PDA

Bekijk Volledige Versie : De echte zionistisch-joods complot ontrafeld door een eerlijke jood.



Qaiys
10-08-06, 16:42
Norman Finkelstein maakte korte metten met de joodse zionisten en anderen die zich zionisten noemen en die hun hele bestaan opgebouwd hebben op leugens en mythes.

Hoe de holocaust en anti-semitisme als wapen worden gebruikt om ernstige misdaden te vergoeilijken en tegenstanders van deze misdaden de mond wordt gesnoerd.


Part 1:
http://www.workingtv.com/media15/finkelstein1.wmv

Part 2:
http://www.workingtv.com/media15/finkelstein2.wmv

Part 3:
http://www.workingtv.com/media15/finkelstein3.wmv

Part 4:
http://www.workingtv.com/media15/finkelstein4.wmv

Part 5:
http://www.workingtv.com/media15/finkelstein5.wmv

Part 6:
http://www.workingtv.com/media15/finkelstein6.wmv

Part 7:
http://www.workingtv.com/media15/finkelstein7.wmv

Coolassprov MC
10-08-06, 18:30
Geplaatst door Qaiys
Norman Finkelstein maakte korte metten met de joodse zionisten en anderen die zich zionisten noemen en die hun hele bestaan opgebouwd hebben op leugens en mythes.

Hoe de holocaust en anti-semitisme als wapen worden gebruikt om ernstige misdaden te vergoeilijken en tegenstanders van deze misdaden de mond wordt gesnoerd.


Part 1:
http://www.workingtv.com/media15/finkelstein1.wmv

Part 2:
http://www.workingtv.com/media15/finkelstein2.wmv

Part 3:
http://www.workingtv.com/media15/finkelstein3.wmv

Part 4:
http://www.workingtv.com/media15/finkelstein4.wmv

Part 5:
http://www.workingtv.com/media15/finkelstein5.wmv

Part 6:
http://www.workingtv.com/media15/finkelstein6.wmv

Part 7:
http://www.workingtv.com/media15/finkelstein7.wmv

Finkelstein levert, wat dit onderwerp betreft, datgene dat Chomsky laat.

Finkelstein kan zo scherp en simpel ontrafelen wat ozo zorgvuldig tot een onoverzichtelijke kluwe is gemaakt.

Vreemde_Vogel
10-08-06, 19:50
Konden maar alle docenten zo goed doceren.

Ghiezzoe
10-08-06, 20:21
nu effe geen tijd meer, maar ga em nog beluisteren isa

ronald
11-08-06, 02:57
Amerikanen zijn inderdaad niet sterk in geografie. Weet hij wel waar Israel ligt? Even 1949 aangetipt stapt hij gemakshalve alle dominoconflicten over en komt in het hier en nu. Dat hij wel zoveel "human right" organisaties IN Israel weet op te sommen verbaast. Zouden er net zoveel buiten Israel zijn? Doet er niet toe. Volgens hem zijn de werkelijke issues ondergesneeuwd aan side-issues .
Mystifiseren - is niet te begrijpen conflict. Hoezo?? Convinient-inconvinient.... In de 70ger jaren moest men een eenzelfde volksreactie hebben gehad als in de 50ger jaren. Hoe kun je in hemelsnaam zoiets stellen? Om maar een andere vb te nemen: in de 80ger jaren werd Madonna populair....belachelijk! Waarom niet Elvis zoals in de 50ger jaren? Totaal ontkennen van een volksgevoel, kentering in waarden, belachelijk. Ben Gurion was ideoloog en dat mocht hij zijn van F. Maar zij niet! Zij zijn zogenaamd niet ideologisch.. En die zij zijn de "joodse Amerikaanse croud", heeft niets met het joodse volk?? Geen ideologie! Wat een arrogantie? Mogen zij van F. niet tot het joodse volk rekenen met al hun vermeende vreemdheden? Mag niet van F dus. Die zijn belust naar macht, voorrecht. Zij mogen we hen van alles noemen, maar geen zionisten noemen. Fijn. Waarschijnlijk ook nog jaloers op Abba Eban. De holocaust industrie schijnen zij als wapen ter hand genomen te hebben. Alsof de holocaust ooit weg was.
PEW: antisemitisme is geen bewijs voor. 1991 werd antisemitisme. minder. Waar heeft hij het over? Het is toch 2006?? Wat is er wel niet in die tijd niet veranderd?
Kritiek op kritiekvollen op Israel wordt te gemakkelijk door hem als excuus van “zionisten” tot antisemitisme bewezen.
Gretta: bewijs van antisemitisme. Leugenaar. Niet die vlag deed het hem. Haar uitspraken over "de joden in Amsterdam " hebben de macht in Amsterdam Zuid zoals de joden in Israel. Dat is heel wat ander. Hij manipuleert tot en met. Wat voor een onderzoeker is hij? Zijn uitleg over de ADL standaard is ook veel te simpel. Spillover effect. Israel noemt zich een joodse staat dus kritiek op haar is antisemitisme. Worden men meer kritiekvol op joden buiten Israel. Blijkt dus dat het niet altijd zo is. Kritiek van Mark61 beschouw ik bv als kritiek op Israel maar voel me persoonlijk niet aangesproken. Als Maarten dat doet voel ik dat wel en de bedreiging is dichter. Dat komt omdat ze beiden een andere ondertoon hebben. Om F. te geloven dat dat allemaal 1 pot nat is, is weet te simpel gedacht van hem. Zonder enig onderzoek. Grappig vindt hij depressie over het conflict. “Fraudieus”...Allen Dershowitz wordt ook even belachelijk gemaakt, ...maar inhoudelijk komt hij niet verder. Ik denk dat F. ergens is blijven steken.

Maarten
11-08-06, 05:23
www.normanfinkelstein.com



Attached in zip-vorm: De Holocaust Industrie.doc (NL-versie)

Maarten
11-08-06, 06:07
Geplaatst door ronald
Weet hij wel waar Israel ligt?

Dank u voor de joodse bijdrage van de gebruikelijke kwaliteit.
Vermoedelijk is de rest van uw schrijven van dezelfde opmerkelijke diepgang.

[edit] uit beleefdheid heb ik nog even drie regels gelezen. Klachten over waar hij NIET over praat? Dat zal best. En de hoeveelheid organisaties in- en buiten Israel? So what? Dan meldt je dat hij zegt, dat werkelijke issues zijn ondergesneeuwd aan side-issues. Maar je voegt daar niets aan toe! enz enz.. Ik bedoel, het is mijn zaak niet. Maar als jij met zó'n makkelijke lezing zó in de knoop raakt met je commentaar, dan lijk je totaal geen greep meer te hebben waar het allemaal over gaat. En als jij daar anders over denkt? Ga gerust je gang hoor.. Je merkt wel of er iemand reageert.

binloser
11-08-06, 07:23
Israel is oppervlakkig van de buitenkant bekeken misschien misdadig bezig maar in de kern is ze goed en vertrouwenwekkend; een land waar ik mijn morele kaarten opzet. Haar islamitische vijanden doen hun best om onschuldig en vredelievend te lijken (zijn niet alle gelovigen schijnheilig?) maar in de kern zijn de onderdrukkend en zo hier en daar zelfs facistisch. Dacht je dat de romeinen ver waren gekomen als ze altijd zuiver op de graad waren geweest? Een superieure cultuur mag zich zo nu en dan met geweld een weg banen zoals je ook een ziekte met pijn en soms amputatie wegneemt. Het moge duidelijk zijn dat ik de jihadisten (o.a. Iran) als een ziekte beschouw.

Maarten
11-08-06, 07:28
Hij is een beetje traag, maar dat is wel relaxed, en erg duidelijk.
Beginverhaal is erg leuk. Als jonge student krijgt hij een verhaal over de Israelische kwestie in handen, dat hogelijk aangeprezen is. Hij is nog een puppie, en woont god weet waar, en wordt dan helemaal kanarie van dat boek, omdat het voor geen meter lijkt te kloppen, terwijl allerlei prominenten op de universiteit, waar hij tegenop kijkt, het erg goed vinden.. En dan gaat ie nachten staan turen in z'n uppie, en in zijn vertwijfeling.. en dan ontdekt ie, dat er duidelijk aantoonbaar gefraudeerd is, dénkt ie.. Maar hij weet dat hij maar een knulletje is.
En dan schrijft ie er een rapport over naar 25 man die het aangaat.. En die reageren niet!
Grinnik.. ik vind dit echt een heldenverhaal. Daar zit je dan op die universiteit, waar iedereen veel meer weet dan jij.. Ik heb het zelf gehad.. dingen die niet klopten, maar je bent zo onzeker als de pest, en krijgt nooit antwoorden, en alleen maar tegenwerking. Dan denk je echt dat je gék bent. Van sommige dingen duurde het járen voor ik snapte, dat er politiek gerotzooid werd, en waarom.. Nooit Meer Slapen, van W.F. Hermans is er een erg leuke roman over.
Maar in zijn geval belde Chomsky 'm. En daarna ontdekte ie, dat het hele boek fake was. Ik ben blij voor 'm, want je wordt echt knétter. En zeker over Israel. Er is volgens mij geen énkele zaak, waar zo mee gerotzooid is. Normaal is er soms fraude in de politiek, of in de wetenschap, of je journalistiek, enz.. Maar in deze zaak is het echt een wéreld, gebouwd op fraude. En dan vragen mensen noch, waarom je Tibet niet net zo interessant vind? hihi..

Leuk grapje van 'm, dat Israel de VS nog gaat beschuldigen van antisemitisme, omdat de VS Kyoto niet naleeft, waardoor de zeespiegel stijgt, waardoor een van die kuteilandjes, die als zelfstandig land in de VN zitten en Israel nog steunen, over een tijdje onder water komt te staan! :hihi:

Maarten
11-08-06, 08:17
Geplaatst door binloser
Israel is oppervlakkig van de buitenkant bekeken misschien misdadig bezig maar in de kern is ze goed en vertrouwenwekkend; een land waar ik mijn morele kaarten opzet. Haar islamitische vijanden doen hun best om onschuldig en vredelievend te lijken (zijn niet alle gelovigen schijnheilig?) maar in de kern zijn de onderdrukkend en zo hier en daar zelfs facistisch. Dacht je dat de romeinen ver waren gekomen als ze altijd zuiver op de graad waren geweest? Een superieure cultuur mag zich zo nu en dan met geweld een weg banen zoals je ook een ziekte met pijn en soms amputatie wegneemt. Het moge duidelijk zijn dat ik de jihadisten (o.a. Iran) als een ziekte beschouw.

Als je een land 40 jaar lang bezet, en daar levensomstandigheden schept, zoals Israel doet, dan worden de mensen automatisch zo. In concentratiekampen zag je het ook. En vroeger in gevangenissen ook. Als het leven keihard is, dan worden de mensen dat ook. En met een keiharde wereld bedoel ik geen harde wereld, maar een keiharde wereld. Je hebt geen idee, hoe hard het leven daar is, en wat ze daar meemaken. Ik heb er veel over gelezen, maar kan het niet eens aan, zó doodziek wordt je er van. En ik ben geen watje. Het is veel erger dan je zo denkt.

Verder snap ik wel, dat je vertrouwen hebt in de interne cultuur van Israel. Ik ben zelf meer joods dan arabisch gericht. En wat dacht je van die joden als Finkelstein, of Chomski, en nog honderdduizenden anderen? Dat die niet weten wat joodse cultuur is?

Wat schiet je trouwens op met steeds uitbreiden, naar mate de bevolking groeit? Dat betekent dus permanent oorlog met verdreven buren he? Wat je nou hebt aan strijd, heb je dan over 200 jaar nog..
En gaat het wel goed met die cultuur daar? Hopen joden zijn gewoon geschokt, hoe Israel in 60 jaar verrechtst is. Blijft dat goed gaan?

Verder noem je wel de Romeinen, maar vergeet je hitler. Die dacht exact wat jij dacht. En nou vind je die cultuur niet zo geweldig, maar met jouw soort moraal, vraagt niemand jou straks wat jij geweldig vindt?
Bekijk ook de Argentijse junta. Intern een prima cultuur, maar extern misdadigers.
Zuid-Afrika. Ook zoiets. Engelse beschaving is prima. Maar kijk niet wat ze deden.

Je vergist je in hoe hoogstaande cultuur ontstaat.
Amerikanen? 200 jaar geleden waren het gevluchte misdadigers, hongerende boeren, enz. Moet je nou kijken?
Negers 60 jaar geleden in de VS en Zuid-Afrika? Konden niks, niet lezen, niet schrijven, nauwelijks denken, leek het.. Moet je nou eens naar de Cosby Show kijken, als die er nog is? En ze zijn chirurg, burgemeester, advocaat..
Vrouwen? Konden hier 100 jaar geleden ook niks, en er werd ook niks aan overgelaten. Moet je nou kijken? (ze kunnen nog geen fietsband plakken :hihi: )

Cultuur is een kwestie van kansen en groei. En denk van die arabieren vooral niet dat ze niks hebben. Die hebben veel meer culturele geschiedenis dan wij.
Cultuur kan pas weer bloeien, als de basisvoorwaarden ervoor zijn. En dat begint bij ongestoorde landrechten, en mensenrechten. Nou, de mate waarin Israel die schendt, verbaas je maar nergens over.

