PDA

Bekijk Volledige Versie : ''Israel doodt 5-jarig terroristisch meisje in terroristentrainingskamp''



Coolassprov MC
10-08-06, 18:12
http://www.haaretz.com/hasen/spages/748281.html


IAF strike kills 2 militants, 5-year-old girl in Gaza training camp

By Avi Issacharoff, Haaretz Correspondent, and AP

An Israel Air Force helicopter gunship fired at least one missile into a Palestinian militant training camp in the Gaza Strip on Wednesday, killing three people, including a 5-year-old girl.

The other two fatalities were Palestinian militants, witnesses and Palestinian officials said.

The Israel Defense Forces, which has frequently attacked armed factions spearheading a 5-year-old Palestinian uprising, had no immediate comment on the air strike in Gaza City.

IDF troops on Wednesday also arrested a Palestinian woman north of Nablus who was suspected of having been recruited by a militant organization to carry out terrorist activities, the Itim news agency reported.

IAF helicopters fired missiles at two houses in the Jenin refugee camp in the West Bank earlier Wednesday, killing two Palestinian operatives of the Islamic Jihad.

Mohammed Atik, a native of the Palestinian village of Burkin, and Amjid al-Atil of the village of Atil, near Tul Karm, were killed in the raid.

Witnesses said they saw two bodies being removed from the buildings.

The IDF had no immediate comment.

Morosian
11-08-06, 12:13
Die Hezbollah-strijdertjes worden met de dag jonger.

Was het dit meisje?


http://israelsmessiah.com/terrorism/images/child_grenade.jpg

tribia
11-08-06, 12:16
de titel klopt niet....vrijheidsstrijdster is meer op zijn plaats.

Nelis70
11-08-06, 15:02
Geplaatst door Coolassprov MC
http://www.haaretz.com/hasen/spages/748281.html

Wie haalt meisjes van 5 in zijn trainingskamp?

polarbeer
11-08-06, 15:13
Geplaatst door Coolassprov MC
http://www.haaretz.com/hasen/spages/748281.html

Weet je nu echt niets beters te verzinnen ?
Ik zou haast in lachen uitbarsten als het niet zo intens DROEVIG is als je een kind van 5 jaar!!!! al in zulke weerzin wekkende toestanden betrekt dacht je hier nu echt een greintje symphatie mee te behalen ?
Het is al erg genoeg dat het stumpertje ONNODIG haar jonge leven heeft verloren ,door haar nodeloos in deze omgeving te plaatsen .

IbnRushd
11-08-06, 15:20
Geplaatst door polarbeer
Weet je nu echt niets beters te verzinnen ?
Ik zou haast in lachen uitbarsten als het niet zo intens DROEVIG is als je een kind van 5 jaar!!!! al in zulke weerzin wekkende toestanden betrekt dacht je hier nu echt een greintje symphatie mee te behalen ?
Het is al erg genoeg dat het stumpertje ONNODIG haar jonge leven heeft verloren ,door haar nodeloos in deze omgeving te plaatsen .

GH Wille,

Je bent er toch wel eens dat Israel onterecht Gaza-strook kapot bombardeert? Ik snap daarom je opmerking ook niet. Het lijkt alsof het de schuld van de Palestijnen is.

Sinds de Tweede Intifada uitbrak, in 2000, zijn 3161 Palestijnen om het leven gebracht, van wie 636 minderjarigen. Van de 751 Palestijnen die in 2004 werden gedood had tweederde aan geen enkele gevechtshandeling deelgenomen. Toch heeft de militaire aanklager de laatste 4,5 jaar slechts 104 onderzoeken ingesteld wegens onrechtmatige levensberoving, deze hebben tot 28 strafvervolgingen en achttien veroordelingen geleid. Een militair die een Palestijnse vrouw van 95 had doodgeschoten kreeg 65 dagen gevangenisstraf.

polarbeer
11-08-06, 15:38
Geplaatst door polarbeer
Weet je nu echt niets beters te verzinnen ?
Ik zou haast in lachen uitbarsten als het niet zo intens DROEVIG is als je een kind van 5 jaar!!!! al in zulke weerzin wekkende toestanden betrekt dacht je hier nu echt een greintje symphatie mee te behalen ?
Het is al erg genoeg dat het stumpertje ONNODIG haar jonge leven heeft verloren ,door haar nodeloos in deze omgeving te plaatsen .

Ter aanvulling .
http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=197079

polarbeer
11-08-06, 16:15
Geplaatst door IbnRushd
GH Wille,

Je bent er toch wel eens dat Israel onterecht Gaza-strook kapot bombardeert? Ik snap daarom je opmerking ook niet. Het lijkt alsof het de schuld van de Palestijnen is.

Sinds de Tweede Intifada uitbrak, in 2000, zijn 3161 Palestijnen om het leven gebracht, van wie 636 minderjarigen. Van de 751 Palestijnen die in 2004 werden gedood had tweederde aan geen enkele gevechtshandeling deelgenomen. Toch heeft de militaire aanklager de laatste 4,5 jaar slechts 104 onderzoeken ingesteld wegens onrechtmatige levensberoving, deze hebben tot 28 strafvervolgingen en achttien veroordelingen geleid. Een militair die een Palestijnse vrouw van 95 had doodgeschoten kreeg 65 dagen gevangenisstraf.

Gisteren in de krant :
35 mensen vonden de dood en 120 werden gewond , bij hun bezoek aan de Imam -Ali Moskee in de plaats Najaf , deze pelgrims werden
vermoord door een andere Moslim dus een broeder en geloofsgenoot ook deze mensen namen echt niet deel aan een gevechtshandeling.
Maar daar hoor je mensen zoals jij niet over .
Het dodenaantal van deze "onderlinge geschillen " benaderd het aantal van 3161 met rasse schreden als het er al niet overheen is het aantal minderjarigen zal wel iets hoger liggen dan de 636 die worden genoemd.
O,ja er is geen aanklager (die zou wel gek zijn om zijn hachje te wagen ) voorop gesteld als er nog iemand is om aan te klagen.

:droef:

MaRiaH
11-08-06, 16:16
Geplaatst door polarbeer
Gisteren in de krant :
35 mensen vonden de dood en 120 werden gewond , bij hun bezoek aan de Imam -Ali Moskee in de plaats Najaf , deze pelgrims werden
vermoord door een andere Moslim dus een broeder en geloofsgenoot ook deze mensen namen echt niet deel aan een gevechtshandeling.
Maar daar hoor je mensen zoals jij niet over .
Het dodenaantal van deze "onderlinge geschillen " benaderd het aantal van 3161 met rasse schreden als het er al niet overheen is het aantal minderjarigen zal wel iets hoger liggen dan de 636 die worden genoemd.
O,ja er is geen aanklager (die zou wel gek zijn om zijn hachje te wagen ) voorop gesteld als er nog iemand is om aan te klagen.

:droef:

Het waren sji'eten.

De aanslag is gepleegd door soennieten.
Inderdaad triest.

MaRiaH
11-08-06, 16:18
Zelfmoordaanslag in Najaf kost 35 shi’ieten het leven
AP, AFP, Reuters

BAGDAD - Een zelfmoordterrorist heeft donderdag minstens 35 mensen met zich meegenomen in de dood. De man blies zichzelf op toen hij werd gefouilleerd bij de laatste controlepost voor de moskee van Imam Ali in het Iraakse Najaf, een van de heiligste plaatsen voor shi’itische moslims.

De aanslag werd gepleegd rond half elf in de ochtend op de Grote Markt voor de moskee. Die stond op dat tijdstip vol marktgangers en pelgrims die de moskee wilden bezoeken waar Ali, de schoonzoon van de profeet Mohammed, is begraven. Onder de doden waren twee pelgrims uit Iran, net als Irak een in meerderheid shi’itisch land.

De moskee zelf bleef ongeschonden, maar alle winkeltjes aan de Grote Markt liepen schade op. Tussen de plassen bloed, verloren sandalen en kralensnoertjes lagen ook koopwaren als flesjes parfum en sierraden her en der verspreid op straat.

Op een website stelde de soennitische organisatie Jamaat Jund al-Sahaba (Soldaten van de Metgezellen van de Profeet) zich verantwoordelijk voor de aanslag. Die mededeling ging gepaard met een waarschuwing aan de shi’ieten op te houden met het doden van ongewapende soennieten, ‘anders volgen er operaties die uw gebieden zullen doen schudden als door een aardbeving’.

Premier Nouri al-Maliki, een shi’iet, noemde de aanslag ‘een barbaars bloedbad, aangericht door takfiri’s (soennitische extremisten en saddamisten’ die erop uit zijn het sektarische geweld te laten escaleren tot een burgeroorlog.

Najaf, 160 kilometer ten zuiden van Bagdad, was in 2004 het toneel van hevige gevechten tussen de Amerikaanse troepen en het Mahdi-leger, de militie van de radicale shi’itische leider Muqtada al-Sadr. Uiteindelijk wisten shi’itische geestelijke leiders de militieleden te bewegen hun strijd in de heilige stad te staken. Sindsdien is het betrekkelijk rustig gebleven in Najaf, waar de Iraanse ayatollah Khomeini haren als balling heeft gewoond en waar Hezbollah-leider Hassan Nasrallah heeft gestudeerd.

Het meeste geweld speelt zich de laatste tijd af in de hoofdstad, Bagdad. Daar vonden gisteren zeker elf mensen de dood. Zes van hen kwamen om het leven toen er een bom ontplofte in een restaurant aan een druk kruispunt. Niet ver daar vandaan werden drie politieagenten gedood in een vuurgevecht. Een ander vuurgevecht tussen de politie en opstandelingen, elders in de stad, kostte het leven aan twee burgers.

IbnRushd
11-08-06, 16:18
Geplaatst door polarbeer
Gisteren in de krant :
35 mensen vonden de dood en 120 werden gewond , bij hun bezoek aan de Imam -Ali Moskee in de plaats Najaf , deze pelgrims werden
vermoord door een andere Moslim dus een broeder en geloofsgenoot ook deze mensen namen echt niet deel aan een gevechtshandeling.
Maar daar hoor je mensen zoals jij niet over .
Het dodenaantal van deze "onderlinge geschillen " benaderd het aantal van 3161 met rasse schreden als het er al niet overheen is het aantal minderjarigen zal wel iets hoger liggen dan de 636 die worden genoemd.
O,ja er is geen aanklager (die zou wel gek zijn om zijn hachje te wagen ) voorop gesteld als er nog iemand is om aan te klagen.

:droef:

Kan ik hieruit leiden dat je de oorlog tegen Palestina onterecht vindt?

Nelis70
11-08-06, 16:33
Geplaatst door IbnRushd
Kan ik hieruit leiden dat je de oorlog tegen Palestina onterecht vindt?

't is een beetje oorlog ìn Palestina, want dat ligt deels in Israel, deels in Libanon. Je zou het haast een burgeroorlog kunnen noemen.

IbnRushd
11-08-06, 16:39
Geplaatst door Nelis70
't is een beetje oorlog ìn Palestina, want dat ligt deels in Israel, deels in Libanon. Je zou het haast een burgeroorlog kunnen noemen.

Wat ligt deels in Israel? Btw had ik het niet over de oorlog in Libanon.

polarbeer
11-08-06, 16:43
Geplaatst door IbnRushd
Kan ik hieruit leiden dat je de oorlog tegen Palestina onterecht vindt?

Zoals gewoonlijk probeer je iemand anders een antwoord door zijn strot te duwen die hij zelf niet wil .
Onthoud dit ff niet EEN OORLOG is terecht , dus ook deze niet maar zolang er mensen zijn die elkaar het licht in de ogen zelfs niet gunnen zal er oorlog blijven ;en dan nog wat een oorlog zonder haat bestaat niet.
Daar ligt de bron van al het kwaad.
Ga nu maar ff terug in de tijd dan kom je er van zelf wel achter .

