PDA

Bekijk Volledige Versie : Neocons: Israël gaat niet ver genoeg



IbnRushd
15-08-06, 16:00
Neocons: Israël gaat niet ver genoeg

15 augustus 2006

WASHINGTON - Israël heeft zijn kans verkeken om Hezbollah knock-out te slaan. En het land kon ook maar beter meteen Syrië aanvallen. Dat vinden invloedrijke Amerikaanse neoconservatieven.

Een groot deel van de wereld oordeelt dat Israël veel te hard uithaalt in Libanon, maar Amerikaanse haviken verwijten de regering van de Israëlische premier Ehud Olmert slapheid. Israël werkt zichzelf daarmee in nesten, maar stelt ook de VS teleur, klinkt het. Voor veel neocons is het offensief tegen Hezbollah immers een onderdeel van de grote oorlog tegen het terrorisme. De uitschakeling van Hezbollah zou Iran treffen, een belangrijke tegenstander in die strijd.

„Hezbollah is vandaag de speerpunt van een agressief Iran dat belust is op kernwapens”, schreef Charles Krauthammer, een columnist van de Washington Post, vorige week. „Olmerts streven om een zuinige overwinning te behalen, brengt het succes in Libanon in gevaar, maar ook het Amerikaanse vertrouwen in Israël. Het espenblad Olmert lijkt er niets van te begrijpen.”

Grondoffensief

Krauthammer en andere Amerikaanse haviken nemen het de Israëlische regering kwalijk dat ze niet meteen al haar militaire middelen in de strijd heeft geworpen om voorgoed met Hezbollah af te rekenen. „Hezbollah kan alleen vernietigd worden door een grondoffensief”, schreef Jonah Goldberg, een columnist van het neoconservatieve lijfblad National Review, al in juli. „Als Israël dat niet doet, belandt het van de regen in de drup.”

Israël had meteen ook Syrië en Iran, de twee landen die Hezbollah groot hebben gemaakt, in het vizier moeten nemen, vinden sommige neoconservatieven. „Iran is misschien te ver weg voor Israël om meer mogelijk te maken dan een enkele aanval op nucleaire installaties”, schreef Max Boot van de Council of Foreign Relations, (...) maar Syrië is zwak en ligt naast de deur. Om zijn grenzen te beveiligen moet Israël ook het regime van president Bashir Assad treffen.”

Dat vindt ook Meyrav Wurmser, directeur van het neoconservative Hudson Institute Centre for Middle East Policy en de echtgenote David Wurmser, een topadviseur van de Amerikaanse vicepresident Dick Cheney. „Het probleem van Israël heet niet Libanon, het is Syrië en Iran”, schreef Wurmser in de National Review Online (NRO). „Israël mag zijn tegenstanders niet de kans geven het slagveld te kiezen - het moet de strijd naar hen dragen.”

Experts geloven dat de veelzeggende commentaren het standpunt weerspiegelen van de haviken in de Amerikaanse regering, die zich vooral in de omgeving van vicepresident Dick Cheney en minister van Defensie Donald Rumsfeld bevinden.

Bemiddelen

In Israël worden die adviezen niet op prijs gesteld. De regering in Jeruzalem was naar verluidt zwaar teleurgesteld toen VS eerder deze maand niet ingingen op haar vraag om te bemiddelen bij Syrië. De VS hadden hun internationaal gewicht kunnen inzetten. Op die manier had Damascus ertoe kunnen worden gebracht Hamas en Hezbollah te overtuigen de gevangen soldaten vrij te laten die de aanleiding vormden voor de recente vijandelijkheden. Maar de VS weigerden, en dat had waarschijnlijk te maken met de discussies tussen neoconservatieven en gematigden in de Amerikaanse regering.

In de Joodse gemeenschap in de VS is er nog meer kritiek op de neoconservatieve denkbeelden. Niet-Israëli’s die de gevolgen van hun adviezen niet ondervinden, kunnen zich maar beter niet opdringen als „kantoorgeneraals” in de oorlog die Israël voert, vindt Abraham Foxman. Foxman is de directeur van de Anti-Defamation League, een Amerikaanse organisatie die antisemitisme bestrijdt.

Bron: RefDag (nieuwsfeit.nl)

mark61
15-08-06, 16:36
Onvoorstelbare idioten. Ik twijfel nog of ze nou zo dom zijn, of zo kwaadaardig. Denk haast dat het eerste overweegt.

amaggaru
15-08-06, 17:39
Neocons zijn allesbehalve domme mensen. Hun standpunten zijn vooral in functie van $$$. Al de rest is daar ondergeschikt aan.

IbnRushd
15-08-06, 18:07
Amerika stopt wel ieder jaar zo'n 3.000.000.000 dollar in Israel. 60% gaat naar defensie (wapens e.d.). Amerika stopt zo'n bedrag beslist niet vanwege haar gulheid. Ik geloof dat er meer achter zit. Maar wat?

knuppeltje
15-08-06, 18:12
Geplaatst door mark61
Onvoorstelbare idioten. Ik twijfel nog of ze nou zo dom zijn, of zo kwaadaardig. Denk haast dat het eerste overweegt.

Kwaadwil?

amaggaru
15-08-06, 18:17
Dat geld is geen gift, maar een investering die ze dubbel en dik terug verdienen. Door dat geld hebben ze veel invloed op de Israëlische regering. Als ze een stevige voet in het Midden-Oosten hebben, hebben ze ook controle over de olie. Israël heeft al langer de wens om de kerncentrales in Iran plat te bombarderen, maar ze worden door de Amerikanen tegengehouden, enkel om de oliemarkt niet verder te destabiliseren en Saudi-Arabië te vriend te houden. Geld dus.

mark61
15-08-06, 23:28
Geplaatst door IbnRushd
Amerika stopt wel ieder jaar zo'n 3.000.000.000 dollar in Israel. 60% gaat naar defensie (wapens e.d.). Amerika stopt zo'n bedrag beslist niet vanwege haar gulheid. Ik geloof dat er meer achter zit. Maar wat?

Niks. Invloed joodse lobby. In feite is dat gedoe vreselijk slecht voor hun belangen.

mark61
15-08-06, 23:29
Geplaatst door knuppeltje
Kwaadwil?

Toch nog dommer dan kwaadwillend.

Oeroeboeroe
15-08-06, 23:37
Wordt het nou oorlog tussen de Satans en Iran ja of nee?

mark61
15-08-06, 23:53
Geplaatst door Oeroeboeroe
Wordt het nou oorlog tussen de Satans en Iran ja of nee?

Nee. Geen soldaten meer over, geen geld. Paar van die dure voetzoekers misschien. Maar dacht zelfs dat niet, hadden deze keer toch beloofd samen met VN te doen? Rusland China zeggen nono.

Oeroeboeroe
15-08-06, 23:56
Geplaatst door mark61
Nee. Geen soldaten meer over, geen geld. Paar van die dure voetzoekers misschien. Maar dacht zelfs dat niet, hadden deze keer toch beloofd samen met VN te doen? Rusland China zeggen nono.

En wat dacht je van het scenario dat Iran begint?

mark61
16-08-06, 00:03
Geplaatst door Oeroeboeroe
En wat dacht je van het scenario dat Iran begint?

Welnee, waarom, waaraan?

Iran heeft al in geen 2500 jaar meer een veroveringsoorlog gevoerd. Geen reden nu nog es te beginnen. En waar eigenlijk?

Oeroeboeroe
16-08-06, 00:06
Geplaatst door mark61
Welnee, waarom, waaraan?

Iran heeft al in geen 2500 jaar meer een veroveringsoorlog gevoerd. Geen reden nu nog es te beginnen. En waar eigenlijk?

Ik tast alleen maar af wat er nog in het vat zit volgens de experts en de Turrekologen van het land.

Laat ik een andere vraag stellen: werken ze aan een kernwapen in Iran, denk je?

mark61
16-08-06, 00:09
Geplaatst door Oeroeboeroe
Ik tast alleen maar af wat er nog in het vat zit volgens de experts en de Turrekologen van het land.

Laat ik een andere vraag stellen: werken ze aan een kernwapen in Iran, denk je?

Vast wel. Maar tgaat nog een halve eeuw duren. Heb geen prioriteit. Interne discussie, ws. veel tegenstanders.

Oeroeboeroe
16-08-06, 00:11
Geplaatst door mark61
Vast wel. Maar tgaat nog een halve eeuw duren. Heb geen prioriteit. Interne discussie, ws. veel tegenstanders.

O, ok.

Wanneer begint het voetballen weer?

mark61
16-08-06, 00:42
Geplaatst door Oeroeboeroe
O, ok.

Wanneer begint het voetballen weer?

Vanavond.

mark61
16-08-06, 00:43
Geplaatst door Marruecos
Ze zouden al die landen in het Midden-Oosten een hondertal kernkoppen met bijbehorende raketten moeten schenken. Da's de enige manier waarop er vrede in die regio zal ontstaan. Balanceren op een onevenwichtige basis is niet vol te houden.

Misschien toch makkelijker en bedrijfszekerder er eentje van zijn wapens te ontdoen.

mark61
16-08-06, 00:44
Geplaatst door Marruecos
Welk idee zou AHA(of hoe ze ook moge heten) samen met haar companen, de neocons, hebben bekokstoofd? Hoeveel van deze crisis kunnen we haar in de schoenen schuiven?

Je zou haast denken dat je der wat overschat. Maar knallen maar op die windmolen.

Maarten
16-08-06, 05:20
Geplaatst door Oeroeboeroe
Wordt het nou oorlog tussen de Satans en Iran ja of nee?

Denk aan de herverkiezing van Bush in 2009. Gezien zijn resultaten met de War on Terror, gaat hij dat mogelijk verliezen.
En de republikeinse agenda (Rebuilding America's defenses) over beheersing van het MO is er ook nog.
Wat gaat ie dus doen?
Misschien het enige wat hij kan: oorlog voeren, en wel op een strategisch moment.
Er zal zeer veel verzet tegen zijn. Maar stel dat hij met een boel retoriek een oorlog tegen Syrie begint, en het er op lijkt, dat de winst binnen handbereik is, op het moment waarop de verkiezingen er zijn, dan lukt dat misschien.
Je weet nooit hoe gek die Republikeinen zijn. Maar misschien zien ze het als enige kans.
Wat ze dan nodig hebben is een aanleiding, een paar maanden eerder.

Oeroeboeroe
16-08-06, 08:33
Geplaatst door Maarten
Denk aan de herverkiezing van Bush in 2009.

Volgens mij is Bush al bezig aan zijn tweede termijn en is dat het maximum in de VS.

Maarten
16-08-06, 10:55
Geplaatst door Oeroeboeroe
Volgens mij is Bush al bezig aan zijn tweede termijn en is dat het maximum in de VS.

Oeps!... wat formuleer je dat trouwens netjes.. Eindelijk maak ik eens een foutje (ahem) en is er niemand die met 4 dwangbuizen komt aanrennen.
Maar voor het verhaal maakt het niet uit. De republikeinen willen winnen, en dan wordt het dus een Bushbeleid-kloon die gepromoot wordt.
áls ze het op die manier zouden doen dus.. De kans lijkt me niet groot, maar anderzijds denken ze misschien niet anders te kunnen winnen.

Oeroeboeroe
16-08-06, 12:06
Geplaatst door Maarten
Oeps!... wat formuleer je dat trouwens netjes.. Eindelijk maak ik eens een foutje (ahem) en is er niemand die met 4 dwangbuizen komt aanrennen.

Ach...zelfs in het geval dat je daadwerkelijk zou lijden aan een narcistische persoonlijkheidsstoornis o.i.d. is het weinig hoogstaand/zinvol om je daar in ieder priksel op te wijzen.

Het gek verklaren van anderen is vaak vooral bedoeld om het eigen normaal zijn aan te tonen.

Voor de goede orde: het vorenstaande wil natuurlijk niet zeggen dat ik de inhoud van al je posts onderschrijf.

Sallahddin
16-08-06, 13:02
Geplaatst door IbnRushd
Neocons: Israël gaat niet ver genoeg

15 augustus 2006

WASHINGTON - Israël heeft zijn kans verkeken om Hezbollah knock-out te slaan. En het land kon ook maar beter meteen Syrië aanvallen. Dat vinden invloedrijke Amerikaanse neoconservatieven.

Een groot deel van de wereld oordeelt dat Israël veel te hard uithaalt in Libanon, maar Amerikaanse haviken verwijten de regering van de Israëlische premier Ehud Olmert slapheid. Israël werkt zichzelf daarmee in nesten, maar stelt ook de VS teleur, klinkt het. Voor veel neocons is het offensief tegen Hezbollah immers een onderdeel van de grote oorlog tegen het terrorisme. De uitschakeling van Hezbollah zou Iran treffen, een belangrijke tegenstander in die strijd.

„Hezbollah is vandaag de speerpunt van een agressief Iran dat belust is op kernwapens”, schreef Charles Krauthammer, een columnist van de Washington Post, vorige week. „Olmerts streven om een zuinige overwinning te behalen, brengt het succes in Libanon in gevaar, maar ook het Amerikaanse vertrouwen in Israël. Het espenblad Olmert lijkt er niets van te begrijpen.”

Grondoffensief

Krauthammer en andere Amerikaanse haviken nemen het de Israëlische regering kwalijk dat ze niet meteen al haar militaire middelen in de strijd heeft geworpen om voorgoed met Hezbollah af te rekenen. „Hezbollah kan alleen vernietigd worden door een grondoffensief”, schreef Jonah Goldberg, een columnist van het neoconservatieve lijfblad National Review, al in juli. „Als Israël dat niet doet, belandt het van de regen in de drup.”

Israël had meteen ook Syrië en Iran, de twee landen die Hezbollah groot hebben gemaakt, in het vizier moeten nemen, vinden sommige neoconservatieven. „Iran is misschien te ver weg voor Israël om meer mogelijk te maken dan een enkele aanval op nucleaire installaties”, schreef Max Boot van de Council of Foreign Relations, (...) maar Syrië is zwak en ligt naast de deur. Om zijn grenzen te beveiligen moet Israël ook het regime van president Bashir Assad treffen.”

Dat vindt ook Meyrav Wurmser, directeur van het neoconservative Hudson Institute Centre for Middle East Policy en de echtgenote David Wurmser, een topadviseur van de Amerikaanse vicepresident Dick Cheney. „Het probleem van Israël heet niet Libanon, het is Syrië en Iran”, schreef Wurmser in de National Review Online (NRO). „Israël mag zijn tegenstanders niet de kans geven het slagveld te kiezen - het moet de strijd naar hen dragen.”

Experts geloven dat de veelzeggende commentaren het standpunt weerspiegelen van de haviken in de Amerikaanse regering, die zich vooral in de omgeving van vicepresident Dick Cheney en minister van Defensie Donald Rumsfeld bevinden.

Bemiddelen

In Israël worden die adviezen niet op prijs gesteld. De regering in Jeruzalem was naar verluidt zwaar teleurgesteld toen VS eerder deze maand niet ingingen op haar vraag om te bemiddelen bij Syrië. De VS hadden hun internationaal gewicht kunnen inzetten. Op die manier had Damascus ertoe kunnen worden gebracht Hamas en Hezbollah te overtuigen de gevangen soldaten vrij te laten die de aanleiding vormden voor de recente vijandelijkheden. Maar de VS weigerden, en dat had waarschijnlijk te maken met de discussies tussen neoconservatieven en gematigden in de Amerikaanse regering.

In de Joodse gemeenschap in de VS is er nog meer kritiek op de neoconservatieve denkbeelden. Niet-Israëli’s die de gevolgen van hun adviezen niet ondervinden, kunnen zich maar beter niet opdringen als „kantoorgeneraals” in de oorlog die Israël voert, vindt Abraham Foxman. Foxman is de directeur van de Anti-Defamation League, een Amerikaanse organisatie die antisemitisme bestrijdt.

Bron: RefDag (nieuwsfeit.nl)



Dankzij de neoconservatieven in de VS en Israel zijn de dagen van deze laatste wel geteld als deze zo doorgaat!!!....

Maarten
16-08-06, 14:20
Geplaatst door Oeroeboeroe Ach...zelfs in het geval dat je daadwerkelijk zou lijden aan een narcistische persoonlijkheidsstoornis o.i.d. is het weinig hoogstaand/zinvol om je daar in ieder priksel op te wijzen.
Zeker niet als het helemaal nooit ergens mee toegelicht wordt, of er niet de minste toespeling is op waar het over zou gaan. Dat gedoe komt dus uit een de roddelboedel. Ze moeten íets dus krijg je dat. (het is overigens een makkie: Wie niet voldoende schrijft “ik vind”, die verwijt je arrogantie, en wie het wel doet, narcisme. Vooral die joodse kliek is goed in dit soort dingen. Die moeten wel, die hebben vaak niets anders om hun zaak mee te maken.)

Het gek verklaren van anderen is vaak vooral bedoeld om het eigen normaal zijn aan te tonen.
Als je er zelf niet middenin zit, dan kun je nooit weten of zoiets ergens over gaat of niet. Er staat nergens bij “Dit is Waar”, wel? Maar ik weet zelf wel wat ik doe en waarom, en degene aan wie ik schrijf meestal ook. Maar dat kun je niet zien.

Voor de goede orde: het vorenstaande wil natuurlijk niet zeggen dat ik de inhoud van al je posts onderschrijf.
DAT valt me nou van je tegen! :D Ik kan het namelijk NIET hebben, wanneer er IEMAND IETS niet van me voor de volle 100% onderschrijft! :hihi: Maar als de Weg, de Waarheid, en het Leven sta ik toch meestal wel open voor de traagheid van anderen bij het onderkennen daarvan. (wou je het zo ongeveer ingelijst hebben? :D) Maar goed, back to business..
(voor de goede orde: je kunt enkel per regel of post bedenken wat je waardeert, toch?)

Spoetnik
16-08-06, 15:46
Geplaatst door Sallahddin
Dankzij de neoconservatieven in de VS en Israel zijn de dagen van deze laatste wel geteld als deze zo doorgaat!!!....

En de dagen van het midden-oosten.

H.P.Pas
16-08-06, 15:57
Geplaatst door Spoetnik
En de dagen van het midden-oosten.

Ik tip op de dagen van de neocons.

Hawa
16-08-06, 16:30
Als je steeds maar kan onderdrukken en de boel kan manipuleren,waar geen journalist zijn ei kwijt kan: wanwege die lobby;waar alles wat je mededeelt,anti-semitisme is, dan vraag ik mij af, hoelang
je kan onderdrukken dan!
Iedereen heeft zolangzamerhand wel internet, waar je die hele shit kan onderzoeken, en dan wet je wel wie hier liegt en de zaken behartigt.
Jammer voor al die slachtoffers,die doden,maar komt tijd dat weer rustig gaat worden, en die lobby andere talen spreekt.
Als Achmadinejad,al een kunstlobby in leven heeft geroepen,met allerlei cartoons die anti-semities zijn, dan heeft Israel zelf daar aandeel in, die LOBBY dan...Niet die Israelische mensen die in Israel wonen en ook wel weten, dat dit niet langer kan......
Zoals wij ook denken dat dit gewoon niet langer kan....
Maar die wapenwedlopen ook niet!
Wij zijn mensen,overal vandaan,waarom haten!
Haten waarom!
Voor die klote politieke geouwehoer,mijzelf op brandstapel zetten, voor wereldvrede! Kom in Hemel! OOk dat nog! Is hier geen Hemel dan, of Paradijs!
Wat een gelul allemaal! Geld voor mijzelf doodmaken! Heerlijk! Wat een hemelse vrede zal er dan heersen! Wat een gehersenspoel!
Wees vrij. Doe wat je zelf wil! Ben je iets schuldig dan! Aan al die despoten die niet denken,nouja denken aan geld,is zelfde hoor als je loverboy bent,en meisjes onderdrukt,en afmaakt!
Zielige mensen, echt zielige despoten,gewoon rampzalige politiek, die iedereen probeert uitelkaar te drijven! Niet doen! Blijf jezelf. En de rest! Flikker toch gauw op! Stelletje slavendrijvers, stelletje vrouwen haters, stelletje niks van doen,druk maken om niks.....Doejezelf......!
:motorzaag

Sallahddin
16-08-06, 18:54
Geplaatst door Spoetnik
En de dagen van het midden-oosten.



De wereld gaat naar de klote vanwege die war-party(neocons),ik wed en hoop op een internationaal coalitie van onderdrukten om de dictatorship en imperialisme van America & co. tegen te gaan!!!
Weerstand & verzet in alle mogelijke vormen is the answer!!!!


Check even : de tegenpool van mainstream media bijv.:
www.antiwar.com

www.counterpunch.com

or the Islamic resistance in Lebanon:
www.ghaliboun.net

click op English om de English versie te checken!!!

Sallahddin
16-08-06, 20:10
Geplaatst door Marruecos
Interessante links. Waarvoor dank.


Graag gedaan hoor!

super ick
17-08-06, 08:15
Geplaatst door IbnRushd
Amerika stopt wel ieder jaar zo'n 3.000.000.000 dollar in Israel. 60% gaat naar defensie (wapens e.d.). Amerika stopt zo'n bedrag beslist niet vanwege haar gulheid. Ik geloof dat er meer achter zit. Maar wat?

Simpel.
De wapens dichtbij de olie. Macht.

super ick
17-08-06, 08:20
Geplaatst door mark61
Welnee, waarom, waaraan?

Iran heeft al in geen 2500 jaar meer een veroveringsoorlog gevoerd. Geen reden nu nog es te beginnen. En waar eigenlijk?

Dit werkt veel beter. Je bewapend in een buurland de Hezbollah tot de tanden. Zo gijzel je met minimale inspanning een heel land.

In Irak gaat het ook de goede kant op. De Amerikanen gaan daar weg en de Sjiieten zijn in de meerderheid.

De Sjiieten doen op het vlak van macht goede zaken momenteel in het M.O.
Gelukkig is het een vreedzaam volk dat op een vreedzame manier in Allah geloofd dus hoeven de Soenieten zich geen zorgen te maken.
De toekomst van het M.O. ziet er goed uit.

mark61
17-08-06, 09:44
Geplaatst door super ick
Dit werkt veel beter. Je bewapend in een buurland de Hezbollah tot de tanden. Zo gijzel je met minimale inspanning een heel land.

Vzv dit van Iran komt heeft het te maken met hun kernprogramma.


In Irak gaat het ook de goede kant op. De Amerikanen gaan daar weg en de Sjiieten zijn in de meerderheid.

Oh vertel, ik heb dat heuglijke nieuws nog niet gehoord.

Iig, jij verbeeldt je een sji'itische 5e colonne. Zo knus is dat allemaal niet.

Hawa
17-08-06, 15:45
Bedankt ook voor informatie.
Het koekje van eigen moraal syndroom,die fascisten hype,die overal zegeviert,en Mohamadinejad al een expositie heeft,ter evenwicht door die schokkerende MOhammed hypes,die wereld in midden-oosten deed schudden!
Als je naar de beelden kijkt,naar al die informatie op die site,dat zie je in Nederland niet eens. Men laat liever links liggen,zo links liggen dat je andere kant van medaille niet ziet als burger van Nederland.
In Nederland hebben we geen Al-Jazeera die je vrij kan zien,je moet speciaal voor betalen en al die andere midden-oosten zenders die op schotels zijn,die worden door nazies platgebombardeerd.
Democratieen zijn voor vrije menigsuiting,maar helaas doet men aan sensuur. Vooral op de t.v. Op de radio wordt het wel goed toebelicht,je hebt daar onze schrijver in LIbanon,verstrikt geraakt in die oorlog. Hij wilde nog een boek schrijven,hoe heet hij ook al weer? Abdelkader Benali,uit Marokko!
Nieuws,is het nieuws die maar wil zien. Wat je eruit haalt,waarop meningeen ook gehersenspoeld worden door eenmening,geen andere mening is niet toegestaan..
Maar wat er in Libanon heeft plaatsgevonden kent geen woorden, heeft geen pas ook,is zo onrechtvaardig als het maar kan.
Zowaar Condoleesa Rice met snorretje rondloopt,die handen die vooruit steken als nazie-despoot!
Het westen en amerika zijn slimme volk, maar ze zien hun eigen splinter niet in die grote Balk,van hun eigen opgezette terreur......
Nu is midden-oosten fascisme,zegt Bush!
Amerika is allang fascisme in terreur en macht, die leveren aan dictators,zoals Saddam Hoessein,om tegen Iran te vechten(hoeveel doden dan wel niet,en die kindsoldaten in Iran die over die mijnenvelden heenlopen(tapijt gelegt door Amerika) en gelijk als matelaar worden geheiligt! Familie krijgt veroeding voor,worden geheiligt,wordt men in Nederland ook geheiligt als je vecht voor fascisme...(onderwerping aan westen,niet denken aan wijsheden die men daar loutert) Zie die mensen dan in Iran,die weduwen die rouwen,om hun zonen!
Al die moeders op de hele wereld hebben die zelfde pijn! Die pijn die nooit weg gaat,de volgende pijn staat al weer voor de deur.
Een schaamteloze strijd tussen volkeren die wijsheid in pacht hebben,die oude culturen zijn,zo oud aan wereld die ook vredelievend,kunstzinnige vooruitstrevende,en vooral in overleveringen,door engelen gebracht...Waar zijn die Engelen dan! Zie je ze,boven je hoofd zweeft een onbemand vliegtuigje(made in Amerika)
Het zoemt in mijn oren!
Van boven af gezien
ziet hij alles.
Ik doe mijn werk,
ik pluk en pluk
mijn geluk kan niet meer stuk
in ga trouwen!

Mijn hoofd klapt uitelkaar.......
mijn benen........
waar zijn mijn benen.
Mama.....?
Mama.....?
Ik zit in boze droom...
Mama.....?
Mama.....?
Mijn hoofd klapt uitelkaar,
doe stoppen dan.......
stop die lawaai....
Mijn oren......
Ohhhhhhhhhhhhhh
Mijn hoofd......
benen....
Mama.......?

ieperkaas
17-08-06, 16:20
Pure chaos dat verhaal van Hawa.

En wie zijn de meesters van de chaos ?

Juist: de zionisten !

En welke meester dient Hawa dus ?

Onder de goede inzenders worden 2000 lijken verloot.

De islamitische wereld zal zijn hersens moeten gebruiken om dit soort jankerij te kunnen analyseren en trotseren.

Maar dat doen ze gelukkig al en zelfs met 1,000,000 doden zullen ze nog de overwinning claimen. Welke overwinning is dat dan ? De overwinning van de geest, niets meer en niets minder. Geen slavendom maar vrijheid !

En daar hebben ze 200% gelijk in.

Zo, dat was weer even een jank-analyse.

super ick
17-08-06, 21:10
Geplaatst door mark61
Vzv dit van Iran komt heeft het te maken met hun kernprogramma.



Oh vertel, ik heb dat heuglijke nieuws nog niet gehoord.

Iig, jij verbeeldt je een sji'itische 5e colonne. Zo knus is dat allemaal niet.

Hoezo niet? Sjiieten zijn toch Islamieten en Islam is toch love?

ieperkaas
17-08-06, 21:13
Geplaatst door super ick
Hoezo niet? Sjiieten zijn toch Islamieten en Islam is toch love?

simplist !

Olive Yao
17-08-06, 23:21
Geplaatst door ieperkaas
De islamitische wereld (...)
Maar dat doen ze gelukkig al en zelfs met 1,000,000 doden zullen ze nog de overwinning claimen. Welke overwinning is dat dan ? De overwinning van de geest, niets meer en niets minder. Geen slavendom maar vrijheid !
Overwinning waarop? Waar resulteert die in? Slavernij onder wie? Vrijheid waartoe?

ieperkaas
18-08-06, 00:08
Geplaatst door Olive Yao
Overwinning waarop? Waar resulteert die in? Slavernij onder wie? Vrijheid waartoe?

Mevrouwtje het vragenuurtje,

ik zal nog 1 keer mijn best doen om je achterlijke vragen te beantwoorden.

Denk jij nou werkelijk dat het niet de bedoeling is van US-sie en UK-kie om die Irakezen voor de komende 100 jaar als slaven te behandelen ?

Oh, het gaat op een moderne manier hoor, via een trust-fund voor de olieopbrengsten van Irak, beheerd door US-sie en UK-kie.

Om nog wat schulden van Saddam af te lossen aan vriendje Koeweit, Zover ik weet ongeveer 400 miljard dollar.

Even een grote bek van die Irakezen en ... trust-fundje blokkeren.

Julien
18-08-06, 00:51
Geplaatst door Sallahddin
,ik wed en hoop op een internationaal coalitie van onderdrukten om de dictatorship en imperialisme van America & co. tegen te gaan!!!
Weerstand & verzet in alle mogelijke vormen is the answer!!!!


Ik ben geen fan van de VS en Bush (zoals vele Fransen ook), maar ff serieus: welk land zou jij liever als supermacht zien dan? Vergeet niet dat welk land dan ook zich arrogant zal gedragen en imperalistische trekjes zal krijgen. Dat zijn namelijk de nadelen van een supermacht zijn. Het is altijd gebeurd; of je nou naar de Romeinen kijkt, de Ottomanen, de Fransen of de Perzen.

Zie je liever china over de wereld heersen? Nou ik niet, daarmee vergeleken zijn de Amerikanen in de Abu Graib nog lieverdjes.. India? Met hun oorlog tegen de moslims in Pakistan (en ook behoorlijk pro-Israel), een Europees land?

Julien
18-08-06, 01:21
Geplaatst door ieperkaas
WAF, WRAAF, WOEF ... Baasje, hier is mijn riempje, mag ik nou eindelijk eens buiten tegen een boompje gaan plassen ?

JULIEN.... ! .... ZIT !

En niet kwijlen op het tapijt, ... ja ... hij is braaf.

Wat een slavendenken zeg.

En dat lekkere teefje van de buren hoef je niet te dekken omdat je gecastreerd bent.

(psychisch gesproken dan)


WRAAAAAF !

gaat alles goed met je gestoorde imbeciel??

en maak nou eens je punt sukkel want ik snap niet wat er niet klopt met wat ik zeg.

ieperkaas
18-08-06, 03:11
Geplaatst door Julien
gaat alles goed met je gestoorde imbeciel??

en maak nou eens je punt sukkel want ik snap niet wat er niet klopt met wat ik zeg.

:o Da's echt erg als je het niet begrijpt.

Dan valt het ook niet uit te leggen aan je

vooruit dan maar weer,

jij vraag aan ons om ons baasje te kiezen, denk jij soms dat we allemaal hondjes in jouw kennel zijn ?

En als je het nou nog nie begrijpt ...

dan ben jij de gestoorde imbeciel EN sukkel.

PUNT => .

ieperkaas
18-08-06, 03:21
Geplaatst door Qaiys
:hihi: :haha:

Latertje he ?

:D

Julien
18-08-06, 10:55
Geplaatst door ieperkaas
:o Da's echt erg als je het niet begrijpt.

Dan valt het ook niet uit te leggen aan je

vooruit dan maar weer,

jij vraag aan ons om ons baasje te kiezen, denk jij soms dat we allemaal hondjes in jouw kennel zijn ?

En als je het nou nog nie begrijpt ...

dan ben jij de gestoorde imbeciel EN sukkel.

PUNT => .

zucht :moe: jij bent blijkbaar te stom om dit te begrijpen. Ik ben tenminste realistisch, in tegenstelling tot jij. Maar speciaal voor spuit 11 leg ik het nog een keer uit:

De wereld kent altijd een supermacht. Dat is altijd al zo geweest, en dat zal zo altijd blijven. Nu zegt Sallahdin dat er een grote coalitie moet komen tegen de dictatoriale en imperialistische VS. Dan stel ik hem de vraag welke supermacht hij dan liever zou hebben. En dan zul je gauw tot de conclusie komen dat er niet zoveel betere keus is.
Dat wil niet zeggen dat je slaafs achter de VS moet lopen ( iets wat ik totaal niet doe), maar ik denk dat de VS toch 1 van de minst kwade mogelijkheden is.

En zou je voortaan normaal kunnen discussieren? Op de man spelen en domme vergelijkingen met een hond maken is erg laag. Ik zou je eigenlijk bij beheer moeten melden, maar dat is iets wat ik niet zo snel doe.

Julien
18-08-06, 10:57
Geplaatst door Qaiys
:hihi: :haha:

sodra iemand bij jou dergelijke opmerkingen maakt is de wereld te klein :slapen:

Qaiys
18-08-06, 12:02
Geplaatst door Julien
En zou je voortaan normaal kunnen discussieren? Op de man spelen en domme vergelijkingen met een hond maken is erg laag. Ik zou je eigenlijk bij beheer moeten melden, maar dat is iets wat ik niet zo snel doe.

Vind ik ook, het is een belediging voor een hond om met jou vergeleken te worden.

Julien
18-08-06, 12:10
Geplaatst door Qaiys
Vind ik ook, het is een belediging voor een hond om met jou vergeleken te worden.

ja hoor, op de man spelen kun je als geen ander. je hoeft me echt niet te vergelijken met je moeder hoor.

Sallahddin
18-08-06, 12:41
Geplaatst door Hawa
Bedankt ook voor informatie.
Het koekje van eigen moraal syndroom,die fascisten hype,die overal zegeviert,en Mohamadinejad al een expositie heeft,ter evenwicht door die schokkerende MOhammed hypes,die wereld in midden-oosten deed schudden!
Als je naar de beelden kijkt,naar al die informatie op die site,dat zie je in Nederland niet eens. Men laat liever links liggen,zo links liggen dat je andere kant van medaille niet ziet als burger van Nederland.
In Nederland hebben we geen Al-Jazeera die je vrij kan zien,je moet speciaal voor betalen en al die andere midden-oosten zenders die op schotels zijn,die worden door nazies platgebombardeerd.
Democratieen zijn voor vrije menigsuiting,maar helaas doet men aan sensuur. Vooral op de t.v. Op de radio wordt het wel goed toebelicht,je hebt daar onze schrijver in LIbanon,verstrikt geraakt in die oorlog. Hij wilde nog een boek schrijven,hoe heet hij ook al weer? Abdelkader Benali,uit Marokko!
Nieuws,is het nieuws die maar wil zien. Wat je eruit haalt,waarop meningeen ook gehersenspoeld worden door eenmening,geen andere mening is niet toegestaan..
Maar wat er in Libanon heeft plaatsgevonden kent geen woorden, heeft geen pas ook,is zo onrechtvaardig als het maar kan.
Zowaar Condoleesa Rice met snorretje rondloopt,die handen die vooruit steken als nazie-despoot!
Het westen en amerika zijn slimme volk, maar ze zien hun eigen splinter niet in die grote Balk,van hun eigen opgezette terreur......
Nu is midden-oosten fascisme,zegt Bush!
Amerika is allang fascisme in terreur en macht, die leveren aan dictators,zoals Saddam Hoessein,om tegen Iran te vechten(hoeveel doden dan wel niet,en die kindsoldaten in Iran die over die mijnenvelden heenlopen(tapijt gelegt door Amerika) en gelijk als matelaar worden geheiligt! Familie krijgt veroeding voor,worden geheiligt,wordt men in Nederland ook geheiligt als je vecht voor fascisme...(onderwerping aan westen,niet denken aan wijsheden die men daar loutert) Zie die mensen dan in Iran,die weduwen die rouwen,om hun zonen!
Al die moeders op de hele wereld hebben die zelfde pijn! Die pijn die nooit weg gaat,de volgende pijn staat al weer voor de deur.
Een schaamteloze strijd tussen volkeren die wijsheid in pacht hebben,die oude culturen zijn,zo oud aan wereld die ook vredelievend,kunstzinnige vooruitstrevende,en vooral in overleveringen,door engelen gebracht...Waar zijn die Engelen dan! Zie je ze,boven je hoofd zweeft een onbemand vliegtuigje(made in Amerika)
Het zoemt in mijn oren!
Van boven af gezien
ziet hij alles.
Ik doe mijn werk,
ik pluk en pluk
mijn geluk kan niet meer stuk
in ga trouwen!

Mijn hoofd klapt uitelkaar.......
mijn benen........
waar zijn mijn benen.
Mama.....?
Mama.....?
Ik zit in boze droom...
Mama.....?
Mama.....?
Mijn hoofd klapt uitelkaar,
doe stoppen dan.......
stop die lawaai....
Mijn oren......
Ohhhhhhhhhhhhhh
Mijn hoofd......
benen....
Mama.......?


Graag gedaan hoor!

Check's even : www.Islamicity.com site van American Muslims!!!

Gebruik Google search voor deze site:Al Quds(al quds alarabi) van de bijna enige integer daily Arabish krant uit Londen op 1 na :Al hayat ook gevestigd in Londen !
en in zeer minder mate :
www.arabtimes.com site van American Arabs!!!

www.christiansciencemonitor.com wel vremd dat ik deze er bij haal maar toch "balanced" op de ideologish tintje na!

Er zijn er nog tal van andere interessate sites maar die heb ik nou niet bij de hand,een ander keer dan!
Gelukkig hebben wij Internet ,die mainstream media lees ik al lang niet meer!



P.S.:God protect me from my friends ,my ennemies ?: i take care of that!


Ik droom er van ,wed & hoop vooraal op massal regime-changes in de heel Arabishe & Moslim werelden via coups -d'etats of anders ,maak me niets uit!
:domestic ennemies uitschakelen eerst!....en in de plaats echte Islamitishe gekozen leiders!

ieperkaas
18-08-06, 13:13
Geplaatst door Julien
zucht :moe: jij bent blijkbaar te stom om dit te begrijpen. Ik ben tenminste realistisch, in tegenstelling tot jij. Maar speciaal voor spuit 11 leg ik het nog een keer uit:

Dank je wel


De wereld kent altijd een supermacht. Dat is altijd al zo geweest, en dat zal zo altijd blijven.

Mijn Heer schetst even de randvoorwaarden voor mijn mogelijke keuzes, en dat tot het eind der tijden,
Poeh, ... knap hoor ! geen enkele fantasie, typisch een slaaf. geen fantasie en geen eigen keuzevrijheid.
Dat recht op zelfbeschikking, geldt zeker niet meer ?

De enige supermacht die er altijd is geweest is God, Allah of hoe je die ook noemt of interpreteert.
En dat zal altijd zo blijven, al heeft ie niet zo vaak de tijd om even een bakkie koffie met ons te komen drinken.



Nu zegt Sallahdin dat er een grote coalitie moet komen tegen de dictatoriale en imperialistische VS.

Daar heeft ie gelijk in en Amerika zal uiteindelijk een kleuter met een waterhoofd blijken te zijn.


Dan stel ik hem de vraag welke supermacht hij dan liever zou hebben.

En da's nou pas een achterlijke reaktie, op dat strategische voorstel van Sallahdin.

Hij heeft het over een coalitie tegen Amerika en jij biedt hem meteen een nieuw baasje aan ?

Of bedoel jij soms dat Amerika eigenlijk aan het hoofd zou moeten staan van een coalitie om zichzelf op te blazen?
Dat kan jj toch niet met goed fatsoen van jouw baasje eisen ?

Kromkakel dus !


En dan zul je gauw tot de conclusie komen dat er niet zoveel betere keus is.

Ah, je weet al wat de conclusie is ?
Tsja. dat kan ook niet anders met al dat voorspellende vermogen van je.


Dat wil niet zeggen dat je slaafs achter de VS moet lopen ( iets wat ik totaal niet doe), maar ik denk dat de VS toch 1 van de minst kwade mogelijkheden is.

Typische slavenpraat ...

Natuurlijk hoef je niet aan een riempje te lopen,.... WRAAAAF !



En zou je voortaan normaal kunnen discussieren? Op de man spelen en domme vergelijkingen met een hond maken is erg laag.

Normaal ?

Als dat impliceert dat ik jouw soort kromkakel moet accepteren, liever niet.
Geen zelfbeschikking zonder weerbaarheid.

De vergelijking met slaafse h_o_n_d_e_n gaat volledig op en is dus literair verantwoord.


Geplaatst door Qaiys
Vind ik ook, het is een belediging voor een hond om met jou vergeleken te worden.

Niks aan toe te voegen.


Ik zou je eigenlijk bij beheer moeten melden, maar dat is iets wat ik niet zo snel doe.

Eigenlijk zou je me bij beheer moeten melden enuuuh ...
Doe dat voortaan wat sneller, want nou is het te laat.

Meld ze voor de volledigheid ook even je eigen reaktie, waaronder ...

- gestoorde imbeciel
- sukkel
- stom
- niet realistisch
- spuit 11


Nog wat uitleg:

Jij valt het recht op zelfbeschikking aan, met alles wat in je genen zit, Als China over een aantal jaren de nieuwe superpower is, dan lopen je kinderen daar achteraan. Sterker nog, als de hele wereld islamitisch is, word jij onmiddelijk muslim. Maar in tegenstelling tot jou bestrijd ik alle aanvallen op ...

+ zelfbeschikking
+ weerbaarheid
+ menselijke waardigheid en integriteit.

Dat komt door mijn vrije geest !
Maar ik heb daarbij natuurlijk enige prioriteiten.



groetjes

P.S. mijn literaire stijl is blijkbaaar niet aan jou besteed.

... en verander voor het gemak even dat 'Egalite' boven je
icon in ... 'realistische slaaf', da's veel duidelijker.

Of bedoel je misschien: 'egalite voor mij' is 'een riempje voor jou' ?

WOEF WOEF WAF WRAAAAF !

Sallahddin
18-08-06, 13:25
Geplaatst door Julien
Luister eens misselijk ventje,

ik kom hier om HEEL NORMAAL te duscussieren, met argumenten.. kijk maar naar mijn eerste post hier:



Dan krijg ik een beledigende en provocerende reactie van spuit 11 van dit forum Ieperkaas:



Waarop jij lacht, en ik dan dus ook weer reageer MET ARGUMENTEN, zonder op de man te spelen.
Dan opeens ga jij mij vergelijken als lager dan een hond.

En als ik wat terug zeg, dan ga je janken?

Luister eens vies varken dat je bent. Jij bent hier begonnen, samen met ieperkaas, om mij uit te schelden dan moet je er niet gek van opkijken dat ik wat terugzeg.






Hou's op mensen ....jullie lijken net kinderen!!!....GROW-UP!!!
Fatsoenlijk communiceren en discussieren of ...wegwezen ...en ergens anders gaan spelen!!!
Jullie verzieken het voor anderen!!!

Qaiys
18-08-06, 13:26
Geplaatst door Julien
Hou je mond over ethiek sukkel. Want jij bent begonnen met schelden en bent dus de ZWAKSTE schakel. Blijkbaar had ik je te pakken met mijn argumenten, want het enige wat je terugzei was gescheld. Dus jij hebt nu geen recht van spreken meer. Ik scheld je terug omdat jij begonnen bent met schelden.


Nee ik eet (haast ) nooit varken, en aangezien je mij lager dan een hond noem (waarmee je mij beledigt), noem ik jou iets waardoor ik jou beledig.. varken dus.

Volgens mij ben je niet goed bij je hoofd. Ik heb je nergens uitgescholden. Ik daag je uit om in de discussies die wij nu hier hebben om aan te tonen dat ik je uitgescholden heb. Je woede laat je doldraaien en toont je ware gezicht, je hebt geen respect voor moeders.

ieperkaas
18-08-06, 13:28
Geplaatst door Sallahddin
Hou's op mensen ....jullie lijken net kinderen!!!....GROW-UP!!!
Fatsoenlijk communiceren en discussieren of ...wegwezen ...en ergens anders gaan spelen!!!
Jullie verzieken het voor anderen!!!

Mea culpa, mea maxima culpa.

wanneer gaan we die coalitie van je oprichten ?

Sallahddin
18-08-06, 13:49
Geplaatst door ieperkaas
Mea culpa, mea maxima culpa.

wanneer gaan we die coalitie van je oprichten ?



Sooner than later hoop ik !...maar daar zal je geen deel van uitmaken denk ik (niet geschikt) unless you behave ,ok???....just kidding ,wise guy!

P.S.:just ignore insults & ignorants ...take it easy !!!

ieperkaas
18-08-06, 13:55
Geplaatst door Sallahddin
Sooner than later hoop ik !...maar daar zal je geen deel van uitmaken denk ik (niet geschikt) unless you behave ,ok???....just kidding ,wise guy!

P.S.:just ignore insults & ignorants ...take it easy !!!

Niemand kan mij beledigen, dat is nou eenmaal het voordeel van mijn vrije geest.

Overigens staat mijn geschiktheid niet ter discussie, want mijn wapens zullen nooit ter beschikking staan van jouw coalitie.

Ik heb mijn eigen manier om strijd te voeren en jij voldoet absoluut niet aan de maatstaven om wie z'n leider dan ook te zijn, of uberhaupt mijn geschiktheid te beoordelen.

WRAAAAF ...
(not just kidding, I mean it !)

Julien
18-08-06, 13:55
Geplaatst door ieperkaas
1. Ik heb het juist helemaal niet over oorlog,ik haat oorlog.
2. oorlog komt van mensen die niet vrij zijn (de eeuwige soldaat, en altijd de soldaat van een ander, nooit van zichzelf)
3. aanwezigheid: kort of lang, da's een kwestie van tijdrek volgens Einstein
4. Je vindt de VS geen verderfelijk land, maar je wil wel een coalitie oprichten tegen die dictatoriale staat ? Nog meer kromkakel dus.
5. De VN staat voor IMPOTENT !, maar 't is het enige wat we momenteel hebben.

WRAAAF DUS !

Nog maar een keer ...

Wanneer gaan we die coalitie van je oprichten ?

ik heb het niet over een utopia, ik heb het over de realiteit van vandaag.. en ik ben dus GEEN voorstander van een coalitie tegen de VS, maar ik vind dat we wel kritisch moeten blijven en zodra de VS over de scheef gaat (zoals in Irak), dan moet er wat tegen gedaan worden (jammer genoeg zijn landen als Frankrijk alleen niet machtig genoeg om zo'n oorlog te blokkeren)

Sallahddin
18-08-06, 14:13
Geplaatst door Julien
ik heb het niet over een utopia, ik heb het over de realiteit van vandaag.. en ik ben dus GEEN voorstander van een coalitie tegen de VS, maar ik vind dat we wel kritisch moeten blijven en zodra de VS over de scheef gaat (zoals in Irak), dan moet er wat tegen gedaan worden (jammer genoeg zijn landen als Frankrijk alleen niet machtig genoeg om zo'n oorlog te blokkeren)



Open your eyes ,baby:
Check even : www.antiwar.com en:


www.counterpunch.com

Beiden American sites !!!

ieperkaas
18-08-06, 14:15
Geplaatst door Sallahddin
Shit...ik heb een vergissing gemaakt :ik dacht dat ik Julien "aan de lijn had" ,dus ....
En...you got no sense of humor whatsoever,pity & shame on you ,little loser!

You're not worth a reaction anyway,sorry ,the truth does hurt! ....ik maak uitzondering bij deze!!!!

Helemaal in de war :D

Julien
18-08-06, 14:15
Geplaatst door Sallahddin
Open your eyes ,baby:
Check even : www.antiwar.com en:


www.counterpunch.com

Beiden American sites !!!

ja.. en dus?

Olive Yao
21-08-06, 21:04
Qaiys op z'n best heeft gevoel voor humor.

Mag kennelijk niet van beheer (als het tenminste beheer is dat die posts heeft weggehaald). Het gekke is, dat Qaiys dan weer wel zulke posts mag plaatsen:


Geplaatst door Qaiys
Vind ik ook, het is een belediging voor een hond om met jou vergeleken te worden.

Toen-ie nog Zwarte Schaap was, had-ie Ich bin ein Tokkie met dat lugubere plaatje van dat Feijenoord jongetje. Briljant. :haha:

ieperkaas
22-08-06, 07:49
Waar zijn al die leuke filmpjes nou gebleven ?

't was gewoon kunstzinnige humor.

Ik HAAAAT censuur.

Hawa
22-08-06, 15:57
Even een kleine reactie hierop: uit NRC-ma.21-08-06;van Erik Mispelblom Beyer..

- Steeds wannneer een oplossing moet worden gezocht voor weer een crisis in het Midden-Oosten valt op dat daarbij alle aandacht uitgaat naar de directe aanleiding,terwijl achtergronden uit het verder weg liggende verleden buiten beschouwing blijven.In de huidige crisis wordt wel gesproken over de acties van Hezbollah(opgericht 1982) en het niet uitvoeren van resolutie 1559(ontwapening van Hezbollah), maar niet over de BEZETTING VAN DE PALESTIJNSE GEBIEDEN, en het NIET UITVOEREN DOOR ISRAEL VAN DE CRUCIALE RESOLUTIE 242(van 1969 - terugtrekking van Israel tot op de grenzen van 1967) EN NOG TIENTALLEN RESOLUTIES.
Bij de stichting van Israel werden de PALESTIJNEN, die in VREDE MET DE JODEN IN HET LAND LEEFDEN, daaruit met geweld en verlies van alles wat zij bezaten verdreven.
Vervolgens worden zij al decennia lang bezet onder voortdurende schending van internationale rechtsregels en mensenrechten. Duizenden doden,postuum als "terroristen" vogelvrij verklaard,10.000 gevangenen,een deels geannexeerd,deels verknipt en geruineerd land en algehele verpaupering zijn het resultaat. Het Palestijns gezag,(corrupt,maar wel bereid Israel te erkennen) werd door de bezetter stelselmatig ondermijnd.

Alles overziende rijst de vraag of Israel werekelijk vrede wil met dien verstande dat het ook bereid is daaraan pijnlijke consequenties te verbinden(nerderzettingen)of dat het,door het scheppen,van steeds meer voldongen feiten,voor alles de gedachte van Groot Israel tracht te verwezenlijken. Als het eerste het geval is,dan is praten en het doen van concessies de enig begaanbare weg. PROBEREN BRUGGEN TE BOUWEN IN PLAATS VAN MUREN. NIET ONDER DE SUPERVISIE VAN DE VS(volstrekt ongeloofwaardig),noch onderling(extreem ongelijke krachtsverhoudingen) maar met hulp van een werkelijk onpartijdige instantie.

ieperkaas
22-08-06, 19:45
Geplaatst door Hawa
Even een kleine reactie hierop: uit NRC-ma.21-08-06;van Erik Mispelblom Beyer..

- Steeds wannneer een oplossing moet worden gezocht voor weer een crisis in het Midden-Oosten valt op dat daarbij alle aandacht uitgaat naar de directe aanleiding,terwijl achtergronden uit het verder weg liggende verleden buiten beschouwing blijven.In de huidige crisis wordt wel gesproken over de acties van Hezbollah(opgericht 1982) en het niet uitvoeren van resolutie 1559(ontwapening van Hezbollah), maar niet over de BEZETTING VAN DE PALESTIJNSE GEBIEDEN, en het NIET UITVOEREN DOOR ISRAEL VAN DE CRUCIALE RESOLUTIE 242(van 1969 - terugtrekking van Israel tot op de grenzen van 1967) EN NOG TIENTALLEN RESOLUTIES.
Bij de stichting van Israel werden de PALESTIJNEN, die in VREDE MET DE JODEN IN HET LAND LEEFDEN, daaruit met geweld en verlies van alles wat zij bezaten verdreven.
Vervolgens worden zij al decennia lang bezet onder voortdurende schending van internationale rechtsregels en mensenrechten. Duizenden doden,postuum als "terroristen" vogelvrij verklaard,10.000 gevangenen,een deels geannexeerd,deels verknipt en geruineerd land en algehele verpaupering zijn het resultaat. Het Palestijns gezag,(corrupt,maar wel bereid Israel te erkennen) werd door de bezetter stelselmatig ondermijnd.


Goed analyse, helemaal mee eens.

En nou komt het belachelijke:


[/B]
Alles overziende rijst de vraag of Israel werekelijk vrede wil met dien verstande dat het ook bereid is daaraan pijnlijke consequenties te verbinden(nerderzettingen)of dat het,door het scheppen,van steeds meer voldongen feiten,voor alles de gedachte van Groot Israel tracht te verwezenlijken. Als het eerste het geval is,dan is praten en het doen van concessies de enig begaanbare weg. PROBEREN BRUGGEN TE BOUWEN IN PLAATS VAN MUREN. NIET ONDER DE SUPERVISIE VAN DE VS(volstrekt ongeloofwaardig),noch onderling(extreem ongelijke krachtsverhoudingen) maar met hulp van een werkelijk onpartijdige instantie. [/B]

WAT EEN ROOKGORDIJN WEER !

Bruggen bouwen ipv muren ... ACH, wat klinkt dat weer mooi en symphatiek. Hij lijkt wel een onpartijdige instantie. Maar wie wordt de onpartijdige instantie ?

De zionisten erkennen geen enkele andere instantie dan zichzelf. Ze hebben nooit anders gedaan dan de hele wereld aan hun laars te lappen. De schrijver beweert dat zelf ook met zijn resoluties regeltjes.

Dat is de AARD van het beestje.

Dat is de AARD van het zionisme.

De post ondesrschrijft het morele failliet van de Israelische staat eens en te meer.

Dus nou de zionisten verloren hebben, moeten de Palestijnen concessies doen ?

De meeste nederzettingen postuum goedkeuren ?

Nee, eerst zullen de zionisten moeten erkennen dat ze FOUT zaten, verschrikkelijk FOUT en daarna moeten ze dat land opheffen en vergiffenis vragen. De Engelsen zullen ook hun geschiedenis moeten erkennen en zeker ook vergiffenis moeten vragen.