Tot slot over die hardheid. Vergeet niet hoeveel oorlogen Europa onder de moslims gevoerd heeft. Zij niet bij ons, maar wij wel bij hen: Fransen, spanjaarden, engelsen, duitsers, russen.. Overal kolonisatie. En dan Israel nog, en Irak en Afganistan. Dat is hoe we de beschaving daar gebracht hebben. Miljoenen doden. Afgelopen eeuw was bittere ellende, door ons.

Je kunt beter bedenken hoe ze er over 200 jaar voor staan. Die kunnen ons cultureel nog voorbijstreven hoor. De Russen trouwens ook, die hebben een heleboel van zichzelf.

Maar éen ding is zeker. Als je oorlogen gaat toestaan om jouw soort reden, dan krijg je inderdaad, wat we 2000 jaar gehad hebben: allerlei redenen voor oorlog.
En weet je nog hoe hier de welvaart ontstond, en dus die in Israel? Juist door op te houden met landroof en oorlogen, en daar afspraken over te maken: de VN-beginselen. Sindsdien is er rust. Sindsdien is er ontwikkeling. Zo werkt dat.
Doe je dat niet, zoals rond Palestina sinds 1917, dan zie je wat ervan komt.

Nelis70
11-08-06, 10:36
Geplaatst door Maarten
Als je een land 40 jaar lang bezet, en daar levensomstandigheden schept, zoals Israel doet, dan worden de mensen automatisch zo. In concentratiekampen zag je het ook. En vroeger in gevangenissen ook. Als het leven keihard is, dan worden de mensen dat ook. En met een keiharde wereld bedoel ik geen harde wereld, maar een keiharde wereld. Je hebt geen idee, hoe hard het leven daar is, en wat ze daar meemaken. Ik heb er veel over gelezen, maar kan het niet eens aan, zó doodziek wordt je er van. En ik ben geen watje. Het is veel erger dan je zo denkt.

Verder snap ik wel, dat je vertrouwen hebt in de interne cultuur van Israel. Ik ben zelf meer joods dan arabisch gericht. En wat dacht je van die joden als Finkelstein, of Chomski, en nog honderdduizenden anderen? Dat die niet weten wat joodse cultuur is?

Wat schiet je trouwens op met steeds uitbreiden, naar mate de bevolking groeit? Dat betekent dus permanent oorlog met verdreven buren he? Wat je nou hebt aan strijd, heb je dan over 200 jaar nog..
En gaat het wel goed met die cultuur daar? Hopen joden zijn gewoon geschokt, hoe Israel in 60 jaar verrechtst is. Blijft dat goed gaan?

Verder noem je wel de Romeinen, maar vergeet je hitler. Die dacht exact wat jij dacht. En nou vind je die cultuur niet zo geweldig, maar met jouw soort moraal, vraagt niemand jou straks wat jij geweldig vindt?
Bekijk ook de Argentijse junta. Intern een prima cultuur, maar extern misdadigers.
Zuid-Afrika. Ook zoiets. Engelse beschaving is prima. Maar kijk niet wat ze deden.

Apartheid komt van oud-NL-ers, niet van de engelsen.


Je vergist je in hoe hoogstaande cultuur ontstaat.
Amerikanen? 200 jaar geleden waren het gevluchte misdadigers, hongerende boeren, enz. Moet je nou kijken?

australiërs waren de misdadigers, naar amerika was volgens mij de meerderheid 'gewoon' gelukzoekende kolonist


Negers 60 jaar geleden in de VS en Zuid-Afrika? Konden niks, niet lezen, niet schrijven, nauwelijks denken, leek het.. Moet je nou eens naar de Cosby Show kijken, als die er nog is? En ze zijn chirurg, burgemeester, advocaat..

Wat een flauwekul. Negers in de VS gaan slecht. Nog steeds veel discrimatie.
10% in de gevangenis en 50% ooit in de gevangenis gezeten. En volgens mij verlies je in de VS je stemrecht als je in de gevangenis hebt gezeten.


Vrouwen? Konden hier 100 jaar geleden ook niks, en er werd ook niks aan overgelaten. Moet je nou kijken? (ze kunnen nog geen fietsband plakken :hihi: )

Cultuur is een kwestie van kansen en groei. En denk van die arabieren vooral niet dat ze niks hebben. Die hebben veel meer culturele geschiedenis dan wij.
Cultuur kan pas weer bloeien, als de basisvoorwaarden ervoor zijn. En dat begint bij ongestoorde landrechten, en mensenrechten. Nou, de mate waarin Israel die schendt, verbaas je maar nergens over.

Tot slot over die hardheid. Vergeet niet hoeveel oorlogen Europa onder de moslims gevoerd heeft. Zij niet bij ons, maar wij wel bij hen: Fransen, spanjaarden, engelsen, duitsers, russen.. Overal kolonisatie. En dan Israel nog, en Irak en Afganistan. Dat is hoe we de beschaving daar gebracht hebben. Miljoenen doden. Afgelopen eeuw was bittere ellende, door ons.

Je kunt beter bedenken hoe ze er over 200 jaar voor staan. Die kunnen ons cultureel nog voorbijstreven hoor. De Russen trouwens ook, die hebben een heleboel van zichzelf.

Maar éen ding is zeker. Als je oorlogen gaat toestaan om jouw soort reden, dan krijg je inderdaad, wat we 2000 jaar gehad hebben: allerlei redenen voor oorlog.
En weet je nog hoe hier de welvaart ontstond, en dus die in Israel? Juist door op te houden met landroof en oorlogen, en daar afspraken over te maken: de VN-beginselen. Sindsdien is er rust. Sindsdien is er ontwikkeling. Zo werkt dat.
Doe je dat niet, zoals rond Palestina sinds 1917, dan zie je wat ervan komt.

binloser
11-08-06, 10:38
Geplaatst door Maarten

Maar éen ding is zeker. Als je oorlogen gaat toestaan om jouw soort reden, dan krijg je inderdaad, wat we 2000 jaar gehad hebben: allerlei redenen voor oorlog.
En weet je nog hoe hier de welvaart ontstond, en dus die in Israel? Juist door op te houden met landroof en oorlogen, en daar afspraken over te maken: de VN-beginselen. Sindsdien is er rust. Sindsdien is er ontwikkeling. Zo werkt dat.
Doe je dat niet, zoals rond Palestina sinds 1917, dan zie je wat ervan komt.

Begrijp me niet verkeerd; als het even kan kies ik de methode Ghandi maar als dat niet werkt moet je wel geweld gebruiken mits je overtuigd bent van de superioriteit van je eigen cultuur. Maar dat is natuurlijk tamelijk arbitrair en subjectief. Oorlog blijkt zo nu en dan nodig om irrationale en misdadige elementen als Hitler, de Jihadisten van Al Quaida, Iran en noord Korea uit de weg te ruimen. Ik wilde dat het niet nodig was maar je moet op een gegeven moment handelen en jezelf verdedigen. De Romeinen verdedigden zichzelf niet bij hun veroveringen maar waren uit op invloedsvergroting. Is in dat geval ook legitiem, aangezien de kloof tussen hun cultuur en die van de germanen tamelijk groot was; ze hadden m.a.w. iets te brengen waar degenen die veroverd werden iets aan hadden. Dezen zagen dat even later ook in. Hetzelfde zagen we bij de Europeanen en de Indianen in de 16e t.m. 19e eeuw en nu bij 'het westen' en een groot deel van de islamitische wereld. We en zij moeten durven toegeven dat veel mores aldaar middeleeuws, anachronistisch en onmenselijk zijn. Eenmaal omgeturnd zal de islamitische wereld ook zeggen; we zijn blij dat we ons verwesterd hebben, zoals wij blij waren cultuurelementen uit het middenoosten (christendom) en grieken (democratie, (bouw)kunst en wetenschap) en romeinen (wetgeving, staatvorming, organisatie) over te kunnen nemen.

Maarten
11-08-06, 10:48
Geplaatst door Ifegineia
'Alle Arabieren' worden tegengehouden door de joden.

Tuurlijk schatje, als jij kunt rotzooien met teksten, zul je het niet laten.

Niet dat deze teef in 5 jaar tijd ook maar éen behoorlijke visie op het conflict neergezet heeft, maar als er geziekt en gehetst over Arabieren kan worden, is madam van de partij!

Antwoord aan Ieffie kán wel, maar als je die na 2 posts klem hebt op haar larie, dan is die weg, en gaat elders weer lopen blaten..

Hoe kierewiet dit secreet is blijkt weer uit:


Geplaatst door Ifegineia
de aanslagen op joodse burgers .. blijven onverminderd doorgaan. .. halen de internationale media niet, want inmiddels is zijn de Israëliers behendig geworden in het verijdelen ervan.


Kortom: ze zijn er, maar halen de media niet, want zijn er niet.

Jongens: Wil iemand hier mee lullen??.. Anyone??..

Ieffie is zelf een soort granaat, die zichzelf maar afschiet, maar elke keer in het zand ploft zonder te knallen.
Logisch, want die komt uit de fabriek van leon de winter. Gebakken lucht kan nu eenmaal niet knallen.

Zoek eens een keer een baan, waar je hersens van gaan werken.

Overigens monteer ik ondertitels in films, repareer PC's online, geef kindertjes les e.a. ander gezellig werk.
Zelfs je koffiedikkijken blijft dus maar niet werken, gek he? Gewoon blijven proberen, dan schiet het al net zo hard op als de rest..

Maarten
11-08-06, 11:13
Geplaatst door binloser
moet je wel geweld gebruiken

Nee, het werkt andersom. Als je voortdurend rechten schend, en echt zware misdaden pleegt, dan komen daar reacties van. Israel doet dat heel erg, en al heel lang, en elke dag.
Dat kweekt de jihadisten. Niet andersom.
Vergeet ook niet de hoeveelheid Europese legers die daar waren..
Of de regimes die met westerse steun in stand blijven. Ook dat kweekt jihadisten.


Geplaatst door binloser

De Romeinen.. ze hadden m.a.w. iets te brengen
De Romeinen lieten de bevolkingen zitten. Israel niet. Ze wensen een joodse staat. Ze verdrijven dus. En ook nog vooral door de weg van de langzame martelpraktijken. Maar als Israel uitbreidt op die manier, dan krijg je dus altijd oorlog aan de rand.

Kijk, dat die Germanen iets leerden, dat geloof ik wel. Maar de beschaving die Israel daar brengt, bestaat vooral uit landroof, verdrijving, zware onderdrukking enz, totdat ze vluchten en weer buiten de helende invloed van de Israelische cultuur vallen. En als ze blijven, dan gaat het niet goed met het pensioen enzo.. als ze dat nog halen. Gaat niet echt op, je theorie, he?

Vergeet ook niet wat ik over cultuurontwikkeling schreef. En afgelopen eeuw is het daar een wáar slagveld geweest, nota bene door Europees en Amerikaans toedoen.. Het natuurlijke groeiproces werd daar enorm verstoord. Dat is zoveel geweest, dat we helemaal niet meer kunnen zeggen, hoe het zonder dat geweest zou zijn. Hier was ook oorlog, maar de structuren bleven in feite bestaan. Dat was daar anders.

reason
11-08-06, 11:13
:haha: :lekpuh: :)
Hèhè, ze heeft je wel flink op de kast gekregen.


Overigens vind ik het verontrustend te lezen dat jij kindertjes les geeft.
Ik zou mijn kinderen niet graag toevertrouwen aan een fanaticus als jij.

vlegeltje
11-08-06, 11:58
Geplaatst door Ifegineia
Als Noord-Israel geen schuilkelders had gehad en de Israelische regering de wereldopinie belangrijker vond dat het leven van hun burgers (in tegenstelling tot de medemenselijke staatshoofden rondom Israel) hadden de fijnbesnaarde Arabieren dagelijks feestjes kunnen vieren om honderden dode joden.

Is dat de reden waarom er geen schuilkelders zijn in de arabische dorpen en wijken in Israel?

vlegeltje
11-08-06, 11:59
Geplaatst door Nelis70
Apartheid komt van oud-NL-ers, niet van de engelsen.


Concentratiekampen daarentegen...

Maarten
11-08-06, 11:59
Geplaatst door reason

Overigens vind ik het verontrustend te lezen dat jij kindertjes les geeft.
Ik zou mijn kinderen niet graag toevertrouwen aan een fanaticus als jij.
Die kindertjes zoeken me uit. Als ik dat een keer gedaan heb, willen die vaker. Ik vind het gewoon erg leuk. Spannend om je in te leven, en het tempo van een kind te voelen. Als dat lukt gaat alles supersnel.

En m'n verhalen gaan vooral over toepassing van de VN-regels. Ook al niet erg fundie he?

Resteert dus de vraag hoe jíj precies denkt?!
Ik weet het wel ongeveer. Nederland is verschrikkelijk ranzig geworden, door dat gedoe met moslims en oorlogen, en eigenlijk totaal niet in staat om gelijke normen voor partijen aan te leggen. Er is dus permanente agitatie, en daar komen de wildste ideeen uit. Het stikt ervanop de site hier. Allemaal ongeveer hetzelfde. Ik heb dat probleem niet, en voel me er ook heel relaxed onder. Ik hoef niks te wringen of te doen. Ik kan gewoon mezelf zijn. Ik snap ook precies wat er gebeurt en waarom. Maar wat het moeilijk maakt, dat is op de eerste plaats onder ogen zien, hoe groot die westbankrotzooi is. Daar heb jij het einde nog niet van gezien. Elke keer weer nieuwe misdaad in een andere vorm.. echt, doodziek wordt je ervan. Je moet de bronnen wel zoeken. En daarna wordt moeilijk, al het gerotzooi in het westen over de zaak. Die is gigantisch te noemen. Ook dat is elke week weer om van te kotsen. Ik kan geen uitzending meer zien, of ik zie hoe het werkt.

Ik ben fanatiek, omdat ik ook zie wat er híer naar de knoppen gaat, en dat is heel veel. Mediamanipulatie, zeer bedenkelijke politiek, het failliet van de VN-beginselen in de int. politiek, enorme hypocrisie in christendom inclusief verkrachting van de bijbel, en een behoorlijk verstoorde integratie en verhouding met moslims, ook weer internationaal.
Maar de kwestie zelf is helemaal niet moeilijk. Posten erover ook niet. Vind dit leuk, ach.. Maar bedankt voor het lezen. Moet weer wat doen.

Maarten
11-08-06, 12:06
Geplaatst door vlegeltje
Concentratiekampen daarentegen...

Hoezo jij maar 2846 posts?
Jij was er al vóor de schepping van hemel en maroc.nl.!
Nou is het oude Islamforum weg.
En alles wat je schreef onder topics, die gestart waren door inmiddels geexecuteerde prikkers, die met posts en al naar de hel gingen..
Toch zou je er méer moeten hebben..

vlegeltje
11-08-06, 12:21
Geplaatst door Maarten
Hoezo jij maar 2846 posts?
Jij was er al vóor de schepping van hemel en maroc.nl.!
Nou is het oude Islamforum weg.
En alles wat je schreef onder topics, die gestart waren door inmiddels geexecuteerde prikkers, die met posts en al naar de hel gingen..
Toch zou je er méer moeten hebben..

Ach, ik kom hier alleen maar om te lezen :)

Maarten
11-08-06, 13:56
Geplaatst door vlegeltje
Ach, ik kom hier alleen maar om te lezen :)

Had je nog geen afwijking dan?

Je bent niet echt het type, zoals quite a few hier, die ontdekten, dat hun afwijking enkel te harden is, als ze voortdurend hier zitten..
Sommigen ontbijten hier echt met: All Arabs are equal.. But sóme Arabs are móre like a piece of shit, then others..

Spoetnik
11-08-06, 14:15
Geplaatst door Ifegineia
Als Noord-Israel geen schuilkelders had gehad en de Israelische regering de wereldopinie belangrijker vond dat het leven van hun burgers (in tegenstelling tot de medemenselijke staatshoofden rondom Israel) hadden de fijnbesnaarde Arabieren dagelijks feestjes kunnen vieren om honderden dode joden.

De zionistische junta hier vind het er geen probleem als er arabieren om het leven komen. Vandaar dat militaire bases voornamelijk naast Arabische dorpen en steden zijn geplaatst. En er zijn natuurlijk ook geen air raid sirenes in deze dorpen.

Maarten
11-08-06, 15:05
Geplaatst door Spoetnik

Ja.. je kunt natuurlijk wel antwoord geven, maar het fenomenale van Ieffie is nou juist de verbazende veelzijdigheid waarmee ze voortdurend die hele berg relevante gegevens van het conflict uit beeld weet te houden. Dat is niet gering. Ik bedoel, je hoeft er maar éentje niet in de gaten te hebben, en je kunt weer opnieuw beginnen te schrijven.. Dat is gewoon geen corruptie meer, dit moet je echt een gáve noemen. Dit lukt zelfs Shahaff niet meer..
Dit kan ik nou intigrerend vinden.. Wanneer begint dat afknijpen precies?
En het gaat om een vrouw he? Dat moet dus iets zijn van een onbereikbare liefde.. Leon de Winter of zo..
Of iets anders van Likud, dat van ontkennen en negeren z'n levensopdracht maakt.
Een soort sportclub met medailles in "ik weet van niks"..
Het moet in elk geval iets zijn waarbij "ergens boven staan" inderdaad volledig samen valt met "volkomen los van de grond zijn."..

MaRiaH
11-08-06, 15:08
Geplaatst door Maarten
Tuurlijk schatje, als jij kunt rotzooien met teksten, zul je het niet laten.

Niet dat deze teef in 5 jaar tijd ook maar éen behoorlijke visie op het conflict neergezet heeft, maar als er geziekt en gehetst over Arabieren kan worden, is madam van de partij!

Antwoord aan Ieffie kán wel, maar als je die na 2 posts klem hebt op haar larie, dan is die weg, en gaat elders weer lopen blaten..

Hoe kierewiet dit secreet is blijkt weer uit:



Kortom: ze zijn er, maar halen de media niet, want zijn er niet.

Jongens: Wil iemand hier mee lullen??.. Anyone??..

Ieffie is zelf een soort granaat, die zichzelf maar afschiet, maar elke keer in het zand ploft zonder te knallen.
Logisch, want die komt uit de fabriek van leon de winter. Gebakken lucht kan nu eenmaal niet knallen.

Zoek eens een keer een baan, waar je hersens van gaan werken.

Overigens monteer ik ondertitels in films, repareer PC's online, geef kindertjes les e.a. ander gezellig werk.
Zelfs je koffiedikkijken blijft dus maar niet werken, gek he? Gewoon blijven proberen, dan schiet het al net zo hard op als de rest..

Zou het misschien helpen als je je boodschap wat beter zou verpakken?

Ik bedoel, zo komt het niet aan. Geen hond die het serieus neemt.
Toch zonde al die moeite en energie die je erin stopt.

mark61
11-08-06, 15:10
Geplaatst door Maarten
Had je nog geen afwijking dan?

Je bent niet echt het type, zoals quite a few hier, die ontdekten, dat hun afwijking enkel te harden is, als ze voortdurend hier zitten..

Zoals jij.

mark61
11-08-06, 15:12
Geplaatst door MaRiaH
Zou het misschien helpen als je je boodschap wat beter zou verpakken?

Het is juist alleen maar verpakking. Je blijft die ouwe kranten afwikkelen, maar der komt maar niks.

In feite is het contraproductief: als een op zich goede zaak wordt verdedigd door een ranzige idioot, kleeft dat aan de zaak aan.

Het zogeheten Grettacomplex. Of ook wel Gallowaycomplex.

MaRiaH
11-08-06, 15:13
Geplaatst door mark61
Het is juist alleen maar verpakking. Je blijft die ouwe kranten afwikkelen, maar der komt maar niks..

Nou er zit anders een hoop stront in die kranten..
en het stinkt ook nog.. :zozo:

MaRiaH
11-08-06, 15:25
Geplaatst door Ifegineia
geen kip die op zo'n dweil zit te wachten.

Dat is een leuke woordspeling... :zozo:

Inderdaad is er geen kip die op hem wacht. :blowen:

polarbeer
11-08-06, 15:31
Geplaatst door MaRiaH
Dat is een leuke woordspeling... :zozo:

Inderdaad is er geen kip die op hem wacht. :blowen:

:giechel:

Qaiys
11-08-06, 15:35
Kennelijk heeft Norman Finkelstein een keiharde noot gekraakt dat men er niets tegen kan inbrengen en onze autochtonen en zionisten overgaan tot het zwart maken van prikkers.

Een beetje doorzichtig allemaal.

mark61
11-08-06, 15:43
Geplaatst door Qaiys
Kennelijk heeft Norman Finkelstein een keiharde noot gekraakt dat men er niets tegen kan inbrengen en onze autochtonen en zionisten overgaan tot het zwart maken van prikkers.

Een beetje doorzichtig allemaal.

Wie anders dan opa maarten begon te tieren en te ranzen omdat ie beledigd was dat niemand hem Briljant en een Morele Gids vindt?

Tis allemaal ouwe koek, tis al honderden keren gezegd, en het verandert allemaal niks. Dat geleur met 'die jood zegt het ook' is hoogstens extra ranzig.

Qaiys
11-08-06, 15:52
Geplaatst door mark61
Wie anders dan opa maarten begon te tieren en te ranzen omdat ie beledigd was dat niemand hem Briljant en een Morele Gids vindt?

Tis allemaal ouwe koek, tis al honderden keren gezegd, en het verandert allemaal niks. Dat geleur met 'die jood zegt het ook' is hoogstens extra ranzig.

Je moet niet al je shit met Maarten meenemen naar elke discussie, laat het los. Je begint naar mijn mening te geobsedeerd te raken van Maarten zoals je ook al geobsedeerd bent door mij.

MaRiaH
11-08-06, 16:00
Geplaatst door Qaiys
Je moet niet al je shit met Maarten meenemen naar elke discussie, laat het los. Je begint naar mijn mening te geobsedeerd te raken van Maarten zoals je ook al geobsedeerd bent door mij.

Niet de dingen omdraaien.
Maarten heeft hier de laatste drie weken in alle topics zijn shit gezaaid.
Nu plukt ie de vruchten.

Ben het er wel mee eens dat het wel genoeg is nu.
Maarten moet maar es kappen met dat kinderlijk gescheld tegen iedereen die een andere mening is toegedaan.

Vandaar mijn vraag of hij zijn boodschappen niet eens anders kan verpakken. Want zo blijft hij olie op het vuur gooien.

Qaiys
11-08-06, 16:06
Geplaatst door MaRiaH
Niet de dingen omdraaien.
Maarten heeft hier de laatste drie weken in alle topics zijn shit gezaaid.
Nu plukt ie de vruchten.

Ben het er wel mee eens dat het wel genoeg is nu.
Maarten moet maar es kappen met dat kinderlijk gescheld tegen iedereen die een andere mening is toegedaan.

Vandaar mijn vraag of hij zijn boodschappen niet eens anders kan verpakken. Want zo blijft hij olie op het vuur gooien.

Luister meid jullie tactieken door met zijn allen op iemand in te hakken zijn overbekend en al op verschillende prikkers toegepast. Nu is Maarten de lul, de volgende keer weer iemand anders.

Hoe Maarten zijn bijdrages inpakt is zijn zaak, ik lees ze in iedere geval wel graag.

MaRiaH
11-08-06, 16:08
Geplaatst door Qaiys
Luister meid jullie tactieken door met zijn allen op iemand in te hakken zijn overbekend en al op verschillende prikkers toegepast. Nu is Maarten de lul, de volgende keer weer iemand anders.

je analyse klopt niet.


Hoe Maarten zijn bijdrages inpakt is zijn zaak, ik lees ze in iedere geval wel graag.


Dan is het logisch dat prikkers op hem reageren en moet ie ook niet janken.

Ik snap overigens niet dat jij daar aan mee gaat doen.
Valt me echt een beetje tegen van je.
K ben het wel niet vaak met je eens maar jij weet tenminste altijd nog je fatsoen te houden.

Qaiys
11-08-06, 16:18
Geplaatst door MaRiaH
je analyse klopt niet.

Je bent het niet met mij eens bedoel je.


Dan is het logisch dat prikkers op hem reageren en moet ie ook niet janken. Volegns mij janken jullie het meest. Het is altijd hetzelfde zooitje prikkers. Meestal krijgt een vrouwtje een harde repliek op haar domme bijdrages en komt meneer de pavlovhaantje als reddende engel zich ermee bemoeien. Het vriendencluppie sluit de rijen, waarbij de rechtse sufferds /islamhaters en zionisten meehelpen om hun grootste tegenstander kopje onder te houden, wat natuurlijk nooit lukt.

Nu weet ik natuurlijk zeker dat Maarten jullie met gemak opvreet maar de meeste discussies worden zo wel vervuild met dergelijke bla bla. Dat is meestal de gang van zaken hier

MaRiaH
11-08-06, 16:28
Geplaatst door Qaiys
Je bent het niet met mij eens bedoel je.

Volegns mij janken jullie het meest. Het is altijd hetzelfde zooitje prikkers. Meestal krijgt een vrouwtje een harde repliek op haar domme bijdrages en komt meneer de pavlovhaantje als reddende engel zich ermee bemoeien. Het vriendencluppie sluit de rijen, waarbij de rechtse sufferds /islamhaters en zionisten meehelpen om hun grootste tegenstander kopje onder te houden, wat natuurlijk nooit lukt.

Nu weet ik natuurlijk zeker dat Maarten jullie met gemak opvreet maar de meeste discussies worden zo wel vervuild met dergelijke bla bla. Dat is meestal de gang van zaken hier

Nou laat maar. Dat vrienden cluppie complot is al waanzin.

Je gebruikt dezelfde terminologie als Maarten.
dat staat je niet.

Het taalgebruik waarmee Maarten aanspreekt is respectloos.
Was het een ander, zou ik daar ook op reageren.

Dat het vervuilt ben ik met je eens.
dus laten we er hier maar over ophouden.

Nelis70
11-08-06, 16:58
Geplaatst door Ifegineia
Maarten kruipt ergens helemaal onderaan in de pikorde van maatschappelijke en sociale relevantie. Vanaf die vermolmde bodemplek gaan mensen om zich heen trappen - wet van Meden en Perzen. Armetierig mens als hij is, beroept hij zich dan maar op zijn superioriteit als man dus 'beter dan vrouwen'. :haha: Geen wonder dat hij zich zo verbonden voelt met de macho's hier.

Jeetje, kap nou toch 'es met dat gekanker over het gekanker van Maarten. Iedereen die zelf kan lezen heeft wel door dat hij onnodig grof is. Het pleit niet voor de rest dat ze pagina na pagina daarover lopen te klagen.

Maarten
12-08-06, 03:06
Geplaatst door Qaiys
Je moet niet al je shit met Maarten meenemen naar elke discussie, laat het los. Je begint naar mijn mening te geobsedeerd te raken van Maarten zoals je ook al geobsedeerd bent door mij.

Lees jij nog wat ie schrijft dan?
Kijk liever wat ie in al die topics over de Israelische zaak schrijft over de Israelische zaak?
Bijna niks dus.
Ik sla hem dus met zijn behang van muurbloempjes, die sowieso nergens aan de bak lijken te komen, gewoon over!
Soms zie ik in een fractie van een seconde iets, en doe soms nog iets, maar dat is alles.
Ik ben nou gewend, dat we hier behang hebben. Ga jij naar het behang staan staren?
Ik vind het wel lekker relaxed zo.. er is veel te doen. Ik zit tegelijk ook te werken.
Maar waarom zou je naar puin graaien?
Soms zie ik een nieuwe, of een nieuwe nick, Dan doe je even wat, maar merk ik snel genoeg of discussie zin heeft.
Maar om nog naar paling te gaan vissen in dat gruis, ik zou niet weten waarom?
Die lui willen dolgraag aandacht, maar weten zichzelf op geen enkele manier interessant te maken. Die flikker je dan gewoon de kaartenbak in. Of je mangelt er voor de lol eens eentje, met hun stompzinnigheid. Ook leuk..
Maar verder zit ik hier gewoon de bronnen te bekijken. Daar zijn die posts voor..

Er is echt geen noodzaak om in beerputten te gaan roeren. Maar ik ben wel blij dat je even post, want blijkbaar zijn ze met iedereen die hier een beetje relevant is zo bezig. Ik zag er al meer van.
Maar nogmaals: Circus Onbenul laat je gewoon voorbij trekken... Why not? En als je toevallig wat zinnigs ziet, kun je alsnog wat doen..

Maarten
12-08-06, 04:11
Geplaatst door Qaiys

Volgens mij janken jullie het meest. Het is altijd hetzelfde zooitje prikkers. Meestal krijgt een vrouwtje een harde repliek op haar domme bijdrages en komt meneer de pavlovhaantje als reddende engel zich ermee bemoeien. Het vriendencluppie sluit de rijen, waarbij de rechtse sufferds /islamhaters en zionisten meehelpen om hun grootste tegenstander kopje onder te houden, wat natuurlijk nooit lukt.

zo zit dat precies, ja.

Maar ik ga natuurlijk wel zwáar gebukt onder de zaak.. (zucht..steun..krak..)
Want als je de zaken namelijk gaat plaatsen in het oerdebat over de Westerse vrijheid verus de Islamitische zedigheid,
dan moet je toch langzaam gaan concluderen dat er vooral een hoofddoek omheen moet, en het weer naar de keuken gestuurd moet worden.. Daar is alleen maar een koekenpan om zich aan te branden.. En daar maakt ook niemand een probleem van wat ze daar staan te blaten.

Kleine evaluatie maakt duidelijk, dat we na 400 jaar van ontwikkeling sinds Descartes inmiddels aangeland zijn bij: "Ik geit, dus ik ben!".


Geplaatst door Qaiys

Nu weet ik natuurlijk zeker dat Maarten jullie met gemak opvreet maar de meeste discussies worden zo wel vervuild met dergelijke bla bla. Dat is meestal de gang van zaken hier

Dat is de bedoeling ook. Ga maar na wie er belang heeft bij wat.

MaRiaH
12-08-06, 04:17
Geplaatst door Maarten
zo zit dat precies, ja.

...dan moet je toch langzaam gaan concluderen dat er vooral een hoofddoek omheen moet, en het weer naar de keuken gestuurd moet worden .. Daar is alleen maar een koekenpan om zich aan te branden .. En daar maakt ook niemand een probleem van wat ze daar staan te blaten .

Aldus Maarten's ware mening over de moslim vrouw cq. ge-hoofddoekte vrouw en de plaats van de vrouw in het algemeen. :wow:

Je zegt in feite dat vrouwen hun bek moeten houden, hun plaats achter het fornuis is en dus moet er moet er een hoofddoek omheen want die moslim vrouwen weten nog wat hun plaats is. :schok:

Val jij ff door de mand! :haha:
Jij bent niet alleen een smeerlap, je hebt ook laten zien hoe jij over allochtone vrouwen denkt die een hoofddoek dragen en moslima's in het algemeen.

Ik ben benieuwd naar de reacties van vrouwen hier die een hoofddoek dragen.

PIG!
Maar misschien wordt je zo als alle vrouwen (met hoofddoek) je voorbij streven in het leven en jij het moet doen met de klote baantjes, ondanks je 10 studies.. frustrerend he? :D

Aicha1976
12-08-06, 04:46
Geplaatst door Mariah
Aldus Maarten's ware mening over de moslim vrouw cq. ge-hoofddoekte vrouw en de plaats van de vrouw in het algemeen.

Je zegt in feite dat vrouwen hun bek moeten houden, hun plaats achter het fornuis is en dus moet er moet er een hoofddoek omheen want die moslim vrouwen weten nog wat hun plaats is.

Val jij ff door de mand!
Jij bent niet alleen een smeerlap, je hebt ook laten zien hoe jij over allochtone vrouwen denkt die een hoofddoek dragen.
Ben benieuwd wat je marokkaanse vriendjes ervan vinden dat je hun vrouwen onmondige domme wezens vindt, dat afgelezen wordt uit het dragen van een hoofddoek.
En ik ben benieuwd naar de reacties van vrouwen hier die een hoofddoek dragen.

PIG!
Maar misschien wordt je zo als alle vrouwen (met hoofddoek) je voorbij streven in het leven en jij het moet doen met de klote baantjes, ondanks je 10 studies.. frustrerend he?

Ik kan me niet voorstellen dat je verbaasd bent. En helaas is Maarten niet de enige male chauvinist pig die we rijk zijn :verveeld:

Hij zit hier maar zijn stupide waanideeen te herkauwen en beeldt zich hoogstwaarschijnlijk in dat hij geschiedenis schrijft. Realiseert zich niet dat zijn gewauwel hier niets gaat veranderen aan de klotesituatie waarin deze wereld zich in bevindt. Die misplaatste arrogantie, tssk tssk. En mocht je zijn mening niet delen, kan je erop rekenen beledigd te worden. Net of hij zich in de positie bevindt wie dan ook te beledigen, sneu hopeloos gevalletje :rolleyes:

En hij is niet uitsluitend respectloos naar vrouwen toe die een hoofddoek dragen, nee hoor, hij toont gebrek aan respect tegenover allerlei verschillende bevolkingsgroepen. Dit is klaarblijkelijk een uiting van diepgewortelde frustratie :brozac:

En nog iets, Maarten blijft hout op het vuur gooien en zolang hij doet, zal ik blijven reageren. Als iemand daar last van heeft, raad ik ze aan gebruik te maken van de mogelijkheid mij te negeren :fpetaf:

MaRiaH
12-08-06, 04:50
tis om je te bescheuren.. :hihi:

Hij is nog zieliger dan ik al dacht. :jammer:

binloser
12-08-06, 08:26
Geplaatst door Maarten
Nee, het werkt andersom. Als je voortdurend rechten schend, en echt zware misdaden pleegt, dan komen daar reacties van. Israel doet dat heel erg, en al heel lang, en elke dag.
Dat kweekt de jihadisten. Niet andersom.
Vergeet ook niet de hoeveelheid Europese legers die daar waren..
Of de regimes die met westerse steun in stand blijven. Ook dat kweekt jihadisten.
.

Dat kweekt jihadisten? Voor de jihadisten is alleen al onze vrije levensstijl reden voor strijd. Ze zeggen het zelf!!! En bovendien wie nalaat 'een gat te vullen' (een land tot ontwikkeling te brengen) zal zien dat anderen dat doen. Je denkt en redeneert naif en simplistisch waarsch. omdat je alles ziet door de bril van morele verontwaardiging. Streng katholiek opgevoed zeker en later (even) communist geweest.

Maarten
12-08-06, 11:56
Geplaatst door binloser
Dat kweekt jihadisten? Voor de jihadisten is alleen al onze vrije levensstijl reden voor strijd. Ze zeggen het zelf!!!
Als je iets over mensen wilt beweren, zul je toch echt moeten beginnen met ze eerst als mensen te beschouwen.

En als je gedrag ziet, dat zich prima laat verklaren via westerse kennis over wat mensen zoal doen onder bepaalde omstandigheden, dan moet je al een goed verhaal hebben, om met een ander soort verklaring te komen.

Maar voorlopig weten we alvast dit: als je grote groepen mensen verdrijft of overheerst, dan krijg je bommen op je kop. Zo simpel ligt dat.
Daar is nog lang niet alles mee gezegd, maar dat is een goed startpunt voor mensen zoals jij, die een soort alien-beeld van die jongens hebben.

Verder klopt het wel wat je over die jihadi's zegt, maar er zijn wel meer van die groepen, zoals de Nederlanders in WO II, die zich absoluut verzetten tegen de Duitse denk- en leefstijl, en ook aanslagen pleegden. Blijkbaar gaar er na bezettingen iets niet helemaal goed he?

Maar dit is pas het begin van een lang verhaal, dat ik hier niet ga houden, omdat jij er zelf geen bijdrage aan levert. Ik ga niet alles zelf doen.

Wel nog even over "de vrije westerse levensstijl". Begin maar eens met de vruchten daarvan, zoals ze die daar ervaren hebben. Dat begint met de vrijheid van koloniseren, vrijheid van oorlogsvoering, vrijheid om wapens uit te testen, vrijheid om ongelijkheid in stand te houden, vrijheid om alles te doen waar de traditionele cultuur tegen is.
Alweer het begin van een lang verhaal, dat ik even niet ga houden..


Geplaatst door binloser
En bovendien wie nalaat 'een gat te vullen' (een land tot ontwikkeling te brengen) zal zien dat anderen dat doen.
He, ben je jood? Dat wist ik niet.
Jouw soort verhaal kom je namelijk vrijwel uitsluitend onder joden tegen,
en is een van de pogingen om landroof van een nette legitimatie te voorzien.
Ze moeten wel verhaaltjes verzinnen, want die legitimatie is nauwelijks bij elkaar te krijgen.

Nou kun je elders allerlei kritiek op jouw verhaal vinden, maar weet je wat? :D
Ik geef je een tegenargument, dat je nog niet gehoord hebt, en dat je ook helemaal nergens anders zult kunnen vinden.. Een primeur dus! :D

HET LEGE LAND!!
Titel van een proefschrift over Nederland sinds 1830, niet over Palestina.
Afgezien van 50 steden, bleek Nederland rond die tijd vrijwel leeg te zijn. Natuurlijk waren er ook dorpen, en was er landbouw en veeteelt, maar voor het grootste deel was het land onontwikkeld, of noem het slecht verzorgd en verwaarloosd.

Maar je dacht toch zeker niet dat er toen in Nederland de opvatting bestond, na de oorlogen tegen Alva door Willem van oranje, en alles sindsdien, inclusief de bezetting door Napoleon, dat er hier even een volkje kon komen neerstrijken om de boel te ontginnen, omdat wij dat niet deden, wel?? Die opvatting bestaat ook nergens, behalve in de joodse verhalen.

Die verhalen zijn een fake-variant op het échte werk, ofwel de overal heersende opvattingen over "res nullius", en "terra nullius".
Spullen die van niemand zijn, grond die van niemand is, en land waar geen volk woont, mogen in beslag genomen worden! En dan ben je daar echte eigenaar van, en heb je er eigendomsrechten op.
De termen zijn in het Latijn, omdat de oude Romeinen het beginsel al kenden. Die opvatting bleef overal bestaan, en ook het Internationale Gerechtshof gebruikt het als criterium voor het vaststellen van landrechten van volkeren.

Zo overwoog het Hof inzake de Westelijke Sahara, dat Marokko níet door "occupatie van terra nullius" eigenaar van de Westelijke Sahara was geworden, omdat er al een volk woonde, en niet bleek, dat dit zich onderworpen had aan Marokko. (tenminste de buitengebieden niet.)
Voor Palestijns land geldt dat net zo, en dat is ook erkend door dat Hof en de VN, die er over gaan.

Het joodse verhaal is wel begrijpelijk, maar stamt nog uit oude tijden, en streken waarbij er nauwelijks grenzen waren, en waar veel plaats was, en waar volkeren langzaam migreerden, door tussen anderen te gaan zitten, en daar langzaam rechten kregen door hun aanwezigheid.
Maar we leven al lang in tijden, waarbij het grootste deel der aarde gewoon bevolkt wordt door volkeren, die landrechten over de door hen bewoonde streek geacht worden te hebben.
Dat is ook het grote uitgangspunt van de VN bij vrede: respect voor dat recht.
Dat geldt zeker voor de Palestijnen, die er al vele eeuwen waren.
Dat joodse verhaal is uit een hele oude doos.
Het gaat ook helemaal niet meer op, omdat er al sinds Balfour openlijk verzet is, en daar houden meteen alle verhalen over vrij land door op. Er worden dan namelijk al rechten geclaimd, en die kunnen meteen ook hard gemaakt worden door eeuwenlange bewoning door het zittende volk.


Geplaatst door binloser
Je denkt en redeneert naif en simplistisch waarsch. omdat je alles ziet door de bril van morele verontwaardiging. Streng katholiek opgevoed zeker en later (even) communist geweest.
:hihi: bewaar je conclusies liever, totdat je de discussie wint, en daar ziet het niet meer naar uit..

