PDA

Bekijk Volledige Versie : Israëli's geweigerd op Fiji door vernedering Palestijnen



_h4T3D_sE7eN
08-08-06, 20:36
3 Israelis evicted from paradise


Three Israelis told by Fijian immigration officer that they cannot enter country for mistreating Palestinians during military service.

Three Israeli backpackers were evicted from Fiji after a Muslim immigration officer ruled that they had humiliated Palestinians during their military service in the territories.

The three – Amit Ronen, Eldar Avracohen, and Nimrod Lahav – left Israel in February for a tour in Australia.
In July they decided to spend a week in Fiji. On July 13 they arrived at Fiji airport where a surprise awaited them.

"We gave our passports to the officer, and when she saw we are Israelis she asked for ID cards. We told her we don't understand why we need ID cards and she responded shouting: 'You know very well how to ask Palestinians for IDs and humiliate them for three years."

That's what Avracohen wrote in a complaint letter he sent to Israel's Ambassador to Australia Nati Tamir.

The three were held at Fiji airport for six hours and officials rebuked their pleas to be allowed to make a phone call.

Armed policemen took them to a cell at the airport where they spent the night before being sent back to Australia.


"I don't look like a terrorist and there is no reason to point a gun at me," Nimrod Lahav wrote in a letter to ambassador Tamir.

Avracohen wrote that the incident was the most humiliating experience he had ever gone through.

The Foreign Ministry said the matter is being dealt with

http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3288195,00.html
.......


:haha:

888
08-08-06, 20:39
Goed toch, dit moeten de Israelisch ook maar voelen hoe rot het is.

Wizdom
08-08-06, 21:22
TerreurStaat Israel... Terreur Zonder Grenzen....

Pixelshade
08-08-06, 23:46
Geplaatst door klaaskop
Fiji ?
What the F* heeft dat met het midden-oosten te maken ?
En wat heeft een eventueel overheids-beleid - dat overigens gezien kan worden als uitvloeisel van een regeleren van door een vroegere oorlog bezet geraakt gebied - te makenmet 3 ingezetenen vandat land ? Zeer waarschijnlijk zulke jonge ingezetenen die nog niet eens geboren waren ten tijde van die oorlog ?

Riekt dit niet "een beetje" naar racisme ?



2 wrongs don't make one right.

je hebt weer teveel appelmoes door je infuus gehad
dit is trouwens echt schitterend, hoop dat dit vaker gebeurd

Lost_lady
08-08-06, 23:51
A taste of their own medicine…. absolutely brilliant. Soon enough more and more people are going to start acting out against all Zionists. They are truly evil.
:rolleyes:

ronald
09-08-06, 00:00
Geplaatst door klaaskop
Fiji ?
What the F* heeft dat met het midden-oosten te maken ?
En wat heeft een eventueel overheids-beleid - dat overigens gezien kan worden als uitvloeisel van een regeleren van door een vroegere oorlog bezet geraakt gebied - te makenmet 3 ingezetenen vandat land ? Zeer waarschijnlijk zulke jonge ingezetenen die nog niet eens geboren waren ten tijde van die oorlog ?

Riekt dit niet "een beetje" naar racisme ?



2 wrongs don't make one right.


Dit riekt naar Arabisme. Moslim immigratie officier (gewoon een douane beanbte a la marechaussee) speelt voor eigen rechter. Ze vergeten op de een of andere wijze altijd de officiele weg te bewandelen. Leuk te zien eigenlijk dat hier mensen leven die daar op geilen.

polarbeer
09-08-06, 00:52
Geplaatst door ronald
Dit riekt naar Arabisme. Moslim immigratie officier (gewoon een douane beanbte a la marechaussee) speelt voor eigen rechter. Ze vergeten op de een of andere wijze altijd de officiele weg te bewandelen. Leuk te zien eigenlijk dat hier mensen leven die daar op geilen.

Riekt naar Arabisme ? het stinkt er zelfs naar .
Haden ze ook explosieven bij hun die Israeli ?

