PDA

Bekijk Volledige Versie : Vrouw overleden onder omgevallen grafsteen



Divine_70
25-08-06, 11:16
Uitgegeven: 25 augustus 2006 09:53

BRUSSEL - Een dramatisch ongeluk op een kerkhof in het Belgische dorpje Kwaremont heeft een 49-jarige vrouw het leven gekost. Ze raakte bekneld tussen een omgevallen grafzerk en de kerkhofmuur. De steen viel om toen ze erop leunde om achter de steen takjes van een buxushaag te sprokkelen, meldde de krant Het Laatste Nieuws vrijdag.

De vrouw werkte in een bejaardentehuis in Kwaremont en wilde de takjes van de net gesnoeide buxushaag gebruiken voor een werkstuk.


Toen ze over de grafsteen leunde om een takje te pakken, kwam de massieve marmeren plaat los. De zware steen viel om en de vrouw raakte beklemd tussen de zerk en de kerkhofmuur. In de middag werd ze gevonden door een man, die het graf van zijn schoonouders bezocht. Op dat moment bleek de vrouw al overleden, vermoedelijk door verstikking.


Bron: Nu.nl

ZwYgStErr
25-08-06, 12:06
Geplaatst door Divine_70
Uitgegeven: 25 augustus 2006 09:53

BRUSSEL -

De vrouw werkte in een bejaardentehuis in Kwaremont en wilde de takjes van de net gesnoeide buxushaag gebruiken voor een werkstuk.

Bron: Nu.nl

U never stop learning? :watte?:

ZwYgStErr
25-08-06, 12:07
Ik zie trouwens helemaal niet voor me hoe het gebeurd is, hoe kan een grafsteen op je vallen? Arm ding. :(

Oeroeboeroe
25-08-06, 12:21
Geplaatst door ZwYgStErr
Arm ding. :(

:o Voor die vrouw is het anders ook niet leuk hoor!

ZwYgStErr
25-08-06, 12:24
Geplaatst door Oeroeboeroe
:o Voor die vrouw is het anders ook niet leuk hoor!

Naah, die is dood. Jammer voor de nabestaanden die haar werkstuk niet kunnen bewonderen. :(

Oeroeboeroe
25-08-06, 12:55
Geplaatst door ZwYgStErr
Naah, die is dood. Jammer voor de nabestaanden die haar werkstuk niet kunnen bewonderen. :(

*Ik heb besloten deze grap niet te maken*

ZwYgStErr
25-08-06, 12:57
Geplaatst door Oeroeboeroe
*Ik heb besloten deze grap niet te maken*

Jammer.

Was ie net zo erg als de 747?

Oeroeboeroe
25-08-06, 13:06
Geplaatst door ZwYgStErr
Jammer.

Was ie net zo erg als de 747?

Erger. Misselijke grap over het futiele werkstuk van een overleden vrouw. Kan echt niet. Blij dat ik nog iets van zelfbeheersing blijk te hebben. De vut-gerechtigden en nog ouderen zullen trots op mij zijn :blij: .