PDA

Bekijk Volledige Versie : Geloofsmaffia toont ware aard wederom



Mark
30-08-06, 09:50
De Rooms-Katholieke Kerk in Colombia heeft iedere betrokkene bij de abortus van een 11-jarig slachtoffertje van verkrachting geëxcommuniceerd. Het Colombiaanse hooggerechtshof had de abortus goedgekeurd omdat de gezondheid van het meisje in gevaar was.

Kardinaal Alfonso Lopez Trujillo maakte de kerkban dinsdag bekend. Zowel artsen, verpleegkundigen en ouders van het meisje als betrokken rechters en politici zijn uitgesloten van het in Colombia invloedrijke kerkgenootschap.

Vruchtafdrijving leidt volgens het wetboek van de Rooms-Katholieke Kerk uit 1983 automatisch tot excommunicatie. Critici waarschuwen dat het antiabortusstandpunt van de kerk jaarlijks leidt tot illegale abortussen. In Colombia werden vorig jaar 27.000 gevallen van seksueel misbruik tegen minderjaren gemeld.

mark61
30-08-06, 09:52
'Geloofsmaffia toont ware aard wederom'

:hihi: Valt er tenminste nog iets te lachen aan zo'n bericht.

ieperkaas
30-08-06, 09:55
Geplaatst door mark61
'Geloofsmaffia toont ware aard wederom'

:hihi: Valt er tenminste nog iets te lachen aan zo'n bericht.

Ik begrijp de grap niet.

Kan je 'm uitleggen aan me ?

Joesoef
30-08-06, 09:56
Maffia.......

mark61
30-08-06, 09:57
Geplaatst door ieperkaas
Ik begrijp de grap niet.

Kan je 'm uitleggen aan me ?

Pleur op.

Tomas
30-08-06, 09:59
Goed nieuws voor de kwantiteit van het atheisme.

ieperkaas
30-08-06, 09:59
Geplaatst door mark61
Pleur op.

Joh, ik vraag je alleen maar om me die grap uit te leggen en dan reageer je zo ?

Da's niet aardig hoor, want ik lach ook graag.

Zie je wel ? :baard:

Mark
30-08-06, 10:01
De misdaden van de gelovigen zijn wederom ontmaskert!

mark61
30-08-06, 10:04
Geplaatst door Tomas
Goed nieuws voor de kwantiteit van het atheisme.

Jah als die gelovigen niet goedschiks het geloof willen verlaten worden ze wel een handje geholpen. :duim:

H.P.Pas
30-08-06, 12:11
Geplaatst door mark61
Pleur op.

:) Zo mag ik het horen. (http://www.genesbmx.com/trolls.jpg)

Olive Yao
30-08-06, 21:51
een 11-jarig slachtoffertje van verkrachting

zoals het pleidooi van Paus Leo XII „die den geneesheren te Rome op hun verlangen, dat de inenting bij de wet mocht worden ingevoerd, geantwoord heeft dat men in dezen boozen tijd, nu zo weinig menschen in den Hemel kwamen, de kinderen het sterven niet beletten mocht”.

Rudy Kousbroek (http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=2929618#post2929618)

Olive Yao
31-08-06, 20:31
^

mark61
31-08-06, 22:47
Geplaatst door H.P.Pas
:) Zo mag ik het horen. (http://www.genesbmx.com/trolls.jpg)

Oh dank je. Maar het 'goal' is wat vaag. De oorzaak wordt ook niet besproken.

kaassietoch
31-08-06, 23:45
Geplaatst door Mark
De Rooms-Katholieke Kerk in Colombia heeft iedere betrokkene bij de abortus van een 11-jarig slachtoffertje van verkrachting geëxcommuniceerd. Het Colombiaanse hooggerechtshof had de abortus goedgekeurd omdat de gezondheid van het meisje in gevaar was.

Kardinaal Alfonso Lopez Trujillo maakte de kerkban dinsdag bekend. Zowel artsen, verpleegkundigen en ouders van het meisje als betrokken rechters en politici zijn uitgesloten van het in Colombia invloedrijke kerkgenootschap.

Vruchtafdrijving leidt volgens het wetboek van de Rooms-Katholieke Kerk uit 1983 automatisch tot excommunicatie. Critici waarschuwen dat het antiabortusstandpunt van de kerk jaarlijks leidt tot illegale abortussen. In Colombia werden vorig jaar 27.000 gevallen van seksueel misbruik tegen minderjaren gemeld.

De verkrachter van het 11 jarige meisje heeft uitvoerig zijn spijt over het gebeurde betuigd, aflaatje geregeld en een mannetje de tuin van Lopez Trujillo laten opknappen. Hij heeft inmiddels de pers laten weten nog nooit van zoiets walgelijks als een abortus op een minderjarige gehoord te hebben en hoopt dat de daders van deze gruweldaad hun straf niet zullen ontlopen en net zo als hem snel tot inkeer zullen komen en hun fout aan de heer durven toegeven.

ik heb het niet zo op die kotssmiley maarreh... mag ik even?

ieperkaas
01-09-06, 07:38
Geplaatst door ieperkaas
Joh, ik vraag je alleen maar om me die grap uit te leggen en dan reageer je zo?


mark61, geef nou eens gewoon antwoord op een normale vraag.