PDA

Bekijk Volledige Versie : Nazirestaurant schokt joden



tribia
22-08-06, 12:53
Een restaurant in het financiële centrum van het Indische Mumbai schokt lokale Joden. Het eethuis heeft immers 'Adolf Hitler' uitgekozen als thema. 'Hitler's Cross' ging vorige week open en wil volgens de eigenaars 'opvallen tussen de andere eethuizen in Mumbai'.

Onder de slogan 'From Small Bites to Mega Joys' hing de eigenaar posters op in de buurt, waarop een rode swastika staat. Bezoekers worden aan de ingang meteen 'verwelkomd' door een groot portret van de führer. Als het restaurant goed draait wil de baas zelfs bijkomende filialen openen.

"Wij promoten Hitler niet" zegt de uitbater tegen nieuwsagentschap Reuters. "Wij willen gewoon duidelijk maken dat we anders zijn, net zoals Adolf zelf ook anders was."

Toch schokt het thema de weinige overgebleven Indische Joden. Ze zijn niet te spreken over 'Hitler's Cross' en denken dat de eigenaars niet weten wat er met hun miljoenen familieleden gebeurd is tijdens de oorlog.

Jonathan Solomon, voorzitter van de Indiase Joodse Federatie is woedend: "Wij zullen een einde maken aan de verafgoding van deze man."

ronald
22-08-06, 13:00
Ze hebben wel een punt... Hitler was geloof ik ook vegetarisch....niet vanwege de heiligheid van de koeien maar vanwege de onmenselijkheid waarmee koeien werden geslacht. Achteraf gezien zijn slechte smaak, belooft dat restaurant geen lang leven. Tenzij zij geroosterd Hitlervlees op de menukaart zetten....of mag dat ook niet volgens Hinduistisch gebruik?

tribia
22-08-06, 13:06
"Pol's Sizzling Pot"
"The Idi Amin Surprise"
"The Mengele twin steak"
"The Rommel hot tank"

menukaart

Bofko
22-08-06, 13:12
De swastika, ook wel bekend als hakenkruis, is het meest heilige symbool uit het hindoeïsme.....
en is door de nazi's op schandalige manier gedurende de vele jaren van hun walgelijke bestaan misbruikt! (noodzakelijke aanvulling angkor/beheer)

Het is wel typisch westers om zo'n taboe op de naam Hitler te hebben. It should be just a name (dat geldt dan kennelijk voor jou, hegeen zéér te denken geeft over je opvattingen, angkor/beheer) . Net als Napoleon.
In die westerse houding gaat die restauranthouder blijkbaar niet mee

ronald
22-08-06, 13:23
Geplaatst door Bofko
De swastika, ook wel bekend als hakenkruis, is het meest heilige symbool uit het hindoeïsme.....

Het is wel typisch westers om zo'n taboe op de naam Hitler te hebben. It should be just a name. Net als Napoleon.
In die westerse houding gaat die restauranthouder blijkbaar niet mee


Waar ligt dan dat "we willen opvallen" in?

Bofko
22-08-06, 13:29
Geplaatst door ronald
Waar ligt dan dat "we willen opvallen" in?

Het feit dat hij blijkbaar de enige is die dat doet.

Bofko
22-08-06, 15:08
@ angkor,


Geplaatst door Bofko
De swastika, ook wel bekend als hakenkruis, is het meest heilige symbool uit het hindoeïsme.....
en is door de nazi's op schandalige manier gedurende de vele jaren van hun walgelijke bestaan misbruikt! (noodzakelijke aanvulling angkor/beheer)
Dat is algemeen bekend. Ook bij mij. Maar waarom kan ik de term swastika niet als een waardenvrij begrip vermelden ?


