PDA

Bekijk Volledige Versie : 'Racisme reden arrestatie passagiers Schiphol'



Divine_70
25-08-06, 11:11
Racisme en religieuze vooroordelen hebben een rol gespeeld bij de arrestatie van twaalf Indiërs woensdag aan boord van het vliegtuig dat van Amsterdam op weg was naar Bombay. Dat stellen hun familieleden.

Een piloot van de Amerikaanse luchtvaartmaatschappij Northwest Airlines maakte woensdag kort na de start op Schiphol rechtsomkeert. Aan boord zouden twaalf Indiërs zich luidruchtig hebben gedragen, verdacht in de weer zijn geweest met mobiele telefoons en niet naar het cabinepersoneel hebben geluisterd. Nadat het OM in Nederland had vastgesteld dat ze geen kwaad in de zin hadden gehad, werden de Indiërs in de nacht van donderdag op vrijdag vrijgelaten.

Een van de opgepakte Indiërs is Shaqeel Chotani. Zijn broer Sanober Chotani: "Shaqeel is een zakenman en reisde met collega's en vrienden." Chotani staat vrijdag in Jogeshwari, een buitenwijk van Bombay waar minstens de helft van de opgepakte vliegtuigpassagiers woont, met andere bewoners op een parkeerplaats te praten over wat er is gebeurd. "Indiërs praten harder dan westerlingen. Dus als je vrolijk en opgewonden bent en ook nog eens moslim en je praat niet in het Engels, dan ben je een terrorist?"

"Hij vliegt veel om handelsbeurzen te bezoeken en zaken te doen", zegt Lubna Kulsawala over haar zwager Ayub Kulsawala (32), die ook werd opgepakt. "Maar hij is een moslim en dus werd hij gearresteerd.

Bron: Nieuws.nl

observer
25-08-06, 13:55
Dus als je vrolijk en opgewonden bent en ook nog eens moslim en je praat niet in het Engels, dan ben je een terrorist?"
1. normaliter heb je al een probleem als je aanwijzingen van de bemanning niet opvolgt
2. nu helemaal
3. tenzij ze een "ik ben een moslim" stikker ophadden zal men dat niet weten, 80% van de indiers is geen moslim, dus lijkt me onwaarschijnlijk

IbnRushd
25-08-06, 16:43
Geplaatst door observer
1. normaliter heb je al een probleem als je aanwijzingen van de bemanning niet opvolgt

Geen reden om terug te keren.


Geplaatst door observer

2. nu helemaal

Omdat het moslims waren = discriminatie.


Geplaatst door observer

3. tenzij ze een "ik ben een moslim" stikker ophadden zal men dat niet weten, 80% van de indiers is geen moslim, dus lijkt me onwaarschijnlijk

Moslims zien er een tikkeltje anders uit dan Hindoes. Duidelijk herkenbaar.

mulan
25-08-06, 16:51
Geplaatst door IbnRushd

Moslims zien er een tikkeltje anders uit dan een Hindoestanen. Duidelijk herkenbaar.

Alsof die racisten het verschil zien. Was het niet zo dat een Sikh vermoord werd in Amerika na 11 september omdat hij een tulband op had. Het gaat om het idee om alles wat in de buurt komt van een moslimuiterlijk te verbinden aan terrorisme. Dat is gewoon ziek. Observer vind dat schijnbaar normaal.

Julien
25-08-06, 16:55
Geplaatst door mulan
Alsof die racisten het verschil zien. Was het niet zo dat een Sikh vermoord werd in Amerika na 11 september omdat hij een tulband op had.

Of die Braziliaan die door de Londense politie was doodgeschoten omdat hij er 'terroristisch' uitzag.

Schandalig is het inderdaad. De paniek zegeviert en iedereen die er 'verdacht' uitziet (lees: middenoosters) kan dus vrezen voor iets dergelijks of een vliegtuig/ trein te worden uitgezet.

IbnRushd
25-08-06, 17:06
Geplaatst door mulan
Alsof die racisten het verschil zien. Was het niet zo dat een Sikh vermoord werd in Amerika na 11 september omdat hij een tulband op had. Het gaat om het idee om alles wat in de buurt komt van een moslimuiterlijk te verbinden aan terrorisme. Dat is gewoon ziek. Observer vind dat schijnbaar normaal.

Het is nu een kwestie van afwachten wanneer zij beperkingen leggen op de moslims. En nog even en we krijgen ook een 'moslimster'. :maf2:

Magoed, ik ben toch van plan om te emigreren na mn studie.


Dit is interessant:
http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Power_of_Nightmares

Bofko
25-08-06, 17:51
Meestal gaat angst aan racisme vooraf.

observer
25-08-06, 22:50
Geplaatst door IbnRushd
H. En nog even en we krijgen ook een 'moslimster'. :maf2:
[/url] volgens bovenstaande zou dat niet nodig zijn want moslims zijn toch wel te herkennen

Pixelshade
26-08-06, 03:00
ik kijk er niet echt veel van op, paniek reactie. Is er geen mogelijkheid voor die mannen om een schadeclaim in te dienen oid?

rikkie
26-08-06, 10:34
Ik vind het vreemd dat die 12 mensen nu gaan zitten klagen. Dat hadden ze zich eerder moeten bedenken, toen ze de reisvoorschriften verbraken en met mobieltjes gingen spelen.

Als je een ticket koopt, dan ga je akkoord met de regels. Je moet je daan ook gewoon aan die OVEREENGEKOMEN regels houden en dat deden ze niet. Ze brachten met hun mobieltjes anderen in gevaar. Ook het aantal (12 stuks) speelt mee. Hoe je het wendt of keert, dat is een bedreigender aantal dan waneer het om een individue zou gaan.

De beslissingen die zijn genomen zijn terrecht en Nederland hoeft en MOET zich niet verontschuldigen. Het zijn die 12 lui die zich moeten verontschuldigen, omdat ze anderen in gevaar hebben gebracht en omdat anderen vertraging hebben meegemaakt. Omdat zij zich niet gedroegen!!!

Als ik door die 12, vertraging zou hebben opgelopen, zou ik een schadeclaim bij hen indienen!!!

Het moet niet gekkler worden hoor!!!

Pixelshade
26-08-06, 10:39
Geplaatst door rikkie
Ik vind het vreemd dat die 12 mensen nu gaan zitten klagen. Dat hadden ze zich eerder moeten bedenken, toen ze de reisvoorschriften verbraken en met mobieltjes gingen spelen.

Als je een ticket koopt, dan ga je akkoord met de regels. Je moet je daan ook gewoon aan die OVEREENGEKOMEN regels houden en dat deden ze niet. Ze brachten met hun mobieltjes anderen in gevaar. Ook het aantal (12 stuks) speelt mee. Hoe je het wendt of keert, dat is een bedreigender aantal dan waneer het om een individue zou gaan.

De beslissingen die zijn genomen zijn terrecht en Nederland hoeft en MOET zich niet verontschuldigen. Het zijn die 12 lui die zich moeten verontschuldigen, omdat ze anderen in gevaar hebben gebracht en omdat anderen vertraging hebben meegemaakt. Omdat zij zich niet gedroegen!!!

Als ik door die 12, vertraging zou hebben opgelopen, zou ik een schadeclaim bij hen indienen!!!

Het moet niet gekkler worden hoor!!!

bek houwe, kheb zo vaak gevlogen en gezien dat mensen gewoon nog zitten te kutten met hun mobiel terwijl er duidelijk word omgeroepen dat het niet mag, maar werden hun opgepakt? Zoals ik al zei, paniek reactie

rikkie
26-08-06, 11:32
Geplaatst door Pixelshade
bek houwe, kheb zo vaak gevlogen en gezien dat mensen gewoon nog zitten te kutten met hun mobiel terwijl er duidelijk word omgeroepen dat het niet mag, maar werden hun opgepakt? Zoals ik al zei, paniek reactie

bek houwe?

ik zeg wat ik te zeggen heb. PUNT!!