MaRiaH
09-08-06, 01:26
Ik snap dat leedvermaak niet zo goed.
Ik vind het nogal kinderachtig.

*Ten eerste is die douane beambte fout.

*Ten tweede gun een ander niet, wat je jezelf niet gunt.

*Ten derde heb je daar Israel niet mee, maar twee onschuldige burgers.

En volgens mij was iedereen het erover eens dat onschuldige burgers treffen schandalig is.

:rolleyes:

lebanese
09-08-06, 03:18
Geplaatst door polarbeer
Riekt naar Arabisme ? het stinkt er zelfs naar .
Haden ze ook explosieven bij hun die Israeli ?

sinds wanneer is fiji 1 arabish land??

hahahahah zelf hiervan wordt de vinger meteen naar arabieren gewezen!

over racime gesproken,tog klaaskop?

lebanese
09-08-06, 03:21
Geplaatst door MaRiaH
Ik snap dat leedvermaak niet zo goed.
Ik vind het nogal kinderachtig.

*Ten eerste is die douane beambte fout.

*Ten tweede gun een ander niet, wat je jezelf niet gunt.

*Ten derde heb je daar Israel niet mee, maar twee onschuldige burgers.

En volgens mij was iedereen het erover eens dat onschuldige burgers treffen schandalig is.

:rolleyes:

ben je nou zo dom mariah? of doe je alsof je zo dom bent? of je kan gewoon geen engels!

wat staat hier?

Three Israeli backpackers were evicted from Fiji after a Muslim immigration officer ruled that they had humiliated Palestinians during their military service in the territories.

dat betekend dat fijji informatie binnenkreeg dat die 3 israelishe burgers palestijnen slecht hebben behandeld tijdens hun dienst!

of het klopt....dat weet ik niet en dat weet jij niet.punt

Maarten
09-08-06, 03:46
Geplaatst door MaRiaH

En volgens mij was iedereen het erover eens dat onschuldige burgers treffen schandalig is.

O ja? Dat lezen we bij jou anders niet vaak.

Hoe herken je onschuldige Israelische burgers trouwens? Doordat ze onder een tafel door kunnen lopen?

MaRiaH
09-08-06, 11:15
Geplaatst door Maarten
O ja? Dat lezen we bij jou anders niet vaak.

Hoe herken je onschuldige Israelische burgers trouwens? Doordat ze onder een tafel door kunnen lopen?

Tis belachelijk burgers individueel aan te spreken op de poitiek van een land.

Maagoed, ik wil jou ook niet in Jordanie omdat NL mee doet aan de missie in Uruzgan.. :lachu:

MaRiaH
09-08-06, 11:16
Geplaatst door lebanese
ben je nou zo dom mariah? of doe je alsof je zo dom bent? of je kan gewoon geen engels!

wat staat hier?

Three Israeli backpackers were evicted from Fiji after a Muslim immigration officer ruled that they had humiliated Palestinians during their military service in the territories.

dat betekend dat fijji informatie binnenkreeg dat die 3 israelishe burgers palestijnen slecht hebben behandeld tijdens hun dienst!

of het klopt....dat weet ik niet en dat weet jij niet.punt

a Muslim immigration officer ruled .. !!

jij kan niet lezen en je verzint er zelf vanalles bij..
Aan een paspoort kun je niet zien of je burgers slecht behandeld hebt.

wie is hier dom?

MaRiaH
09-08-06, 11:19
Geplaatst door Maarten
O ja? Dat lezen we bij jou anders niet vaak.

Hoe herken je onschuldige Israelische burgers trouwens? Doordat ze onder een tafel door kunnen lopen?

bespaar me je zieke opmerkingen.. :slapen:

Morosian
09-08-06, 11:33
Het waren Israëli's, dus schuldig. Kleuterachtige logica, niet gehinderd door enige vorm van rechtvaardigheid voor onschuldige burgers.

_h4T3D_sE7eN
09-08-06, 12:05
'Jullie' hebben het meten met twee maten verheven tot een kunst.

Morosian
09-08-06, 12:18
Wat gij niet wilt dat U geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Maar dat is ouderwets, menslievend gedachtengoed en dat is tegenwoordig niet meer zo pop.

Maarten
09-08-06, 14:12
Geplaatst door MaRiaH
Tis belachelijk burgers individueel aan te spreken op de poitiek van een land.


Israel doet dat volop. Als éen Palestijn iets doet, komen er maatregelen, die tienduizenden Palestijnen treffen, of nog veel meer.
Israel gaat dus uit van groepsaansprakelijkheid, en gaat zelfs zover als collectieve sancties.

Omgekeerd kan geen enkele Israeli meer protesteren tegen aangesproken worden op de politiek van het land. Al 38 jaar is er onafgebroken een bezetting met zware schendingen van de mensenrechten. Klaarblijkelijk steunt een overweldigende meerderheid der bevolking die praktijk, in weerwil van wat ze zelf denken en zeggen.

Dit levert eenzelfde soort probleem op, als destijds met de Duitse Fasciisten.
Was elke Duitser schuldig? Nee, maar onschuld aannemen was ook een probleem, en het voordeel van de twijfel ook.
Toch kregen individuele Duitsers terecht het voordeel van de twijfel. Dat is menselijk.

Maar er zijn grenzen. Collaboratie, participatie in het regime, officieren in het leger, enz.. Het westerse denken daar over is prima toepasbaar op Israel. Wie ooit Likud stemde, of op de religieuzen, is zonder meer fout. Wie afgelopen 2x op de Arbeiderspartij stemde ook. Iedereen die ooit de bezetting verdedigde ook. Idem journalisten en media, die de propaganda verspreid hebben. enz..
Hier kun je denken aan bepaalde sancties, zoals weigering ze toe te laten tot Nederland, antecedentenonderzoek bij bepaalde functies, omgekeerde bewijslast.. Niets nieuws dus. Gewoon het Nederlandse denken, over bezetting en grootschalige misdaad. :)

Of moeten we eerst even veroordelen wat Nederland na 1945 dacht en deed?
Kan iemand dan even een schrijver of een artikel noemen, waarin dat gebeurt?

Maarten
09-08-06, 14:40
Geplaatst door Morosian
Wat gij niet wilt dat U geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Maar dat is ouderwets, menslievend gedachtengoed en dat is tegenwoordig niet meer zo pop.

Denk eens aan het opsluiten van misdadigers.. Je wil zelf toch ook niet opgesloten worden? Toch ben je er voor.
Zo zijn er ook tal van overheidsvoorschriften, die je dwingen tot gedrag waar je niet voor bent, maar waar je de zin wel van begrijpt: stom voorbeeld: belasting betalen. Normaal vind je? Nou.. als er geen democratisch gecontroleerde overheid is, dan ervaar je dat terecht als roof.
Zo kun je wel door gaan: alcoholcontroles, alle vergunningen enz, zijn allemaal inbreuken op vrijheid, die allemaal onder jouw spreekwoord zouden vallen, als er geen bijzondere redenen voor waren.

Zo heb je dus allerlei soorten regelingen voor bijzondere catagorieeen mensen: drugsgebruikers, psychiatrische patienten, enz..

Israeli's? Een dermate groot aantal steunt die misdaad, of werkt er aan mee, dat bijzondere maatregelen begrijpelijk worden, zoals in dit geval een uitvoerig onderzoek aan de grens. Je mag best een beetje kijken, wie je je land binnen laat.

Israel is het enige land waar dit voor geldt, omdat er permanent een overweldigende democratische steun voor misdaad blijkt te zijn. (nogmaals: een bezetting, en het onmogelijk maken van de vorming van een staat, is op zich al een zeer zware misdaad.)

mark61
09-08-06, 15:09
Geplaatst door Pixelshade
je hebt weer teveel appelmoes door je infuus gehad

:hihi:

Even los van de rest: dit is literatuur.

Morosian
09-08-06, 15:11
Geplaatst door Maarten
Denk eens aan het opsluiten van misdadigers.. Je wil zelf toch ook niet opgesloten worden? Toch ben je er voor.