Ik ben overigens nooit communist geweest (een deel van m'n familie is door de communisten vermoord) en heb een vrije en moderne opvoeding gehad. Evenmin gaat het om morele verontwaardiging, maar sterken nog: verontwaardiging over schenden van hele fundamentele rechten. En dat is inclusief redeneringen zoals de jouwe.

Je maakt ook geen schijn van kans met je verhaal. Stel je maar voor, dat er rond 1900 een paar honderdduizend joden gewoond zouden hebben, en 5% arabieren. En je zou het omgekeerde scenario gehad hebben, met een arabische invasie, en langzame uitdrijving van joden. Dan zou jij hier hele andere verhalen staan te houden. Daarom wordt je ook niet erg serieus genomen.

Maar je hebt nou al een paar keer uitgebreid en serieus persoonlijk antwoord van me gehad, zonder dat je daar echt inhoudelijk op reageert. En je begint nou zelfs een grote mond te krijgen, terwijl ik uiterst beleefd tegen jou geweest ben.. So you're on your own now, en wordt je verder gewoon net als de rest genegeerd, tenzij je wat zinnigs weet te brouwen. Wat je voor de rest nog schrijft, maakt me dan verder geen donder uit. Als je van mij nog wat wilt, zul je interessant voor me moeten zijn, OK?

Vertel anders eerst maar, of je een joodse achtergrond hebt.
Als je dáar nog een geheim van gaat maken, ga ik natuurlijk helemaal geen moeite meer doen.

Maarten
12-08-06, 12:20
Geplaatst door MaRiaH
Aldus Maarten's ware mening over de moslim vrouw cq. ge-hoofddoekte vrouw en de plaats van de vrouw in het algemeen. :wow:

Die moslims hier mogen wel dolblij met jou zijn, over hoe jij waakt over Islam.
Waar waren die zonder jou, he? :hihi:

Maar gezien je onbenul inzake de Palestijnse kwestie, en hoe je dat hier met je arrogantie combineert op deze Marokkaanse site,
zou ik me helemaal kunnen vinden in het vermoedelijke standpunt van de gemiddelde Marokkaanse rifberber, dat vrouwen zoals jij gewoon in de keuken thuis horen, en dat je er dan geen last van hebt bij discussies over zulke serieuze onderwerpen als deze.

Gewoon jongens met weinig opleiding, die hier gewerkt hebben, en waar je dan tegen zegt: He Ahmed, hoe is ie?.. En waar je dan even mee praat over bijv. de Palestijnse kwestie, waarbij dan blijkt, dat die jongens gewoon hersens hebben die ze goed gebruiken, en waarmee ze dan uitstekende analyses van de zaak blijken kunnen maken, die makkelijk uitstijgen boven wat er bij NOVA zoal te horen is.. :hihi:

Noem ze gerust een aanwinst, die Marokkanen hier. Misschien mankeert er wel wat aan, maar ze raken tenminste niet verstrikt in die wolk van onzin, die het erudiete Nederland voortdurend over de zaak produceert, in zijn onmetelijke domheid het vredesduifje te denken te zijn..
Kan goed zijn, dat we die arabs nodig hebben, om weer ruggegraat te krijgen in dit land.

Stelling: Alle vrouwen zijn gelijk. Maar sommige vrouwen moeten weer méer de keuken in dan andere. :D

mark61
12-08-06, 12:28
Geplaatst door Qaiys
Je moet niet al je shit met Maarten meenemen naar elke discussie, laat het los. Je begint naar mijn mening te geobsedeerd te raken van Maarten zoals je ook al geobsedeerd bent door mij.

Goh, jouw mening. Meneer 'als iemand's mening mij niet aanstaat verzin ik valse motieven en een verborgen agenda'.

Ik beschouw een forum als een zelfreinigend medium. Als een prikker de grenzen van het toelaatbare overschrijdt, dan kan een ander daar wat van zeggen. Ipv. van die imbeciele strafpuntjes.

Het staat me zeer tegen dat iemand die toevallig een populair standpunt verkondigt over een bepaald onderwerp, en zich daarbij presenteert als Absolute Autoriteit die niet mag worden tegengesproken, en als Moreel Baken in een Woestenij van Verdorvenheid, zich verder onweersproken mag gedragen als een varken, als ie inhoudelijk wordt tegengesproken.

Met jou is het altijd zo sneu dat je denkt dat je een verstandige discussie met jou kan beginnen; maar als het wat moeilijk wordt begin je te schelden, tegelijkertijd klagend dat anderen 'persoonlijk' worden of 'op de man spelen'. Of, plan B, gaat draaien en de betekenissen van woorden gaat veranderen zodanig als jou uitkomt.
En tenslotte dan begint te giechelen en beweert nooit serieus te zijn geweest maar hier alleen maar te komen om anderen op te naaien. Flauw, to say the least. Nouw, tegen die tijd doe ik daar dan natuurlijk volop aan mee.

Maar ik zal wel te serieus zijn en te graag diepgravende, serieuze discussies te willen voeren, afgewisseld met wat broodnodige relativering.

Obsessies heb ik alleen met vrouwen, net als de meeste andere ouwe viezeriken hier. Al hebben sommigen die obsessie vrees ik met mannen (die van mannen houden).

mark61
12-08-06, 12:36
Geplaatst door Qaiys
Luister meid jullie tactieken door met zijn allen op iemand in te hakken zijn overbekend en al op verschillende prikkers toegepast. Nu is Maarten de lul, de volgende keer weer iemand anders.

Je lijdt aan achtervolgingswaanzin. Er zijn mensen die toevallig zo'n beetje hetzelfde vinden. Die reageren individueel op waar ze zin in hebben. Van gecoördineerde acties is alleen in jouw hoofd sprake.


Hoe Maarten zijn bijdrages inpakt is zijn zaak, ik lees ze in iedere geval wel graag.

Tsja. Your bad.

mark61
12-08-06, 12:40
Geplaatst door Qaiys
Het vriendencluppie sluit de rijen, waarbij de rechtse sufferds /islamhaters en zionisten meehelpen om hun grootste tegenstander kopje onder te houden, wat natuurlijk nooit lukt.

Wat heb jij een ziekelijke wij-zij-houding. En een raar idee dat er 'strijd' is met winnaars en verliezers. De waarheid, die jij net zo goed kent, is dat maarten en ik het vrijwel volledig eens zijn over de kwestie in kwestie, maar dat ik bezwaar maak tegen zijn rabiate praat tegen mensen die niets misdaan hebben dan het met hem oneens zijn. Ach ja joh, toevallig zijn het nou vrouwen.


Nu weet ik natuurlijk zeker dat Maarten jullie met gemak opvreet

Waar heb je het over? Normaal discussiëren kan hij nou net niet.

mark61
12-08-06, 12:46
Geplaatst door Nelis70
Jeetje, kap nou toch 'es met dat gekanker over het gekanker van Maarten. Iedereen die zelf kan lezen heeft wel door dat hij onnodig grof is. Het pleit niet voor de rest dat ze pagina na pagina daarover lopen te klagen.

Ik vind het wel van belang, want Maarten is Heilig hier. Dat wou ik ff doorprikken.

mark61
12-08-06, 12:53
Geplaatst door Maarten
Lees jij nog wat ie schrijft dan?
Kijk liever wat ie in al die topics over de Israelische zaak schrijft over de Israelische zaak?

Ik schrijf alleen over de Palestijnse zaak. :ego: Als jij niet zo vol zou zijn van jezelf en ook zou lezen wat anderen schrijven, kon je weten dat ik al uittentreure eea becommentarieerd heb in jawel diepgravende analyses. :ego: Na dat 3x gedaan te hebben moet je toch s wat anders gaan verzinnen.
Zoals jij duizenden posts over 1 onderwerp doorzagen en dus ook duizenden keren in herhaling vallen, dat slaat echt nergens op. Vooral als je bedenkt dat hier hoogst zelden iemand van mening verandert.
Doe je dat toch, dan mankeert er dus wat aan je.

So far so good. Maar als je dan op hoogst grove en laaghartige manier anderen met een andere mening gaat uitschelden is voor mij de maat vol.

Je weet, of had kunnen weten als je ooit iets zou lezen, dat ik het vrijwel 100% met je eens ben, dus daar gaat het niet over. Maar nou doe je alsof ik een Verrader ben van de Zaak, simply omdat ik niet jou als Baas erken van het kliekje en juridisch en moreel Genie van de Karpaten.

En dan komen schaap en jij met jullie verknipte complottheorieën. Laat je nakijken, echt.


die sowieso nergens aan de bak lijken te komen

Waar slaat dit bijvoorbeeld op? Is dit inhoudelijk?

Als je alles overslaat, waarom reageer je dan de hele tijd? Als je alles overslaat, hoe weet je dan wat ik van Pal <> Isr vindt? En je lult maar door...

mark61
12-08-06, 12:56
Geplaatst door Maarten
dan moet je toch langzaam gaan concluderen dat er vooral een hoofddoek omheen moet, en het weer naar de keuken gestuurd moet worden.. Daar is alleen maar een koekenpan om zich aan te branden.. En daar maakt ook niemand een probleem van wat ze daar staan te blaten.

Daar ga je weer. Schaam jij je werkelijk nooit?

Kleine evaluatie maakt duidelijk, dat we na 400 jaar van ontwikkeling sinds Descartes inmiddels aangeland zijn bij: "Ik geit, dus ik ben!".


Dat is de bedoeling ook. Ga maar na wie er belang heeft bij wat.

Achtervolgingswaanzin en zelfoverschatting in 2 zinnetjes.

mark61
12-08-06, 13:00
Geplaatst door Aicha1976
En nog iets, Maarten blijft hout op het vuur gooien en zolang hij doet, zal ik blijven reageren. Als iemand daar last van heeft, raad ik ze aan gebruik te maken van de mogelijkheid mij te negeren :fpetaf:

Yo!

Geheel individueel, ongecoördineerd, en nee, ik word niet betaald door de Likoed en CIDI.

Nelis70
12-08-06, 13:00
Geplaatst door mark61
Ik vind het wel van belang, want Maarten is Heilig hier. Dat wou ik ff doorprikken.

Huh? Heilig? Ik zie veel mensen die op hem schelden, vaak terecht, soms onterecht, en zich daarmee wel heel erg laten kennen. En iedereen die een beetje kan lezen heeft al wel door dat Maarten een vrij goede, maar af en toe eenzijdige kennis van zaken heeft, die hij presenteert als een paard. Daarvoor hoeft niets meer doorgeprikt te worden volgens mij, hij heeft zichzelf - helaas - al gediskwalificeerd.

mark61
12-08-06, 13:11
Geplaatst door binloser
Dat kweekt jihadisten? Voor de jihadisten is alleen al onze vrije levensstijl reden voor strijd. Ze zeggen het zelf!!! En bovendien wie nalaat 'een gat te vullen' (een land tot ontwikkeling te brengen) zal zien dat anderen dat doen. Je denkt en redeneert naif en simplistisch waarsch. omdat je alles ziet door de bril van morele verontwaardiging. Streng katholiek opgevoed zeker en later (even) communist geweest.

Je bent nog gekker dan Maarten. Das een hele prestatie.

MaRiaH
12-08-06, 13:12
Geplaatst door Maarten
[B]dat vrouwen zoals jij gewoon in de keuken thuis horen,

hear hear.
Maar je hebt een punt: ik kan heerlijk koken. :duim:


Gewoon jongens met weinig opleiding, die hier gewerkt hebben, en waar je dan tegen zegt: He Ahmed, hoe is ie?.. En waar je dan even mee praat over bijv. de Palestijnse kwestie, waarbij dan blijkt, dat die jongens gewoon hersens hebben die ze goed gebruiken, en waarmee ze dan uitstekende analyses van de zaak blijken kunnen maken, die makkelijk uitstijgen boven wat er bij NOVA zoal te horen is.. :hihi:

Over welke Marokkaanse jongens heb je het nou?
Dat je iemands opleidingsniveau moet noemen in combinatie met visie/mening zegt al veel over hoe jij tegen mensen aankijkt.

mark61
12-08-06, 13:15
Geplaatst door Nelis70
En iedereen die een beetje kan lezen heeft al wel door dat Maarten een vrij goede, maar af en toe eenzijdige kennis van zaken heeft, die hij presenteert als een paard.


:hihi: Wasda, als een paard? Duizenden keren herhalen en drammen, en bij tegenwind onder de gordel gaan?


Daarvoor hoeft niets meer doorgeprikt te worden volgens mij, hij heeft zichzelf - helaas - al gediskwalificeerd.

Tsja, das mij te informeel. Hij is Heilig in de zin dat ranzigheid van hem verwijderd wordt zonder strafpunten en die van anderen bestraft. Mind you, ik vind dat hele strafpuntengedoe imbeciel.

Wat mij vooral tegenstaat is de camaraderie: niet de vijand in de kaart spelen, mijn-broeder-right-or-wrong. Kan niet zo goed tegen dat zwart-wit gedoe. En zolang meneer blijft schelden onder de gordel blijf ik daar wat van zeggen. Simpel.

MaRiaH
12-08-06, 13:16
Geplaatst door Nelis70
hij heeft zichzelf - helaas - al gediskwalificeerd.

