PDA

Bekijk Volledige Versie : Waarschuwing aan Ron Haleber



angkor
16-08-06, 12:29
Ron.

Zoals je weet heb ik je nadrukkelijk verteld dat dit forum NIET bedoeld is voor het uitvechten van persoonlijke vetes.

Je trekt je daar NIETS van aan en gaat gewoon door.
Tevens manipuleer je de hele boel in jouw richting.

De maat is nu dus VOL!

Je krijgt nu een strafpuntenban die 2 a 3 weken duurt.

Zodra je daarna weer in de fout gaat wordt die ban omgezet in een definitieve IP ban zodat je voortaan niet meer welkom bent op deze site.

Je hebt erom gevraagd dus krijg je het.

angkor/beheer

Tomas
16-08-06, 12:31
Dit bewijst dat Ron minimaal 1 lezer heeft. Dat is veel meer dan ik dacht.

Oeroeboeroe
16-08-06, 12:35
:blij: Wel leuk dat angkor er een publieke waarschuwing in de vorm van een topic van maakt.

Origineel en ook in overeenstemming met de voor een ieder toegankelijke Maarten-website van Ron.

:duim: Hier is over nagedacht!

Divine_70
16-08-06, 13:31
Kijk kijk, het begin is er. :wijs:
Nu de andere rotte appels er nog uit die het voor de rest verzieken en we gaan de goede kant op, gelijke monniken gelijke kappen toch ? :handbang:

Bofko
16-08-06, 13:46
Geplaatst door Divine_70
Kijk kijk, het begin is er. :wijs:
Nu de andere rotte appels er nog uit die het voor de rest verzieken en we gaan de goede kant op, gelijke monniken gelijke kappen toch ? :handbang:

Tegen ! De maroc-biotoop dient een zo groot mogelijke verscheidenheid te kennen.

Divine_70
16-08-06, 13:52
Geplaatst door Bofko
Tegen ! De maroc-biotoop dient een zo groot mogelijke verscheidenheid te kennen.

Dat zeg ik, gelijke monikken gelijke kappen, of allemaal of geeneen. :wijs:

Wide-O
16-08-06, 13:55
Geplaatst door Bofko
Tegen ! De maroc-biotoop dient een zo groot mogelijke verscheidenheid te kennen.

Ook bio-diversiteit kan wel eens te ver gaan hoor :hihi:

Bofko
16-08-06, 13:56
Geplaatst door Divine_70
Dat zeg ik, gelijke monikken gelijke kappen, of allemaal of geeneen. :wijs:

Maar toch, het persoonlijke dingen hier op het forum plempen van iemand kan niet, schelden (met mate, en niet alleen ) weer wel. Vind ik.

Wide-O
16-08-06, 13:57
Geplaatst door Bofko
Maar toch, het persoonlijke dingen hier op het forum plempen van iemand kan niet, schelden (met mate, en niet alleen ) weer wel. Vind ik.

Eens, da's een goeie grens.

MaRiaH
16-08-06, 13:58
Geplaatst door Bofko
Maar toch, het persoonlijke dingen hier op het forum plempen van iemand kan niet, schelden (met mate, en niet alleen ) weer wel. Vind ik.

twee vechten , twee schuld. :zweep:

En er zijn mensen die krijgen voor minder dan schelden strafpunten. :rolleyes:

persoonlijke dingen plempen op het forum is absoluut not-done.
Kan me er dus wel in vinden. Punt is dus dat die grens dan ook gehandhaafd dient te worden. En het zelfreinigend vermogen mag ook zijn werk doen.
Enige ruimte kan men best aan.

Persoonlijk vind ik het non-stop beledigen, zonder dat er een inhoudelijk bericht verschijnt, irritanter dan (een keer) schelden.

Divine_70
16-08-06, 14:00
Geplaatst door Bofko
Maar toch, het persoonlijke dingen hier op het forum plempen van iemand kan niet, schelden (met mate, en niet alleen ) weer wel. Vind ik.

Sluit ik me helemaal bij aan, maar laten we niet vergeten dat Ron niet de enige is, er zitten er nog een paar die door gaan met het plempen van persoonlijke dingen of geheel los staande van het onderwerp anderen finaal de grond in trappen door persoonlijk te worden, daar zie ik dan weer niet eens een enkel strafpuntje verschijnen.

Voor het schelden op elkaar als volwassen mensen gaan ze maar terug naar de kleuterschool.

Bofko
16-08-06, 14:10
Geplaatst door MaRiaH
twee vechten , twee schuld. :zweep:

Matriarchale symptoombestrijding. :wink:

Soms niet dus.


Geplaatst door MaRiaH

Persoonlijk vind ik het non-stop beledigen, zonder dat er een inhoudelijk bericht verschijnt, irritanter dan (een keer) schelden.

Ach, je scheld en beledigt toch gewoon terug. En inhoudelijke berichten zitten er bij M. ook tussen.Ik zie hem als provocateur. Moet kunnen.

MaRiaH
16-08-06, 14:19
Geplaatst door Bofko
Matriarchale symptoombestrijding. :wink:

Soms niet dus.

In dit verband kon ie wel.. :wink:


Ach, je scheld en beledigt toch gewoon terug. En inhoudelijke berichten zitten er bij M. ook tussen.Ik zie hem als provocateur. Moet kunnen.

M.i. way too far

Provoceren hoort ook binnen bepaalde grenzen.
Als 80% van de lezers er problemen mee heeft dan gaat het te ver.

Ik persoonlijk vind het zeer onaangenaam om te lezen.
Onopgevoed pubergedrag.

Bofko
16-08-06, 14:27
Geplaatst door MaRiaH

Ik persoonlijk vind het zeer onaangenaam om te lezen.

Lees je alles ? Ik bij lange na niet.



Geplaatst door MaRiaH

Onopgevoed pubergedrag.
Klopt . Maar ja. Wel een afspiegeling van reallife.

MaRiaH
16-08-06, 14:33
Geplaatst door Bofko
Lees je alles ? Ik bij lange na niet.

Alleen hier..
en nee, niet alles.



Klopt . Maar ja. Wel een afspiegeling van reallife.

Helaas, ja.

Al mijd ik die makkelijker in reallife dan hier.

Bofko
16-08-06, 14:41
Geplaatst door MaRiaH

Al mijd ik die makkelijker in reallife dan hier.

Maar hier gaat er weer geen bedreiging van uit. En je hebt een hoop medestanders. En iemand die scheldt zet zichzelf te kijk.

MaRiaH
16-08-06, 15:00
Geplaatst door Bofko
Maar hier gaat er weer geen bedreiging van uit. En je hebt een hoop medestanders. En iemand die scheldt zet zichzelf te kijk.

Ik bedoelde het meer algemeen.
Maar het leest niet lekker.. ;)

polarbeer
16-08-06, 15:05
Geplaatst door MaRiaH
twee vechten , twee schuld. :zweep:

En er zijn mensen die krijgen voor minder dan schelden strafpunten. :rolleyes:

persoonlijke dingen plempen op het forum is absoluut not-done.
Kan me er dus wel in vinden. Punt is dus dat die grens dan ook gehandhaafd dient te worden. En het zelfreinigend vermogen mag ook zijn werk doen.
Enige ruimte kan men best aan.

Persoonlijk vind ik het non-stop beledigen, zonder dat er een inhoudelijk bericht verschijnt, irritanter dan (een keer) schelden.

:duim:

Oeroeboeroe
16-08-06, 15:32
:cool: Het is weer tijd voor een 10 letter-woordpuzzel.

Welk woord zit verscholen in de volgende letterbrij?

KNOEPNEGER

Wide-O
16-08-06, 17:52
Geplaatst door Oeroeboeroe
:cool: Het is weer tijd voor een 10 letter-woordpuzzel.

Welk woord zit verscholen in de volgende letterbrij?

KNOEPNEGER

Daarmee stel je een stijleneger samen :strik:

Ghiezzoe
16-08-06, 18:14
Geplaatst door angkor
Ron.

Zoals je weet heb ik je nadrukkelijk verteld dat dit forum NIET bedoeld is voor het uitvechten van persoonlijke vetes.

Je trekt je daar NIETS van aan en gaat gewoon door.
Tevens manipuleer je de hele boel in jouw richting.

De maat is nu dus VOL!

Je krijgt nu een strafpuntenban die 2 a 3 weken duurt.

Zodra je daarna weer in de fout gaat wordt die ban omgezet in een definitieve IP ban zodat je voortaan niet meer welkom bent op deze site.

Je hebt erom gevraagd dus krijg je het.

angkor/beheer

zo zo... meneer Ron krijgt eerst een officiele waarschuwings post inclusief uitleg over de gang van zaken.. En dat nog na een eerder onderonsje hierover (immers je had hem al nadrukkelijk verteld ...etc). waar heeft hij deze voorkeursbehandeling aan te danken als ik mag vragen?

Joesoef
16-08-06, 18:18
Geplaatst door Ghiezzoe
zo zo... meneer Ron krijgt eerst een officiele waarschuwings post inclusief uitleg over de gang van zaken... waar heeft hij deze voorkeursbehandeling aan te danken als ik mag vragen?



Bejaarde melancholieke genen :tik:

Orakel
16-08-06, 20:46
Geplaatst door MaRiaH
M.i. way too far

Ik persoonlijk vind het zeer onaangenaam om te lezen.
Onopgevoed pubergedrag.

And persoonlijk it is. Eyes of the beholder en zo.
Gewoon afschaffen die banvloeken, laat iedereen zeggen wat ie wil.
Gaat iemand heel ernstig een grens over, laat dan bekend zijn dat ze gegevens desgevraagd gemeld worden bij het OM.

En iedereen kent Ron. Tis een aardige vent, erg excentriek, eigenwijs als dikke stront, maar hij heb wel wat te melden.
En iedereen weet hoe ie met persoonsgegevens omgaat, dus als je die aan um geeft, dan vraag je d'r om. Zelfs je geslacht mot je niet aan um kenbaar maken.

Want ditzelfde gezwam hebben we ook gehad met Yehi, met Sadeeq, met Schaap en nog meer.
Allemaal vragen om een ban voor deze personen, maar ze wel missen als ze er niet zijn.
En als ze weer terug komen, vliegen we d'r weer op af als een bronstige hengst richting een wulpse merrie.

Als we iemands uitingen drek vinden, laten we er dan gewoon overheen i.p.v. er in te stappen.

sjaen
16-08-06, 20:58
Geplaatst door Orakel
And persoonlijk it is. Eyes of the beholder en zo.
Gewoon afschaffen die banvloeken, laat iedereen zeggen wat ie wil.
Gaat iemand heel ernstig een grens over, laat dan bekend zijn dat ze gegevens desgevraagd gemeld worden bij het OM.

En iedereen kent Ron. Tis een aardige vent, erg excentriek, eigenwijs als dikke stront, maar hij heb wel wat te melden.
En iedereen weet hoe ie met persoonsgegevens omgaat, dus als je die aan um geeft, dan vraag je d'r om. Zelfs je geslacht mot je niet aan um kenbaar maken.

Want ditzelfde gezwam hebben we ook gehad met Yehi, met Sadeeq, met Schaap en nog meer.
Allemaal vragen om een ban voor deze personen, maar ze wel missen als ze er niet zijn.
En als ze weer terug komen, vliegen we d'r weer op af als een bronstige hengst richting een wulpse merrie.

Als we iemands uitingen drek vinden, laten we er dan gewoon overheen i.p.v. er in te stappen.

Inderdaad het vrije woord is ondeelbaar, echter om ongevraagd persoongegevens op het net te plempen is.......NOT DONE!

MaRiaH
16-08-06, 21:05
Geplaatst door Orakel
And persoonlijk it is. Eyes of the beholder en zo.
Gewoon afschaffen die banvloeken, laat iedereen zeggen wat ie wil.
Gaat iemand heel ernstig een grens over, laat dan bekend zijn dat ze gegevens desgevraagd gemeld worden bij het OM.

En iedereen kent Ron. Tis een aardige vent, erg excentriek, eigenwijs als dikke stront, maar hij heb wel wat te melden.
En iedereen weet hoe ie met persoonsgegevens omgaat, dus als je die aan um geeft, dan vraag je d'r om. Zelfs je geslacht mot je niet aan um kenbaar maken.

Want ditzelfde gezwam hebben we ook gehad met Yehi, met Sadeeq, met Schaap en nog meer.
Allemaal vragen om een ban voor deze personen, maar ze wel missen als ze er niet zijn.
En als ze weer terug komen, vliegen we d'r weer op af als een bronstige hengst richting een wulpse merrie.

Als we iemands uitingen drek vinden, laten we er dan gewoon overheen i.p.v. er in te stappen.

Ik ben het volledig met je eens wat betreft het afschaffen van die banvloeken. (zelfreinigend vermogen blabla)
Maar dan moet dat ook duidelijk zijn dat het zo werkt. En daar sloeg mijn kritiek eigenlijk op.

Dat hele systeem sucks en is een meten met verschillende maten.
De een krijgt een strafpunt voor het zeggen van sukkel, terwijl de ander in ieder topic zijn vuil kan neerzetten zonder dat daar iets mee gebeurt.

Ik ben er voorstander dat iedereen alles mag zeggen. Er blijkt vanzelf wel of het geaccepteerd wordt of niet. Andere prikkers reageren er vanzelf op.

Ik weet niet of je het zo bedoelde, of dat het zo lijkt omdat je mij ge-quote hebt, Maar Ik zou voor niemand een ban willen hebben, laat staan erom vragen. Niet voor Ron, niet voor Maarten en al zeker niet voor Schaap.

Hooguit in geval van spamming oid. die de werking van het forum zou bedreigen.

Dus mijn reacties zijn eigenlijk bedoeld omdat ik in principe tegen de ban van Ron ben. Daarbij teken ik wel aan dat ik persoonlijk vind dat hij te ver ging in persoonlijke zaken over Maarten plaatsen. Dat is gewoon niet mijn smaak en daar stap ik inderdaad overheen, maar de persoon in kwestie kan er door beschadigd raken. Maar hoe stop je iemand die al je persoonlijke gegevens op het net pleurt? Naam, stamboom alles.. nee dat kan niet. Ooit is er blijkbaar een persoonlijke band opgebouwd en dat zo misbruiken is eigenlijk ook voer voor het OM.
Een ban op maroc kan dat gedrag helaas niet stoppen.

Wat ik wel kan begrijpen is dat beheer in keurig rood sommige reacties wat moet aanpassen of verwijderen. Tenslotte wordt Maroc.nl aansprakelijk gehouden voor wat er op de website staat, zoals maar al te vaak blijkt. Daar hoeft niet per sé een ban op te volgen voor de persoon in kwestie. In mijn ogen is dàt moderaten.

Afijn, lang verhaal om aan te geven dat ik me in jouw verhaal kan vinden.
Al lijkt het me moeilijk om een exacte grens te trekken, daar iedere moderator ook weer zo zijn eigen persoonlijke smaak heeft.

Orakel
16-08-06, 21:20
Geplaatst door MaRiaH
Ik weet niet of je het zo bedoelde, of dat het zo lijkt omdat je mij ge-quote hebt,

Naah, slordigheid en gehaastheid mijnderzijds. Wrom ik jou kwoote, was om aan te geven dat het niet zal lukken om op beledigingen strafpunten of bans uit te delen, zonder daarbij door te slaan op de weegschaal.
De een heb een hele dikke huid (tjek die Belgen) en de ander is al beledigd als er niemand ze 'vrinden' kent (he nestor? je ben me trouwens nog een antwoord schuldig over Dostojewski en de moraal van diens Misdaad & Straf).

Voor de rest ben ik het ook voooooolledig met jou eens, heel eng, echt waar. Volgens mijn motten we nu een theekransje oprichten en recepten uitwisselen. Ik heb d'r zin an.
:wink:

MaRiaH
16-08-06, 21:34
Geplaatst door Orakel
Naah, slordigheid en gehaastheid mijnderzijds. Wrom ik jou kwoote, was om aan te geven dat het niet zal lukken om op beledigingen strafpunten of bans uit te delen, zonder daarbij door te slaan op de weegschaal.

Oké. :)


Voor de rest ben ik het ook voooooolledig met jou eens, heel eng, echt waar. Volgens mijn motten we nu een theekransje oprichten en recepten uitwisselen. Ik heb d'r zin an.
:wink:

Heel eng, maar wel lekker. :chef:
Neem dat fornuis mee, dan komt ut wel goed.. :lachu:

Oeroeboeroe
16-08-06, 23:19
Geplaatst door MaRiaH
Oké. :)



Heel eng, maar wel lekker. :chef:
Neem dat fornuis mee, dan komt ut wel goed.. :lachu:

Willen jullie het recept voor GNOEKPEER met Ban-aan? :argwaan: