PDA

Bekijk Volledige Versie : Minister Bot de held bedreigt Iran maar laat zionisten gerust hun gang gaan.



Qaiys
02-09-06, 11:41
Bot: geduld is op met Iran

ANP


LAPPEENRANTA - Volgens minister Ben Bot (Buitenlandse Zaken) is het geduld van Europa met Iran, dat doorgaat met het verrijken van uranium, op. ‘Ook aan onze eigen publieke opinie moeten we laten zien dat we niet terug zullen deinzen voor stevige maatregelen en dat we niet met ons laten sollen’, zei minister Bot zaterdag na overleg met zijn EU-collega's in het Finse Lappeenranta.

EU-buitenlandcoördinator Javier Solana gaat de komende twee weken meerdere gesprekken voeren met de Iraanse onderhandelaar Ali Larijani, omdat er volgens Bot een verheldering nodig is van de Iraanse positie over het uraniumprogramma. Volgens Bot ziet Solana ‘ruimte voor het toch tijdelijk stopzetten door Iran van het verrijkingsproces’. ‘Maar we laten ons niet eindeloos aan het lijntje houden’, aldus Bot. Solana zal over twee weken rapporteren aan de EU-ministers.

http://www.volkskrant.nl/binnenland/article345591.ece/Bot_geduld_is_op_met_Iran

Westerse hypocriete dubbele moraal.

Sallahddin
02-09-06, 12:12
Geplaatst door Qaiys
Bot: geduld is op met Iran

ANP


LAPPEENRANTA - Volgens minister Ben Bot (Buitenlandse Zaken) is het geduld van Europa met Iran, dat doorgaat met het verrijken van uranium, op. ‘Ook aan onze eigen publieke opinie moeten we laten zien dat we niet terug zullen deinzen voor stevige maatregelen en dat we niet met ons laten sollen’, zei minister Bot zaterdag na overleg met zijn EU-collega's in het Finse Lappeenranta.

EU-buitenlandcoördinator Javier Solana gaat de komende twee weken meerdere gesprekken voeren met de Iraanse onderhandelaar Ali Larijani, omdat er volgens Bot een verheldering nodig is van de Iraanse positie over het uraniumprogramma. Volgens Bot ziet Solana ‘ruimte voor het toch tijdelijk stopzetten door Iran van het verrijkingsproces’. ‘Maar we laten ons niet eindeloos aan het lijntje houden’, aldus Bot. Solana zal over twee weken rapporteren aan de EU-ministers.

http://www.volkskrant.nl/binnenland/article345591.ece/Bot_geduld_is_op_met_Iran

Westerse hypocriete dubbele moraal.



Wat is dat voor taalgebruik ,van een "minister" nota bene (het lijken dreigingen uit de mond van een maffiabaas ,niet v. een hooggeplaatste regering fuctionnaris!):"....dat we niet met on laten sollen...!!!":"stoer" & vulgaire uitspraken!

Iran heeft het recht Uranium te verrijken ,zelfs volgens de internationale heersende wetten ,Israel beschikt over hondereden atoom-bomen bovendien dus waaroom mag Iran het verrijken van Uranium voor civiele gebruik niet!:is dat niet meten met twee maten???

P.S.:groot respect voor de moedig & standvastigheid van Iran tegen de dictatoriale,imperialistishe & maffiapraktijken van het westen om diens wil op te leggen!!!

mark61
02-09-06, 14:07
Klein detail: de zionisten zitten niet in het NPV. Iran moet gewoon eruit stappen, als ze durven. Wor ik pesjmerga / fedaî.

Sallahddin
02-09-06, 14:18
Geplaatst door mark61
Klein detail: de zionisten zitten niet in het NPV. Iran moet gewoon eruit stappen, als ze durven. Wor ik pesjmerga / fedaî.


Ja,dat klopt maar dat kan nog komen hoor!!!

Wat is dat voor taal je gebruikt :wor ik pesjmerga/fedai!!!....

Qaiys
02-09-06, 14:46
Geplaatst door mark61
Klein detail: de zionisten zitten niet in het NPV. Iran moet gewoon eruit stappen, als ze durven. Wor ik pesjmerga / fedaî.


http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=2942406#post2942406

gh.wille
02-09-06, 15:47
Geplaatst door Qaiys
http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=2942406#post2942406


Minister Bot moet beter nadenken !

Van Zionisten heb je niks te vrezen van Terroristen wel .
Dus IRAN gewoon zijn gang laten gaan ,of toch niet ?
Het is hier geen geval van kiezen of delen het maakt niet uit een voordeel is wel om IRAN zijn gang te laten gaan ,het duurt dan iets langer voordat je geterroriseerd word en dan mogelijk zelfs nog met Atoom wapens.
Blij dat ik geen minister ben.
:(

Al Sawt
02-09-06, 17:35
Geplaatst door gh.wille
Minister Bot moet beter nadenken !

Van Zionisten heb je niks te vrezen
Bepaalde lieden die heilig geloven dat ze uitverkoren zijn en verenigd zijn met het land dat door God aan hun belooft is, zijn naar mijn mening zeer gevaarlijke gekken.

Om dat gevaar te neutraliseren, dient Iran een kernmacht te worden.




van Terroristen wel .
Dus IRAN gewoon zijn gang laten gaan ,of toch niet ?
Het is hier geen geval van kiezen of delen het maakt niet uit een voordeel is wel om IRAN zijn gang te laten gaan ,het duurt dan iets langer voordat je geterroriseerd word en dan mogelijk zelfs nog met Atoom wapens.
Blij dat ik geen minister ben. Wederom een staaltje onwetendheid. Transport van kernwapens zijn zeer delicaat en vereist een ingewikkelde infrastructuur en expertise. Daarnaast kunnen vijandelijke satellieten kernwapens opsporen doormiddel van het peilen van radioactieve stralingen. Om dat te vermijden dien je ze te verstoppen of verpakken in speciale bunkers of coating.

Zaken waar een gemiddelde land niet over beschikt en laat staan terroristen.


Maar onze Georgie denkt dat kernwapens net als zetpillen zijn die koene zeebonken gebruiken om een storm van windkracht 10 te overleven.

mark61
02-09-06, 18:57
Geplaatst door Sallahddin
Ja,dat klopt maar dat kan nog komen hoor!!!

Wat is dat voor taal je gebruikt :wor ik pesjmerga/fedai!!!....

Nederlands, Koerdisch, Arabisch. Of bedoelde je de inhoud? :hihi:

mark61
02-09-06, 19:01
Geplaatst door Qaiys
http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=2942406#post2942406

Ik vind de twee wat lastig vergelijken. Tis allebei loze holle frasentaal, dat wel. Vooral dat 'we moeten de Eur. publ. opinie laten zien' vind ik eigenaardig. Hij is bang dat we hem niet serieus nemen? Na, daar heeft ie gelijk aan.

Maar dat er met 2 maten wordt gemeten, her en der, en al eeuwen, dat weet ik. :wink:

gh.wille
02-09-06, 20:10
Geplaatst door Al Sawt
Bepaalde lieden die heilig geloven dat ze uitverkoren zijn en verenigd zijn met het land dat door God aan hun belooft is, zijn naar mijn mening zeer gevaarlijke gekken.

Om dat gevaar te neutraliseren, dient Iran een kernmacht te worden.

Wederom een staaltje onwetendheid. Transport van kernwapens zijn zeer delicaat en vereist een ingewikkelde infrastructuur en expertise. Daarnaast kunnen vijandelijke satellieten kernwapens opsporen doormiddel van het peilen van radioactieve stralingen. Om dat te vermijden dien je ze te verstoppen of verpakken in speciale bunkers of coating.

Zaken waar een gemiddelde land niet over beschikt en laat staan terroristen.


Maar onze Georgie denkt dat kernwapens net als zetpillen zijn die koene zeebonken gebruiken om een storm van windkracht 10 te overleven.

Op de eerste plaats mijn complimenten je begint een beetje strategie te leren , je sluit een discussie af waar je afging als een gieter!

Waar ging die ook weer over ...juist ja over de onderzee boten die met sukses een raket je konden afvuren en zelf een doel raken op 1 KM!!!!

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=2990958#post2990958

Gemaks halve vegeten ?????

Wel toevallig dat het zelfde land zich de pleuris werkt aan de bouw van zgn ""vreedzame kernenergie "" !!!

Als terroristich GAJUS in staat is om nu al komplete vluigtuigen te kapen, is het in de toekoms een klein kunstje om onder (dwang) zgn een onderzeeer te kapen die ook nog toevallig een Atoom wapen aan boord heeft , een enkele zelfmoord missie is al reden genoeg om deze kost wat het kost te voorkomen .
Zoals wij al in deze topic gezegd hebben (was in het begin al van die topic )komt ie weer,
http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=2990958#post2990958

Een enkele missie kan en zou evt gevaarlijk kunnen zijn !

En dan nog ff dit: heb nog nooit van een aanslag gehoort waar bij Zionisten betrokken waren ( en nu niet aan komen met jullie slap geouwehoer dat ze in het MO al 60 jaar!!! enz enz bla bla aanslagen plegen ). ik heb het over de aanslagen die al begonnne met het de lafhartige moord op atlheten tijdens de O.S in Munschen ,en de recente op de stations in Madrid en Londen om van de Twin- Towers nog maar niet te spreken , want dat hebben de Amerikanen zelf ff gedaan snap je ( als je de " kenners " mag geloven *)

*geen discussie hier over als afleidings maneuvre er lopen er nog wel een paar

Verder nog een vraagje heb je de juiste LANDKAARTEN al gevonden ?
Een kijkje op een zeekaart zou wel beter zijn dunkt me.

Verder wens ik je nog veel genoegen met het tot nu toe behaalde sukses van de IRAANSE marine .

o, ja ff verder nadenken voor je mij te kakken wil zetten want je kan niet eens in mijn Kielzog varen ! en wat je maatje Ieperkaas betreft die moet eerst nog ff de kringen van zijn pispot van z,n reet af zien te krijgen (voorop gesteld dat hem dat ooit lukt .
Zelfs dan nog zou hij niet eens als Bakzeuntje mee mogen varen , kakerlakken horen nu eenmaal thuis op de wal! en worden zonder pardon vernietigd op een schip.

:zwaai:

Al Sawt
02-09-06, 20:41
Geplaatst door gh.wille
Op de eerste plaats mijn complimenten je begint een beetje strategie te leren , je sluit een discussie af waar je afging als een gieter!

Waar ging die ook weer over ...juist ja over de onderzee boten die met sukses een raket je konden afvuren en zelf een doel raken op 1 KM!!!!

Gemaks halve vegeten ?????

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=2990958#post2990958 Wel aardig van je om een link te plaatsen.

Want dan kan iedereen zien dat ik in dat bewuste topic, het heb uitgelegd: Test van dat raket ging niet om bereik er van, maar juist om technologie te testen om een raket onderwater te lanceren.

Ook kan men aan de hand van dat link lezen, dat onze Georgie een discussie zat te voeren over inzet van 1000(!) onderzeeers.

Voor iemand die dweept met zijn maritieme verleden, dwaal je heel erg ver van realiteit.


Wel toevallig dat het zelfde land zich zelf de pleuris werkt aande bouw van zgn ""vreedzame kernenergie "" !!! Het is Iraans goed recht om te werken aan elk vorm van kernprogramma.


Als terroristich GAJUS in staat is om nu al komplete vluigtuigen te kapen, is het in de toekoms een klein kunstje om onder (dwang) zgn een onderzeeer te kapen die ook nog toevallig een Atoom wapen aan boord heeft .Wat voor fictieve romans lees je?

Een passagiersvliegtuig kapen is stuk makkelijker dan een onderzeeer. Want een onderzeeer is een militaire object en is zelfs voor een moderne krijgsmacht moeilijk op te sporen. Laat staan door een terroristische organisatie dat niet beschikt over schepen, helikopters en vliegtuigen met sonar appartuur, om een onderzeeer te localiseren en te kapen(!).


Ongelooflijk. En zo`n individu loopt te koop met zijn maritieme verleden!?



Zoals wij al in deze topic komt ie weer,
http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=2990958#post2990958

Een enkele missie kan en zou evt gevaarlijk kunnen zijn !

En dan nog ff dit heb nog nooit van een aanslag gehoort waar bij Zionisten betrokken waren ( en nu niet aan komen met jullie slap geouwehoer dat ze in het MO al 60 jaar!!! enz enz bla bla aanslagen plegen ). Dan suggereer ik om Web van Mossad te lezen. Geschreven door Victor Ostrovsky, een voormalige Mossad agent.

Maar in jouw ogen zijn Israeliers een onschuldig 'volkje' dat nog naweent van de misdaden van de Nazi`s.

Jouw benadering van Israeliers doet denken aan een gemiddelde EO-kijker. Die zijn gebeden tot God richt, om de bijbelse volk te beschermen tegen de kwaad en de terugkeer van de Messias te verspoedigen.

Onze Georgie komt uit een periode waar de racistische ideologie van de Zionisme gemaskeerd werdt. Voor Georgie is een gemiddelde Zionist een pioneer omgeven door romantiek, die een botanische mirakel ging bewerkstelligen in de woestenij die de inlanders had overwonnen.

Maar dat de Zionisten een gedachtegoed hadden ala Nazisme, is voor Georgie een buitengewone vreemde constantering. Een constantering waar hij met alle middelen tegen in gaat en dat houdt ook maritieme websites en oorlogsgraven. Dat ze niet toe doen in discussie, is voor onze trotse Zeebonk geen beletsel.


Dus hou gerust jouw oogkleppen op en hanteer gerust de simplificatie dat de kwaad in de Islamitische wereld bevindt. Doe dat maar.


Verder nog een vragje heb je de juiste LANDKAARTEN al gevonden ?
Een kijkje op een zeekaart zou wel beter zijn dunkt me. Ik adviseer je om Google earth te gebruiken en de Iraanse kustlijn langs de Arabische golf te bestuderen. Dan zal je zien dat Iran daar wel degelijk infrastructuur voor havens heeft. Klein, maar genoeg om een kleine onderzeevloot te huisvesten. Dus geen 1000 onderzeeers.


Verder wens ik je nog veel genoegen met het tot nu toe behaalde sukses van de IRAANSE marine . Je hoeft mij niet te feliciteren. De wereldvrede is gebaat bij een militaire evenwicht in MO.



o, ja ff verder nadenken voor je mij te kakken wil zetten want je kan niet eens in mijn Kielzog varen !
:zwaai: Jouw kielzog?

Kom op. Wij weten allebei dat jouw kielzog net zo krachtig is als die van een opblaasbootje in een modderpoel.

gh.wille
02-09-06, 21:05
Geplaatst door Al Sawt
Wel aardig van je om een link te plaatsen.

Want dan kan iedereen zien dat ik in dat bewuste topic, het heb uitgelegd: Test van dat raket ging niet om bereik er van, maar juist om technologie te testen om een raket onderwater te lanceren.

Ook kan men aan de hand van dat link lezen, dat onze Georgie een discussie zat te voeren over inzet van 1000(!) onderzeeers.

Voor iemand die dweept met zijn maritieme verleden, dwaal je heel erg ver van realiteit.

Het is Iraans goed recht om te werken aan elk vorm van kernprogramma.
Wat voor fictieve romans lees je?

Een passagiersvliegtuig kapen is stuk makkelijker dan een onderzeeer. Want een onderzeeer is een militaire object en is zelfs voor een moderne krijgsmacht moeilijk op te sporen. Laat staan door een terroristische organisatie dat niet beschikt over schepen, helikopters en vliegtuigen met sonar appartuur, om een onderzeeer te localiseren en te kapen(!).


Ongelooflijk. En zo`n individu loopt te koop met zijn maritieme verleden!?


Dan suggereer ik om Web van Mossad te lezen. Geschreven door Victor Ostrovsky, een voormalige Mossad agent.

Maar in jouw ogen zijn Israeliers een onschuldig 'volkje' dat nog naweent van de misdaden van de Nazi`s.

Jouw benadering van Israeliers doet denken aan een gemiddelde EO-kijker. Die zijn gebeden tot God richt, om de bijbelse volk te beschermen tegen de kwaad en de terugkeer van de Messias te verspoedigen.

Onze Georgie komt uit een periode waar de racistische ideologie van de Zionisme gemaskeerd werdt. Voor Georgie is een gemiddelde Zionist een pioneer omgeven door romantiek, die een botanische mirakel ging bewerkstelligen in de woestenij die de inlanders had overwonnen.

Maar dat de Zionisten een gedachtegoed hadden ala Nazisme, is voor Georgie een buitengewone vreemde constantering. Een constantering waar hij met alle middelen tegen in gaat en dat houdt ook maritieme websites en oorlogsgraven. Dat ze niet toe doen in discussie, is voor onze trotse Zeebonk geen beletsel.


Dus hou gerust jouw oogkleppen op en hanteer gerust de simplificatie dat de kwaad in de Islamitische wereld bevindt. Doe dat maar.

Ik adviseer je om Google earth te gebruiken en de Iraanse kustlijn langs de Arabische golf te bestuderen. Dan zal je zien dat Iran daar wel degelijk infrastructuur voor havens heeft. Klein, maar genoeg om een kleine onderzeevloot te huisvesten. Dus geen 1000 *onderzeeers.

Je hoeft mij niet te feliciteren. De wereldvrede is gebaat bij een militaire evenwicht in MO.


Jouw kielzog?

Kom op. Wij weten allebei dat jouw kielzog net zo krachtig is als die van een opblaasbootje in een modderpoel.

Je betoog is als die van een in het nauw gedreven RAT , jou enige verweer is zoals gewoonlijk de boel verdraaien* en mij te kleineren op kinderlijke manier je veegt ruim 45 jaar ervaring niet zo maar ff aan de kant jochie ! want jouw kennis NIHIL en zeker op maritiem gebied .,maar je spreekt je zelf al weer tegen door toe te geven dat de
kust van IRAN mogelijkheden bied tot het vestigen van Onderzeers ,en dat is juist wat kost wat het kost voorkomen dient te worden en nu ff opletten! INDIEN ZE OOK NOG EENS UITGERUST ZIJN MET RAKETTEN DIE KERNKOPPEN DRAGEN.

* Die duizend onderzeers werden ten berde gebracht door de evt toekomstige Minister van voorlichting van IRAN dhr Ieperkaas en niet door mij dit f voor de goede orde .

Verder probeer je in je alles omvattende anti Zionisme de boel weer te verdraaien **, nogmaals de westerse wereld heeft NIETS te vrezen van het zionisme wel van het Agressieve bewind van IRAN.

En al zouden alle zionisten, joden en israeli weg zijn uit het M.O dan nog zouden de agressievelingen niet te vreden zijn het grote doel is toch immers de U.S.A !


** Met verdraaien bedoel ik ook jou schofterige manier om mij dingen in de schoenen te schuiven waar ik het absoluut niet mee eens ben !

Ik citeer :Jouw benadering van Israeliers doet denken aan een gemiddelde EO-kijker.

en deze :Onze Georgie komt uit een periode waar de racistische ideologie van de Zionisme gemaskeerd werdt. Voor Georgie is een gemiddelde Zionist een pioneer omgeven door romantiek, die een botanische mirakel ging bewerkstelligen in de woestenij die de inlanders had overwonnen.

HOU JE SCHOFTERIGE insinuaties maar voor je wat dat betreft deug je voor geen meter als moderator ( die dient mijn inziens onzijdig te blijven ) hetgeen bij jou in geen geval van toepassing is !
Overigens heb je mijn vraag nog steeds niet beantwoord heb je al de juiste Kaarten gevonden van IRAN ?
En als je die gevonden hebt kun je me dan ook maar een haven op noemen die in evt in aanmerking zou komen als onderzeeboot basis , aan de kust van IRAN die grenst aande Golf van Oman????

Tip: kijk ff bij cartografie ( nederland staat nl aan de TOP al sinds anno 1600) daar vind je vast wel iets van je gading voor meer uitgebreide informatie over zeekaarten .

:lol:

ieperkaas
02-09-06, 22:16
Geplaatst door gh.wille
... is het in de toekoms een klein kunstje om onder (dwang) zgn een onderzeeer te kapen die ook nog toevallig een Atoom wapen aan boord heeft

he John, look outside man, who is this guy outside our submarine ?

oh, my God .... Mike, it's admiral gh.wille , the famous Iranian terrorist admiral with his two genetically modified piranha's.

Hey John, you must have been smoking too much grass lately. gh. wille was last seen in a safehouse for dementing retards.

no Mike, it is true, it is HE !

but John, how can we save ourselves then from this apocalyps?

we can't do anything Mike , he has this secret device you know, that can open our torpedo hatches and then he crawls in like the snake he is. after that ... he WILL release the piranha's.

But John, what can piranha's do inside our submarine?

As I told you Mike, the are genetically modified and Allah knows what these little creatures can do.

hey John, you said Allah instead of God. What is happening man.

Oh by Allah, Mike, it is happening with me too. Let's dive to 1000 meters immediately.

It doesnt work, oh Allah we are too late...

gh.wille opens the torpedo hatches, crawls inside like the snake he is, and the flying piranha's are released to capture the crew.

No survivors, no prisoners, no gh.wille because he has just been eaten by his own piranha's.

gh.wille
02-09-06, 22:30
Geplaatst door ieperkaas
he John, look outside man, who is this guy outside our submarine ?

oh, my God .... Mike, it's admiral gh.wille , the famous Iranian terrorist admiral with his two genetically modified piranha's.

Hey John, you must have been smoking too much grass lately. gh. wille was last seen in a safehouse for dementing retards.

no Mike, it is true, it is HE !

but John, how can we save ourselves then from this apocalyps?

we can't do anything Mike , he has this secret device you know, that can open our torpedo hatches and then he crawls in like the snake he is. after that ... he WILL release the piranha's.

But John, what can piranha's do inside our submarine?

As I told you Mike, the are genetically modified and Allah knows what these little creatures can do.

hey John, you said Allah instead of God. What is happening man.

Oh by Allah, Mike, it is happening with me too. Let's dive to 1000 meters immediately.

It doesnt work, oh Allah we are too late...

gh.wille opens the torpedo hatches, crawls inside like the snake he is, and the flying piranha's are released to capture the crew.

No survivors, no prisoners, no gh.wille because he has just been eaten by his own piranha's.




Kun je het ook ff in het Chinees vertalen hebben die er ook wat aan , of dacht je soms extra indruk te maken om je kinderlijke reactie in het Engels te profileren.

:hardlach:

ieperkaas
02-09-06, 22:41
Geplaatst door gh.wille
Kun je het ook ff in het Chinees vertalen hebben die er ook wat aan , of dacht je soms extra indruk te maken om je kinderlijke reactie in het Engels te profileren.

:hardlach:

:chinees: no ploblem fol me my fliend...

他约翰,看外面的人在我们这个家伙潜艇. 哦,我的上帝:: 麦克,就Gh.wille大将,著名恐怖分子伊政府将与两位基因pilanha的. 约翰喂,你必须是吸烟草太多问题. 515. 娜失踪的地点为dementing阻碍. 没有麦克,的确是他! 而约翰,如何自救,从这Apocalyps? 麦克不能做,他知道这个秘密装置,可以开放,届时导鱼雷的策划与他的蛇. 此后. 他放pilanha的. 但约翰又怎pilanha的是在我们的潜艇. 我告诉你麦克,是转基因动物,真主可以知道这一点. 约翰喂,你不是说真主上帝. 正在发生的事的人. 哦,真主,麦克是发生在我的. 让我们立即潜至1000米. 它没有工作,真主啊::我们晚 Gh.wille打开鱼雷舱盖,像蛇爬行在他,飞pilanha的捕捉船员获释. 无任何囚犯Gh.wille没有因为他会吃自己pilanha的.

solly to say, but youl name means PIG in chinees. so to be polite I did not tlanslate youl name.

pilanha don't know what that is.

also: dementing cannot be tlanslated to chinees.

apocalyps is big chinese seclet, cannot leveil chinees wold.

sidi bibi
02-09-06, 22:53
Geplaatst door ieperkaas
:chinees: no ploblem fol me my fliend...

他约翰,看外面的人在我们这个家伙潜艇. 哦,我的上帝:: 麦克,就Gh.wille大将,著名恐怖分子伊政府将与两位基因pilanha的. 约翰喂,你必须是吸烟草太多问题. 515. 娜失踪的地点为dementing阻碍. 没有麦克,的确是他! 而约翰,如何自救,从这Apocalyps? 麦克不能做,他知道这个秘密装置,可以开放,届时导鱼雷的策划与他的蛇. 此后. 他放pilanha的. 但约翰又怎pilanha的是在我们的潜艇. 我告诉你麦克,是转基因动物,真主可以知道这一点. 约翰喂,你不是说真主上帝. 正在发生的事的人. 哦,真主,麦克是发生在我的. 让我们立即潜至1000米. 它没有工作,真主啊::我们晚 Gh.wille打开鱼雷舱盖,像蛇爬行在他,飞pilanha的捕捉船员获释. 无任何囚犯Gh.wille没有因为他会吃自己pilanha的.

solly to say, but youl name means PIG in chinees. so to be polite I did not tlanslate youl name.

pilanha don't know what that is.

also: dementing cannot be tlanslated to chinees.

apocalyps is big chinese seclet, cannot leveil chinees wold.

:lachu:

ieperkaas
02-09-06, 23:04
Hi Al Sawt,

:mrt2: kan je hier nou echt niet even een TOPPER van maken, ter lering ende vermaak voor allen ?

groetjes.

gh.wille
02-09-06, 23:05
Geplaatst door ieperkaas
:chinees: no ploblem fol me my fliend...

他约翰,看外面的人在我们这个家伙潜艇. 哦,我的上帝:: 麦克,就Gh.wille大将,著名恐怖分子伊政府将与两位基因piranha的. 约翰喂,你必须是吸烟草太多问题. 515. 娜失踪的地点为dementing阻碍. 没有麦克,的确是他! 而约翰,如何自救,从这Apocalyps? 麦克不能做,他知道这个秘密装置,可以开放,届时导鱼雷的策划与他的蛇. 此后. 他放piranha的. 但约翰又怎piranha的是在我们的潜艇. 我告诉你麦克,是转基因动物,真主可以知道这一点. 约翰喂,你不是说真主上帝. 正在发生的事的人. 哦,真主,麦克是发生在我的. 让我们立即潜至1000米. 它没有工作,真主啊::我们晚 Gh.wille打开鱼雷舱盖,像蛇爬行在他,飞piranha的捕捉船员获释. 无任何囚犯Gh.wille没有因为他会吃自己piranha的.


Hierbij nog een voorbeeld uit mijn kinderjaren werd destijds al door de kindertjes gebruikt , typerend voor het niveau van deze zich zelf tot Risee van de side MAROC .

Dank je, ouwe euforische dekzwabber.

' t is teveel eer, maar toch ...

van harte bedankt.

Ik wist wel dat je het in je had.

Jij ouwe zuipschuit.

Daar bij die haven ....
Die ouwe haven ....
Daar zat gh.wille...
Op zijn blote bille....
Van de kou te rille...
En hij vergat zijn pille...

Hierbij nog enkele aanvullende rijmwoorden : gille, trille ,fille ,kille en o, ja wij WILLEN vrolijk zijn * ,bespaart je de moeite voor een volgende keer dat je uiting wil geven aan je nieuwe aspiratie en droom om "Dichter Des Vaderlands " te worden.

Top hit kort na de oorlog .

:duim: :zwaai:

sidi bibi
03-09-06, 00:14
Geplaatst door ieperkaas
:chinees: ... closs-posting ? Jammer, wat mij betreft mogen jullie nog wel doorgaan, kzit me hier echt te vermaken

gh.wille
03-09-06, 00:17
Geplaatst door ieperkaas
:chinees: ... closs-posting ?

Maar goed dat het beheer achter jou staat met mij zijn vele voor minder persoonlijke aantijgingen in de ban gegaan .

Maar mischien lukt het mij wel :

In het WALHALLA * daar woont ALLAH , deze schiep mensen en dieren waaronder ook (angst) - hazen
behalve Ieper kazen want dit soort creaturen schiep de DUIVEL in zijn vrije uren.
:lol:

* walhalla Indiaans woord voor hemel .

gh.wille
03-09-06, 00:19
Geplaatst door gh.wille
Maar goed dat het beheer achter jou staat met mij zijn vele voor minder persoonlijke aantijgingen in de ban gegaan .

Maar mischien lukt het mij wel :

In het WALHALLA * daar woont ALLAH , deze schiep mensen en dieren waaronder ook (angst) - hazen
behalve Ieper kazen want dit soort creaturen schiep de DUIVEL in zijn vrije uren.
:lol:

* walhalla Indiaans woord voor hemel .

sidi bibi
03-09-06, 00:22
Geplaatst door gh.wille
Waren het niet de batavieren die in een walhalla geloofden, ik kan me vergissen

gh.wille
03-09-06, 00:40
Geplaatst door sidi bibi
Waren het niet de batavieren die in een walhalla geloofden, ik kan me vergissen

Ja nu je het zegt heb je gelijk ,overigens is het niet ter zake doende ik gaf slecht aan dat met dat woord HEMEL bedoeld wordt ,om misvattingen te voorkomen .
:)

sidi bibi
03-09-06, 00:44
Geplaatst door gh.wille
Ja nu je het zegt heb je gelijk ,overigens is het niet ter zake doende ik gaf slecht aan dat met dat woord HEMEL bedoeld wordt ,om misvattingen te voorkomen .
:) Gelukkig toch nog, heb vroeger op een "School met de Bijbel" gezeten en daar wist ik het walhalla nog van

gh.wille
03-09-06, 01:29
Geplaatst door fortuin
Beste gh.wille
Wil je mij Richard Albertus Theodorus ( bijgenaamd door vriend en vijand RAT ) niet in deze discussie betrekken.
Stoere taal trouwens van Bot, ze zullen nu wel staan te shaken in Iran.


Neem aan van niet daar ze al zover geindoctrineerd zijn door de GOEBBELS achtige propaganda van de (vredelievende president van IRAN ) ga de geschiedenis maar na begon het NAZIE DUITSLAND ook niet zo ?
:cheefbek:

super ick
03-09-06, 09:26
Geplaatst door Al Sawt
Bepaalde lieden die heilig geloven dat ze uitverkoren zijn en verenigd zijn met het land dat door God aan hun belooft is, zijn naar mijn mening zeer gevaarlijke gekken.


Een keer in het jaar rondjes lopen om een steen in een land dat exclusief voor 1 geloof is gereserveerd is wel normaal?

super ick
03-09-06, 11:41
Geplaatst door ieperkaas
:chinees: oude noolse lijm?

warharaa? ik niet plecies woold beglijpen, maal denken , woold betekent 'in de wal ja'

en wie zijn iepelkaas?

beste zeerui staan aan war, harra !

ik al goed nederlands lelen he ?

Ieperkaas: In den beginne geprofileerd als onafhankelijk denker. Door een beetje weerwoord is het masker al gevallen.
Gewoon een intolerante fundi die nu een beetje aan het slijmen is geslagen bij de moderator (na het krijgen vaan een paar strafpuntjes)
Met lachebekjes de grapjes van de moderator copy-pasten.
Kortom een ordinair kontekruipertje.

sidi bibi
03-09-06, 11:48
Geplaatst door super ick
Ieperkaas: In den beginne geprofileerd als onafhankelijk denker. Door een beetje weerwoord is het masker al gevallen.
Gewoon een intolerante fundi die nu een beetje aan het slijmen is geslagen bij de moderator (na het krijgen vaan een paar strafpuntjes)
Met lachebekjes de grapjes van de moderator copy-pasten.
Kortom een ordinair kontekruipertje. Tis niet persoonlijk bedoeld maar ik moet zeggen dat op maroc.nl mijn woordenschat behoorlijk aangevuld wordt, goed als ik 'n keer ruzie krijg

sidi bibi
03-09-06, 11:50
Geplaatst door sidi bibi
Tis niet persoonlijk bedoeld maar ik moet zeggen dat op maroc.nl mijn woordenschat behoorlijk aangevuld wordt, goed als ik 'n keer ruzie krijg Wat is een moderator eigenlijk, moet je daarop solliciteren?

Al Sawt
03-09-06, 16:07
Geplaatst door super ick
Een keer in het jaar rondjes lopen om een steen in een land dat exclusief voor 1 geloof is gereserveerd is wel normaal? Normaal, ja. Net als biechten tegen een stenen muur.

Maar iets claimen op basis van een leugenachtige fabeltje en daar jouw superioriteit op toe passen, is alles behalve normaal.

Of vind jij dat normaal?

gh.wille
03-09-06, 16:36
Geplaatst door sidi bibi
Wat is een moderator eigenlijk, moet je daarop solliciteren?

Geen idee overigens lijkt het me wel moeilijk om onpartijdig te blijven en het kost je een hoop tijd dus nee voor mij hoeft het niet !

sidi bibi
03-09-06, 16:44
Geplaatst door Al Sawt
Normaal, ja. Net als biechten tegen een stenen muur.

Maar iets claimen op basis van een leugenachtige fabeltje en daar jouw superioriteit op toe passen, is alles behalve normaal.

Of vind jij dat normaal? Wat houdt "moderator" in, misschien ergens anders te lezen?

gh.wille
03-09-06, 23:00
Geplaatst door sidi bibi
Tis niet persoonlijk bedoeld maar ik moet zeggen dat op maroc.nl mijn woordenschat behoorlijk aangevuld wordt, goed als ik 'n keer ruzie krijg

Ja dan kun je nog wat vooruit als je het "koeterwaals" wat Ieperkaas af en toe uit kraamt ook onder (woordenschat ) plaatst .

:student:

gh.wille
04-09-06, 01:29
Geplaatst door ieperkaas
:chinees: waalom jij altijd platen ovel mij met andele mensen?

Ik zou niet weten met wie ik anders Chinees moest lullen !

:fpuh:

Julien
04-09-06, 02:10
Iran is 1 van de energierijkste landen. Ik snap dus echt niet waarom ze zo nodig uranium moeten verrijken.
Tenzij ze inderdaad een kernbom willen maken.
Dat lijkt me verre van verstandig.
Nou komt iedereen natuurlijk weer met het standaardpraatje "MAARRRRR Israel heeft dat ook"... Tja, daar ben ik het ook absoluut niet mee eens, maar vinden jullie deze discussie niet een beetje kinderachtig.. "zij hebben het, dus nou willen wij het ook.. lekker puh" :moe:

Elke kernbom in die regio is er 1 te veel.

super ick
04-09-06, 07:50
Geplaatst door Al Sawt
Normaal, ja. Net als biechten tegen een stenen muur.

Maar iets claimen op basis van een leugenachtige fabeltje en daar jouw superioriteit op toe passen, is alles behalve normaal.

Of vind jij dat normaal?

Ik ben er niet voor en vind het niet normaal. Maar er wonen nog altijd 35% Arabieren ook. Blijkbaar is het toch goed toeven.
Kan je van Christelijken in door Moslims gedomineerde (geclaimde) landen niet zeggen.

Voor mij zijn het allemaal sprookjes. Het Joodse geloof, Christelijke, Moslims, Boedha, etc. Allemaal sprookjes.

Maar als ik jou goed begrijp vindt jij biechten tegen een stenen muur dus even stompzinnig als rondjes lopen rond een steen in een door de Islam geclaimed land?

super ick
04-09-06, 16:25
Geplaatst door fortuin
17% arabieren , niet overdrijven. En al is het voor anderen een fabeltje
voor wie christen joods moslim etc is is wat er in het eigen boek staat
natuurlijk waar, geloof is geloven in, sprak de ongelovige rat. Vol begrip voor eenieder en in een uitstekende bui.

Geloof wat je wil maar val een ander er niet mee lastig.

derk
04-09-06, 19:43
Geplaatst door ieperkaas
:chinees: no ploblem fol me my fliend...

他约翰,看外面的人在我们这个家伙潜艇. 哦,我的上帝:: 麦克,就Gh.wille大将,著名恐怖分子伊政府将与两位基因pilanha的. 约翰喂,你必须是吸烟草太多问题. 515. 娜失踪的地点为dementing阻碍. 没有麦克,的确是他! 而约翰,如何自救,从这Apocalyps? 麦克不能做,他知道这个秘密装置,可以开放,届时导鱼雷的策划与他的蛇. 此后. 他放pilanha的. 但约翰又怎pilanha的是在我们的潜艇. 我告诉你麦克,是转基因动物,真主可以知道这一点. 约翰喂,你不是说真主上帝. 正在发生的事的人. 哦,真主,麦克是发生在我的. 让我们立即潜至1000米. 它没有工作,真主啊::我们晚 Gh.wille打开鱼雷舱盖,像蛇爬行在他,飞pilanha的捕捉船员获释. 无任何囚犯Gh.wille没有因为他会吃自己pilanha的.

solly to say, but youl name means PIG in chinees. so to be polite I did not tlanslate youl name.

pilanha don't know what that is.

also: dementing cannot be tlanslated to chinees.

apocalyps is big chinese seclet, cannot leveil chinees wold.




:blij: :lachu: Dus de gemiddelde marinier begrijpt geen Engels. Lekker makkelijk in een NATO oefening.

Ik ben bang dat de gemiddelde marinier ook moeite heeft met een vertaling in het Nederlands.........................

Al Sawt
05-09-06, 21:04
Geplaatst door Julien
Iran is 1 van de energierijkste landen. Ik snap dus echt niet waarom ze zo nodig uranium moeten verrijken.
Tenzij ze inderdaad een kernbom willen maken.
Dat lijkt me verre van verstandig.
Nou komt iedereen natuurlijk weer met het standaardpraatje "MAARRRRR Israel heeft dat ook"... Tja, daar ben ik het ook absoluut niet mee eens, maar vinden jullie deze discussie niet een beetje kinderachtig.. "zij hebben het, dus nou willen wij het ook.. lekker puh" :moe:

Elke kernbom in die regio is er 1 te veel. Herstelen van evenwicht is niet kinderachtig.

Het is kinderachtig en ronduit naief om te denken dat een kernmacht te veel is.

gh.wille
05-09-06, 22:41
Geplaatst door Al Sawt
Herstelen van evenwicht is niet kinderachtig.

Het is kinderachtig en ronduit naief om te denken dat een kernmacht te veel is.

Het heeft niks met herstellen van evenwicht te maken !

Israel zal het wel uit zijn hoofd laten om kern wapens te gebruiken zolang een ander land met name IRAN ze nog niet heeft ,want een ding is zeker deze gaan hem gebruiken !
Alles wijst er op de oefeningen met de onderzeeers (hahaha moet nog steeds lachen ) als de diepere achtergrond niet zo ernstig was .

Bovendien is het beheersen van kernwapens de grootste kunst en dat is al bewezen door de landen die er over beschikken (opde U.S.A uitgezonderd )heeft geen land ooit een kernwapen gebruikt en we spreken nu al over een periode die al ruim 60 jaar duurd ! Helaas durf ik dit van IRAN niet te verwachten ;er zijn genoeg potentieele (martelaren) die deze bom wel ff willen gooien !
En dat gegeven alleen rechtvaardigd al om te voorkomen dat een instabiel land als IRAN nooit over kernwapens mag beschikken .

Afbouwen en op ruimen die troep die een gevaar vormd voor de mensheid en elk kernwapen wat er bij komt is er een te veel !

Al Sawt
05-09-06, 23:15
Geplaatst door gh.wille
Het heeft niks met herstellen van evenwicht te maken !

Israel zal het wel uit zijn hoofd laten om kern wapens te gebruiken zolang een ander land met name IRAN ze nog niet heeft ,want een ding is zeker deze gaan hem gebruiken ! Waarom ben je zeker dat Israel ze niet gaat gebruiken en Iran wel?

Ik ben benieuwd naar jouw onderbouwing!


Alles wijst er op de oefeningen met de onderzeeers (hahaha moet nog steeds lachen ) als de diepere achtergrond niet zo ernstig was Lachen om discussie van 1000 onderzeeers!? Als ik jou was, zou ik me diep schamen.


Bovendien is het beheersen van kernwapens de grootste kunst en dat is al bewezen door de landen die er over beschikken (opde U.S.A uitgezonderd )heeft geen land ooit een kernwapen gebruikt en we spreken nu al over een periode die al ruim 60 jaar duurd ! Omdat er wederzijdse afschrikking bestaat.

Vandaar.

Helaas durf ik dit van IRAN niet te verwachten ;er zijn genoeg potentieele (martelaren) die deze bom wel ff willen gooien !En hoe zullen die martelaren die bommen gaan gooien?


Ben wederom benieuwd naar jouw onderbouwing!

En dat gegeven alleen rechtvaardigd al om te voorkomen dat een instabiel land als IRAN nooit over kernwapens mag beschikken . Waaruit blijkt dat Iran een instabiel land is?
Op welke bronnen baseer je?



Afbouwen en op ruimen die troep die een gevaar vormd voor de mensheid en elk kernwapen wat er bij komt is er een te veel ! Volkomen mee eens.

Maar helaas hebben een gevaarlijke groep individuen er beschikking over. Een groep die denkt dat zij een goddelijke belofte waarmaken door iemands anders land te bezetten. Een groep die denkt dat zij uitverkoren zijn. Een groep die dat volkomen baseert op basis van een sprookje uit het Oudheid.

Kortom een groep van gestoorde fanatici en die hebben een bom. Zolang zij een bom hebben, heeft elke land in de Arabische wereld of rondom Perzische golf het volste recht over het beschikken van een kernwapen!

Al Sawt
05-09-06, 23:20
Geplaatst door super ick
Ik ben er niet voor en vind het niet normaal. Maar er wonen nog altijd 35% Arabieren ook. Blijkbaar is het toch goed toeven.
Kan je van Christelijken in door Moslims gedomineerde (geclaimde) landen niet zeggen. Arabische Christenen hebben het in menig Arabische landen, veel beter dan minderheden in menig andere landen in onze wereld.

Wat betreft de Arabieren die in Israel leven? Ga eens lezen over hun positie. Ik adviseer je om verslagen van Gush Shalom en Knesset-lid Ahmed Tibi te lezen.

Dus bespaar me jouw onwetendheid.

Maar als ik jou goed begrijp vindt jij biechten tegen een stenen muur dus even stompzinnig als rondjes lopen rond een steen Nee!

De Islam is een ware geloof en Jodendom hangt het zelfde god aan.


in een door de Islam geclaimed land? Op basis van wat trek jij deze conclusie?

Al Sawt
05-09-06, 23:41
Geplaatst door mark61
Klein detail: de zionisten zitten niet in het NPV. Iran moet gewoon eruit stappen, als ze durven. Wor ik pesjmerga / fedaî. En dat kan Iran doen. Ze hebben zelf Internationale recht aan hun zijde.

Want Iran krijgt geen nucleaire technologie voor civiele programma en bestaande kernmachten willen hun kernarsenaal niet opgeven.

Afspraken worden niet nagekomen en daarom is het NPV niet geldig.

gh.wille
06-09-06, 00:15
Geplaatst door Al Sawt
Waarom ben je zeker dat Israel ze niet gaat gebruiken en Iran wel?

Ik ben benieuwd naar jouw onderbouwing!
Lachen om discussie van 1000 onderzeeers!? Als ik jou was, zou ik me diep schamen.
Omdat er wederzijdse afschrikking bestaat.

Vandaar.
En hoe zullen die martelaren die bommen gaan gooien?


Ben wederom benieuwd naar jouw onderbouwing! Waaruit blijkt dat Iran een instabiel land is?
Op welke bronnen baseer je?

Volkomen mee eens.

Maar helaas hebben een gevaarlijke groep individuen er beschikking over. Een groep die denkt dat zij een goddelijke belofte waarmaken door iemands anders land te bezetten. Een groep die denkt dat zij uitverkoren zijn. Een groep die dat volkomen baseert op basis van een sprookje uit het Oudheid.

Kortom een groep van gestoorde fanatici en die hebben een bom. Zolang zij een bom hebben, heeft elke land in de Arabische wereld of rondom Perzische golf het volste recht over het beschikken van een kernwapen!

Man hou eens op met jou zielig gedoe met de boel te verdraaien , het ging over de eventuele havens en dat je daarbij gewoon op je bek gaat door JOU onkunde is niet mijn schuld.
Ga eerst maar eens de zeekaarten bestuderen en kom dan maar terug !
Afgezien daarvan het ''sprookje" van de 1000 onderzeers werd niet door mij maar door Ieperkaas gecreerd.

Hoe de martelaren die bom gaan gooien (gebruiken is hier een beter woord voor) is niet aan de orde.

Mischien wel met een van de door jou zo bejubelde onderzeers???
Die al in staat zijn om om een raket af te vuren en een doel op een km afstand te raken hahaha.
Desal niet te min inde toekoms zijn er genoeg mensen te vinden,die erniet voor terug deinsen om zo,n onderzeer te (kapen ) met de vrijwillige( tegen )werking van de IRAANSE regering .
Feit is dat mensen die niks om hun eigen leven geven en het liefst zoveel mogelijk
andere mensen de dood in willen jagen (en er volgens hun ziens wijze ook nog voor beloond worden met jonge maagden ).eerder te vinden zijn in IRAN als in ISRAEL .

En dat IRAN een instabiel land is behoeft geen betoog , de feiten wijzen het uit werkeloosheid alom onderdrukking geen vrije menings uiting enz enz ( vraag dat anders maar aan de vluchtelingen die hier wonen ).

En je stokpaardje het zgn ""beloofde land "" van de JODEN is totaal niet ter zake doende de grote vis is de U.S.A de ingekankerde haat spreekt boekdelen je kunt niet eens meer objectief denken , zo bezeten ben je er van .

Ik citeer je zelf :Kortom een groep van gestoorde fanatici en die hebben een bom. Zolang zij een bom hebben, heeft elke land in de Arabische wereld of rondom Perzische golf het volste recht over het beschikken van een kernwapen! [/B][/QUOTE]

Je vergeet gemaks halve een ding in je blinde haat dat niet alleen ISRAEL beschikt over kernwapens ,er is al genoeg van die troep op de wereld en elke die er bij komt is er een te veel !
Zoals ik al eerder heb gezegd afbreken die troep en niet opbouwen .

:fpotver:

sidi bibi
06-09-06, 09:05
Geplaatst door super ick
Tis inderdaad altijd klagen, tegen de regering uit land herkomst, tegen europa, tegen alles, we willen ze nou, laat een keer een verhaal vertellen hoe het dan wel moet

gh.wille
06-09-06, 15:00
Geplaatst door ieperkaas
Alles behoeft betoog, maar afgezien daarvan... de volgende vraag...

Vind jij dat een land zoals dat gestolen land 'Israel' dat al meer dan 60 jaar oorlog voert tegen zijn buren en verder ook nog terroristische tactieken gebruikt tegen de oorspronkelijke inwoners van dit gejatte land en een op rascisme gestoelde idelologie tot in de puntjes uitwerkt in de meest smerige vorm van apartheid, gebaseerd op een ondefinieerbaar 'uber-mensch' gevoel, aanspraak mag of kan maken op de term STABIEL ?

Graag een OBJECTIEF en ONDERBOUWD antwoord op deze toch niet onbelangrijke vraag.

Geenzins van plan zijnde om met een zich zelf tot Risee van elk topic uitgeroepen (koeterwaal *) in discussie te gaan verwijs ik je naar het onderstaande gegeven .

Moderne tijd
De inwoners van het huidige Israël noemen zich Israëliers en kunnen, behalve joden afkomstig van het oude Juda, ook aanhangers zijn van andere religies zoals de islam of het christendom .

Er zijn verschillende groeperingen die eveneens verkondigen dat zij nakomelingen van de oude Israëlieten zijn:

Volgens de huidige Samaritanen zijn zij de laatste oorspronkelijke Israëlieten.
Ook de sekte van Ben Ammi Carter, Het Originele Afrikaanse Hebreeuwse Israëlitische Volk van Jeruzalem, maakt een dergelijke claim.
In de VS en het Verenigd Koninkrijk is ook nog steeds de 'Brits Israël'-beweging actief die haar grootste populariteit rond 1900 had. Zij claimen dat na de wegvoering van de 10 stammen van het koninkrijk Israël deze via Assyrië, Klein-Azië, de Kaukasus en Oekraïne tenslotte terechtkwamen in Europa en de oorsprong vormden van de Kelten en Germanen. Ook zou bij de val van Jeruzalem de laatste afstammeling van het koningshuis van David naar Ierland zijn gevlucht en daar het huis tot op de huidige dag hebben voortgezet onder de naam van verschillende koninklijke dynastieën van Ierland, Engeland en Schotland. Hiermee zou volgens hen de bijbelse belofte zijn vervuld dat 'Israël zal talrijk worden als het zand van de zee' en 'de scepter (het koningschap) zal nooit wijken van Juda'.
De joden uit het Indiase Kuchin, die thans in Israël wonen, claimen eveneens afkomstig te zijn van de tien verloren stammen. Er is een museum door en over deze groep joden in de Israëlische mosjav Nevatim.
Een soortgelijke claim wordt vermeld over de joden uit Ethiopië. Zij werden door hun buren vaak uitgemaakt voor Falasha: Amharisch voor indringers. Ook de overgrote meerderheid onder hen is inmiddels woonachtig in Israël !