Sad but true.

mark61
12-08-06, 13:20
Geplaatst door Maarten
Maar gezien je onbenul inzake de Palestijnse kwestie,

Je bedoelt, je bent het niet met haar eens.


arrogantie

:lachu:


zou ik me helemaal kunnen vinden in het vermoedelijke standpunt van de gemiddelde Marokkaanse rifberber,

Met Marokkanen heb jij eigenlijk ook niet veel op hè? Wellicht zou je kunnen overwegen ze zelf te laten praten, ipv. heel vaderlijk voor hen te spreken.


in zijn onmetelijke domheid het vredesduifje te denken te zijn..

Dat ben jij, wou je zeggen?


Stelling: Alle vrouwen zijn gelijk. Maar sommige vrouwen moeten weer méer de keuken in dan andere. :D

Je kan het niet laten. Je vrouwenhaat is volledig op de loop gegaan met je.

Qaiys
12-08-06, 13:20
Oh my God het vriendenclubje heeft zich hier verzameld. Topic naar de klote!

mark61
12-08-06, 13:23
Geplaatst door Qaiys
Oh my God het vriendenclubje heeft zich hier verzameld. Topic naar de klote!

Heb je echt niks beters te melden?

Qaiys
12-08-06, 13:25
Geplaatst door mark61
Heb je echt niks beters te melden?

Kukelekúúúúú...... :p

MaRiaH
12-08-06, 13:30
Geplaatst door Qaiys
Kukelekúúúúú...... :p

Ben jij een van die jongens, van Maarten, met weinig opleiding?
Waarom laat jij je beledigen door die man en kom je dan niet voor je broeders en zusters op?

mark61
12-08-06, 13:36
Geplaatst door Qaiys
Kukelekúúúúú...... :p

Typical. Als de grond te heet onder je voeten wordt, er serieus en met open vizier moet worden gepraat, ben jij weg. Laf.

Qaiys
12-08-06, 13:40
Geplaatst door mark61
Typical. Als de grond te heet onder je voeten wordt, er serieus en met open vizier moet worden gepraat, ben jij weg. Laf.

Ik ga niet serieus tijd steken in het pavlovhaantje en zijn kippetjes omdat ze de pik op maarten hebben. Dit topic is daar niet voor geopend.

Maarten
12-08-06, 13:43
Geplaatst door mark61

Obsessies heb ik alleen met vrouwen, net als de meeste andere ouwe viezeriken hier. Al hebben sommigen die obsessie vrees ik met mannen (die van mannen houden).

Je hebt ook nog mensen die zich nog houden aan een van de hoofdbeginselen in Islam en Chrisendom en Boeddhisme, namelijk dat je je in je staat-van-zijn niet teveel moet laten bepalen door dit soort aantrekkingen en afstotingen!

In Christendom is dat gewoon gebod.
In Islam wordt het vooral geregeld door een scheiding van werelden.
In Boeddhisme heten dit soort aantrekkings- en afstootneigingen een onderdeel van het "Rad van Geboorte en Dood" (ook van gedachten of gerichtheid), die de mens gevangen houdt in het lijden.

Wat jou betreft lach ik me echt dood. Jij bent een schoolvoorbeeld van het laatste. Je zit helemaal te fibreren dussen die aantrekkingen en afstotingen, en loopt dus ook helemaal vast in gespartel! :D
Daar kom jij ook niet uit. Dat is lachen.

Je obsessie met vrouwen kon ik wel raden. Zoiets is een heel hoofdstuk op zich. Dat gaat over een fase bij mannen, of een aspect ervan. Daarbij zijn ze helemaal op vrouwen gericht, omdat ze daar voortdurend van alles van waarde in tegenkomen. Meestal is dat voor hen een wereld die ze (nog) niet goed kennen, of misschien wél kennen, maar waar ze nog nooit de vele vruchten van gezien hebben. En dan is dat een hele ontdekkingsreis door allerlei zinnige geluiden en optieken, waardoor ze - geobcedeerd daardoor - vast gaan staan voor de verdediging van die wereld, en de promotie van alles wat daar uit komt.
Wat dan natuurlijk meewerkt is de fysieke behoefte aan vrouwen, of de biologie.
Er is op zich helemaal niks tegen die houding. Het is vrij avontuurlijk, en voelt als erg zinvol.

Een mankementje ervan is de illusie tot de uitverkorenen te behoren, die dit zo mogen ervaren, terwijl het grootste deel der manheid nog in onwetendheid er over leeft, en dus wakker geschud moet worden, of op moraal aangepakt moet worden. Ten dele is dat overigens waar. Boerenlullen zijn er zat. Toch hebben de meesten mannen dat vermogen, en zijn bijv. ridderverhalen ook populair. Maar het hoort een beetje tot het mannelijke haantje zijn, om te geloven daar de beste in te zijn. Oók op dat vlak dus.

Maar als je op die manier door de vrouwelijke werld dwaalt, en die hele schat van waarheden en inzichten ziet, dan ga je ook onderkennen, dat vrouwen zelf ook maar gewoon mensen zijn, met tal van afwijkingen, die voor een deel specifiek vrouwelijk zijn. Ze hebben niet alleen hun waarde maar ook hun methoden, die niet allemaal even fris zijn, met name als ze in de verdrukking of in de concurrentie gezeten hebben. Zo kun je als man net zo goet een verzameling vrouwelijke kutgeintjes gaan aanleggen. En dat kun je als man ook maar beter doen, dat helpt bij het onderscheid maken tussen waarden en kutgeintjes. :hihi:
Je bent er nog geen ster in, zie ik.. :D
Dát is wat ik zie hier. Dat mag je onmetelijk arrogant noemen omdat ik niets van je weet, maar ik heb zo m'n ideetjes weet je.. :D

Ik ben hetero, maar dat maakt geen donder uit voor wat ik doe. Ik ga net zo goed homo Ron helpen met zijn stuff, of - zoals gisteravond - een lesbische vriendin een leuk schrijven over wat ze voor mij betekend heeft, en dat het meer is dan ze denkt.
Maar dat homo- en heterogedoe hier, daar wordt ik niet koud of warm van. Ik zie al die troep, en laat het fijn voorbijdrijven.. :D
Thank Gód, dat ik niet hoef te gaan meemuggen..
Intussen zie je gewoon hoe zwak het allemaal is. Ik trap gewoon voor m'n lol tegen die rammelkast van dat gevibreer aan..

~Panthera~
12-08-06, 13:44
Geplaatst door Qaiys
Ik ga niet serieus tijd steken in het pavlovhaantje en zijn kippetjes omdat ze de pik op maarten hebben. Dit topic is daar niet voor geopend.


Even een vraagje tussendoor: had je ook zo gereageerd als ie Moslima's "teven" had genoemd, die terug naar het aanrecht moesten ?

Krijg een beetje een vieze smaak in mijn mond hier nl. :moe: vrouwen is meervoud nl.

Qaiys
12-08-06, 13:46
Geplaatst door MaRiaH
Ben jij een van die jongens, van Maarten, met weinig opleiding?
Waarom laat jij je beledigen door die man en kom je dan niet voor je broeders en zusters op?

Ik ben het niet eens met je analyse, zoek maar iemand anders om mee te heulen.

Qaiys
12-08-06, 14:00
Geplaatst door ~Panthera~
Even een vraagje tussendoor: had je ook zo gereageerd als ie Moslima's "teven" had genoemd, die terug naar het aanrecht moesten ?

Krijg een beetje een vieze smaak in mijn mond hier nl. :moe:

Vrouwen hebben maar één taal, één recht. één rol en één plicht:
Horizontaal, aanrecht, deegroller en zwijgplicht.

MaRiaH
12-08-06, 14:07
Geplaatst door Qaiys
Vrouwen hebben maar één taal, één recht. één rol en één plicht:
Horizontaal, aanrecht, deegroller en zwijgplicht.

Dan zit je bij Maarten helemaal goed. :duim:

Ieder zijn ding.
Maar bekijk het eens zo..

Al die shit in de wereld, die shit met je broeders.. tis allemaal mannenwerk, voortgekomen uit het feit dat de wereld een mannenwereld is. (sorry mannen)
Een overdosis testosteron.

In het bedrijfsleven hebben sommige al ontdekt dat vrouwelijke leiderschapsstijlen een zeer positief effect hebben op medewerkers en dat een gecombineerde man-vrouw directie de beste resultaten boekt.
Daarbij de kwaliteiten van de man niet onderschattend. Die zijn eveneens onmisbaar.

Nu de wereld nog.. die heeft beslist een vrouwenhand nodig.. :hihi:

:lachu:

Maarten
12-08-06, 14:10
Geplaatst door Qaiys
Ik ga niet serieus tijd steken in het pavlovhaantje en zijn kippetjes omdat ze de pik op maarten hebben. Dit topic is daar niet voor geopend.

Nou, pas op, het heeft er wonderwel wel verband mee. :D
Moej je m'n verhaal aan mark hierboven eens lezen? Dat gaat over hoe je als man waarden in vrouwen ontdekt, maar tegelijk ook de dupe van hun kutgeintjes kunt worden, als je die niet goed onderkent.

Maar ook séks kan een "zionistisch complot" zijn. :hihi: Dat is echt zo.

Bij "zionistische complotten" gaat het dus over manipulatie, met name vanwege propaganda.
Maar als je nog niet genoeg weet van vrouwelijke manipulatie, dan zou je de franse filosoof Foucault eens moeten lezen. Die beschrijft seks vooral als machtsmiddel. En wat vrouwen betreft weet je het dan wel. Die gebruiken dan vooral allerlei verleidelijkheid, om dingen gedaan te krijgen, die ze willen.

Maar er is dus heel goed een combinatie mogelijk van vrouwelijke manipulatie en zionistische doelen. Je dacht toch niet serieus, dat vrouwen niet weten hoe ze zo hun zaak kunnen verkopen, wel? Ik zie het dus ook regelmatig. Maar op de site hier zie ik het zeker ook. Ik ga geen namen noemen. :D

Maar zelfs DAT kan nog een zionistisch complot zijn! :D

Je zou bijna geen boterham meer durven eten, zonder te kijken of er geen zionisme aan de onderkant aangeplakt zit. :hihi: Hoe dan ook gaat het vrij ver..
(die dames hier vertellen me echt níks.. ik denk dat ik die vrouwenwereld beter ken dan zij..)

~Panthera~
12-08-06, 14:13
Geplaatst door Qaiys
Vrouwen hebben maar één taal, één recht. één rol en één plicht:
Horizontaal, aanrecht, deegroller en zwijgplicht.


Dan is het me volkomen duidelijk.

Vrouwenhaat in optima forma.

mark61
12-08-06, 14:23
Geplaatst door Qaiys
Ik ga niet serieus tijd steken in het pavlovhaantje en zijn kippetjes omdat ze de pik op maarten hebben. Dit topic is daar niet voor geopend.

Waarvoor wel eigenlijk? De zoveelste lading ouwe koek. Schrijf zelf es wat, dan ben je een vent.

Schelden is niet boeiend. Onmacht.

Maarten
12-08-06, 14:23
Geplaatst door ~Panthera~
terug naar het aanrecht ?

Krijg een beetje een vieze smaak in mijn mond hier nl. :moe:

Engeltje, als jij een beetje wilt meedoen in de discussie hier, dan moet je eerst maar eens gaan kijken wat hier eigenlijk aan de hand is hier?

De vraag is niet of vrouwen terug naar het aanrecht moeten, maar hoeveel vrouwen er wel niet precies zijn, die je doen denken, dat het aanrecht misschien toch niet de beste oplossing is. :D

Misschien behoor je ook wel tot die kudde, die meent dat er voor iedereen's mening automatisch respect opgebracht moet worden,
of vooral dat vrouwen voortdurend het handje boven het hoofd gehouden moeten blijven bij alle bollocks die ze er staan uit te kramen,
maar ik stel een paar éisen voor respect! :D

En dan blijken de gaten in de mand van de vrouwelijke kwaliteit hier de laatste tijd nog groter, dan de gaten in de kaas van wat ze te bréngen hebben! :D

Heb jij al een aanrecht eigenlijk? :D

mark61
12-08-06, 14:25
Geplaatst door ~Panthera~
Dan is het me volkomen duidelijk.

Vrouwenhaat in optima forma.

Welnee, dit is plan C, zoals ik hierboven al schreef.

Zit je vast, dan ga je grappen en grollen.

(Zelfs als ie dit echt denkt, wat ik betwijfel, zou ie dat hier niet durven posten.)

Maarten
12-08-06, 14:27
Geplaatst door Qaiys
Vrouwen hebben maar één taal, één recht. één rol en één plicht:
Horizontaal, aanrecht, deegroller en zwijgplicht.

Vergeet je nog de verdwijnplicht.
Vooral wanneer het teveel naar kip ruikt.

mark61
12-08-06, 14:30
Geplaatst door Maarten
Je hebt ook nog mensen die zich nog houden aan een van de hoofdbeginselen in Islam en Chrisendom en Boeddhisme, namelijk dat je je in je staat-van-zijn niet teveel moet laten bepalen door dit soort aantrekkingen en afstotingen!

Dat zeggen alle godsdiensten, filosofieën, morele systemen. Allemaal bedacht door eenzame ouwe mannetjes.


Je obsessie met vrouwen kon ik wel raden.

Ik had het eigenlijk over jou. Ik ben alleen zo eerlijk om een bij de man altijd meespelende drijfveer te benoemen. Jij moet je frustratie kennelijk nog ontdekken / onder ogen durven zien.

In any case, mijn interventie hier plaatsen in het licht van 'Mark en de vrouwtjes' zegt meer over schaap en jou dan over mij.

