PDA

Bekijk Volledige Versie : Geruzie in Egypte na het verbieden van het vloeken van joden en christenen tijdens he



Amenzu
21-08-06, 12:21
De Imams in Egypte zijn erg boos over de verklaring, die uitgegeven is door het ministerie van religieuze zaken, waarin ze verzocht worden om de joden en christenen tijdens het gebed niet meer te vervloeken.


alarabiya.net

P.S.

Tijdens mijn bezekjes aan de moskee in Marokko, werd er ook altijd tegen de christenen en joden gevloekt. Het is nog steeds het geval.


Na dat ik twee jaar geleden tijdens een vrijdga gebed in Nador de volgende vervloekingen gehoord:
Moge god hun kinderen vervloeken, hun vrouwen wijzen maken en hun mannen uitroeien. Het was als reactie op de berichten van Guatanamo en het gebruik van de koran als toilet papier.

sidi bibi
21-08-06, 13:23
Geplaatst door Amenzu
De Imams in Egypte zijn erg boos over de verklaring, die uitgegeven is door het ministerie van religieuze zaken, waarin ze verzocht worden om de joden en christenen tijdens het gebed niet meer te vervloeken.


alarabiya.net

P.S.

Tijdens mijn bezekjes aan de moskee in Marokko, werd er ook altijd tegen de christenen en joden gevloekt. Het is nog steeds het geval.


Na dat ik twee jaar geleden tijdens een vrijdga gebed in Nador de volgende vervloekingen gehoord:
Moge god hun kinderen vervloeken, hun vrouwen wijzen maken en hun mannen uitroeien. Het was als reactie op de berichten van Guatanamo en het gebruik van de koran als toilet papier. En tegen niet-gelovigen, heb je daar wellis iets over gehoord?

Mill
21-08-06, 13:26
Geplaatst door Amenzu
Moge god hun vrouwen wijzen maken

Wat een blinde haat... :verveeld:

Mark
21-08-06, 13:36
Mogen de kinderen van die ministers breezersletjes worden!

Couscousje
21-08-06, 13:36
Wat voor "vervloeking" is: hun vrouwen wijzen maken?

Cc

Mark
21-08-06, 13:37
Geplaatst door Mill
Wat een blinde haat... :verveeld:

doe mij die andere helft dan.... :fparty:

knuppeltje
21-08-06, 13:42
Geplaatst door Couscousje
Wat voor "vervloeking" is: hun vrouwen wijzen maken?

Cc


Moet je aan die mannelijke toehoorders vragen.

Morosian
21-08-06, 13:47
Geplaatst door Amenzu
Tijdens mijn bezekjes aan de moskee in Marokko, werd er ook altijd tegen de christenen en joden gevloekt. Het is nog steeds het geval.

Vloeken moet mogen, maar dan wel beide kanten op. En daar gaat het meestal mis.

sjaen
21-08-06, 13:54
Ik zet de computer aan, neem een slok koffie terwijl ik het volgende lees:

Geplaatst door Amenzu
De Imams in Egypte zijn erg boos over de verklaring, die uitgegeven is door het ministerie van religieuze zaken, waarin ze verzocht worden om de joden en christenen tijdens het gebed niet meer te vervloeken.


dank je wel zeg.....nu kan ik eerst gaan dweilen

http://www.cosgan.de/images/more/bigs/c017.gif

Bart.NL
21-08-06, 15:12
Geplaatst door Couscousje
Wat voor "vervloeking" is: hun vrouwen wijzen maken?

Cc

Misschien staat de wijze erg laag in achting bij deze imam?