PDA

Bekijk Volledige Versie : Extra veiligheidsmaatregelen op luchthavens Marokko



NIS
30-08-06, 09:38
Extra veiligheidsmaatregelen op luchthavens Marokko

29-08-2006

RABAT - Marokko heeft de veiligheidsmaatregelen op zijn luchthavens aangescherpt. Dat meldde het staatspersbureau MAP dinsdag. De stap werd genomen nadat was ontdekt dat de echtgenotes van twee piloten van de nationale luchtvaartmaatschappij Royal Air Maroc radicale islamitische cellen hadden ondersteund.

Volgens een verklaring van het ministerie van Binnenlandse Zaken waren in totaal drie vrouwen betrokken bij "de terroristische onderneming geleid door Ansar El Mehdi". De groep werd onlangs opgerold door de veiligheidsdienst.

De regering meldde eerder deze maand het militante netwerk te hebben ontmanteld. De groep wilde volgens de autoriteiten "de heilige oorlog" beginnen in het noordoosten van het land. Meer dan veertig leden van de groepering Jammaat Ansar El Mehdi werden opgepakt. Verder werden wapens, propagandamateriaal en laboratoriumapparatuur in beslag genomen.

bron: www.luchtvaartnieuws.nl

mulan
30-08-06, 09:53
Veiligheidsmaatregelen? Ik ben al blij als er iemand is die gewoon normaal zijn werk doet op die vliegvelden. Ik ga geen extra dingen eisen. :o

ieperkaas
30-08-06, 10:48
Volgens mij moet deze hondsdolle teef een muilkorf om.

Het lijkt wel of ze wil gaan bijten. Nog even, enhet schuim op haar bek zal voor iedereen te zien zijn.

En wie noemt zijn hond nou Condoleeza Rice.

:lol: Condoleeza Rice ... AF ... ZIT !

http://img181.imageshack.us/img181/1590/riceri0.jpg

Sallahddin
30-08-06, 13:42
Geplaatst door mulan
Veiligheidsmaatregelen? Ik ben al blij als er iemand is die gewoon normaal zijn werk doet op die vliegvelden. Ik ga geen extra dingen eisen. :o :fpetaf: :fplet:


It's just a HOAX as usual!!!....ik vertrouw die smeerlappen voor geen meter(de Marokkaanse overheid!)!