PDA

Bekijk Volledige Versie : Actie in Heerenveen tegen Israëlische dansers



Eni
24-08-06, 11:07
Actie in Heerenveen tegen Israëlische dansers


HEERENVEEN - Een werkgroep in Heerenveen voert actie tegen een optreden van een Israëlische kinderdansgroep uit Rishon le Zion, zaterdag in Heerenveen. De actievoerders vinden dat de kinderen niet mogen optreden.
Volgens woordvoerster Sonja van Wier van de 'werkgroep Heerenveen-Palestina' is het optreden ,,een stiekeme poging van de gemeente om het imago van Israël op te poetsen.''

Voorzitter Boukje Vos van het comité Vrienden van Rishon le Zion noemt het protest ,,een beetje sneu''. ,,Je gaat je politieke boodschap toch niet richten aan een groep kinderen? Het zou netjes zijn geweest wanneer deze mensen eerst met ons contact hadden gezocht. Dan hadden we als volwassenen onder elkaar kunnen uitleggen dat het optreden niets te maken heeft met politiek.''

De stedenband tussen Heerenveen en Rishon le Zion bestaat al veertig jaar. ,,Al maanden geleden heeft de groep een tournee afgesproken naar Budapest en Münster. Münster heeft ook een stedenband met Rishon le Zion. Toen hebben wij gevraagd of de kinderen ook een dagje naar Heerenveen zouden kunnen komen, en dat bleek mogelijk. Dat is alles. Het is dus gewoon op uitnodiging van ons dat ze hier komen.''

Ook woordvoerder Herman van der Meulen van de gemeente Heerenveen verbaast zich over de suggestie dat het optreden een verkapte imagocampagne zou zijn. ,,Zo'n verborgen agenda of complottheorie verwijs ik resoluut naar het rijk der fabelen. Wij zijn gewoon netjes gastheer van onze Israëlische vrienden, dit heeft niets met politiek te maken.''

Acht actievoerders zijn van plan tijdens het optreden hand in hand in de buurt van de kinderen te gaan staan. Ze zullen de voorstelling niet met geweld beletten, zeggen ze. De uitwisselingen in het kader van de vriendschapsband tussen Heerenveen en Rishon le Zion heeft nog nooit eerder tot protesten geleid. Voorzitter Vos van het organiserend comité is zeer teleurgesteld over de houding van de werkgroep, die overigens vanuit het niets lijkt te zijn ontstaan. ,,Tot gisteren had ik nog nooit van een werkgroep Heerenveen-Palestina gehoord. Bovendien zijn ze bij ons aan het verkeerde adres. Wij praten met iedereen als we in Israël zijn, ook met Arabieren. Heerenveen en Rishon le Zion hebben een culturele stedenband, onafhankelijk van welke regering er aan de macht is.''

Volgens de werkgroep is de actie tegen de kinderen gerechtvaardigd omdat in Israël Palestijnse kinderen gevangen zouden worden gehouden. Het gebeurt volgens Priscilla Andoetoe van het Centrum Informatie en Documentatie Israël (CIDI) vaker dat een optreden van Israëlische artiesten tot protesten leidt. Maar volgens de organisatie is het niet eerder voorgekomen dat kinderen daar de dupe van werden. ,,Het is te triest voor woorden dat een optreden van kinderen van amper 10 jaar oud wordt aangegrepen om politiek te maken'', vindt Andoetoe.

bron: http://www.nd.nl/document.aspx?document=nd_artikel&vorigDocument=&id=77118

Enorm triest dit.

~Panthera~
24-08-06, 11:10
Tering zeg: laat kinderen er even buiten. :mad:

MaRiaH
24-08-06, 11:11
Geplaatst door ~Panthera~
Tering zeg: laat kinderen er even buiten. :mad:

Vind ik ook!
heeft niks te maken met het MO.
Kinderen hebben part noch deel aan politiek.

:moe:

ieperkaas
24-08-06, 11:12
gebruiken die zionisten nou ook al hun eigen kleine dansende israelische kindertjes als menselijk schild ?

't is te erg voor woorden.

observer
24-08-06, 13:21
iets zegt me dat deze dappere strijders voor de goede zaak niet zo dapper waren geweest als het om een mossad koor ging

typisch van die projectietypetjes die je ook in de apartheidstrijd zag, liepen ook te roepen dat ze met hun foldercampagne mandela hadden bevrijd

Oeroeboeroe
24-08-06, 13:25
Geplaatst door Eni
De stedenband tussen Heerenveen en Rishon le Zion bestaat al veertig jaar.

Ben benieuwd of Rishon le Zion (wat een naam!) zich in bezet gebied bevindt of niet. Zo ja: uiterst dubieuze stedenband.

ieperkaas
24-08-06, 13:31
Geplaatst door observer
iets zegt me dat deze dappere strijders voor de goede zaak niet zo dapper waren geweest als het om een mossad koor ging

typisch van die projectietypetjes die je ook in de apartheidstrijd zag, liepen ook te roepen dat ze met hun foldercampagne mandela hadden bevrijd

Het Mossad Kinderkoor ?

En wat voor liedjes zingen die dan ?

Ok, een voorzet.

Op een klein stationnetje

Op een klein stationnetje
'S morgens in de vroegte.
Stonden zeven kannonetjes netjes op een rij.
En de soldaatjes draaiden aan het wieletje.
Hakke hakke poef ploff
Dood zijn zij.

knuppeltje
24-08-06, 13:36
Geplaatst door Oeroeboeroe
Ben benieuwd of Rishon le Zion (wat een naam!) zich in bezet gebied bevindt of niet. Zo ja: uiterst dubieuze stedenband.

Rishon le Zion es de eerste nederzetting die in Israel werd gesticht, en wel door 10 Russische zionistische emigranten.

Nu is het de vierde stad in Israel. [Wikepedia]

ieperkaas
24-08-06, 13:44
En het Hizb' Allah Kinderkoor

Alle zionistjes zwemmen in het water
Falderal de riere
Falderal de rare

Alle zionistjes zwemmen in het water

Fal de ral de ral de ra

Oeroeboeroe
24-08-06, 13:46
Geplaatst door ieperkaas
En het Hizb' Allah Kinderkoor

Alle zionistjes zwemmen in het water
Falderal de riere
Falderal de rare

Alle zionistjes zwemmen in het water

Fal de ral de ral de ra

:haha:!!

ieperkaas
24-08-06, 13:47
Geplaatst door Oeroeboeroe
Ben benieuwd of Rishon le Zion (wat een naam!) zich in bezet gebied bevindt of niet. Zo ja: uiterst dubieuze stedenband.

Zijn er dan israelische steden die NIET in bezet gebied liggen ?

Noem er eens een paar ?

knuppeltje
24-08-06, 13:50
Geplaatst door ieperkaas
En het Hizb' Allah Kinderkoor

Alle zionistjes zwemmen in het water
Falderal de riere
Falderal de rare

Alle zionistjes zwemmen in het water

Fal de ral de ral de ra

Der zijn er ook die zingen: Alle zionistjes moeten in het water.

ieperkaas
24-08-06, 13:51
Geplaatst door ieperkaas
En het Hizb' Allah Kinderkoor

Alle zionistjes zwemmen in het water
Falderal de riere
Falderal de rare

Alle zionistjes zwemmen in het water

Fal de ral de ral de ra

Nog maar eentje dan ...

Ik zag twee zionisten

Ik zag twee zionistjes
met legerkistjes.
O, dat was geen wonder!
't Was wel een wonder boven wonder,
Dat die zionistjes wegrennen konden.
Hihihi, hahaha,
Ik stond erbij en ik keek ernaar.

Oeroeboeroe
24-08-06, 13:53
Geplaatst door ieperkaas
Zijn er dan israelische steden die NIET in bezet gebied liggen ?

Noem er eens een paar ?

:D

Ik heb al meerdere keren de stelling verdedigd dat je gedane zaken nooit helemaal kunt keren.

Ze mogen Haifa en Tel Aviv dus houden, met een ommuurde snelweg ertussen [paspoortcontrole om de 500 meter], het geheel keurig afgeperkt door prikkeldraad.

knuppeltje
24-08-06, 13:59
Geplaatst door ieperkaas
ze hebben allemaal een zwemdiploma,
dat moet ook wel als je in dat gebied al het water echt wil beheersen.

dus zo zielig is het niet.

Dus ik zou zeggen, als ze echt zo graag water willen... de middelandse zee is groot zat, en dan heeft niemand er last van.

Sommige kaas stinkt ook echt uren in de wind.

ieperkaas
24-08-06, 14:02
Geplaatst door Oeroeboeroe
:D

Ik heb al meerdere keren de stelling verdedigd dat je gedane zaken nooit helemaal kunt keren.

Ze mogen Haifa en Tel Aviv dus houden, met een ommuurde snelweg ertussen [paspoortconmtrole om de 500 meter], het geheel keurig afgeperkt door prikkeldraad.

En een luchtbrug met Engeland, en dan komt Blair een toespraak houden en spreekt de historische woorden:

אני ציוני

http://www.1-800-translate.com

I am a zionist => אני ציוני
אני ציוני => I am zionistic

ieperkaas
24-08-06, 14:03
Geplaatst door knuppeltje
Sommige kaas stinkt ook echt uren in de wind.

Zet maar een knijper op je neus :D :D :D :D

ieperkaas
24-08-06, 14:04
Geplaatst door ~Panthera~
Tering zeg: laat kinderen er even buiten. :mad:

Typisch weer zo'n opmerking van een vrouw.

~Panthera~
24-08-06, 14:08
Geplaatst door ieperkaas
Typisch weer zo'n opmerking van een vrouw.


En die van jou van een penis jujubes. :lachu:

reallife
24-08-06, 14:10
Geplaatst door ~Panthera~
laat kinderen er even buiten. :mad:

Helaas is dat blijkbaar onmogelijk.

http://www.warchild.nl/main_warchild2.php?category=1

ieperkaas
24-08-06, 14:18
Geplaatst door ~Panthera~
En die van jou van een penis jujubes. :lachu:

Typisch weer zo'n opmerking van een vrouw.

lach je eigen doos uit...

wat heb jij een grote poes.
wat heb jij een grote poes.

waarom zeg je dat twee keer ?

dat deed ik niet, dat was de echo !

en nou jij !

H.P.Pas
24-08-06, 14:20
Geplaatst door Oeroeboeroe
:haha:!!


Zwischentöne sind bloß Krampf im Klassenkampf !

Eni
24-08-06, 14:44
Geplaatst door ieperkaas
De dansende zionistjes ?

Dansen op de graven zal je bedoelen. Het resultaat van die bommen laat ik liever niet zien.


En nu krijg je als antwoord weer een paar foto's van mini martelaren.

Joh die foto's hebben al 3x op dit forum gestaan.

Het blijft gewoon in en in triest dat een stel politiek correcte idioten een optreden van wat kinderen wil verbieden. What's next? Buikdanseressen verbieden omdat een stel Arabieren besluiten iets op te blazen?

Nederland op z'n smalst.

Oeroeboeroe
24-08-06, 14:50
Geplaatst door H.P.Pas

:chef: Na und?

observer
24-08-06, 15:23
Geplaatst door Oeroeboeroe
Ben benieuwd of Rishon le Zion (wat een naam!) zich in bezet gebied bevindt of niet. Zo ja: uiterst dubieuze stedenband. simpele rekensom het bezet gebied is in 67 bezet dus 40 jaar geleden waren er geen nederzettingen in bezet gebied

ieperkaas
24-08-06, 15:26
Geplaatst door Eni
En nu krijg je als antwoord weer een paar foto's van mini martelaren.

Joh die foto's hebben al 3x op dit forum gestaan.

Het blijft gewoon in en in triest dat een stel politiek correcte idioten een optreden van wat kinderen wil verbieden. What's next? Buikdanseressen verbieden omdat een stel Arabieren besluiten iets op te blazen?

Nederland op z'n smalst.

... En nu krijg je als antwoord weer een paar foto's van mini martelaren... ???

HOE DURF JIJ ZO TE SPREKEN !

WAAR HAAL JE DE GORE GEDACHTE VANDAAN OM DAT TE DURVEN OPSCHRIJVEN ?

Het kan me niet schelen hoe vaak die foto's op welk forum dan ook hebben gestaan.

Maar als dat alles is in jouw reaktie op die foto's. Ik kots niet gauw maar speciaal voor jou:

Ik KOTS op jou. Je bent het eigenlijk niet waard, maar toch vraag ik me af, uit welke duivelse zionisten-buik jij geboren bent.

Was zeker wel een flinke keizersnee voor nodig om die duivelse mongolenkop van jou eruit te kunnen trekken he ?

IK KOTS DUS WERKELIJK OP JOU !
OP JE MOEDER !
OP JE VADER !
ENZOVOORTS !

En voor ik die gore mongolen kop van jou helemaal heb ondergekotst, dat kan nog wel even duren..

Jij vindt het willen verbieden van die dansende kindertjes blijkbaar erger dan die handtekeningen op die bommen.

Die andere kinderen interesseren jou niets.

Je kent ze niet.

Zoals jij, kan alleen een smerige zionist denken.

ieperkaas
24-08-06, 15:31
Geplaatst door observer
simpele rekensom het bezet gebied is in 67 bezet dus 40 jaar geleden waren er geen nederzettingen in bezet gebied

ONZIN.

wat 40 jaar ?

ISRAEL IS BEZET GEBIED.

Niet een stukje , maar helemaal !

Is je klok een paar jaar kapot geweest ?

Eni
24-08-06, 15:33
Geplaatst door ieperkaas
... En nu krijg je als antwoord weer een paar foto's van mini martelaren... ???

HOE DURF JIJ ZO TE SPREKEN !

WAAR HAAL JE DE GORE GEDACHTE VANDAAN OM DAT TE DURVEN OPSCHRIJVEN ?

Het kan me niet schelen hoe vaak die foto's op welk forum dan ook hebben gestaan.

Maar als dat alles is in jouw reaktie op die foto's. Ik kots niet gauw maar speciaal voor jou:

Ik KOTS op jou. Je bent het eigenlijk niet waard, maar toch vraag ik me af, uit welke duivelse zionisten-buik jij geboren bent.

Was zeker wel een flinke keizersnee voor nodig om die duivelse mongolenkop van jou eruit te kunnen trekken he ?

IK KOTS DUS WERKELIJK OP JOU !
OP JE MOEDER !
OP JE VADER !
ENZOVOORTS !

En voor ik die gore mongolen kop van jou helemaal heb ondergekotst, dat kan nog wel even duren..

Jij vindt het willen verbieden van die dansende kindertjes blijkbaar erger dan die handtekeningen op die bommen.

Die andere kinderen interesseren jou niets.

Je kent ze niet.

Zoals jij, kan alleen een smerige zionist denken.


hahahahaha sukkel. Je moet eens leren lezen. Nergens heb ik geschreven dat iets erger is dan wat dan ook. Blijf vooral zo door schelden..internet de gekste he tyfus mongool.

knuppeltje
24-08-06, 15:43
Geplaatst door Eni
hahahahaha sukkel. Je moet eens leren lezen. Nergens heb ik geschreven dat iets erger is dan wat dan ook. Blijf vooral zo door schelden..internet de gekste he tyfus mongool.

Jong mens, zoudt gij zelf uw taal een beetje willen kuissen. :) :wohaa:


:zwaai:

Eni
24-08-06, 15:45
Geplaatst door knuppeltje
Jong mens, zoudt gij zelf uw taal een beetje willen kuissen. :) :wohaa:


:zwaai:

Het spijt me :)

ieperkaas
24-08-06, 15:47
Geplaatst door Eni
Het spijt me :)

'T ZAL WEL

KOTS KOTS KOTS

polarbeer
24-08-06, 15:48
Geplaatst door Eni
En nu krijg je als antwoord weer een paar foto's van mini martelaren.

Joh die foto's hebben al 3x op dit forum gestaan.*)

Het blijft gewoon in en in triest dat een stel politiek correcte idioten een optreden van wat kinderen wil verbieden. What's next? Buikdanseressen verbieden omdat een stel Arabieren besluiten iets op te blazen?

Nederland op z'n smalst.

*)
Je doeld zeker op de foto,s met kinderen uitgerust met echt wapentuig en uitrusting geschminkt en wel en zelfs een baby als ''verzetsstrijdertje " heldhaftig in de camera blikt ,nou daar zijn de joodse kindertjes nog lieverdjes bij vergeleken !

Voor de rest sluit ik me volkomen bij jou aan.

Eni
24-08-06, 15:49
Geplaatst door ieperkaas
'T ZAL WEL

KOTS KOTS KOTS

Gozer blijf lekker kotsen.

Ik vind je wel grappig trouwens! Mag ik je op mijn vriendenlijstje zetten?

knuppeltje
24-08-06, 15:54
Geplaatst door Eni
Het spijt me :)

Het zei je vergeven, ga heen en zondig niet meer. :student:

Drie onze vaders is je straf. :haha: :lole:


:zwaai:

~Panthera~
24-08-06, 15:57
Geplaatst door ieperkaas
Typisch weer zo'n opmerking van een vrouw.

lach je eigen doos uit...

wat heb jij een grote poes.
wat heb jij een grote poes.

waarom zeg je dat twee keer ?

dat deed ik niet, dat was de echo !

en nou jij !


Ik heb zelfs 3 Poezen. :ego:

:p

Eni
24-08-06, 15:59
Geplaatst door polarbeer
*)
Je doeld zeker op de foto,s met kinderen uitgerust met echt wapentuig en uitrusting geschminkt en wel en zelfs een baby als ''verzetsstrijdertje " heldhaftig in de camera blikt ,nou daar zijn de joodse kindertjes nog lieverdjes bij vergeleken !

Voor de rest sluit ik me volkomen bij jou aan.

Precies die ja. Die zijn nu al enkele malen hier geplaatst en dat deze foto's net zo ziek zijn als die foto's van Palestijnse kinderen staat niet ter discussie.

We hadden het hier over een paar zielepoten die een kinderoptreden wilden verstoren.

Mijn sympathie ligt echt wel bij de Palestijnse zaak, en de staat Israel vind ik een gedrocht, maar dhr sufkut die hier net 2 weken zit en er een sport van maakt met zoveel mogelijk ruzie te krijgen, denkt even een conclusie te kunnen trekken. Lachwekkend gewoon.

ieperkaas
24-08-06, 16:22
Geplaatst door Eni
Precies die ja. Die zijn nu al enkele malen hier geplaatst en dat deze foto's net zo ziek zijn als die foto's van Palestijnse kinderen staat niet ter discussie.

We hadden het hier over een paar zielepoten die een kinderoptreden wilden verstoren.

Mijn sympathie ligt echt wel bij de Palestijnse zaak, en de staat Israel vind ik een gedrocht, maar dhr sufkut die hier net 2 weken zit en er een sport van maakt met zoveel mogelijk ruzie te krijgen, denkt even een conclusie te kunnen trekken. Lachwekkend gewoon.

De zielepoot ben jij !

Alleen een zionist ziet het verband niet.

Helaas kan ik dus niet om jou lachen.

Maar een sufferd vind ik jou niet, wel iemand met een hart van steen die dan nog durft te zeggen dat haar sympathie bij de Palestijnse zaak licht. Een nietszeggend en goedkope boodschap van een zionisten-prikker.

Jij spreek met twee tongen.

Bovendien moet je eens beter leren lezen. Ik heb nooit geschreven dat jij zou hebben geschreven dat jij iets erger vindt dat ...

Ik trok slechts een conclusie, een conclusie die gerechtvaardig was gezien je walgelijke reaktie op die foto's. lees het allemaal nog maar eens.

De reaktie zoals jij gaf op die foto's komt uit een bepaalde koker. een hart, volgestort met gewapende stront.

Het interesseert me dus verder bijzonder weinig, dat je ook nog iets zegt wat iedereen graag wil horen. Op mij heeft dat geen effekt.

Ik kijk naar jouw werkelijke inhoud.

En jouw reaktie op die door mij geplaatste foto's geeft wel aan dat je ziek wordt van die waarheid. anders had je er niet eens op gereageerd en zeker niet op die manier.

't is wel duidelijk genoeg nu.

De Palestijnen zijn weer eens doodgezwegen in de media. Prima dat er weer eens aandacht voor ze komt en dat die kindertjes dan even niet kunnen dansen, kan me helemaal niets schelen.

Helaas, als ze aan hun ouders gaan vragen waarom ze niet mogen dansen, dan zullen ze wel zeggen dat die vreselijke mensen een bom hadden gelegd in Heerenveen.

Oeroeboeroe
24-08-06, 16:23
Geplaatst door ~Panthera~
Ik heb zelfs 3 Poezen. :ego:

:p

:p De echoput meegerekend?

knuppeltje
24-08-06, 16:27
Geplaatst door Oeroeboeroe
:p De echoput meegerekend?

Ik vind het heel ranzig worden.

mark61
24-08-06, 16:32
Geplaatst door ieperkaas
'T ZAL WEL

KOTS KOTS KOTS

Tis inderdaad een zeer persoonlijke vorm van islam die jij aanhangt. Eentje ver beneden de gordel.

Juliette
24-08-06, 16:37
Geplaatst door mark61
Tis inderdaad een zeer persoonlijke vorm van islam die jij aanhangt. Eentje ver beneden de gordel.

Godsdiensten met één god en één waarheid lenen zich daar heel goed toe.

MaRiaH
24-08-06, 16:40
Geplaatst door ieperkaas
De zielepoot ben jij !

Alleen een zionist ziet het verband niet.

Helaas kan ik dus niet om jou lachen.


blablabla

je bent iets tekort hier om te begrijpen waar Eni aan refereerde.
Jij komt als mosterd NA de maaltijd.
Dus vraag voortaan eerst even wat ie bedoeld voor je zo n bek opzet.

Oeroeboeroe
24-08-06, 16:42
Geplaatst door knuppeltje
Ik vind het heel ranzig worden.

:hihi: Hoe heet de burgemeester van Berlijn?

ieperkaas
24-08-06, 16:48
Geplaatst door mark61
Tis inderdaad een zeer persoonlijke vorm van islam die jij aanhangt. Eentje ver beneden de gordel.

het begin van het einde van de slavernij is al een tijdje geleden begonnen hoor.

natuurlijk, geen enkele heerser ziet graag zijn slaven opstandig worden en een grote bek hebben. wen er maar aan !

Jij kan er niet tegen dat een muslim weerbaar is. Dat maakt jou bang.

nogmaals: wen er maar aan !

ieperkaas
24-08-06, 16:53
Geplaatst door MaRiaH
blablabla

je bent iets tekort hier om te begrijpen waar Eni aan refereerde.
Jij komt als mosterd NA de maaltijd.
Dus vraag voortaan eerst even wat ie bedoeld voor je zo n bek opzet.

Dan had die Eni dat misschien wat taktischer kunnen doen.

Tenminste ... als ze waarachtig was geweest.

De inhoud van die reaktie op die foto's, onthult gewoon de bak met stront die in d'r hart zit. en met wie ze die bak stront deelt.

Dus inderdaad ...

bla bla blablabla !

van jou dus !

ik hou wel van een beetje duidelijkheid.

en dat heb ik dus.

dank je wel daarvoor.

Oeroeboeroe
24-08-06, 16:57
Geplaatst door mark61
Tis inderdaad een zeer persoonlijke vorm van islam die jij aanhangt. Eentje ver beneden de gordel.

:p In de echoput ermee? Net als Josef, zegmaar?

Juliette
24-08-06, 17:01
Geplaatst door ieperkaas
Dan had die Eni dat misschien wat taktischer kunnen doen.

Tenminste ... als ze waarachtig was geweest.

De inhoud van die reaktie op die foto's, onthult gewoon de bak met stront die in d'r hart zit. en met wie ze die bak stront deelt.



Ik zie niet waar Eni zo uit de bocht is gegaan dat je zo op m moet beginnen schelden.

Eni
24-08-06, 17:04
Geplaatst door ieperkaas
De zielepoot ben jij !

Alleen een zionist ziet het verband niet.
blabla.


Voordat jij internet van de sociale dienst kreeg, zijn er hier geloof ik 3 of 4 topics geweest (waar er ook enkelen verwijderd zijn), waar deze foto's geplaatst werden.

Steeds weer kreeg je als tegenreactie van sommige prikkers (LEES: niet van mij) foto's van als martelaar verklede kinderen te zien.

DAT bedoelde ik dus met dat zinnetje te zeggen.

Dat jij daarna als een dolle hond tekeergaat, mij van zionist beschuldigd, en zelfs een vader en moeder erbij haalt, zegt iets over je daadwerkelijk niveau.

ieperkaas
24-08-06, 17:07
Geplaatst door Eni
Voordat jij internet van de sociale dienst kreeg, zijn er hier geloof ik 3 of 4 topics geweest (waar er ook enkelen verwijderd zijn), waar deze foto's geplaatst werden.

Steeds weer kreeg je als tegenreactie van sommige prikkers (LEES: niet van mij) foto's van als martelaar verklede kinderen te zien.

DAT bedoelde ik dus met dat zinnetje te zeggen.

Dat jij daarna als een dolle hond tekeergaat, mij van zionist beschuldigd, en zelfs een vader en moeder erbij haalt, zegt iets over je daadwerkelijk niveau.

Het zegt meer iets over jouw smerige manier van provoceren.

MaRiaH
24-08-06, 17:10
Geplaatst door ieperkaas
Het zegt meer iets over jouw smerige manier van provoceren.

Niet de verantwoording voor je eigen gedrag bij anderen leggen, he?

jij liet je provoceren door iets wat je jezelf in je hoofd haalde.

knuppeltje
24-08-06, 17:14
Geplaatst door ieperkaas
Het zegt meer iets over jouw smerige manier van provoceren.


Ieper, steek een flinke homp van dat spul van je waffel, dan wordt het hier een stuk rustiger. :)


:zwaai:

Wide-O
24-08-06, 17:18
Geplaatst door knuppeltje
Ieper, steek een flinke homp van dat spul van je waffel, dan wordt het hier een stuk rustiger. :)


:zwaai:

Het heeft wel iets dolkomisch anders :hihi:

Bakken kots die over maroc.nl uitgestort worden :lachu:

knuppeltje
24-08-06, 17:21
Geplaatst door Wide-O
Het heeft wel iets dolkomisch anders :hihi:

Bakken kots die over maroc.nl uitgestort worden :lachu:

Ja, je zou er van gaan vomeren :hihi:

:zwaai:

Wide-O
24-08-06, 17:23
http://www.clicksmilies.com/s0105/wuerg/vomit-smiley-014.gif

David
24-08-06, 17:38
Geplaatst door ieperkaas
Ik KOTS op jou. Je bent het eigenlijk niet waard, maar toch vraag ik me af, uit welke duivelse zionisten-buik jij geboren bent.

Was zeker wel een flinke keizersnee voor nodig om die duivelse mongolenkop van jou eruit te kunnen trekken he ?

IK KOTS DUS WERKELIJK OP JOU !
OP JE MOEDER !
OP JE VADER !
ENZOVOORTS !

En voor ik die gore mongolen kop van jou helemaal heb ondergekotst, dat kan nog wel even duren..




Charmant. :cheefbek:

Wide-O
24-08-06, 18:02
Geplaatst door David
Charmant. :cheefbek:

En dan denk ik nog wel's over een cursus anger management :zegniets:

David
24-08-06, 18:14
Geplaatst door Wide-O
En dan denk ik nog wel's over een cursus anger management :zegniets:


:haha:


Die Vlaamse opvoeding is zo slecht nog niet geweest, bij nader inzien.

Wide-O
24-08-06, 18:18
Geplaatst door David
:haha:


Die Vlaamse opvoeding is zo slecht nog niet geweest, bij nader inzien.

Werd ook wel 's in overgegeven, maar dan toch eerder besmuikt :hihi:

Oeroeboeroe
24-08-06, 18:20
Geplaatst door Wide-O
Het heeft wel iets dolkomisch anders :hihi:

Bakken kots die over maroc.nl uitgestort worden :lachu:


:haha:!

reallife
24-08-06, 18:33
Geplaatst door mark61
Tis inderdaad een zeer persoonlijke vorm van islam die jij aanhangt. Eentje ver beneden de gordel.

Ieper hangt alleen zijn eigen Ieperlogie aan...

Qaiys
24-08-06, 18:37
Geplaatst door mark61
Tis inderdaad een zeer persoonlijke vorm van islam die jij aanhangt. Eentje ver beneden de gordel.

Hoe kom je erbij om te denken dat hij moslim is? Welk vooroordeel dwaalt er in je geest en heeft je tot een dergelijke uitspraak doen komen?

ieperkaas
24-08-06, 20:06
Geplaatst door Qaiys
Hoe kom je erbij om te denken dat hij moslim is? Welk vooroordeel dwaalt er in je geest en heeft je tot een dergelijke uitspraak doen komen?

't is een idioot !

hij denkt zeker; die ieperkaas is zo grof, het moet wel een christenhond of een zionist zijn.

tsja, het is ook niet echt een voorrecht van muslims he, om dezelfde wapens te mogen dragen.

volgens mij worden ze bang nu de messen geslepen worden, want ze zelf mentaal een beetje slap geworden van al dat koloniseer-success.

vandaar die schizofrene paranoia.

wat ben jij !
help ... wat ben jij ?

:lol: :lol:

Wide-O
24-08-06, 20:13
Geplaatst door ieperkaas
't is een idioot !

hij denkt zeker; die ieperkaas is zo grof, het moet wel een christenhond of een zionist zijn.

tsja, het is ook niet echt een voorrecht van muslims he, om dezelfde wapens te mogen dragen.

volgens mij worden ze bang nu de messen geslepen worden, want ze zelf mentaal een beetje slap geworden van al dat koloniseer-success.

vandaar die schizofrene paranoia.

wat ben jij !
help ... wat ben jij ?

:lol: :lol:

Gewoon op kotsen, lucht op :)

ieperkaas
24-08-06, 20:19
RISHON LE ZION

De eerste settlement, met 8 stedenbanden in Nederland alleen al, de rest weet ik niet.

De geboorteplaats van het Carmel bedrijf (Wijn en overige).

Carmel Mizrachi, de grootste locale producent van drank

Boycots voor Israelische producten hebben Carmel hard geraakt.

Israelische Wijnboeren op de Golan, na de illegale annexatie van de Golan.

Zover mij bekend is er nog steeds een embargo op wijnen uit de Golan.

Heerenveen, officiele stedenband met Rishon Le Zion sinds 1993 !

De vrienden van Rishon Le-Zion, import bedrijf, 't is uitgeveegde historie.

Sonja van Wier heeft gelijk, maar ze komt niet echt aan het woord.

De vrienden van Rishon Le-Zion, die via culturele banden het imago van Israel moeten op-poetsen.

Om de gevolgen van de boycot's te verminderen

Geld verdienen met wijn, wijn van gestolen land.

De vrienden van Rishon Le Zion

Ze aarzelen niet om dansende kinderen in te zetten voor dat doel.

Rishon Le-Zion, basis van het Zionisme, basis van de Rothschilds, basis van de wijnindustrie.

Dansende kindertjes zijn zo lief om naar te kijken.

Hoe durf je niet mee te glimlachen, als die kindertjes ziet.

Ach, laat die kindertjes toch dansen.

Terug in Israel zetten ze hun handtekening op bommen zodat andere kindertjes NOOIT meer kunnen dansen.

Zo wordt ze geleerd wat hun zionisten-stam is, zo wordt ze geleerd rucksichtslose killers te worden.

Die kinderen worden zelf psychisch verkracht.

Kinderen zijn altijd het kind van de rekening.

Die kinderen verwijt ik niets.

Maar dansen ... dat doen ze maar in Rishon Le Zion.

Terijl hun ouders de wijn van gestolen grond, gestolen druiven, exporteren

Zodat wij, genietend van een glaasje wijn naar dansende hantekening zettende kindertjes kunnen kijken.

HET IS BLOED-WIJN !

DAAROVER PRATEN KOST DE ZIONISTEN GELD.

DAAROM WORDEN ZE HIER ZO KWAAD OVER DIE FOTO'S

NIET VANWEGE HET GEBREK AAN ORIGINALITEIT ERVAN.

MAAR BINNEN DE CONTEXT VAN RISHON LE ZION

IN DE CONTEXT VAN HET BELANGRIJKSTE WIJN BEDRIJF VAN ISRAEL

IN DE CONTEXT VAN EEN GROTE WIJN EXPORTEUR.

EXTRA BUITENLANDSE DEVIEZEN ZIJN ALTIJD WELKOM.

DAAR GAAT HET OM EN DAT ZIJN DE VRIENDEN VAN RISHON LE ZION

Qaiys
24-08-06, 20:21
Geplaatst door Juliette
Godsdiensten met één god en één waarheid lenen zich daar heel goed toe.

Het is onnodig en niet slim om godsdiensten met één God op grond van speculatie te criminaliseren en te stigmatiseren.

pimpampet
24-08-06, 20:27
Maar laten we wel wezen. Veel moslims reageren heel heftig op de Israelische bezetting.

