PDA

Bekijk Volledige Versie : Je kunt heel goed loyaal zijn aan zowel je moeder, je vriendin, de Koran etc



sjaen
29-08-06, 15:46
Je kunt heel goed loyaal zijn aan zowel je moeder, je vriendin, de Koran als de Nederlandse Grondwet

door Youssef Azghari


Op de dag dat potentiële terroristen in Engeland vliegtuigen wilden opblazen, gonsde de retorische vraag van een jonge moslima nog door mijn hoofd. ’Hoe kan ik loyaal zijn aan Engeland als het een buitenlandse politiek bedrijft die het land en de regio van mijn ouders schaadt?’ De vrouw had de Britse nationaliteit, maar haar wortels lagen in Irak.
In haar stem hoorde ik een mengeling van woede en vertwijfeling. Ik sprak haar deze zomer tijdens de internationale conferentie ’Muslim Leaders of Tomorrow’ in Kopenhagen. Honderd jonge moslims uit bijna de hele wereld waren bij elkaar gekomen om te debatteren over wat hen diep raakt. Zoals het negatieve imago van de islam, de rol van de media en radicalisering van moslimjongeren.

voor het hele artikel, klik hier:

http://www.trouw.nl/deverdieping/dossiers/article432378.ece/%20Azghari_Je_kunt_heel_goed_loyaal_zi<br%20/>%20jn_aan_zowel_je_moeder%2C_je_vriend<br%20/>%20in%2C_de_Koran_als_de_Nederlandse_G<br%20/>rondwet

tr_imparator
29-08-06, 16:22
Geplaatst door sjaen



op trouwtroep reageren we niet meer.

closed dus.

Qaiys
29-08-06, 16:31
Geplaatst door tr_imparator
op trouwtroep reageren we niet meer.

closed dus.

:duim: Zo is dat, ik in iedere geval niet meer. Sterker nog ik lees hun krant helemaal niet meer.