PDA

Bekijk Volledige Versie : Vrije artsenkeuze van moslima’s



Marsipulami
27-08-06, 11:29
Vrije artsenkeuze van moslima’s

26.08.2006 14.49u - Dat de aanpassing van Europa aan de islamitische nieuwkomers steeds verder schrijdt, blijkt uit allerlei, soms kleine berichten in de pers.

Laat vooreerst duidelijk zijn dat wij niets hebben tegen de wet die vrije artsenkeuze voorziet en regelt. Maar als we zien hoe de Orde van Geneesheren die interpreteert en omschrijft in het kader van de komst van een groeiende groep moslimvrouwen, dan kan men vragen stellen.

Onlangs legde een Brussels ziekenhuis aan de Orde van Geneesherende de vraag voor of het ziekenhuis moest ingaan op de wens van moslima’s om niet te worden behandeld door mannelijke artsen of verpleegkundigen, omdat zulks strijdig zou zijn met hun religieuze overtuiging.

De snelle overgave door de Europese intelligentsia aan vreemde wensen blijft verbazen, ook na zovele jaren. Hier wordt de aanpassing van het ziekenhuis aan een typisch-islamitische vraag uitgelegd als een toepassing van de wet van de vrije keuze van de patiënt. In De Artsenkrant van 04.08.2006 wordt de enige mogelijke beperking op de wettelijke keuzevrijheid als volgt omschreven: “Voorwaarde om aan de wensen van de moslima toe te geven, is wel dat de werking van de dienst gynaecologie en de zorg aan andere patiënten niet in het gedrang komen. Bij spoedgevallen en tijdens wachtdiensten kunnen ziekenhuizen de integrale vrije keuze van arts of verpleegkundige evenwel beperken.”

De Orde van Geneesheren raadt aan om die beperking “in begrijpelijke taal aan de patiënt” te melden, en een document mét deze informatie te laten ondertekenen. Waarom? Voorziet de Orde van Geneesheren problemen met koppige moslima’s?

Andere vragen hebben betrekking op het geroemde gelijkheidsbeginsel. Zou het niet kunnen dat de gelijkheid tussen mannen en vrouwen door deze ‘islamitische toepassing’ van de vrije keuze, in het gedrang komt? Waarom worden in dit geval mannen uitgesloten? Niet omwille van vakkundigheid, niet omwille van ervaring, maar puur om godsdienstige redenen? Wil dat zeggen dat de Orde van Geneesheren in de toekomst ook aanpassingen op vraag van andere religies zal aanvaarden en ze zo nodig zal ‘inpassen’ in de wet op de vrije keuze? Of moet men deze uitspraak van de Orde van Geneesheren interpreteren als een politiek correcte knieval in de richting van de militante islam? Vooral in Brussel, waar de bevolkingsaangroei misschien wel volledig op het conto van de islamitische bevolking kan worden geschreven.


http://www.vlaamsbelang.be/index.php?p=0&id=2241

sater
27-08-06, 16:48
Geplaatst door Marsipulami
Vrije artsenkeuze van moslima’s

26.08.2006 14.49u - Dat de aanpassing van Europa aan de islamitische nieuwkomers steeds verder schrijdt, blijkt uit allerlei, soms kleine berichten in de pers.

Laat vooreerst duidelijk zijn dat wij niets hebben tegen de wet die vrije artsenkeuze voorziet en regelt. Maar als we zien hoe de Orde van Geneesheren die interpreteert en omschrijft in het kader van de komst van een groeiende groep moslimvrouwen, dan kan men vragen stellen.

Onlangs legde een Brussels ziekenhuis aan de Orde van Geneesherende de vraag voor of het ziekenhuis moest ingaan op de wens van moslima’s om niet te worden behandeld door mannelijke artsen of verpleegkundigen, omdat zulks strijdig zou zijn met hun religieuze overtuiging.

De snelle overgave door de Europese intelligentsia aan vreemde wensen blijft verbazen, ook na zovele jaren. Hier wordt de aanpassing van het ziekenhuis aan een typisch-islamitische vraag uitgelegd als een toepassing van de wet van de vrije keuze van de patiënt. In De Artsenkrant van 04.08.2006 wordt de enige mogelijke beperking op de wettelijke keuzevrijheid als volgt omschreven: “Voorwaarde om aan de wensen van de moslima toe te geven, is wel dat de werking van de dienst gynaecologie en de zorg aan andere patiënten niet in het gedrang komen. Bij spoedgevallen en tijdens wachtdiensten kunnen ziekenhuizen de integrale vrije keuze van arts of verpleegkundige evenwel beperken.”

De Orde van Geneesheren raadt aan om die beperking “in begrijpelijke taal aan de patiënt” te melden, en een document mét deze informatie te laten ondertekenen. Waarom? Voorziet de Orde van Geneesheren problemen met koppige moslima’s?

Andere vragen hebben betrekking op het geroemde gelijkheidsbeginsel. Zou het niet kunnen dat de gelijkheid tussen mannen en vrouwen door deze ‘islamitische toepassing’ van de vrije keuze, in het gedrang komt? Waarom worden in dit geval mannen uitgesloten? Niet omwille van vakkundigheid, niet omwille van ervaring, maar puur om godsdienstige redenen? Wil dat zeggen dat de Orde van Geneesheren in de toekomst ook aanpassingen op vraag van andere religies zal aanvaarden en ze zo nodig zal ‘inpassen’ in de wet op de vrije keuze? Of moet men deze uitspraak van de Orde van Geneesheren interpreteren als een politiek correcte knieval in de richting van de militante islam? Vooral in Brussel, waar de bevolkingsaangroei misschien wel volledig op het conto van de islamitische bevolking kan worden geschreven.


http://www.vlaamsbelang.be/index.php?p=0&id=2241



:jumping: ben het volstrekt met de moslimawens eens. Weg met het wellustig betasten door mannelijk geile gynaecologen van kuise moslima.

observer
27-08-06, 18:14
zou zeggen zijn er 2 beschikbaar dan kies maar raak maar zou belachelijk zijn om extra personeel ervoor neer te gaan zetten

dus geen dienst van 2 dokters en er dan een 3e bijzetten omdat het een vrouw is maar wel als er 2 zijn proberen 1 man 1 vrouw neerte zetten

het hele onderwerp is natuurlijk dom het is niet alsof deze artsen iets met lust te maken hebben

Ins
27-08-06, 18:49
Pff, maak mij niet uit hoor. Als het een goede dokter is, zal ik een man verkiezen boven een vrouw. Heb het trouwens al eens moeten doen voor een anale aandoening. Tja, dan kies je wel voor een hele goede arts en dat was toevallig een man. Daarvoor was ik voor hetzelfde naar een vrouw geweest. Nou, die hield wel van martel-endoscopie. :maf3:

Dus ja, hangt ervan af. Nu ben ik zwanger en ben ik terug bij een vrouw, die schijnt weer heel goed te zijn. Daarvoor was ik voor mijn zwangerschap bij een man, die deugde niet.


Nee, ik maak er geen probleem van: kwaliteit primeert.

catwomen
27-08-06, 21:35
Vraag me af hoe er gereageerd zal worden wanneer een Nederlandse niet moslima weigert om door een mannelijke moslim arts te worden behandeld.............


Racisme, discriminatie...............


Ben zelf moslim, maar vraag me serieus af, waarom zoveel moslims de nadruk moeten leggen op sex. Alsof iedere man 3600 seconden per uur aan sex denkt :rolleyes:


Naar mijn bescheiden mening is de gemiddelde moslimman bang voor de vrouwelijke sexualiteit!

Btw, geldt ook voor andere religies :engel:

Bar
27-08-06, 21:45
Geplaatst door catwomen
Vraag me af hoe er gereageerd zal worden wanneer een Nederlandse niet moslima weigert om door een mannelijke moslim arts te worden behandeld.............



No chance...

Zoals algemeen bekend zijn alle autochtone Nederlandse vrouwen hoeren, die er altijd op uit zijn om door een man betast te worden.

mark61
27-08-06, 22:40
Geplaatst door catwomen
Naar mijn bescheiden mening is de gemiddelde moslimman bang voor de vrouwelijke sexualiteit!

Btw, geldt ook voor andere religies :engel:

:hihi:


Ander probleem, zelfde smaak (waar gebeurd): hollander wil geen Surinaamse hartchirurg. Andere leverbare smaken waren Slowaak en Turk. :hihi: Weet niet meer hoe dat afgelopen is helaas.

In Turkije is wel een man een keer overleden omdat vrouwelijke cardioloog weigerde hem te behandelen. Ze is wel ontslagen, dacht ik.

Orakel
27-08-06, 22:52
Geplaatst door Bar

Zoals algemeen bekend zijn alle autochtone Nederlandse vrouwen hoeren, die er altijd op uit zijn om door een man betast te worden.

Ook hier op het dorp?
Da woest ik nog nie. Koel!!

I'm out, ff 'de stad'in. Laters.

Orakel
27-08-06, 22:53
Geplaatst door Marsipulami
Vrije artsenkeuze van moslima’s

26.08.2006 14.49u - Dat de aanpassing van Europa aan de islamitische nieuwkomers steeds verder schrijdt, blijkt uit allerlei, soms kleine berichten in de pers.

http://www.vlaamsbelang.be/index.php?p=0&id=2241

Na 40 jaar heten ze nog steeds nieuwkomers.
Die gasten van het Vlaams Blok moeten ze echt opzetten en ter bestudering schenken aan de wetenschap.

~Panthera~
27-08-06, 23:07
Geplaatst door Orakel
Na 40 jaar heten ze nog steeds nieuwkomers.
Die gasten van het Vlaams Blok moeten ze echt opzetten en ter bestudering schenken aan de wetenschap.

Of formaldehyde. :hihi:

Ins
28-08-06, 09:18
Geplaatst door mark61
:hihi:


Ander probleem, zelfde smaak (waar gebeurd): hollander wil geen Surinaamse hartchirurg. Andere leverbare smaken waren Slowaak en Turk. :hihi: Weet niet meer hoe dat afgelopen is helaas.

In Turkije is wel een man een keer overleden omdat vrouwelijke cardioloog weigerde hem te behandelen. Ze is wel ontslagen, dacht ik.

Tja, als ik in Marokko kon kiezen tussen verschillende nationaliteiten, zou ik misschien ook liever een Europese dokter hebben.

Dat is nu al elk jaar dat ik bij de eerste de beste diarree-aanval in Marokko een injectie krijg en wel vijf dozen medicatie, vulling voor bijna twee maanden... :vreemd:

Die dokters hebben niet eens mijn persoonlijk dossier en stellen ook geen vragen. Nemen gewoon mijn bloeddruk op en schrijven een hele apotheek voor. En als ik nou eens allergisch was aan een substantie? Of meerdere?

mark61
28-08-06, 11:03
Geplaatst door Ins
Dat is nu al elk jaar dat ik bij de eerste de beste diarree-aanval in Marokko een injectie krijg en wel vijf dozen medicatie, vulling voor bijna twee maanden...

:hihi: Das de medische cultuur. Veel spuiten & pillen en geen vragen stellen begint dacht ik al bij Antwerpen, en dan door naar het zuiden. :)

Olive Yao
31-08-06, 19:51
Goeie nuchtere reacties van Ins en Catwoman.

In Frankrijk is dit een vaak voorkomend issue.

Ook als zulke kwesties op zich onschadelijk zijn, zoals de wens van moslima’s zelf om gescheiden te zwemmen – waar veel voor te zeggen is – alle bij elkaar kunnen ze tot een meer algemene scheiding tussen mannen en vrouwen leiden, tot een gebod van scheiding, en tot uitsluiting van vrouwen uit bepaalde domeinen.

