PDA

Bekijk Volledige Versie : 'Verliefde Bin Laden wilde man Whitney Houston doden'



dodi_vega
22-08-06, 19:35
'Verliefde Bin Laden wilde man Whitney Houston doden'


LONDEN - De gezochte terrorist Osama bin Laden is zo geobsedeerd door zangeres Whitney Houston dat hij zelfs heeft overwogen haar man, Bobby Brown, te vermoorden. Die suggestie, in The Daily Mail dinsdag, komt van een Sudanese dichteres die stelt vier maanden als Bin Ladens seksslavin te hebben gediend.


De vrouw, Kola Boof (37), schrijft een en ander in haar biografie Dagboek van een Verloren Meisje. „Hij vertelde me dat Whitney Houston de mooiste vrouw was die hij ooit had gezien.”

Boof stelt dat de moslimextremist haar tien jaar geleden gijzelde en verkrachtte in een Marokkaans hotel. Hoewel hij de muziek afkeurde, zou hij het steeds maar over Whitney Houston hebben gehad. „Hij wilde een ontmoeting met haar regelen en haar een huis geven waar hij haar, als een van zijn vrouwen, kon bezoeken.”

Bin Laden vond Whitney „echt islamitisch maar gehersenspoeld door de Amerikaanse cultuur en door haar man”, schrijft Boof. Ze trof in Osama's koffers ook de Playboy aan. Bin Laden keek verder graag naar Miami Vice en MacGyver.


:haha: ..... bla verhaal..

sidi bibi
22-08-06, 20:42
Geplaatst door dodi_vega
'Verliefde Bin Laden wilde man Whitney Houston doden'


LONDEN - De gezochte terrorist Osama bin Laden is zo geobsedeerd door zangeres Whitney Houston dat hij zelfs heeft overwogen haar man, Bobby Brown, te vermoorden. Die suggestie, in The Daily Mail dinsdag, komt van een Sudanese dichteres die stelt vier maanden als Bin Ladens seksslavin te hebben gediend.


De vrouw, Kola Boof (37), schrijft een en ander in haar biografie Dagboek van een Verloren Meisje. „Hij vertelde me dat Whitney Houston de mooiste vrouw was die hij ooit had gezien.”

Boof stelt dat de moslimextremist haar tien jaar geleden gijzelde en verkrachtte in een Marokkaans hotel. Hoewel hij de muziek afkeurde, zou hij het steeds maar over Whitney Houston hebben gehad. „Hij wilde een ontmoeting met haar regelen en haar een huis geven waar hij haar, als een van zijn vrouwen, kon bezoeken.”

Bin Laden vond Whitney „echt islamitisch maar gehersenspoeld door de Amerikaanse cultuur en door haar man”, schrijft Boof. Ze trof in Osama's koffers ook de Playboy aan. Bin Laden keek verder graag naar Miami Vice en MacGyver.


:haha: ..... bla verhaal..

sidi bibi
22-08-06, 20:50
Geplaatst door dodi_vega
'Verliefde Bin Laden wilde man Whitney Houston doden'


LONDEN - De gezochte terrorist Osama bin Laden is zo geobsedeerd door zangeres Whitney Houston dat hij zelfs heeft overwogen haar man, Bobby Brown, te vermoorden. Die suggestie, in The Daily Mail dinsdag, komt van een Sudanese dichteres die stelt vier maanden als Bin Ladens seksslavin te hebben gediend.


De vrouw, Kola Boof (37), schrijft een en ander in haar biografie Dagboek van een Verloren Meisje. „Hij vertelde me dat Whitney Houston de mooiste vrouw was die hij ooit had gezien.”

Boof stelt dat de moslimextremist haar tien jaar geleden gijzelde en verkrachtte in een Marokkaans hotel. Hoewel hij de muziek afkeurde, zou hij het steeds maar over Whitney Houston hebben gehad. „Hij wilde een ontmoeting met haar regelen en haar een huis geven waar hij haar, als een van zijn vrouwen, kon bezoeken.”

Bin Laden vond Whitney „echt islamitisch maar gehersenspoeld door de Amerikaanse cultuur en door haar man”, schrijft Boof. Ze trof in Osama's koffers ook de Playboy aan. Bin Laden keek verder graag naar Miami Vice en MacGyver.


:haha: ..... bla verhaal.. Ging nie goed de eerste keer, die menara.ma valt steeds weg maar Marokkaans hotel? Was Bin Laden geen Saoudie? Die Saoudies hebben wel een enorm paleis 10 km ten noorden van Agadir en naar ik gehoord heb is er wellis een hotel ontruimd, met Saoudies en dames, mag niet in MA

Orakel
22-08-06, 21:32
pffff, withney houston. Op die zak knoken en beenderen wil toch niemand liggen?
Ik zou ut er niet op kunnen, zelfs niet met het licht uit.

Bofko
22-08-06, 21:37
Geplaatst door Orakel
pffff, withney houston. Op die zak knoken en beenderen wil toch niemand liggen?
Ik zou ut er niet op kunnen, zelfs niet met het licht uit.

Ook niet op een waterbed ?

Oeroeboeroe
22-08-06, 21:38
Geplaatst door Orakel
pffff, withney houston. Op die zak knoken en beenderen wil toch niemand liggen?
Ik zou ut er niet op kunnen, zelfs niet met het licht uit.

Ook niet als je the bodyguard eronder legt?

Orakel
22-08-06, 22:18
Geplaatst door Bofko
Ook niet op een waterbed ?

Juist niet op een waterbed. Dat twijgje vind je niet weer tussen de plooien van het bed.
Die heb geen bodyguard nodig maar een big mac.

sidi bibi
22-08-06, 22:29
Geplaatst door Orakel
pffff, withney houston. Op die zak knoken en beenderen wil toch niemand liggen?
Ik zou ut er niet op kunnen, zelfs niet met het licht uit. Ja en dan nog die knoken van Osama BL