Dat de uitbreiding van de islam in o.a. de 8e eeuw gepaard ging met geweld van o.a. het christelijke Palestiina Syrie en Egypte vergeten ze gemakshalve maar.

Mogen christenen hun grondgebied ook terug eisen? :jumping:

ieperkaas
24-08-06, 20:40
Geplaatst door pimpampet
Maar laten we wel wezen. Veel moslims reageren heel heftig op de Israelische bezetting.

Dat de uitbreiding van de islam in o.a. de 8e eeuw gepaard ging met geweld van o.a. het christelijke Palestiina Syrie en Egypte vergeten ze gemakshalve maar.

Mogen christenen hun grondgebied ook terug eisen? :jumping:

Mocht duitsland een paar stukjes houden van Frankrijk ?

Oeroeboeroe
24-08-06, 20:41
Geplaatst door ieperkaas
Die kinderen verwijt ik niets.

Ziejewel, gewoon een goeie gozert :duim:.

:p Wie moet er schudden?

ieperkaas
24-08-06, 20:44
Geplaatst door Oeroeboeroe
Ziejewel, gewoon een goeie gozert :duim:.

:p Wie moet er schudden?

jij wordt mijn minister van propaganda :lol:

ieperkaas
24-08-06, 20:46
Geplaatst door Wide-O
Het heeft wel iets dolkomisch anders :hihi:

Bakken kots die over maroc.nl uitgestort worden :lachu:

Niet over maroc.nl, maar over die zionistische idoten hier.

pimpampet
24-08-06, 21:35
Hoezo allemaal idioten, zijn er normale mensen?
:boogie:

Oeroeboeroe
24-08-06, 21:41
Geplaatst door ieperkaas
jij wordt mijn minister van propaganda :lol:

:blij: Dat heb ik altijd al willen worden. Echt!

Komt daar ook een uniform bij?

polarbeer
24-08-06, 21:48
Geplaatst door ieperkaas
Mocht duitsland een paar stukjes houden van Frankrijk ?

Je bedoeld zeker die ze zelf eerder van Frankrijk hadden gejat ?

http://en.logilogi.org/RuG/GescH/BaC1/PalMer_P16

ff een stukje geschiedenis en als je geintresserd bent kan ik je ook nog een stukje laten lezen over de de verovering in de 8 e eeuw door de roofzuchtige horde die onder de MOM van de ISLAM op afschuwlijke een manier delen van het huidige Palestine ,Syrie en een deel van Egypte (anexeerde) de grondslag van de huidige ellende is destijds gelegd .

Leer je les!

p.s schelden heb je overigens goed geleerd.

Oeroeboeroe
24-08-06, 22:09
Geplaatst door polarbeer
Je bedoeld zeker die ze zelf eerder van Frankrijk hadden gejat ?

http://en.logilogi.org/RuG/GescH/BaC1/PalMer_P16

ff een stukje geschiedenis en als je geintresserd bent kan ik je ook nog een stukje laten lezen over de de verovering in de 8 e eeuw door de roofzuchtige horde die onder de MOM van de ISLAM op afschuwlijke een manier delen van het huidige Palestine ,Syrie en een deel van Egypte (anexeerde) de grondslag van de huidige ellende is destijds gelegd .

Leer je les!

p.s schelden heb je overigens goed geleerd.

:nijn: gh.wille!

~Panthera~
24-08-06, 22:23
Geplaatst door Oeroeboeroe

Komt daar ook een uniform bij?


:zozo:

Julien
24-08-06, 23:12
Geplaatst door ieperkaas
Niet over maroc.nl, maar over die zionistische idoten hier.

en leer jij eens normaal argumenteren en niet zo op de man te spelen.

mensen uitschelden doe je maar op de kleuterschool, kom gewoon met normale argumenten en discussieer normaal.

sater
24-08-06, 23:16
Geplaatst door MaRiaH
Vind ik ook!
heeft niks te maken met het MO.
Kinderen hebben part noch deel aan politiek.

:moe:

:fuckit2: misvatting; choreografie kinderdansjes bevatten vast en zeker abject joodse boodschappen.

H.P.Pas
24-08-06, 23:53
Geplaatst door Oeroeboeroe
:chef: Na und?

Natuurlijk deze zeden dateren niet van heden
ze horen bij het menselijk bestaan
Europa had te lijden in lang vervlogen tijden
van moordenaars geleid door Dzenghis Khan
maar betreft de hunnen men moet ze een ding gunnen
ze kwamen niet met idealen aan

Oeroeboeroe
24-08-06, 23:58
Geplaatst door H.P.Pas


:hihi: Pas de l'argent, pas de Suisses, n'est-ce pas, Prlwytz?

ieperkaas
25-08-06, 00:07
Geplaatst door ieperkaas
RISHON LE ZION

De eerste settlement, met 8 stedenbanden in Nederland alleen al, de rest weet ik niet.

De geboorteplaats van het Carmel bedrijf (Wijn en overige).

Carmel Mizrachi, de grootste locale producent van drank

Boycots voor Israelische producten hebben Carmel hard geraakt.

Israelische Wijnboeren op de Golan, na de illegale annexatie van de Golan.

Zover mij bekend is er nog steeds een embargo op wijnen uit de Golan.

Heerenveen, officiele stedenband met Rishon Le Zion sinds 1993 !

De vrienden van Rishon Le-Zion, import bedrijf, 't is uitgeveegde historie.

Sonja van Wier heeft gelijk, maar ze komt niet echt aan het woord.

De vrienden van Rishon Le-Zion, die via culturele banden het imago van Israel moeten op-poetsen.

Om de gevolgen van de boycot's te verminderen

Geld verdienen met wijn, wijn van gestolen land.

De vrienden van Rishon Le Zion

Ze aarzelen niet om dansende kinderen in te zetten voor dat doel.

Rishon Le-Zion, basis van het Zionisme, basis van de Rothschilds, basis van de wijnindustrie.

Dansende kindertjes zijn zo lief om naar te kijken.

Hoe durf je niet mee te glimlachen, als die kindertjes ziet.

Ach, laat die kindertjes toch dansen.

Terug in Israel zetten ze hun handtekening op bommen zodat andere kindertjes NOOIT meer kunnen dansen.

Zo wordt ze geleerd wat hun zionisten-stam is, zo wordt ze geleerd rucksichtslose killers te worden.

Die kinderen worden zelf psychisch verkracht.

Kinderen zijn altijd het kind van de rekening.

Die kinderen verwijt ik niets.

Maar dansen ... dat doen ze maar in Rishon Le Zion.

Terijl hun ouders de wijn van gestolen grond, gestolen druiven, exporteren

Zodat wij, genietend van een glaasje wijn naar dansende hantekening zettende kindertjes kunnen kijken.

HET IS BLOED-WIJN !

DAAROVER PRATEN KOST DE ZIONISTEN GELD.

DAAROM WORDEN ZE HIER ZO KWAAD OVER DIE FOTO'S

NIET VANWEGE HET GEBREK AAN ORIGINALITEIT ERVAN.

MAAR BINNEN DE CONTEXT VAN RISHON LE ZION

IN DE CONTEXT VAN HET BELANGRIJKSTE WIJN BEDRIJF VAN ISRAEL

IN DE CONTEXT VAN EEN GROTE WIJN EXPORTEUR.

EXTRA BUITENLANDSE DEVIEZEN ZIJN ALTIJD WELKOM.

DAAR GAAT HET OM EN DAT ZIJN DE VRIENDEN VAN RISHON LE ZION

Nog maar een keer,

dan hebben de idioten weer eens een kans om inhoudelijk te reageren

ieperkaas
25-08-06, 00:12
Geplaatst door Oeroeboeroe
:blij: Dat heb ik altijd al willen worden. Echt!

Komt daar ook een uniform bij?

:ergleuk: wordt betaald uit je eerste salaris.

polarbeer
25-08-06, 00:16
Geplaatst door Oeroeboeroe
:nijn: gh.wille!


Dank u wel wijze uil .

Zoals eerder vermeld heb ik enkele citaten van bovengenoemd personage gelezen , ik voel me dan ook zeer vereerd met het compliment dat je mij met hem vereenzelfd.
Gezien zijn citaten die gewoon zonder meer op waarheid berusten , en de waardering daarvoor uwerzijds,hebben mij doen besluiten ondanks het ricico verwijderd te worden op de zelfde manier door te gaan.

:boogjes:

ieperkaas
25-08-06, 00:38
Geplaatst door reallife
Tuurlijk...

Net als al die verborgen zionistische boodschappen in amerikaanse series en reclames. 'Ze,' hebben immers heel hollywood in handen...

Ze kunnen niet meer zoveel verbergen van hun eigen boodschappen. Hun boodschappen zijn duidelijk genoeg:

- marteling,
- moord,
- kidnapping,
- bezettingen,
- stelen en roven,
- corrumperen van de media
- oorlogsmisdaden
- enzovoorts...

ieperkaas
25-08-06, 00:40
Geplaatst door polarbeer
Het zogenaamde 'Kindchenschema' is bepaald geen onschuldig propaganda-dingetje. Het roept, vooral bij vrouwen, een gerichte orientatiereflex gevolgd door een beschermreflex op. !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Volkomen met jou eens bekijk de foto,s maar eens van de JOODSE kinderen die spreuken op wapentuig schrijven.
En ook de foto,s van de als "martelaar" vermomde PALESTIJNSE kinderdjes zijn o zo vertederend vooral de krijgshaftige baby spreekt de vrouwen bijzonder aan .

:fpetaf: voor jou bijlage.

vergeet je niet wie de agressor is ?

H.P.Pas
25-08-06, 00:41
Geplaatst door Oeroeboeroe
:hihi: Pas de l'argent, pas de Suisses, n'est-ce pas, Prlwytz?

Prlwytz est parti. Les degoutés s'en vont, il ne reste que les degoutants.

reallife
25-08-06, 00:51
Geplaatst door ieperkaas
Ze kunnen niet meer zoveel verbergen van hun eigen boodschappen. Hun boodschappen zijn duidelijk genoeg:

- marteling,
- moord,
- kidnapping,
- bezettingen,
- stelen en roven,
- corrumperen van de media
- oorlogsmisdaden
- enzovoorts...

Mijn reactie was sarcastisch bedoeld. De enige verborgen boodschap in reclames die ik ervaar is de irritante poging me dingen aan te praten die ik niet nodig heb.

Verder denk ik dat ieder mens vecht om te overleven. Al keur ik zeker het geweld af, door welke partij het ook gebruikt wordt. Geweld gaat tegen alles in waar ik in geloof.

Eh... daar valt ook verbaal geweld onder. Hint hint.

reallife
25-08-06, 00:58
Geplaatst door HenkS
Het zogenaamde 'Kindchenschema' is bepaald geen onschuldig propaganda-dingetje. Het roept, vooral bij vrouwen, een gerichte orientatiereflex gevolgd door een beschermreflex op.


Jammer dat er dan niet meer vrouwen aan de politieke top staan. Bij mannen overheerst volgens mij vaak nog het 'ik heb grotere/sterkere wapens dan jij,' reflex!

reallife
25-08-06, 00:59
Geplaatst door HenkS
Moet ik ook nog het verschil tussen appetitive conditionering (naderingstendentie) en aversieve conditionering (vermijdingstendentie) uitleggen?

Wikipeda voldoet ook wel...

ieperkaas
25-08-06, 01:08
Geplaatst door reallife
Mijn reactie was sarcastisch bedoeld. De enige verborgen boodschap in reclames die ik ervaar is de irritante poging me dingen aan te praten die ik niet nodig heb.

Verder denk ik dat ieder mens vecht om te overleven. Al keur ik zeker het geweld af, door welke partij het ook gebruikt wordt. Geweld gaat tegen alles in waar ik in geloof.

Eh... daar valt ook verbaal geweld onder. Hint hint.

Hint van een Kint ?

HenkS
25-08-06, 01:12
Geplaatst door reallife
Wikipeda voldoet ook wel...

Gelukkig maar! Anders was ik er niet aan ontkomen om ook nog het begrip kansvariabele uit te leggen en aan dat soort dingen hebben zero-bèta adolescenten doorgaans een gruwelijke hekel. ;-)

Oeroeboeroe
25-08-06, 02:04
Geplaatst door HenkS
Moet ik ook nog "aversieve conditionering" (vermijdingstendentie) uitleggen?

Nee, liever niet.

ronald
25-08-06, 02:21
Geplaatst door knuppeltje
Rishon le Zion es de eerste nederzetting die in Israel werd gesticht, en wel door 10 Russische zionistische emigranten.

Nu is het de vierde stad in Israel. [Wikepedia]

http://en.wikipedia.org/wiki/Rishon_LeZion


.... in 1882 dus. Vierde grote stad van Israel...en dan denken sommigen over stukken woest land in Israel te kunnen oordelen. Grappig om eens het kennisniveau te kunnen aanschouwen.


Het valt mij op dat de naam Rishon LeZion (Eerste van Zion) zulke domme associaties bij sommigen kunnen oproepen. Je moet toch als bezitter van de geest die zich uit door vrij associtief woordspel niet verder komt dan zo'n "versje" blij zijn? Fijn, dat mensen nog zo simpel kunnen zijn.



Sonja??...get a live!

HenkS
25-08-06, 02:30
Geplaatst door reallife
Jammer dat er dan niet meer vrouwen aan de politieke top staan. Bij mannen overheerst volgens mij vaak nog het 'ik heb grotere/sterkere wapens dan jij,' reflex!

De enige bedenking die ik daarbij heb is dat van de twee vrouwen die ik als bazin heb meegemaakt de ene een keiharde haaiebaai was en de andere een mega-intrigante. Ik denk overigens dat dat te verwachten overgangsperikelen van patriarchaat naar matriarchaat zijn. Je mag immers verwachten dat in zo'n overgangsperiode vooral vrouwen op de voorgrond treden die qua managementstijl het meest op mannen lijken. ;-)

polarbeer
25-08-06, 03:19
Geplaatst door HenkS
Gelukkig maar! Anders was ik er niet aan ontkomen om ook nog het begrip kansvariabele uit te leggen en aan dat soort dingen hebben zero-bèta adolescenten doorgaans een gruwelijke hekel. ;-)

Als jij jou idioote opvattingen denkt te kunnen verpakken in een voertaal die niet mis zou staan voor een aankomend lid van de tweede kamer ook wel adolescent *genaamd.
En op die manier vooral iedereen wil overtuigen van jou visie, dan geef ik je de raad om voortaan in normaal Nederlands je gal te spuien .

Misschien dan dan het begrip kans (arme) variable nu tot je door dringt .

Je zit zo vol van het vergift dat ook wel Haat genoemd wordt, dat je rustig in een bak vol serpenten kunt gaan liggen de kans dat je gebeten wordt is minimaal ,doen serpenten bijna niet bij soortgenoten.

Dag Sonja :haha:



* jongeling voor de gene die van dit goed Nederlands en voor ieder begrijpelijk woord nog nooit gehoord mochten hebben .

ieperkaas
25-08-06, 03:24
Geplaatst door ieperkaas
RISHON LE ZION

De eerste settlement, met 8 stedenbanden in Nederland alleen al, de rest weet ik niet.

De geboorteplaats van het Carmel bedrijf (Wijn en overige).

Carmel Mizrachi, de grootste locale producent van drank

Boycots voor Israelische producten hebben Carmel hard geraakt.

Israelische Wijnboeren op de Golan, na de illegale annexatie van de Golan.

Zover mij bekend is er nog steeds een embargo op wijnen uit de Golan.

Heerenveen, officiele stedenband met Rishon Le Zion sinds 1993 !

De vrienden van Rishon Le-Zion, import bedrijf, 't is uitgeveegde historie.

Sonja van Wier heeft gelijk, maar ze komt niet echt aan het woord.

De vrienden van Rishon Le-Zion, die via culturele banden het imago van Israel moeten op-poetsen.

Om de gevolgen van de boycot's te verminderen

Geld verdienen met wijn, wijn van gestolen land.

De vrienden van Rishon Le Zion

Ze aarzelen niet om dansende kinderen in te zetten voor dat doel.

Rishon Le-Zion, basis van het Zionisme, basis van de Rothschilds, basis van de wijnindustrie.

Dansende kindertjes zijn zo lief om naar te kijken.

Hoe durf je niet mee te glimlachen, als die kindertjes ziet.

Ach, laat die kindertjes toch dansen.

Terug in Israel zetten ze hun handtekening op bommen zodat andere kindertjes NOOIT meer kunnen dansen.

Zo wordt ze geleerd wat hun zionisten-stam is, zo wordt ze geleerd rucksichtslose killers te worden.

Die kinderen worden zelf psychisch verkracht.

Kinderen zijn altijd het kind van de rekening.

Die kinderen verwijt ik niets.

Maar dansen ... dat doen ze maar in Rishon Le Zion.

Terijl hun ouders de wijn van gestolen grond, gestolen druiven, exporteren

Zodat wij, genietend van een glaasje wijn naar dansende hantekening zettende kindertjes kunnen kijken.

HET IS BLOED-WIJN !

DAAROVER PRATEN KOST DE ZIONISTEN GELD.

DAAROM WORDEN ZE HIER ZO KWAAD OVER DIE FOTO'S

NIET VANWEGE HET GEBREK AAN ORIGINALITEIT ERVAN.

MAAR BINNEN DE CONTEXT VAN RISHON LE ZION

IN DE CONTEXT VAN HET BELANGRIJKSTE WIJN BEDRIJF VAN ISRAEL

IN DE CONTEXT VAN EEN GROTE WIJN EXPORTEUR.

EXTRA BUITENLANDSE DEVIEZEN ZIJN ALTIJD WELKOM.

DAAR GAAT HET OM EN DAT ZIJN DE VRIENDEN VAN RISHON LE ZION

HenkS
25-08-06, 03:40
[QUOTE]Geplaatst door polarbeer
Als jij jou idioote opvattingen denkt te kunnen verpakken in een voertaal die niet mis zou staan voor een aankomend lid van de tweede kamer ook wel adolescent *genaamd.
En op die manier vooral iedereen wil overtuigen van jou visie, dan geef ik je de raad om voortaan in normaal Nederlands je gal te spuien .

Misschien dan dan het begrip kans (arme) variable nu tot je door dringt .

Je zit zo vol van het vergift dat ook wel Haat genoemd wordt, dat je rustig in een bak vol serpenten kunt gaan liggen de kans dat je gebeten wordt is minimaal ,doen serpenten bijna niet bij soortgenoten.

Dag Sonja :haha:



* jongeling voor de gene die van dit goed Nederlands en voor ieder begrijpelijk woord nog nooit gehoord mochten hebben . [/QUOTE

:wohaa:

reallife
25-08-06, 10:25
Geplaatst door HenkS
De enige bedenking die ik daarbij heb is dat van de twee vrouwen die ik als bazin heb meegemaakt de ene een keiharde haaiebaai was en de andere een mega-intrigante. Ik denk overigens dat dat te verwachten overgangsperikelen van patriarchaat naar matriarchaat zijn. Je mag immers verwachten dat in zo'n overgangsperiode vooral vrouwen op de voorgrond treden die qua managementstijl het meest op mannen lijken. ;-)

Sommige mensen halen zelfs in ons vrouwen het slechtste naar boven. ;)

sidi bibi
25-08-06, 11:03
Geplaatst door HenkS
De enige bedenking die ik daarbij heb is dat van de twee vrouwen die ik als bazin heb meegemaakt de ene een keiharde haaiebaai was en de andere een mega-intrigante. Ik denk overigens dat dat te verwachten overgangsperikelen van patriarchaat naar matriarchaat zijn. Je mag immers verwachten dat in zo'n overgangsperiode vooral vrouwen op de voorgrond treden die qua managementstijl het meest op mannen lijken. ;-) Kheb er één meegemaakt, ze had zelfs meer haren op haar armen dan ik

sidi bibi
25-08-06, 11:08
Geplaatst door reallife
Sommige mensen halen zelfs in ons vrouwen het slechtste naar boven. ;) Kheb er maar een meegemaakt, ze had meer haren op haar armen dan ik

reallife
25-08-06, 11:12
Geplaatst door sidi bibi
Kheb er maar een meegemaakt, ze had meer haren op haar armen dan ik

Tja, die haren hè. Ze had een teveel mannelijke hormonen dus. :ego:

sidi bibi
25-08-06, 11:20
Geplaatst door reallife
Tja, die haren hè. Ze had een teveel mannelijke hormonen dus. :ego: Vandaar die functie

sater
25-08-06, 11:21
:boogie: windt het Wiervrouwtje zich ook op over de Hamasopvoeding? Kindertjes leren dat zelfmoordterroristen rechtstreeks het paradijs inknallen.

HenkS
25-08-06, 11:32
<Geplaatst door polarbeer
<Als jij jou idioote opvattingen denkt te kunnen verpakken in een <voertaal

Tijdens mijn schooltijd zei de meester steeds dat vreemde woorden de versierselen van onze taal zijn. Dat ze je taalgebruik een gevarieerd en levendig karakter geven. Je kon er toen nog makkelijk een bonuspuntje voor je opstel mee verdienen.
Nauwelijks afscheid genomen van de meester kwam de gesel van 'spreek je moerstaal' over me.
Noodgedwongen moest ik toen jarenlang om den brode poputaal gebruiken. (Behalve natuurlijk in verkoopbrieven voor wijn en de ads voor Jaguar).
Dus nu wil ik wel eens uitpuffen. Als je het goedvindt.

<die niet mis zou staan voor een aankomend lid van de tweede kamer <ook wel adolescent *genaamd.

Die worden getraind in poputaal van de rookgordijnenstam.

<En op die manier vooral iedereen wil overtuigen van jou visie, dan <geef ik je de raad om voortaan in normaal Nederlands je gal te spuien.

Wie wil er hier nog iemand van mening doen veranderen? Jij? Ik ben al blij dat ik me emotioneel mag ontladen. Anders zou mijn verontwaardiging wel eens zo groot kunnen worden dat ik me uit louter solidariteit met de Palestijnen tot de Islam bekeer. Temeer daar ik nogal onder de indruk ben gekomen van het hoge niveau van innerlijke beschaving van enkele gelovige islamieten met wie ik meer dan oppervlakkig kennis heb gemaakt.
Welk geloof hang jij trouwens aan?

<Misschien dan dan het begrip kans (arme) variable nu tot je door <dringt.

'Kansarm' ja. Dat is het sleutelwoord. Zelf kom ik uit een kansarm milieu. Maar had wel het geluk dat mijn ouders in Nederland en niet in Soweto of de Gazastrook woonden. Moet ik altijd aan denken als ik me zo'n Palestijns kind voorstel dat huilend aan zijn ouders hangt die machteloos moeten toezien hoe Israelische buldozers hun huis vermorzelen. Dan is het medelijden dat ik wel eens met Israeliers voel zo weer verdwenen.

<Je zit zo vol van het vergift dat ook wel Haat genoemd wordt, dat je <rustig in een bak vol serpenten kunt gaan liggen de kans dat je <gebeten wordt is minimaal ,doen serpenten bijna niet bij soortgenoten.

Serpent? Even opzoeken! Aha, slang. Nee, met slangen heb ik niets.

<Dag Sonja :haha:

Sonja is vast behoorlijk onder de indruk geraakt.

ieperkaas
25-08-06, 13:58
Geplaatst door sater
:boogie: windt het Wiervrouwtje zich ook op over de Hamasopvoeding? Kindertjes leren dat zelfmoordterroristen rechtstreeks het paradijs inknallen.

en de rest wordt het paradijs ingeknald met israelische cluster-bommen.

men heeft inderdaad de keuze, tsja.

jij zou eens 60 jaar onder de druk van die BEZETTING moeten leven.

Je zou doormidden breken als een lucifertje.

ieperkaas
25-08-06, 14:08
Geplaatst door sater
:boogie: windt het Wiervrouwtje zich ook op over de Hamasopvoeding? Kindertjes leren dat zelfmoordterroristen rechtstreeks het paradijs inknallen.

Je hebt gewoon niet het morele recht van spreken. NIET als je niet weet wat 60 jaar bezetting onder de meest gruwelijke omstandigheden voorstelt.

De duitsers waren nog lieverdjes vergelijken bij de zionisten.

De Palestijnse kinderen, denk jij dat het in de arabsiche genen zit om je maar op te blazen hier of daar.

Kan jij je niet voorstellen, wat voor een trauma daaraan vooraf gaat.

Je hebt geen gevoel.

Dat kinderen zich opblazen, het simpele feit dat dat gebeurt, zou je al aan het denken moeten zetten.

Die kinderen hadden ook het recht om te leven en dat is ze ontzegd.

NIET door Hamas,
NIET door bommengordels,

WEL door dat kapitale trauma,

VEROORZAAKT DOOR de meest smerige ideologie die ooit op deze aarde heeft rondgewaard: HET ZIONISME DUS !

En aan die ideologie moet een einde komen, en snel ook !

Dat gaat trouwens ook gebeuren.

Spoetnik
25-08-06, 16:24
Geplaatst door knuppeltje
Rishon le Zion es de eerste nederzetting die in Israel werd gesticht, en wel door 10 Russische zionistische emigranten.

Nu is het de vierde stad in Israel. [Wikepedia]

Rishion le Zion betekent ook letterlijk "''de eerste naar Zion"''

ieperkaas
25-08-06, 16:27
Het waren trouwens 10 russische families.

ieperkaas
25-08-06, 17:39
geen bronvermelding...niks

niet de moeite waard zoiets

ik ga het niet eens lezen.

maar toch ...

Degenen die opgeleid worden tot moord zijn de zionisten.

Degenen die nos steeds moord- en slachtpartijen aanrichten zijn de zionisten.

Dat is voor iedereen duidelijk behalve ioor zionisten want die zijn para.

zo, da's wel weer genoeg voor zo'n pipo, die geen kaas gegeten heeft van geschiedenis.

pimpampet
25-08-06, 22:42
Het gemeenschappelijke belang dat Hitler en de islamitische wereld had, was(nadat Hitlet inzag dat Engeland niet akkoord ging met de uitbreiding van het Arische ras) de vernietiging van de koloniale machten als Engeland en Frankrijk.

Beiden streefden de vernietiging van deze macht na. De (verscholen) agenda en motivatie verschilde.

Wist je trouwens dat niet het Westen maar juist Rusland de aanjager was voor een onafhankelijk Israel?

Ook dat wordt, sinds de val van de muur, historisch fout beoordeeld door moslims.

Verder dient vermeldt te worden dat de islam vooral door oorlogen is verspreid, en daarin verschilt zij niet met de gedachte van bijv. Bush.

De uitwerking is hetzelfde. Vernietiging op grote schaal. De arme moslims zijn echter anders geinstrueerd.

ieperkaas
26-08-06, 01:20
Geplaatst door polarbeer
De Zionisten hebben dan zeker nog wat in te halen !

Hierbij een willekeurige greep uit de geschiedenis.
Onder het bewind van de Romeinse keizer Nero stierven ong 50.000 Christenen de marteldood.
De ( brave christelijke )Cortez vermoordde bijna 800.000 Azteken uit !
Attila de hunnen koning was goed voor bijna 2 miljoen slachtoffers tijdens zijn roof en plundertochten.
De Noormannen hebben ook ongeveer een half miljoen doden op hun geweten.
De Nazie,s vermoorden ruim 6.5 miljoen mensen waaronder ruim 5,5 miljoen van de door jou zo gehate Joden .
Een toppertje waren ook de de Islam Sulthans waarvan sommige het presteerden om op EEN DAG ruim 30.000 krijgs gevangenen om te brengen en de volgende dag nog eens 30.000 onschuldigen vrouwen en kinderen.
lest but not least vermoorden de emigranten uit diverse landen een groot deel van de oorsprongkrlijke inwoners van Amerika !
En zo kan ik nog wel ff doorgaan .

Let wel ! deze getallen zij niet exact maar ver van de waarheid zitten ze zeker niet.

Denk voortaan eerst na voor dat je ONZIN uit kraamt met je door HAAT intens verziekte geest.

Even een correctie op jouw smerige interpretaties, gebaseerd op je het feit dat je hersens een tijdje in de magnetron moeten hebben gelegen.

Ik haat Joden helemaal niet,

Waar haal je de gore moed vandaan om dat zo even tussendoor te durven beweren ?

Refereer naar slechts een enkele post van mij, waaruit - voor anderen dan zionisten - kan worden geinterpreteerd dat ik Joden zou haten en ik hang persoonlijk een lauwerkrans om je nek.

Maar als je dat niet kan, verwacht ik je excuses op dit topic, indien die excuses dan niet komen, neem ik maatregelen tegen je.

bij deze waarschuw ik je voor het verspreiden van leugens.

polarbeer
26-08-06, 02:52
Geplaatst door ieperkaas
Even een correctie op jouw smerige interpretaties, gebaseerd op je het feit dat je hersens een tijdje in de magnetron moeten hebben gelegen.

Ik haat Joden helemaal niet,

Waar haal je de gore moed vandaan om dat zo even tussendoor te durven beweren ?

Refereer naar slechts een enkele post van mij, waaruit - voor anderen dan zionisten - kan worden geinterpreteerd dat ik Joden zou haten en ik hang persoonlijk een lauwerkrans om je nek.

Maar als je dat niet kan, verwacht ik je excuses op dit topic, indien die excuses dan niet komen, neem ik maatregelen tegen je.

bij deze waarschuw ik je voor het verspreiden van leugens.

Aan je scheldkanonades te zien heb ik het duidelijk bij het rechte eind.

Je noemt de naam JODEN niet om dat je daar te laf voor bent je stopt ze eenvoudig onder de zionisten of in het gunstige geval Israeli.
Straks ga je nog beweren dat het je vrienden zijn !
Je hebt maar een doel voor je dat is de algehele afbraak van de staat Israel , ruimte voor een vreedzame oplosing heeft jou soort niet , daar zijn je met haat vervulde ziekelijke hersens al te ver voor aangetast .
De enige die hier leugens aan de lopende band produceert ben jij .
Op allerlei manieren probeer je de boel te verdraaien , als Joodse ( ik bedoel zionistische geindoctrineerde kinderen )op wapen tuig boodschap schrijven , dan is dat veel erger dan de als terrorist verklede en met echte handgranaten omhangen Palestijnse kinderen , want die hebben en dan komt er weer een vergoeilijke verklaring .
Geensinds van plan zijnde om aan een door haat verblinde persoon nog verder uitleg te geven , verleen ik je hierbij wel toestemming om je eigen beeld scherm onder te kotsen .

ieperkaas
26-08-06, 08:15
Geplaatst door polarbeer
Aan je scheldkanonades te zien heb ik het duidelijk bij het rechte eind.

Je noemt de naam JODEN niet om dat je daar te laf voor bent je stopt ze eenvoudig onder de zionisten of in het gunstige geval Israeli.
Straks ga je nog beweren dat het je vrienden zijn !
Je hebt maar een doel voor je dat is de algehele afbraak van de staat Israel , ruimte voor een vreedzame oplosing heeft jou soort niet , daar zijn je met haat vervulde ziekelijke hersens al te ver voor aangetast .
De enige die hier leugens aan de lopende band produceert ben jij .
Op allerlei manieren probeer je de boel te verdraaien , als Joodse ( ik bedoel zionistische geindoctrineerde kinderen )op wapen tuig boodschap schrijven , dan is dat veel erger dan de als terrorist verklede en met echte handgranaten omhangen Palestijnse kinderen , want die hebben en dan komt er weer een vergoeilijke verklaring .
Geensinds van plan zijnde om aan een door haat verblinde persoon nog verder uitleg te geven , verleen ik je hierbij wel toestemming om je eigen beeld scherm onder te kotsen .

absoluut belachelijke reaktie !

:zwaai:

Witte78
26-08-06, 10:47
Geplaatst door ieperkaas
Even een correctie op jouw smerige interpretaties, gebaseerd op je het feit dat je hersens een tijdje in de magnetron moeten hebben gelegen.

Ik haat Joden helemaal niet,

Waar haal je de gore moed vandaan om dat zo even tussendoor te durven beweren ?

Refereer naar slechts een enkele post van mij, waaruit - voor anderen dan zionisten - kan worden geinterpreteerd dat ik Joden zou haten en ik hang persoonlijk een lauwerkrans om je nek.

Maar als je dat niet kan, verwacht ik je excuses op dit topic, indien die excuses dan niet komen, neem ik maatregelen tegen je.

bij deze waarschuw ik je voor het verspreiden van leugens.

Grappig dat zoiets als dit komt van iemand die iedereen links en rechts voor alles wat lost en vast zit uitmaakt.

Zielig ventje :rolleyes:

mark61
26-08-06, 11:32
Geplaatst door Qaiys
Hoe kom je erbij om te denken dat hij moslim is? Welk vooroordeel dwaalt er in je geest en heeft je tot een dergelijke uitspraak doen komen?

Dat ie dat elders zelf verklaard heeft wellicht? En als ie geen moslim zou zijn zou het wel ok zijn, zulk gedrag? Tsjongejonge.

ieperkaas
26-08-06, 12:22
Geplaatst door polarbeer
Aan je scheldkanonades te zien heb ik het duidelijk bij het rechte eind.

Je noemt de naam JODEN niet om dat je daar te laf voor bent je stopt ze eenvoudig onder de zionisten of in het gunstige geval Israeli.
Straks ga je nog beweren dat het je vrienden zijn !
Je hebt maar een doel voor je dat is de algehele afbraak van de staat Israel , ruimte voor een vreedzame oplosing heeft jou soort niet , daar zijn je met haat vervulde ziekelijke hersens al te ver voor aangetast .
De enige die hier leugens aan de lopende band produceert ben jij .
Op allerlei manieren probeer je de boel te verdraaien , als Joodse ( ik bedoel zionistische geindoctrineerde kinderen )op wapen tuig boodschap schrijven , dan is dat veel erger dan de als terrorist verklede en met echte handgranaten omhangen Palestijnse kinderen , want die hebben en dan komt er weer een vergoeilijke verklaring .
Geensinds van plan zijnde om aan een door haat verblinde persoon nog verder uitleg te geven , verleen ik je hierbij wel toestemming om je eigen beeld scherm onder te kotsen .

Dus je kon die door jou geproclameerde haat-opmerkingen van mij richting het Joodse volk niet vinden ?
Dan had je dus je excuses kunnen aanbieden.

Maar liever verander je de historie
Liever verander je het woordenbboek.
Typisch zionisten trekjes.

Voor de duidelijkheid

Afbraak van de staat Israel, jazeker , liever gisteren dan vandaag.

Voor de duidelijkheid

MOORD OP JODEN ZAL VOOR MIJ NOOIT ACCEPTABEL ZIJN !

Voor de duidelijkheid

Zionisten ? Wie dat graag wil blijven, mag van mij met het grof vuil worden afgevoerd. In hoeveel stukjes, dat maakt me niet uit.

Voor de duidelijkheid

De keuze vrijwillig en dus vreedzaam (ik heb dat zelfs eerder beschreven) heeft natuurlijk mijn absolute voorkeur.

Voor de duidelijkheid

Zionist = Jood ?
Jood = Zionist ?

ik weet niet welk woordenboek jij gebruikt, maar het is niet het mijne. Het zal wel een of ander zionistisch woordenboek zijn.

Voor de duidelijkheid

Blijkbaar wordt jij graag geassocieerd met moorderenaars en dieven.
De zionisten hebben zelfs het joods geloof gestolen.
Maar je bent selektief in je informatie verwerking.
De historische feiten interesseren jou niets.
En dat weet je wel.
Maar je gaat maar door op je weg van angst en haat.
Want wat de boer niet kent dat vreet ie niet, nietwaar ?

Voor de duidelijkheid

Je hebt een dikke berg stront in je hoofd.
Beter pas je je begrippenkader eens aan.
En ga je beter lezen.

Voor de duidelijkheid

Maar dat kan je niet, want dan moet je met de waarheid leven.
En je bent bang voor de waarheid.
Want je bent nou eenmaal een bang mannetje.

Voor de duidelijkheid

Er zijn geen kwalifaties erg genoeg voor jouw soort.

Ich habe es nicht gewusst past bij JOU, niet bij mij.

groetjes.

Qaiys
26-08-06, 13:09
Geplaatst door mark61
Dat ie dat elders zelf verklaard heeft wellicht? En als ie geen moslim zou zijn zou het wel ok zijn, zulk gedrag? Tsjongejonge.

Kun je aangeven waar hij verklaart dat hij moslim is?

Het gaat erom dat je niet elk gedrag dat jou niet aanstaat aan de islam moet koppelen.

HenkS
26-08-06, 13:35
Geplaatst door reallife
Sommige mensen halen zelfs in ons vrouwen het slechtste naar boven. ;)

Ik ben me van geen kwaad bewust. ;-) Behalve dan dat ik enige moeite heb gedaan om ze over te halen een andere baan te zoeken. Gewoon door de slachtoffers van die twee een beetje te steunen.

HenkS
26-08-06, 13:45
Geplaatst door sidi bibi
Kheb er één meegemaakt, ze had zelfs meer haren op haar armen dan ik

Die meester-intrigrante was best een aantrekkelijke vrouw. Zoiets als Mata Hari. Een soort femme fatale in management. Waarschijnlijk ook in de liefde. Maar dat weet ik niet zeker.
De haaiebaai was inderdaad ook qua uiterlijk een Manweib.

HenkS
26-08-06, 14:29
Geplaatst door ieperkaas

Heb jij of iemand anders enig idee waarom ze hier mijn bericht over het verband tussen Kindchenschema en die Israelische kinderdansertjes weggehaald hebben?

Stonden er onjuistheden in? Door wie hebben ze dat dan laten vaststellen?
Waarom hoor ik daar niets over? Is dat normaal hier?

Wie zich er zelf van wil overtuigen dat het geen flauwe kul was verwijs ik naar de verslagen van experimenten in Forschungsheften 16-17 van wijlen Prof. Dr. Werner Kroeber-Riel van het Institut für Konsumforschung van de Saarland Universität, waarop ik mijn uiteenzetting baseerde.

Al Sawt
26-08-06, 18:33
Geplaatst door pimpampet
Maar laten we wel wezen. Veel moslims reageren heel heftig op de Israelische bezetting.

Dat de uitbreiding van de islam in o.a. de 8e eeuw gepaard ging met geweld van o.a. het christelijke Palestiina Syrie en Egypte vergeten ze gemakshalve maar.

Mogen christenen hun grondgebied ook terug eisen? :jumping: Christenen in MO zijn nooit gedwongen om te bekeren tot de Islam. Ze leven te midden van moslims in Arabische landen, die eeuwen in die wereld gedeelte hebben geleefd.


En dat kunnen we niet zeggen van surrogaat volk dat zich in Palestina, op grond van obscure fabeltje, hebben genesteld.

Al Sawt
26-08-06, 18:37
Geplaatst door Eni
Actie in Heerenveen tegen Israëlische dansers


HEERENVEEN - Een werkgroep in Heerenveen voert actie tegen een optreden van een Israëlische kinderdansgroep uit Rishon le Zion, zaterdag in Heerenveen. De actievoerders vinden dat de kinderen niet mogen optreden.
Volgens woordvoerster Sonja van Wier van de 'werkgroep Heerenveen-Palestina' is het optreden ,,een stiekeme poging van de gemeente om het imago van Israël op te poetsen.''

Voorzitter Boukje Vos van het comité Vrienden van Rishon le Zion noemt het protest ,,een beetje sneu''. ,,Je gaat je politieke boodschap toch niet richten aan een groep kinderen? Het zou netjes zijn geweest wanneer deze mensen eerst met ons contact hadden gezocht. Dan hadden we als volwassenen onder elkaar kunnen uitleggen dat het optreden niets te maken heeft met politiek.''

De stedenband tussen Heerenveen en Rishon le Zion bestaat al veertig jaar. ,,Al maanden geleden heeft de groep een tournee afgesproken naar Budapest en Münster. Münster heeft ook een stedenband met Rishon le Zion. Toen hebben wij gevraagd of de kinderen ook een dagje naar Heerenveen zouden kunnen komen, en dat bleek mogelijk. Dat is alles. Het is dus gewoon op uitnodiging van ons dat ze hier komen.''

Ook woordvoerder Herman van der Meulen van de gemeente Heerenveen verbaast zich over de suggestie dat het optreden een verkapte imagocampagne zou zijn. ,,Zo'n verborgen agenda of complottheorie verwijs ik resoluut naar het rijk der fabelen. Wij zijn gewoon netjes gastheer van onze Israëlische vrienden, dit heeft niets met politiek te maken.''

Acht actievoerders zijn van plan tijdens het optreden hand in hand in de buurt van de kinderen te gaan staan. Ze zullen de voorstelling niet met geweld beletten, zeggen ze. De uitwisselingen in het kader van de vriendschapsband tussen Heerenveen en Rishon le Zion heeft nog nooit eerder tot protesten geleid. Voorzitter Vos van het organiserend comité is zeer teleurgesteld over de houding van de werkgroep, die overigens vanuit het niets lijkt te zijn ontstaan. ,,Tot gisteren had ik nog nooit van een werkgroep Heerenveen-Palestina gehoord. Bovendien zijn ze bij ons aan het verkeerde adres. Wij praten met iedereen als we in Israël zijn, ook met Arabieren. Heerenveen en Rishon le Zion hebben een culturele stedenband, onafhankelijk van welke regering er aan de macht is.''

Volgens de werkgroep is de actie tegen de kinderen gerechtvaardigd omdat in Israël Palestijnse kinderen gevangen zouden worden gehouden. Het gebeurt volgens Priscilla Andoetoe van het Centrum Informatie en Documentatie Israël (CIDI) vaker dat een optreden van Israëlische artiesten tot protesten leidt. Maar volgens de organisatie is het niet eerder voorgekomen dat kinderen daar de dupe van werden. ,,Het is te triest voor woorden dat een optreden van kinderen van amper 10 jaar oud wordt aangegrepen om politiek te maken'', vindt Andoetoe.

bron: http://www.nd.nl/document.aspx?document=nd_artikel&vorigDocument=&id=77118

Enorm triest dit.



Wat ik me afvraag: Is die dans een onderdeel van een Israelische folklore?

Wat ik betwijfel. Dans is zeker gebaseerd op Oost-Europese folklore en zal zeker als Israelische folklore worden neergezet.

Maar ach. Die Friese gereformeerden zullen niet beter weten, voor hun zijn het kinderen van Oud-Israel.

Al Sawt
26-08-06, 18:40
Geplaatst door polarbeer
Je bedoeld zeker die ze zelf eerder van Frankrijk hadden gejat ?

http://en.logilogi.org/RuG/GescH/BaC1/PalMer_P16

ff een stukje geschiedenis en als je geintresserd bent kan ik je ook nog een stukje laten lezen over de de verovering in de 8 e eeuw door de roofzuchtige horde die onder de MOM van de ISLAM op afschuwlijke een manier delen van het huidige Palestine ,Syrie en een deel van Egypte (anexeerde) de grondslag van de huidige ellende is destijds gelegd .

Leer je les!

Troost je met gedachte, dat de verspreiding van Islam zeer en zeer pacificistisch was in vergelijking met dat van het Christendom.

Al Sawt
26-08-06, 18:45
Geplaatst door pimpampet
Het gemeenschappelijke belang dat Hitler en de islamitische wereld had, was(nadat Hitlet inzag dat Engeland niet akkoord ging met de uitbreiding van het Arische ras) de vernietiging van de koloniale machten als Engeland en Frankrijk.

Beiden streefden de vernietiging van deze macht na. De (verscholen) agenda en motivatie verschilde. Wist je dat Hitler en Zionistische voorlieden ook dergelijke gemeenschappelijke belang hadden?

Zoek maar naar Havarra Abtkommen, akkoord.



Verder dient vermeldt te worden dat de islam vooral door oorlogen is verspreid, en daarin verschilt zij niet met de gedachte van bijv. Bush.

De uitwerking is hetzelfde. Vernietiging op grote schaal. De arme moslims zijn echter anders geinstrueerd. Ik herhaal het nog een keer. Islam is misschien door oorlogen verspreid. Maar niet onder dwang.

Wat inschril contrast afsteekt met het Christendom, die overal een spoor van bloed heeft achterlaten waar het wortel schoot.


Enig vorm van zelfreflectie op historisch grond, zal bij sommigen niet mis staan.

Juliette
27-08-06, 01:32
Geplaatst door Qaiys
Het is onnodig en niet slim om godsdiensten met één God op grond van speculatie te criminaliseren en te stigmatiseren. Dat deed ik ook niet. Ik stelde gewoon dat zo'n godsdiensten zich erg makkelijk tot dat soort misbruik lenen door halfgare idioten. En dat die halfgare idioten die godsdiensten misbruiken daardoor.

Qaiys
27-08-06, 02:09
Geplaatst door Juliette
Dat deed ik ook niet. Ik stelde gewoon dat zo'n godsdiensten zich erg makkelijk tot dat soort misbruik lenen door halfgare idioten. En dat die halfgare idioten die godsdiensten misbruiken daardoor.

Moet je wel weten of ieperkaas uberhaupt wel gelovig is.

Qaiys
27-08-06, 02:33
Geplaatst door Al Sawt
Wist je dat Hitler en Zionistische voorlieden ook dergelijke gemeenschappelijke belang hadden?

Zoek maar naar Havarra Abtkommen, akkoord.



Hij kan hier een voorproefje nemen:

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=2969242#post2969242



Ik herhaal het nog een keer. Islam is misschien door oorlogen verspreid. Maar niet onder dwang.

Wat inschril contrast afsteekt met het Christendom, die overal een spoor van bloed heeft achterlaten waar het wortel schoot.

Enig vorm van zelfreflectie op historisch grond, zal bij sommigen niet mis staan.


The question why people convert to Islam has always generated intense feeling. Earlier generations of European scholars believed that conversions to Islam were made at the point of the sword, and that conquered peoples were given the choice of conversion of death. It is now apparent that conversion by force, while not unknown in Muslim countries, was, in fact, rare . Muslim conquerors ordinarily whished to dominate rather than to convert, and most conversions to Islam were voluntary.

Even voluntary conversions are suspect to European observers. Were they made out of true belief, or for opportunistic political reasons? Surely there are innumerable cases of conversion to Islam by the illumination of faith or by virtue of the perceived sanctity of Muslim scholars and holy men, as well as by calculation of political and economic advantage. In most cases worldly and spiritual motives for conversion blended together. Moreover conversion to Islam did not necessarily imply complete turning from an old to a totally new life. While it entailed the acceptance of a new religious beliefs and membership in a new religious community, most converts retained a deep attachment tot the cultures and communities from which they came.

Bron: Blz. 198, A History of Islamic Societies by Professor Emeritus of History Ira M. Lapidus , University of California at Berkeley. He is one of the most distinguished and highly regarded scholars writing Islamic history today.

rare =zeldzaam

ronald
27-08-06, 03:47
Geplaatst door Al Sawt
Wist je dat Hitler en Zionistische voorlieden ook dergelijke gemeenschappelijke belang hadden?

Zoek maar naar Havarra Abtkommen, akkoord.

Ik herhaal het nog een keer. Islam is misschien door oorlogen verspreid. Maar niet onder dwang.

Wat inschril contrast afsteekt met het Christendom, die overal een spoor van bloed heeft achterlaten waar het wortel schoot.


Enig vorm van zelfreflectie op historisch grond, zal bij sommigen niet mis staan.


Totaal uit verband gerukte gebeurtenissen overgoten met na-oorlogse verdachtmaking t.b.v. het schone moslimverhaal van het hemelse MO. Ik neem aan dat jij "Mien Hametzariem?" niet hebt gelezen.

Aicha1976
27-08-06, 07:06
Geplaatst door Al Sawt
Ik herhaal het nog een keer. Islam is misschien door oorlogen verspreid. Maar niet onder dwang.

Enig vorm van zelfreflectie op historisch grond, zal bij sommigen niet mis staan.


Nee, daar heb je gelijk in http://www.cosgan.de/images/more/bigs/c008.gif

ieperkaas
27-08-06, 10:02
Geplaatst door Qaiys
Kun je aangeven waar hij verklaart dat hij moslim is?

Het gaat erom dat je niet elk gedrag dat jou niet aanstaat aan de islam moet koppelen.

:duim: Straks wil ie ook nog dat ik een pasfoto ga plaatsen en mijn adres publiceer.

Bij dit soort idioten gaat het niet om de inhoud en de argumenten, maar hun eigen vooroordelen te bevestigen.

Ze hebben pas echt en probleem als ze je niet in een hokje kunnen plaatsen, omdat ze hun vooroordeel pijltjes dan niet kunnen richten.

Dan worden ze dus gewongen om inhoudelijk te reageren, en daar zijn ze niet toe in staat.

En dat maakt ze pas echt bang !

Wie ben jij ....?
Zeg mij wie je bent ...
Ik wil het NU weten...

:p

ieperkaas
27-08-06, 10:07
Waar mijn mening uiteindelijk op neerkomt:

Ik vind dat die kindertjes gewoon lekker thuis in Israel moeten gaan dansen.

mark61
27-08-06, 12:06
Geplaatst door Qaiys
Kun je aangeven waar hij verklaart dat hij moslim is?

Het gaat erom dat je niet elk gedrag dat jou niet aanstaat aan de islam moet koppelen.

Nee, ik heb geen tijd om te zoeken. Jij wel, zo te zien.

Huh? Je kan weer s niet lezen. Ik doe precies het omgekeerde: ik ga ervanuit dat mensen die zich nadrukkelijk als moslim presenteren zich ook geroepen voelen zich volgens de bijbehorende normen te gedragen.

Maar das voor jouw idee van moslim zijn geloof ik ook een heel vreemde gedachte.

mark61
27-08-06, 12:09
Geplaatst door ieperkaas
:duim: Straks wil ie ook nog dat ik een pasfoto ga plaatsen en mijn adres publiceer.

Ik heb zelden zo'n incontinent monstertje meegemaakt als jij. Wat is je frustratie? Waarom haat je iedereen?

ieperkaas
27-08-06, 12:12
Geplaatst door mark61
Ik heb zelden zo'n incontinent monstertje meegemaakt als jij. Wat is je frustratie? Waarom haat je iedereen?

Zoooooo, flapdrol !

Ik zou iedereen haten ?

Hoe kom je daarbij.

Zoek maar eens een enkele post van mij waarin ik beweer iemand te haten.

Dan laat ik die gelijk weghalen door beheer.

ieperkaas
27-08-06, 12:16
Geplaatst door mark61
Nee, ik heb geen tijd om te zoeken. Jij wel, zo te zien.

Huh? Je kan weer s niet lezen. Ik doe precies het omgekeerde: ik ga ervanuit dat mensen die zich nadrukkelijk als moslim presenteren zich ook geroepen voelen zich volgens de bijbehorende normen te gedragen.

Maar das voor jouw idee van moslim zijn geloof ik ook een heel vreemde gedachte.

Eeeeh ? dus nou ga jij ook nog NORMEN stellen, van hoe een MUSLIM zich in jouw achterlijke vooroordelen-wereldje zou moeten presenteren ?

Jij weet niet eens wat een muslim is.

Nee, jij denkt te kunnen bepalen hoe een muslim zich volgens jou zou MOETEN presenteren.

En dat is een groot verschil !

Je vooroordelen stinken gewoon je bek uit !

Je hebt gelijk hoor, je doet precies het omgekeerde. 't is gewoonweg satanisch.

Draait je kop ook wel eens een paar keer om zijn as ?

Dus jij kan zelfs achteruit kijken als je wilt.

Kijk je ook wel eens vooruit ?

mark61
27-08-06, 12:27
Geplaatst door ieperkaas
Eeeeh ? dus nou ga jij ook nog NORMEN stellen, van hoe een MUSLIM zich in jouw achterlijke vooroordelen-wereldje zou moeten presenteren ?

Jij weet niet eens wat een muslim is.

Ah, dus een moslim is iemand die volledig ontremd onbedaarlijk tierend en scheldend door het leven trekt? Lekker beeld van moslims zet jij hier neer.

Als je al niet in behandeling bent, zou ik je dringend adviseren dat snel te doen.

ieperkaas
27-08-06, 12:34
Geplaatst door mark61
Ah, dus een moslim is iemand die volledig ontremd onbedaarlijk tierend en scheldend door het leven trekt? Lekker beeld van moslims zet jij hier neer.

Alweer zo'n opmerking, gebaseerd op jouw eigen rascistische vooroordelen.

Wat moet er nog duidelijk worden gemaakt als jij jouw vooroordelen niet eens ziet en ze op deze wijze etaleert.

't is duidelijk genoeg voor iedereen die geen stront in zijn kop heeft zoals jij.

Stopnaald
27-08-06, 12:37
Geplaatst door Al Sawt
Christenen in MO zijn nooit gedwongen om te bekeren tot de Islam. Ze leven te midden van moslims in Arabische landen, die eeuwen in die wereld gedeelte hebben geleefd.

Nooit????

Bij mijn weten werden kregen de gevangenen van de barbarijse piraten (voornamelijk Algerije) de volgende keuze: bekeren of roeien (= sterven). Maar dat gold dan alleen voor de mannen.
De vrouwen hoefden niet te kiezen, daar wérd voor gekozen: zij die aantrekkelijk waren werden verkracht en (als ze de groepsverkrachting hadden overleefd) in harems gestopt, zij die niet aantrekkelijk waren werden ter plekke vermoord.

Maarre....dit willen veel moslims niet weten....of ze bagatelliseren....

Dusse....keep on dreaming Al Sawt!

mark61
27-08-06, 12:38
Geplaatst door ieperkaas
Alweer zo'n opmerking, gebaseerd op jouw eigen rascistische vooroordelen.

Nee, het is de logische gevolgtrekking uit jouw post. Lees nog maar es na.


Wat moet er nog duidelijk worden gemaakt als jij jouw vooroordelen niet eens ziet en ze op deze wijze etaleert.

Mijn vooroordelen zijn dus dat moslims rustige, beschaafde mensen zijn, maar daar heb jij een probleem mee.

Wanneer begint je behandeling? Er is 24/7 crisisopvang.

ieperkaas
27-08-06, 12:40
Geplaatst door Stopnaald
Nooit????

Bij mijn weten werden kregen de gevangenen van de barbarijse piraten (voornamelijk Algerije) de volgende keuze: bekeren of roeien (= sterven). Maar dat gold dan alleen voor de mannen.
De vrouwen hoefden niet te kiezen, daar wérd voor gekozen: zij die aantrekkelijk waren werden verkracht en (als ze de groepsverkrachting hadden overleefd) in harems gestopt, zij die niet aantrekkelijk waren werden ter plekke vermoord.

Maarre....dit willen veel moslims niet weten....of ze bagatelliseren....

Dusse....keep on dreaming Al Sawt!

Nou, dat kunnen dan geen gristenen zijn geweest.

Die lieten zich toch liever door de leeuwen opvreten dan zich te laten bekeren ?

Het zijn dus gewoon ongelovigen geweest die zich vrijwillig hebben overgegeven aan Allah.

ieperkaas
27-08-06, 12:43
Geplaatst door mark61
Nee, het is de logische gevolgtrekking uit jouw post. Lees nog maar es na.



Mijn vooroordelen zijn dus dat moslims rustige, beschaafde mensen zijn, maar daar heb jij een probleem mee.

Wanneer begint je behandeling? Er is 24/7 crisisopvang.

Jij WIL graag dat het rustige mensen zijn, die je je normen kan opleggen, die je kan bestelen en melken als koeien.

Jij accepteert niet dat muslims ook mensen zijn. Voor jou is het slechts vee.

Dat begrijp je niet en daar zit jouw probleem.

Een nederlandse dief is een crimineel.

Een marokaanse dief is een afgedwaalde muslim ?

En als een muslim zich verdedigt tegen jouw verkrachtingen van de waarheid, is het een terrorist ?

Nogmaals: je kop zit vol stront.

mark61
27-08-06, 13:07
Geplaatst door ieperkaas
Jij WIL graag dat het rustige mensen zijn, die je je normen kan opleggen, die je kan bestelen en melken als koeien.

Ja? Waar leid je dat uit af? Je lult er maar op los. Word je nou nooit moe van jezelf? Wat vinden je ouders hiervan? Weten die wel dat je zulke taal uitslaat? Schaam je je niet voor hen? Zouden zij zich niet voor jou schamen?


Jij accepteert niet dat muslims ook mensen zijn. Voor jou is het slechts vee.

Waar leid je dat uit af? Ik moet het toejuichen dat zogenaamde 'moslims' alle perken te buiten gaan en zich overgeven aan de goorste scheldpartijen tegen mensen die je niet kent, lekker veilig anoniem achter je toetsenbordje?

Hoe oud ben jij eigenlijk? Ik schat je geestelijke leeftijd op 12, fysiek zal het 18 zijn.


Een marokaanse dief is een afgedwaalde muslim ?

Oh wou je die kant op? Ik heb het nog helemaal niet over het onderwerp gehad.

Iemand die zich erop laat voorstaan het Enige Ware alsmede Beste Geloof aan te hangen zou inderdaad kunnen overwegen zijn gedrag aan zijn wijde bek aan te passen. Ik had het over jou, dieven zijn dieven en die interesseren me verder niet zo. Ik geloof ook niet dat die dief zichzelf zou omschrijven als fantastisch moslim.


En als een muslim zich verdedigt tegen jouw verkrachtingen van de waarheid, is het een terrorist ?

Waar heb je het precies over? Je lult weer in de ruimte.


Nogmaals: je kop zit vol stront.

Is dit functioneel? Wat mankeert je? Gilles de la Tourette idd., meer kan ik er niet van maken.

ieperkaas
27-08-06, 13:20
Geplaatst door mark61
Ja? Waar leid je dat uit af? Je lult er maar op los. Word je nou nooit moe van jezelf? Wat vinden je ouders hiervan? Weten die wel dat je zulke taal uitslaat? Schaam je je niet voor hen? Zouden zij zich niet voor jou schamen?



Waar leid je dat uit af? Ik moet het toejuichen dat zogenaamde 'moslims' alle perken te buiten gaan en zich overgeven aan de goorste scheldpartijen tegen mensen die je niet kent, lekker veilig anoniem achter je toetsenbordje?

Hoe oud ben jij eigenlijk? Ik schat je geestelijke leeftijd op 12, fysiek zal het 18 zijn.



Oh wou je die kant op? Ik heb het nog helemaal niet over het onderwerp gehad.

Iemand die zich erop laat voorstaan het Enige Ware alsmede Beste Geloof aan te hangen zou inderdaad kunnen overwegen zijn gedrag aan zijn wijde bek aan te passen. Ik had het over jou, dieven zijn dieven en die interesseren me verder niet zo. Ik geloof ook niet dat die dief zichzelf zou omschrijven als fantastisch moslim.



Waar heb je het precies over? Je lult weer in de ruimte.



Is dit functioneel? Wat mankeert je? Gilles de la Tourette idd., meer kan ik er niet van maken.

Ik heb voor jou blijkbaar de poorten van de hel geopend, door je in je eigen stront te laten kijken.

Maar misschien moet het nog een tijdje sudderen.

mark61
27-08-06, 13:44
Geplaatst door ieperkaas
Ik heb voor jou blijkbaar de poorten van de hel geopend, door je in je eigen stront te laten kijken.

Maar misschien moet het nog een tijdje sudderen.

Je kan dus niet inhoudelijk reageren. Maar slingert wel met loze beschuldigingen en de smerigste beledigingen tegen mensen die je niet kent, en jou bovendien niets aangedaan hebben.

Zoek hulp. Echt. Snel.

Qaiys
27-08-06, 13:50
Geplaatst door mark61
Nee, ik heb geen tijd om te zoeken. Jij wel, zo te zien.

Huh? Je kan weer s niet lezen. Ik doe precies het omgekeerde: ik ga ervanuit dat mensen die zich nadrukkelijk als moslim presenteren zich ook geroepen voelen zich volgens de bijbehorende normen te gedragen.

Maar das voor jouw idee van moslim zijn geloof ik ook een heel vreemde gedachte.

Als jij geen link hebt waar hij zegt dat hij moslim is hoe kun je dan zeggen dat hij moslim is. Waar presenteert hij zich nadrukkelijk als moslim?

Hoe doe jij precies het omgekeerde, dus zogenaamd voor moslims opkomen door het gedrag van ieperkaas, wat jij en jullie juist afkeuren te koppelen aan het vermeende islamitische geloof van ieperkaas terwijl je niet weet welk geloof hij heeft.

Dat is iemand zien stelen en hem toeschreeuwen: ''dat moet je niet doen dat is tegen jullie marokkaanse normen en waarden'', terwijl je zijn gezicht nog niets eens hebt gezien.

Waar presenteert hij zich nadrukkelijk als moslim?

ieperkaas
27-08-06, 13:56
mark,mark1,mark2,..,mark61, mark62, mark63 ...

ze hebben geen van alle tijd om te zoeken.
ze hebben geen van alle tijd om te lezen.
ze hebben geen van alle tijd om te begrijpen.

maar tijd zat om hun onzin uit te braken.

ze besteden hun tijd gewoon fout.

mark61
27-08-06, 14:07
Geplaatst door Qaiys
Als jij geen link hebt waar hij zegt dat hij moslim is hoe kun je dan zeggen dat hij moslim is. Waar presenteert hij zich nadrukkelijk als moslim?

Das nu voor de derde keer dezelfde vraag. Ben je hardlezend ofzo?


Hoe doe jij precies het omgekeerde, dus zogenaamd voor moslims opkomen

Fout, je kan niet begrijpend lezen.


Dat is iemand zien stelen en hem toeschreeuwen: ''dat moet je niet doen dat is tegen jullie marokkaanse normen en waarden'', terwijl je zijn gezicht nog niets eens hebt gezien.

Huh? Waar ben je naartoe afgedaald? Ik kan het absoluut niet volgen. Waar bemoei je je eigenlijk mee? Waarom leid je eigenlijk voortdurend de aandacht af van het onderwerp? Te kwader trouw.


Waar presenteert hij zich nadrukkelijk als moslim?

En dat is 4. Je blijft hangen.

Qaiys
27-08-06, 14:11
Geplaatst door mark61
Das nu voor de derde keer dezelfde vraag. Ben je hardlezend ofzo?


Fout, je kan niet begrijpend lezen.

Huh? Waar ben je naartoe afgedaald? Ik kan het absoluut niet volgen. Waar bemoei je je eigenlijk mee? Waarom leid je eigenlijk voortdurend de aandacht af van het onderwerp? Te kwader trouw.

En dat is 4. Je blijft hangen.

Geen antwoord op mijn vragen, wegloopgedrag.

reallife
27-08-06, 14:46
Geplaatst door Al Sawt
Wat ik me afvraag: Is die dans een onderdeel van een Israelische folklore?

Wat ik betwijfel. Dans is zeker gebaseerd op Oost-Europese folklore en zal zeker als Israelische folklore worden neergezet.



Op zichzelf wel een interessante vraag.

In het Israëlische dansblad “Rokdim” (vergelijkbaar met onze “Volksdans” en “Syncoopnieuws”) is al enige afleveringen lang een discussie gaande over wat te doen met die enorme toevloed aan Israëlische dansen en zijn dit nog wel volksdansen? Wat is eigenlijk Israëlische volksdans? Men schrijft in Rokdim: “Het antwoord is niet eenvoudig te geven, maar wel belangrijk om ernaar te zoeken. Ooit betekende Israëlische volksdans de dansen die het leven van herders en landbouwers weerspiegelden en de dansen, meegenomen uit de landen van herkomst, zoals Debka, Hora, Sherele en Krakowiak of Jemenitische dansen. Tegenwoordig is het niet zo duidelijk. Liedjes, beïnvloed door internationaal mediterrane pop nemen de plaats in van liedjes uit het Hooglied en de sabracultuur.” Men probeert vervolgens een definitie te geven van Israëlische volksdans:

http://home.planet.nl/~heij1794/syncoopnieuws/archief/2005/12.html

mark61
27-08-06, 15:00
Geplaatst door Qaiys
Geen antwoord op mijn vragen, wegloopgedrag.

Heb ik van jou geleerd. Vervelend hè? Mij ergert dat ook altijd zo. Maar je hebt al antwoord gehad van Joesoef. Vandaar dat je wat beheerster reageert zeker?

Qaiys
27-08-06, 15:05
Geplaatst door mark61
Heb ik van jou geleerd. Vervelend hè? Mij ergert dat ook altijd zo. Maar je hebt al antwoord gehad van Joesoef. Vandaar dat je wat beheerster reageert zeker?

Hahaha...als je dat van mij geleerd hebt moet je nog leren dat je je niet moet ergeren, dan kun je je veel beter beheersen.

In iedere geval geef je dus toe dat je je vooroordeel niet kunt beargumenteren.

Nergens verklaart ieperkaas dat hij moslim is. Het enige wat hij verklaart is dat hij in een schepper gelooft en niet in een hokje gestopt wil worden, een hokje die jij moslim noemt.

ieperkaas
27-08-06, 15:07
Geplaatst door mark61
Heb ik van jou geleerd. Vervelend hè? Mij ergert dat ook altijd zo. Maar je hebt al antwoord gehad van Joesoef. Vandaar dat je wat beheerster reageert zeker?

Discussie doe je met argumenten en niet met schelden. -[Al Sawt]-

~Panthera~
27-08-06, 15:13
Geplaatst door ieperkaas


Die vader van je zal wel weggelopen voor je m..d.r. Moest die lelijke h..s jou zeker alleen opvoeden.

Nou, da's dan mislukt.

En hier zal 't ook wel niet gaan lukken, denk ik.


Niveau ! :duim:

MaRiaH
27-08-06, 15:17
Geplaatst door ieperkaas
Intermezzo

Ik denk dat je dat wegloopgedrag eerder van je vader hebt geleerd dan van Qaiys. Ik denk zelfs dat je dat gedrag hier hoopt af te leren. Je moet toch minstens 1 motief hebben om je hier zo onder te laten zeiken nietwaar ?

