PDA

Bekijk Volledige Versie : Chavez in Syria!!!



Sallahddin
30-08-06, 13:32
http://www.islamicity.com/m/news_frame.asp?frame=1&referenceID=27787



Chavez toont zijn solidariteit aan met Syrie tegen wat die noemde:"de Amerikkaanse imperialistish aggressie in het Midden-Osten!"...


It's time to make an international coalition against the dictatorship & imperialism of America,met landen als Venezuela ,North-Korea,Iran,Syrie,Cuba,Salvadore....

HenkS
30-08-06, 16:26
Geplaatst door Sallahddin
http://www.islamicity.com/m/news_frame.asp?frame=1&referenceID=27787



Chavez toont zijn solidariteit aan met Syrie tegen wat die noemde:"de Amerikkaanse imperialistish aggressie in het Midden-Osten!"...


It's time to make an international coalition against the dictatorship & imperialism of America,met landen als Venezuela ,North-Korea,Iran,Syrie,Cuba,Salvadore....

Sinds ik van een oud-collega, die al zo'n tien jaar in Venezuela woont en werkt, heb gehoord wat die man voor zijn eigen, grotendeels arme bevolking doet, ga ik er voorlopig van uit dat zijn buitenlandse politiek ook ingegeven wordt door oprechtheid en wijsheid.

mark61
31-08-06, 01:22
De beweging van ongebonden landen is al enige tijd opgeheven. Vast geen toeval.

Sallahddin
31-08-06, 13:13
Geplaatst door HenkS
Sinds ik van een oud-collega, die al zo'n tien jaar in Venezuela woont en werkt, heb gehoord wat die man voor zijn eigen, grotendeels arme bevolking doet, ga ik er voorlopig van uit dat zijn buitenlandse politiek ook ingegeven wordt door oprechtheid en wijsheid.


Inderdaad ,en dat bevestigt mijn beeldvorming over Chavez al ben ik nooit in Venezuela gewweest!:
Chavez komt bij mij over als een integer & fatsoenlijk iemand die oprecht wat voor zijn eigen mensen wil doen en neemt bovendien een heel moedig houding tegen "the leader of the free world" en diens "unjust" foreign policy vooraal met betrekking tot "zwake" en kleine landen die voelen zich onderdrukt op die manier en willen graag af van deze onderdrukking !!!

Wel een verfrissend iemand in deze sordide wereld!
Volgens mij ,moeten een aantal landen zich verenigen tegen de neocons _America om een soort evenwicht te bereiken :moeilijk maar wel mogelijk!!!

P.S: de voormalige "ongebonden landen " organisatie was niet echt effectief en speelde geen rol van betekenis op de internationaal arena!!!

Max Stirner
31-08-06, 13:24
Het feit dat Chavez graag vriendjes wil worden met iedere despoot op deze aardbol die niet op goede voet staat met de VS (Ahmadinejad, Assad, Loekasjenko, Castro etc), doet me vermoeden dat ie zijn eigen anti-VS-Robin Hood-imagootje veel belangrijker vindt dat het lot van 'de onderdrukte volkeren' die hij zegt te vertegenwoordigen.

Seif
31-08-06, 13:37
Geplaatst door HenkS
Sinds ik van een oud-collega, die al zo'n tien jaar in Venezuela woont en werkt, heb gehoord wat die man voor zijn eigen, grotendeels arme bevolking doet, ga ik er voorlopig van uit dat zijn buitenlandse politiek ook ingegeven wordt door oprechtheid en wijsheid.

Ben benieuwd waar hij al die cadeautjes van gaat betalen als straks de olie op is. Hij geeft wel erg hoog op over zijn Bolivariaanse revolutie. Maar vooralsnog werkt zijn revolutie alleen door de rijkelijke toevloed van wel erg kapitalistische oliedollars.

Sallahddin
31-08-06, 13:54
Geplaatst door Max Stirner
Het feit dat Chavez graag vriendjes wil worden met iedere despoot op deze aardbol die niet op goede voet staat met de VS (Ahmadinejad, Assad, Loekasjenko, Castro etc), doet me vermoeden dat ie zijn eigen anti-VS-Robin Hood-imagootje veel belangrijker vindt dat het lot van 'de onderdrukte volkeren' die hij zegt te vertegenwoordigen.


Welkom terug ,jochie !!!....op vakantie geweest ?....lekker genoten,mooi!!!


Hoe weet je nou zeker dat Chavez de moderne Robin Hood(wat is er mis mee?) wil spelen en dat die dat doet voor puur egoeistishe redenen(wel verkeerd !)!!!: kan je een paar argumenten naar voren brengen om deze "theorie" kracht bij te zetten???


Dat Chavez zich wil verenigen met despoten of anderen (moet die wel want hij kan het niet alleen doen:David vs Goliath!) om gebundelde weerstand te bieden aan de arrogantie en onderdrukking van die "unjust" supermacht is niks mis mee (dat vereist "moral courage " net als die van Castro,bovendien en dat kan niet iedereen claimen !) maar wel tot plicht moet verheffen worden (bestrijding van onderdrukking ! om weer's eigen waardigheid en trots op te eisen en terug te verdienen!!!)!!!!


P.S.:helaas ben je net als veel westerlingen "gevangene" van de westerse ethiek die zich niet kan voorstellen dat iemand in opstand zou komen tegen onrechtvaardigheid zonder egoeistishe bijbedoelingen of ambitieen!!!

mark61
31-08-06, 13:57
Geplaatst door Max Stirner
Het feit dat Chavez graag vriendjes wil worden met iedere despoot op deze aardbol die niet op goede voet staat met de VS (Ahmadinejad, Assad, Loekasjenko, Castro etc), doet me vermoeden dat ie zijn eigen anti-VS-Robin Hood-imagootje veel belangrijker vindt dat het lot van 'de onderdrukte volkeren' die hij zegt te vertegenwoordigen.

Joh.

Max Stirner
31-08-06, 15:22
Geplaatst door Sallahddin [/i]
[B]Welkom terug ,jochie !!!....op vakantie geweest ?....lekker genoten,mooi!!!


:) Jij je ook n beetje vermaakt deze zomer ?



En wat betreft Chavez:

'Zeg me wie je vrienden zijn en ik zeg je wie jij bent'.

Sallahddin
02-09-06, 12:45
Geplaatst door Max Stirner
:) Jij je ook n beetje vermaakt deze zomer ?



En wat betreft Chavez:

'Zeg me wie je vrienden zijn en ik zeg je wie jij bent'.



Ja, bedankt ,uitstekend zomer gehad!!!...jij ook ,hoop ik!!!



En wat betreft het westen -clubje :die is niet beter ,maar wel erger...de G8 & co. komen over bij mij als maffiabijeenkomsten om de stand van zaken in de wereld te bespreken & macht te verdelen ....