PDA

Bekijk Volledige Versie : ,,Hezbollah-aanstekers te koop in Brussel''



Wide-O
01-09-06, 07:28
BRUSSEL - Aanstekers met de afbeelding van de Britse voetbalspeler Paul Scholes, die verkocht worden in Brusselse nachtwinkels, dragen het embleem van Hezbollah. Dat schrijft La Dernière Heure vrijdag.

Als je de plastic sticker met de afbeelding van de speler verwijdert, komt het embleem van de ,,partij van God'' te voorschijn, een vuist die naar de hemel zwaait en die een kalasjnikov vasthoudt met een inscriptie in het Arabisch.

,,Een ding is zeker: op een zeker moment heef de verkoop van deze aanstekers geld opgeleverd voor het terrorisme'', schrijft La Dernière Heure. De krant voegt er aan toe dat er tot nu toe nog geen gerechtelijk onderzoek is geopend.
ht

Weten we ook weer wat DAJJ is gaan halen in Libanon ;)

ieperkaas
01-09-06, 08:21
En wat zouden ze hebben gekocht van dat enorme bedrag dat die aanstekers hebben opgeleverd ?

Een slof sigaretten ?

Blijf maar krabben op de bodem van het vat.

observer
01-09-06, 08:37
kop is verwarrend

vroeg me al af waar ik een hezbollah vandaan moest halen om hem aan te steken

ieperkaas
01-09-06, 08:47
Geplaatst door observer
kop is verwarrend

vroeg me al af waar ik een hezbollah vandaan moest halen om hem aan te steken

waarom probeer je het niet een keer met dat korte lontje tussn je benen ?

BOEM !

observer
01-09-06, 10:07
Geplaatst door ieperkaas
waarom probeer je het niet een keer met dat korte lontje tussn je benen ?

BOEM ! die is meer geschikt voor blussen :ego:

ieperkaas
01-09-06, 10:12
Geplaatst door observer
die is meer geschikt voor blussen :ego:

hoezo, gebruik je dan lucifers ?

observer
01-09-06, 13:22
Geplaatst door ieperkaas
hoezo, gebruik je dan lucifers ? om hezbollahs aan te steken nee een aanmaakblokje werkt beter

ieperkaas
01-09-06, 15:19
Geplaatst door observer
om hezbollahs aan te steken nee een aanmaakblokje werkt beter

grootspraak van een lafaard !

eerlijk gezegd weet ik wel zeker dat zodra jij een hezbollah te zien krijgt, dat dan de dunne diaree door je broek loopt.

Al Sawt
01-09-06, 17:01
Geplaatst door Wide-O
BRUSSEL - Aanstekers met de afbeelding van de Britse voetbalspeler Paul Scholes, die verkocht worden in Brusselse nachtwinkels, dragen het embleem van Hezbollah. Dat schrijft La Dernière Heure vrijdag.

Als je de plastic sticker met de afbeelding van de speler verwijdert, komt het embleem van de ,,partij van God'' te voorschijn, een vuist die naar de hemel zwaait en die een kalasjnikov vasthoudt met een inscriptie in het Arabisch.

,,Een ding is zeker: op een zeker moment heef de verkoop van deze aanstekers geld opgeleverd voor het terrorisme'', schrijft La Dernière Heure. De krant voegt er aan toe dat er tot nu toe nog geen gerechtelijk onderzoek is geopend.
ht

Weten we ook weer wat DAJJ is gaan halen in Libanon ;) Populistische teneur.

Alsof men met verkoop van aanstekers 'terreur' kan financieren.

Wide-O
01-09-06, 17:06
Geplaatst door Al Sawt
Populistische teneur.

Alsof men met verkoop van aanstekers 'terreur' kan financieren.

Volgens de laatste berichten hebben ze hier zeker twee sloffen sigaretten voor de Hezbollah kunnen financieren ;)

Het bericht zelf is niet populistisch, de reactie van La Dernière Heure uiteraard wel.

Maggoed, dat hier serieus op ingegaan wordt :hihi:

ieperkaas
01-09-06, 17:39
Geplaatst door Wide-O
Volgens de laatste berichten hebben ze hier zeker twee sloffen sigaretten voor de Hezbollah kunnen financieren ;)

Het bericht zelf is niet populistisch, de reactie van La Dernière Heure uiteraard wel.

Maggoed, dat hier serieus op ingegaan wordt :hihi:

wie was hier dan serieus ? :hihi:

gh.wille
01-09-06, 19:38
Het lijkt me sterk dat je uit de opbrengst van aanstekers een een uur oorlog kan voeren laat staan enkele dagen of weken.

Denk eerder dat het met een soort van imponeren te maken heeft ,
zoiets als : let op overal kan de Hezbollah op duiken .

ieperkaas
01-09-06, 20:07
Geplaatst door gh.wille
Het lijkt me sterk dat je uit de opbrengst van aanstekers een een uur oorlog kan voeren laat staan enkele dagen of weken.

Denk eerder dat het met een soort van imponeren te maken heeft ,
zoiets als : let op overal kan de Hezbollah op duiken .

hey ouwe zeebonk,

je voegt niets meer toe; alles is al gezegd.

... schipper mag ik overvaren, ja of nee ..