*)Iemand die zich voorziet van "Koeterwaals" een ter plekke verzonnen taal door iemand die de voertaal niet machtig genoeg is om een fatsoendelijk gesprek te voeren , vaak worden dan ook handen en voeten gebruikt ter ondersteuning .
Ook wel gebruikt door debielen die op die manier hun eigen gebreken trachten te verbergen, en als zodanig denken er iemand anders belachelijk mee te kunnen maken ,dat het als regel tegen zich zelf keert hebben ze pas gezien hun beperkte geest te laat door .

Tip t.a.v sidi bibi : het is beter om mijn bijlages niet meer te lezen voor het geval dat je nu met"' acuute buikkramp "verschijnselen van het lachen ligt .

gh.wille
06-09-06, 16:14
Geplaatst door ieperkaas
All hands on deck ?

Die link levert net zo weinig informatie op als jij in al je posts bij elkaar.

Jouw bewering werd overigens niet zozeer door wikipedia gedaan, maar door jezelf.

En dat je die (vrij begrijpelijke) vraag niet kan/durft te beantwoorden, kwalificeert jou voorlopig als een in het wilde weg brallende oliedomme lafaard.

ach, waarom niet ... 2e kans ...

Vind jij dat een land zoals dat gestolen land 'Israel' dat al meer dan 60 jaar oorlog voert tegen zijn buren en verder ook nog terroristische tactieken gebruikt tegen de oorspronkelijke inwoners van dit gejatte land en een op rascisme gestoelde idelologie tot in de puntjes uitwerkt in de meest smerige vorm van apartheid, gebaseerd op een ondefinieerbaar 'uber-mensch' gevoel, aanspraak mag of kan maken op de term STABIEL ?

Graag een OBJECTIEF en ONDERBOUWD antwoord op deze toch niet onbelangrijke vraag.


Misschien heb je hier wat aan(als het blijft staan te minste ) want gelijk een aasgier lag je te wachten , de andere link was niet goed en kon het niet meer verwijderen ik moest opnieuw inloggen,hetgeen herhaaldelijk nodig is .

http://www.schooltv.nl/weekjournaal/artikel.jsp?nws=159192


P.s Ik heb expres voor de '' School t.v gekozen m.h.o jou kindelijke manieer van denken en doen helaas ben ik "jou "(chinese taal )niet machtig anders dad ik het evt kunnen vertalen voor je .
:D
Goed lezen dan krijg je straks nog een cadeautje !

gh.wille
06-09-06, 20:26
Geplaatst door ieperkaas
All hands on deck ?

Die link levert net zo weinig informatie op als jij in al je posts bij elkaar.

Jouw bewering werd overigens niet zozeer door wikipedia gedaan, maar door jezelf.

En dat je die (vrij begrijpelijke) vraag niet kan/durft te beantwoorden, kwalificeert jou voorlopig als een in het wilde weg brallende oliedomme lafaard.

ach, waarom niet ... 2e kans ...

Vind jij dat een land zoals dat gestolen land 'Israel' dat al meer dan 60 jaar oorlog voert tegen zijn buren en verder ook nog terroristische tactieken gebruikt tegen de oorspronkelijke inwoners van dit gejatte land en een op rascisme gestoelde idelologie tot in de puntjes uitwerkt in de meest smerige vorm van apartheid, gebaseerd op een ondefinieerbaar 'uber-mensch' gevoel, aanspraak mag of kan maken op de term STABIEL ?

Graag een OBJECTIEF en ONDERBOUWD antwoord op deze toch niet onbelangrijke vraag.

Op de eerste plaats even een correctie op jou vraagstelling *, die zodanig gekozen is dat je al in principe met de vraagsteller accoord gaat , hetgeen uiteraard als regel niet altijd de bedoeling is.

*Dit noemen ze bij ondervraging dan ook wel de ''Gestapo" methode.
Verder wil ik hier niet op in gaan maar de beruchte Nazi rechter Freissler is de uitvinder er van .
IK citeer het volgende :

Vind jij dat een land zoals dat gestolen land 'Israel'
Je suggereerd hier al dat ik moet erkennen dat Israel HET LAND GESTOLEN HEEFT !

Als je in staat bent om te begrijpen wat ik bedoel (gezien je hersenvolume dat gelijk is als dat van een piepkuiken maar dan wel gemeten tussen zijn ogen) dan ben ik eventueel bereid om je zoals beloofd jou als cadeau,tje nog wat geschiedenis bij te brengen .

:lole:

gh.wille
07-09-06, 00:07
Geplaatst door gh.wille
Op de eerste plaats even een correctie op jou vraagstelling *, die zodanig gekozen is dat je al in principe met de vraagsteller accoord gaat , hetgeen uiteraard als regel niet altijd de bedoeling is.

*Dit noemen ze bij ondervraging dan ook wel de ''Gestapo" methode.
Verder wil ik hier niet op in gaan maar de beruchte Nazi rechter Freissler is de uitvinder er van .
IK citeer het volgende :

Vind jij dat een land zoals dat gestolen land 'Israel'
Je suggereerd hier al dat ik moet erkennen dat Israel HET LAND GESTOLEN HEEFT !

Als je in staat bent om te begrijpen wat ik bedoel (gezien je hersenvolume dat gelijk is als dat van een piepkuiken maar dan wel gemeten tussen zijn ogen) dan ben ik eventueel bereid om je zoals beloofd jou als cadeau,tje nog wat geschiedenis bij te brengen .

:lole:

Blijkbaar ben je niet in staat een weerwoord te geven maar mischien heb je hier nog wat aan :
In 1638 veroverde Sulthan Moerad de 4e , Bagdad en maar liefst 60.000 MENSEN WERDEN NA DE OVERGAVE KOELBLOEDIG VERMOORD !
Om zijn (triomftocht ) te vervolmaken trok hij ook nog ff het huidige Palestina en Israel binnen ook daar liet de roofzuchtige potentaat een spoor van ellende na , die tot gevolg had , dat de naween nu nog te merken zijn , een deel van de bevolking wist hij te (bekeren ) tot de ISLAM de andere o.a de Joden niet !
Beide bevolkings groepen bleven daar wel wonen het resultaat is nu nog te merken !

Het een en andere kun je vinden in de archiven van het Topkapi museum hetgeen gehuisvest is in het voormalige YILDITZ (optrekje van de sulthans ) .
Verder kan het lezen van de volgende boekwerken ook je verziekte brein evt nog wat opfrissen :
Turkey ,its history and progres , observations sur le commerce et sur le arts d, une part l, asie et indes l, orientales, Turkey and his dynisty history in 3 delen etc.etc.
Voor de goede orde al deze boeken zijn aan de hand van ONPARTIJDIGE ooggetuigen geschreven ,dus boeken over mensen en hoe die leefden in die tijd, tevens behelsen deze boekwerken de opkomst en ondergang van een van de MACHTIGSTE rijken uit de WERELD-GESCHIEDENIS met al zijn goede maar ook slechte kanten.

Benieuwd naar wat je hier weer voor onzin op te zeggen hebt verblijf ik in afwachting.

:zwaai:

Aicha1976
07-09-06, 05:27
Geplaatst door ieperkaas
3e en laatste kans om als een normaal mens een fatsoenlijke vraag te beantwoorden.

Je citeert jezelf mop :o

tukkersterror
07-09-06, 11:40
Geplaatst door ieperkaas
Alles behoeft betoog, maar afgezien daarvan... de volgende vraag...

Vind jij dat een land zoals dat gestolen land 'Israel' dat al meer dan 60 jaar oorlog voert tegen zijn buren en verder ook nog terroristische tactieken gebruikt tegen de oorspronkelijke inwoners van dit gejatte land en een op rascisme gestoelde idelologie tot in de puntjes uitwerkt in de meest smerige vorm van apartheid, gebaseerd op een ondefinieerbaar 'uber-mensch' gevoel, aanspraak mag of kan maken op de term STABIEL ?

Graag een OBJECTIEF en ONDERBOUWD antwoord op deze toch niet onbelangrijke vraag.

Hoezo gestolen land?

En wanneer is dit land dan gestolen volgens jou?

knuppeltje
07-09-06, 11:47
Geplaatst door tukkersterror
Hoezo gestolen land?

En wanneer is dit land dan gestolen volgens jou?

Kun je lezen in dat onderzoeksrapport van de commissie die van de Israelische regering opdracht kreeg om een en ander uit te zoeken, en wat ze dus jarenlang angstvallig in de la hebben gehouden.

Waar het nu ergens ligt weet ik niet, maar met jouw contacten kom je daar vast achter. Is trouwens al enige jaren oud.

Komt er trouwens een raportage van die snoepreis van jullie, en wordt die dan openbaar?

Al Sawt
07-09-06, 12:13
Geplaatst door gh.wille
Man hou eens op met jou zielig gedoe met de boel te verdraaien , het ging over de eventuele havens en dat je daarbij gewoon op je bek gaat door JOU onkunde is niet mijn schuld.

Ga eerst maar eens de zeekaarten bestuderen en kom dan maar terug ! We hadden het niet over eventuele havens. Jij beweert dat Iran geen haven heeft, afgezien van een.

Ik heb duidelijk aan jou kenbaar gemaakt dat Iran meerdere havens heeft aan de kust langs Arabische golf. Gebruik Google Earth maar.


Afgezien daarvan het ''sprookje" van de 1000 onderzeers werd niet door mij maar door Ieperkaas gecreerd. Met jou als een serieuze discussiepartner!


Hoe de martelaren die bom gaan gooien (gebruiken is hier een beter woord voor) is niet aan de orde. Uiteraard is het niet aan de orde. Jouw onvermogen en gebrek aan kennis, zorgen ervoor dat je het niet kan onderbouwen.

Vandaar dat het niet aan orde is.


Mischien wel met een van de door jou zo bejubelde onderzeers??? Heb ik een onderzeeer gejubeld?
En hoe kunnen die martelaren een onderzeeer kapen en dat ding gebruiken?

Of zit je hier Tom Clancy fictie doceren?


Die al in staat zijn om om een raket af te vuren en een doel op een km afstand te raken hahaha. Ik heb duidelijk aangegeven dat het niet om het testen van bereik van dat raket ging. Maar om het lancering van een raket onderwater en dat is een zeer complexe proces. Dat jij dat lacherig vindt, is meer tekend voor over jouw vermeende affiniteit met de marine.



Desal niet te min inde toekoms zijn er genoeg mensen te vinden,die erniet voor terug deinsen om zo,n onderzeer te (kapen ) met de vrijwillige( tegen )werking van de IRAANSE regering .Tot dan toe heb jij niet hard kunnen maken, hoe terroristen een onderzeeer kunnen kapen.

En eerlijk gezegd, is het een bespottelijke gedachtegang. Ik heb er hard om kunnen lachen. Want om een onderzeeer te kapen, moet je hem eerst peilen en daarvoor heb je sonar appartuur, vliegtuigen en een vloot aan schepen voor nodig. Daarnaast heb je middelen nodig om een onderzeeer te opereren.

Je gaat mij niet vertellen dat terroristen over middelen en expertise beschikken, om een onderzeeer te localiseren en te kapen?


it is dat mensen die niks om hun eigen leven geven en het liefst zoveel mogelijk
andere mensen de dood in willen jagen (en er volgens hun ziens wijze ook nog voor beloond worden met jonge maagden ).eerder te vinden zijn in IRAN als in ISRAEL . Een surrogaat volk dat haar directe afstamming naar de Romeinse tijd terug brengt en daar haar belofte aan god van ontleent, zijn een gevaar. Te meer dat ze een ideologie aanhangen die hun als uitverkoren beschouwt en miljoenen mensen van huis en haard heeft verdreven en dat ze hangen naar de terugkeer van Messias. Zijn eerder te vinden in Israel dan Iran.



En dat IRAN een instabiel land is behoeft geen betoog , de feiten wijzen het uit werkeloosheid alom onderdrukking geen vrije menings uiting enz enz ( vraag dat anders maar aan de vluchtelingen die hier wonen ).Drie kwart van alle landen zijn instabiel en dat op basis van jouw defenitie. Landen als China, Pakistan, Rusland, Noord Korea, en India, hebben een atoombom en voldoen aan jouw criteria van instabiliteit.

En waarom vind je dat niet erg? Omdat jij door de publieke debat alleen te maken krijgt met Iran en niet met andere landen. Door retoriek in publieke debat word je aangepraat om bepaalde landen als slecht te zien en anderen als goed.

Dat werkt verdovend op jouw verstand en kritische vermogen( betwijfel of je het bezit) en kan daarom niet naar feiten kijken.


Anders had je moeten beseffen dat ook Israel met haar godsdienst fanatici ook een instabiel land vormt.


En je stokpaardje het zgn ""beloofde land "" van de JODEN is totaal niet ter zake Gezien jouw beleveniswereld en gebrek aan realisme omgeven jouw stokpaardje over terrorisme, verwacht ik niets anders.


doende de grote vis is de U.S.A de ingekankerde haat spreekt boekdelen je kunt niet eens meer objectief denken , zo bezeten ben je er van .



Ik citeer je zelf :Kortom een groep van gestoorde fanatici en die hebben een bom. Zolang zij een bom hebben, heeft elke land in de Arabische wereld of rondom Perzische golf het volste recht over het beschikken van een kernwapen! En daar sta ik voor 100% achter. Puur omdat ik vrede wil!


Je vergeet gemaks halve een ding in je blinde haat dat niet alleen ISRAEL beschikt over kernwapens ,er is al genoeg van die troep op de wereld en elke die er bij komt is er een te veel !
Zoals ik al eerder heb gezegd afbreken die troep en niet opbouwen .Volgens mij zit jij vol met blinde haat. Jouw beschuldigingen dat Iran kernwapens aan terroristen zal schenken, is niet onderbouwd en is gebaseerd op niets meer dan vooroordelen en blinde haat.

Dus pot verwijt de ketel!

Iglo
07-09-06, 13:29
Geplaatst door Al Sawt
Kortom een groep van gestoorde fanatici en die hebben een bom. Zolang zij een bom hebben, heeft elke land in de Arabische wereld of rondom Perzische golf het volste recht over het beschikken van een kernwapen!
Wat is dat voor een waanzin: "het recht op het beschikken van een kernwapen".

gh.wille
07-09-06, 15:44
Geplaatst door Al Sawt
We hadden het niet over eventuele havens. Jij beweert dat Iran geen haven heeft, afgezien van een.

Ik heb duidelijk aan jou kenbaar gemaakt dat Iran meerdere havens heeft aan de kust langs Arabische golf. ****Gebruik Google Earth maar.

Met jou als een serieuze discussiepartner!
Uiteraard is het niet aan de orde. Jouw onvermogen en gebrek aan kennis, zorgen ervoor dat je het niet kan onderbouwen.

Vandaar dat het niet aan orde is.
Heb ik een onderzeeer gejubeld?
En hoe kunnen die martelaren een onderzeeer kapen en dat ding gebruiken?

Of zit je hier Tom Clancy fictie doceren?

Ik heb duidelijk aangegeven dat het niet om het testen van bereik van dat raket ging. Maar om het lancering van een raket onderwater en dat is een zeer complexe proces. Dat jij dat lacherig vindt, is meer tekend voor over jouw vermeende affiniteit met de marine.

Tot dan toe heb jij niet hard kunnen maken, hoe terroristen een onderzeeer kunnen kapen.

En eerlijk gezegd, is het een bespottelijke gedachtegang. Ik heb er hard om kunnen lachen. Want om een onderzeeer te kapen, moet je hem eerst peilen en daarvoor heb je sonar appartuur, vliegtuigen en een vloot aan schepen voor nodig. Daarnaast heb je middelen nodig om een onderzeeer te opereren.

Je gaat mij niet vertellen dat terroristen over middelen en expertise beschikken, om een onderzeeer te localiseren en te kapen?
Een surrogaat volk dat haar directe afstamming naar de Romeinse tijd terug brengt en daar haar belofte aan god van ontleent, zijn een gevaar. Te meer dat ze een ideologie aanhangen die hun als uitverkoren beschouwt en miljoenen mensen van huis en haard heeft verdreven en dat ze hangen naar de terugkeer van Messias. Zijn eerder te vinden in Israel dan Iran.

Drie kwart van alle landen zijn instabiel en dat op basis van jouw defenitie. Landen als China, Pakistan, Rusland, Noord Korea, en India, hebben een atoombom en voldoen aan jouw criteria van instabiliteit.

En waarom vind je dat niet erg? Omdat jij door de publieke debat alleen te maken krijgt met Iran en niet met andere landen. Door retoriek in publieke debat word je aangepraat om bepaalde landen als slecht te zien en anderen als goed.

Dat werkt verdovend op jouw verstand en kritische vermogen( betwijfel of je het bezit) en kan daarom niet naar feiten kijken.


Anders had je moeten beseffen dat ook Israel met haar godsdienst fanatici ook een instabiel land vormt.
Gezien jouw beleveniswereld en gebrek aan realisme omgeven jouw stokpaardje over terrorisme, verwacht ik niets anders.




En daar sta ik voor 100% achter. Puur omdat ik vrede wil!
Volgens mij zit jij vol met blinde haat. Jouw beschuldigingen dat Iran kernwapens aan terroristen zal schenken, is niet onderbouwd en is gebaseerd op niets meer dan vooroordelen en blinde haat.

Dus pot verwijt de ketel!

Als je deze topic *(die uiteraard ) gesloten werd nog ff naleest dan kom je , je zelf weer tegen .

Zoals altijd probeer je jou eigen uitspraken te verdraaien en te vergoeilijken ,en bovendien jou visie op te dringen zoals gewoonlijk !

Door b,v weer een paar andere landen op te noemen die volgens jou zeggen ook instabiel zijn (wat overigens grotendeels klopt) met dit verschil die hebben al kernwapens en ALLES , IK HERHAAL ELK LAND WAT ER BIJ KOMT IS ER EEN TE VEEL!!

Afbouwen die rotzooi en niet opbouwen zo als deze aggresievelingen zo graag willen !

Verder verwijs ik je naar * DEZE TOPIC ook daar probeer je de boel te verdraaien nadat je gruwelijk op je Bakzeil had moeten halen ,ik herhaal jou Maritime kennis is NIHIL .

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=198628&perpage=15&display=show&pagenumber=1

In deze topic praat je het sukses van de (raket proef )op allerlij manieren goed en zowat in juich stemming probeer je het (fantastische resultaat ) op jou manier nog op te hemelen ook .

**** Zo als ik al eerder vermeld grenst IRAN nergens aan de Arabische golf!

Iran grenst aan de Golf van Oman deze begint na de Straat van HORMUZ IN oostenlijke richting de grens begint bij het Iraanse haventje Kerayen aande andere kant het in de Enclave van OMAN gelegen Dibba het gaat pas over in de Arabische golf na het passeren van de 62 e OL meridiaan ,dan zit je al ruim in PAKISTAN .

Dus bespaar mij jou onzin en schaf eerst ff een paar fatsoendelijke en recente zeekaarten aan !

gh.wille
07-09-06, 16:04
Geplaatst door Al Sawt
We hadden het niet over eventuele havens. Jij beweert dat Iran geen haven heeft, afgezien van een.

Ik heb duidelijk aan jou kenbaar gemaakt dat Iran meerdere havens heeft aan de kust langs Arabische golf. Gebruik Google Earth maar.

Met jou als een serieuze discussiepartner!
Uiteraard is het niet aan de orde. Jouw onvermogen en gebrek aan kennis, zorgen ervoor dat je het niet kan onderbouwen.

Vandaar dat het niet aan orde is.
Heb ik een onderzeeer gejubeld?
En hoe kunnen die martelaren een onderzeeer kapen en dat ding gebruiken?

Of zit je hier Tom Clancy fictie doceren?

Ik heb duidelijk aangegeven dat het niet om het testen van bereik van dat raket ging. Maar om het lancering van een raket onderwater en dat is een zeer complexe proces. Dat jij dat lacherig vindt, is meer tekend voor over jouw vermeende affiniteit met de marine.