Zeiden wij tegen Duitsland, ach hou dat stukje van Frankrijk maar, want je hebt er zo hard je best voor gedaan ?

Nee, want WIJ zijn trotse volkeren, WIJ willen onze spullen terug (en liefst een beetje meer). WIJ weten wat winnen is, NIET wat verliezen is. Verliezen en compromissen sluiten met de aggressor, dat kennen WIJ niet.

Maar dat vinden we wel goed genoeg voor die Palestijnen, want dat zijn natuurlijk GEEN trotse mensen. Eigenlijk bestonden ze voor 1967 niet eens. Nietwaar ? Meneer Mispelblom ?

De koekoek roept je.

Ze vechten al meer dan 60 jaar tegen die zionisten. Nooit zullen ze dat opgeven. Israel heeft zijn kansen gehad en minachtend naast zich neer gelegd. Meer kansen verdienen ze niet. Zelfs de othodoxe Joden zijn het niet met meneertje Mispelblom eens.

OPHEFFEN DAT LAND !

Hij zegt dat men de geschiedenis vergeet, maar hij vergeet 'm zelf.

Zijn geschiedenis begint blijkbaar in 1967.

Maar die van de UN gaat nog wat verder terug en die van de volkerenbond nog verder en de mijne nog veel verder.

Mispelblom is de zoveelste leugenaar met een zwoele stem die de vermoeide mensen op zijn hand probeert te krijgen.

Geen vrede zonder gerechtigheid !

Geen compromis zonder erkenning van de geschiedenis !

Dus: geen enkel compromis

WEG MET DE STAAT ISRAEL

En ik herhaal nog een zin uit een andere post van me, vergeet die vooral niet te lezen:

Wie na de opheffing van de staat Israel zich nog een keer op de Joden zou willen gaan wreken vindt mij dan als verdediger v/d Joden op zijn pad.

Maar geen onduidelijkheid:

WEG MET DE ZIONISTEN STAAT !

super ick
23-08-06, 08:01
Geplaatst door ieperkaas
Wie na de opheffing van de staat Israel zich nog een keer op de Joden zou willen gaan wreken vindt mij dan als verdediger v/d Joden op zijn pad.


Grootheidswaanzin :ninja2:

ieperkaas
23-08-06, 08:04
Geplaatst door super ick
Grootheidswaanzin :ninja2:

Kleinheidswaanzin

Hawa
23-08-06, 14:30
Grootheidswaanzin !

Ik ga je iets uitleggen.
Hier is bijvoorbeeld de Iraanse dichter Mohammed Reza Abdul-Malikian,die zijn "Brief naar Huis" schrijft vanaf het Ahwaz-Khorramshar oorlogsfront waar twaalfjarigen zelfmoodaanvallen leidden op de Iraaanse prikkeldradversperringen..

Hier aan ons front,
Liggen ze overal rondgestrooid,onze offergiften,
Hun macht groter dan de golven van de Karun.
Bewonder hier de kinderen,de oude mannen
Die ernaar hunkeren de mijnenvelden in te gaan.
Zichtbaar voor iedereen.

Hier zit iets beangestings in, maar in 1914 schrijft Hodgson(engeland in midden-oosten) in deze trant:

Zonen van mij,gegrepen zijn jullie
Door de lokroep van de oorlog
..Geen klacht verlaat jullie gepantserde lippen
om verlies en falen,pijn en dood.

Maar tegen 1916 hadden onze oorlogsdichters maar al te goed begrepen hoe verderfelijk de oorlog was. Abdul-Malikian schreef bovenstaande regels na nog veel meer oorlogsjaren. Hij was zijn geloof niet kwijtgeraakt.Kwam dat omdat hij vocht om zijn eigen land te verdedigen of omdat islam bij een gelovige geen twijfel dudt? Of was het misschien omdat een gedicht in Iran wordt verondersteld iets heiligs te zijn,woorden die eerder spiritueel bedoeld zijn dan prikkelend? In het westen moet een gedicht ons kunnen ontroeren - simpel patriottisme en geloof waren niet voldoende voor Sassoons en Robert Graves(engelse dichters in 1914-15-16-17 tijden)(mandaat overheersingen) in midden-oosten.
Zouden zij niets iets meer hebben gezegd dan Abdul-Malikian? Tenslotte was deze oorlog in de acht jaren die volgden op Saddam invasie(vriend van Amerika,vechten tegen islamitische staat van Khomeiny) van 22 september 1980 een oorlog geweest waarin zowel gifgas als raketaanvallen waren ingezet,de ergste gruwel van de Eerste Wereldoorlog en een van de in potentie meest angstaanjagende wapens uit de Tweede:
Toen in in The Independent voor de eerste keer iets had geschreven over deze "stagnatie in de groei naar volwassenheid" in het gedicht van Abdul-Malikian en de verderfelijkheid van oorlog waarmee het latere werk van de Britse oorlogsdichters was doortrokken,ontving ik een lange,tot nadenken stemmende brief van een Britse moslim. Als ik de Iraanse beweegredenen en veerkracht wilde doorgronden,schreef Zainab Kazim,dan moest ik eerst de betekenis van de zevende eeuwse Slag van Kerbala begrijpen:
Ik denk dat ik geen ongelijk heb als ik stel dat de Iraniers zich- over het algemeen-bewust waren van een goed inzicht hadden in de gruwelen van de oorlog voordat zij betrokken raakten bij het Iran-Irak bloedbad.Ik denk dat, globaal gesproken,de sjiieten veel meer kijk hebben op de realiteit van het martelaarschap dan de niet gemiddelde niet sjiiet.Ik herinner mij dat ik ooit heb geprobeerd de tragedie van Kerbala uit te leggen aan mijn Britse vrienden op school en hoe verbaasd ik toen was over hun reacties.Tenslotte had ik me allang een visuele voorstelling gemaakt van Baby Ali Asghar met een pijl in zijn hals,Abbas met zijn afhehakte armen.Akbar met een speer door zijn borst en Hussain,die ieder lichaam in zijn armen nam,er bittere tranen over weende alvorens het terug te dragen naar de tenten(..) Ik had mij al een vorrstelling gemaakt van de vrouwen van imam Hussains familie die door de bazzars werden geleid na het verlies van zoveel dierbaren en die zich openlijk uitspraken tegen de leiders. Ik ben opgegroeid met deze historische verhalen en het was en is nog altijd een deel van mij.De meeste sjieeten zijn zich zeer wel bewust van de prijs die je misschien zult betalen voor je principes(....)
Robert Fisk,de grote beschavingsoorlog(het drinken van de gifbeker,blz.383,384.)
Nog een ontroerend gedicht van Ali Babcholi:
He,kijk daar eens!
Ik kan hem met mijn eigen blinde ogen zien.
Zie je hem ook?
Het is de oude Shir Mohammed van de kust bij Nachlestan
De zon weerkaatst op zijn musket.
(..)Ik heb hem met mijn iegen blinde ogen gezien.
En die oude Shir Mohammed zei tegen me:
"Ik kom mijn geweer planten
In plaats van tarwe en gerst
Op mijn land van dadels.
blz.385....

Kijk super ick! Is dit alles grootheidswaanzin? Begrijp je geschiedenislessen nu eens goed. Hoeveel jaren zijn deze mensen wel niet misdrogen,in oorlogen meegesleept,en nu nog steeds,en hoe.....
Daarom zegt Ieper de pieper weg met die Zionisten staat.....
Achmadinejad,die aangeeft dat die staat nooit bestaan heeft,en wil dat ze maar gaan verhuizen ergens anders heen,heeft die man gelijk of geen gelijk,als je na geschiedenis kijkt. Hezbollah(1982) is door die zelfde zionisten in leven geroepen,alleen al door hun manipulieve gedrag.En vergeet even niet hoeveel levens de moslimsbevolking hebben verloren door die imperialisten! En de Koerden,die aan de grenzen van beide landen altijd slachtoffers waren,gifbommen en mijnen,en bommen met verrijkt uranium,waar al die kleine moslims kindjes leiden, en nog steeds leiden,geen water ,geen electriciteit,niks!
En wij als angsthazen maar roepen,dat deze mensen terroristen zijn?
Het is te schandelijk om dit te gaan geloven,en nog te schandelijker zijn de christelijke fundamentalisten in Amerika,die geld sturen naar die joden,ommaar die Palestijnen te knechten,en dan,met die ******ogen,denken dat zijn uitverkoren volk moeten en zullen zijn, ook tenkoste van die joodsevolk in Israel....
De christenen hier in Europa hebben er aan mee geholpen om die joodse mensen te doen verdelgen,in holocaust!
En de volgende holocausten zijn ook allang weer geweest,Bosnie! Hoeveel doden welniet! Europa!
Europa moet eens koers zetten in een beleid dat niemand en dan ook niemand buffers wil toelaten aan die grens!
Ik denk! Als wij als Europeanen hier mee instemmen,de derde wereldoorlog,tengunste van die klote zionisten,die hun broedervolk,al jarenlang het bloed onder nagels heeft weggehaald,en maar zeiken tegen Achmadinjad,en daar wel een bom op willen gooien.
Dat is precies hetzelfde wat in geschiedenis heeft plaatsgevonden!
Wanneer gaan ogen open dan!

ieperkaas
23-08-06, 14:36
't is weer een geweldig verhaal,

en wat nu ?

Henb JIJ een oplossing ?

Of ben je alleen maar aan het janken.
omdat de zionisten het aan het verliezen zijn.

't is iets teveel kromtaal wat mij betreft.

ik zie geen enkele richting in je betoog.

Hawa
23-08-06, 15:41
't is weer een geweldig verhaal,

en wat nu ?

Henb JIJ een oplossing ?

Of ben je alleen maar aan het janken.
omdat de zionisten het aan het verliezen zijn.

't is iets teveel kromtaal wat mij betreft.

ik zie geen enkele richting in je betoog.

Geef jij dan aan hoe het moet! Moet Israel maar in zee verdwijnen? Zoiets?
Maar ik heb wel een oplossing,de enigste oplossing,om die hele klotezooi daar,weer te stabiliseren,en dat is?
Israel moet gaan verhuizen naar Amerika,vooral die zionisten,die nooit geen vrede willen,en denken dat hun idee,hun zionistische gedachtengoed(uitspraak van Pim fortuin) die hun eigen medemens beledigen en ook nog discrimineren die moeten het land uit.
De rest kan gewoon blijven en open grenzen samenstellen in samenspraak met Palestijnen en opbouwen en achterstanden inhalen die nooit zijn weggelegd voor hun mede broeders en zusters.
En een groot excuus aanbieden,en dat iedereen verantwoordelijk moet zijn voor die land,waar iedereen kan leven,zowaar het geschiedde!!
Iedereen die maar denkt dat zijn/of haar geloof meer inhoud biedt dan menig ander geloof moet verdwijnen,en vertrekt maar naar land van fabelen.
Men gaat die oeroude teksten maar eens lezen,hoe het nu zit.
Weetje! Je zal weer denken die Hawa is echt wel gek,maar ik droomde,voor die oorlog uit. Ik droomde zo zwaar! Zo vreselijk! Ik droomde dat er een dier in de fik stond. Een Lam! Een Geit! Een Kalf!
Het was geen Geit. Ik weet niet precies,het was een Kalf of het was een Lam.
Ik bedacht mij niet,ik smeet een emmer water over,waarin nog houtblokken inzaten over die Fenix,en nog een emmer water,het bluste niet gelijk!
En daar staat dan een verbrandde Kalf,Lam! Ik was echt bang! Ik begreept die droom niet. Ik dacht ik ga dood,ik ben ziek! Heel erg ziek! Dit is waarschuwing naarmijzelf!
En toen brak die oorlog uit. Israel-Libanon. Nog een keer,en toen wist ik het. Het aanbidden van die Gouden Kalf,waarop Mozes de tafelen neersmeet voor die ondankbaren.
Ja ondankbaar volk! Zij heeft niks geleerd,met haar arrogantie,zowaar het staat vermeld in koran en ook in bijbel!
Maar deze droom is een waarschuwing naar wereld,waar wereld mee bezig is,waar zij maar mee doorgaan,met hun hetze tegen islam geloof.
In Nederland,echt ik hou mijn hart vast,Wilders met zijn partij van de vrijheid. En dan die Marco Pastoors die met zijn wiebel benen staat in interieur van wijlen Pim Fortuin.
Die hele hetze tegen islam,boezemt mij een rare angst aan,er is geen Nedrlandse beleid meer die ingrijpt en veroordeeld naar al die gestapo technieken die vooral in randsteden plaastvinden.
Al die prominente politici kiezen de voorkeur te verdwijnen uit gezichtsveld,wie blijft nu over dan,om zekerheid te bieden in deze zoionistische/ameikaanse hype,om koers te volgen,die voor ons land afschrikwekkend is?
Ik hoor die Wouter Bos nieteens,die al die voorkeurstemmen heeft gekregen van moslimbevolking. IK hoor hem nergens, ik hoor alleen maar die verschrikkelijke politici als Wilders en Pastors.
Wilders gaat van Joods-Christelijke traditie! Ook zo fascitsche als maar kan,die Pastors,ook met zijn wiebel benen,met zijn griezelige kop.
Ik maak mij zorgen.
Maar Europese Unie moet gewoon respectvol met Achmadinjead omgaan.Niet hem,als president van Iran,lastigvallen,met onze eisen.
Die eisen van ons, zijn altijd al met twee maten!
Ik denk dat we elkaar wel meer te bieden hebben,dan duimschroeven aanleggen,dat pikt Achmadinjad echt niet meer.
Dat zie je wel in die expositie,waarin antisemitisme wordt ten toongesteld. En terecht! een verkeerd woord over de joden, en je vervalt al in antisemitisme! Een lachertje,een waardeloze hype!
Hoe moeten wij dan noemen die anti-hype tegen islam! Kijk dan naar al die Amerikaanse films,Lawrence of Arabia,wat een verbastering van vredelievende volkeren die als barbaren tentoongesteld zijn,en wij als westerse mens gindoctrineerd zijn.
Elke cultuur heeft wel bloed aan zijn handen,in verleden,natuurlijk,veel bloed,maar kan je dat vergelijken die link naar deze tijden?
In die tijden van vroeger was het nog man tegen man. Maar die vergelijking gaat niet meer op,vooral niet als je kijkt naar Palestina,die vecht tegen agressor Israel,die alle wapens inzetten van Amerikaanse makelaardij,waaraan die Zionisten zelf ook nog bommetjes maken,en op Palestijnen smijt.
En daar hoor je niks over! Je hoort allen maar over vervelende kinderen die niet luisteren,die de vrede in de war sturen. Dat horen wij elke dag,of zien we elke dag uit die klote t.v.
Nu is Frankrijk aanzet,terwijl Italie maar buffer moet vormen(Musolinie),achja,(Frankrijk,vichie bewind in Syrie) achja!
Engeland ziet men liever gaan dan komen(irak,mandaat gebied) Duitsland,wil ook al niet(achwaar....fascisme....)...
Al die Europenanen,Amerikanen,moeten zo snel mogelijk Midden-Oosten verlaten. Zo snel mogelijk!
Arabische landen,maar vooral die landen die in schrikbewind verkeren,moeten handen ineen slaan en koers volgen op hun eigen manier,islamstaat! Niks mis mee!
Dat is in mijn ogen de enigste oplossing,culturen,moet je koesteren,laten,zowaar ik individu kan zijn, en kan zeggen wat ik maar wil zeggen.
Maar dat wil zeggen en maar kunnen zeggen,is nog geen vrede! Inscha Allah!!

super ick
23-08-06, 16:26
Geplaatst door Hawa
't is weer een geweldig verhaal,

en wat nu ?

Henb JIJ een oplossing ?

Of ben je alleen maar aan het janken.
omdat de zionisten het aan het verliezen zijn.

't is iets teveel kromtaal wat mij betreft.

ik zie geen enkele richting in je betoog.

