PDA

Bekijk Volledige Versie : Doden na luchtaanval weeshuis Sri Lanka'



barfly
14-08-06, 22:06
COLOMBO - Een luchtaanval in het noorden van Sri Lanka heeft maandag zeker 43 meisjes in een weeshuis het leven gekost. De aanval zou zijn uitgevoerd door toestellen van de Srilankaanse luchtmacht, maakte de opstandelingenbeweging Tamil Tijgers bekend. Zeker zestig personen raakten gewond.

Volgens bronnen binnen het Srilankaanse leger hebben er luchtacties plaatsgehad. Uitlatingen over doelen en mogelijke slachtoffers deden de ingewijden niet.

De Tamil Tijgers beschuldigen de Srilankaanse regering er ook van een kerk te hebben beschoten waar burgers hun toevlucht hadden gezocht. Daarbij zouden zondagochtend zeker vijftien mensen zijn omgekomen. Minstens twintig anderen raakten ernstig gewond.

Bron: telegraaf (http://www.telegraaf.nl/buitenland/article48197581.ece)

Heb ik die hier nou gemist? Smerig oorloggeweld tegen kinderen?

Waarschijnlijk niet. Hoe triest het ook is.

Geen Mosilims en niet in de buurt van Israel...

observer
15-08-06, 09:31
mischien valt er een draai aan te geven, zijn er banden te vinden, heeft de sri lankaanse minister van defensie wel eens een israelische sinasappel gegeten ofzo

barfly
15-08-06, 13:32
Geplaatst door observer
mischien valt er een draai aan te geven, zijn er banden te vinden, heeft de sri lankaanse minister van defensie wel eens een israelische sinasappel gegeten ofzo

Tja sneu heh?

Als dit in Libanon of in de palestijnse gebieden was gebeurt dan hadden de notoire kudde hypocriete jankerds de een na de andere bijdrage geleverd om hun selectieve verontwaardiging uit te spreken.

Maarghoed volgens de regering van SriLnaka waren het allemaal kind soldaatjes in opleding :maf2:

Bron: www.nos.nl (http://www.nos.nl/nos/artikelen/2006/08/art000001C6C0416C6C15B3.html)

Witte78
15-08-06, 13:50
Hypocriet zou zijn dat je beweerd om elke wereld burger even veel te geven, maar undertussen palestijnen en libanezen belangrijker vinden.

Volgens mij komen de meeste mensen op deze site er eerlijk voor uit dat ze het conflict tussen de palestijnen+libanezen en israel belangrijker vinden dan de rest van de ellende op deze wereld.

Niet dat dat goed te praten is (volgens mij is het ook tegen de regels van het islamitisch geloof, maar gezien de geschriften zo onduidelijk zijn, kan je je daar vast vrij gemakkelijk uitlullen), maar hypocriet is het niet.

observer
15-08-06, 13:56
Geplaatst door barfly
Tja sneu heh?

Als dit in Libanon of in de palestijnse gebieden was gebeurt dan hadden de notoire kudde hypocriete jankerds de een na de andere bijdrage geleverd om hun selectieve verontwaardiging uit te spreken.

Maarghoed volgens de regering van SriLnaka waren het allemaal kind soldaatjes in opleding :maf2:

Bron: www.nos.nl (http://www.nos.nl/nos/artikelen/2006/08/art000001C6C0416C6C15B3.html) wat dacht je hiervan, de sri lankaanse overheid doet dit alleen omdat ze israel als voorbeeld heeft

barfly
15-08-06, 22:58
Geplaatst door Witte78
Hypocriet zou zijn dat je beweerd om elke wereld burger even veel te geven, maar undertussen palestijnen en libanezen belangrijker vinden.

Volgens mij komen de meeste mensen op deze site er eerlijk voor uit dat ze het conflict tussen de palestijnen+libanezen en israel belangrijker vinden dan de rest van de ellende op deze wereld.

Niet dat dat goed te praten is (volgens mij is het ook tegen de regels van het islamitisch geloof, maar gezien de geschriften zo onduidelijk zijn, kan je je daar vast vrij gemakkelijk uitlullen), maar hypocriet is het niet.

Ok, ik heb er inderdaad geen rekening mee gehouden dat Srilankanen en anderzins eigenlijk niet van toepassing is.

Dan is het inderdaad niet hypocriet. Discriminatoire wel natuurlijk.

Goodnight
15-08-06, 23:05
Geplaatst door barfly
Tja sneu heh?

Als dit in Libanon of in de palestijnse gebieden was gebeurt dan hadden de notoire kudde hypocriete jankerds de een na de andere bijdrage geleverd om hun selectieve verontwaardiging uit te spreken.


Bron: www.nos.nl (http://www.nos.nl/nos/artikelen/2006/08/art000001C6C0416C6C15B3.html)

Je wordt met de dag zieliger, verbitterde sneuerd.

Je doet niets anders dan hier de boel komen verzieken en constant iets op moslims aan te merken.

Ga iets aan je leven doen zieligerd, want het is duidelijk dat dat er niet beter op word.

Maar vind je het raar als je leven uit niets anders bestaat dan het maroc.nl forum terorriseren met berichten waarin je zogenaamd ( ahum) kritiek hebt op moslims.

Zelfs dat kan je niet op een normale manier doen low life.


Over selectieve verontwaardiging gesproken...tssss

barfly
15-08-06, 23:17
Geplaatst door Goodnight
Je wordt met de dag zieliger, verbitterde sneuerd.

Je doet niets anders dan hier de boel komen verzieken en constant iets op moslims aan te merken.

Ga iets aan je leven doen zieligerd, want het is duidelijk dat dat er niet beter op word.

Maar vind je het raar als je leven uit niets anders bestaat dan het maroc.nl forum terorriseren met berichten waarin je zogenaamd ( ahum) kritiek hebt op moslims.

Zelfs dat kan je niet op een normale manier doen low life.


Over selectieve verontwaardiging gesproken...tssss

Vind jij de kindjes in Qana ook zieliger dan die in Srilanka?

mark61
15-08-06, 23:23
Mama is boos.

Oeroeboeroe
15-08-06, 23:32
:moe: En ja hoor...het gaat weer over alles behalve Soedan.

mark61
15-08-06, 23:33
Geplaatst door Oeroeboeroe
:moe: En ja hoor...het gaat weer over alles behalve Soedan.

rot-op met die burgemeesters van je. :ego:

Oeroeboeroe
15-08-06, 23:35
Geplaatst door mark61
rot-op met die burgemeesters van je. :ego:

:D Je bedoelt die 20 burgemeesters die Nederland gaat opleiden bij wijze van endlösung voor het Darfur-vraagstuk?

barfly
15-08-06, 23:41
Geplaatst door mark61
Mama is boos.

Mjah, ik ben wel een beetje geschrokken. Als Goodnight al boos op me is dan heb ik ze wel bruin gebakken kennelijk...

mark61
15-08-06, 23:45
Geplaatst door Oeroeboeroe
:D Je bedoelt die 20 burgemeesters die Nederland gaat opleiden bij wijze van endlösung voor het Darfur-vraagstuk?

ja die. leer ze liever weggelopen geiten te vangen ofzo.

Oeroeboeroe
15-08-06, 23:45
Geplaatst door barfly
Mjah, ik ben wel een beetje geschrokken. Als Goodnight al boos op me is dan heb ik ze wel bruin gebakken kennelijk...

Als dit in Libanon of in de Palestijnse gebieden was gebeurd dan had de notoire kudde hypocriete jankerds de een na de andere bijdrage geleverd om zijn selectieve verontwaardiging uit te spreken. :D Maar daar gebeurt dit niet, dus je red jezelf maar.

mark61
15-08-06, 23:46
Geplaatst door barfly
Mjah, ik ben wel een beetje geschrokken. Als Goodnight al boos op me is dan heb ik ze wel bruin gebakken kennelijk...

Komt speciaal eruit om jou een draai om je oor te geven. Ga jij maar s in de hoek staan en nadenken over je zonden.

Oeroeboeroe
16-08-06, 00:04
Ok, kom er maar weer uit.

Wat heb je nu geleerd, barfly?

barfly
16-08-06, 00:22
Geplaatst door Oeroeboeroe
Ok, kom er maar weer uit.

Wat heb je nu geleerd, barfly?

Niks, sorrie.

Ik zal al die hypocriete selectieve smeerlappen blijven achtervolgen.

:ego: