PDA

Bekijk Volledige Versie : Veel Nederlanders dromen van ander leven



Seif
24-08-06, 10:31
Veel Nederlanders dromen van ander leven

Uitgegeven: 24 augustus 2006 10:46

RIJSWIJK - Vakantie, de loterij winnen en seks met je ex zijn de populairste fantasieën tijdens het dagdromen, zo blijkt uit representatief onderzoek van het maandblad Psychologie Magazine. Zeker 80 procent droomt echter van een ander leven.

De onderzoeksresultaten onder duizend mensen tussen de 18 en de 65 jaar staan in het septembernummer van Psychologie Magazine.

"Elke 90 minuten dromen we even weg, weten we uit laboratoriumonderzoek. We fantaseren dus heel wat af op een dag", stelt redacteur Heleen Peverelli. De meest populaire fantasie gaat over reizen, vakantie en emigreren. Maar liefst 94 procent van de Nederlanders fantaseert hierover. Zij denken dan voornamelijk aan Spanje, Zuid-Frankrijk en Toscane.

Bron: NU.nl (http://www.nu.nl/news/809453/80/Veel_Nederlanders_dromen_van_ander_leven.html)

MaRiaH
24-08-06, 10:43
Geplaatst door Seif
[B][size=3] seks met je ex zijn de populairste fantasieën tijdens het dagdromen,

Ex is niet voor niets ex..

Don't have sex with your ex
'cause you're makin' things complex..

~Panthera~
24-08-06, 10:44
Rare fantasietjes, die gasten. :hihi:

Seif
24-08-06, 10:54
Geplaatst door ~Panthera~
Rare fantasietjes, die gasten. :hihi:

Waar droom jij van dan? :)

~Panthera~
24-08-06, 11:13
Geplaatst door Seif
Waar droom jij van dan? :)


Over haalbare dingen, die ik kan verwezelijken. :p

knuppeltje
24-08-06, 11:45
Geplaatst door ~Panthera~
Over haalbare dingen, die ik kan verwezelijken. :p

:student: Geef mij ook maar een flinke salmiakknots. :hihi:

:zwaai:

~Panthera~
24-08-06, 11:56
Geplaatst door knuppeltje
:student: Geef mij ook maar een flinke salmiakknots. :hihi:

:zwaai:

:hihi:

reallife
24-08-06, 12:06
Geplaatst door MaRiaH
Ex is niet voor niets ex..

Don't have sex with your ex
'cause you're makin' things complex..

Zo is het maar net!
't is al lastig genoeg om contact te hebben over de kinderen. Distance distance.

knuppeltje
24-08-06, 12:09
Geplaatst door reallife
Zo is het maar net!
't is al lastig genoeg om contact te hebben over de kinderen. Distance distance.

Ja halloooo, wie mot er tegenwoordig nog kinderen dan? :schok:

:zwaai:

reallife
24-08-06, 12:13
Geplaatst door Seif
Veel Nederlanders dromen van ander leven

Uitgegeven: 24 augustus 2006 10:46


"Elke 90 minuten dromen we even weg, weten we uit laboratoriumonderzoek. We fantaseren dus heel wat af op een dag", stelt redacteur Heleen Peverelli. De meest populaire fantasie gaat over reizen, vakantie en emigreren. Maar liefst 94 procent van de Nederlanders fantaseert hierover. Zij denken dan voornamelijk aan Spanje, Zuid-Frankrijk en Toscane.

Bron: NU.nl (http://www.nu.nl/news/809453/80/Veel_Nederlanders_dromen_van_ander_leven.html)

Nieuw Zeeland lijkt me mooi.

Of vakantie in een oud kasteel in Schotland of een huisje in Ierland. En dan een dik boek met oude volksverhalen, sprookjes en legendes mee. :)

reallife
24-08-06, 12:14
Geplaatst door knuppeltje
Ja halloooo, wie mot er tegenwoordig nog kinderen dan? :schok:

:zwaai:

Ze zijn vaak gezellig op kleine momenten na dat je ze achter het behang wil plakken.