PDA

Bekijk Volledige Versie : Donner: vliegtuigincident lijkt geen terrorisme



Joesoef
24-08-06, 13:27
Donner: vliegtuigincident lijkt geen terrorisme

Uitgegeven: 24 augustus 2006 14:01
Laatst gewijzigd: 24 augustus 2006 14:17

DEN HAAG - Het ziet er naar uit dat het incident rond het vliegtuig dat woensdag moest terugkeren naar Schiphol, niets met terrorisme te maken heeft. Dat zei minister Piet Hein Donner van Justitie donderdag.

Wat er wel aan de hand is geweest, wilde hij nog niet zeggen. Later op de middag geeft het Openbaar Ministerie een persconferentie. "Tot dusverre bestaat nog niet het beeld dat dit terreurgerelateerd is", aldus Donner.

IbnRushd
24-08-06, 13:30
Ik vraag me af hoe een moslim zich voortaan moet gedragen in een vliegtuig? :cheefbek:

Voor je het weet wordt je verdacht van terrorisme. :alien:

Oeroeboeroe
24-08-06, 20:50
Onderschatte man, die Donner.

HenkS
24-08-06, 23:17
Geplaatst door Joesoef
Donner: vliegtuigincident lijkt geen terrorisme

Uitgegeven: 24 augustus 2006 14:01
Laatst gewijzigd: 24 augustus 2006 14:17

DEN HAAG - Het ziet er naar uit dat het incident rond het vliegtuig dat woensdag moest terugkeren naar Schiphol, niets met terrorisme te maken heeft. Dat zei minister Piet Hein Donner van Justitie donderdag.


En wat is het residu dat in in de hoofden van de grote massa blijft hangen?

HenkS
24-08-06, 23:38
Geplaatst door klaaskop
Dat het niets met terrorisme te maken heeft.
Hij benadrukte het feit van het gedrág.

Praal niet zo met je bovengemiddelde sociale intelligentie Klaaskop.

HenkS
25-08-06, 00:02
Geplaatst door klaaskop
Ik beroem me daar niet op, noch pronk er mee. Ik geef slechts mijn visie.

Je vraagstelling gaf de suggestie voor een slachtofferrol-bevestigend antwoord.
Ik wilde alleen even aangeven dat dat dus onjuist zou zijn.

Ik hou niet van "zij/wij", van het drijven van wiggen, uitspelen, terwijl bij een goed luisteren, lezen, zonder primitieve emotie het iedereen duidelijk moet zijn.

Ik tracht geen wiggen te drijven maar slechts te wijzen op een breinfenomeen dat zelfs mijn broer die tegelzetter is niet onbekend is.

Oeroeboeroe
25-08-06, 00:13
Geplaatst door HenkS
mijn broer die tegelzetter


:blij:


http://xs76.xs.to/pics/06156/tegeltje.jpg

HenkS
25-08-06, 00:33
Geplaatst door klaaskop
Het breinfenomeen lijkt me dan te veronderstellen dat slechts de eerste zin blijft hangen. En dat was bij mijn weten "geen terrorisme" .

Goed gezien Oeroeboeroe! Dat is het primacy-effect. Een robuust geheugenfenomeen.
Maar voor die eerste zin in loos alarm was er in wat breder verband ook al iets dat nog primacier was.
Voor een onderbouwing van mijn voorspelling dat de associatie moslims><terrorisme bij veel mensen weer aanzienlijk versterkt is door deze affaire, vertrouw ik echter eerder op de ervaringskennis van de tientallen effectmetingen van soortgelijke gevallen die ik onder ogen heb gehad.

Oeroeboeroe
25-08-06, 00:37
Geplaatst door HenkS
Goed gezien Oeroeboeroe! Dat is het primacy-effect. Een robuust geheugenfenomeen.
Maar voor die eerste zin in loos alarm was er in wat breder verband ook al iets dat nog primacier was.
Voor een onderbouwing van mijn voorspelling dat de associatie moslims><terrorisme bij veel mensen weer aanzienlijk versterkt is door deze affaire, vertrouw ik echter eerder op de ervaringskennis van de tientallen effectmetingen van soortgelijke gevallen die ik onder ogen heb gehad.

:o Niet om te slijmen hoor, maar ik ben het er mee eens.

HenkS
25-08-06, 00:49
Geplaatst door Oeroeboeroe
:o Niet om te slijmen hoor, maar ik ben het er mee eens.

Ook niet om te slijmen, maar je gevoel voor humor is van dien aard dat ik al verschillende keren iets van je 'geleend' heb.

Oeroeboeroe
25-08-06, 01:08
Geplaatst door HenkS
Ook niet om te slijmen, maar je gevoel voor humor is van dien aard dat ik al verschillende keren iets van je 'geleend' heb.

:wijs: 'T is een gave.

Joesoef
25-08-06, 06:42
Moslims mogen gewoon niet meer vliegen. Bij aanschaf ticket is een niet-moslim verklaring nodig. Ben je af van dat gezeik.