Je slaat gemakshalve even een stapje over. Ik wil niet dat ik geslagen word, dus zal ik zelf ook niemand slaan. Als ik wel geslagen word, dan hoort diegene daarvoor gestraft te worden. Dat hebben we met z'n allen zo afgesproken. Een misdadiger heeft zich bewezen schuldig gemaakt aan een misdrijf, en daar zal hij of zij de consequenties van moeten aanvaarden.

Een toerist kan uit een land komen dat zich schuldig maakt aan de meest vreselijke zaken, daarmee is die toerist nog geen misdadiger. Dat is in dit geval de douanebeambte, hoe begrijpelijk zijn haat en frustratie ook moge zijn.


Zo kun je wel door gaan: alcoholcontroles, alle vergunningen enz, zijn allemaal inbreuken op vrijheid, die allemaal onder jouw spreekwoord zouden vallen, als er geen bijzondere redenen voor waren.

Je neemt het spreekwoord erg letterlijk en zo zijn spreekwoorden niet bedoeld, ik schat in dat je dat wel weet.

De vergelijkingen gaan bovendien mank daar het allemaal regelgeving betreft die het resultaat is van een democratisch stelsel. Ik heb daar in meer of mindere mate dus voor gekozen.


Je mag best een beetje kijken, wie je je land binnen laat.

Ik zou zelfs durven zeggen: moet.


Israel is het enige land waar dit voor geldt, omdat er permanent een overweldigende democratische steun voor misdaad blijkt te zijn. (nogmaals: een bezetting, en het onmogelijk maken van de vorming van een staat, is op zich al een zeer zware misdaad.)

Als 90% van de fruitmand uit appels bestaat, dan is nog niet elk stuk fruit een appel.

Iemand is onschuldig totdat zijn schuld bewezen is. Iemand opsluiten vanwege zijn of haar afkomst is verachtelijk.

_h4T3D_sE7eN
09-08-06, 15:17
Geplaatst door ronald
Jij bent er dus voor det de paus en 50 % van Duitsers ouder dan 75 in een concentratiekamp verdwijnt?

Jij wel, hè ?

ronald
09-08-06, 15:23
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Jij wel, hè ?


Als je mijn post van eerder hebt gelezen dan had je kunnen concluderen dat dat niet zo zou zijn. Nee dus. Maar jouw geest zegt mij ook wel voldoende.

_h4T3D_sE7eN
09-08-06, 15:25
Geplaatst door ronald
Als je mijn post van eerder hebt gelezen dan had je kunnen concluderen dat dat niet zo zou zijn. Nee dus. Maar jouw geest zegt mij ook wel voldoende.

Ik lees sinds kort zo min mogelijk posts van jouw hand.

Mijn geest ?

?!

ronald
09-08-06, 15:29
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Ik lees sinds kort zo min mogelijk posts van jouw hand.

Mijn geest ?

?!


Dus nu je dat wel, al twee keer hebt gedaan, moet ik de hemel danken? Jouw geest? Waar de mond vol van is.....

_h4T3D_sE7eN
09-08-06, 15:31
Geplaatst door ronald
Dus nu je dat wel, al twee keer hebt gedaan, moet ik de hemel danken?

Ik weet het niet, vind jij dat je de hemel moet danken ?



Jouw geest? Waar de mond vol van is.....

Tja, jij zegt het.

Gerard074
09-08-06, 16:10
Ik dacht dat het om het stadion van NAC ging. :slapen:

Vandaar dan ook die wedstrijd van Tel Aviv morgen in Tilburg. (oh ja zonder publiek) wordt gespeeld.

Maarten
09-08-06, 18:45
Geplaatst door Morosian
Je slaat gemakshalve even een stapje over. Ik wil niet dat ik geslagen word, dus zal ik zelf ook niemand slaan. Als ik wel geslagen word, dan hoort diegene daarvoor gestraft te worden.

