PDA

Bekijk Volledige Versie : Vrouw zorgt voor uitwijken toestel



Divine_70
16-08-06, 19:36
Een vliegtuig van de Amerikaanse luchtvaartmaatschappij United Airlines dat op weg was van Londen naar Washington, is uitgeweken naar Boston.



Vlucht naar VS omgeleid

Problemen
Aan boord was er een confrontatie tussen een vrouwelijke passagier en bemanningsleden, nadat de vrouw zich verdacht had gedragen. Ze was volgens Amerikaanse media in de weer geweest met een schroevendraaier, lucifers en een potje vaseline.

Al-Qaeda
Er zouden ook notities zijn gezien die refereerden aan het terreurnetwerk al-Qaeda. Volgens andere media had de vrouw een flesje water in de hand en een brandbare substantie.

182 passagiers
Er was volgens veiligheidsbeambten echter geen sprake van terroristische dreiging. Er waren 182 passagiers en twaalf bemanningsleden aan boord, die het vliegtuig in Boston verlaten hebben. Alle bagage is op de grond uitgebreid gecontroleerd.

Bron Rtl.4

Divine_70
16-08-06, 19:38
Geplaatst door Divine_70
Ze was volgens Amerikaanse media in de weer geweest met een schroevendraaier, lucifers en een potje vaseline.

.


Oke, dat potje Vaseline en die schroevendraaier begrijp ik nog :stout: maar wat moest ze met lucifer. :verward:

Divine_70
16-08-06, 22:05
Geplaatst door klaaskop
Euh ...
Als tandenstoker gebruiken ?

Daar zou ik dan een scheermesje voor mee nemen. :vreemd:

Divine_70
16-08-06, 22:08
Geplaatst door klaaskop
Ja, er moet tenslotte een scherp puntje aan zitten ...

Nou.... eerder om eventuele storende elementen tussen je tanden te voorkomen. :zegniets:

Divine_70
16-08-06, 22:24
Geplaatst door klaaskop
Is anders net als een strootje te gebruiken om op te zuigen, en in je mond van links naar rechts te brengen met je tong ...

Verzet de gedachten weer even ...

:verward: Hoe kan ik met die gedachte mijn gedachten nog verzetten, gadver :lekpuh: