PDA

Bekijk Volledige Versie : foto,s weg ?



polarbeer
11-08-06, 14:56
Bedankt Morosian .

Ik had kennissen van mij er op geattenteerd, zij konden de foto,s van de Isrealische meisjes wel elders vinden ,volgens hun schreven die kinderen er juist een vredes boodschap, volgens mij niet en was het juist een Haatdragende boodschap, hevige discussies met het gevolg dat ik nu in hun ogen nu zelf zowat een "extremistiche Moslim"" ben.
Zo zie je maar wie neutraal probeert te blijven word van zelf wel eenhoek in gedrukt.
Feit is en blijft dat al die kindertjes het zelf niet verzinnnen de ouders zijn de schuldigen van het wederzijdse Haat ,die er aan bijde kanten al met de paplepel word ingegoten.

Al met al een droeve konstatering.

MaRiaH
11-08-06, 15:02
Geplaatst door polarbeer
Bedankt Morosian .

Ik had kennissen van mij er op geattenteerd, zij konden de foto,s van de Isrealische meisjes wel elders vinden ,volgens hun schreven die kinderen er juist een vredes boodschap, volgens mij niet en was het juist een Haatdragende boodschap, hevige discussies met het gevolg dat ik nu in hun ogen nu zelf zowat een "extremistiche Moslim"" ben.
Zo zie je maar wie neutraal probeert te blijven word van zelf wel eenhoek in gedrukt.
Feit is en blijft dat al die kindertjes het zelf niet verzinnnen de ouders zijn de schuldigen van het wederzijdse Haat ,die er aan bijde kanten al met de paplepel word ingegoten.

Al met al een droeve konstatering.

Zo gaat dat.

beiden partijen hanteren het principe: if you're not with us, you're against us.

Op de raketten werd geschreven: groeten aan nasrallah vanuit Israel.

Goodnight
11-08-06, 15:36
MaRiaH, kan je hebreeuws lezen/schrijven?

Is een interesse vraag.

Wat betreft de foto's errug triest dat kinderen op zo'n jonge leeftijd al met bepaalde idee-en te maken krijgen.

Ik ben ervan overtuigd dat Israel de kwaaddoener is, al is het alleen omdat ze in militair opzicht sterker zijn en zich gesteund voelen door die klote Bush.Maar dat kinderen opgevoed worden met een haat ( die ze op die leeftijd absoluut niet zelf ontwikkelen) vind ik verdrietig.It will never ends.

MaRiaH
11-08-06, 15:42
Geplaatst door Goodnight
MaRiaH, kan je hebreeuws lezen/schrijven?

Is een interesse vraag.

Wat betreft de foto's errug triest dat kinderen op zo'n jonge leeftijd al met bepaalde idee-en te maken krijgen.

Ik ben ervan overtuigd dat Israel de kwaaddoener is, al is het alleen omdat ze in militair opzicht sterker zijn en zich gesteund voelen door die klote Bush.Maar dat kinderen opgevoed worden met een haat ( die ze op die leeftijd absoluut niet zelf ontwikkelen) vind ik verdrietig.It will never ends.

Hai Goodnight,

Lang geleden..

Nee ik kan geen hebreeuws lezen..
het stond er in het engels op.
en ik heb foto's gezien waar het 'ondertiteld' werd.

Tis zeker triest dat kinderen ingezet worden in oorlog.
Of het nu gaat om raketten of andere wapentuig waarmee ze geconfronteerd worden.

Zo zal het inderdaad nooit stoppen. Weer een generatie naar de knoppen.

men leeft daar in totale oorlogspsychose, aan beiden zijden.
Het geeft eigenlijk alleen maar aan hoe ernstig de situatie is, want geen enkel normaal denkend mens zet zijn kinderen in voor oorlog.

Goodnight
11-08-06, 15:49
Ja, schrijven op maroc.nl is een enorm zwaar emotioneel gebeuren.Moet je af en toe van bijkomen.:D



Ik denk zelf dat de situatie een beetje over een komt met hetgeen wat jij op de andere topic over zelfmoordplegers zei:

Als je uitgehongerd bent, eet je zelfs je huisdier op.

Dat die mensen ( en dat geldt net zo voor de Israeliers) hun kinderen inzetten voor oorlog en hen opvoeden met de gevoelens die zij voelen heeft alles te maken met de situatie waar zij in zitten.

Ik ben ervan overtuigd dat er in ieder mens een monster huist en onder de 'juiste' omstandigheden zal die zich laten gelden.
Dat is bewezen in de WO2, in Sierra Leon ( waar men dader en slachtoffer tegelijk was) de Hutsi's en de Tutsi'e.

Als het nu in Nederland zou escaleren zou de aardige buurman met wie ik altijd een praatje maak in staat zijn om mij te offeren als hij zichzelf daarmee kan redden.

polarbeer
11-08-06, 15:50
Geplaatst door Goodnight
MaRiaH, kan je hebreeuws lezen/schrijven?

Is een interesse vraag.

Wat betreft de foto's errug triest dat kinderen op zo'n jonge leeftijd al met bepaalde idee-en te maken krijgen.

Ik ben ervan overtuigd dat Israel de kwaaddoener is, al is het alleen omdat ze in militair opzicht sterker zijn en zich gesteund voelen door die klote Bush.Maar dat kinderen opgevoed worden met een haat ( die ze op die leeftijd absoluut niet zelf ontwikkelen) vind ik verdrietig.It will never ends.

Wie de booswicht of de veroorzaker is niet relevant ,waar het mij om gaat is dat zolang er wederzijdse haat in word gepompt zal het nooit vrede kunnen worden in het MO en blijft er een kloof bestaan die naar mate het langer duurt steeds breder zal worden en op den duur zelfs overslaat op andere volken (voor zover het al niet het geval is ).

MaRiaH
11-08-06, 15:56
Geplaatst door Goodnight
Ja, schrijven op maroc.nl is een enorm zwaar emotioneel gebeuren.Moet je af en toe van bijkomen.:D



Ik denk zelf dat de situatie een beetje over een komt met hetgeen wat jij op de andere topic over zelfmoordplegers zei:

Als je uitgehongerd bent, eet je zelfs je huisdier op.

Dat die mensen ( en dat geldt net zo voor de Israeliers) hun kinderen inzetten voor oorlog en hen opvoeden met de gevoelens die zij voelen heeft alles te maken met de situatie waar zij in zitten.

Ik ben ervan overtuigd dat er in ieder mens een monster huist en onder de 'juiste' omstandigheden zal die zich laten gelden.
Dat is bewezen in de WO2, in Sierra Leon ( waar men dader en slachtoffer tegelijk was) de Hutsi's en de Tutsi'e.

Als het nu in Nederland zou escaleren zou de aardige buurman met wie ik altijd een praatje maak in staat zijn om mij te offeren als hij zichzelf daarmee kan redden.

Sad but true. Dat maakt oorlog zo smerig.
De moraal verdwijnt en zelfs kinderen worden ingezet.
Verklaarbaar allemaal, wel erg verdrietig.

Morosian
14-08-06, 16:03
Ik zie dat nu voor de tweede keer de foto's van de als terroristen uitgedoste Palestijnse kindertjes zijn verwijderd.

Is er een speciale reden dat dat gebeurt? Dat het niet in het beeld past dat maroc.nl over het MO naar buiten wil brengen?

Dat de censuur op dit forum behoorlijk selectief is wist ik, maar nu ben ik toch weer verbaasd.

Morosian
15-08-06, 08:27
Geplaatst door Morosian
Dat de censuur op dit forum behoorlijk selectief is wist ik, maar nu ben ik toch weer verbaasd.

Een fatsoenlijk reactie zou wel op zijn plaats zijn.

angkor
15-08-06, 10:16
Aangezien deze foto's uitsluitend een propaganda of anti-propaganda doel dienen zijn ze verwijderd.

Vooral schokkende foto's met een dergelijk doel hitsen discussies op en daar zijn we op dit forum NIET van gediend.

Dit is overigens een al jaren bestaand beleid hier, zodat bij verwijdering geen toelichting wordt verstrekt.

angkor/beheer.

Morosian
15-08-06, 12:09
Geplaatst door angkor
Aangezien deze foto's uitsluitend een propaganda of anti-propaganda doel dienen zijn ze verwijderd.

Pardon? Als je alle propaganda en anti-propaganda van dit forum wilt verwijderen, dan blijft er bitter weinig over.

Wie bepaalt trouwens wanneer iets propaganda is? Waarop wordt dat gebaseerd? Welke bronnen raadpleeg je daarvoor?


Vooral schokkende foto's met een dergelijk doel hitsen discussies op en daar zijn we op dit forum NIET van gediend.

Laat me niet lachen man, wat lul je nou toch? Foto's van kinderlijkjes zijn niet schokkend, maar foto's van jonge zelfmoordterroristjes wel?

De vertalibanisering van dit forum in optima forma.

polarbeer
15-08-06, 13:46
Geplaatst door Morosian
Pardon? Als je alle propaganda en anti-propaganda van dit forum wilt verwijderen, dan blijft er bitter weinig over.

Wie bepaalt trouwens wanneer iets propaganda is? Waarop wordt dat gebaseerd? Welke bronnen raadpleeg je daarvoor?



Laat me niet lachen man, wat lul je nou toch? Foto's van kinderlijkjes zijn niet schokkend, maar foto's van jonge zelfmoordterroristjes wel?*

De vertalibanisering van dit forum in optima forma.

*Weinig aandeze waarheid toe te voegen, m.a.w de partijdigheid DRUIPTer van af!
De afgang van de door schaap opgezette haat campagne ging over in een Blamage m.n voor het Palestijnse volk dat niet schuwt om zelfs baby,s en kleuters te betrekken in hun alles en niets ontziende indoctrinatie campagne .

note : ook de foto,s welke Israelische kinderen tonen die rakketten van HAAT dragense leuzen voorzien geld mijn zelfde mening voor!
Daar begon de betreffende topic over met de alles zeggende kop:
Zo voeden de ZIONISTEN hun kinderen op !
Terecht dat er nog 2x ergere foto,s werden gepubliseerd over de PALESTIJNSE schatjes , maar deze BLUNDER is met man en macht verduzzeld en verdraaid op de overbekende manier .
Uiteraard zijn de foto,s van de Israelische meisjes nog wel te zien.
:knipoog:

tr_imparator
15-08-06, 13:49
Geplaatst door Morosian





Als t beleid je niet bevalt, ga je toch naar een andere forum. Dus..


:zwaai:


p.s. neem je mpsje meteen mee..

polarbeer
15-08-06, 13:57
Geplaatst door tr_imparator
Als t beleid je niet bevalt, ga je toch naar een andere forum. Dus..


:zwaai:




p.s. neem je mpsje meteen mee..

Geld dat ook als je in land leeft waar je niks anders dan kan kankeren op het beleid ?
:denk:

Morosian
15-08-06, 13:59
Geplaatst door polarbeer
Uiteraard zijn de foto,s van de Israelische meisjes nog wel te zien.
:knipoog:

Misschien kan beheer nog even uitleggen hoe dat zit?

Morosian
15-08-06, 14:04
Geplaatst door tr_imparator
Als t beleid je niet bevalt, ga je toch naar een andere forum. Dus..


:zwaai:


p.s. neem je mpsje meteen mee..

Dit forum is veel te amusant - ik neem het vertalibaniseerde beleid voor lief.

En zonder onze mpsjes gaan wij nooit de deur uit.

polarbeer
15-08-06, 19:37
Geplaatst door Morosian
Dit forum is veel te amusant - ik neem het vertalibaniseerde beleid voor lief.

En zonder onze mpsjes gaan wij nooit de deur uit.

Ja daar heb je gelijk in het is echt amusant om te zien zoals sommige zich gelijk serpenten op een gloeiende plaat kronkelen om onder hun eigen opgezette waanzin uit te komen.

:D