Ik denk dat je zulke kwesties niet op zichzelf moet bezien, maar tegen de achtergrond van scheiding tussen vrouwen en mannen in de landen van herkomst van de mensen die erop aandringen.

mark61
31-08-06, 22:54
Geplaatst door Olive Yao
Ik denk dat je zulke kwesties niet op zichzelf moet bezien, maar tegen de achtergrond van scheiding tussen vrouwen en mannen in de landen van herkomst van de mensen die erop aandringen.

Daar is dat helemaal niet zo. Dat is hier begonnen, en komt nu daar in zwang.

Segregatie leidt onherroepelijk tot ongelijkheid.

tr_imparator
01-09-06, 01:52
Wanneer er een keuze bestaat, is er sprake van keuzevrijheid, die ik iedereen graag gun.

Waarom zou je wel mogen kiezen tussen 20 verschillende tandpasta's en 30 verschillende yoghurtsoorten maar niet tussen mannelijke en vrouwelijke artsen. Je betaalt toch ziektekosten. Aanbod past zich wel aan de vraag. Dont worry.

Qaiys
01-09-06, 02:57
Mag een mannelijke agent een vrouwelijke verdachte fouilleren?

Gerard074
01-09-06, 06:59
Geplaatst door Qaiys
Mag een mannelijke agent een vrouwelijke verdachte fouilleren?

Nee.

ieperkaas
01-09-06, 07:14
nou ben ik een man, en dan zou je kunnen denken dat ik graag een mannelijke arts zou willen.

NIETS IS MINDER WAAR !!

Als zo'n vieze vent je op je hand laat blazen en dan voelt of je ballen wel in je maag verdwijnen, dan prefereer ik toch een vrouwelijke arts.

moet je je voorstellen, zo'n vieze oude man met z'n tong uit zijn mond, het groene kwijl rond zijn smoel, en die vraagt dan:

"Meneer, kunt U even op uw hand blazen?"

VIEZE H-O-M-O-S DIE MANNELIJKE ARTSEN!

Nee, dan liever zo'n lekker jong ding, zo'n studentje, die stage loopt of zo.

"Meneer, mijn naam is Louise en ik ga nu het volgende doen. Ik ga controleren of u ballen wel gezond zijn.

"Ja, graag Louise."
"Pardon?"
"Eh, ga u gang dokter"
"Blaast u maar even op uw hand, meneer"
"Oh.. Louise .."

Je ziet maar weer, het probleem zit 'm niet alleen bij die kille artsen.

rikkie
01-09-06, 07:15
als je wilt kunnen kiezen, zul je ook moeten accepteren dat je niet geholpen wordt, als de arts van het geslacht van je keuze, niet voorhanden is.

ieperkaas
01-09-06, 07:18
Geplaatst door rikkie
als je wilt kunnen kiezen, zul je ook moeten accepteren dat je niet geholpen wordt, als de arts van het geslacht van je keuze, niet voorhanden is.

ik kan de logica in die zin niet ontdekken.

ieperkaas
01-09-06, 07:20
laten we hopen dat de muslimas dit verhaal winnen en dat het aantal artsen wordt verdubbeld.

lijkt me prima dat al die wachtlijsten eens een keer worden weggewerkt.

kan meteen het salaris van die lui een fors stuk omlaag.

ieperkaas
01-09-06, 07:21
Geplaatst door Qaiys
Mag een mannelijke agent een vrouwelijke verdachte fouilleren?

een travestiet wel ?

ieperkaas
01-09-06, 07:33
Zonder dollen:

Dat Vlaams Tebang zit wel aan de bodem van het vat te krabben zeg.

rikkie
01-09-06, 08:33
Geplaatst door ieperkaas
ik kan de logica in die zin niet ontdekken.

wat snap je niet? het is heel helder....

observer
01-09-06, 08:38
Geplaatst door Qaiys
Mag een mannelijke agent een vrouwelijke verdachte fouilleren? normaliter niet tenzij er dringende redenen zijn bv een serieus vermoeden dat de persoon een wapen heeft en er geen tijd is te wachten

ieperkaas
01-09-06, 08:49
Geplaatst door observer
normaliter niet tenzij er dringende redenen zijn bv een serieus vermoeden dat de persoon een wapen heeft en er geen tijd is te wachten

wat voor een wapen had jij in gedachten ?

een pijpbom ?

bowie
01-09-06, 11:17
Geplaatst door Marsipulami
Vrije artsenkeuze van moslima’s

26.08.2006 14.49u - Dat de aanpassing van Europa aan de islamitische nieuwkomers steeds verder schrijdt, blijkt uit allerlei, soms kleine berichten in de pers.

Laat vooreerst duidelijk zijn dat wij niets hebben tegen de wet die vrije artsenkeuze voorziet en regelt. Maar als we zien hoe de Orde van Geneesheren die interpreteert en omschrijft in het kader van de komst van een groeiende groep moslimvrouwen, dan kan men vragen stellen.

Onlangs legde een Brussels ziekenhuis aan de Orde van Geneesherende de vraag voor of het ziekenhuis moest ingaan op de wens van moslima’s om niet te worden behandeld door mannelijke artsen of verpleegkundigen, omdat zulks strijdig zou zijn met hun religieuze overtuiging.

De snelle overgave door de Europese intelligentsia aan vreemde wensen blijft verbazen, ook na zovele jaren. Hier wordt de aanpassing van het ziekenhuis aan een typisch-islamitische vraag uitgelegd als een toepassing van de wet van de vrije keuze van de patiënt. In De Artsenkrant van 04.08.2006 wordt de enige mogelijke beperking op de wettelijke keuzevrijheid als volgt omschreven: “Voorwaarde om aan de wensen van de moslima toe te geven, is wel dat de werking van de dienst gynaecologie en de zorg aan andere patiënten niet in het gedrang komen. Bij spoedgevallen en tijdens wachtdiensten kunnen ziekenhuizen de integrale vrije keuze van arts of verpleegkundige evenwel beperken.”

De Orde van Geneesheren raadt aan om die beperking “in begrijpelijke taal aan de patiënt” te melden, en een document mét deze informatie te laten ondertekenen. Waarom? Voorziet de Orde van Geneesheren problemen met koppige moslima’s?

Andere vragen hebben betrekking op het geroemde gelijkheidsbeginsel. Zou het niet kunnen dat de gelijkheid tussen mannen en vrouwen door deze ‘islamitische toepassing’ van de vrije keuze, in het gedrang komt? Waarom worden in dit geval mannen uitgesloten? Niet omwille van vakkundigheid, niet omwille van ervaring, maar puur om godsdienstige redenen? Wil dat zeggen dat de Orde van Geneesheren in de toekomst ook aanpassingen op vraag van andere religies zal aanvaarden en ze zo nodig zal ‘inpassen’ in de wet op de vrije keuze? Of moet men deze uitspraak van de Orde van Geneesheren interpreteren als een politiek correcte knieval in de richting van de militante islam? Vooral in Brussel, waar de bevolkingsaangroei misschien wel volledig op het conto van de islamitische bevolking kan worden geschreven.


http://www.vlaamsbelang.be/index.php?p=0&id=2241 en hoe doen ze het dan in afganistan....daar mochten onder de taliban geen vrouwen werken ook geen dokters.....hoe werden die vrouwen dan geholpen

ieperkaas
01-09-06, 11:19
Geplaatst door bowie
en hoe doen ze het dan in afganistan....daar mochten onder de taliban geen vrouwen werken ook geen dokters.....hoe werden die vrouwen dan geholpen

taliban-travestieten ?

knuppeltje
01-09-06, 11:24
Geplaatst door ieperkaas
taliban-travestieten ?

Probeer het eens serieus?

bowie
01-09-06, 11:24
Geplaatst door ieperkaas
taliban-travestieten ? hahaha :giechel:

Max Stirner
01-09-06, 11:32
Geplaatst door tr_imparator
Wanneer er een keuze bestaat, is er sprake van keuzevrijheid, die ik iedereen graag gun.