Nee, ik sla helemaal geen stapje over. Ik begrijp ook helemaal wat je zegt. ik voeg er juist een stapje aan toe, dat jij over het hoofd ziet.
Ik zei juist: behalve misdaden zin er nog allerlei andere voorschriften voor allerlei groepen van mensen.
Ook die moeten dan aan allerlei dingen voldoen. En net als bij die misdaden, wordt de mens dan ook iets "aangedaan", omdat er goede redenen voor zijn.
Nederland gaat daar soms tamelijk ver in. Vergelijk het preventief oppakken van iedereen met een bruin leren jasje aan, tijdens een bezoek van de koningin.

Zo kun je dat dus ook bij binnenkomende Israeli's doen, om de redeen die ik meldde. Vooral us vanwege de grote kans.
Ten onrechte voer jij hier aan, dat schuld eerst bewezen moet worden, want het ging juist niet over de categorie misdadigers, noch om strafvervolging.

Ten onrechte denk je ook, dat ik je spreekwoord al te letterlijk neem. Ik betoogde ook net, dat al die vervelende eisen die de overheid aan mensen stelt volkomen gelegitimeerd zijn in onze democratie. Maar in feite vormen die eisen wel een inbreuk op het spreekwoord. Nogmaals: belanstingheffing zou echt roof zijn, als daar geen democratisch stelsel achter zou zitten. De overheid stelt voortdurend eisen, waarvan we niet willen dat die wie dan ook geschieden, maar juist door het rechsstelsel vinden we dat prima.
De overheid kan dus allerlei soorten van maatregelen nemen.
Daartoe kan ook behoren: het oppaken, uithoren, en terugsturen van Israeli's.

Nogmaals: na WO II kwam een Duitser vermoedelijk niet makkelijk het land binnen.
En op dezelfde manier kan ik me voorstellen, dat landen israeli's weigeren, omdat deelname aan criminele activiteiten waarschijnlijk kan zijn, omdat men zeker kan menen, dat het land zelf officieel criminele activiteiten organiseert. Dat wordt door velen zo gezien, en ik vrees dat dat aantoonbaar juist is.

Maarten
09-08-06, 18:50
Geplaatst door Gerard074
wedstrijd van Tel Aviv morgen in Tilburg. (oh ja zonder publiek) wordt gespeeld.

Oh Ja?!.. :hihi:
Israelische eis, omdat de hele wereld antisemitisch is? :hihi:
Omdat joden nergens anders veilig zijn dan in Israel?
Nou, ze maken hun filosofie wel waar he?

Het kost wat, maar dan héb je ook wat! :hihi:

ronald
09-08-06, 18:57
Geplaatst door Maarten
Oh Ja?!.. :hihi:
Israelische eis, omdat de hele wereld antisemitisch is? :hihi:
Omdat joden nergens anders veilig zijn dan in Israel?
Nou, ze maken hun filosofie wel waar he?

Het kost wat, maar dan héb je ook wat! :hihi:


Nee Nederlandse. Omdat ze anders varwachten dat mannetjes als jij opeens en kaartje gaan kopen.

Maarten
09-08-06, 19:54
Geplaatst door ronald
Nee Nederlandse.

Alsof ik dat niet weet, lul.
Maar jij weet gewoon geen zinnige opmerking te maken.

Had je al gekeken naar de overheid??
Enerzijds doet die niet anders, dan de Amerikanen steunen, zeker in hun Israelpolitiek.
En anderzijds weten ze hoe de bevolking er ongeveer over denkt, en proberen ze zo te voorkomen, dat die Israeli's gelynched worden. :hihi:
Echte volksvertegenwoordigers, die overheid, Niet? :D

Normen en waarden!! :hihi:

ronald
09-08-06, 20:03
Geplaatst door Maarten
Alsof ik dat niet weet, lul.
Maar jij weet gewoon geen zinnige opmerking te maken.

