PDA

Bekijk Volledige Versie : welke man wilt trouwen???

misbountyy
11-08-06, 02:35
welke man wilt trouwen? en die geen relatie wilt maar 1 a 2 keer zien en dan verloven? liefst vanaf 27 tot 35 en arabisch sprekende ik beantwoord alleen serieuse reacties en geen gescheiden mannen aub met alle respect ik hoor het wel van je beslema

soussi78
11-08-06, 12:30
ik wil trouwen maar heb nog niet de ware gevonden en wie weet vind ik haar zo.
en ik ben een serieuse jongeman van 28.
dus ik hoop op een reactie van jou.

groetjes houcine

said arif
12-08-06, 01:04
ik wil best wel met je trouwen hoor als je lief bent .
en een mooi lichaam hebt ?

lebanese
12-08-06, 01:59
wedde dat ze 1 papzak is....

Good Kahuna
12-08-06, 08:46
Geplaatst door misbountyy
welke man wilt trouwen? en die geen relatie wilt maar 1 a 2 keer zien en dan verloven?

Vanwaar die haast?

hassy
12-08-06, 20:21
hallo ben ik weer.

ergens sta ik ineens in mijn gedachten alleen maar stil bij jouw mail, ik weet ook niet hoe dat zo ineens kan, maar vond dat je het wel moest weten.
ik woon nu in roermond en heb altijd in maastricht gewoond. verder spreek ik arabisch en ook alleen dat, ik kom uit oujda.
het gaat erom om met de juiste intentie een contact met jou te leggen en dat moet dan van 2 kanten komen, want allah swt weet beter.
het is moeilijk om een serieuze meid tegen te komen waar het mee klikt, want die kom je niet zomaar tegen. daarom is dit ook een mooie gelegenheid die wij door allah swt kunnen benutten om voor een mooie toekomst te zorgen.
ik hoop echt dat je wat van je laat horen en wie weet, maar ik zal zeker terug reageren.
hou je verder goed en tot later( sorry dat ik zo brutaal ben om er al van uit te gaan) maar mijn gevoel zegt dat ik er alles aan moet doen om jou te leren kennen.
groetjes hassan.

friend5555
14-08-06, 13:51
assalamoualaikoum

lange gelaties houd ik helemaal niet van

spontane meiden wel

echte moslima moet je ook zijn

beetje geduld kun je ook hebben

vertrouwen in ALLAH moet je ook hebben

zo kun je liefde opbouwen

en stevig in je schoenen staan

farid123
17-08-06, 21:04
je spoort echt niet je denkt dat we in afganistaan leven

mustamia
18-08-06, 12:40
Waarom geen gescheiden mannen?

misbountyy
19-08-06, 00:32
ik w8 nog steeds :tranen:

JamaL_JamaL
21-08-06, 14:39
bolle

misbountyy
23-08-06, 16:12

abdulah nour
04-09-06, 17:59
:blij: Gescheiden manen maken geen kans? Waarom als ik het mag vragen?

realarabian
25-09-06, 23:48
Ik ben een 28 jongen van libanese afkomst .. ik hou niet van spelltjes en ik respecteer serieuze vrouwen ... verder heb ik een leuke job en ben helemaal zelfstandig... en ben op zoek naar de ware .. en het zou jou kunnen zijn
gr

said1975
17-01-07, 16:18
heeej alles goed met jouw? het lijkt me leuk om je beter te leren kennen en als je dat ook gezellig vind via msn bijvoorbeeld voeg me gauw toe me msn is [email protected] nou hoor je gauw op msn als je msn niet gebruikt laat maar weten hoe je met mij kontakt wilt ok groeten said uit arnhem