Geef jij dan aan hoe het moet! Moet Israel maar in zee verdwijnen? Zoiets?
Maar ik heb wel een oplossing,de enigste oplossing,om die hele klotezooi daar,weer te stabiliseren,en dat is?
Israel moet gaan verhuizen naar Amerika,vooral die zionisten,die nooit geen vrede willen,en denken dat hun idee,hun zionistische gedachtengoed(uitspraak van Pim fortuin) die hun eigen medemens beledigen en ook nog discrimineren die moeten het land uit.
De rest kan gewoon blijven en open grenzen samenstellen in samenspraak met Palestijnen en opbouwen en achterstanden inhalen die nooit zijn weggelegd voor hun mede broeders en zusters.
En een groot excuus aanbieden,en dat iedereen verantwoordelijk moet zijn voor die land,waar iedereen kan leven,zowaar het geschiedde!!
Iedereen die maar denkt dat zijn/of haar geloof meer inhoud biedt dan menig ander geloof moet verdwijnen,en vertrekt maar naar land van fabelen.
Men gaat die oeroude teksten maar eens lezen,hoe het nu zit.
Weetje! Je zal weer denken die Hawa is echt wel gek,maar ik droomde,voor die oorlog uit. Ik droomde zo zwaar! Zo vreselijk! Ik droomde dat er een dier in de fik stond. Een Lam! Een Geit! Een Kalf!
Het was geen Geit. Ik weet niet precies,het was een Kalf of het was een Lam.
Ik bedacht mij niet,ik smeet een emmer water over,waarin nog houtblokken inzaten over die Fenix,en nog een emmer water,het bluste niet gelijk!
En daar staat dan een verbrandde Kalf,Lam! Ik was echt bang! Ik begreept die droom niet. Ik dacht ik ga dood,ik ben ziek! Heel erg ziek! Dit is waarschuwing naarmijzelf!
En toen brak die oorlog uit. Israel-Libanon. Nog een keer,en toen wist ik het. Het aanbidden van die Gouden Kalf,waarop Mozes de tafelen neersmeet voor die ondankbaren.
Ja ondankbaar volk! Zij heeft niks geleerd,met haar arrogantie,zowaar het staat vermeld in koran en ook in bijbel!
Maar deze droom is een waarschuwing naar wereld,waar wereld mee bezig is,waar zij maar mee doorgaan,met hun hetze tegen islam geloof.
In Nederland,echt ik hou mijn hart vast,Wilders met zijn partij van de vrijheid. En dan die Marco Pastoors die met zijn wiebel benen staat in interieur van wijlen Pim Fortuin.
Die hele hetze tegen islam,boezemt mij een rare angst aan,er is geen Nedrlandse beleid meer die ingrijpt en veroordeeld naar al die gestapo technieken die vooral in randsteden plaastvinden.
Al die prominente politici kiezen de voorkeur te verdwijnen uit gezichtsveld,wie blijft nu over dan,om zekerheid te bieden in deze zoionistische/ameikaanse hype,om koers te volgen,die voor ons land afschrikwekkend is?
Ik hoor die Wouter Bos nieteens,die al die voorkeurstemmen heeft gekregen van moslimbevolking. IK hoor hem nergens, ik hoor alleen maar die verschrikkelijke politici als Wilders en Pastors.
Wilders gaat van Joods-Christelijke traditie! Ook zo fascitsche als maar kan,die Pastors,ook met zijn wiebel benen,met zijn griezelige kop.
Ik maak mij zorgen.
Maar Europese Unie moet gewoon respectvol met Achmadinjead omgaan.Niet hem,als president van Iran,lastigvallen,met onze eisen.
Die eisen van ons, zijn altijd al met twee maten!
Ik denk dat we elkaar wel meer te bieden hebben,dan duimschroeven aanleggen,dat pikt Achmadinjad echt niet meer.
Dat zie je wel in die expositie,waarin antisemitisme wordt ten toongesteld. En terecht! een verkeerd woord over de joden, en je vervalt al in antisemitisme! Een lachertje,een waardeloze hype!
Hoe moeten wij dan noemen die anti-hype tegen islam! Kijk dan naar al die Amerikaanse films,Lawrence of Arabia,wat een verbastering van vredelievende volkeren die als barbaren tentoongesteld zijn,en wij als westerse mens gindoctrineerd zijn.
Elke cultuur heeft wel bloed aan zijn handen,in verleden,natuurlijk,veel bloed,maar kan je dat vergelijken die link naar deze tijden?
In die tijden van vroeger was het nog man tegen man. Maar die vergelijking gaat niet meer op,vooral niet als je kijkt naar Palestina,die vecht tegen agressor Israel,die alle wapens inzetten van Amerikaanse makelaardij,waaraan die Zionisten zelf ook nog bommetjes maken,en op Palestijnen smijt.
En daar hoor je niks over! Je hoort allen maar over vervelende kinderen die niet luisteren,die de vrede in de war sturen. Dat horen wij elke dag,of zien we elke dag uit die klote t.v.
Nu is Frankrijk aanzet,terwijl Italie maar buffer moet vormen(Musolinie),achja,(Frankrijk,vichie bewind in Syrie) achja!
Engeland ziet men liever gaan dan komen(irak,mandaat gebied) Duitsland,wil ook al niet(achwaar....fascisme....)...
Al die Europenanen,Amerikanen,moeten zo snel mogelijk Midden-Oosten verlaten. Zo snel mogelijk!
Arabische landen,maar vooral die landen die in schrikbewind verkeren,moeten handen ineen slaan en koers volgen op hun eigen manier,islamstaat! Niks mis mee!
Dat is in mijn ogen de enigste oplossing,culturen,moet je koesteren,laten,zowaar ik individu kan zijn, en kan zeggen wat ik maar wil zeggen.
Maar dat wil zeggen en maar kunnen zeggen,is nog geen vrede! Inscha Allah!!

Je haalt er zoveel zaken bij dat reageren bijna onbegonnen werk is.
De mechanismes die jij noemt, die slechte zaken voortbrengen daar heb je gelijk in. Toch draai je met diezelfde draaimolen mee.
Ben je medeschuldige omdat je in het Westen woont?

De mensheid helpt zichzelf om zeep. Vraag is of het beetje bij beetje gaat (milieu),
of in 1 klap (atoomoorlog)

ieperkaas
23-08-06, 17:05
Geplaatst door Hawa
Moet Israel maar in zee verdwijnen? Zoiets?
Maar ik heb wel een oplossing,de enigste oplossing,om die hele klotezooi daar,weer te stabiliseren,en dat is?
Israel moet gaan verhuizen naar Amerika,...


Israel hoeft niet de zee in, ik zou niet weten hoe dat zou moeten.

Ik heb vaak genoeg gezegd:

landje van Weizmann, Ben Goerion en consorten uitgummen, vergiffenis vragen aan de Palestijen voor al die roof- en moordpartijen etcetera.

Welke staat wou je ze gaan geven in Amerika ? Die vande mormonen, dan heb je binnen 2 maanden een burgeroorlog !

Misschien een indianen reservaat ? Die indianen zijn een stuk makkelijker uit te moorden en de amerikanen kunnen de zionisten vertellen hoe zij dat vroeger deden.

whaaaaa !

Israel hoort gewoon niet te bestaan.

Jij wou die zionisten nog even belonen door ze een ander land te geven en misschien wou je de verhuiskosten ook nog gaan betalen ?

KromKakel !

ieperkaas
23-08-06, 17:31
Geplaatst door Hawa
Dat denk je maar. Je leest niet,je weet niks. Terwijl je eigenlijk alles kan weten omdat je in vrijland woont. Maar in dit vrije land,leert men wel van holocaust,maar niet van die eerdere beschikkingen,die die Midden_Oosten heeft doorstaan.
En vooral niet Palestijnen,die nu als agressors,terroristen,Hezbollah,en Hamas de toonbeelden vormen op je hersenspinselbeeld vorming.
Natuurlijk snap je het niet. Wij begrepen Theo van Gogh,met zijn peukie in zijn smoel,over die vijfde colonne,waar hij Theo geen grip op kreeg!
Jammer dat Theo naar de verkeerde wapens greep,en die Submission,ten toon spreidde. Toen was dit land in oorlogsgevaar,in fundamentalisme verzonken!
Ik ga die daden van die onheilsprofeet Mohammed,niet verheerlijken,maar was een grote waarschuwing wat er niet al mis was in dit land,voor vrijheid van menigsuiting en democratie!
En is er dan iets veranderd dan aan die beeldvorming?
Ik geloof het niet! Als je die arsenalen hoort van Wilders en die andere maloot Pastors,dan denk ik wel dat de pleuris is uitgebroken in dit land.
Alleen ik hoop dat de Nederlandse mensen waar voor hun kiesgedrag kiezen,zowaar niet, dan breekt echt de pleuris uit.
Nederlanders die denken,dat ze vrij zijn,maar nieteens gunnen aan anderen,van andere culturen die net zo vrij denken als wij!
Misschien sterker nog! Vrijr denken! Die weten echt wel wat democratische waarden inhouden,terwijl,wij als Nederlands zootje,de angst tot het kruis drijft,en islam fundamentalisme als koers zien?
Nee! Niet die fundamentele islam koers,het is die fascitische neion koers,die dirigeert,kijk maar naar die mannen,met hun kuif,en verdeelheid zaaien,vanuit hun eigen christelijke dogmatische koers,die geen enkele koers dogen van islam!
Wat een gebroedt!
Adder gebroedt!
Adelaar gebroedt!
Die zeggen: christelijke en joodse geloof is bron!
Jazeker weten,de bron, waarop atoomoorlog begon!
Zoals toch staat in bijbel!
Was je handen in onschuld,doe maar als je neus bloed!
Je bent meer dan mij,omdat je wit bent,christelijk bent,joods bent, en ook nog bruin,of omdat je fascist bent,en van leerstelling uitgaat dat je bloed niet worden misvormd in onbloed....
Ja stelligen,stelligen van niks! Stellingen die leiden naar ubervolk,zowaar tweede wereldoorlog begon.....
En nu! Is zelfde strijd! Maar nog erger dan die vorige strijd,omdat je had kunnen weten,je kan verdiepen,alles ligt binnen je bereik, om te weten,maar je weet niks!
En waarom weet je niks? Omdat je niks wilt weten! Je ziet niet! Je proeft niet! Je luistert niet!
Een atoombom? Is niet uitgevonden in Midden_Oosten,maar in Duitsland,overgevlogen naar Amerika, en daar uitgebombardeerd op Japan...
Zie dan! Zelfde strijd! Men ziet niet! Men wil laten voelen! Voelt men niet! Dan moet men maar bloedden! Snap je het nog wel, ik denk het niet, ik snap ook niks meer van........


Werkelijk Hawa,

Dit is de eerste post van je die ik echt kan lezen. En weet je wat ?

Met de inhoud hiervan ben ik het hartgrondig eens.

en blijf een beetje nuchter wil je ?
dan lukt het blijkbaar toch nog om je boodschap over te brengen, zelfs aan mij.

Aan mij dat is makkelijk, want ik ken die geschiedenis wel. Ik had je alleen graag wat scherper gezien en dat scherpe zit nu eindelijk in je deze posting.

Ik weet van Weizman, Ben Gourion, Moshe Dayan etcetera, Ik ken het verraad van Engeland in de vroege UN en de oude volkerenbond. Ik begrijp de uitvoering van het plan, ik begrijp waarom die Litani rivier zo belangrijk is en de nazi-achtige methoden van de zionisten. Ik ken de declaratie van de schotse Balfour, de verheffingen in de adelstand van de Rothschilds, de afhankelijkheid van die groep en later de franse afhankelijkheid. De enorme conglomeraten aan financiele instellingen en banken. ook de confiscatie daarvan door de nazi's. Ik ken zelfs het bedrijf Balfourt-Beatty en kijk eens wie er aan de touwtjes trekken in dat bedrijf. Kijk eens waar ze hun opdrachten uitvoeren.

Ik weet zat en nog veel meer, maar velen willen het toch niet weten.

En de rotzooi gaat allemaal door, OMDAT de domme massa niets wil weten. Dat klopt helemaal. Maar dat is altijd al zo geweest.

Al zouden ze het WILLEN weten, dan nog hebben ze de energie er niet voor.

Al haadden ze de energie ervoor dan warn ze nog te langzaam van reaktie.

Ik hoop eigenlijk op het volgende:

Een werkelijk geweldloze demonstratie van muslims (laten we zeggen een 20 miljoen of zo) die een sit-in doen aan de grenzen van Israel, alleen maar bidden tot Allah.

Tegelijkertijd demonstraties door heel Europa en Amerika en dan eens kijken wat er gebeurt.

Als het niet helpt, ieder jaar herhalen.

super ick
23-08-06, 17:34
Geplaatst door Hawa
Je haalt er zoveel zaken bij dat reageren bijna onbegonnen werk is.

Je leest niet,je weet niks.

toonbeelden vormen op je hersenspinselbeeld vorming.

Natuurlijk snap je het niet.

Ik ga die daden van die onheilsprofeet Mohammed,niet verheerlijken

Alleen ik hoop dat de Nederlandse mensen waar voor hun kiesgedrag kiezen,zowaar niet, dan breekt echt de pleuris uit.

terwijl,wij als Nederlands zootje,de angst tot het kruis drijft

verdeelheid zaaien,vanuit hun eigen christelijke dogmatische koers

Wat een gebroedt!

Adder gebroedt!

Adelaar gebroedt!

Was je handen in onschuld,doe maar als je neus bloed!

Je bent meer dan mij,omdat je wit bent,christelijk bent,joods bent, en ook nog bruin,of omdat je fascist bent,en van leerstelling uitgaat dat je bloed niet worden misvormd in onbloed....

ubervolk,zowaar tweede wereldoorlog begon.....

alles ligt binnen je bereik, om te weten,maar je weet niks!

Je ziet niet!

Je proeft niet!

Je luistert niet!

ik denk het niet, ik snap ook niks meer van........

En waar moet ik antwoorden, en hoe moet ik antwoorden om jou blij te maken?

Gelukkig geef je het zelf aan in je laatste zinnetje: Je weet het niet.

ieperkaas
24-08-06, 12:20
Geplaatst door super ick
En waar moet ik antwoorden, en hoe moet ik antwoorden om jou blij te maken?

Gelukkig geef je het zelf aan in je laatste zinnetje: Je weet het niet.

Wel twee keer vraag je aan Hawa wat je moet doen, terwijl je tegelijkertijd weet dat ze het niet weet.

Hoe dom kan je worden !

Hawa
24-08-06, 14:24
Ik hoop eigenlijk op het volgende:

Een werkelijk geweldloze demonstratie van muslims (laten we zeggen een 20 miljoen of zo) die een sit-in doen aan de grenzen van Israel, alleen maar bidden tot Allah.

Tegelijkertijd demonstraties door heel Europa en Amerika en dan eens kijken wat er gebeurt.

Als het niet helpt, ieder jaar herhalen.

Helemaal mee eens! Laten we dan iets organiseren,bv,in Ramadan,zeg maar laatste weken waarop grote Hadj plaastvindt in Mekka.
Tegelijkertijd kunnen al die moslims in die weken demonstreren en zakat doen aan al die Palestijnse kinderen. Zoiets?

ieperkaas
24-08-06, 14:41
Geplaatst door Hawa
Helemaal mee eens! Laten we dan iets organiseren,bv,in Ramadan,zeg maar laatste weken waarop grote Hadj plaastvindt in Mekka.
Tegelijkertijd kunnen al die moslims in die weken demonstreren en zakat doen aan al die Palestijnse kinderen. Zoiets?

Ga je gang, Ik sta er helemaal achter.

Maar da's sterke koffie zeg ... realiseer jij je dat er twee grote wonderen zijn gebeurd?

1. we zijn het met elkaar eens.

2. je nederlandse taal is uitstekend.

En die wonderen zijn zelfs ook nog allebei even groot ! :fplayer:

super ick
24-08-06, 15:15
Geplaatst door ieperkaas
Ga je gang, Ik sta er helemaal achter.

Maar da's sterke koffie zeg ... realiseer jij je dat er twee grote wonderen zijn gebeurd?

1. we zijn het met elkaar eens.

2. je nederlandse taal is uitstekend.

En die wonderen zijn zelfs ook nog allebei even groot ! :fplayer:

Ja nu de enige onmogelijkheid nog slechten: Moslims in het M.O. laten demonstreren is al verboden maar zonder gewonden en doden maakt de zaak nog ongeloofwaardiger.

ieperkaas
24-08-06, 15:25
Geplaatst door super ick
Ja nu de enige onmogelijkheid nog slechten: Moslims in het M.O. laten demonstreren is al verboden maar zonder gewonden en doden maakt de zaak nog ongeloofwaardiger.

't zal inderdaad niet gemakkelijk zijn.

Hawa
25-08-06, 16:39
't zal inderdaad niet gemakkelijk zijn.

Men Prat maar wat. Men weet niet wat men zegt! Al die regels! Hier in Nederland,iedereen wordt hier oeverloos MOe van!
En Alleen al Koers van Respect is al Ver te Zoeken!
Respect! Voel Je!
Dwangmatige Gevoel Respect....levert Duivels OP!

In Ogen Kijken levert meer op....
dan een Dialoog
van Afstand!

Een Discussie op afstand! Is Geen Discussie!

Als iedereen weet van zichzelf,wat ware gevoel en geloof is,dan is dat Inscha Allah! Islam!

In Islam heb je rechtvaardige Sharia Wet!
Beter! Dan in Democratische Landen,waarvan rechtstelsel is verworven tot machtinstituten....) Kijk alleen Maar naar vertrouwelijke Instituten zoals ANWB! Een Goeddeugende organisatie,maar ik kader van Globalisereing haar/Zijn koers moet laten varen! Doordat,vrije markt,haar kan doen opkopen en dwars kan zitten,alleen al vanwege lagere koersen, of doelstellingen en Regels!
Deze Regels van(gecopieerde Amerikaanse Systeem)..zetten zich al Jaren Door in dit Land...Nederland!
Dus! Nederland vaart Amerikaanse Toer! Al Jaren! En hierop,moeten wij met zijn allen eens kritisch naar kijken,om in Systeem te Gaan Leven:zoals Amerika! Of men dit nu echt wil! En de concequentisch een keer zien. Nederland is gen Amerika! Nooit Geweest! Alleen onze medebewoners wonen daar,en hebben bestaan opgebouwd,in welvaaart,maar wel met bloedend Hart!
Zowaar Hier ook in Nederland! Zie dan al die Mensen van al die andere Culturen,stel je Open! Er is Werk aan de Winkel...Kijk naar al die Goden Handen!

ieperkaas
25-08-06, 16:45
Geplaatst door Hawa
't zal inderdaad niet gemakkelijk zijn.

Men Prat maar wat. Men weet niet wat men zegt! Al die regels! Hier in Nederland,iedereen wordt hier oeverloos MOe van!
En Alleen al Koers van Respect is al Ver te Zoeken!
Respect! Voel Je!
Dwangmatige Gevoel Respect....levert Duivels OP!

In Ogen Kijken levert meer op....
dan een Dialoog
van Afstand!

Een Discussie op afstand! Is Geen Discussie!

Als iedereen weet van zichzelf,wat ware gevoel en geloof is,dan is dat Inscha Allah! Islam!

In Islam heb je rechtvaardige Sharia Wet!
Beter! Dan in Democratische Landen,waarvan rechtstelsel is verworven tot machtinstituten....) Kijk alleen Maar naar vertrouwelijke Instituten zoals ANWB! Een Goeddeugende organisatie,maar ik kader van Globalisereing haar/Zijn koers moet laten varen! Doordat,vrije markt,haar kan doen opkopen en dwars kan zitten,alleen al vanwege lagere koersen, of doelstellingen en Regels!
Deze Regels van(gecopieerde Amerikaanse Systeem)..zetten zich al Jaren Door in dit Land...Nederland!
Dus! Nederland vaart Amerikaanse Toer! Al Jaren! En hierop,moeten wij met zijn allen eens kritisch naar kijken,om in Systeem te Gaan Leven:zoals Amerika! Of men dit nu echt wil! En de concequentisch een keer zien. Nederland is gen Amerika! Nooit Geweest! Alleen onze medebewoners wonen daar,en hebben bestaan opgebouwd,in welvaaart,maar wel met bloedend Hart!
Zowaar Hier ook in Nederland! Zie dan al die Mensen van al die andere Culturen,stel je Open! Er is Werk aan de Winkel...Kijk naar al die Goden Handen!

Ach Hawa,

blijf toch eens van die shit af.

Toen je nuchter was ging het ineens veel beter, weet je nog ?

super ick
25-08-06, 17:17
Geplaatst door Hawa
't zal inderdaad niet gemakkelijk zijn.

Men Prat maar wat. Men weet niet wat men zegt! Al die regels! Hier in Nederland,iedereen wordt hier oeverloos MOe van!
En Alleen al Koers van Respect is al Ver te Zoeken!
Respect! Voel Je!
Dwangmatige Gevoel Respect....levert Duivels OP!

In Ogen Kijken levert meer op....
dan een Dialoog
van Afstand!

Een Discussie op afstand! Is Geen Discussie!

Als iedereen weet van zichzelf,wat ware gevoel en geloof is,dan is dat Inscha Allah! Islam!

In Islam heb je rechtvaardige Sharia Wet!
Beter! Dan in Democratische Landen,waarvan rechtstelsel is verworven tot machtinstituten....) Kijk alleen Maar naar vertrouwelijke Instituten zoals ANWB! Een Goeddeugende organisatie,maar ik kader van Globalisereing haar/Zijn koers moet laten varen! Doordat,vrije markt,haar kan doen opkopen en dwars kan zitten,alleen al vanwege lagere koersen, of doelstellingen en Regels!
Deze Regels van(gecopieerde Amerikaanse Systeem)..zetten zich al Jaren Door in dit Land...Nederland!
Dus! Nederland vaart Amerikaanse Toer! Al Jaren! En hierop,moeten wij met zijn allen eens kritisch naar kijken,om in Systeem te Gaan Leven:zoals Amerika! Of men dit nu echt wil! En de concequentisch een keer zien. Nederland is gen Amerika! Nooit Geweest! Alleen onze medebewoners wonen daar,en hebben bestaan opgebouwd,in welvaaart,maar wel met bloedend Hart!
Zowaar Hier ook in Nederland! Zie dan al die Mensen van al die andere Culturen,stel je Open! Er is Werk aan de Winkel...Kijk naar al die Goden Handen!

Van de hak op de tak. Alle open deuren die je kan vinden zijn weer onsamenhangend achter elkaar gezet. Wat een prestatie.

Hawa
27-08-06, 14:19
Ach Hawa,

blijf toch eens van die shit af.

Toen je nuchter was ging het ineens veel beter, weet je nog ?

Ja nuchter zijn. Valt niet mee. Ook niet in Nederland. En vooral niet over wetten,die hier in dit land zijn en overal op wereldbol! Wetten!
De wet om nuchter te zijn. Is geen wet maar een weet!
Oeverloos worden overal wetten overtreden. Vooral in Democratische landen. En dit is vooral schadelijk voor mijn nuchtere kijk. Ik haal inderdaad er weer rare voorbeelden bij, ik noem ineens de ANWB.
Deze instituut die voor waarborg zorgt op de weg en aan de weg,levert in kader van Globalisering,verdeel en heers problemen op.
Het mag en kan niet zo zijn dat deze Instituut zoveel macht heeft,en anderen geen kanzen biedt!
Is deze stelling niet zelfde stelling als je kijkt naar Israel?
Zwaar gezocht!
Ik kan ook wel Zorgverzekeraars noemen,die in het kader van nieuwe zorgwet,gelijk haar/zijn imperium heeft vergroot om al die kostten te besparen,voor hun eigen Imperium.
Ik pak Sharia wetten erbij. Die in Westerse landen als primitief en vooral barbaars overkomen. Is het dan ook zo,dat in sharia wet staat dat grote partij kleine partij gewoonweg kan opvreten,zonder enige rechtspleging?
Het rechtsysteem in democratische landen daar kan je alle kanten mee uit,als je maar invloed uitoefend,geld hebt, en baat hebt bij uitvoering en terechtstelling van wetten die vooral in democratische landen niet duegen,en voor je het weet,schuldigen weer vrij rond lopen!
Zo ook met grote macht imperiums,die je meesleuren in wetten, waarvan menig burger nog geen kaas van heeft gegeten,en alleen al hierop ageren in agressie,angst en verval van maatschappijen,die niet voor volk opkomt maar voor Globalisering van grote instituten,volop met macht,om hun eigen wetten te waarborgen,tenkosste van de mensen die in die betreffende landen wonen.
Kijk,die ANWB,die instituut,die echt,in mijn gevoel dan,zoveel heeft gedaan,alleen al aan bebording aan de wegen,verzekeringen in eigen land en buitenland,vervoer bij ongevallen,die werk geeft aan al die medewerkers,die er voor zorgen dat je waar voor je geld krijgt.
En dan,haar instituut prijs moet geven ook aan anderen,die ook recht hebben voor deze zorg,in kader van Globalisering.
Het is allemaal zo Amerikaans als het maar kan. Machtige advokaten,zorgen er altijd welvoor dat je uitgeschakeld kan worden opeen of ander niet in de haak liggende kwestie(overspel,verduistering van gelden,) Maar zit in deze issue niet: onrechtmatige verkiezingen,altijd maar wer die geweldige koers aan stemmen aan autocraat, 98 procent verkozen....
In kader van westerse democratieen?
Sharia wetten zijn wetten die ook de burgers aangaan,zit al in islam verweven,daaraan valt altijd te onderhandelen als familie,als burger,als stam in elk gebied van Midden-Oosten!
Maar......die walgelijk koers naar Globalisering die Westen aanhangt,geeft in mijn ogen geen enkel wetsbeginsel recht,zij stelt alles zo krom mogelijk,
en dat weet jij ook wel,hoe al die passagiers uit vliegtuigen worden gehaald,en weer vliegtuigen worden teruggevlogen met al hun koffers gedeponeerd op vliegveldhaven,is daar een wet voor afgelegd, aan al die passagiers die van origine moslims zijn?
De nuchterheid is echt wel zoek,ik probeer te schrijven over verdeel en heers,en hoe wij als burger hiermee weten om te gaan. Ik stel voorbeelden,ik hal alles uit haar verbanden,en daarom denk ik, dat ik ook niet nuchter meer kan zijn. Inderdaad,het is zware shit!

ieperkaas
28-08-06, 00:15
Geplaatst door Hawa
Ach Hawa,

blijf toch eens van die shit af.

Toen je nuchter was ging het ineens veel beter, weet je nog ?

Ja nuchter zijn. Valt niet mee. Ook niet in Nederland. En vooral niet over wetten,die hier in dit land zijn en overal op wereldbol! Wetten!
De wet om nuchter te zijn. Is geen wet maar een weet!
Oeverloos worden overal wetten overtreden. Vooral in Democratische landen. En dit is vooral schadelijk voor mijn nuchtere kijk. Ik haal inderdaad er weer rare voorbeelden bij, ik noem ineens de ANWB.
Deze instituut die voor waarborg zorgt op de weg en aan de weg,levert in kader van Globalisering,verdeel en heers problemen op.
Het mag en kan niet zo zijn dat deze Instituut zoveel macht heeft,en anderen geen kanzen biedt!
Is deze stelling niet zelfde stelling als je kijkt naar Israel?
Zwaar gezocht!
Ik kan ook wel Zorgverzekeraars noemen,die in het kader van nieuwe zorgwet,gelijk haar/zijn imperium heeft vergroot om al die kostten te besparen,voor hun eigen Imperium.
Ik pak Sharia wetten erbij. Die in Westerse landen als primitief en vooral barbaars overkomen. Is het dan ook zo,dat in sharia wet staat dat grote partij kleine partij gewoonweg kan opvreten,zonder enige rechtspleging?
Het rechtsysteem in democratische landen daar kan je alle kanten mee uit,als je maar invloed uitoefend,geld hebt, en baat hebt bij uitvoering en terechtstelling van wetten die vooral in democratische landen niet duegen,en voor je het weet,schuldigen weer vrij rond lopen!
Zo ook met grote macht imperiums,die je meesleuren in wetten, waarvan menig burger nog geen kaas van heeft gegeten,en alleen al hierop ageren in agressie,angst en verval van maatschappijen,die niet voor volk opkomt maar voor Globalisering van grote instituten,volop met macht,om hun eigen wetten te waarborgen,tenkosste van de mensen die in die betreffende landen wonen.
Kijk,die ANWB,die instituut,die echt,in mijn gevoel dan,zoveel heeft gedaan,alleen al aan bebording aan de wegen,verzekeringen in eigen land en buitenland,vervoer bij ongevallen,die werk geeft aan al die medewerkers,die er voor zorgen dat je waar voor je geld krijgt.
En dan,haar instituut prijs moet geven ook aan anderen,die ook recht hebben voor deze zorg,in kader van Globalisering.
Het is allemaal zo Amerikaans als het maar kan. Machtige advokaten,zorgen er altijd welvoor dat je uitgeschakeld kan worden opeen of ander niet in de haak liggende kwestie(overspel,verduistering van gelden,) Maar zit in deze issue niet: onrechtmatige verkiezingen,altijd maar wer die geweldige koers aan stemmen aan autocraat, 98 procent verkozen....
In kader van westerse democratieen?
Sharia wetten zijn wetten die ook de burgers aangaan,zit al in islam verweven,daaraan valt altijd te onderhandelen als familie,als burger,als stam in elk gebied van Midden-Oosten!
Maar......die walgelijk koers naar Globalisering die Westen aanhangt,geeft in mijn ogen geen enkel wetsbeginsel recht,zij stelt alles zo krom mogelijk,
en dat weet jij ook wel,hoe al die passagiers uit vliegtuigen worden gehaald,en weer vliegtuigen worden teruggevlogen met al hun koffers gedeponeerd op vliegveldhaven,is daar een wet voor afgelegd, aan al die passagiers die van origine moslims zijn?
De nuchterheid is echt wel zoek,ik probeer te schrijven over verdeel en heers,en hoe wij als burger hiermee weten om te gaan. Ik stel voorbeelden,ik hal alles uit haar verbanden,en daarom denk ik, dat ik ook niet nuchter meer kan zijn. Inderdaad,het is zware shit!

:duim:

super ick
28-08-06, 08:27
Geplaatst door ieperkaas
:duim:

Wat zit jij nu met die stompzinnige duim omhoog?
Beetje slijmen over een stelletje open deuren op een rij?

ieperkaas
28-08-06, 09:19
Geplaatst door super ick
Wat zit jij nu met die stompzinnige duim omhoog?
Beetje slijmen over een stelletje open deuren op een rij?

dit bericht is gemeld bij de beheerder.

super ick
28-08-06, 13:43
Geplaatst door ieperkaas
dit bericht is gemeld bij de beheerder.

Daar heb je alle recht toe Ieper en geef je rekeningnummer even dan maak ik een centje voor het klikken over.
Kom je duim toch van pas, alleen dan voor in je mond.

ieperkaas
28-08-06, 15:20
Geplaatst door super ick
Daar heb je alle recht toe Ieper en geef je rekeningnummer even dan maak ik een centje voor het klikken over.
Kom je duim toch van pas, alleen dan voor in je mond.

Dit bericht is gemeld aan het beheer.

reden: buitensporige reaktie op een burger arrest en verzet bij arrestatie; het uitlokken van corruptie en het beledigen van een ambtenaar in funktie, door de te schijn te wekken dat ik een baby zou zijn of zoiets.
________________________

Op mijn eerlijke en open manier zoals iedereen die van mij gewend is, heb ik op de voor iedereen van mij bekende neutrale wijze melding gemaakt van een bericht dat mij niet beviel..

Deze wijze van handelen mijnerzijds heeft hoegenaamd niets te maken met die 2 strafpunten van mij, die ik per ongeluk heb opgelopen.

Integendeel ...

Juist door mijn strafpunten, ben ik het licht gaan zien en volg ik de wet van dit forum totdat mij verlichting wordt geboden door het beheer, en ik aldus zal worden grehabiliteerd. Ik heb wel een taakstraf en dat is het plegen van burgerarrests.

De reaktie van superkick is buitensporig gezien mijn huidige burgerschap en daarom meld ik deze reaktie dus ook aan het beheer.

ieperkaas
28-08-06, 15:48
Geplaatst door Hawa
Wat zit jij nu met die stompzinnige duim omhoog?
Beetje slijmen over een stelletje open deuren op een rij?

Nou sorry: Super Dick, Super Ick en wat ik een keer tegen je zei: Super P...! Leverde mij een strafpunt op!
Wie is nu een deur! Dan ben jij het wel,met je Super tiks!

:duim:

Inanna
28-08-06, 16:47
OPGELET! En geef het door aan al je vrienden!
Op zondag 10 september 23.40-01.00 op Ned. 3 zendt BNN de documentaire Loose Change van Dylan Avery, Korey Rowe en Jason Bermas in zijn geheel uit.
Voor wie dan niet kan kijken, is hier de link:
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/playlister_standaard.asp?cat=50&videoID=1239
Voor wie deze documentaire reeds heeft gezien, is er onlangs een nog betere documentaire uitgekomen, gemaakt door dezelfde jongens, maar helaas nog niet Nederlands ondertiteld:
Our Presentation from the American Scholars Symposium. Ook wel genaamd: Loose Change Recut.
Deze documentaire is een absolute aanrader! Google Video, 30 juni 2006. Duurt een uur.
http://video.google.com/videoplay?docid=1375208054676470714

super ick
29-08-06, 09:07
Geplaatst door Hawa
Wat zit jij nu met die stompzinnige duim omhoog?
Beetje slijmen over een stelletje open deuren op een rij?

Nou sorry: Super Dick, Super Ick en wat ik een keer tegen je zei: Super P...! Leverde mij een strafpunt op!
Wie is nu een deur! Dan ben jij het wel,met je Super tiks!

Bedankt voor je inhoudelijke reactie Hawa. Ik heb ook respect voor jou als persoon. Alleen die ellenlange antwoorden van je waarin je van de hak op de tak springt en alleen maar achter elkaar open deuren intrapt die vind ik te dom voor woorden. Het lijkt wel een wedstrijd misstanden catagoriseren. (waren ze maar gecatagoriseerd!) Ik weet zeker dat jij niet meer weet waar jij je twee topics terug druk over heb gemaakt.

Op je bijgevoegd plaatje wordt sex bedreven op een manier die niet mijn voorkeur heeft. Ik neem aan dat dat dus een plaatje is dat in jou profiel thuis hoort en niet aan mij gericht is. Volgens mij wordt je er opgewonden van.

Rourchid
29-08-06, 15:19
Geplaatst door super ick

Ik weet zeker dat jij niet meer weet waar jij je twee topics terug druk over heb gemaakt.


Indien dit echt zo zou zijn is het altijd nog beter dan jouw postings die keer op keer laten zien dat jij niet eens in staat bent om hele draden te lezen.

Geplaatst door super ick

Volgens mij wordt je er opgewonden van.


Dat zou je wel willen weten hè waar Hawa opgewonden van raakt?

Rourchid
29-08-06, 15:34
Achter een pseudo-democratisch masker van de V.S. schuilt een onbegrijpelijk kwaadaardige, moedwillige en aanhoudende verdraaiing en manipulatie van de feiten: het eerste slachtoffer is vaak de waarheid.
Het is wel vaker beweerd, de publieke opinie is, historisch gesproken, wel vaker het mikpunt van machtswellustingen om als eerste 'omgeturnd' te worden. De mediamacht is nu eenmaal enorm en die kun je niet zomaar wegbombarderen, want het is een onmisbare handlanger. Zeker zolang er in het land nog een werkzaam parlement bestaat. Bush begrijpt dat, onder Hitler werd dat ook goed begrepen. Toen heette het abjecte partij propaganda maar tegenwoordig is alles wat door Amerikaanse handen wordt gecontroleerd en naar buiten mag komen, objectieve informatie.
Het Pentagon is al geruime tijd professioneel bezig met desinformatie en massamanipulatie.Dat weten we toch? Elk verzet tegen Amerikaanse dominantie wordt middels dubbelrollen geneutraliseerd zodanig dat het Amerikaanse patriotisme wordt versterkt, de bevolking en gelieerde ‘democratieën’ wordt wijsgemaakt dat juist altijd Amerika voorop loopt en als vredestichter over de wereld toert. Zo bekeken moeten de Iraki's als oorlogsslachtoffers beschouwd worden.

Amerikanen zijn het paradigma van autoritair, bijna totalitair binnenlands en buitenlands beleid. Overgoten met een patriottistisch en christelijk sausje krijgt Amerika met deze regering benauwende, militaristische trekken. Amerika diskwalificeert zichzelf als democratie en de altijd dreigend aanwezige fascistische en sadistische kenmerken van de kapitalistische neocons komen, beïnvloed door een ongunstige laagconjunctuur, bovendrijven. Eigenlijk vecht de VS wanhopig tegen zichzelf, tegen een paradox waar geen antwoord op te formuleren valt. Dat zullen ze door hun hebzucht en egoïsme (culminerend in arrogant superioriteits denken) niet vanzelf doen, ook al zijn de tekenen over het falen van hun ideologie en hun economische orde overduidelijk en komt er zichtbaar een eind aan de impliciete veronderstelling dat de wereld zich onherroepelijk beweegt in de richting van de kapitalistische democratie bejubeld door de mythische suggestie dat de overwinning van deze politieke ideologie het einde van de geschiedenis inluidt.

De misplaatste lofzang op het kapitalisme, dat ons geen paradijselijk bestaan garandeert, vormt zelfs een levensgrote bedreiging voor zichzelf. Er is geen sprake van een universele geschiedenis als een enkel, samenhangend evolutionair proces, wanneer de ervaring van alle volken in alle tijden in aanmerking wordt genomen, en dat deze geschiedenis met de liberale democratie ten einde loopt. En inderdaad er zijn geen wetenschappelijke of empirische gronden waarop je de waarden van de liberale democratie kan verdedigen. De bedreiging van het huidige liberalisme is dat de democratie van binnenuit ontwricht word door een zucht naar ongelijkheid en exceptionalisme. Het is nu waarschijnlijk dat een bedreiging van de democratie zich zal voordoen onder het mom van liberalisme en haar van binnenuit zal veranderen zonder een frontale aanval op de fundamentele democratische instituties en principes. Dat kunnen we constateren binnen het Amerikaanse neoconservatieve gedachtegoed.

Deze ideologie is niet alleen een economisch en financieel fenomeen (Amerika probeert middels haar agressieve opstelling in de wereldpolitiek de economische teruggang te camoufleren en de groei van de concurrerende markten bij te benen door haar internationale machtspositie te consolideren, zoniet uit te breiden) maar ook voelbaar op andere vlakken.
De VS is niet alleen een economisch maar een moreel imperium. Aan het eind van zijn laatste ambtstermijn luistert Bush hoofdzakelijjk naar adviseurs die hem voorhouden dat dit Amerika's finest hour kan zijn, een moment van metamorfose waarin de Koude Oorlog-orde eindelijk wordt vervangen door een glorieuze Pax Americana. Achter het rookgordijn van de westerse waardengemeenschap heeft in Washington inmiddels een neoconservatieve revolutie plaatsgevonden die haar zgn. democratische stature op losse schroeven zet. Het belang van de V.S. in Irak is dus niet alleen economisch maar ook ideologisch: ‘Het kwaad’ in de wereld moet wijken en een ieder moet het licht van de komende 'Amerikaanse Eeuw' inzien.

Een discours ontstaat en draagt bij tot de constructie van sociale en conceptuele netwerken. Wie het discours bepaalt kan zijn blik op de gebeurtenissen uiteen zetten, kan de omkadering van de verslaggeving bepalen. Via het discours kan men het ‘normale’ creëeren en hierdoor zijn ideologie overdragen. Het ‘normale’ uit zich in dit geval d.m.v. een primitieve reflex om degenen die de democratische oprechtheid van de VS ter discussie stellen, het etiket van, door propaganda besmet en op retoriek belust, op te plakken. Het ter discussie stellen van het democratische gehalte van de VS is geen retorische kwestie. Temeer omdat het de doelbewuste poging bloot legt om de westerse geweldsmonopolie opnieuw als doel te misbruiken voor de implementatie van een kapitalistische reflex waarmee geopolitiek en daaraan verbonden waarden en machtsverhoudingen slechts worden herschikt ten gunste van de VS.

We zien in de derde wereld hoe de locale bevolking nog genadelozer dan in de koloniale tijd uitgebuit wordt om de winst van te maximaliseren. De overspannen verwachtingen die mensen in de rest van wereld hebben betreffende het kapitaliseren en democratiseren van hun samenlevingen is vanwege een veelvoud van factoren niet realistisch maar bovenal in strijd met de Amerikaanse hegemonie. Een wereld die overheerst wordt door de VS is niet stabiel, politiek niet en economisch niet. Politiek gezien is het een kweek voor ‘terrorisme’ en ‘terreur’, economisch gezien is het een kwestie van wachten op de volgende wereldcrisis zoals in de jaren 30 van de vorige eeuw. Er zal een betere verdeling van rechten en rijkdommen moeten komen, als dat niet goedschiks gebeurt, dan zal het ons kwaadschiks overkomen. Dan zal de ene imperialistische structuur worden vervangen door de volgende. De Chinezen staan al klaar.

(met dank aan MuHamaD (http://www.maroc.nl/forums/member.php?s=&action=getinfo&userid=49819))

mark61
29-08-06, 17:54
Geplaatst door Rourchid
Dat zou je wel willen weten hè waar Hawa opgewonden van raakt?

Nou, van zulke plaatjes blijkbaar. Jij ook al?

ieperkaas
29-08-06, 18:13
Geplaatst door mark61
Nou, van zulke plaatjes blijkbaar. Jij ook al?

Deze opmerking van je richting Rourchid raakt kant nog wal.

Wat is de logica tussen deze insinuerende, en provocerende opmerking van jou richting Rourchid en indirect Hawa, op de post van SuperShit in reaktie op Hawa ?

Je opmerking dient geen enkel positief doel, er is niet eens sprake van humor, of dan toch een vorm van humor die jij waarschijnlijk alleen begrijpt.

Vind je de bijdrage van SuperSick dan zo de moeite waard ? Zo ja, zeg dat dan gewoon eerlijk en neem deel aan de discussie ipv je aantal berichtjes zo goedkoop mogelijk op te voeren.

Ik heb weinig inhoudelijke posts van je gezien de laatste tijd.

Jouw kwantiteit gaat duidelijk ten koste van jouw kwaliteit.

ieperkaas
29-08-06, 18:17
Geplaatst door mark61
Nou, van zulke plaatjes blijkbaar. Jij ook al?

Dit bericht is gemeld aan beheer.

Reden: de opmerking van mark61 provoceert slechts, is niet ter zake, slechts dan ter ondersteuning van SuperSick.

In een enkele zin beledigt mark61 Hawa op aangeven van SuperShit en in de tweede zin in drie woorden plaatst hij een ongevraagde insinuatie in de richting van Rourchid in een discussie die niet eens de zijne zou moeten zijn.

angkor
29-08-06, 19:50
Ieperkaas.

Kan jij je de mail herinneren die je afgelopen week van mij hebt gehad over je vele meldingen aan beheer?

Het lijkt erop alsof je die niet helemaal begrepen hebt.
Of is het misschien beter dat ik de inhoud maar hier plaats?

Denk er nog eens goed over na.

angkor/beheer

mark61
29-08-06, 19:53
Geplaatst door ieperkaas
Deze opmerking van je richting Rourchid raakt kant nog wal.

Wat is de logica van dat plaatje, was de vraag.


Ik heb weinig inhoudelijke posts van je gezien de laatste tijd.

Jij beweert toch dat je hier pas net bent?

ieperkaas
29-08-06, 20:25
Geplaatst door angkor
Ieperkaas.

Kan jij je de mail herinneren die je afgelopen week van mij hebt gehad over je vele meldingen aan beheer?

Het lijkt erop alsof je die niet helemaal begrepen hebt.
Of is het misschien beter dat ik de inhoud maar hier plaats?

Denk er nog eens goed over na.

angkor/beheer

Beste angkor,

Ik heb zojuist mijn PB Mail gechecked,
maar daar heb ik niets gevonden.

Ik neem dus aan dat je mijn email adres bedoelt en ja, ik heb 'm nu gelezen.

Mijn schrijfstijl is na die twee strafpunten gematigder geworden.

Dat zul je moeten toegeven. Verder reageer ik behoorlijk inhoudelijk en maken sommigen dat totaal onmogelijk door van iedere topic een islam-haters topic te maken.

Maar erger vind ik dat jullie een eenmaal gewonde prikker (2 strafpunten kan je zelfs wel zwaargewond noemen vind ik) vrijelijk als schietschijf laten gebruiken door dat stelletje schorem dat alleen maar hier is uit angst en haat tegen de islam.

Nou kan ik persoonlijk wel ergens tegen hoor. Maar niet tegen onrecht.

Die 2 strafpunten waren terecht.

Uiteraard zijn mijn reported posts ter beoordeling van het beheer.

Iedereen die kan lezen, heeft begrepen dat ik hier niet ben om oorlog te voeren maar wel om duidelijk te zijn.

Toen ik hier net kwam prikken was het een slaapstad van islam-haters.

Misschien is maroc.nl wel een gezapig clubje geworden en bang om de werkelijkheid te confronteren.

De werkelijkheid is dat maroc.nl in de greep is van de angst en de censuur van ANDEREN. Van buiten af dus, zelfcensuur is daarvan het gevolg en dat vertaalt zich in de selektiviteit van strafpunten uitdelen.

Noem 1 post van mij - van NA die strafpunten serie van drie minuten - waarin ik zonder geprovoceerd te zijn zou hebben gereageerd om deze opmerking van je te verdienen.

Als jullie dit beleid ongewijzigd handhaven (is maroc.nl zijn goed recht overigens) dan zal je mijn humoristische, inhoudelijk sterke en on-topic bijdragen moeten gaan missen en dan wordt ieder topic een schietschijf van prikkers als mark61 en consorten. In dat geval: Tabe !

Want dan heb ik hier niks te zoeken.

Die email is trouwens persoonlijke correspondentie van jou aan mij. Behoort het dreigen met het publiceren van persoonlijke gerichte correspondentie aan prikkers tot jouw stijlvolle beheerdersschap?

Maak je niet druk, je hebt mijn persoonlijke toestemming om de inhoud van IEDERE email die je aan mij stuurt publiek te maken.

Want zoals ik al eerder heb opgemerkt:

Ik verberg niks.
Ik hoef niks te verdedigen.
En de leugen is zeer besmettelijk.

Leugens heb je van mij nergens gezien !

Dus ... ga je gang.

ieperkaas
29-08-06, 20:28
Geplaatst door mark61
Wat is de logica van dat plaatje, was de vraag.



Jij beweert toch dat je hier pas net bent?

Welk plaatje ?

Heb ik dat beweerd ?
En waar beweer ik dat dan ?

Hawa
29-08-06, 20:54
Alles wat ik schrijf,weet ik wel hoor,maar humor heb je ook al niet. Strakke zak! SuperDick,ick! In je eigen schaduw staan,of achter je eigen schaduw aanlopen,of er nog bang voor zijn,dat kan natuurlijk dus ook! En daar raak ik dus weer lekker van! Haha!!

angkor
29-08-06, 21:08
Beste Ieperkaas

Goed dat je toch mijn mail hebt gelezen.

Er was geen enkele sprake van dreigen om de mail te plaatsen, dat was een vraag, die te maken had met de mogelijkheid dat je die mail niet gelezen had, hetgeen ook zo bleek te zijn.

Dat jij denkt dat we hier een strafpuntenbeleid hebben dat geent is op de buitenwacht is een gedachte die uit je fantasie komt en geen realiteit is.

Dat je hier te maken hebt met een aanzienlijk aantal mensen die uit angst en afkeer van de islam hun vaak negatieve priksels hier droppen is vooralsnog een realiteit waar je je ogen niet voor kan sluiten.
Enerzijds leidt dat er hopelijk toe dat er tussen bovengenoemde mensen en de eigenlijke bezoekers van dit forum toch uiteindelijk een zekere uitwisseling van standpunten gaat plaatsvinden waardoor aan de ene kant islambashing en aan de andere kant ongefundeerde kritiek vanuit de moslim gemeenschap omgebogen kan worden.
Anderzijds zou rigoureus verwijderen van de genoemde mensen die hier eigenlijk niet thuishoren dan censuur betekenen waardoor de zo gewenste stem vanuit de allochtone gemeenschap zich vrijwel zeker niet voldoende zou ontwikkelen. En dat zou alleen maar jammer zijn.

Dit samenspel van vaak tegengestelde krachten vormt nogal eens een spanningsveld waarin een rechtlijnig beleid geen enkele kans van slagen zou hebben. Vandaar dat er wel eens ogenschijnlijk niet zo begrijpelijke besluiten worden genomen teneinde dat spanningsveld niet al te hoog op te laten lopen, maar waardoor ook voorkomen kan worden dat er teveel breukvlakken ontstaan.

Op dit forum ontstaan spanningsvelden vrijwel altijd aan de hand van actuele wereldpolitiek, waardoor vaak heftige bewegingen ontstaan.
De uitdaging is dan altijd weer daar gezamenlijk toch uit te komen, waarbij echte grensoverschrijdingen uiteraard gecorrigeerd dienen te worden.

Ik hoop in ieder geval dat het jou lukt om op een effectieve manier je opvattingen openbaar te maken, zonder dat je hiermee teveel prikkers dusdanig op de kast jaagt dat ze geen trek meer in communicatie met jou hebben.

met vriendelijke groet

angkor/beheer

ieperkaas
29-08-06, 21:33
Geplaatst door angkor
Beste Ieperkaas

Goed dat je toch mijn mail hebt gelezen.

Er was geen enkele sprake van dreigen om de mail te plaatsen, dat was een vraag, die te maken had met de mogelijkheid dat je die mail niet gelezen had, hetgeen ook zo bleek te zijn.

Dat jij denkt dat we hier een strafpuntenbeleid hebben dat geent is op de buitenwacht is een gedachte die uit je fantasie komt en geen realiteit is.

Dat je hier te maken hebt met een aanzienlijk aantal mensen die uit angst en afkeer van de islam hun vaak negatieve priksels hier droppen is vooralsnog een realiteit waar je je ogen niet voor kan sluiten.
Enerzijds leidt dat er hopelijk toe dat er tussen bovengenoemde mensen en de eigenlijke bezoekers van dit forum toch uiteindelijk een zekere uitwisseling van standpunten gaat plaatsvinden waardoor aan de ene kant islambashing en aan de andere kant ongefundeerde kritiek vanuit de moslim gemeenschap omgebogen kan worden.
Anderzijds zou rigoureus verwijderen van de genoemde mensen die hier eigenlijk niet thuishoren dan censuur betekenen waardoor de zo gewenste stem vanuit de allochtone gemeenschap zich vrijwel zeker niet voldoende zou ontwikkelen. En dat zou alleen maar jammer zijn.

Dit samenspel van vaak tegengestelde krachten vormt nogal eens een spanningsveld waarin een rechtlijnig beleid geen enkele kans van slagen zou hebben. Vandaar dat er wel eens ogenschijnlijk niet zo begrijpelijke besluiten worden genomen teneinde dat spanningsveld niet al te hoog op te laten lopen, maar waardoor ook voorkomen kan worden dat er teveel breukvlakken ontstaan.

Op dit forum ontstaan spanningsvelden vrijwel altijd aan de hand van actuele wereldpolitiek, waardoor vaak heftige bewegingen ontstaan.
De uitdaging is dan altijd weer daar gezamenlijk toch uit te komen, waarbij echte grensoverschrijdingen uiteraard gecorrigeerd dienen te worden.

Ik hoop in ieder geval dat het jou lukt om op een effectieve manier je opvattingen openbaar te maken, zonder dat je hiermee teveel prikkers dusdanig op de kast jaagt dat ze geen trek meer in communicatie met jou hebben.

met vriendelijke groet

angkor/beheer


Prachtig verhaal,

Dan had je dus ook een PB-tje kunnen sturen ter herinnering aan die e-mail.
Maar swaah, wie maalt om dat soort details is een zeikerd, en ben ik niet.

ik heb een sterke fantasie, dat is waar.
maar mijn analytisch vermogen is nog wel wat sterker.
zo zegt mijn fantasie bijvoorbeeld:
maak je niet druk joh, ze laten die rotzakken hier rondlopen voor de eigen doelstellingen.
't is toch zonde als je zo'n fascist als mister 'xxxxxx' kwijtraakt.
terwijl mijn analytisch vermogen slechts op kille wijze strafpunten telt.

Ik stel voor dat jullie eens een inhoudsanalyse gaan toepassen (standaard journalistieke methode),
en die als maatstaf voor de uitvoering van je beleid gaan hanteren.

dat bijvoorbeeld het niet onderbouwen van een mening strafpunten gaat opleveren.
dus dat als iemand om een onderbouwing vraagt die gegeven MOET worden.
tenzij die onderbouwing al gegeven is natuurlijk en die zeikerd er om blijft zeuren.

open eens een nieuw sub-forum waarop je die speciale regels kunt testen,
dan zal je zien wie serieus wat te vertellen heeft en wie niet.

de balans waar jij het over hebt, is een balans die praktisch niet haalbaar is.
de balans wordt uiteindelijk bepaalt door degenen die opgeven of al dan niet worden geband
en degenen die via proxies en multiple nicks dit forum bestoken.

Ik kan je verzekeren, en dat kan je zo controleren, dat ik niet via een proxy surf en dat ik maar 1 nick heb en dat is ieperkaas.

Ik heb dus sterk het gevoel, dat dit forum wordt bestookt met mensen die er niet op uit zijn om iets toe te voegen aan de waarde van dit forum en dat die verhouding nogal scheefgetrokken is omdat er eigenlijk geen goede criteria zijn die ook gehandhaafd worden zoals het onderbouwen van een mening, wanneer daarom gevraagd wordt.

En uiteindelijk geeldt natuurlijk altijd nog dat er een Negeer knop bestaat.

De grote hap verliest zich aldus in prietpraat en dat zelfs nog op onderwerpen van leven en dood.

Dat is geen balans, dat is een overgave aan de externe krachten wat leidt tot zelfcensuur.

_________________________________________

groetjes van ieperkaas

Rourchid
30-08-06, 00:36
Geplaatst door mark61
Nou, van zulke plaatjes blijkbaar. Jij ook al?
Mijn reactie op super ick betreft kritiek op het geuite paternalisme en machisme.
Wat het plaatje betreft is het authentieke eraan dat de figuur rechts (op het plaatje ) geïnterpreteerd kan worden als een synthese van een gazelle en een gehoornde demon. Tevens zijn de kleuren in overeenstemming met wat verwacht kan worden op een industriële werkvloer.

Rourchid
30-08-06, 01:16
Geplaatst door ieperkaas

Ik kan je verzekeren, en dat kan je zo controleren, dat ik niet via een proxy surf en dat ik maar 1 nick heb en dat is ieperkaas.


Het jou toekennen van meerdere nicks dient om je in een hokje te plaatsen
Ingebouwde manipulativiteit is dat er druk op je uitgeoefend wordt om ter zelfherkenning alle priksels te gaan lezen van nicks die aan jou worden toegekend.

ieperkaas
30-08-06, 01:28
Geplaatst door Rourchid
Het jou toekennen van meerdere nicks dient om je in een hokje te plaatsen
Ingebouwde manipulativiteit is dat er druk op je uitgeoefend wordt om ter zelfherkenning alle priksels te gaan lezen van nicks die aan jou worden toegekend.

Hi Rourchid,

ik ben niet manipuleerbaar.
en dat genick, daar begin ik niet eens aan.
en wat ik niet wil lezen, lees ik ook niet

je kent me wel...
ik hoef niks te verdedigen :)

super ick
30-08-06, 10:03
Geplaatst door Hawa
Alles wat ik schrijf,weet ik wel hoor,maar humor heb je ook al niet. Strakke zak! SuperDick,ick! In je eigen schaduw staan,of achter je eigen schaduw aanlopen,of er nog bang voor zijn,dat kan natuurlijk dus ook! En daar raak ik dus weer lekker van! Haha!!

Bedankt voor het compilment en ik ben oprecht blij dat je zo opgewonden van mij wordt.

super ick
30-08-06, 10:03
Geplaatst door Hawa
Alles wat ik schrijf,weet ik wel hoor,maar humor heb je ook al niet. Strakke zak! SuperDick,ick! In je eigen schaduw staan,of achter je eigen schaduw aanlopen,of er nog bang voor zijn,dat kan natuurlijk dus ook! En daar raak ik dus weer lekker van! Haha!!

Bedankt voor het compilment en ik ben oprecht blij dat je zo opgewonden van mij wordt.

super ick
30-08-06, 10:08
Geplaatst door ieperkaas
Dit bericht is gemeld aan het beheer.

reden: buitensporige reaktie op een burger arrest en verzet bij arrestatie; het uitlokken van corruptie en het beledigen van een ambtenaar in funktie, door de te schijn te wekken dat ik een baby zou zijn of zoiets.
________________________

Op mijn eerlijke en open manier zoals iedereen die van mij gewend is, heb ik op de voor iedereen van mij bekende neutrale wijze melding gemaakt van een bericht dat mij niet beviel..

Deze wijze van handelen mijnerzijds heeft hoegenaamd niets te maken met die 2 strafpunten van mij, die ik per ongeluk heb opgelopen.

Integendeel ...

Juist door mijn strafpunten, ben ik het licht gaan zien en volg ik de wet van dit forum totdat mij verlichting wordt geboden door het beheer, en ik aldus zal worden grehabiliteerd. Ik heb wel een taakstraf en dat is het plegen van burgerarrests.

De reaktie van superkick is buitensporig gezien mijn huidige burgerschap en daarom meld ik deze reaktie dus ook aan het beheer.

Volgens mij zijn er twee dingen niet goed gegaan in jou behandeling:

a] De knopen op je rug zijn losgeschoten,

b] Je neemt je medicatie niet meer in.

Ik neem je niets kwalijk. Iedereen kan wel eens een tijdje in de war zijn. Hou vol het komt vanzelf goed. Beterschap.

ieperkaas
30-08-06, 10:13
Geplaatst door super ick
Volgens mij zijn er twee dingen niet goed gegaan in jou behandeling:

a] De knopen op je rug zijn losgeschoten,

b] Je neemt je medicatie niet meer in.

Ik neem je niets kwalijk. Iedereen kan wel eens een tijdje in de war zijn. Hou vol het komt vanzelf goed. Beterschap.

Dank je, maar dat wist ik allemaal al.

Rourchid
30-08-06, 14:12
Geplaatst door ieperkaas

ik ben niet manipuleerbaar.
en dat genick, daar begin ik niet eens aan.
en wat ik niet wil lezen, lees ik ook niet


Tuurlijk, maar het blijft wel irritant.
Van de vaak op dit forum opgemelde Schaap moet je maar net weten dat het Zwarte Schaap => Dwaalspoor => Qaiys betreft; hetzelfde geldt voor Fikkie => Victory.
Blegh

Rourchid
30-08-06, 14:15
Geplaatst door super ick
Bedankt voor het compilment en ik ben oprecht blij dat je zo opgewonden van mij wordt.
Hiermee geef je aan dat opgewondheid voor jou een nogal amorf begrip is.

ieperkaas
30-08-06, 14:27
Geplaatst door Rourchid
Hiermee geef je aan dat opgewondheid voor jou een nogal amorf begrip is.

amorf: da's veel te moeilijke taal voor Supershit.

Rourchid
30-08-06, 18:14
Geplaatst door Inanna

Dat de aanslagen van 11 september niet door Moslims zijn gepleegd, maar door de Neo-Con regering van de VS, dat vermoeden reeds talloze mensen, zowel Ongelovigen als Christenen als Moslims.
Dat Osama bin Laden achter deze aanslagen zou zitten, is leugens en laster! Het was een Valse Vlag operatie, om Moslims in een kwaad daglicht te stellen en daarmee de oorlogen in Afghanistan en Irak te rechtvaardigen.


Bron: http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&postid=2986383#post2986383


Geplaatst door Inanna
OPGELET! En geef het door aan al je vrienden!
Op zondag 10 september 23.40-01.00 op Ned. 3 zendt BNN de documentaire Loose Change van Dylan Avery, Korey Rowe en Jason Bermas in zijn geheel uit.
Voor wie dan niet kan kijken, is hier de link:
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/playlister_standaard.asp?cat=50&videoID=1239
Voor wie deze documentaire reeds heeft gezien, is er onlangs een nog betere documentaire uitgekomen, gemaakt door dezelfde jongens, maar helaas nog niet Nederlands ondertiteld:
Our Presentation from the American Scholars Symposium. Ook wel genaamd: Loose Change Recut.
Deze documentaire is een absolute aanrader! Google Video, 30 juni 2006. Duurt een uur.
http://video.google.com/videoplay?docid=1375208054676470714
6 September; Conferentie over 11 september in Arnhem.
Adres; Zalencentrum “De Coehoorn”, Coehoornstraat 17 Arnhem.
Aanvang; 19.30
Entree; €5,00
Route (http://www.ditkannietwaarzijn.nl/routearnhem.html)

16 September; Mega-Conferentie over 11 september in Utrecht.
Jaarbeurs Utrecht; Congreszaal “Irene”, Jaarbeursplein 6.
Aanvang: 10.00 tot 17.30. Films, experts, discussieforum en sprekers; Andreas von Bülow (http://www.tweevandaag.nl/index.php?module=PX_Story&type=user&func=view&sid=29838&cid=211), Robin de Ruiter, Matt Engelsman, DC Lama, DaanSpeak, Jimmy Walter, Albert Toby.… complete line-up volgt nog…
Voorverkoop: €9,11 / aan de kassa: €11,90
Klik hier om uw kaarten online te bestellen. (http://ditkannietwaarzijn.2r-itservices.nl)
*Om meerdere kaarten te bestellen dient u meerdere keren in te loggen.

We zoeken mensen die posters willen plakken voor deze conferentie.
Mail naar: [email protected]


http://www.ditkannietwaarzijn.nl/Plaatjes%20media/posterUtrecht2006.jpg (http://ditkannietwaarzijn.nl/)

Bron: http://ditkannietwaarzijn.nl/

Inanna
30-08-06, 20:03
Beste Rourchid,
Er zijn nog veel meer fraaie affiches in de maak. Zie: http://www.vkmag.com/forums/viewthread/4625/
en plak ze!!!!!
Wees in elk geval op zondag 10 september aan de buis gekluisterd, want op ned. 3 komt daar eerst de VPRO met een vaag verhaal van Michael More, Fahrenheit 911, zwaar bekritiseerd door Alex en door nog niemand gezien, want Michael M. moet ook geld verdienen. Daarna zendt Zembla waarschijnlijk een goede documentaire uit. Begint om 22.35 uur en ik ben zeer benieuwd! Met medewerking van deskundigen van de TU-Delft, het Nationaal Lucht- en Ruimtevaartlaboratorium en andere experts.
Vervolgens komt BNN om 23.40 uur met de alom bekende documentaire: "Loose change second edition." http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/playlister_standaard.asp?cat=50&videoID=1239
Kortom: Dit is het begin, wij gaan door met de strijd!
Ik hoop je te ontmoeten op 16 september in Utrecht. Zie daarvoor: ditkannietwaarzijn.

Hawa
31-08-06, 13:11
Bedankt voor het compilment en ik ben oprecht blij dat je zo opgewonden van mij wordt. :rolleyes:

ieperkaas
31-08-06, 13:17
Geplaatst door Hawa
Bedankt voor het compilment en ik ben oprecht blij dat je zo opgewonden van mij wordt. :rolleyes:

Hij is gek.

Hawa
31-08-06, 14:08
Israël had meteen ook Syrië en Iran, de twee landen die Hezbollah groot hebben gemaakt, in het vizier moeten nemen, vinden sommige neoconservatieven. „Iran is misschien te ver weg voor Israël om meer mogelijk te maken dan een enkele aanval op nucleaire installaties”, schreef Max Boot van de Council of Foreign Relations, (...) maar Syrië is zwak en ligt naast de deur. Om zijn grenzen te beveiligen moet Israël ook het regime van president Bashir Assad treffen.”

Vandaag loopt het ultimatum af,inzake Iran!
Over die nucleaire centrales. Achmadinejad wil met Bush een discussie aangaan,maar Bush is weer eens niet thuis. Die arrogantie van die Bush,die neocons,en die Israel politiek zet echt niet aan op vrede!
Al die grote militaire schepen liggen er nog,wat willen die Israelische demagogen nu berijken,vraag ik mij af.
In Irak maken ze elkaar wel af,dat is nogwel het ergste,wat die Amerikanen hebben gedaan. En de Israeliers waren dolblij dat de Amerikanen die onrechtmatige inval deden. Waarom? Voor stabilisatie!
KIjk dan nu wat die stabilisatie inhoudt. Het is nog erger geworden,dan voordien.
Als je naar Afghanistan kijkt,naar die Talibaan strijders,die opgegroeid zijn in de vluchtelingen kampen in Pakistan,dankzij de Russen.
Waar Bin Laden zijn toevlucht zocht omdie Russen te verdrijven, en steun kreeg van de Yanks! En van zijn eigen land Saoedie - Arabie!
En nu?
Hoe is die Karzai wel niet aan de macht geholpen,om de oliebelangen te verdedigen. Eerst de Russen,dan Bin Laden, Alqauda en dan Talibaan.
Maar Talibaan zijn strijders niet nooit vrede hebben gekend,jongeren die opgegroeid zijn in vluchtelingen kampen,die nooit opgegroeid zijn in land van herkomst.
Die nieteens kunnen lezen en schrijven,fatwas uitdelen en hoofden afslaan en handen amputeren,dankzij al die onderdrukkers......
War vrouwen in boerkaas lopen,gek van de ellende en binnensmonds mompelen,een soort van hersenziekte.
Ja een hersenziekte,waaraan vrouwen blootgesteld zijn, doordat hun mannen en zonen in onmenselijke omstandigheden grootgebracht zijn,en waar vrouwen opgesloten worden,als melaatse,als onmens.
En waar nu al die zonen van al die westerse vrouwen zich manifesteren om die Talibaan te bestrijdden! Kijk dan! Wat is dit voor wereld!
Wat houdt die inzet in godsnaam dan in. Niks! Doden! Altijd dode mensen,kinderen,onschuldigen. In Afghanistan,Irak,Palestina,Libanon.
We lezen gewoon in de krant:doden onder Talibaan,doden onder terroristen,doden van mensen die erom vragen dus!
En wij? Wij worden dom gehouden,gevangen in angst,gevangen in alles.
Als wij maar onze baan kunnen houden. Als wij maar kunnen kopen. Als wij maar kunnen zwetsen dat wij,Europeanen,Amerikanen kunnen zijn,onder onze nummer van die democratische waarden!
En dat is ook groot goed. Ik zweer. Als je wilt presteren lukt het je. Dat lukt je niet in Afghanistan,Irak,Palestina. Klopt dus als een bus.
Daarom mag je in Nederland al niet meer zeuren en klagen dat je het niet redt.
Maar redden is een kunst. Discriminatie is aan de orde van de dag in dit land. Men laat mensen niet met rust die van andere culturen zijn. Altijd die bedweterige blik,altijd die bedweterige kijk van hun eigen ogen,naar moslims,naar ander soortigen. Wanneer stopt deze hetze dan een keer?
Ik heb vandaag maar weer een boek gekocht,om mij antwoorden te geven, naar al die vraagstukken. Een boek van Ron Suskind. De een procent doctrine.......

Hawa
31-08-06, 14:41
Hij is gek.

Dan ben ik gek,en jij en iedereen. Gek! Ja echt gek!
Stel je voor dat je in systeem leeft,en iedereen ermaar uitpikt,en als gek verklaart. Wie pakken ze dan? Wie sluiten ze dan op?
Nee gek! Zeg niet gek! Je weet maar nooit hoe die gekken reageren,op gekte. Een verkeerde stelling en je bent gek? Nee! Als je het als grapje,als zinspeling wilt benomen,kan ik nog niet die gekte ervan inzien.
Zelfs als iemand echt gek is,gestoord,dan kan je diegene nog niet benoemen als gek. Wat een raar woord eigenlijk is dat wel gek!
Het is maar in welk systeem je bevind. Er lopen hier in Nederland genoeg gestoorden rond,die niet geholpen worden. Hoever kan men gaan? In ieder geval ga je niet in discussie met een rasgek,die onloop je. Die laat men in waarde van zijn eigen gek zijn. Zoals een kind. Een kind die nog niet weet,die nog puur is,die laat je toch in zijn zienswijze!
In zijn puurheid naar waarde,inzicht en pure zijn. En daar moeten volwassenen mee om weten te gaan. Kinderen,pubers,die de waarheid naar je kop knallen als je ons weegt. Waarop je moet bezinnen dat je geen weer woord meer hebt, en alles maar laat,wat je naar je kop wordt geslingerd,waarop je weerloos bent.
Alles is ook zo krom. Het is aan ons mensen,die waarheid en invulling aan leven kunnen geven aan iedereen,en dan in waarde.
Waarde is er altijd,als je maar open bent(dat ben je wel) en dan discussie voert. En niet uit de weg gaat. Discussie is om misverstanden op te lossen,je diepste van je ziel laten zien. Dit allemaal ken ik wel,ik ben daar ook niet angstig over. Maar om iemand gek te noemen,gaat buiten mijn eigen waarde norm,en daarom spreek in je aan. Hawa!

ieperkaas
31-08-06, 16:05
Geplaatst door Hawa
Wie pakken ze dan? Wie sluiten ze dan op?


SuperKick natuurlijk.

En jou misschien ook wel.

Hawa
31-08-06, 16:27
Re: Hij is gek? (#)
quote:
Geplaatst door Hawa
Wie pakken ze dan? Wie sluiten ze dan op?



SuperKick natuurlijk.

En jou misschien ook wel.

Ze hoeven mij niet meer op te sluiten,ik ben al opgesloten! Indit land! In jou gebiedsdeel,in je eigen gebiedsdeel,waar niemand aan komt,is je eigen gebiedsdeel,die mij gebied,dan andersom!

ieperkaas
01-09-06, 06:52
Geplaatst door Hawa
Ze hoeven mij niet meer op te sluiten,ik ben al opgesloten!

weet ik, jij zit in het kamertje naast mij.

maar eens ...., ja eens ....

zullen wij ontsnappen uit dit hotel en vrij zijn, jaaaaah vrij, en dan kunnen we slapen waar en wanneer we willen en dromen van paarden in de wei en de zon die ondergaat of opkomt of achter de regenwolken verborgen zit.

en wij zullen smullen van het lekkerste droge brood met water. en als we dat netjes hebben opgegeten, krijgen we italiaans ijs en ...

duits bier, duits bier ...
en een grote worst
de worst is voor de honger
en het bier is voor de dorst

duits bier , duits bier ...

:gefeli:

Aicha1976
02-09-06, 07:00
Geplaatst door ieperkaas
weet ik, jij zit in het kamertje naast mij.

maar eens ...., ja eens ....

zullen wij ontsnappen uit dit hotel en vrij zijn, jaaaaah vrij, en dan kunnen we slapen waar en wanneer we willen en dromen van paarden in de wei en de zon die ondergaat of opkomt of achter de regenwolken verborgen zit.

en wij zullen smullen van het lekkerste droge brood met water. en als we dat netjes hebben opgegeten, krijgen we italiaans ijs en ...

duits bier, duits bier ...
en een grote worst
de worst is voor de honger
en het bier is voor de dorst

duits bier , duits bier ...

:gefeli:


Helemaal van lotje getikt :tik:

ieperkaas
02-09-06, 07:12
Geplaatst door Aicha1976
Helemaal van lotje getikt :tik:

http://smileys.sur-la-toile.com/repository/Grands_Smileys/3d-clavier-lunettes.gif

Hawa
05-09-06, 16:02
duits bier, duits bier ...
en een grote worst
de worst is voor de honger
en het bier is voor de dorst

duits bier , duits bier ...

Ik ben misselijk! Ik wil geen bier en worst. Ik wil water! Geef mij water van de bron. Die bron waar ons mens zijn ooit begon. Geen bier en worst. Ik zuig aan mijn moeders borst. Hemels bier! Dat geeft aan ieder schepsel die plezier,aan moeders borst,aan moeders borst,die veiligheid,die oorsprong,Moeders wil ligt onder Mohameds voeten..Waar de bron ooit begon.....enNu!
Oh! Melaatse ooit zal je uiterkoren zijn,
ooit zal je weten
dat niemand nog weet.
Dat
ja dat
iedereen
van oorspong eet
van
oorsprong
die vijg...
In ieder verbonden die lijf in vijf
in geboden,
Maar geboden zijn er wel,
alleen
die naheffing
Zal zijn
zal sprankelen
als water
als lippen
zo droog..
En bij de klippen
zo zwaar die boog
en al die hoofden
afgehakt
Zowaar
ik ben
en tot stof
ter neder keer!