succeswebpagina die ook zo hoog scoort bij Google of elders...!

Mijn website boekt wel enig succes. Maar de URL ga ik hier echt niet geven, aangezien ik hecht aan mijn anonimiteit. :)

Spoetnik
08-08-06, 18:22
Ff gechecked.. 1 van mijn websites haalt traffic rank 43,000 op alexa.

Dan nog een die op 63.000 staat, met een opwaardse trend.

:)

rja2
08-08-06, 18:53
Geplaatst door Spoetnik
Ff gechecked.. 1 van mijn websites haalt traffic rank 43,000 op alexa.

Dan nog een die op 63.000 staat, met een opwaardse trend.

:)
Gewoon je link van je site, in je ondertekening van Maroc.nl zetten, als Google die tegenkomt, dan wordt je site weer hoger gewaardeerd.

Als je op meerdere forums komt, ook daar gebruiken.

Qaiys
08-08-06, 19:40
Geplaatst door Seif
Mijn website boekt wel enig succes. Maar de URL ga ik hier echt niet geven, aangezien ik hecht aan mijn anonimiteit. :)

Is het een anti-islamsite?

Joesoef
08-08-06, 20:05
:gapen:

Seif
08-08-06, 20:40
Geplaatst door Qaiys
Is het een anti-islamsite?

Nee, niet eens. :)

Wortel
08-08-06, 22:51
traffic rank

Zoals de goede oude Qohelet al zei: "ijdelheid der ijdelheden"...

Wortel
08-08-06, 22:51
De traffic rank van mijn Url staat op dit moment trouwens op 430 :D

Olive Yao
08-08-06, 22:52
Paar dagen geleden typte ik op google het woord plutocratie in, en tot m'n verrassing vond ik toen een topic van mezelf op maroc. Weet niet hoe hij daar terecht kwam, ik weet niet hoe dat werkt. Ik klikte hem aan en kwam toen dus op maroc. Maar het gekke is dat hij even later verdwenen was op google. Mag dat niet van beheer of zo, en ontdekten ze het toen ik die topic via google aanklikte?

Seif
08-08-06, 22:59
Geplaatst door Olive Yao
Paar dagen geleden typte ik op google het woord plutocratie in, en tot m'n verrassing vond ik toen een topic van mezelf op maroc. Weet niet hoe hij daar terecht kwam, ik weet niet hoe dat werkt. Ik klikte hem aan en kwam toen dus op maroc. Maar het gekke is dat hij even later verdwenen was op google. Mag dat niet van beheer of zo, en ontdekten ze het toen ik die topic via google aanklikte?

Denk je nou echt dat het ze bij Google een ruk kan schelen wat beheer vindt?

Trouwens, ik zie jouw topic ook staan bij Google als ik met "plutocratie" zoek.

Ron Haleber
09-08-06, 02:33
Geplaatst door Olive Yao
Paar dagen geleden typte ik op google het woord plutocratie in, en tot m'n verrassing vond ik toen een topic van mezelf op maroc. Weet niet hoe hij daar terecht kwam, ik weet niet hoe dat werkt. Ik klikte hem aan en kwam toen dus op maroc.

Maar het gekke is dat hij even later verdwenen was op google.

Mag dat niet van beheer of zo,

en ontdekten ze het toen ik die topic via google aanklikte?


Natuurlijk wordt ook jij - net als iedereen hier - gecontroleerd door de moukhabarat! Al zal jij weinig interessant voor ze wezen!

Google zal het worst wezen, maar de Marokkaanse DST is zeer geïnteresseerd in ons.

Ik wil niet zeggen dat deze site opgekocht is door die overheidsdienst - want daarvoor heb ik geen harde bewijzen... Maar ze hebben hier vanzelfsprekend hun infiltranten...

Olive, je bent toch wel heel erg naïf dat je dat allang niet gemerkt hebt... :maf3:

Neem mijzelf... In Marokko kennen ze mij. Ik kan daar niet met een Marokkaan zomaar op een terras gaan zitten of er schuift na 5 minutem een vent met een zonnebril bij ons tafeltje aan - of er gaat zogenaamd onopvallend iemand achter onze rug zitten - die alles volgt wat wij zeggen...

In Syrië is het nog veel erger.

Daar spraken ze me gewoon op straat of in mijn hotel aan. Ze boden me drankjes aan om me uit te horen want via de universiteit had ik contacten met iedereen - je kent me...Of het nu Koerden, Druzen, Christenen of Palestijnen waren waarmee ik omging en die me bij hen thuis uitnodigden, het was hen al gauw duidelijk dat ze iemand leerden kennen die van wanten wist en die ze konden vertrouwen...


De moukhabarat had dat natuurlijk even snel door en hing achter mijn kont aan als vliegen aan de stroop.

Het was erg moeilijk ze van je af te schudden want ze willen scoren.

Vaak was dat erg vermakelijk want Arabische geheim-agenten zijn natuurlijk puur amateurs vergeleken met de CIA die ik daar ook leerde kennen - maar bewust afhield...

Het spijt me me maar daarom vind ik mensen als Maarten en zijn schaap met hun imponerend gebla-bla zulk vreselijk irritante kleuters...


Ze hebben een Arabisch commissariaat nog nooit van binnen gezien. :student:

Laat staan dat ze daar als ik soms drie dagen lang aan één stuk verhoord zijn - in Marokko zelfs door speciale hoge ambtenaren van de dienst die daartoe uit Rabat overkwamen om mij uit te horen via allerlei strikvragen over studenten van de campus waar ik een maand verbleef...

Daarom erger ik me zo gruwelijk dood aan die laffe schijnheilige heldhaftigheid van de door mij genoemde personen.

Ze hebben in den vreemde politiek nog nooit een poot uitgestoken en daarom risico durven lopen omdat ze hier al vanuit hun fauteuil bibberen en in hun broek plassen van de angst...

Ik kan voor dergelijke personen dan ook geen enkel respect hebben. :boeps:


Het enige wat die pantoffelhelden kunnen, is tegen iemand met vieze woorden schelden en liefst over seks - dat kan ik trouwens ook heel goed en nog wel in het arabisch... - mensen uitschelden terwijl ze die wat dat betreft volstrekt niet kennen...

Deze walging over die politiek volstrekte onbenullen moest er toch maar even uit... :maf3:

Ik laat het maar hierbij... :auw:

Qaiys
09-08-06, 02:52
Geplaatst door Ron Haleber


Het spijt me me maar daarom vind ik mensen als Maarten en zijn schaap met hun imponerend gebla-bla zulk vreselijk irritante kleuters...


Ze hebben een Arabisch commissariaat nog nooit van binnen gezien. :student:

Laat staan dat ze daar als ik soms drie dagen lang aan één stuk verhoord zijn - in Marokko zelfs door speciale hoge ambtenaren van de dienst die daartoe uit Rabat overkwamen om mij uit te horen via allerlei strikvragen over studenten van de campus waar ik een maand verbleef...

Daarom erger ik me zo gruwelijk dood aan die laffe schijnheilige heldhaftigheid van de door mij genoemde personen.

Ze hebben in den vreemde politiek nog nooit een poot uitgestoken en daarom risico durven lopen omdat ze hier al vanuit hun fauteuil bibberen en in hun broek plassen van de angst...

Ik kan voor dergelijke personen dan ook geen enkel respect hebben. :boeps:


Het enige wat die pantoffelhelden kunnen, is tegen iemand met vieze woorden schelden en liefst over seks - dat kan ik trouwens ook heel goed en nog wel in het arabisch... - mensen uitschelden terwijl ze die wat dat betreft volstrekt niet kennen...

Deze walging over die politiek volstrekte onbenullen moest er toch maar even uit... :maf3:

Ik laat het maar hierbij... :auw:

Ik vind dat je fout zit met het zonder aanleiding betrekken van mij persoon in je narcistische heldendaden. Ik begrijp wel dat je het nodig hebt om je tegen mij af te zetten om jezelf op te hemelen maar doe dat via argumenten, informatie en meningen die van belang zijn op dit forum.

MaRiaH
09-08-06, 02:54
Geplaatst door Ron Haleber
Vaak was dat erg vermakelijk want Arabische geheim-agenten zijn natuurlijk puur amateurs vergeleken met de CIA die ik daar ook leerde kennen - maar bewust afhield...

Ik mis nog een spannend verhaal over de Mossad..
die zijn ook niet mis. :D

Ron Haleber
09-08-06, 03:19
Geplaatst door Qaiys
Ik vind dat je fout zit met het zonder aanleiding betrekken van mij persoon in je narcistische heldendaden. Ik begrijp wel dat je het nodig hebt om je tegen mij af te zetten om jezelf op te hemelen maar doe dat via argumenten, informatie en meningen die van belang zijn op dit forum.

Qaiys, excuus, ik had het niet over jou persoonlijk. Maar ik had het over "het schaap van Maarten" dat hij mij het afgelopen half jaar keer op keer door de strot probeerde te duwen. Dus ik had het over heel iemand anders!

Ik lus nu zelfs geen lamskarbonaadjes meer! :boogie:

Qaiys
09-08-06, 03:28
Geplaatst door Ron Haleber
Qaiys, excuus, ik had het niet over jou persoonlijk. Maar ik had het over "het schaap van Maarten" dat hij mij het afgelopen half jaar keer op keer door de strot probeerde te duwen. Dus ik had het over heel iemand anders!

Ik lus nu zelfs geen lamskarbonaadjes meer! :boogie:

Er is maar één Schaap op maroc.nl, en dat ben ik.

Ron Haleber
09-08-06, 12:54
Geplaatst door Qaiys
Er is maar één Schaap op maroc.nl, en dat ben ik.

Ik vermoedde dat al...

Jij bent dus zoals Maarten mij steeds aan het verstand trachtte te brengen, de enig ware mascotte van Maroc.NL...! De negatieve strafpunten die beheer jou toekende, wezen er al duidelijk op!

Hoewel ik toch zo mijn ernstige twijfels houd. Want Mark61 voert namelijk als avatar een wit schaap... :confused:

Maar laten wij jouw geleerde concurrent maar even vergeten! En jou vooralsnog gelijk geven.

Bij festiviteiten en reunies van Maroc.NL hoor jij dan ook als onze mascotte aanwezig te zijn!

Maar bij de reunie georganiseerd door nog wel jouw witbevachte concurrent in Leiden - van een samenzijn aldaar onder zijn leiding, dat uiterst gezellig was - trof ik je echter niet aan...!



Wanneer wordt jouw portret op de bestuurkamer van Maroc.NL eigenlijk onthuld? :duim:

Natuurlijk kan dat niet zonder een glorieuze speech van jou persoonlijk.... Met vanzelfsprekend eraan toegevoegd een kritisch te kraken noot door ons Couscousje wiens pak couscous in de vlag van Maroc.NL thuishoort...! :rood:



P.S. Schaap, ik hoop trouwens dat je tijdens deze warme dagen wel méér dan eenmaal per week onder de douche gaat - zoals je hier in jouw persoonlijk topic meldde? Ikzelf doe het - geïnspireerd door mijn moslimvrienden, nu tweemaal per dag... :gechoquee


Wellicht is je opgevallen: Ongewassen schapen - ook die met een zwarte vacht - kunnen bij een hittegolf namelijk behoorlijk gaan stinken... :schrik:

vlegeltje
09-08-06, 13:07
Geplaatst door MaRiaH
Ik mis nog een spannend verhaal over de Mossad..
die zijn ook niet mis. :D


Mossad terror suspect confesses

Wednesday 14 June 2006 6:12 AM GMT


The Lebanese army says Rafah was part of a terror network

A Lebanese man has confessed to assassinating a number of senior members of Hezbollah and Palestinian armed groups over a seven-year period on behalf of Israeli intelligence.


The Lebanese army said on Tuesday that Mahmud Rafah, who was arrested along with three others last week in connection with the May 26 killing of two Islamic Jihad officials, was a leading member of a "terrorist" network behind at least three other major assassinations in Lebanon.

"Investigations by military intelligence showed that the terrorist network that was discovered had links to the Israeli Mossad for several years and that its members underwent training both inside Israel and outside," the army statement said.

"The network was tasked by this agency with carrying out these operations and was given secret communication and monitoring devices for this purpose, along with detailed maps of the target ... forged documents and bags with secret pockets."

Israel has dismissed accusations it was behind the car bombing last month that killed Mahmud Majdhub, known as Abu Hamza, and his brother Nidal, both members of the Palestinian resistance group Islamic Jihad, in the southern Lebanese city of Sidon.

Several Palestinian and Hezbollah officials had been killed in Lebanon in recent years in attacks that their organisations had blamed on Israel, their neighbour and enemy.

Confession

Rafah admitted to the murder of Ali Hasan Dib, a Hezbollah official, in 1999 in the southern town of Arba, the killing of another Hezbollah official in Beirut in 2003 and the killing of Jihad Jibril, a Palestinian, in 2002, the army said.

"Investigations by military intelligence showed that the terrorist network that was discovered had links to the Israeli Mossad for several years and that its members underwent training both inside Israel and outside"

The Lebanese army

Jibril, killed in a bombing aimed at his car in Beirut, was the son of Ahmed Jibril, head of the Damascus-based Popular Front for the Liberation of Palestine-General Command, a group opposed to Israel.

The army said Rafah had also confessed to planting other bombs that were either found and defused before they were detonated or missed their targets.

Syrian and Iranian-backed Hezbollah as well as Jibril welcomed the arrests in interviews with Hezbollah's Al-Manar TV.

Emile Lahoud, the Lebanese president, said they proved that "Israel had not ceased its attempts to sabotage Lebanon".

Footage

Television footage released by the Lebanese army showed equipment it said was used in the latest attack and discovered either at Rafah's house in the Lebanese town of Hasbaya, on the border with Israel, or in a chalet that he used.


Lebanon has been marred by
attacks in recent years

The find included an Israeli camera that can be used to take detailed photographs of streets while concealed within a bag, forged driving licences and identity documents Rafah had received from Israel, the army said.

The footage also showed an air conditioning unit and a large speaker converted into secret cabinets that the army said were used to transport explosives used in the Sidon bombing.

Other finds included a television cabinet and a table fitted with secret drawers to conceal coded messaging devices.


The army said the attackers had used a car door packed with explosives before being smuggled from Israel, in the bombing that killed the two Islamic Jihad officials in Sidon.

The army is hunting a Palestinian man also believed to be part of the network, and those arrested will be taken to court, security sources said.


Reuters

Qaiys
09-08-06, 13:43
Geplaatst door Ron Haleber
Ik vermoedde dat al...

Jij bent dus zoals Maarten mij steeds aan het verstand trachtte te brengen, de enig ware mascotte van Maroc.NL...! De negatieve strafpunten die beheer jou toekende, wezen er al duidelijk op!

Hoewel ik toch zo mijn ernstige twijfels houd. Want Mark61 voert namelijk als avatar een wit schaap... :confused:

Maar laten wij jouw geleerde concurrent maar even vergeten! En jou vooralsnog gelijk geven.

Bij festiviteiten en reunies van Maroc.NL hoor jij dan ook als onze mascotte aanwezig te zijn!

Maar bij de reunie georganiseerd door nog wel jouw witbevachte concurrent in Leiden - van een samenzijn aldaar onder zijn leiding, dat uiterst gezellig was - trof ik je echter niet aan...!

Wanneer wordt jouw portret op de bestuurkamer van Maroc.NL eigenlijk onthuld? :duim:

Natuurlijk kan dat niet zonder een glorieuze speech van jou persoonlijk.... Met vanzelfsprekend eraan toegevoegd een kritisch te kraken noot door ons Couscousje wiens pak couscous in de vlag van Maroc.NL thuishoort...! :rood:

P.S. Schaap, ik hoop trouwens dat je tijdens deze warme dagen wel méér dan eenmaal per week onder de douche gaat - zoals je hier in jouw persoonlijk topic meldde? Ikzelf doe het - geïnspireerd door mijn moslimvrienden, nu tweemaal per dag... :gechoquee

Wellicht is je opgevallen: Ongewassen schapen - ook die met een zwarte vacht - kunnen bij een hittegolf namelijk behoorlijk gaan stinken... :schrik:

Niet zo overdreven grappig doen ronnieboy, ik denk dat je een beetje vergeetachtig bent want ik had je al eerder duidelijk gemaakt wat mijn vorige nickname was.

Over het aantal keren dat ik douche heb ik geen mededelingen gedaan. Het enige wat ik ooit gezegd heb is dat ik nooit deodorant gebruikt heb. Ik heb dat soort dingen niet nodig, mijn uiterlijke islamitische hygieneregels maakt dat soort rommel overbodig.

Sterker nog des te meer deodorant je gebruikt, des te meer en vaker je de zuurgraad van je huid verandert en je bacterien meer de kans geeft om zich te vermenigvuldigen en je dus blijvend deodorant moet gebruiken.

Stank komt niet door zweet, zweet is immers reukloos maar komt van de ontlasting van bacterien. Als je je okselhaar kort houdt heb je daar vele malen minder last daarvan. Het schijnt dat de 70 % van de massa van je okselhaar bestaat uit bacterien en hun ontlasting. Het scheelt dus wat als je dat kort houdt. Zoals je natuurlijk weet is dat ook een islamitische hygieneregel.

_h4T3D_sE7eN
09-08-06, 13:57
Stelletje amateurs.

Mijn website trekt honderdduizenden bezoekers per maand.

IbnRushd
09-08-06, 14:15
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Stelletje amateurs.

Mijn website trekt honderdduizenden bezoekers per maand.

Hoe heet je website? Kan ik ook een kijkje nemen. :)

~Panthera~
09-08-06, 15:02
Geplaatst door vlegeltje
Mossad terror suspect confesses



:hihi:

Ron Haleber
09-08-06, 15:10
Geplaatst door IbnRushd
Hoe heet je website? Kan ik ook een kijkje nemen. :)

Ik heb de site van _h4T3D_sE7eN al van het begin af aan op mijn site bij de lijst van uiterst belangwekkende websites gezet...!

Kijk daar maar onder: "de orthodoxe visie o.l.v. beruchte dwarsligger X: pro-Burqa columnist & auteur".


IbnRushd, deze uiterst beminnelijke moslim moet je op straat toch meteen wel zijn opgevallen van zijn portret dat op de homepage van zijn site staat:

http://www.elqalem.nl/elqalem/uploadfiles/sjiiet.bmp

Uit het Amsterdamse straatbeeld is hij niet meer weg te denken als voorbeeld van hoe je orthodoxie kunt paren aan vriendelijke tolerantie... :cool:

IbnRushd
09-08-06, 16:19
Geplaatst door Ron Haleber
Ik heb de site van _h4T3D_sE7eN al van het begin af aan op mijn site bij de lijst van uiterst belangwekkende websites gezet...!

Kijk daar maar onder: "de orthodoxe visie o.l.v. beruchte dwarsligger X: pro-Burqa columnist & auteur".


IbnRushd, deze uiterst beminnelijke moslim moet je op straat toch meteen wel zijn opgevallen van zijn portret dat op de homepage van zijn site staat:



Uit het Amsterdamse straatbeeld is hij niet meer weg te denken als voorbeeld van hoe je orthodoxie kunt paren aan vriendelijke tolerantie... :cool:

I see Al-Qalem.nl... een goede site trouwens.

_h4T3D_sE7eN
09-08-06, 16:27
Geplaatst door Ron Haleber
pro-Burqa.

Heb je dit er zelf bij bedacht ?


@ IbnRushd: Djazakoe.

Wide-O
09-08-06, 16:39
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Stelletje amateurs.

Mijn website trekt honderdduizenden bezoekers per maand.

En dankzij AHA (Buitenhof) wordt er nu ook flink gesurft naar "elkwallam.nl" tegenwoordig :hihi:

_h4T3D_sE7eN
09-08-06, 16:43
Geplaatst door Wide-O
En dankzij AHA (Buitenhof) wordt er nu ook flink gesurft naar "elkwallam.nl" tegenwoordig :hihi:

Hater ... :ego:


Wat denk je nou, dat ik voor niets naar Nederland ben gebracht ? Ik heb hier goed opgelet, hoor. We payed that bitch to make a statement.

Wide-O
09-08-06, 16:48
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Hater ... :ego:


"Haat is een deugd" zei Gustave Flaubert al :ego:



Wat denk je nou, dat ik voor niets naar Nederland ben gebracht ? Ik heb hier goed opgelet, hoor. We payed that bitch to make a statement.

Ollandse koopmansgeest, tfoe ! :belgie:

Ron Haleber
09-08-06, 16:51
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Heb je dit er zelf bij bedacht ?



Nee _h4T3D_sE7eN , hoe zou ik durven? :verrassin

Maar ik ben er nog steeds diep onder de indruk van hoe jij en de andere mederedacteuren zich in burqa voorstelden op jouw site... :fpimp:

Jammer dat jullie de burqa blijkbaar hebben afgedaan want die stond jullie juist zo goed - erg sexy voor de ladies! :love:

_h4T3D_sE7eN
09-08-06, 16:53
Geplaatst door Wide-O
"Haat is een deugd" zei Gustave Flaubert al :ego:

Gustave is arm gestorven.



Ollandse koopmansgeest, tfoe ! :belgie:

Ey, tis een Nederlandse website, ja!

:maroc:


Geplaatst door Ron Haleber
Nee _h4T3D_sE7eN , hoe zou ik durven? :verrassin

Maar ik ben er nog steeds diep onder de indruk van hoe jij en de andere mederedacteuren zich in burqa voorstelden op jouw site... :fpimp:

Jammer dat jullie de burqa blijkbaar hebben afgedaan want die stond jullie juist zo goed - erg sexy voor de ladies! :love:

We werden gedwongen.

Julien
09-08-06, 16:54
telt mijn partypeepz ook?? :cheefbek:

Wide-O
09-08-06, 16:55
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Gustave is arm gestorven.


Materialist ! :ego:




Ey, tis een Nederlandse website, ja!

:maroc:



Shit, you got me there :D

David
09-08-06, 16:56
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Stelletje amateurs.

Mijn website trekt honderdduizenden bezoekers per maand.


Ik heb zesduizend betalende abonnees.

Wide-O
09-08-06, 17:05
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Waarschijnlijk zal er ook nog geclaimd gaan worden dat het homo-zijn een ras is.

Het zou eigenlijk, gek genoeg, aannemelijker zijn dan andere genetische claims. (behalve dan dat homo's zich erg beroerd voortplanten natuurlijk :D Hoewel... )

En qua getalssterkte zou je dan toch op zo'n 300 tot 600 miljoen aardbewoners komen (afhankelijk van de bron). Behoorlijk stukkie grond voor nodig ! :eek:

Julien
09-08-06, 17:06
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
De homo-wereld vertoont steeds meer zionistische trekjes wat dat betreft. Ik voorspel dat 'jullie' over honderd jaar het gebied rondom Sodom en Gomorra gaan claimen en een soortgelijke politiek gaan voeren als Israël nu doet.

Waarschijnlijk zal er ook nog geclaimd gaan worden dat het homo-zijn een ras is.

Zit wel wat in. Maar daar wil ik dan ook de Marokkanen bij toevoegen. Hoeveel minderheden heb je wel niet in Nederland? Maar de enige minderheden die je hier steeds in het nieuws ziet verschijnen, zijn de joden, homo's en Marokkanen. Alsof alle minderheden in NL uit deze groepen bestaan. Dat is echt om moe van te worden soms. Laatst was er een discussie op NL3 over de toekomst van allochtonen in Nederland, toen ging het de hele uitzending alleen maar over Marokkanen.. ik heb uit moeheid de tv maar uitgezet. Want er zijn ook andere allochtonen. Maar dan van niet-Marokkaanse komaf of niet-islamitisch van religie. Maar die worden de laatste tijd helemaal vergeten.

David
09-08-06, 17:06
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
De homo-wereld vertoont steeds meer zionistische trekjes wat dat betreft. Ik voorspel dat 'jullie' over honderd jaar het gebied rondom Sodom en Gomorra gaan claimen en een soortgelijke politiek gaan voeren als Israël nu doet.

Waarschijnlijk zal er ook nog geclaimd gaan worden dat het homo-zijn een ras is.


Ben je mal? We heben hetero's hard nodig - om de tram te besturen, stroomstoringen te verhelpen en uit te lachen. Dat soort flauwekul kunnen we natuurlijk zelf niet aan beginnen. Daar zijn we te knap en te mooi voor. Verder doen homo's niet zo aan rassen-flauwekul. Elk ras heeft mooie kerels.

Daarbij hebben jullie ons ook nodig. Zonder ons zien jullie vrouwen er binnen twee maanden niet meer uit.

Wide-O
09-08-06, 17:08
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Ja, maar ik hou het niet zelf, hoor. :nerveus:

We geven alle opbrengsten weg aan allerlei vage Al Qaeda-gerelateerde groeperingen e.d.


Zit jij ook al te editen, je lijkt wel Panthera. :D

Aan de grote hemelpoort moeten we het allemaal afgeven broeder, ongeacht ons geloof of ongeloof, Al Qaeda of Al Bundy...

Het gaat niet om het aantal hits, maar om de boodschap, het innerlijke fortuin. :ego:

Julien
09-08-06, 17:09
Geplaatst door David
Daarbij hebben jullie ons ook nodig. Zonder ons zien jullie vrouwen er binnen twee maanden niet meer uit.

:hihi:

David
09-08-06, 17:09
Geplaatst door Wide-O
behalve dan dat homo's zich erg beroerd voortplanten natuurlijk :D Hoewel...


Geestig.

We kunnen het wel, maar we hebben er geen zin in. Laat hetero vrouwen hun taille maar opofferen, en laat heteromannetjes maar met een sneue stationwagens naar de supermarkt rijden om familieverpakkingen.

_h4T3D_sE7eN
09-08-06, 17:09
Geplaatst door Julien
Zit wel wat in. Maar daar wil ik dan ook de Marokkanen bij toevoegen. Hoeveel minderheden heb je wel niet in Nederland? Maar de enige minderheden die je hier steeds in het nieuws ziet verschijnen, zijn de joden, homo's en Marokkanen. Alsof alle minderheden in NL uit deze groepen bestaan. Dat is echt om moe van te worden soms. Laatst was er een discussie op NL3 over de toekomst van allochtonen in Nederland, toen ging het de hele uitzending alleen maar over Marokkanen.. ik heb uit moeheid de tv maar uitgezet, want er zijn ook allochtonen van niet-Marokkaanse komaf of niet-islamitisch van religie.


Is dit nou etnische penisnijd, monsieur ?

Ik, als Marokkaan, kan er niets aan doen dat Fransen te boek staan als arrogante kwallen.

Begin een website en voer een hetze, ofzo. :hihi:


Geplaatst door Wide-O
Het zou eigenlijk, gek genoeg, aannemelijker zijn dan andere genetische claims. (behalve dan dat homo's zich erg beroerd voortplanten natuurlijk :D Hoewel... )

En qua getalssterkte zou je dan toch op zo'n 300 tot 600 miljoen aardbewoners komen (afhankelijk van de bron). Behoorlijk stukkie grond voor nodig ! :eek:

Damn ...

Stel je eens voor, zeg. Best een griezelig idee. Ware het niet dat de realiteit is zoals imam El Moumni het heeft gezegd. http://media.marokko.nl/forums/smilies/hadj.gif

_h4T3D_sE7eN
09-08-06, 17:12
Geplaatst door David
Daarbij hebben jullie ons ook nodig. Zonder ons zien jullie vrouwen er binnen twee maanden niet meer uit.

Ook als het echte beroepshomohatende chicks zijn ? :haha:

May God have mercy on your soul.


Geplaatst door Wide-O
Zit jij ook al te editen, je lijkt wel Panthera. :D

Aan de grote hemelpoort moeten we het allemaal afgeven broeder, ongeacht ons geloof of ongeloof, Al Qaeda of Al Bundy...

Het gaat niet om het aantal hits, maar om de boodschap, het innerlijke fortuin. :ego:

Op het laatste moment een te binnen schietende ingeving. :hihi:

Maarre, Ameen op wat je zegt.

David
09-08-06, 17:15
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Ook als het echte beroepshomohatende chicks zijn ? :haha:


Die zien er in de regel niet uit, en zijn gek van jaloezie omdat alle écht mooie mannen liever op elkaar kruipen dan op hen. Verder is er amper een vrouw die geen Yves Saint Laurent lippenstiftje, een Gaultier shirtje of een D&G spijkerbroekje heeft. En ze lezen allemaal de Elle, de Viva en dat soort shit. En maar gapen naar die modeplaatjes die door een paar verveelde nichten in elkaar gezet zijn.

Julien
09-08-06, 17:16
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Is dit nou etnische penisnijd, monsieur ?

Ik, als Marokkaan, kan er niets aan doen dat Fransen te boek staan als arrogante kwallen.

Begin een website en voer een hetze, ofzo. :hihi:


Ik heb het niet alleen over Fransen (wat ik trouwens ook niet 100% ben, maar dat terzijde), maar ook over bijv. Turken, Antilianen, Armenen, Italianen, Chinezen, Somaliërs, Bosniërs, Ghanezen, Molukkers, Filipino's, Russen.
Dit zijn echt geen kleine groepen, sommigen zijn zelfs bijna even groot als de Marokkaanse gemeenschap.
Maar als het over allochtonen gaat, moet het altijd over de Marokkanen gaan. Wat betreft subsidie"hoertjes" zijn de Marokkanen dan ook net zo erg als de joden en homo's. Bij die andere minderheden wordt gewoon veel minder aandacht gegeven.

_h4T3D_sE7eN
09-08-06, 17:17
Geplaatst door David
Die zien er in de regel niet uit, en zijn gek van jaloezie omdat alle écht mooie mannen liever op elkaar kruipen dan op hen. Verder is er amper een vrouw die geen Yves Saint Laurent lippenstiftje, een Gaultier shirtje of een D&G spijkerbroekje heeft. En ze lezen allemaal de Elle, de Viva en dat soort shit. En maar gapen naar die modeplaatjes die door een paar verveelde nichten in elkaar gezet zijn.

In die context denk ik dat ignorance dan ook echt bliss zal zijn.


Geplaatst door Julien
Wat betreft subsidie"hoertjes"

Wat vele journalisten in Nederland zich nog niet beseffen is dat dit item echt een scoop is.

David
09-08-06, 17:19
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
In die context denk ik dat ignorance dan ook echt bliss zal zijn.

Uiteraard. Gelukkig zijn lezertjes een anonieme massa, die je hooguit terugziet in fanmail en de HOI cijfers. Wij vangen de poen wel.

_h4T3D_sE7eN
09-08-06, 17:23
Geplaatst door David
Uiteraard. Gelukkig zijn lezertjes een anonieme massa, die je hooguit terugziet in fanmail en de HOI cijfers. Wij vangen de poen wel.


Je gaat niet winnen, duivelsgebroed.

David
09-08-06, 17:24
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Je gaat niet winnen, duivelsgebroed.


Dream on, babe. We hebben al gewonnen. Iedere vent is te krijgen.

_h4T3D_sE7eN
09-08-06, 17:27
Wtf ... :verward:

Julien
09-08-06, 17:28
is ron Haleber nou wel of geen homo? :verrassin

David
09-08-06, 17:29
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Wtf ... :verward:


Jep. De waarheid is hard. De meeste kerels vroeger of later ook.

David
09-08-06, 17:33
Geplaatst door Julien
is ron Haleber nou wel of geen homo? :verrassin


Hij wilde het worden, maar is in de voorrondes al afgevallen. Hij is met een mooie broodrooster naar huis gestuurd. We kunnen natuurlijk niet zomaar alles toelaten.

Wide-O
09-08-06, 17:35
Geplaatst door Julien
is ron Haleber nou wel of geen homo? :verrassin

Verbaast me altijd, die vraag. Is het heel belangrijk voor je ?

MaRiaH
09-08-06, 18:01
Geplaatst door David
http://ronhaleber.nl/maarten.html



Vermakelijk. Privé of Story zijn overbodig geworden.

Good Havens... :haha:

sidi bibi
09-08-06, 18:21
Geplaatst door Ron Haleber
Natuurlijk wordt ook jij - net als iedereen hier - gecontroleerd door de moukhabarat! Al zal jij weinig interessant voor ze wezen!

Google zal het worst wezen, maar de Marokkaanse DST is zeer geïnteresseerd in ons.

Ik wil niet zeggen dat deze site opgekocht is door die overheidsdienst - want daarvoor heb ik geen harde bewijzen... Maar ze hebben hier vanzelfsprekend hun infiltranten...

Olive, je bent toch wel heel erg naïf dat je dat allang niet gemerkt hebt... :maf3:

Neem mijzelf... In Marokko kennen ze mij. Ik kan daar niet met een Marokkaan zomaar op een terras gaan zitten of er schuift na 5 minutem een vent met een zonnebril bij ons tafeltje aan - of er gaat zogenaamd onopvallend iemand achter onze rug zitten - die alles volgt wat wij zeggen...

In Syrië is het nog veel erger.

Daar spraken ze me gewoon op straat of in mijn hotel aan. Ze boden me drankjes aan om me uit te horen want via de universiteit had ik contacten met iedereen - je kent me...Of het nu Koerden, Druzen, Christenen of Palestijnen waren waarmee ik omging en die me bij hen thuis uitnodigden, het was hen al gauw duidelijk dat ze iemand leerden kennen die van wanten wist en die ze konden vertrouwen...


De moukhabarat had dat natuurlijk even snel door en hing achter mijn kont aan als vliegen aan de stroop.

Het was erg moeilijk ze van je af te schudden want ze willen scoren.

Vaak was dat erg vermakelijk want Arabische geheim-agenten zijn natuurlijk puur amateurs vergeleken met de CIA die ik daar ook leerde kennen - maar bewust afhield...

Het spijt me me maar daarom vind ik mensen als Maarten en zijn schaap met hun imponerend gebla-bla zulk vreselijk irritante kleuters...


Ze hebben een Arabisch commissariaat nog nooit van binnen gezien. :student:

Laat staan dat ze daar als ik soms drie dagen lang aan één stuk verhoord zijn - in Marokko zelfs door speciale hoge ambtenaren van de dienst die daartoe uit Rabat overkwamen om mij uit te horen via allerlei strikvragen over studenten van de campus waar ik een maand verbleef...

Daarom erger ik me zo gruwelijk dood aan die laffe schijnheilige heldhaftigheid van de door mij genoemde personen.

Ze hebben in den vreemde politiek nog nooit een poot uitgestoken en daarom risico durven lopen omdat ze hier al vanuit hun fauteuil bibberen en in hun broek plassen van de angst...

Ik kan voor dergelijke personen dan ook geen enkel respect hebben. :boeps:


Het enige wat die pantoffelhelden kunnen, is tegen iemand met vieze woorden schelden en liefst over seks - dat kan ik trouwens ook heel goed en nog wel in het arabisch... - mensen uitschelden terwijl ze die wat dat betreft volstrekt niet kennen...

Deze walging over die politiek volstrekte onbenullen moest er toch maar even uit... :maf3:

Ik laat het maar hierbij... :auw: Bij jou ook al, dat zonnebrilletje, heb je allis meegemaakt als er ook maar een klein opstootje is, waar de zonnebrilletjes ineens vandaaaaaaaaaaan komen?

sidi bibi
09-08-06, 18:25
Geplaatst door MaRiaH
Ik mis nog een spannend verhaal over de Mossad..
die zijn ook niet mis. :D Dat komt omdat die lui van de Mossad geen zonnebrilletjes gebruiken

sidi bibi
09-08-06, 18:38
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Is dit nou etnische penisnijd, monsieur ?

Ik, als Marokkaan, kan er niets aan doen dat Fransen te boek staan als arrogante kwallen.

Begin een website en voer een hetze, ofzo. :hihi:



Damn ...

Stel je eens voor, zeg. Best een griezelig idee. Ware het niet dat de realiteit is zoals imam El Moumni het heeft gezegd. http://media.marokko.nl/forums/smilies/hadj.gif Imam El Moumi loopt door bepaalde Marokkaanse steden als westerling verkleed en ontdekt dan dat je eerder een vent versierd dan een flesje cola

Wide-O
09-08-06, 19:36
Geplaatst door MaRiaH
Good Havens... :haha:

Dat zijn extra foute websites...