PDA

Bekijk Volledige Versie : mijn droomMan: een pure ARIFFIE

Saloua2006
23-08-06, 16:17
Nou ik denk dus maar ik waag ook een gokje nadat ik een aantal berichtjes heb bekeken hier. Waar t mij omgaat is dat je vooral serieus bent en niet anders gaat voordoen dan je in werkelijkheid bent,pas dan mag je reageren.

Allereerst ik ben saloua en ben 20..meer persoonlijke info zal toegelicht worden als t wat closer wordt uiteraard. Ik ben een spontane super prettig gestoorde amsterdamste-riffia. Ik hou van mijn cultuur en land en hecht er veel waarde aan. Nador is mijn stadje en t liefst wil ik een mannetje leren kennen die berbers spreekt.

Ik ben knap om te zien, veel ga ik daar niet over loslaten, kom kijk en oordeel zelf. Geldt ook voor jou..vertel me geen sprookjes over hoe gespierd je wel niet bent..graag oordeel ik zelf..jij moet zijn

*verzorgd
*klaar om binnekort vader te worden
*volwassen
*praktiserend

Op straat loeren gozers naar meisjes om mee te nemen naar de bios,die gozers laten mij koud, ik wil eens een man leren kennen die zijn ouders in de zaak wil betrekken..laat die bioscoop maar even zitten als t krabbeltje op de huwelijkspapieren zijn gezet....het echte leven begint erna geloof me.

groetjes saloua

bouyaka
26-08-06, 02:24
HIER BEN IK DAN

Saloua2006
27-08-06, 00:10
OOppsie,,sorry dit berichtje geldt niet meer..ben bezett :jumping:

abdulah nour
31-08-06, 14:43
Moet het een Berber zijn? Een serieuze man die geen Berber is maakt geen kans dus? Is dat geen racisme?.