PDA

Bekijk Volledige Versie : Injectie in g-spot zorgt voor beter orgasme



Seif
02-09-06, 11:29
Injectie in g-spot zorgt voor beter orgasme

Een prikje dat de kans op een vaginaal orgasme vergroot, het kan. In Nederland wordt de techniek toegepast. Hyalinezuur wordt in de vagina gespoten en maakt de beruchte g-plek groter. Gevolg: er wordt sneller een orgasme bereikt en de intensiteit is heviger en dieper dan ooit.

Grotere g-spot

De gevoeligste plek binnen de vagina wordt de g-spot genoemd. Qua grootte en gevoeligheid verschilt het van vrouw tot vrouw. Met de injectie wordt deze oppervlakte in ieder geval vergroot waardoor de seksuele prikkels beter ervaren worden. Wat voor veel vrouwen kan leiden tot de eerste ervaring van een vaginaal orgasme.

Nederland

Plastische chirurg Edwin Van Onselen uit Nederland past dergelijke techniek toe en krijgt geregeld Belgische, seksueel actieve vrouwen over de vloer. Hun leeftijd varieert meestal tussen de 30 en 40 jaar, maar ook wel vrouwen die in of na de menopauze zitten en last hebben van een afnemend libido. “Vaak zijn de partners ook zeer tevreden na dergelijke ingreep”, vertelt dokter Van Onselen. “toch waak ik erover dat ze mij dit niet komen vragen omdat hun man dat zo graag wil”.

Blijvend

Of het effect blijvend is, is dokter Van Onselen duidelijk. “Wie rimpels opvult met collageen, moet dit na een tijdje ook vernieuwen. Een injectie heeft ongeveer negen maanden effect. Wie een blijvend effect wil, kan kiezen voor een injectie met eigen lichaamsvet”.

Prijs

Helemaal pijnloos is de procedure niet. Er wordt geen verdoving gebruikt. Het geheel duurt zo’n half uur. Bij injecties met lichaamsvet wordt wel een verdoving gebruikt omdat het vet elders uit het lichaam moet gehaald worden. Ook het prijskaartje verschilt: voor een injectie met hyalinezuur betaal je tussen de 500 en 1000 euro, de prijs van een prikje met lichaamsvet stijgt boven de 1000 euro.

Bron: HLN.be (http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_252912.html?wt.bron=homeBakskes3)

Divine_70
02-09-06, 11:44
:student: Ik stel een verplichte omscholing voor voor alle mannen, dan is die injectie geheel overbodig.

Wide-O
02-09-06, 19:18
Wa's een G-spot ? Is dat iets met draadloos internetten ?

Orakel
02-09-06, 19:27
Geplaatst door Seif

Injectie in g-spot

Beetje vreemde naald zal dat zijn, niet?
Wat een bogus.

~Panthera~
02-09-06, 19:30
http://www.hazelnet.org/icon/character/cartoon/spiderman.gif

Wide-O
02-09-06, 19:32
Geplaatst door Orakel
Beetje vreemde naald zal dat zijn, niet?
Wat een bogus.

Ja hoor, zit ik me in te houden qua gore opmerkingen, komt u er losjes overheen :hihi: