PDA

Bekijk Volledige Versie : ben jij een zelfstandig jongeman? dan ben ik op zoek naar jouw!!!

nada23noor
23-08-06, 21:21
selam,

nooit gedacht dat ik op deze manier mijn prins op het wiite paard ga zoeken, maar jah wat moet moet.

ben jij en jongeman tussen de 23 en 29, ben je een hardwerkende en zelfstandige jongeman, die er aan toe is om zich over een jaar of twee te gaan settelen? spreek je arabisch,? ben je een praktiserende moslim? heb je geen problemen om met een moslima met een hoofddoek een leven op te bouwen? ben je er aan toe om je vrijgezelle leven de rug toe te keren?

dan ben ik mischien geschikt voor jou en allahu a3lam.

ik ben een jonge dame van 23jaar, leuk om te zien, leuk om mee om te gaan, draag sinds paar maanden een hoofddoek, ik ben arabisch, ik werk en studeer. hou van zwemmen en kids.

misschien vraag je je wel af waarom ik op deze manier mijn levens partner zoek, dat leg ik zeker wel een keertje uit.

graag alleen sirieuze reacties

w .a.s

mootje1977
01-09-06, 12:28
ben een jongeman van 28 jaar oud, ben net klaar met mijn studie en werk op een uitzendbureau.Ben jij nog op zoek mail me dan mijn email is: [email protected]

Knitri_82
01-09-06, 15:54
Salaam 3aleikoum,

Ik zag je bericht staan en het sprak me wel aan! Ik weet alleen niet wat precies, hopelijk kom ik dat gauw te weten. Ik ben Mourad, 24 jaar, Kreeft, uit Arnhem, Arabisch-Marokkaans (uit Kenitra) afgestudeerd mbo sjm, ik ben 188 lang en weeg 82 kg. mijn hobby is voetbal. ik hou van de ''kleine'' dingen in het leven (lekker eten, met familie zijn etc.). Als je je hierin kan vinden aarzel dan niet om te reageren mijn email adres is: [email protected] Tot horens!

Wa 3aleikoum salaam

said1975
17-01-07, 16:24
heeej alles goed met jouw? het lijkt me leuk om je beter te leren kennen en als je dat ook gezellig vind via msn bijvoorbeeld voeg me gauw toe me msn is [email protected] nou hoor je gauw op msn als je msn niet gebruikt laat maar weten hoe je met mij kontakt wilt ok groeten said uit arnhem