Die vader van je zal wel weggelopen voor je m..d.r. Moest die lelijke h..s jou zeker alleen opvoeden.

Nou, da's dan mislukt.

En hier zal 't ook wel niet gaan lukken, denk ik.

Wat een walgelijke smerige reactie.
Maar onthoudt goed, schimmelkaas, wat je zaait, zul je oogsten.

Qaiys
27-08-06, 15:19
Geplaatst door ieperkaas
Intermezzo

Ik denk dat je dat wegloopgedrag eerder van je vader hebt geleerd dan van Qaiys. Ik denk zelfs dat je dat gedrag hier hoopt af te leren. Je moet toch minstens 1 motief hebben om je hier zo onder te laten zeiken nietwaar ?

Die vader van je zal wel weggelopen voor je m..d.r. Moest die lelijke h..s jou zeker alleen opvoeden.

Nou, da's dan mislukt.

En hier zal 't ook wel niet gaan lukken, denk ik.

Please don't talk about parents.

mark61
27-08-06, 15:21
Geplaatst door Qaiys
Hahaha...als je dat van mij geleerd hebt moet je nog leren dat je je niet moet ergeren, dan kun je je veel beter beheersen.

In iedere geval geef je dus toe dat je je vooroordeel niet kunt beargumenteren.

Nergens verklaart ieperkaas dat hij moslim is. Het enige wat hij verklaart is dat hij in een schepper gelooft en niet in een hokje gestopt wil worden, een hokje die jij moslim noemt.

Ach zo. In een schepper geloven brengt zo zijn verplichtingen met zich mee, dacht ik.

Wat was ook weer mijn vooroordeel? Ben ik even kwijt. Het enige dat ik me kan herinneren was het vooroordeel dat moslims fatsoenlijke mensen zijn, of er anders naar streven. Ik geef toe, dat is op maroc.nl wat moeilijk in te zien.

mark61
27-08-06, 15:22
Geplaatst door Qaiys
Please don't talk about parents.

Toch niet zo'n leuk vriendje, hè?


Wat is jouw speciale gevoeligheid over ouders eigenlijk? Ik vind dat je niemand moet beledigen.


Van dat geraaskal van een gestoorde word ik echt niet warm of koud.

mark61
27-08-06, 15:24
Geplaatst door ieperkaas


Ik geloof niet dat je een Hollander bent, zoals je beweert. Die fixatie op ouders en prostituees, dat hebben Hollanders niet zo.

Ik meen het, laat je ergens behandelen. GGZ, imam, sinterklaas, doet er niet toe.

mark61
27-08-06, 15:26
Joh, mijn kippetjes, laat Schaap niet zo genieten. :hihi:

Al Sawt
27-08-06, 15:28
Geplaatst door Stopnaald
Nooit????

Bij mijn weten werden kregen de gevangenen van de barbarijse piraten (voornamelijk Algerije) de volgende keuze: bekeren of roeien (= sterven). Maar dat gold dan alleen voor de mannen.
De vrouwen hoefden niet te kiezen, daar wérd voor gekozen: zij die aantrekkelijk waren werden verkracht en (als ze de groepsverkrachting hadden overleefd) in harems gestopt, zij die niet aantrekkelijk waren werden ter plekke vermoord.

Maarre....dit willen veel moslims niet weten....of ze bagatelliseren....

Dusse....keep on dreaming Al Sawt! Kijk eens aan, een historicus die mijn geweten komt belasten.

Ik durf te wedden dat deze individu heel weinig kennis bezit over zijn eigen geschiedenis. Maar hij kan wel aantonen dat Barbarijse kapers( Ook langs de Marokkaanse en Tunesische kust) onschuldige Christenen tot de Islam dwongen te bekeren.


Maar misschien kan hij mij wel vertellen, waarom in Algerije en rest van Arabische wereld, Christelijke gemeenschappen bestaan die al eeuwenoud zijn?

MaRiaH
27-08-06, 15:29
Geplaatst door mark61
Joh, mijn kippetjes, laat Schaap niet zo genieten. :hihi:

tok toktoktok tòòk :fpotver:

zelfspot, mot kunne :hihi:

Al Sawt
27-08-06, 15:30
Geplaatst door reallife
Op zichzelf wel een interessante vraag.

In het Israëlische dansblad “Rokdim” (vergelijkbaar met onze “Volksdans” en “Syncoopnieuws”) is al enige afleveringen lang een discussie gaande over wat te doen met die enorme toevloed aan Israëlische dansen en zijn dit nog wel volksdansen? Wat is eigenlijk Israëlische volksdans? Men schrijft in Rokdim: “Het antwoord is niet eenvoudig te geven, maar wel belangrijk om ernaar te zoeken. Ooit betekende Israëlische volksdans de dansen die het leven van herders en landbouwers weerspiegelden en de dansen, meegenomen uit de landen van herkomst, zoals Debka, Hora, Sherele en Krakowiak of Jemenitische dansen. Tegenwoordig is het niet zo duidelijk. Liedjes, beïnvloed door internationaal mediterrane pop nemen de plaats in van liedjes uit het Hooglied en de sabracultuur.” Men probeert vervolgens een definitie te geven van Israëlische volksdans:

http://home.planet.nl/~heij1794/syncoopnieuws/archief/2005/12.html Wat is Sabracultuur?


Of plakken ze etiketten op bepaalde toegeeinde culturen, om ze als van hun te stempelen?

Qaiys
27-08-06, 15:31
Geplaatst door mark61
Toch niet zo'n leuk vriendje, hè?

Wat is jouw speciale gevoeligheid over ouders eigenlijk? Ik vind dat je niemand moet beledigen.

Van dat geraaskal van een gestoorde word ik echt niet warm of koud.

Ik heb geen vriendjes op maroc.nl, ik ga ook geen allianties aan die mij remmen om te reageren hoe ik wil. Hooguit heb ik respect voor bepaalde prikkers en lees ik graag hun stukken.

Dat je er niet warm of koud van wordt, geloof ik niet. Het is een manier om jezelf hoog te houden, misschien vindt je het zelfs wel oke omdat je er meer medestanders tegen ieperkaas mee kunt verzamelen.

Al Sawt
27-08-06, 15:32
Geplaatst door ronald
Totaal uit verband gerukte gebeurtenissen overgoten met na-oorlogse verdachtmaking t.b.v. het schone moslimverhaal van het hemelse MO. Ik neem aan dat jij "Mien Hametzariem?" niet hebt gelezen. Bij jullie is alles uit verband getrokken, behalve jullie historie dat op fabels en myhtes berust.

Al Sawt
27-08-06, 15:34
Geplaatst door Aicha1976
Nee, daar heb je gelijk in Sarcistisch aan het doen, Aicha?

Het zou je sieren om inhoudelijk discussie te voeren en geen losse flodders afvuren.

mark61
27-08-06, 15:38
Geplaatst door Qaiys
Ik heb geen vriendjes op maroc.nl, ik ga ook geen allianties aan die mij remmen om te reageren hoe ik wil. Hooguit heb ik respect voor bepaalde prikkers en lees ik graag hun stukken.

Respect? Waar is jouw 'respect' voor die kaas precies op gebaseerd? Weet je wel wat dat woord betekent? Werkelijk...


Dat je er niet warm of koud van wordt, geloof ik niet.

Tsja, dat is jouw probleem. Het tekent jouw mentaliteit. Je moet dus schelden en de ander zoveel mogelijk proberen te kwetsen, al zijn 'ouders' dan weer off-limits. Die ander raakt dan gekwetst en scheldt terug, en dan?

Ja, Schaap, wat dan? Dan heb je de 'discussie' gewonnen? Je hormonen zijn tevreden gesteld?

Wat is dit voor imbeciel gedoe? Kan je je hierover voor eens en voor altijd uitspreken?


Medestanders verzamelen? Jij denkt in roedels en knokpartijen? Wat heb jij eigenlijk een nare, enge geest. Ik zit hier als individu, en ik heb meningen. Die lopen af en toe parallel met die van anderen, en af en toe niet. Zo gaat dat. Wie die anderen zijn blijkt per onderwerp, en verschilt per onderwerp.

In dit geval gaat het om boerse, ziekelijke barbarij versus de beschaving. Tis duidelijk waar jij staat.

Qaiys
27-08-06, 15:38
Geplaatst door mark61
Ach zo. In een schepper geloven brengt zo zijn verplichtingen met zich mee, dacht ik.

Wat was ook weer mijn vooroordeel? Ben ik even kwijt. Het enige dat ik me kan herinneren was het vooroordeel dat moslims fatsoenlijke mensen zijn, of er anders naar streven. Ik geef toe, dat is op maroc.nl wat moeilijk in te zien.

Lees zijn stukken beter dan kun je zien wat voor verplichtingen dat voor hem meebrengt.

Jouw vooroordeel is dat je voor jouw negatieve uitlatingen kloppelt aan de islam.

mark61
27-08-06, 15:39
Geplaatst door MaRiaH
zelfspot, mot kunne :hihi:

Nee das hier uit den boze. Eenieder neemt zichzelf serieus of ie God zelf is. Blasfemische types, come to think of it.

reallife
27-08-06, 15:40
Geplaatst door Al Sawt
Wat is Sabracultuur?


Of plakken ze etiketten op bepaalde toegeeinde culturen, om ze als van hun te stempelen?

De cultuur van de in Israël geboren joden.

Al Sawt
27-08-06, 15:43
Geplaatst door reallife
De cultuur van de in Israël geboren joden. En dat is authentiek Israelisch cultuur?

reallife
27-08-06, 15:43
Geplaatst door Al Sawt
Bij jullie is alles uit verband getrokken, behalve jullie historie dat op fabels en myhtes berust.

Dus alles wat niet in het straatje past berust op fabels en mythen?

:verrassin

reallife
27-08-06, 15:49
Geplaatst door Al Sawt
En dat is authentiek Israelisch cultuur?

Dat betekend Sabra! In het arabisch betekend het weer wat anders geloof ik.
Sabra's zijn vaak boeren. Vandaar de link naar de volksdansen want daar hadden we het in deze topic over toch? Volksdansen gaan vaak over dat soort thema's.

Welke cultuur is nog authentiek tegenwoordig?

Qaiys
27-08-06, 15:51
Geplaatst door mark61
Respect? Waar is jouw 'respect' voor die kaas precies op gebaseerd? Weet je wel wat dat woord betekent? Werkelijk...

Waar zegt ik dat hem respecteer of niet respecteer en zijn stukken graag of niet graag lees? Ik voer geen discussies op grond van jouw vooroordelen.


Tsja, dat is jouw probleem. Het tekent jouw mentaliteit. Je moet dus schelden en de ander zoveel mogelijk proberen te kwetsen, al zijn 'ouders' dan weer off-limits. Die ander raakt dan gekwetst en scheldt terug, en dan? Domme vooroordeel.


Ja, Schaap, wat dan? Dan heb je de 'discussie' gewonnen? Je hormonen zijn tevreden gesteld? Met zulke domme uitspraken kan ik niets.


Wat is dit voor imbeciel gedoe? Kan je je hierover voor eens en voor altijd uitspreken? Voor mij is alles geaccepteerd, behalve ouders erbij halen.


Medestanders verzamelen? Jij denkt in roedels en knokpartijen? Wat heb jij eigenlijk een nare, enge geest. Ik zit hier als individu, en ik heb meningen. Die lopen af en toe parallel met die van anderen, en af en toe niet. Zo gaat dat. Wie die anderen zijn blijkt per onderwerp, en verschilt per onderwerp. Ach man jullie gedrag spreekt boekdelen, het is altijd hetzelfde liedje, zodra een lid van je kippenren op de korrel genomen wordt komt meneer de pavlovahaantje aan gehuppelt. Laat mensen het zelf uitvechten in plaats van altijd met zijn alleen tegen één.


In dit geval gaat het om boerse, ziekelijke barbarij versus de beschaving. Tis duidelijk waar jij staat. Noem het de beschaafde moderne grote steden cultuur, boeren hoef je echt niet te proberen uit te schelden.

En hou nou eens op om mij in een hokje te stoppen, dat zal je nooit lukken. Dat is in iedere geval een overeenkomst wat ik deel met ieperkaas.

MaRiaH
27-08-06, 15:54
en terwijl wij hier ruzie maken
hebben de israelische kindertjes
een prachtig dansje gedaan
en zijn ze met El-Al weer veilig thuis bij
papa en mama.

reallife
27-08-06, 15:55
Geplaatst door MaRiaH
en terwijl wij hier ruzie maken
hebben de israelische kindertjes
een prachtig dansje gedaan
en zijn ze met El-Al weer veilig thuis bij
papa en mama.

:)
Gelukkig wel.

mark61
27-08-06, 15:59
Geplaatst door Qaiys
Waar zegt ik dat hem respecteer of niet respecteer en zijn stukken graag of niet graag lees? Ik voer geen discussies op grond van jouw vooroordelen.

Waarom begin je er dan over en verdedig je hem? Wat ben jij een gluiperige draaikont zeg. Nou heb je weer niets gezegd, tsjee.


Domme vooroordeel.

Met zulke domme uitspraken kan ik niets.

Voor mij is alles geaccepteerd, behalve ouders erbij halen.

Hoe noemde je dat ook weer? Wegloopgedrag.


Ach man jullie gedrag spreekt boekdelen, het is altijd hetzelfde liedje, zodra een lid van je kippenren op de korrel genomen wordt komt meneer de pavlovahaantje aan gehuppelt. Laat mensen het zelf uitvechten in plaats van altijd met zijn alleen tegen één.

Ah, precies wat ik dacht. Underdogsolidariteit. Ik kan me niet voor de geest halen wie hij precies op de korrel neemt, ik vind gewoon dat prikken van hem beneden elke maat.


Noem het de beschaafde moderne grote steden cultuur, boeren hoef je echt niet te proberen uit te schelden.

Nee? Die kunnen dat juist heel goed. Wat jij beschaafd noemt noem ik het tegendeel. Magoed, wij hebben wel vaker onenigheid over de betekenis van woorden.


En hou nou eens op om mij in een hokje te stoppen, dat zal je nooit lukken. Dat is in iedere geval een overeenkomst wat ik deel met ieperkaas.

Gefeliciteerd. En de mazzel. Ik heb mijn bekomst weer.

Qaiys
27-08-06, 16:08
Geplaatst door mark61
Waarom begin je er dan over en verdedig je hem? Wat ben jij een gluiperige draaikont zeg. Nou heb je weer niets gezegd, tsjee.


Waar verdedig ik hem? En waarom scheldt je mij uit terwijl je hiervoor de heilige marie speelt? Zie je niet hoe hypocriet je bent?


Hoe noemde je dat ook weer? Wegloopgedrag. Ik discusseer niet op grond van je oordelen over mijn persoon. Je aannames over mijn persoon zijn simpelweg niet aan de orde en besteed ik daar geen tijd aan.


Ah, precies wat ik dacht. Underdogsolidariteit. Ik kan me niet voor de geest halen wie hij precies op de korrel neemt, ik vind gewoon dat prikken van hem beneden elke maat. Het ziet ernaar uit dat je pas in actie komt als een lid van de kippenren op de korrel genomen wordt


Nee? Die kunnen dat juist heel goed. Wat jij beschaafd noemt noem ik het tegendeel. Magoed, wij hebben wel vaker onenigheid over de betekenis van woorden. Het gebruik van woorden zoals boeren en beschaving heeft een bedoeling, en ik weet welke bedoeling. 151 nobelprizes deed precies hetzelfde.


Gefeliciteerd. En de mazzel. Ik heb mijn bekomst weer. Dan moet je jezelf feliciteren als je gekregen hebt wat je verlangde.

Aicha1976
27-08-06, 18:08
Geplaatst door Al Sawt
Sarcistisch aan het doen, Aicha?

Het zou je sieren om inhoudelijk discussie te voeren en geen losse flodders afvuren.

Het zou jou sieren om niet bij iedere discussie joden en zionisten aan hun haren erbij te slepen....enne nog wat... een beetje objectiviteit zou je ook niet misstaan :rood:

Wide-O
27-08-06, 18:20
Geplaatst door Qaiys
Waar verdedig ik hem? En waarom scheldt je mij uit terwijl je hiervoor de heilige marie speelt? Zie je niet hoe hypocriet je bent?

Ik discusseer niet op grond van je oordelen over mijn persoon. Je aannames over mijn persoon zijn simpelweg niet aan de orde en besteed ik daar geen tijd aan.

Het ziet ernaar uit dat je pas in actie komt als een lid van de kippenren op de korrel genomen wordt

Het gebruik van woorden zoals boeren en beschaving heeft een bedoeling, en ik weet welke bedoeling. 151 nobelprizes deed precies hetzelfde.

Dan moet je jezelf feliciteren als je gekregen hebt wat je verlangde.

Ga rolschaatsen, hypocriet :roken:

Edit: wat een ongelofelijke pest ben jij toch voor dit prikbord. Je bent volledig fake. Hoorde ik al aan je waanzinnige gegiegel aan de telefoon.

You know fuck all about Islam dude.

Ik geef toe, je wou dit hele prikbord ten gronde richten sinds januari van dit jaar, en dat is je grotendeels gelukt. Je was niet meer beschermd, en je was daar heel boos over. Ach, dat broze egootje. Zelfs Eucalypta gaf je strafpunten :hihi:

Get a fucking job and stop abusing this site "Ieperkaas" :ego:

En giegel niet zo, voortaan in de telefoon, en don't ever try to compromise me ever again, you little shit :)

ieperkaas
27-08-06, 18:22
Geplaatst door MaRiaH
en terwijl wij hier ruzie maken
hebben de israelische kindertjes
een prachtig dansje gedaan
en zijn ze met El-Al weer veilig thuis bij
papa en mama.

Fijn dat ze weer 'veilig' thuis zijn.

ieperkaas
27-08-06, 18:24
Geplaatst door ~Panthera~
Niveau ! :duim:

Dank je, vond ik zelf ook al

ieperkaas
27-08-06, 18:26
Geplaatst door ieperkaas
Discussie doe je met argumenten en niet met schelden. -[Al Sawt]-

Best Al Sawt,

Natuurlijk, je hebt 100% gelijk.

Maar nu ik toch zo'n beetje op de rand van een ban balanceer...

Wat vind je eigenlijk van Mark61 ?

Topic-vervuiler is geen slecht begin denk ik.

Zou je daar ook eens een paar postjes van willen monitoren misschien ? Dat lijkt me wel zo eerlijk.

Wide-O
27-08-06, 18:30
Geplaatst door ieperkaas
Best Al Sawt,

Natuurlijk, je hebt 100% gelijk.

Maar nu ik toch zo'n beetje op de rand van een ban balanceer...

Wat vind je eigenlijk van Mark61 ?

Topic-vervuiler is geen slecht begin denk ik.

Zou je daar ook eens een paar postjes van willen monitoren misschien ? Dat lijkt me wel zo eerlijk.

Mark is een arrogante kloot, maar draait ringetjes rond jou, en dat kun je niet hebben, he "Schaap".

Fucking loser.

Wide-O
27-08-06, 18:44
Geplaatst door ieperkaas
Best Al Sawt,

Natuurlijk, je hebt 100% gelijk.

Maar nu ik toch zo'n beetje op de rand van een ban balanceer...

Wat vind je eigenlijk van Mark61 ?

Topic-vervuiler is geen slecht begin denk ik.

Zou je daar ook eens een paar postjes van willen monitoren misschien ? Dat lijkt me wel zo eerlijk.

In casu ?

:p

Qaiys
27-08-06, 18:49
Geplaatst door Wide-O
Ga rolschaatsen, hypocriet :roken:

Edit: wat een ongelofelijke pest ben jij toch voor dit prikbord. Je bent volledig fake. Hoorde ik al aan je waanzinnige gegiegel aan de telefoon.

You know fuck all about Islam dude.

Ik geef toe, je wou dit hele prikbord ten gronde richten sinds januari van dit jaar, en dat is je grotendeels gelukt. Je was niet meer beschermd, en je was daar heel boos over. Ach, dat broze egootje. Zelfs Eucalypta gaf je strafpunten :hihi:

Get a fucking job and stop abusing this site "Ieperkaas" :ego:

En giegel niet zo, voortaan in de telefoon, en don't ever try to compromise me ever again, you little shit :)

Hoi wide-o, kom je mark te hulp nu hij zich niet aan de normen houdt die hij voorstaat?

Hoe weet jij nou wat ik wil met dit prikbord? Nog steeds het gesprek met mij niet te boven gekomen. Eerst verhaaltjes dat ik dronken zou zijn, nu weer dat ik dit prikbord te gronde wil richten.

Man je moet mij niet zoveel macht toedichten.

En als klap op de vuurpijl zou ik ieperkaas zijn !

Lachen hier in de kippenren met de haantjes.

Qaiys
27-08-06, 18:50
Geplaatst door Wide-O
Mark is een arrogante kloot, maar draait ringetjes rond jou, en dat kun je niet hebben, he "Schaap".

Fucking loser.

Die schaap heeft jullie echt goed te pakken. Zou er een medicijn zijn tegen Negritus Schaaperitus?

Spoetnik
27-08-06, 19:11
Wat een gezellige topic :)
:zozo:

~Panthera~
27-08-06, 19:16
Geplaatst door ieperkaas
Dank je, vond ik zelf ook al


Is dus ook aangemeld bij beheer.

Hindoestan, or whatever MPS'je dit nu weer is. :moe:

ieperkaas
27-08-06, 19:55
Geplaatst door Qaiys
Hoi wide-o, kom je mark te hulp nu hij zich niet aan de normen houdt die hij voorstaat?

Hoe weet jij nou wat ik wil met dit prikbord? Nog steeds het gesprek met mij niet te boven gekomen. Eerst verhaaltjes dat ik dronken zou zijn, nu weer dat ik dit prikbord te gronde wil richten.

Man je moet mij niet zoveel macht toedichten.

En als klap op de vuurpijl zou ik ieperkaas zijn !

Lachen hier in de kippenren met de haantjes.

Zo slim zijn ze nou, deze bloedhond-jagers. Nietsontziend is hun strategie. Als er 1 goede reden is om te radicaliseren is het wel dat stelletje suffers hier met koppen als bloemkolen, en de nog warme fonduekaas die uit hun neus stroomt, die ze dan in hun zakdoekjes bewaren, zodat ze 's avonds kunnen laten zien aan de rest van de familie, hoe lekker ze gegeten hebben.

Maar dat jij Ieperkaas zou zijn ?

D'as zelfs te weinig eer voor een Qaiys.

ieperkaas
27-08-06, 19:56
Geplaatst door ~Panthera~
Is dus ook aangemeld bij beheer.

Hindoestan, or whatever MPS'je dit nu weer is. :moe:

Mag je nou ook al niemand meer bedanken voor een aardige opmerking ?

De censuur slaat wel toe zeg. :knife_hea

barneveld
27-08-06, 19:56
Geplaatst door Oeroeboeroe
Ben benieuwd of Rishon le Zion (wat een naam!) zich in bezet gebied bevindt of niet. Zo ja: uiterst dubieuze stedenband.

http://www.schillergymnasium-muenster.de/daten/schiller_gym/media/karte_gan_nahum.jpg

pimpampet
27-08-06, 21:02
Geplaatst door Al Sawt
Christenen in MO zijn nooit gedwongen om te bekeren tot de Islam. Ze leven te midden van moslims in Arabische landen, die eeuwen in die wereld gedeelte hebben geleefd.


En dat kunnen we niet zeggen van surrogaat volk dat zich in Palestina, op grond van obscure fabeltje, hebben genesteld.

DIT NOEM IK WEL EEN HEEL DOMME UITSPRAAK. jE MOEST EENS NAKIJKEN HOE HET PERCENTAGE CHRISTENEN IN ISLAMITISCHE LANDEN DRASTISCH AFNEEMT. (DE LAATSTE 50 JAAR.

hEEFT TE MAKEN MET DE SUPERIORITEITSGEVOEL (OP GROND WAARVAN EIGENLIJK?) VAN MOSLIMS. hIERIN EEN LIJST VAN LANDEN WAARVAN SPRAKE IS VAN CHRISTENVERVOLGING. lET OP DE ISLAMITISCHE LANDEN. sCOORT ECHT FANTASTISCH. (BRON OPEN DOORS)

De Ranglijst Christenvervolging vermeldt landen naar de mate waarop christenen in dat land vervolgd worden vanwege de uitoefening van hun geloof. Klik hier voor de toelichting of scroll naar beneden.

Nummer
Land
Januari 2006
Januari 2005

1
Noord-Korea
82.0
82.0

2
Saoedi-Arabië
68.0
68,5

3
Iran
67.5
63.5

4
Somalië
62.0
60.0

5
Malediven
60.5
60.5

6
Bhoetan
59.0
57.5

7
Vietnam
58.0
65.0

8
Jemen
58.0
57.5

9
Laos
56.0
63.5

10
China
56.0
56.0

11
Afghanistan
53.0
57.0

12
Oezbekistan

52.5
49.0

13
Turkmenistan
52.0
54.5

14
Eritrea
50.5
48.5

15
Comoren
47.5
49.5

16
Pakistan
47.0
48.5

17
Egypte
46.0
44.5

18
Myanmar (Birma)
45.0
46.0

19
Azerbeidzjan
41.5
41.5

20
Marokko
41.5
41.5

21
Brunei
41.5
40.5

22
Libië
41.0
42.5

23
Irak
39.5
42.0

24
Cuba
39.0
39.0

25
Djibouti
36.5
36.0

26
India
36.0
33.5

27
Soedan
35.0
43.5

28
Nigeria (Noord)
34.5
40.5

29
Tadzjikistan
34.0
36.5

30
Sri Lanka
33.5
36.0

31
Russische Federatie (1)
33.0
35.5

32
Tunesië
32.5
34.5

33
Qatar
32.0
33.5

34
Nepal
31.0
31.5

35
Indonesië
31.0
31.0

36
Turkije
30.5
29.0

37
Algerije
30.0
30.5

38
Ethiopië
28.5
26.0

39
Bangladesh
28.5
24.0

40
Mauritanië
27.5
28.5

41
Koeweit
27.5
27.0

42
Ver. Arab. Emiraten
27.5
25.0

43
Wit-Rusland
26.5
26.0

44
Columbia (conflict gebieden)
25.5
30.0

45
Oman
25.5
25.0

46
Jordanië
25.5
24.0

47
Syrië
24.5
24.5

48
Mexico (Zuid) (2)
22.5
29.5

49
Filippijnen (Zuid (3)
22.0
21.5

50
Kenia (Noordoost)
21.5
23.5

sidi bibi
27-08-06, 21:14
Geplaatst door pimpampet
DIT NOEM IK WEL EEN HEEL DOMME UITSPRAAK. jE MOEST EENS NAKIJKEN HOE HET PERCENTAGE CHRISTENEN IN ISLAMITISCHE LANDEN DRASTISCH AFNEEMT. (DE LAATSTE 50 JAAR.

hEEFT TE MAKEN MET DE SUPERIORITEITSGEVOEL (OP GROND WAARVAN EIGENLIJK?) VAN MOSLIMS. hIERIN EEN LIJST VAN LANDEN WAARVAN SPRAKE IS VAN CHRISTENVERVOLGING. lET OP DE ISLAMITISCHE LANDEN. sCOORT ECHT FANTASTISCH. (BRON OPEN DOORS)

De Ranglijst Christenvervolging vermeldt landen naar de mate waarop christenen in dat land vervolgd worden vanwege de uitoefening van hun geloof. Klik hier voor de toelichting of scroll naar beneden.

Nummer
Land
Januari 2006
Januari 2005

1
Noord-Korea
82.0
82.0

2
Saoedi-Arabië
68.0
68,5

3
Iran
67.5
63.5

4
Somalië
62.0
60.0

5
Malediven
60.5
60.5

6
Bhoetan
59.0
57.5

7
Vietnam
58.0
65.0

8
Jemen
58.0
57.5

9
Laos
56.0
63.5

10
China
56.0
56.0

11
Afghanistan
53.0
57.0

12
Oezbekistan

52.5
49.0

13
Turkmenistan
52.0
54.5

14
Eritrea
50.5
48.5

15
Comoren
47.5
49.5

16
Pakistan
47.0
48.5

17
Egypte
46.0
44.5

18
Myanmar (Birma)
45.0
46.0

19
Azerbeidzjan
41.5
41.5

20
Marokko
41.5
41.5

21
Brunei
41.5
40.5

22
Libië
41.0
42.5

23
Irak
39.5
42.0

24
Cuba
39.0
39.0

25
Djibouti
36.5
36.0

26
India
36.0
33.5

27
Soedan
35.0
43.5

28
Nigeria (Noord)
34.5
40.5

29
Tadzjikistan
34.0
36.5

30
Sri Lanka
33.5
36.0

31
Russische Federatie (1)
33.0
35.5

32
Tunesië
32.5
34.5

33
Qatar
32.0
33.5

34
Nepal
31.0
31.5

35
Indonesië
31.0
31.0

36
Turkije
30.5
29.0

37
Algerije
30.0
30.5

38
Ethiopië
28.5
26.0

39
Bangladesh
28.5
24.0

40
Mauritanië
27.5
28.5

41
Koeweit
27.5
27.0

42
Ver. Arab. Emiraten
27.5
25.0

43
Wit-Rusland
26.5
26.0

44
Columbia (conflict gebieden)
25.5
30.0

45
Oman
25.5
25.0

46
Jordanië
25.5
24.0

47
Syrië
24.5
24.5

48
Mexico (Zuid) (2)
22.5
29.5

49
Filippijnen (Zuid (3)
22.0
21.5

50
Kenia (Noordoost)
21.5
23.5 Waar slaan die getallen op, aantal vervolgingen of zie ik iets over het hoofd?

ieperkaas
27-08-06, 21:15
pimpampet beledigt hier eventjes tussen neus en lippen door ons aller geliefde beheerder Al Sawt door wat Al Swat zegt, als dom te bestempelen.

Al Sawt zal dat bericht waarschijnlijk wel aan zichzelf gaan melden en zichzelf vanwege die dommigheid een strafpunt uitdelen.

't zou wat zijn, een beheerder die zichzelf een strafpunt uitdeelt.

Persoonlijk vind ik dat beheerders zich niet inhoudelijk met discussies moeten bemoeien, maar ja, wie ben ik ?

Ieperkaas natuurlijk.

ieperkaas
27-08-06, 21:16
Geplaatst door sidi bibi
Waar slaan die getallen op, aantal vervolgingen of zie ik iets over het hoofd?

Inderdaad,

Het zijn de geconsolideerde strafpunten naar Land van Herkomst op dit forum.

reallife
27-08-06, 22:54
Geplaatst door pimpampet
(BRON OPEN DOORS)

De Ranglijst Christenvervolging vermeldt landen naar de mate waarop christenen in dat land vervolgd worden vanwege de uitoefening van hun geloof. Klik hier voor de toelichting of scroll naar beneden.



Ik las op hun site het volgende goede nieuws :)

Nieuws uit de Lijdende Kerk
Berichten van Compass Direct en Forum 18 zijn op betrouwbaarheid gecontroleerd. Overname van deze berichten is (liefst met bronvermelding) toegestaan. Ga naar het archief voor oudere persberichten.

Nieuws - 17 juni 2005

Jordanië : Strijd weduwe Siham Qandah ten einde
Jordanië – De juridische strijd van de Jordaanse weduwe Siham Qandah om haar kinderen is ten einde. De rechtbank heeft het beroep van haar broer afgewezen wegens gebrek aan bewijs.

Abdullah al-Muhtadi, de broer van Siham Qandah eist het volledige voogdijschap over haar twee kinderen op. Abdullah wilde de kinderen van zestien en vijftien een islamitische opvoeding geven, terwijl zij christelijk gedoopt en opgevoed zijn. Hij werd als toeziend voogd aangewezen na de dood van Qandahs man in 1994. Deze zou stiekem moslim geweest zijn, waardoor de kinderen verplicht een islamitische voogd moesten hebben.

Al-Muhtadi heeft echter nooit veel omgekeken naar de kinderen en stal geld van hun wezenuitkering. Om die reden verloor hij dan ook het voogdijschap in april. Volgens de advocaat van Siham Qandah kan haar broer nu niet weer in beroep gaan.

Siham Qandah moet wel op zoek naar een nieuwe islamitische voogd. Die krijgt het voogdijschap tot de kinderen achttien jaar zijn. (Compass Direct)
http://www.opendoors.nl/htm/nieuws.php?idelement=3792

mark61
27-08-06, 23:06
Geplaatst door Wide-O
Mark is een arrogante kloot,

Qui, moi? Ben alleen wat scherp vandaag.


Kan me niet voorstellen dat dit schaap's alter ego moet voorstellen. Istie wel erg diep gezonken. Bovendien is ie moedergevoelig, dat vond ie niet netjes van iep.

angkor
27-08-06, 23:26
Spoetnik:
Wat een gezellige topic :)

Zo, deze ook maar verder bij t grofvuil.

Dr zit helemaal niets on-topic meer in, dus........tabeh.

angkor/beheer