PDA

Bekijk Volledige Versie : Ben Jij De Man Die Ik Zoek

miss_zina_tange
29-08-06, 21:00
SALAAM BROEDERS

IK BEN EEN LEUKE MEID VAN 24 JAAR
GEBOREN IN TANGER

IK BEN OP ZOEK NAAR EEN LEUKE JONGEN
DIE MIJ BEGRIJPT EN WIL BEGRIJPEN

HIJ MOET DIT ALLEMAAL BEZITTEN

*LIEF
*EERLIJK
*BETROUWBAAR
*BEGRIPVOL
*RESPECTVOL
*GEZZELIG

HERKEN JIJ DIT IN JE REAGEER DAN

BESLAMMA

farid123
03-09-06, 13:12
ik herken mij wel ik jou wensen groetjes

miss_zina_tange
03-09-06, 13:14
ik zou zeggen
vertel eens wat
over jezelf

themaghrebie
04-09-06, 14:00
heb jij geen msn......heb me net speciaal aangemeld voor jou. ben hier nl. nooit te vinden.....??????

miss_zina_tange
04-09-06, 14:43
geef me je msn dan voeg ik je toe

farid123
04-09-06, 20:41
mijn msn is [email protected]

realarabian
25-09-06, 23:28
Ik ben een 28 jongen van libanese afkomst .. en ik denk dat ik dit allemaal heb...
verder heb ik een leuke job en ben op zoek naar de ware .. en het zou jou kunnen zijn
gr

Sad-2006
28-09-06, 21:07
Salaam Aleykom,

Hierbij wil je meedelen dat ik het zelfde profiel/karakter als jij bent.
Mocht je nog verdere informatie wensen, schroom dan niet contact met mij op te nemen (zie E-mail adres)

Ik wil je graag best wel leren kennen, als je maar alvast reageert op deze mail.

In afwachting van je (re)actie :koppel: :koppel:

Greetings Sad
[email protected]

miss_zina_tange
29-09-06, 09:03
Geplaatst door themaghrebie
heb jij geen msn......heb me net speciaal aangemeld voor jou. ben hier nl. nooit te vinden.....??????

ik zou zeggen geef maar je msn
dan voeg ik je toe

soussi78
29-09-06, 12:49
salaam
alles goed? heb je oproepje gelezen
en die trok mijn interesse
dus mocht jij interesse hebben dit is mijn email
[email protected]

marrbitt
09-10-06, 01:22
salam 3alaikom,

Ik ben stiekem op zoek naar een leuke meid tussen de 23 en 25 jaar voor mijn broer. Hij weet hier niets van. Mijn broer is een goed uitziende jongeman van 30 jaar, lief, spontaan, en heel erg serieus. Hij woont op zichzelf in Den Haag.
Het is de wens van mijn ouders om hem getrouwd te zien maar hij heeft zoiets van....m3aa lmekteb. Hij zegt altijd dat degene die bestemd is vanzelf wel opduikt. Het geloof is voor hem ook erg belangrijk.

Jouw advertentie sprak mij erg aan omdat hij de eigenschappen bezit die door jou gesteld zijn. Wij wonen in Marokko in de omgeving van Tanger.

Graag hoor ik wat je ervan vindt.

from the south
12-10-06, 08:17
Ben 34, gescheiden, en zoontje.
De dingen die jij vraagt zijn voor mij vanzelfsprekend!

said1975
17-01-07, 16:15
heeej alles goed met jouw? het lijkt me leuk om je beter te leren kennen en als je dat ook gezellig vind via msn bijvoorbeeld voeg me gauw toe me msn is [email protected] nou hoor je gauw op msn als je msn niet gebruikt laat maar weten hoe je met mij kontakt wilt ok groeten said uit arnhem