Geplaatst door Bofko

Het is wel typisch westers om zo'n taboe op de naam Hitler te hebben. It should be just a name (dat geldt dan kennelijk voor jou, hegeen zéér te denken geeft over je opvattingen, angkor/beheer) . Net als Napoleon.
In die westerse houding gaat die restauranthouder blijkbaar niet mee
Je hebt een veel te voorbarige conclusie over mijn opvattingen zo te zien.Ik werp iedere vorm van nazisme verre van mij.
Ik probeer analyse en moraal gescheiden te houden.En ik gaf hier alleen een analytische, en geen moralistische, reaktie. Die dan prompt door jou wel gemoraliseerd wordt.

observer
22-08-06, 15:30
Als het restaurant goed draait wil de baas zelfs bijkomende filialen openen. dat heeft hij dan wel met hitler gemeen


'From Small Bites to Mega Joys' met dat niet Jews zijn?

ranzig is het zeker


"Pol's Sizzling Pot"
"The Idi Amin Surprise"
"The Mengele twin steak"
"The Rommel hot tank"

pol pots zal wel een kinderrestaurant zijn (die waren zuiver)

bij idi amin sta je zelf op het menu

megeles "2 eten voor de prijs van 1"

rommels, "ons eten blitzt door u heen"

Juliette
22-08-06, 15:34
Geplaatst door Bofko
@ angkor,


Dat is algemeen bekend. Ook bij mij. Maar waarom kan ik de term swastika niet als een waardenvrij begrip vermelden ?


Je hebt een veel te voorbarige conclusie over mijn opvattingen zo te zien.Ik werp iedere vorm van nazisme verre van mij.
Ik probeer analyse en moraal gescheiden te houden.En ik gaf hier alleen een analytische, en geen moralistische, reaktie. Die dan prompt door jou wel gemoraliseerd wordt.

Swastika (http://nl.wikipedia.org/wiki/Swastika)

Bofko de relschopper. :hihi:

ieperkaas
22-08-06, 15:51
swastika ... ?

is dat een tsjechisch restaurant ?

En kan je daar schaslick eten ?

polarbeer
22-08-06, 17:01
Geplaatst door observer
dat heeft hij dan wel met hitler gemeen

met dat niet Jews zijn?

ranzig is het zeker



pol pots zal wel een kinderrestaurant zijn (die waren zuiver)

bij idi amin sta je zelf op het menu

megeles "2 eten voor de prijs van 1"

rommels, "ons eten blitzt door u heen"

leuk gevonden . :)

mark61
22-08-06, 18:41
Die Bofko toch. Eindelijk ontmaskerd.

Qaiys
22-08-06, 19:01
Geplaatst door Bofko
De swastika, ook wel bekend als hakenkruis, is het meest heilige symbool uit het hindoeïsme.....
en is door de nazi's op schandalige manier gedurende de vele jaren van hun walgelijke bestaan misbruikt! (noodzakelijke aanvulling angkor/beheer)

Het is wel typisch westers om zo'n taboe op de naam Hitler te hebben. It should be just a name (dat geldt dan kennelijk voor jou, hegeen zéér te denken geeft over je opvattingen, angkor/beheer) . Net als Napoleon.
In die westerse houding gaat die restauranthouder blijkbaar niet mee

De zionisten misbruiken het joodse geloof en de holocaust ook op schandelijke wijze. Het heeft ze ook nog een enorme succes opgeleverd dat ze nog steeds door kunnen gaan met hun walgelijke landroof, moorden en onderdrukking.

Oeroeboeroe
22-08-06, 19:04
Geplaatst door observer
bij idi amin sta je zelf op het menu


:haha:

Oeroeboeroe
22-08-06, 19:05
Geplaatst door Qaiys
De zionisten misbruiken het joodse geloof en de holocaust ook op schandelijke wijze. Het heeft ze ook nog een enorme succes opgeleverd dat ze nog steeds door kunnen gaan met hun walgelijke landroof, moorden en onderdrukking.

:blij: Hebbu nog een open deur? Dit weet toch iedereen?

Bofko
22-08-06, 21:28
Geplaatst door Juliette
Swastika (http://nl.wikipedia.org/wiki/Swastika)

Bofko de relschopper. :hihi:

:loens:

Qaiys
22-08-06, 22:11
Geplaatst door Oeroeboeroe
:blij: Hebbu nog een open deur? Dit weet toch iedereen?

Als dat een open deur is waarom hebben we dan nog zoveel zionistenvriendjes in Europa en hier op maroc.nl. Waarom kunnen ze nog steeds doorgaan met hun misdaden en elke dag burgers arresteren, opsluiten, vermoorden, bombarderen...enz?

ieperkaas
22-08-06, 22:12
Geplaatst door Qaiys
Als dat een open deur is waarom hebben we dan nog zoveel zionistenvriendjes in Europa en hier op maroc.nl. Waarom kunnen ze nog steeds doorgaan met hun misdaden en elke dag burgers arresteren, opsluiten, vermoorden, bombarderen...enz?

ze hebben deur-reparatie-spullen in hun multimedia boxjes.

observer
22-08-06, 22:50
Geplaatst door Qaiys
Als dat een open deur is waarom hebben we dan nog zoveel zionistenvriendjes in Europa en hier op maroc.nl. Waarom kunnen ze nog steeds doorgaan met hun misdaden en elke dag burgers arresteren, opsluiten, vermoorden, bombarderen...enz? omdat jij altijd de deur de schuld geeft?

Oeroeboeroe
22-08-06, 23:00
Geplaatst door observer
omdat jij altijd de deur de schuld geeft?

Aha, dus je geeft het toe!

observer
23-08-06, 09:05
Geplaatst door Oeroeboeroe
Aha, dus je geeft het toe! als ik al iets toegeef is het mijn voorliefde voor open deuren en als mijn zonde de neiging ze keihard dicht te gooien in het gezicht van scheeuwende fanatici die me willen vertellen wat ik moet en doen en denken bandiet

ieperkaas
23-08-06, 09:15
Geplaatst door Oeroeboeroe
Aha, dus je geeft het toe!

Ik denk dat je Observer verwisselt met Qaiys.

Oeroeboeroe
23-08-06, 09:32
Geplaatst door ieperkaas
Ik denk dat je Observer verwisselt met Qaiys.

Neen. Observer geeft een reden voor de door Schaap gesignaleerde zionistische wandaden. Daarmee erkent ie impliciet dat die daadwerkelijk plaatshebben. Wat natuurlijk ook zo is.

observer
23-08-06, 12:21
Geplaatst door Oeroeboeroe
Neen. Observer geeft een reden voor de door Schaap gesignaleerde zionistische wandaden. Daarmee erkent ie impliciet dat die daadwerkelijk plaatshebben. Wat natuurlijk ook zo is. gaf geen reden filosofeerde over een deur

maar natuurlijk zijn die er , overigens is geen enkele partij in het mo brandschoon of vrij van smet, alle partijen zijn fout bezig en dat alleen al noopt me te denken dat een veiligheidsmuur om heel het gedoe een idee is

ronald
23-08-06, 12:30
Geplaatst door Qaiys
Als dat een open deur is waarom hebben we dan nog zoveel zionistenvriendjes in Europa en hier op maroc.nl. Waarom kunnen ze nog steeds doorgaan met hun misdaden en elke dag burgers arresteren, opsluiten, vermoorden, bombarderen...enz?


Zionisten raus! Wij weten wel wat jij onder "zionistenvriendjes" verstaat.

antizionisme = antisemitisme....Arabieren blijven dat maar bewijzen.


Vanaf nu wordt ieder bericht waarin jij zegt dat antizionisme = antisemitisme door mij in zn geheel verwijderd. Het is ondertussen wel es genoeg geweest met dat gedoe van je. Face arguments or move. angkor/beheer. [/COLOR]

ieperkaas
23-08-06, 12:38
Geplaatst door ronald
Zionisten raus! Wij weten wel wat jij onder "zionistenvriendjes" verstaat.

antizionisme = antisemitisme....Arabieren blijven dat maar bewijzen.

antizionisme = antisemitisme....zionisten blijven het proberen. de meeste mensen weten wel beter !

Maar het is wat de zionisten je graag willen doen geloven. Zij waren een splintergroep en de enigen die een Israel als staat wilden. Orthodoxe joden, die Israel zelfs willen afschaffen, worden doodgezwegen.

Er zijn niet zoveel joden die zullen zeggen: ik ben een zionist, maar iedere zionist zal beweren dat ie een jood is.

Zionisme is GEEN geloof !.

Het zionisme heeft het jodendom verkracht, misbruikt en probeert de normen en waarden van het jodendom door het riool te spoelen.

En dat gaan de joden in Israel ook begrijpen. Alleen zitten ze nu in de zionisten val en daar kan je niet zo makkelijk uitkomen !

Oeroeboeroe
23-08-06, 12:40
Geplaatst door ieperkaas
antizionisme = antisemitisme....zionisten blijven het proberen. de meeste mensen weten wel beter !

Maar het is wat de zionisten je graag willen doen geloven. Zij waren een splintergroep en de enigen die een Israel als staat wilden. Orthodoxe joden, die Israel zelfs willen afschaffen, worden doodgezwegen.

Er zijn niet zoveel joden die zullen zeggen: ik ben een zionist, maar iedere zionist zal beweren dat ie een jood is.

Zionisme is GEEN geloof !.

Het zionisme heeft het jodendom verkracht, misbruikt en alle normen en waarden van het jodendom gesc******.

En dat gaan de joden in Israel ook begrijpen. Alleen zitten ze nu in de zionisten val en daar kan je niet zo makkelijk uitkomen !

:duim:

ronald
23-08-06, 12:49
Geplaatst door ieperkaas
antizionisme = antisemitisme....zionisten blijven het proberen. de meeste mensen weten wel beter !

Maar het is wat de zionisten je graag willen doen geloven. Zij waren een splintergroep en de enigen die een Israel als staat wilden. Orthodoxe joden, die Israel zelfs willen afschaffen, worden doodgezwegen.

Er zijn niet zoveel joden die zullen zeggen: ik ben een zionist, maar iedere zionist zal beweren dat ie een jood is.

Zionisme is GEEN geloof !.

Het zionisme heeft het jodendom verkracht, misbruikt en alle normen en waarden van het jodendom gesc******.

En dat gaan de joden in Israel ook begrijpen. Alleen zitten ze nu in de zionisten val en daar kan je niet zo makkelijk uitkomen !


"De meeste mensen".....Heb je het over het kwantitatieve begrip of kwalitatieve?
Na 1948 heeft maar een heel klein groepje orthodoxe joden zich uitgesproken tegen de Staat Israel te zijn. Nooit geprobeerd het af te schaffen. Hoe zouden ze dat kunnen? Dat dat groepje van Neturei Karta zo klein is, is het buiten alle proporties als je kijkt wat voor mediaaandacht zij krijgt. Dus dat is ook onzin.
Dat jij niet weet wat de samenstelling van het Israelische volk is, is gezien je opmerkingen eigenlijk beschamend. Er zijn genoeg niet-joden in Israel die zionist zijn. Weer een onzin opmerking.
Wie stelt dat zionisme een "geloof" is? Wat is zionisme binnen het joodse geloof weigenlijk? Die vraag kun jij je beter stellen. "Het zionisme heeft het jodendom verkracht, misbruikt en alle normen en waarden van het jodendom gesc******." ...Dat je zo met het Jodendom begaan bent wist ik niet. Profetische aanleg schijn je ook te ambieren zie ik.

ieperkaas
23-08-06, 12:51
Geplaatst door ronald
"De meeste mensen".....Heb je het over het kwantitatieve begrip of kwalitatieve?
Na 1948 heeft maar een heel klein groepje orthodoxe joden zich uitgesproken tegen de Staat Israel te zijn. Nooit geprobeerd het af te schaffen. Hoe zouden ze dat kunnen? Dat dat groepje van Neturei Karta zo klein is, is het buiten alle proporties als je kijkt wat voor mediaaandacht zij krijgt. Dus dat is ook onzin.
Dat jij niet weet wat de samenstelling van het Israelische volk is, is gezien je opmerkingen eigenlijk beschamend. Er zijn genoeg niet-joden in Israel die zionist zijn. Weer een onzin opmerking.
Wies stelt dat zionisme een "geloof" is? Wat is zionisme binnen het joodse geloof weigenlijk? Die vraag kun jij je beter stellen. "Het zionisme heeft het jodendom verkracht, misbruikt en alle normen en waarden van het jodendom gesc******." ...Dat je zo met het Jodendom begaan bent wist ik niet. Profetische aanleg schijn je ook te ambieren zie ik.

Begint jouw gescheidenisboekje pas in 1948 ?

ronald
23-08-06, 12:54
Geplaatst door ieperkaas
Begint jouw gescheidenisboekje pas in 1948 ?

In 1948 is ter jouwer informatie de Staat Israel uitgeroepen. Je had het toch over dat orthodoxen geprobeerd zouden hebben de Staat Israel op te heffen? Hoe zou je iets kunnen opheffen als het nog niet bestaat? Lukt het allemaal nog wel?

ieperkaas
23-08-06, 12:57
Geplaatst door observer
gaf geen reden filosofeerde over een deur

maar natuurlijk zijn die er , overigens is geen enkele partij in het mo brandschoon of vrij van smet, alle partijen zijn fout bezig en dat alleen al noopt me te denken dat een veiligheidsmuur om heel het gedoe een idee is

Misschien ook nog een veiligheidsdak er bovenop ?

Morosian
23-08-06, 13:07
Geplaatst door Qaiys
De zionisten misbruiken het joodse geloof en de holocaust ook op schandelijke wijze. Het heeft ze ook nog een enorme succes opgeleverd dat ze nog steeds door kunnen gaan met hun walgelijke landroof, moorden en onderdrukking.

Als we daar de gefrustreerde haathobbit niet hebben.

H.P.Pas
23-08-06, 13:12
Geplaatst door Morosian
haathobbit

:argwaan:
Gollum ?

Morosian
23-08-06, 13:15
Ik heb in India veel swastika's gezien. Opvallend was wel dat er veel stickers in New Delhi te zien waren die het Nazi-design gebruikten; rood vlak, witte circel, zwart kruis, met de klok mee draaiend. De originele swastika wijst tegen de klok in.

In Amsterdam heb je overigens een winkel die Pol's Potten heet.

Morosian
23-08-06, 13:17
Geplaatst door H.P.Pas
:argwaan:
Gollum ?

Gollum was geen hobbit. Hobbits zijn kleine onderkruipsels met grote voeten en lange tenen waar iedereen voortdurend op gaat staan.

Eni
23-08-06, 13:20
Wat was smeagol dan? :confused:

ieperkaas
23-08-06, 13:22
Geplaatst door Morosian
Gollum was geen hobbit. Hobbits zijn kleine onderkruipsels met grote voeten en lange tenen waar iedereen voortdurend op gaat staan.

Gollum was wel degelijk een hobbit, maar werd zo omdat ie de ring te lang had gehad.
(zijn lieveling, de ring om allen te binden, weet je nog wel ?)

Lul dus niet uit je nek, en lees eerst maar eens een paar boeken.

Gollum was als hobbit geboren.

ieperkaas
23-08-06, 13:23
Geplaatst door Eni
Wat was smeagol dan? :confused:

smeagol = gollum

Eni
23-08-06, 13:25
Geplaatst door ieperkaas
smeagol = gollum

Ja dat dacht ik. En hij was eerst dus echt wel een hobbit.
Hij vond die ring ergens in zo'n beekje, vermoorde iemand en
veranderde toen langzaam in zo'n mormel.

Morosian
23-08-06, 13:30
Geplaatst door ieperkaas
Lul dus niet uit je nek, en lees eerst maar eens een paar boeken.

Gollum was als hobbit geboren.

Tsjonge, waar heb ik dat aan verdiend. Ik wist niet dat je kwaad werd.

Gollum was dus ooit een hobbit. Hij is fijn.

H.P.Pas
23-08-06, 13:31
Geplaatst door ieperkaas
Gollum was wel degelijk een hobbit, maar werd zo omdat ie de ring te lang had gehad.
(zijn lieveling, de ring om allen te binden, weet je nog wel ?)

Lul dus niet uit je nek, en lees eerst maar eens een paar boeken.

Gollum was als hobbit geboren.

Niet zo heftig, 't is maar een boek..

Ash nazg durbatuluk,
ash nazg gimbatul.
Ash nazg thrakatuluk
agh burzum-ishi krimpatul.

ieperkaas
23-08-06, 13:34
Geplaatst door Morosian
Tsjonge, waar heb ik dat aan verdiend. Ik wist niet dat je kwaad werd.

Gollum was dus ooit een hobbit. Hij is fijn.

Je moet nou toch onderhand wel begrijpen hoe ik over het verkrachten van goede boeken denk.

ieperkaas
23-08-06, 13:37
Geplaatst door Morosian
Tsjonge, waar heb ik dat aan verdiend. Ik wist niet dat je kwaad werd.

Gollum was dus ooit een hobbit. Hij is fijn.

Je had het dik verdiend.

De overeenkomst tussen Tora Bora en Bora Bora is ook frappant.

Ook de ring die allen in duisternis zal binden, de ene, de lieveling, de ring die de vrije wil wegneemt.

Er zit nogal wat in, in die boeken van Tolkien.

De strijd tegen het ultieme kwaad.

En da's geen kleinigheid.

ieperkaas
23-08-06, 13:40
Die ring zou worden vernietigd door hem te smelten in het vuur waarin ie gesmeed was.

snap je dat ?

dan snap je mij !

Morosian
23-08-06, 13:49
Geplaatst door ieperkaas
Je moet nou toch onderhand wel begrijpen hoe ik over het verkrachten van goede boeken denk.

Ik wist niet dat jij bepaalde wat goed boeken zijn en wanneer er sprake is van verkrachting.

ieperkaas
23-08-06, 13:55
Geplaatst door Morosian
Ik wist niet dat jij bepaalde wat goed boeken zijn en wanneer er sprake is van verkrachting.

wat ben jij toch een lomperd.

Morosian
23-08-06, 14:00
Geplaatst door ieperkaas
wat ben jij toch een lomperd.

Pot, ketel, je weet wel.


Geplaatst door ieperkaas
Lul dus niet uit je nek, en lees eerst maar eens een paar boeken.

H.P.Pas
23-08-06, 14:14
Geplaatst door ieperkaas
De strijd tegen het ultieme kwaad.

En da's geen kleinigheid.


GARSJIN, WM De rode bloem. Vert. [en inleiding] Aleida G. Schot

Zal je bevallen.

Qaiys
23-08-06, 21:29
Geplaatst door ronald
Zionisten raus! Wij weten wel wat jij onder "zionistenvriendjes" verstaat.

antizionisme = antisemitisme....Arabieren blijven dat maar bewijzen.

zionisme = nazisme = pure racisme

En verder ben ik geen arabier en maakt het jouw opmerking over arabieren tot een racistische opmerking. Arabieren hebben alle recht om te klagen over zionisten, zionisten zijn de smerigste racisten in het midden oosten.

Moet ik even een paar zwaar racistische nazi quotes van je zionistenleidertjes, over arabieren posten?

Qaiys
23-08-06, 21:32
Geplaatst door Morosian
Als we daar de gefrustreerde haathobbit niet hebben.

Who the fuck is deze nobody die mij durft aan te spreken?

Oeroeboeroe
23-08-06, 21:51
Geplaatst door Qaiys
Who the fuck is deze nobody die mij durft aan te spreken?

Een agnost. Laat dus maar, hij weet het zelf ook niet goed.

Iglo
23-08-06, 23:04
Geplaatst door Oeroeboeroe
Een agnost. Laat dus maar, hij weet het zelf ook niet goed. Onderkennen dat je iets niet weet is geen slechte zaak. Daarnaast is de term Haathobbit mooi toepasselijk voor onze grote vriend Qaiys

Oeroeboeroe
23-08-06, 23:11
Geplaatst door Iglo
Onderkennen dat je iets niet weet is geen slechte zaak. Daarnaast is de term Haathobbit mooi toepasselijk voor onze grote vriend Qaiys.

Als je de houdbaarheidsdatum van die vissticks nog maar weet. Het begint hier te rieken.

observer
23-08-06, 23:12
Geplaatst door Qaiys
Who the fuck is deze nobody die mij durft aan te spreken? tsk tsk wat een taalgebruik je lijkt wel een rapper

als je een katholiek was zou is zeggen biechten ! :engel:

Iglo
23-08-06, 23:19
Geplaatst door Oeroeboeroe
Als je de houdbaarheidsdatum van die vissticks nog maar weet. Het begint hier te rieken. Je weet er duidelijk weer eens niks van af. Voor de speciale Iglo Vissticks worden alleen de beste ingredienten gebruikt. Hierdoor zijn ze schier onbeperkt houdbaar. Verder bestaat het assortiment al lang niet meer alleen uit vissticks. Ik zou zeggen kijk eens rond op http://www.iglo.nl/content/pag09.html, doe het visstick spel http://www.iglo.nl/actie/vissticks/game/aanmelden.php (www.iglo.nl/actie/vissticks/game/aanmelden.php) of zoek hier naar overheerlijke recepten: http://www.iglo.nl/content/recepten/ (www.iglo.nl/content/recepten/)!!!

Onthoudt, het voedingscentrum beveeld aan om 1 a 2 keer peer week vis te eten!

Oeroeboeroe
23-08-06, 23:43
Geplaatst door Iglo
Onthoud, het voedingscentrum beveelt aan om 1 a 2 keer peer week vis te eten!

:p Ok, maar liever niet van Iglo! ;)

MaRiaH
24-08-06, 00:08
Geplaatst door H.P.Pas
Niet zo heftig, 't is maar een boek..

Ash nazg durbatuluk,
ash nazg gimbatul.
Ash nazg thrakatuluk
agh burzum-ishi krimpatul.

One Ring to Rule them all, One Ring to find them, One Ring to bring them all and in the darkness bind them.

http://fin.yserve.net/graphics_small/goldring.gif

~Panthera~
24-08-06, 00:24
Geplaatst door MaRiaH
One Ring to Rule them all, One Ring to find them, One Ring to bring them all and in the darkness bind them.

http://fin.yserve.net/graphics_small/goldring.gif


Te verkrijgen in echt goud. :roker:

Chuck_Taylor
24-08-06, 12:26
Zouden ze gerookte makreel hebben ? :lekpuh:

angkor
24-08-06, 12:56
In deze topic geplaatst door Ronald gisteren (23/8) om 13.30 uur.


[QUOTE]Zionisten raus! Wij weten wel wat jij onder "zionistenvriendjes" verstaat.

antizionisme = antisemitisme....Arabieren blijven dat maar bewijzen.[QUOTE]

Vanaf nu wordt ieder bericht waarin jij zegt dat antizionisme = antisemitisme door mij in zn geheel verwijderd.
Het is ondertussen wel es genoeg geweest met dat gedoe van je.

Face arguments or move. angkor/beheer.

Morosian
24-08-06, 13:10
Geplaatst door Qaiys
Who the fuck is deze nobody die mij durft aan te spreken?

Iemand wiens vocabulaire niet beperkt is tot de Z.

Oeroeboeroe
24-08-06, 19:47
Geplaatst door Morosian
Iemand wiens vocabulaire niet beperkt is tot de Z.

:lachu: Hij is gevallen!

:o Zwarte Schaap, Zionisme, Zeveren, Zeuren, Zozo, Zwarte Band.