IbnRushd
26-08-06, 11:41
Geplaatst door observer
volgens bovenstaande zou dat niet nodig zijn want moslims zijn toch wel te herkennen

Nee hoor. Ik gaf slechts een vergelijking tussen een Hindoes en een Moslim. Een 'moslimster' geeft een duidelijk signaal aan dat de onderscheiding met andere rassen niet meer van toepassing is.

ieperkaas
26-08-06, 11:47
Geplaatst door IbnRushd
Nee hoor. Ik gaf slechts een vergelijking tussen een Hindoestaan en een Moslim. Een 'moslimster' geeft een duidelijk signaal aan dat de onderscheiding met andere rassen niet meer van toepassing is.

correctie: muslim betekent niet automatisch semiet.

islam is een geloof, een muslim volgt dat geloof en muslim is dus niet gelijk aan rascisme.

Dat rascisme vaak een rol speelt, begrijp ik ook wel.

maar er zijn ook witte muslims en misschien zelfs wel gele.

Er kunnen ook dubbele motieven aanwezig zijn:

rascisme + discriminatie op basis van geloof.

mark61
26-08-06, 11:47
Geplaatst door IbnRushd
Nee hoor. Ik gaf slechts een vergelijking tussen een Hindoestaan en een Moslim. Een 'moslimster' geeft een duidelijk signaal aan dat de onderscheiding met andere rassen niet meer van toepassing is.

Een hindoestaan is iemand van Indiase afkomst. Hindoe, moslim, christen of nog wat anders. Ff tussendoor. :)

IbnRushd
26-08-06, 11:57
Geplaatst door ieperkaas
correctie: muslim betekent niet automatisch semiet.

islam is een geloof, een muslim volgt dat geloof en muslim is dus niet gelijk aan rascisme.

Dat rascisme vaak een rol speelt, begrijp ik ook wel.

maar er zijn ook witte muslims en misschien zelfs wel gele.

Er kunnen ook dubbele motieven aanwezig zijn:

rascisme + discriminatie op basis van geloof.

Vandaar die 'moslimster', omdat de gewaarwording niet meer nodig is. Een Hindoe is te herkennen aan zijn kledij en (een ander) hoofddeksel. Een moslim uit India kleedt zich anders dan een Hindoe.

IbnRushd
26-08-06, 12:00
Geplaatst door mark61
Een hindoestaan is iemand van Indiase afkomst. Hindoe, moslim, christen of nog wat anders. Ff tussendoor. :)

Je hebt gelijk. Ik bedoel Hindoe.

ieperkaas
26-08-06, 12:27
Geplaatst door IbnRushd
Vandaar die 'moslimster', omdat de gewaarwording niet meer nodig is. Een Hindoe is te herkennen aan zijn kledij en (een ander) hoofddeksel. Een moslim uit India kleedt zich anders dan een Hindoe.

Geef mij dan maar zo'n ster.

Ik zal 'm met trots dragen !

Zo opzichtig mogelijk zelfs.

Kunnen ze mij eindelijk ook eens arresteren.

reason
26-08-06, 19:17
Geplaatst door Divine_70
Racisme en religieuze vooroordelen hebben een rol gespeeld bij de arrestatie van twaalf Indiërs woensdag aan boord van het vliegtuig dat van Amsterdam op weg was naar Bombay. Dat stellen hun familieleden.


Die familieleden moeten niet zo'n grote bek opzetten.
Die 12 kerels hebben zich schandalig gedragen; rondlopen door het vliegtuig en van plaats wisselen, bellen met hun mobieltjes, schreeuwen, en zich niets aantrekken van wat de crew tegen hen zei.
Als dan de piloot in overleg met de airmarshals besluit om terug te vliegen, is het een consequente stap van de marechaussee om die lui op te pakken en de zaak uit te zoeken.
Dat is gebeurd, en een halve dag later waren ze weer vrij.
Het is weer zwaar overdreven dat er om het hardst wordt geroepen dat er racistisch is opgetreden.
Die lui hadden zich gewoon fatsoenlijk moeten gedragen.

rikkie
26-08-06, 21:24
Geplaatst door reason
Die familieleden moeten niet zo'n grote bek opzetten.
Die 12 kerels hebben zich schandalig gedragen; rondlopen door het vliegtuig en van plaats wisselen, bellen met hun mobieltjes, schreeuwen, en zich niets aantrekken van wat de crew tegen hen zei.
Als dan de piloot in overleg met de airmarshals besluit om terug te vliegen, is het een consequente stap van de marechaussee om die lui op te pakken en de zaak uit te zoeken.
Dat is gebeurd, en een halve dag later waren ze weer vrij.
Het is weer zwaar overdreven dat er om het hardst wordt geroepen dat er racistisch is opgetreden.
Die lui hadden zich gewoon fatsoenlijk moeten gedragen.


hear hear !!!

Witte78
26-08-06, 23:49
Ik heb dit soort verhalen wel vaker gehoord. Dan wel niet met moslims, maar met andere lui. Er kwam toen helemaal niks over in het nieuws.

Das het enige racistische hieraan wat ik kan bedenken, de media.

ronald
27-08-06, 03:14
Geplaatst door ieperkaas
Geef mij dan maar zo'n ster.

Ik zal 'm met trots dragen !

Zo opzichtig mogelijk zelfs.

Kunnen ze mij eindelijk ook eens arresteren.


Motiveer jij dat nu vanuit je moslim zijn of wil je graag slachtoffer zijn?

Qaiys
27-08-06, 04:44
Geplaatst door mark61
Een hindoestaan is iemand van Indiase afkomst. Hindoe, moslim, christen of nog wat anders. Ff tussendoor. :)


Dacht het niet:

Hindoestaan refereert aan het hindoegeloof.

Indier, dus moslim of hindoe refereert aan iemand uit het land India.

Qaiys
27-08-06, 04:47
Geplaatst door ronald
Motiveer jij dat nu vanuit je moslim zijn of wil je graag slachtoffer zijn?

Waaruit concludeer je dat hij moslim is?

Aicha1976
27-08-06, 06:26
Geplaatst door ieperkaas
Geef mij dan maar zo'n ster.

Ik zal 'm met trots dragen !

Zo opzichtig mogelijk zelfs.

Kunnen ze mij eindelijk ook eens arresteren.


Misschien moet je dan overal 'stoer' doen en niet alleen op Maroc :rolleyes:

You bore the f*ck out of me :moe:

ieperkaas
27-08-06, 10:24
Geplaatst door ronald
Motiveer jij dat nu vanuit je moslim zijn of wil je graag slachtoffer zijn?

Ha, daar is die masochistische gek weer.

SMS je antwoord naar ...

mark61
27-08-06, 11:37
Geplaatst door Qaiys
Dacht het niet:

Hindoestaan refereert aan het hindoegeloof.

Indier, dus moslim of hindoe refereert aan iemand uit het land India.

Nee, dat doet het niet. Het refereert aan de herkomst. Een hindoestaan, nog maar een keer, is een Indiër uit de diaspora. Niet zo eigenwijs, vooral niet als je er geen ruk van afweet.

Er zijn wel hindoestanen die onderscheid maken tussen hindostaan en hindoestaan, maar das apocrief.

-stan betekent land.

mark61
27-08-06, 11:39
Geplaatst door Pixelshade
ik kijk er niet echt veel van op, paniek reactie. Is er geen mogelijkheid voor die mannen om een schadeclaim in te dienen oid?

Schadeclaim voor wat? Dat ze zich niet gedragen aan boord? Ze mogen blij zijn dat ze niet berecht worden.

mark61
27-08-06, 11:40
Geplaatst door Qaiys
Waaruit concludeer je dat hij moslim is?

Niet de hele tijd dezelfde vragen blijven stellen als je al antwoord gehad hebt.

contradictio
27-08-06, 12:04
Geplaatst door Divine_70
Racisme en religieuze vooroordelen hebben een rol gespeeld bij de arrestatie van twaalf Indiërs woensdag aan boord van het vliegtuig dat van Amsterdam op weg was naar Bombay. Dat stellen hun familieleden.

Een piloot van de Amerikaanse luchtvaartmaatschappij Northwest Airlines maakte woensdag kort na de start op Schiphol rechtsomkeert. Aan boord zouden twaalf Indiërs zich luidruchtig hebben gedragen, verdacht in de weer zijn geweest met mobiele telefoons en niet naar het cabinepersoneel hebben geluisterd. Nadat het OM in Nederland had vastgesteld dat ze geen kwaad in de zin hadden gehad, werden de Indiërs in de nacht van donderdag op vrijdag vrijgelaten.