Waarom zou je wel mogen kiezen tussen 20 verschillende tandpasta's en 30 verschillende yoghurtsoorten maar niet tussen mannelijke en vrouwelijke artsen. Je betaalt toch ziektekosten. Aanbod past zich wel aan de vraag. Dont worry.


Het is inderdaad heel fijn dat gefrustreerde, hypocriete h**renlopende mannetjes de keuzevrijheid hebben om voor hun vrouwen te beslissen dat zij niet door een mannelijke arts behandeld mogen worden, niet tussen andere mannen mogen zwemmen, andere mannen geen hand mogen geven.....

tr_imparator
01-09-06, 11:39
Geplaatst door Max Stirner
Het is inderdaad heel fijn dat gefrustreerde, hypocriete h**renlopende mannetjes de keuzevrijheid hebben om voor hun vrouwen te beslissen dat zij niet door een mannelijke arts behandeld mogen worden, niet tussen andere mannen mogen zwemmen, andere mannen geen hand mogen geven.....

Enige die gefrusteerd lijkt ben jij hier.

Het is een heel normaal fenomeen dat vrouwen door vrouwen en mannen door mannen behandeld willen worden. Het enige wat het bijzonder maakt is dat het hier om een moslima gaat. Dan gaan opeens de varkensstekels omhoog.

Max Stirner
01-09-06, 12:24
Geplaatst door tr_imparator

Het is een heel normaal fenomeen dat vrouwen door vrouwen en mannen door mannen behandeld willen worden. Het enige wat het bijzonder maakt is dat het hier om een moslima gaat. Dan gaan opeens de varkensstekels omhoog.


Dat is helemaal geen normaal fenomeen (behalve misschien als het gynaecologie betreft): tis in feite niets minder dan een uiting van impliciet wantrouwen tov de behandelende arts. Wantrouwen gebaseerd op de diepgewortelde seksuele frustraties van de oh zo vrome echtgenoot. `Zoals de waard is, vertrouwt ie zijn gasten`, zullen we maar zeggen.

Bovendien zie ik dit als een breder fenomeen waarbij vrouwen gescheiden `willen` zwemmen, meisjes niet met jongens op schoolreisje `willen` etcetc.

Dat we hier te maken zouden hebben met de `keuzevrijheid`van de vrouw, geloof ik niet zo.

tr_imparator
01-09-06, 12:55
Geplaatst door Max Stirner
Dat is helemaal geen normaal fenomeen (behalve misschien als het gynaecologie betreft)

ik had het over gynaecologie. Het lijkt mij zeer zeldzaam dat er bij andere vakkundige gebieden men behandeld wilt worden door arts van het ander geslacht. Ach ja en die paar die niet willen..je mag als arts niet schaden toch, dus verwijs je naar een arts van keuze.



tis in feite niets minder dan een uiting van impliciet wantrouwen tov de behandelende arts.

Hoezo dat? En hoe kan je anders vertrouwen krijgen? Wantrouwen is vertrouwen.


Wantrouwen gebaseerd op de diepgewortelde seksuele frustraties van de oh zo vrome echtgenoot. `Zoals de waard is, vertrouwt ie zijn gasten`, zullen we maar zeggen.

ahh.. :moe: Dit is dus jouw achterliggende idee erover. Ik vind het niet kloppen. Meeste vrouwen, en vooral die in Westerse land wonen maken zelf keuzes. Het is niet de angst voor de man maar voor God.

Niet de toestand van de moslima is belabberd, maar die van de westerse man: 1-calorie-mannen. Waar is de man die zegt dat ie de baas is in huis? Het zijn allemaal vrouwenslaven geworden. Zielig.




Dat we hier te maken zouden hebben met de `keuzevrijheid`van de vrouw, geloof ik niet zo.

tis wel zo, helaas.

Max Stirner
01-09-06, 13:13
Geplaatst door tr_imparator [/i]
[B]ik had het over gynaecologie. Het lijkt mij zeer zeldzaam dat er bij andere vakkundige gebieden men behandeld wilt worden door arts van het ander geslacht. Ach ja en die paar die niet willen..je mag als arts niet schaden toch, dus verwijs je naar een arts van keuze.


Ik zie nu trouwens dat het bronartikel ook vooral gynaecologie betreft; in dat geval kan ik me wel iets bij de wens van die vrouwen, hoewel het blijft getuigen van een soort sullige preutsheid.




Hoezo dat? En hoe kan je anders vertrouwen krijgen? Wantrouwen is vertrouwen.

Wantrouwen = wantrouwen




ahh.. :moe: Dit is dus jouw achterliggende idee erover. Ik vind het niet kloppen. Meeste vrouwen, en vooral die in Westerse land wonen maken zelf keuzes. Het is niet de angst voor de man maar voor God.

God bestaat niet.



Niet de toestand van de moslima is belabberd, maar die van de westerse man: 1-calorie-mannen. Waar is de man die zegt dat ie de baas is in huis? Het zijn allemaal vrouwenslaven geworden. Zielig.


Sorry, geen tijd om te antwoorden, ik moet van mijn vriendin NU mee naar de IKEA....


:)

Divine_70
01-09-06, 13:58
De meeste gyneacologen zijn mannen.

Juliette
01-09-06, 14:15
Geplaatst door Divine_70
De meeste gyneacologen zijn mannen.

Meeste vrouwen die ik ken zouden toch voor een vrouwelijke gyneacoloog kiezen moest dat kunnen.

Dat heeft weinig met preutsheid te maken lijkt me.

Divine_70
01-09-06, 14:19
Geplaatst door Juliette
Meeste vrouwen die ik ken zouden toch voor een vrouwelijke gyneacoloog kiezen moest dat kunnen.

Dat heeft weinig met preutsheid te maken lijkt me.


Dat weet ik niet, ik sluit me aan bij Ins, vakbekwaamheid is alles wat telt.
Gek genoeg zijn wat betreft verloskundigen ( thuisbevallingen) bijna altijd vrouwen.

ieperkaas
01-09-06, 14:48
Geplaatst door Divine_70
Gek genoeg zijn wat betreft verloskundigen ( thuisbevallingen) bijna altijd vrouwen.

Ik heb altijd al gezegd dat de bevrijding van de vrouwen zal moeten komen.

knuppeltje
01-09-06, 15:13
Geplaatst door ieperkaas
Ik heb altijd al gezegd dat de bevrijding van de vrouwen zal moeten komen.

Jij zou eens mee moeten werken. :schok:

ieperkaas
01-09-06, 15:28
Geplaatst door knuppeltje
Jij zou eens mee moeten werken. :schok:

kom knuppeltje, terug in je zak!

Karin.N
01-09-06, 18:06
Geplaatst door Divine_70
Dat weet ik niet, ik sluit me aan bij Ins, vakbekwaamheid is alles wat telt.
Gek genoeg zijn wat betreft verloskundigen ( thuisbevallingen) bijna altijd vrouwen.


Ik had een mannelijke verloskundige. Raad eens wat hij gezellig met de aanstaande vader doornam, de VOETBALUITSLAGEN!

Heb ze toch allebei vervloekt :D

Olive Yao
01-09-06, 18:40
Geplaatst door Karin.N
Ik had een mannelijke verloskundige. Raad eens wat hij gezellig met de aanstaande vader doornam, de VOETBALUITSLAGEN!

Heb ze toch allebei vervloekt :D
Over voortplanting en voetbal gesproken, als Nederland ooit nog wereldkampioen wil worden, kunnen ze Johan Cruijff niet klonen?

rikkie
02-09-06, 07:08
Geplaatst door Karin.N
Ik had een mannelijke verloskundige. Raad eens wat hij gezellig met de aanstaande vader doornam, de VOETBALUITSLAGEN!

Heb ze toch allebei vervloekt :D

dat heeft uiteraard niets te maken met het feit dat hij man is, maar veel meer met het feit dat hij een slechte verloskundige is.

knuppeltje
02-09-06, 10:03
Geplaatst door ieperkaas
kom knuppeltje, terug in je zak!


Beantwoord die vraag nu eens eindelijk.