IbnRushd
11-08-06, 16:48
Geplaatst door polarbeer
Zoals gewoonlijk probeer je iemand anders een antwoord door zijn strot te duwen die hij zelf niet wil .
Onthoud dit ff niet EEN OORLOG is terecht , dus ook deze niet maar zolang er mensen zijn die elkaar het licht in de ogen zelfs niet gunnen zal er oorlog blijven ;en dan nog wat een oorlog zonder haat bestaat niet.
Daar ligt de bron van al het kwaad.
Ga nu maar ff terug in de tijd dan kom je er van zelf wel achter .

Ik probeer geen antwoord door je strot te duwen. Wellicht heb je verkeerd gequot.

Maar één ding: als jij 60 jaar lang onderdrukt wordt dan merk je wel hoe jij zal reageren. Met je huidige temparement zal je dingen doen die je nooit wenste.

Nelis70
11-08-06, 16:56
Geplaatst door IbnRushd
Wat ligt deels in Israel?

niets, laat maar, foutje van mij


Btw had ik het niet over de oorlog in Libanon.
over welke oorlog had je het dan?

IbnRushd
11-08-06, 17:03
Geplaatst door Nelis70

over welke oorlog had je het dan?

De oorlog in Palestina.

polarbeer
11-08-06, 17:04
Geplaatst door IbnRushd
Ik probeer geen antwoord door je strot te duwen. Wellicht heb je verkeerd gequot.

Maar één ding: als jij 60 jaar lang onderdrukt wordt dan merk je wel hoe jij zal reageren. Met je huidige temparement zal je dingen doen die je nooit wenste.

Natuurlijk dat deze mensen (Palestijnen ) het meer dan zat zijn van een andere kant bekeken zijn zij van het begin af aan onderdrukt ?
Langzaam is de bron van haat, nijd en ook afgunst gegroeid.
De oorspronkelijke symphatie de Israel kort na wo.2 had heeft het ondertussen al verspeeld, tijd om nu tot overeenstemming te komen dunkt mij voordat de zaak nog verder escaleert.

IbnRushd
11-08-06, 17:15
Geplaatst door polarbeer
Natuurlijk dat deze mensen (Palestijnen ) het meer dan zat zijn van een andere kant bekeken zijn zij van het begin af aan onderdrukt ?
Langzaam is de bron van haat, nijd en ook afgunst gegroeid.
De oorspronkelijke symphatie de Israel kort na wo.2 had heeft het ondertussen al verspeeld, tijd om nu tot overeenstemming te komen dunkt mij voordat de zaak nog verder escaleert.

Onmogelijk. Israel zal nooit en te nimmer Gaza-strook en Westbank opgeven.

Coolassprov MC
11-08-06, 17:46
Geplaatst door Morosian
Die Hezbollah-strijdertjes worden met de dag jonger.

We hebben het over de bezette Palestijnse gebieden. Niet alles wat Arabisch ruikt is Hezbollah.

Coolassprov MC
11-08-06, 17:52
Geplaatst door polarbeer
Het is al erg genoeg dat het stumpertje ONNODIG haar jonge leven heeft verloren ,door haar nodeloos in deze omgeving te plaatsen .

Ik ben het met je eens dat het te schandalig voor woorden is dat een palestijnse vrouw het in haar kop heeft durven halen om een kind op de wereld te brengen in zulke omstandigheden als de langste en meest brutaal onderhouden bezetting uit d emoderne geschiedenis.

polarbeer
11-08-06, 21:13
Geplaatst door Coolassprov MC
Ach, de vraag wie hier de nazi is, is gemakkelijk te beantwoorden als men zich realiseert wie het doden van een 5-jarig meisje binnen de muren van haar ouderlijk huis probeert te rechtvaardigen met allerhande ziekmakende leugens.

Ja ik ga je weer gelijk geven ,als je kind van hooguit 5 jaar(zie foto) met een handgranaat laat spelen,dan loop je het ricico dat zo,n ding ontploft binnenshuis als dat beschoten word door de misdadige alles en niets ontziende Israeli .Dus dom van die ouders dat ze haar niet buiten laten spelen , met haar handgranaatje.

Over ziek makend gesproken ,je hebt nog niet een fatsoendelijke Topic geopend het enige wat je doet is je vergift en haat spuien.

Hier schieten we geen moer me op en het gevolg is dat er nog meer onschuldigen kinderen sterven ongeacht of het nu Joodse of Palestijnse of wat voor nationaliteit dan ook.

Nelis70
12-08-06, 01:27
Geplaatst door Coolassprov MC
Ik ben het met je eens dat het te schandalig voor woorden is dat een palestijnse vrouw het in haar kop heeft durven halen om een kind op de wereld te brengen in zulke omstandigheden als de langste en meest brutaal onderhouden bezetting uit d emoderne geschiedenis.

Ach, dat soort ontaarde moeders heb je ook in Libanon, in de vluchtelingenkampen. Maar ik betwijfel of je bril dat wel door laat.

Coolassprov MC
12-08-06, 09:00
Geplaatst door polarbeer
Ja ik ga je weer gelijk geven ,als je kind van hooguit 5 jaar(zie foto) met een handgranaat laat spelen,dan loop je het ricico dat zo,n ding ontploft binnenshuis als dat beschoten word door de misdadige alles en niets ontziende Israeli .Dus dom van die ouders dat ze haar niet buiten laten spelen , met haar handgranaatje.

Over ziek makend gesproken ,je hebt nog niet een fatsoendelijke Topic geopend het enige wat je doet is je vergift en haat spuien.

Hier schieten we geen moer me op en het gevolg is dat er nog meer onschuldigen kinderen sterven ongeacht of het nu Joodse of Palestijnse of wat voor nationaliteit dan ook.

Je zult zelf wel door hebben hoe desperaat je de dood van een 5-jarig meisje probeert goed te praten.

Het is duidelijk hoe belachelijk je jezelf maakt door een misdadiger in haar te zien zonder dat je haar kende; laat staan dat je weet van de omstandigheden waaronder zij stierf.

En dan komt dat ontmenselijkende dat doden en moorden moet goedpraten..

Het ging mij om de kwaliteit van de journalistiek die nu beweerde dat terroristentrainingskampen kinderopvangfaciliteiten hebben.

Het beste middel om haat te kweken onder Arabieren en moslims is het bezetten en bombarderen van Arabieren en moslims.

Tip:

Als je de van bloed doordrenkte beelden, die dagelijks van iedere krant en beeldscherm afdruipen, vasthoudt hoef je zometeen geen softe hypocriete vragen te stellen als ''Why Do They Hate Us''?

Coolassprov MC
12-08-06, 09:03
Geplaatst door Nelis70
Ach, dat soort ontaarde moeders heb je ook in Libanon, in de vluchtelingenkampen. Maar ik betwijfel of je bril dat wel door laat.

Proberen kan toch geen kwaad; kom op; leg uit!

Nelis70
12-08-06, 11:15
Geplaatst door Coolassprov MC
Proberen kan toch geen kwaad; kom op; leg uit!

Het lot van de palestijnen in de vluchtelingenkampen in Libanon is ook al heel lang heel beroerd, ze zijn van geen kant geïntegreerd in de libanese maatschappij. Ik vind het eenzijdig om alleen maar over de palestijnen in Israel en de bezette gebieden te praten, die natuurlijk een erg moeilijk leven hebben, daar is bijna iedereen het wel over eens. Naast bij Israel liggen er ook oorzaken van de ellende van de Palestijnen bij de palestijnse autoriteiten (Arafat bv) en de libanese regering.

cazawia21
12-08-06, 15:54
het is gewoon een schandaal wat er gebeurd een meisje van 5jaar...dat kan niet een meisje van 5jaar is in mijn ogen een engeletje...alleen een mens zonder hart zou dat kunnen doen....




het is gewoon niet eerlijk ik kan daar zo boos op worden....

cazawia21
12-08-06, 15:54
het is gewoon een schandaal wat er gebeurd een meisje van 5jaar...dat kan niet een meisje van 5jaar is in mijn ogen een engeletje...alleen een mens zonder hart zou dat kunnen doen....




het is gewoon niet eerlijk ik kan daar zo boos op worden....

polarbeer
12-08-06, 16:35
Geplaatst door Coolassprov MC
Je zult zelf wel door hebben hoe desperaat je de dood van een 5-jarig meisje probeert goed te praten.

Het is duidelijk hoe belachelijk je jezelf maakt door een misdadiger in haar te zien zonder dat je haar kende; laat staan dat je weet van de omstandigheden waaronder zij stierf.

En dan komt dat ontmenselijkende dat doden en moorden moet goedpraten..

Het ging mij om de kwaliteit van de journalistiek die nu beweerde dat terroristentrainingskampen kinderopvangfaciliteiten hebben.

Het beste middel om haat te kweken onder Arabieren en moslims is het bezetten en bombarderen van Arabieren en moslims.

Tip:

Als je de van bloed doordrenkte beelden, die dagelijks van iedere krant en beeldscherm afdruipen, vasthoudt hoef je zometeen geen softe hypocriete vragen te stellen als ''Why Do They Hate Us''?


]Je zult zelf wel door hebben hoe desperaat je de dood van een 5-jarig meisje probeert goed te praten.

W

polarbeer
12-08-06, 16:52
Geplaatst door Coolassprov MC
Je zult zelf wel door hebben hoe desperaat je de dood van een 5-jarig meisje probeert goed te praten.

Het is duidelijk hoe belachelijk je jezelf maakt door een misdadiger in haar te zien zonder dat je haar kende; laat staan dat je weet van de omstandigheden waaronder zij stierf.

En dan komt dat ontmenselijkende dat doden en moorden moet goedpraten..

Het ging mij om de kwaliteit van de journalistiek die nu beweerde dat terroristentrainingskampen kinderopvangfaciliteiten hebben.

Het beste middel om haat te kweken onder Arabieren en moslims is het bezetten en bombarderen van Arabieren en moslims.

Tip:

Als je de van bloed doordrenkte beelden, die dagelijks van iedere krant en beeldscherm afdruipen, vasthoudt hoef je zometeen geen softe hypocriete vragen te stellen als ''Why Do They Hate Us''?


]Je zult zelf wel door hebben hoe desperaat je de dood van een 5-jarig meisje probeert goed te praten.

Weer probeer je op jou manier de rollen om te draaien !
Ik praat de dood van een kind van 5 jaar niet goed !
Integendeel ,maar in je Ziekelijke door haat verwrongen brein schuw je geen enkel middel ,om de boel te verdraaien de rollen om te keren enzenz.
JIJ bent hier de haatdragende ophitser van je 20 topic die je plaats is er niet een fatsoendelijke bij ,(de reacties zijn dan ook navarant dus weinig) laat ik ff jou rol overnemen jij keurt het dus welgoed dat ouders kinderen vrijwel behangen onder het oorlogstuig?
VOOR MIJ IS DAT HET ZELFDE ALS EEN PEUTER OP EEN DRUKKE SNEL WEG LATEN SPELEN !
En dan is dit vergelijk nog aan de mindere kant WANT DAAR RIJDEN MENSEN DIE NOG NA DENKEN EN WEL KUNNENSTOPPEN .

Denk daar maar eens goed over na eer dat je jou eigen intrepetatie
van de op GOEBBELS gelijkende tweespraak weergeeft. (die had daar ook nl een handje van)

Coolassprov MC
12-08-06, 20:37
Geplaatst door polarbeer
Ik praat de dood van een kind van 5 jaar niet goed !


Geplaatst door polarbeer
VOOR MIJ IS DAT HET ZELFDE ALS EEN PEUTER OP EEN DRUKKE SNEL WEG LATEN SPELEN !

Einde discussie met een lasterlijke leugenaar en hypocriet die bovendien niet kan lezen.

polarbeer
12-08-06, 21:05
Geplaatst door Coolassprov MC
Einde discussie met een lasterlijke leugenaar en hypocriet die bovendien niet kan lezen.

Lezen kun je zelf blijkbaar niet met je door alles en niets ontziende bloeddoorlopen ogen van de haat .

De vergelijking met GOEBBELS is hier dan ook zeker op zijn plaats ,je bent echt ziek man laat je behandelen voor dat je nog eens stikt in je haat gevoelens.

Het schijnt niet tot jou te zijn doorgedrongen dat deze discussies mischien een klein steentje kunnen bijdragen voor een duurzame oplossing ,het enige wat je kint doen is nieuwe topic openen doet er niet toe al laat een Jood een scheet in de supermarkt dan weet je het al uit te buiten ,door er een topic over te openen.

Ik zou zeggen vooral doorgaan je hebt echt talent om de toekomstige minister van propaganda te worden in een JOOD vrij land.

:)

Coolassprov MC
13-08-06, 09:49
Geplaatst door polarbeer
Lezen kun je zelf blijkbaar niet met je door alles en niets ontziende bloeddoorlopen ogen van de haat .

De vergelijking met GOEBBELS is hier dan ook zeker op zijn plaats ,je bent echt ziek man laat je behandelen voor dat je nog eens stikt in je haat gevoelens.

Het schijnt niet tot jou te zijn doorgedrongen dat deze discussies mischien een klein steentje kunnen bijdragen voor een duurzame oplossing ,het enige wat je kint doen is nieuwe topic openen doet er niet toe al laat een Jood een scheet in de supermarkt dan weet je het al uit te buiten ,door er een topic over te openen.

Ik zou zeggen vooral doorgaan je hebt echt talent om de toekomstige minister van propaganda te worden in een JOOD vrij land.

:)

Okey, ik ben dus een anti-semitische nazi-propagandist; ik zal het eens oprakelen bij mijn volgende psycho-therapeutisch sessie; ben benieuwd hoeveel air-miles ik daarvoor krijg.

Nelis70
13-08-06, 13:12
Geplaatst door Coolassprov MC
Einde discussie met een lasterlijke leugenaar en hypocriet die bovendien niet kan lezen.

ik lees ook:
"An Israel Air Force helicopter gunship fired at least one missile into a Palestinian militant training camp in the Gaza Strip on Wednesday, killing three people, including a 5-year-old girl."

In het door jou geciteerde artikel. Lijkt er dus wel degelijk op dat het kind in een militair kamp was. Niet zo handig. Daarmee natuurlijk niet automatisch de schuld van de libanezen, en erg verschrikkelijk.

Coolassprov MC
14-08-06, 06:15
Geplaatst door Nelis70
ik lees ook:
"An Israel Air Force helicopter gunship fired at least one missile into a Palestinian militant training camp in the Gaza Strip on Wednesday, killing three people, including a 5-year-old girl."

In het door jou geciteerde artikel. Lijkt er dus wel degelijk op dat het kind in een militair kamp was. Niet zo handig. Daarmee natuurlijk niet automatisch de schuld van de libanezen, en erg verschrikkelijk.

Nu zijn Arabische mannen niet bekend om hunn oppas-skills. En ik zeg dat millitante Arabische mannen geen kinderoppas spelen terwijl ze vermeend terroristische oefeningen aan het doen zijn; al helemaal niet als dat een geheime locatie blijkt te zijn.

Israel heeft in eerste instantie niets te zoeken in dat gebied en ieder van haar handelingen is hiermee illegaal; hoe mooi het kadopapier waarmee je het verhult maar mag zijn.