Waarom rant je maar door en door en door? Incontinent?


Dát is wat ik zie hier. Dat mag je onmetelijk arrogant noemen omdat ik niets van je weet, maar ik heb zo m'n ideetjes weet je.. :D

Dat is duidelijk, dat jij zo je ideetjes hebt.


Ik ben hetero, maar dat maakt geen donder uit voor wat ik doe. Ik ga net zo goed homo Ron helpen met zijn stuff, of - zoals gisteravond - een lesbische vriendin een leuk schrijven over wat ze voor mij betekend heeft, en dat het meer is dan ze denkt.

Zozo. Das tof van je. Naast die 10 studies van je.

mark61
12-08-06, 14:31
Geplaatst door Maarten
Nou, pas op,

Definitief raving mad.

Met zulke vrienden hebben de Palestijnen alsmede maroc.nl geen vijanden nodig.

mark61
12-08-06, 14:32
Geplaatst door Maarten
Engeltje, als jij een beetje wilt meedoen in de discussie hier, dan moet je eerst maar eens gaan kijken wat hier eigenlijk aan de hand is hier?

Die imbeciele smilies gaan je niet redden, iedereen ziet hier wat jij er voor 1 bent.

~Panthera~
12-08-06, 14:35
Geplaatst door Maarten
Engeltje, als jij een beetje wilt meedoen in de discussie hier, dan moet je eerst maar eens gaan kijken wat hier eigenlijk aan de hand is hier?

De vraag is niet of vrouwen terug naar het aanrecht moeten, maar hoeveel vrouwen er wel niet precies zijn, die je doen denken, dat het aanrecht misschien toch niet de beste oplossing is. :D

Misschien behoor je ook wel tot die kudde, die meent dat er voor iedereen's mening automatisch respect opgebracht moet worden,
of vooral dat vrouwen voortdurend het handje boven het hoofd gehouden moeten blijven bij alle bollocks die ze er staan uit te kramen,
maar ik stel een paar éisen voor respect! :D

En dan blijken de gaten in de mand van de vrouwelijke kwaliteit hier de laatste tijd nog groter, dan de gaten in de kaas van wat ze te bréngen hebben! :D

Heb jij al een aanrecht eigenlijk? :D



Ik hoor bij de kudde die het niet nodig heeft om op iedere scheet die er op het forum neergepleurd wordt te reageren.
Maar jouw opmerkingen over vrouwen hebben niets meer met respect of wat dan ook te maken.
Het zijn ordinaire cliche's die je uit de kast rukt, die ik als vrouw al vaak genoeg gehoord heb en mij totaal geen fuck meer zeggen.
Bovendien ontwijk je heel handig de woede van de Moslims hier, door het niet over Moslima's te hebben in die context, want dan weet je dat je er waarschijnlijk meteen afgesodemieterd zou worden.
Die "mannenmaniertjes" ken ik ook heel goed; je dekt jezelf goed in, zodat het lijkt alsof je een "grotere zaak" dient .
Maar in feite is het één grote egotrip, en dat weet je zelf ook.
Al met al krijg ik er een gore smaak van in mijn bek. :moe:

En ja, ik heb een aanrecht, alleen ben in wel zo slim om er niet zelf achter te staan. :fpetaf:
Nu jij nog. :D

Maarten
12-08-06, 14:44
Geplaatst door mark61
Ik ben alleen zo eerlijk om een bij de man altijd meespelende drijfveer te benoemen.
Jij vertelt me helemaal níks jongen! Het is allemaal zo voorspelbaar als wat, wat jij schrijft. Ik zie het je gewoon doen, en snap precies waarom, en wordt er niet koud of warm van. Als jij niet snapt in wat voor positie je zit, en wat dat voor invloeden heeft, dan moet je het helemaal zelf weten. Maar denk dan vooral niet, dat je interessant voor me bent.

mark61
12-08-06, 14:50
Geplaatst door Maarten
Jij vertelt me helemaal níks jongen! Het is allemaal zo voorspelbaar als wat, wat jij schrijft. Ik zie het je gewoon doen, en snap precies waarom, en wordt er niet koud of warm van. Als jij niet snapt in wat voor positie je zit, en wat dat voor invloeden heeft, dan moet je het helemaal zelf weten. Maar denk dan vooral niet, dat je interessant voor me bent.

Interessant genoeg om elke keer weer te reageren.

Wat zie jij toch veel, O Meester.

Ik bederf de jeugd?

Maarten
12-08-06, 14:53
Geplaatst door ~Panthera~

Bovendien ontwijk je heel handig de woede van de Moslims hier
Sure thing, baby! :D
Die staan hier rijen dik om me te lynchen! :hihi:
Sorry hoor... als jij respect wilt:

To aanrecht, or nót to aanrecht! That's the question here! :D

Na 30 jaar vrouwenemancipatie zijn we hier namelijk even bezig met een kleine evaluatie, naar aanleiding van de vruchten ervan.. :hihi:
Doesn't look too good, though...

Jij mag ook even je kwaliteit komen testen hier.
To bollock, or not to bollock! That's the question!
Maar dat citaat hierboven, dat slaat bijvoorbeeld al echt alles..
Je krijgt nog 2 herkansingen, goed?
Daarna wordt het vermoedelijk aanrecht..

Maarten
12-08-06, 14:55
Geplaatst door mark61

Ik bederf de jeugd?
Vooral je eigen tweede jeugd.

Maarten
12-08-06, 15:02
Geplaatst door ~Panthera~

En ja, ik heb een aanrecht, alleen ben in wel zo slim om er niet zelf achter te staan. :fpetaf:
Nu jij nog. :D

Mijn vriendin, de magnetron, heeft alles wat ik van haar verlang. Die kan ik verkrachten waar ze bij staat.
Ik heb voor haar betaald, en ze doet exact wat ik van haar wil.
...
En je kunt er op leunen. :hihi:

MaRiaH
12-08-06, 15:03
Geplaatst door Maarten
Na 30 jaar vrouwenemancipatie zijn we hier namelijk even bezig met een kleine evaluatie, naar aanleiding van de vruchten ervan.. :hihi:
Doesn't look too good, though...

Met die emancipatie staat het prima.

Het punt is dat jij bij generatie van ouwe zakken hoort die nooit heeft kunnen verkroppen dat de mannen van de generaties na jou, zoveel meer te bieden hebben door de voordelen ervan te erkennen.
Jij hebt de emancipatie gemist.
En dan wordt je eenzaam he? Geen vrouw die zoiets in huis wil, zelfs niet die van je eigen generatie.

Stilstand is achteruitgang Maarten.


Mijn vriendin, de magnetron, heeft alles wat ik van haar verlang. Die kan ik verkrachten waar ze bij staat.

Dat zeg ik. Eenzaam.

~Panthera~
12-08-06, 15:04
Geplaatst door Maarten
Sure thing, baby! :D
Die staan hier rijen dik om me te lynchen! :hihi:
Sorry hoor... als jij respect wilt:

To aanrecht, or nót to aanrecht! That's the question here! :D

Na 30 jaar vrouwenemancipatie zijn we hier namelijk even bezig met een kleine evaluatie, naar aanleiding van de vruchten ervan.. :hihi:
Doesn't look too good, though...

Jij mag ook even je kwaliteit komen testen hier.
To bollock, or not to bollock! That's the question!
Maar dat citaat hierboven, dat slaat bijvoorbeeld al echt alles..
Je krijgt nog 2 herkansingen, goed?
Daarna wordt het vermoedelijk aanrecht..



De rest vergeet je even te noemen, heel slim.

Ik wil wel eens zien wat er hier gebeurd als je Moslima's teven noemt, die terug naar het aanrecht moeten.
Maar dat durf je niet.
Je kijkt wel uit.
Want dan wordt je er nl WEL door Angkor afgesodemieterd, en dat weet je dondersgoed.

Over manipulatie gesproken: je kunt zo achter een aanrecht ! :duim:
Dus bollock maar een eind heen, ik vind het gesnitst.

mark61
12-08-06, 15:07
Geplaatst door Maarten
Vooral je eigen tweede jeugd.

Tweede jeugd is voor ouwe mannetjes. Ik ben gewoon ik.

Ben toch wel interessant hè?

MaRiaH
12-08-06, 15:08
Geplaatst door ~Panthera~
Ik wil wel eens zien wat er hier gebeurd als je Moslima's teven noemt, die terug naar het aanrecht moeten.
Maar dat durf je niet.
Je kijkt wel uit.
Want dan wordt je er nl WEL door Angkor afgesodemieterd, en dat weet je dondersgoed.



maar dat heeft ie impliciet gedaan.
Door te stellen dat vrouwen een hoofdoek moeten dragen en weer terug naar het aanrecht.

Dat zegt veel over zijn kijk op moslima's.
Daar viel hij toch echt door de mand.

:jammer:

mark61
12-08-06, 15:08
Geplaatst door Maarten
Sure thing, baby! :D

Dat lef om hier zo te ranzen heb je ook alleen maar omdat je lekker anoniem bent. Nou ja, had kunnen zijn.

Kom es naar een meeting, s kijken of je dan nog zo stoer de aderverkalkte ouwe zak durft uit te hangen.

~Panthera~
12-08-06, 15:09
Geplaatst door MaRiaH
maar dat heeft ie impliciet gedaan.
Door te stellen dat vrouwen een hoofdoek moeten dragen en weer terug naar het aanrecht.

Dat zegt veel over zijn kijk op moslima's.
Daar viel hij toch echt door de mand.

:jammer:


Nou, dan is de rest hier net zo blind.

Kun je nagaan. :moe:

~Panthera~
12-08-06, 15:11
Geplaatst door mark61
Dat lef om hier zo te ranzen heb je ook alleen maar omdat je lekker anoniem bent. Nou ja, had kunnen zijn.

Kom es naar een meeting, s kijken of je dan nog zo stoer de aderverkalkte ouwe zak durft uit te hangen.



Durven ze geen van allen, op een paar na. :haha:

Stel je voor dat iemand weet dat je Repelsteeltje heet. :stout:

MaRiaH
12-08-06, 15:14
Geplaatst door mark61
Dat lef om hier zo te ranzen heb je ook alleen maar omdat je lekker anoniem bent. Nou ja, had kunnen zijn.

Kom es naar een meeting, s kijken of je dan nog zo stoer de aderverkalkte ouwe zak durft uit te hangen.

Nou ik ben benieuwd of hij recht in mijn gezicht en dat van anderen, ook die insinuaties durft te maken..

:stout:

De volgende meeting ben ik erbij. Dat wil ik mee maken. :melig2:

~Panthera~
12-08-06, 15:16
Geplaatst door MaRiaH
Nou ik ben benieuwd of hij recht in mijn gezicht en dat van anderen, ook die insinuaties durft te maken..

:stout:

De volgende meeting ben ik erbij. Dat wil ik mee maken. :melig2:


Welnee, dan is het allemaal ineens niet zo "intressant" en zo.
Virtuele wereld en al dat gezeik.
O ja: te ver, en geen tijd doen het ook goed. :rolleyes:

Je kunt de cliche's al door de lucht horen aankomen. :moe:

MaRiaH
12-08-06, 15:27
Geplaatst door ~Panthera~
Welnee, dan is het allemaal ineens niet zo "intressant" en zo.
Virtuele wereld en al dat gezeik.
O ja: te ver, en geen tijd doen het ook goed. :rolleyes:

Je kunt de cliche's al door de lucht horen aankomen. :moe:

en geen oppas.. :nerveus:

mea culpa.. :zweep:
:haha:

Qaiys
12-08-06, 15:34
Geplaatst door ~Panthera~
Welnee, dan is het allemaal ineens niet zo "intressant" en zo.
Virtuele wereld en al dat gezeik.
O ja: te ver, en geen tijd doen het ook goed. :rolleyes:

Je kunt de cliche's al door de lucht horen aankomen. :moe:

Woman go to your kitchen !

Wortel
12-08-06, 15:37
Woman go to your kitchen !

Daar is iemand hier vlak in de buurt, die altijd zei wat hij dacht en deed wat hij zei, ook al eens erg bekend mee geworden.

Qaiys
12-08-06, 15:41
Geplaatst door Wortel
Daar is iemand hier vlak in de buurt, die altijd zei wat hij dacht en deed wat hij zei, ook al eens erg bekend mee geworden.

Sommige vrouwen hebben dat gewoon nodig, dan krijgen ze het gevoel dat ze leven.

~Panthera~
12-08-06, 15:43
Geplaatst door Qaiys
Woman go to your kitchen !


Ga Skaten man ! you know I'm right. :stomp: :haha:

~Panthera~
12-08-06, 15:44
Geplaatst door Wortel
Daar is iemand hier vlak in de buurt, die altijd zei wat hij dacht en deed wat hij zei, ook al eens erg bekend mee geworden.


Is ook behoorlijk geintegreert.
In Italie. :hihi:

MaRiaH
12-08-06, 15:49
Geplaatst door ~Panthera~
Is ook behoorlijk geintegreert.
In Italie. :hihi:

At his service.. :melig2:

Maarten
12-08-06, 16:04
Geplaatst door mark61

Ik beschouw een forum als een zelfreinigend medium.
:hihi:
Nog daargelaten dat ik niet van plan ben, dat hele slijkspoor wat jij produceert op te vegen, schijn jij niet in de gaten te hebben, dat een groot deel der Marokkanen hier allang weggevlucht is, vanwege die kaaslucht van die bende autochtonen hier! Die vinden een groot deel van de posts hier om van te kótsen, en hebben dat vaak genoeg laten weten!

Zag ik jou hier ergens klagen, dat ik niet lás? Nou, dat jij zelf het bovenstaande niet ziet, wekt vooral de vraag wat jíj eigenlijk leest??
En die kwestie is je al onder de neus gewreven, en dat negeer je volledig. En je gaat ook lekker door, dus het interesseert je dus geen fuck! Dat maakt je eigenlijk al ongeschikt voor dit forum!
Sorry hoor, Marokkaanse belangen éerst, en wie daar niet aan wil, die mag wat mij betreft optyfen.

Ik heb nog even naar je spul gekeken, en zie verder alleen maar bollocks. Ik schrijf inderdaad enkel over de Palestijnse zaak, maar gewoon vanwege beperkte tijd. Prioriteiten dus. Maar jij zit er weer een egotrip van te brouwen. Je bent eigenlijk al net zo'n ranzig ventje als ron haleber, met z'n slijkspoor van roddels, intriges, en insinuaties..
Jij snapt je eigen motieven niet, en je gedrag niet, en ziet je producties niet, en denk dus maar niet dat je veel reacties krijgt, want je bent voor mij gewoon niet interessant. Ik zou niet weten waarom wel.

Qaiys
12-08-06, 16:04
Geplaatst door ~Panthera~
Ga Skaten man ! you know I'm right. :stomp: :haha:

Ze hebben toch niets voor niets een koelkast gemaakt met internet.

~Panthera~
12-08-06, 16:10
Geplaatst door Qaiys
Ze hebben toch niets voor niets een koelkast gemaakt met internet.


Heerlijk ja. :D
Heb je niet eens een aanrecht meer nodig. :fuckit:

Maarten
12-08-06, 16:21
Geplaatst door ~Panthera~
De rest vergeet je even te noemen, heel slim.

Nee schat. Ik pakte gewoon de grootste stommiteit er uit. En die was al zo erg, dat ik echt geen moeite doe voor de rest, want dat kost meer tekst.
Iedereen schijnt maar te denken verschrikkelijk interessant te zijn, en antwoord te willen.
Ik kijk intussen naar wat ik hier belangrijk vind op dit forum, en concludeer gewoon dat het een puinbak is. Kutprioriteiten. Met name een aantal vrouwen hier. Die wordt dus even de emancipatietest afgenomen.
Jij snapt het allemaal niet, en denkt ook nog antwoord te krijgen op de rest van je spul.
Sorry hoor, jij ligt ook onder de test.
En wat je er over denkt interessert me geen ruk. Als jij niet post over dingen die de moeite zijn, dan mag je van mij zó terug de keuken in! Niks respect! Dat moet je verdíenen! Als je het dus van míj wilt, moet je méer doen!

En dan zwijg ik nog over wat die Marokkanen hier van al dat gekut vinden. Of zie je niet wat die aan het doen zijn? Zie je niet waar die lást van hebben? Wat denk je dat die willen? Ben je een beetje rijp voor een Marokkaans forum, vind je? Ik zeg niet van niet, maar wel dat je eens moet kijken naar wat er gebeurt. En dat is verder kijken, dan alleen de deeldingetjes, die je ziet..

Maarten
12-08-06, 16:26
Geplaatst door Qaiys
Woman go to your kitchen !

Vroeger hadden ze zo'n doorgeefluikje tussen de keuken en de woonkamer.. Heel gezellig, maar je kon de klep ook met een klap van boven naar beneden trekken..
Ik had er nooit echt behoefte aan, maar misschien moetjen we nou toch weer architecten gaan bellen...

Maarten
12-08-06, 16:28
Geplaatst door Qaiys
Ze hebben toch niets voor niets een koelkast gemaakt met internet.

Velen hier ZIJN al een koelkast met internet. :D

En vooral véel niet te vreten dingen, blijken daar erg lang houdbaar in te zijn..

mark61
12-08-06, 16:36
Geplaatst door Maarten
:hihi:
Nog daargelaten dat ik niet van plan ben, dat hele slijkspoor wat jij produceert op te vegen, schijn jij niet in de gaten te hebben, dat een groot deel der Marokkanen hier allang weggevlucht is, vanwege die kaaslucht van die bende autochtonen hier! Die vinden een groot deel van de posts hier om van te kótsen, en hebben dat vaak genoeg laten weten!

Niet jouw paternalistische kaaslucht natuurlijk.

Roep je nou heel NL-Marokko aan om je gelijk te halen? Man man man.

Maarten het Marokkaanse belang. Met jou als pleitbezorger hebben ze Pastors niet meer nodig.


Ik schrijf inderdaad enkel over de Palestijnse zaak, maar gewoon vanwege beperkte tijd.

:haha: Vanwege je beperkte tijd zit je nachtenlang posts van een kilometer in elkaar te flansen, en zit je nou al de hele dag hier te draaien om je sexisme te rechtvaardigen. yup.


Prioriteiten dus. Maar jij zit er weer een egotrip van te brouwen. Je bent eigenlijk al net zo'n ranzig ventje als ron haleber, met z'n slijkspoor van roddels, intriges, en insinuaties..

Probeer je nou mij van hetzelfde te beschuldigen? Het copyright op 'ranzig' berust overigens bij mij, dat is wat jij bent nl.


want je bent voor mij gewoon niet interessant.

Jawehel, want je blijft reageheren. wakkerworden...

mark61
12-08-06, 16:42
Geplaatst door Maarten
En die was al zo erg, dat ik echt geen moeite doe voor de rest, want dat kost meer tekst.

Das voor jou nooit een bezwaar geweest. Zelfs op schaap zit je hier nog ellenlange lappen te reageren. Totaal incontinent.


Iedereen schijnt maar te denken verschrikkelijk interessant te zijn,

Nee opa, alleen jij en en je kloon gio hebben daar last van.


Die wordt dus even de emancipatietest afgenomen.

Door dokter ransje. Dat wordt me een test.


En dan zwijg ik nog over wat die Marokkanen hier van al dat gekut vinden.

Nee, dat doe je juist niet. Ben je nou echt zo in de war?

Geheel NLMarokko erbij slepen als jouw aanhang...

~Panthera~
12-08-06, 16:42
Geplaatst door Maarten
Nee schat. Ik pakte gewoon de grootste stommiteit er uit. En die was al zo erg, dat ik echt geen moeite doe voor de rest, want dat kost meer tekst.
Iedereen schijnt maar te denken verschrikkelijk interessant te zijn, en antwoord te willen.
Ik kijk intussen naar wat ik hier belangrijk vind op dit forum, en concludeer gewoon dat het een puinbak is. Kutprioriteiten. Met name een aantal vrouwen hier. Die wordt dus even de emancipatietest afgenomen.
Jij snapt het allemaal niet, en denkt ook nog antwoord te krijgen op de rest van je spul.
Sorry hoor, jij ligt ook onder de test.
En wat je er over denkt interessert me geen ruk. Als jij niet post over dingen die de moeite zijn, dan mag je van mij zó terug de keuken in! Niks respect! Dat moet je verdíenen! Als je het dus van míj wilt, moet je méer doen!

En dan zwijg ik nog over wat die Marokkanen hier van al dat gekut vinden. Of zie je niet wat die aan het doen zijn? Zie je niet waar die lást van hebben? Wat denk je dat die willen? Ben je een beetje rijp voor een Marokkaans forum, vind je? Ik zeg niet van niet, maar wel dat je eens moet kijken naar wat er gebeurt. En dat is verder kijken, dan alleen de deeldingetjes, die je ziet..


Fout: ik lig onder geen enkele test, dat zit in JOUW hoofd.

En "DE" marokkanen: als ze "last" van mij hebben, zijn verdomde goed in staat dat ZELF te melden, daar hebben ze jou niet voor nodig.
In dat geval schat ik ze hoger in dan jij, blijkbaar. :fpetaf:

MaRiaH
12-08-06, 16:56
Geplaatst door Maarten
En dan zwijg ik nog over wat die Marokkanen hier van al dat gekut vinden. Of zie je niet wat die aan het doen zijn? Zie je niet waar die lást van hebben? Wat denk je dat die willen? Ben je een beetje rijp voor een Marokkaans forum, vind je? Ik zeg niet van niet, maar wel dat je eens moet kijken naar wat er gebeurt. En dat is verder kijken, dan alleen de deeldingetjes, die je ziet..

Paternalistisch gelul!

Je doet gvd of het imbecielen zijn waar jij voor op moet komen.
De overschatting van jezelf begint hilarische vormen aan te nemen waarmee je hele bevolkingsgroepen beledigt.

Typische spruitjeslucht uit de jaren 60-70 waarin je bent blijven hangen.
"Die arme allochtoontjes. " :wat?!:
Schaam je man, de Marokkaanse Nl. is prima in staat zijn/haar zegje te doen.

Maarten
12-08-06, 17:40
Geplaatst door ~Panthera~
Fout: ik lig onder geen enkele test, dat zit in JOUW hoofd.

En "DE" marokkanen: als ze "last" van mij hebben, zijn verdomde goed in staat dat ZELF te melden, daar hebben ze jou niet voor nodig.

:hihi: Het is al een oud grapje:
Stelling: vrouwen hebben nogal de neiging de dingen te snel op zichzelf te betrekken..
Een paar vrouwen staan meteen op en zeggen: NOU, IK NIET HOOR!!!

Snap je 'm, om moet je 'm nog uitgelegd krijgen?
Ik schreef namelijk nergens dat ze last van jou hadden. (zucht)

Maar laat ik het nog eens zó zeggen (en dat gaat NIET over jou, ik zeg het er maar bij..)

Vrouwen: OF je maakt wat van jezelf, OF je gaat de Kéuken in (en maakt daar voor mijn part gehákt van jezelf..) :hihi:

Nou zitten Q en ik te kijken naar wat de verzamelde geitheit - met name naar wat er momenteel zoal ronddwarrelt - op dit forum nou precies bákt van de Palestijnse kwestie?!

Je raad het al! Geen zout, geen peper, de ene kant werkelijk zwart aangebrand, het is niet gaar, driekwart zit niet eens in de pan, ze weten niet wanneer water kookt enz enz..

Dermate onthutst over de resultaten, dwalen we dus onwillekeurig maar ónvermijdelijk af naar de vraag, wat 35 jaar emancipatie nou precies opgeleverd heeft?!..
Ik geef meteen toe, dat het drie jaar korter is, dan dat de Israeli's bezig zijn met eh.. het realiseren van de vrede, maar na 35 jaar mag je toch minstens een smakelijk politiek voorafje verwachten, nietwaar?..

Nou.. Forget it!
Als we de resultaten dus zouden moeten gaan afmeten aan wat de aanwezige dámes hier zoal opschotelen, dan kun je maar EEN ding concluderen, en dat is:
TERUG NAAR DE KEUKEN!

Geeft verder niet. Het westerse systeem heeft dan gefaald, en zoeken we een alternatief, en nemen dan gewoon een voor de hand liggend alternatief, zoals de manier waarop traditionele berberfamilies het geregeld hebben.. Niet mis mee toch? Het voorkomt zowieso een overmaat aan gekip.
Niets mis mee, toch?
Beter ten halve gekeerd, dan ten hele gedwaald, nietwaar?

Verder zag ik dat je verontwaardigd opmerkte, dat moslims best voor zichzelf konden opkomen, en mij daar niet voor nodig hadden, maar zag ik dat jíj wél weer verontwaardigd voor de Móslima's stond op te komen..
En dan je suggestie, dat de moslims mij zouden willen lynchen??
Dan komen we toch langzaam in de fase van gedachten, of er van jou niet zo'n handig doorgeefluik tussen kamer en keuken gemaakt kan worden, OK? Resultaat van dezelfde emancipatietest..

Maarten
12-08-06, 17:47
Geplaatst door MaRiaH
Paternalistisch gelul!
.....
Schaam je man, de Marokkaanse Nl. is prima in staat zijn/haar zegje te doen.
Vandaar natuurlijk ook, dat er hier hele hordes geiten zitten, om de Marokkanen in te wrijven hoe ze hun vrouwen moeten behandelen.. :hihi:

Of hoe ze homo's moeten behandelen..

Of hoe ze over joden moeten denken..

Of hoe ik met Marokkaanse zaken dien om te gaan..


Leve de Maternalistische Dictatuur! :hihi: Sieg Heil Eva! :D


Vandaar: face it..: Terug naar de keuken!!

MaRiaH
12-08-06, 17:49
Geplaatst door Maarten
Vandaar natuurlijk ook, dat er hier hele hordes geiten zitten, om de Marokkanen in te wrijven hoe ze hun vrouwen moeten behandelen.. :hihi:

Of hoe ze homo's moeten behandelen..

Of hoe ze over joden moeten denken..


Leve de maternalistische dictatuur! Sieg Heil Eva! :D

wil je een appel?

Meer woorden is het niet waard.
:zwaai:

Aicha1976
13-08-06, 03:27
Geplaatst door Maarten
Vroeger hadden ze zo'n doorgeefluikje tussen de keuken en de woonkamer.. Heel gezellig, maar je kon de klep ook met een klap van boven naar beneden trekken..
Ik had er nooit echt behoefte aan, maar misschien moetjen we nou toch weer architecten gaan bellen...

Misschien moetjen jullie dat niet doen...wat verdient een overjarige, uitgerangeerde systeembeheerder nou tegenwoordig :zozo:

Do not flatter yourselves, nitwits :lekpuh: