PDA

Bekijk Volledige Versie : BEHEER! leven jullie nog????

Harige Mammie
26-04-02, 10:27
Salaam oemmah,

pik jij dat zomaar wat die sukkel tegen je zegt?
je neemt de dingen wel lichtjes op. Altijd commentaar zij hebben ook niets te doen.
ik wilde vragen of ik jou mail mag hebben dan kunnen wij elkaar mailen of msn doen.
Doeg! jij bent een meid dus als er nog andere dames zijn die jij kent hier laat mij weten.Oke?
En hoe moet ik prikbordmail doen?
biedankt van tevoren! Ik reken op je, zussie (benik ouder dan je?)

oemmah
26-04-02, 16:52
Geplaatst door Harige Mammie
Salaam oemmah,

je neemt de dingen wel lichtjes op. Altijd commentaar zij hebben ook niets te doen.
ik wilde vragen of ik jou mail mag hebben dan kunnen wij elkaar mailen of msn doen.
Doeg! jij bent een meid dus als er nog andere dames zijn die jij kent hier laat mij weten.Oke?

As-salaam aleikum waragmatoellah,

Ik weet niet wat jij hebt gelezen, maar ik kan nergens uitmaken dat hij een sukkel is en weet ook niet waar jij het over hebt!

Neen, ik wind mezelf niet zo op. Ik bekijk de dingen eerst vanuit een positieve en heldere hoek. Dat zou jij ook moeten doen, zuster! Commentaar kan ook een positieve effect hebben, don't forget that!

ik verwijs jou hierbij door naar het pbmailtje dat ik je gestuurd heb!

Je hebt het tegen mij, dus laat ik de anderen in hun waarde! Zoek ze maar zelf op! hihi

Hierbij verwijs ik je wederom door naar dat pbmailtje!

Graag gedaan, zuster: ja, jij bent ouder dan mij als ik ervan uit ga dat de datum in jouw profiel juist is!

Wasalaam wtb! :zwaai:

Harige Mammie
27-04-02, 11:35
Salaaaaaaaaaam oemmah,

yazak allah!
Mooie pbmail, sorry aan Victory (nu goed oemmah? :melig2: )

Ik zal niet meer reageren, beloofd.