Een van de opgepakte Indiërs is Shaqeel Chotani. Zijn broer Sanober Chotani: "Shaqeel is een zakenman en reisde met collega's en vrienden." Chotani staat vrijdag in Jogeshwari, een buitenwijk van Bombay waar minstens de helft van de opgepakte vliegtuigpassagiers woont, met andere bewoners op een parkeerplaats te praten over wat er is gebeurd. "Indiërs praten harder dan westerlingen. Dus als je vrolijk en opgewonden bent en ook nog eens moslim en je praat niet in het Engels, dan ben je een terrorist?"

"Hij vliegt veel om handelsbeurzen te bezoeken en zaken te doen", zegt Lubna Kulsawala over haar zwager Ayub Kulsawala (32), die ook werd opgepakt. "Maar hij is een moslim en dus werd hij gearresteerd.

Bron: Nieuws.nl


Dat Indieres harder praten dan westerlingen en totaal schijt hebben aan omstanders heb ik zelf mogen meemaken op vakantie in Maleisie...

Helaas is de gemiddelde Amerikaanse vliegtuigpersoneel zo getraumatiseerd en opgefokt en opgestook tav Moslims dat ze eenieder met een baard, gewaad gelijk alsmoslim en dus als terrorist bestempelen. Ze mogen die piloten en stewardessen wel beter gaan op leiden aangezien de gemiddelde terrorist die vliegtuigen kaapt geen baard draagt, zich westers gedraagt, hoger opgeleid is en probeert zo onopvallend mogelijk te zijn.

In dit geval waren het gewoon onbehouwen boeren pummels die vanuit een extreem patriarchale samenleving gewend waren om altijd het hoogste woord te hebben en op hun wenken bediend te worden. Ik bedoel, die mensen daar schijten gewoon op straat en op treinstations (heb ik uit eerste hand vernomen maar zie ook onderstaand reisverslag).....


En tussen al deze dieren rijdt en leeft nog een laatste curieuze diersoort door, de mens. En alles heeft zo z'n functie. De mens maakt er een puinhoop van, en de dieren ruimen het op. Zo poepen ze gewoon op straat, maar er komt binnen afzienbare tijd wel een varken langs om het lekker op te smikkelen.

http://travel.bentrein.com/in/in.html

mark61
27-08-06, 12:11
Geplaatst door contradictio
Ik bedoel, die mensen daar schijten gewoon op straat en op treinstations

Joh, zakenlieden nog wel...

contradictio
27-08-06, 12:19
Geplaatst door mark61
Joh, zakenlieden nog wel...


haha... zakenlieden.... ik denk dat die term hier een iets andere betekenis heeft dan daar... Je kunt hoogtens stellen dat ze welvarend genoeg waren om de overtochten te betalen (het beschikken over financiele middellen, al dan niet geroofd van de vrouwen, zegt niets over de mentaliteit) .. :engel:

mark61
27-08-06, 12:23
Geplaatst door contradictio
haha... zakenlieden.... ik denk dat die term hier een iets andere betekenis heeft dan daar... Je kunt hoogtens stellen dat ze welvarend genoeg waren om de overtochten te betalen (het beschikken over financiele middellen, al dan niet geroofd van de vrouwen, zegt niets over de mentaliteit) .. :engel:

Dit wordt interessant. Over welke middelen beschikken die vrouwen dan wel niet?

Wat zou zakenman daar betekenen?

http://a.abcnews.com/images/Business/ld_nooyi_060815_sp.jpg

Indra Nooyi, a mother of two who was born and educated in India, will assume the position of CEO of PepsiCo on Oct. 1.

Bofko
27-08-06, 12:29
Geplaatst door contradictio

In dit geval waren het gewoon onbehouwen boeren pummels die vanuit een extreem patriarchale samenleving gewend waren om altijd het hoogste woord te hebben en op hun wenken bediend te worden.

Klopt. Als je in een vliegtuig met Indiers of Pakistanen zit is het binnen de kortste keren een troep van jewelste. Meerdere stoelen worden geclaimd om maar te kunnen liggen, pas als je je instapkaart laat zien schikken ze in. Stewardessen worden geschoffeerd. Geld, en de daarmee gekochte service maakt de ander tot slaaf, of zo.
Dit zelfde gedrag zie je ook bij omhoog gevallen Russen en Chinezen. En die nemen snel in aantal toe.

contradictio
27-08-06, 12:29
Geplaatst door mark61
Dit wordt interessant. Over welke middelen beschikken die vrouwen dan wel niet?

Wat zou zakenman daar betekenen?

http://a.abcnews.com/images/Business/ld_nooyi_060815_sp.jpg

Indra Nooyi, a mother of two who was born and educated in India, will assume the position of CEO of PepsiCo on Oct. 1.


Dit wordt interessant... discussieren met iemand die nog nooit in India is geweest, de mentaliteit en cultuur niet kent en waarschijnlijk in zijn directe omgeving ook nog nooit een gesprek met een Indier heeft gevoerd.... En dan moet ik bepaalde termen gaan verduidelijken...

Misschien wist je nog niet dat de vrouw de bruidschat moet ophoesten (veelal via haar famillie uiteraard)...


http://www.nieuws.nl/archief/2004-7-21/120065/Welvaart_in_India_maakt_het_schoondochters_alleen_ maar_moeilijker

Welvaart in India maakt het schoondochters alleen maar moeilijker
Uitgegeven op woensdag 21 juli 2004 om 19:24:05

De dames van de bruidsschat-vleugel in de Tihar-gevangenis weten alles over de vreselijke dingen die schoondochters kunnen overkomen: brand in de keuken, zelfmoord, valpartijen van balkons en mysterieuze ziektes. Wat ze er niet bij vertellen is dat zij ervan zijn beschuldigd het lot dat hun schoondochters heeft getroffen een handje te hebben geholpen.

De vrouwen zijn medeplichtigen in een bruidsschat-traditie die steeds inhaliger trekken krijgt. "Televisies en koelkasten, soms zelfs auto's, dat is wat de mensen nu vragen", zegt Jyoti Chaudhary, die toezicht houdt op de enclave van op het oog respectabele oudere dames in een gevangenis die enkele van India's beruchtste misdadigers huisvest. Hier spreekt men trouwens meestal van "schoonmoedervleugel". "In plaats van deze dingen te verdienen wil men ze afpakken van iemand anders."

In India zijn huwelijk en geld altijd nauw met elkaar verweven geweest. .................


maar goed, niet relevant verder voor de draad....

BOEREN PUMMELS .

mark61
27-08-06, 12:32
Geplaatst door contradictio
Dit wordt interessant... discussieren met iemand die nog nooit in India is geweest, de mentaliteit en cultuur niet kent en waarschijnlijk in zijn directe omgeving ook nog nooit een gesprek met een Indier heeft gevoerd.... En dan moet ik bepaalde termen gaan verduidelijken...

Misschien wist je nog niet dat de vrouw de bruidschat moet ophoesten (veelal via haar famillie uiteraard)...


Niet zo brutaal. Jij weet niets over mij. Helemaal niets. Ik kan je garanderen dat ik veel, veel meer weet over India dan jij. Dahag.

ieperkaas
27-08-06, 12:54
Geplaatst door mark61
Niet zo brutaal. Jij weet niets over mij. Helemaal niets. Ik kan je garanderen dat ik veel, veel meer weet over India dan jij. Dahag.

Inderdaad, vooral niet brutaal worden tegen ons aller Markje.

Want Mark61 weet alles van de hele wereld. Hij kent hindoes, bhoedisten, muslims echt, hij kent ZE allemaal.

Da's ook niet moeilijk voor hem, want een enkel vooroordeel geeft hem alle kennis die hij nodig heeft...

... zijn misplaatste uber-mensch gevoel.

Markje61, wat ben jij een xenofoob zeg.

Inshallah, zal je binnenkort ook een ana-chronisme blijken te zijn.

mark61
27-08-06, 12:58
Geplaatst door ieperkaas
Inderdaad, vooral niet brutaal worden tegen ons aller Markje.

Want Mark61 weet alles van de hele wereld. Hij kent hindoes, bhoedisten, muslims echt, hij kent ZE allemaal.

Ja. Het is trouwens boeddhist. En dan?

Wat is jouw probleem? Waarom lul je zo slap uit je nek?

ieperkaas
27-08-06, 13:27
Geplaatst door mark61
Ja. Het is trouwens boeddhist. En dan?

Wat is jouw probleem? Waarom lul je zo slap uit je nek?

Ik heb geen probleem hoor, JIJ hebt een probleem, en niet zo'n kleintje ook.

Uit mijn nek lullen ?

Nou, niet echt.

En slap ?

Zeker niet en dat weet je ook wel. Anders zou je niet eens zo reageren, wanneer ik je de krochten van je eigen hel laat zien.

:lol: :lol: :lol:

Muslims .... allemaal terug in je mand !

Anders krijg je van baasje Mark geen botjes meer om af te kluiven.

Jouw tijd is voorbij, lulleman.
Verhuis maar naar Alaska of zo.

Je mag je straks toch niet meer mijn landgenoot noemen en wat mij betreft nog niet eens Europeaan.

Jij bent je land kwijt, net als al die nazi's van toen. Je zal het niet eens meer kunnen herkennen.

En straks durft geen ouder zijn kindje nog Mark61 te noemen. :lol: :lol:

Wegwezen dus !

Boeh :D

MaRiaH
27-08-06, 13:29
Geplaatst door ieperkaas
Ik heb geen probleem hoor, JIJ hebt een probleem, en niet zo'n kleintje ook.

Uit mijn nek lullen ?

Nou, niet echt.

En slap ?

Zeker niet en dat weet je ook wel. Anders zou je niet eens zo reageren, wanneer ik je de krochten van je eigen hel laat zien.

:lol: :lol: :lol:

Muslims .... allemaal terug in je mand !

Anders krijg je van baasje Mark geen botjes meer om af te kluiven.

Jouw tijd is voorbij, lulleman.
Verhuis maar naar Alaska of zo.

Je mag je straks toch niet meer mijn landgenoot noemen en wat mij betreft nog niet eens Europeaan.

Jij bent je land kwijt, net als al die nazi's van toen. Je zal het niet eens meer kunnen herkennen.

En straks durft geen ouder zijn kindje nog Mark61 te noemen. :lol: :lol:

Wegwezen dus !

Boeh :D

Belachelijk dat ze in psychiatrische inrichtingen internet hebben.. :student:

ieperkaas
27-08-06, 13:37
Geplaatst door MaRiaH
Belachelijk dat ze in psychiatrische inrichtingen internet hebben.. :student:

Helemaal :duizelig: met je eens

Maar :maf3: Markje zal het wel bestrijden, denk je niet ?

:lol:

mark61
27-08-06, 13:41
Geplaatst door ieperkaas
Ik heb geen probleem hoor, JIJ hebt een probleem, en niet zo'n kleintje ook.

Je neemt wel veel ruimte in beslag maar je zegt helemaal niets. Dus ik nodig je nogmaals uit je op niets gebaseerde 'beschuldigingen' te onderbouwen.

ieperkaas
27-08-06, 13:43
Geplaatst door mark61
Je neemt wel veel ruimte in beslag maar je zegt helemaal niets. Dus ik nodig je nogmaals uit je op niets gebaseerde 'beschuldigingen' te onderbouwen.

Welke beschuldigen ?

mark61
27-08-06, 13:47
Geplaatst door ieperkaas
Welke beschuldigen ?

En dan gekke henkie gaan spelen. Pfff...

ieperkaas
27-08-06, 13:53
Geplaatst door mark61
En dan gekke henkie gaan spelen. Pfff...

Welke beschuldigingen ?

Qaiys
27-08-06, 14:40
Geplaatst door mark61
Niet de hele tijd dezelfde vragen blijven stellen als je al antwoord gehad hebt.

Niet denken dat alles wat je uitkraamt een antwoord is. Gewoon een duidelijke link aangeven waar hij zegt dat hij moslim is.