Had je al gekeken naar de overheid??
Enerzijds doet die niet anders, dan de Amerikanen steunen, zeker in hun Israelpolitiek.
En anderzijds weten ze hoe de bevolking er ongeveer over denkt, en proberen ze zo te voorkomen, dat die Israeli's gelynched worden. :hihi:
Echte volksvertegenwoordigers, die overheid, Niet? :D

Normen en waarden!! :hihi:


Het ging ook niet over het eerste deel van mijn reactie (die jij natuurlijk meteen aangrijpt om je plaatje te kunnen afdraaien) maar om het tweede deel. Zie hier: Pavlov.

888
09-08-06, 20:08
Geplaatst door Gerard074
Ik dacht dat het om het stadion van NAC ging. :slapen:

Vandaar dan ook die wedstrijd van Tel Aviv morgen in Tilburg. (oh ja zonder publiek) wordt gespeeld.

Er gaan heel veel Feyenoord supporters van Vak S er naar toe. Ook komen aantal supporters van de harde Kern van 410 (F-side) op af.

Spoetnik
09-08-06, 20:10
Geplaatst door Victoria
Er gaan heel veel Feyenoord supporters van Vak S er naar toe. Ook komen aantal supporters van de harde Kern van 410 (F-side) op af.

Waarom dan?

MaRiaH
09-08-06, 20:21
Geplaatst door Victoria
Er gaan heel veel Feyenoord supporters van Vak S er naar toe. Ook komen aantal supporters van de harde Kern van 410 (F-side) op af.

Nou reken maar dat die niet ver komen.
Bovendien wordt er zonder publiek gespeeld.

Ik ben eens naar een uefa wedstrijd geweest tegen Maccaibi Haifa.
Dat is wel wat anders beveiligd dan een doorsnee wedstrijdje eredivisie..

888
09-08-06, 20:33
Geplaatst door Spoetnik
Waarom dan?

Wat denk je als 2 kemphanen elkaar opzoeken?
Feyenoord is pro Palestijns en Ajax is pro Israel (Joods).

888
09-08-06, 20:36
Geplaatst door MaRiaH
Nou reken maar dat die niet ver komen.
Bovendien wordt er zonder publiek gespeeld.

Ik ben eens naar een uefa wedstrijd geweest tegen Maccaibi Haifa.
Dat is wel wat anders beveiligd dan een doorsnee wedstrijdje eredivisie..

Dit weet ik, vooral met die mannen met al die oordopjes. Was paar weken nog naar een wedstrijd geweest van een amateurclub tegen een ander gerenomeerde Israelische ploeg en zaten toch wat beveiliging ook in burgers.

MaRiaH
09-08-06, 21:29
Geplaatst door Victoria
Dit weet ik, vooral met die mannen met al die oordopjes. Was paar weken nog naar een wedstrijd geweest van een amateurclub tegen een ander gerenomeerde Israelische ploeg en zaten toch wat beveiliging ook in burgers.

Ja ook.

s middags werd het hele stadion doorzocht op bommen en zo met van die speciale apparatuur en honden.
en iedere toeschouwer- vip of nie- werd uitgebreid gefouileerd..

was alleen al erg grappig om te zien hoe mensen daarop reageerde.

De Nederlandse stadionleiding had geen moer meer te vertellen. :rolleyes:

sjaen
09-08-06, 22:41
Geplaatst door Maarten
. Je mag best een beetje kijken, wie je je land binnen laat.

Israel is het enige land waar dit voor geldt, omdat er permanent een overweldigende democratische steun voor misdaad blijkt te zijn. (nogmaals: een bezetting, en het onmogelijk maken van de vorming van een staat, is op zich al een zeer zware misdaad.)

Hoe zat het ook alweer Marocco bezet de West-Sahara, zouden daarom die schoolkinderen uit rotterdam bij de Poolse grens zo getreiterd zijn?!

Je raakt langzamerhand zo verblind dat je de palestijnen meer kwaad dan goed doet.

Dag Rita.

sjaen
09-08-06, 22:51
Geplaatst door Maarten
Nee, ik sla helemaal geen stapje over. Ik begrijp ook helemaal wat je zegt. ik voeg er juist een stapje aan toe, dat jij over het hoofd ziet.
Ik zei juist: behalve misdaden zin er nog allerlei andere voorschriften voor allerlei groepen van mensen.
Ook die moeten dan aan allerlei dingen voldoen. En net als bij die misdaden, wordt de mens dan ook iets "aangedaan", omdat er goede redenen voor zijn.
Nederland gaat daar soms tamelijk ver in. Vergelijk het preventief oppakken van iedereen met een bruin leren jasje aan, tijdens een bezoek van de koningin.

Zo kun je dat dus ook bij binnenkomende Israeli's doen, om de redeen die ik meldde. Vooral us vanwege de grote kans.
Ten onrechte voer jij hier aan, dat schuld eerst bewezen moet worden, want het ging juist niet over de categorie misdadigers, noch om strafvervolging.

Ten onrechte denk je ook, dat ik je spreekwoord al te letterlijk neem. Ik betoogde ook net, dat al die vervelende eisen die de overheid aan mensen stelt volkomen gelegitimeerd zijn in onze democratie. Maar in feite vormen die eisen wel een inbreuk op het spreekwoord. Nogmaals: belanstingheffing zou echt roof zijn, als daar geen democratisch stelsel achter zou zitten. De overheid stelt voortdurend eisen, waarvan we niet willen dat die wie dan ook geschieden, maar juist door het rechsstelsel vinden we dat prima.
De overheid kan dus allerlei soorten van maatregelen nemen.
Daartoe kan ook behoren: het oppaken, uithoren, en terugsturen van Israeli's.

Nogmaals: na WO II kwam een Duitser vermoedelijk niet makkelijk het land binnen.
En op dezelfde manier kan ik me voorstellen, dat landen israeli's weigeren, omdat deelname aan criminele activiteiten waarschijnlijk kan zijn, omdat men zeker kan menen, dat het land zelf officieel criminele activiteiten organiseert. Dat wordt door velen zo gezien, en ik vrees dat dat aantoonbaar juist is.


Zo langzamerhand raak je toch echt de weg kwijt. Je zegt nu niks meer of minder dan; 'Israeliërs Raus'. Het wordt hoog tijd dat je wat afstand neemt, al was het maar voor je geestelijke gezondheid.

mark61
09-08-06, 23:04
Geplaatst door Maarten
En op dezelfde manier kan ik me voorstellen, dat landen israeli's weigeren, omdat deelname aan criminele activiteiten waarschijnlijk kan zijn,

Jah. Een Crimineel Complot tegen de Fiji.

888
11-08-06, 19:47
Geplaatst door MaRiaH
Ja ook.


s middags werd het hele stadion doorzocht op bommen en zo met van die speciale apparatuur en honden.
en iedere toeschouwer- vip of nie- werd uitgebreid gefouileerd..
Niets gevonden neem ik aan?

was alleen al erg grappig om te zien hoe mensen daarop reageerde.


De Nederlandse stadionleiding had geen moer meer te vertellen. :rolleyes:
Dit bedoel ik, dat wij dan gewoon uitgeleverd zijn aan de Israeliërs. Dit was ook zo toen de Amerikaanse President in de jaren'90 in Nederland op bezoek was. Toen was het gezag in Amerikaanse handen.

Maarten
12-08-06, 02:40
Geplaatst door sjaen

Je raakt langzamerhand zo verblind
Oh, je mag best voortdurend zelf stompzinnige conclusies trekken uit wat ik schrijf,
om dan vervolgens te proberen om mij die in de schoenen te schuiven..

Ik kan de antwoorden wel makkelijk geven.. maar waarom zou ik? Je bent helemaal niet interessant voor mij, omdat je gewoon niks bákt van die zaak! Ik kan wel aan de gang blijven hoor, ik heb meer te doen.
Je kunt best doorgaan met schrijven hoe geweldig je je visies vindt, maar als je er niet in slaagt voor mij interessant te zijn, hoef je nergens op te rekenen, wel?
En wat je dáar weer van vindt, interesseert me dus óok weer geen klote. Ik vind jouw visies fundamentloos, en helemaal niet erg respectabel, dus waarom zou ik? Ik zit hier voor de lol hoor.

Maarten
12-08-06, 15:11
Geplaatst door sjaen
Zo langzamerhand raak je toch echt de weg kwijt. Je zegt nu niks meer of minder dan; 'Juden Raus'. Het wordt hoog tijd dat je wat afstand neemt, al was het maar voor je geestelijke gezondheid.

Joden? Zei je Joden??
Meisje, jouw ranzigheid is jouw probleem, niet het mijne.
Maar je bent gewoon te dóm voor die Palestijnse kwestie. In al die tientallen posts die ik van je gezien heb er over, zit niks van waarde. Enkel gereutel in de marge.

sjaen
12-08-06, 16:53
Geplaatst door Maarten
Joden? Zei je Joden??

excuus moet natuurlijk 'Israeli's' zijn.

Maarten
12-08-06, 18:04
Geplaatst door sjaen
excuus moet natuurlijk 'Israeli's' zijn.

Meisje, ga jij maar liever bedenken waarom je die fout maakt.
Kun je heel veel van leren over jezelf, en wat jij tijdens het lezen van dingen brouwt, en hoe je dan functioneert, OK?
Jij kunt namelijk wel denken, dat je dat foutje zo weggepoetst krijgt, maar ik denk daar anders over, OK?

sjaen
13-08-06, 10:10
Geplaatst door Maarten
Meisje, ga jij maar liever bedenken waarom je die fout maakt.
Kun je heel veel van leren over jezelf, en wat jij tijdens het lezen van dingen brouwt, en hoe je dan functioneert, OK?
Jij kunt namelijk wel denken, dat je dat foutje zo weggepoetst krijgt, maar ik denk daar anders over, OK?

Niks fout, 'Juden Raus" of Israeli's Raus' is in dit geval een tautologie, ik hield je enkel een spiegel voor:


Geplaatst door Maarten Denk eens aan het opsluiten van misdadigers.. Je wil zelf toch ook niet opgesloten worden? Toch ben je er voor.
Zo zijn er ook tal van overheidsvoorschriften, die je dwingen tot gedrag waar je niet voor bent, maar waar je de zin wel van begrijpt: stom voorbeeld: belasting betalen. Normaal vind je? Nou.. als er geen democratisch gecontroleerde overheid is, dan ervaar je dat terecht als roof.
Zo kun je wel door gaan: alcoholcontroles, alle vergunningen enz, zijn allemaal inbreuken op vrijheid, die allemaal onder jouw spreekwoord zouden vallen, als er geen bijzondere redenen voor waren.

Zo heb je dus allerlei soorten regelingen voor bijzondere catagorieeen mensen: drugsgebruikers, psychiatrische patienten, enz..

Israeli's? Een dermate groot aantal steunt die misdaad, of werkt er aan mee, dat bijzondere maatregelen begrijpelijk worden, zoals in dit geval een uitvoerig onderzoek aan de grens. Je mag best een beetje kijken, wie je je land binnen laat.

Israel is het enige land waar dit voor geldt, omdat er permanent een overweldigende democratische steun voor misdaad blijkt te zijn. (nogmaals: een bezetting, en het onmogelijk maken van de vorming van een staat, is op zich al een zeer zware misdaad.)[/B]


Three Israeli backpackers were evicted from Fiji after a Muslim immigration officer ruled that they had humiliated Palestinians during their military service in the territories.

Wanneer ik jouw redenering blijf volgen heb je er dus ook geen moeite mee wanneer hier een douanier hetzelfde doet met een groepje uit marokko vanwege de bezetting v.d. W-Sahara.

mark61
13-08-06, 10:40
Geplaatst door sjaen
Wanneer ik jouw redenering blijf volgen heb je er dus ook geen moeite mee wanneer hier een douanier hetzelfde doet met een groepje uit marokko vanwege de bezetting v.d. W-Sahara.

Ik geloof dat Marokko helemaal geen dienstplicht heeft, je hoort nooit over problemen.

Maar je zou het met Turken kunnen proberen.