Tot dan toe heb jij niet hard kunnen maken, hoe terroristen een onderzeeer kunnen kapen.

En eerlijk gezegd, is het een bespottelijke gedachtegang. Ik heb er hard om kunnen lachen. Want om een onderzeeer te kapen, moet je hem eerst peilen en daarvoor heb je sonar appartuur, vliegtuigen en een vloot aan schepen voor nodig. Daarnaast heb je middelen nodig om een onderzeeer te opereren.

Je gaat mij niet vertellen dat terroristen over middelen en expertise beschikken, om een onderzeeer te localiseren en te kapen?
Een surrogaat volk dat haar directe afstamming naar de Romeinse tijd terug brengt en daar haar belofte aan god van ontleent, zijn een gevaar. Te meer dat ze een ideologie aanhangen die hun als uitverkoren beschouwt en miljoenen mensen van huis en haard heeft verdreven en dat ze hangen naar de terugkeer van Messias. Zijn eerder te vinden in Israel dan Iran.

Drie kwart van alle landen zijn instabiel en dat op basis van jouw defenitie. Landen als China, Pakistan, Rusland, Noord Korea, en India, hebben een atoombom en voldoen aan jouw criteria van instabiliteit.

En waarom vind je dat niet erg? Omdat jij door de publieke debat alleen te maken krijgt met Iran en niet met andere landen. Door retoriek in publieke debat word je aangepraat om bepaalde landen als slecht te zien en anderen als goed.

Dat werkt verdovend op jouw verstand en kritische vermogen( betwijfel of je het bezit) en kan daarom niet naar feiten kijken.


Anders had je moeten beseffen dat ook Israel met haar godsdienst fanatici ook een instabiel land vormt.
Gezien jouw beleveniswereld en gebrek aan realisme omgeven jouw stokpaardje over terrorisme, verwacht ik niets anders.




En daar sta ik voor 100% achter. Puur omdat ik vrede wil!
Volgens mij zit jij vol met blinde haat. Jouw beschuldigingen dat Iran kernwapens aan terroristen zal schenken, is niet onderbouwd en is gebaseerd op niets meer dan vooroordelen en blinde haat.

Dus pot verwijt de ketel!


Ik citeer je zelf even:

Tot dan toe heb jij niet hard kunnen maken, hoe terroristen een onderzeeer kunnen kapen.

En eerlijk gezegd, is het een bespottelijke gedachtegang. Ik heb er hard om kunnen lachen. Want om een onderzeeer te kapen, moet je hem eerst peilen en daarvoor heb je sonar appartuur, vliegtuigen en een vloot aan schepen voor nodig. Daarnaast heb je middelen nodig om een onderzeeer te opereren.

Je gaat mij niet vertellen dat terroristen over middelen en expertise beschikken, om een onderzeeer te localiseren en te kapen? **


MIJN ANTWOORD :
** Nou als ze vliegtuigen kunnen kapen en zelf besturen dan kunnen ze ook een onderzeer kapen eenmaal aan boord (werkt de bemanning al dan niet onder dwang wel mee) al eens aan boord geweest van zo,n ding ? een hand granaat is al voldoende om een onderzeer van binnen uit te vernietigen (flikker hem maar op het bedienings paneel ).

Dus hou op met je lul smoezen .


Nou dat is echt niet zo moeilijk en zeker niet als je volledige ( medewerking zou krijgen van het betreffende land in dit geval IRAN).
Jij gaat uit van een onderzeer die op zee al actief is !
Ik dus niet en nu komt het instabiel dan op te proppen kun jij een haven in IRAN op noemen die geschikt is voor onderzeers??en je sprookje van de havens die volgens jouw liggen aan de Arabische zee kun je vergeten die zijn er niet !!!! hooguit een haven die ik al genoemd heb( Gavatar) en die jij nog verwarde met GWADAR dat in PAKISTAN ligt!

Dus hou op mer je bespottelijke onzin je kunt geen nog zinnig antwoord geven .,behalve dan doordrammen over het al dan niet rechtvaardigen van nog meer ATOOM WAPENS !
En jou visie op het al dan niet bestaans recht van de staat ISRAEL .
Geef dan ook meteen maar antwoord op de op WAARHEID beruste gegevens die ik heb gevonden .

En ff voor de goede orde ik heb niks tegen IRAN als zodanig en het meerendeel van de goed willende bevolking die al lang balen van het huidige bewind ( angst belet hun ) wel tegen de agressieve President die net zo is als een BUSH ze doen voor elkaar niet onder met dat verschil dat BUSH zijn langste tijd vermoeddelijk heeft gehad ,en of dat met de President van IRAN hetb geval is betwijfel ik ten zeerste want degene die de touwtjes in handen hebben zijn de Ajatolah,s.

Ins
07-09-06, 16:13
Geplaatst door Qaiys
Bot: geduld is op met Iran

ANP


LAPPEENRANTA - Volgens minister Ben Bot (Buitenlandse Zaken) is het geduld van Europa met Iran, dat doorgaat met het verrijken van uranium, op. ‘Ook aan onze eigen publieke opinie moeten we laten zien dat we niet terug zullen deinzen voor stevige maatregelen en dat we niet met ons laten sollen’, zei minister Bot zaterdag na overleg met zijn EU-collega's in het Finse Lappeenranta.

EU-buitenlandcoördinator Javier Solana gaat de komende twee weken meerdere gesprekken voeren met de Iraanse onderhandelaar Ali Larijani, omdat er volgens Bot een verheldering nodig is van de Iraanse positie over het uraniumprogramma. Volgens Bot ziet Solana ‘ruimte voor het toch tijdelijk stopzetten door Iran van het verrijkingsproces’. ‘Maar we laten ons niet eindeloos aan het lijntje houden’, aldus Bot. Solana zal over twee weken rapporteren aan de EU-ministers.

http://www.volkskrant.nl/binnenland/article345591.ece/Bot_geduld_is_op_met_Iran

Westerse hypocriete dubbele moraal.

Kijk, laten we hierover stappen en ons focussen op zaken die ons vooruit helpen. Ok, joden krijgen tegenwoordig voorrang, maar dat komt omdat ze die weg voor zichzelf geplaveid hebben sinds hun dieptepunt, een tijdje geleden. Joden zitten nu eenmaal in de hoogste echelons en krijgen veel zaken gedaan, gezwegen en genegeerd.

Niet dat we het moeten aanvaarden, maar deze continue klaagzang helpt ons ook niet vooruit.

Qaiys
07-09-06, 16:41
Geplaatst door Ins
Niet dat we het moeten aanvaarden, maar deze continue klaagzang helpt ons ook niet vooruit.

Wat versta jij onder continu klaagzang?

Ins
07-09-06, 17:27
Geplaatst door Qaiys
Wat versta jij onder continu klaagzang?

Deze topic is een goed voorbeeld van een klaagzang.

Qaiys
07-09-06, 17:38
Geplaatst door Ins
Deze topic is een goed voorbeeld van een klaagzang.

Daarmee zeg je niet wat jij onder continu klaagzang verstaat.

gh.wille
07-09-06, 21:47
Geplaatst door Qaiys
Daarmee zeg je niet wat jij onder continu klaagzang verstaat.

Wat dacht je van de kop van deze topic ?
Spreekt voor zich dunkt me vooral het totaal onnodige ik citeer :

(maar laat Zionisten gerust hun gang gaan ) waarom dat er nu zonodig achteraan moet is nu misschien wel dat gene wat INS bedoeld ,althans is het voor mij wel de redenen om commentaar te leveren!

Begin je het te begrijpen ?

Qaiys
07-09-06, 22:04
Geplaatst door gh.wille
Wat dacht je van de kop van deze topic ?
Spreekt voor zich dunkt me vooral het totaal onnodige ik citeer :

(maar laat Zionisten gerust hun gang gaan ) waarom dat er nu zonodig achteraan moet is nu misschien wel dat gene wat INS bedoeld ,althans is het voor mij wel de redenen om commentaar te leveren!

Begin je het te begrijpen ?

Denk aan de 1000 doden en bijna een miljoen ontheemden in libanon waarbij Bot zei dat er geen reden was om israel op te roepen om zich in te houden en daarmee mede de Europese Unie tegenhield om israel op te roepen om op te houden en de burger bevolking te ontzien.

Dat is hypocriet gedrag van Bot. Als je dat klaagzang vindt dan het zij zo.

knuppeltje
07-09-06, 22:04
Geplaatst door gh.wille
Wat dacht je van de kop van deze topic ?
Spreekt voor zich dunkt me vooral het totaal onnodige ik citeer :

(maar laat Zionisten gerust hun gang gaan ) waarom dat er nu zonodig achteraan moet is nu misschien wel dat gene wat INS bedoeld ,althans is het voor mij wel de redenen om commentaar te leveren!

Begin je het te begrijpen ?

Das geen gezeur, das gezeik. :regie:

gh.wille
08-09-06, 00:59
Geplaatst door ieperkaas
CAPS LOCK ?

Ik dacht dat je daar zo'n hekel aan had ?

En die landen die die dingen nu hebben. Dat is wel OK? Of mogen alleen 'STABIELE' landen dat soort dingen hebben?

Dus de vraag is eigenlijk:

Vind jij dat een land zoals dat gestolen land 'Israel' dat al meer dan 60 jaar oorlog voert tegen zijn buren en verder ook nog terroristische tactieken gebruikt tegen de oorspronkelijke inwoners van dit gejatte land en een op rascisme gestoelde idelologie tot in de puntjes uitwerkt in de meest smerige vorm van apartheid, gebaseerd op een ondefinieerbaar 'uber-mensch' gevoel, aanspraak mag of kan maken op de term STABIEL ?

Graag een OBJECTIEF en ONDERBOUWD antwoord op deze toch niet onbelangrijke vraag.

Bovenstaande vraag mag je verkort interpreteren als:

Vind jij dat Israel een kernwapen mag hebben?

Ben je nou zo gek ? halve gare ?

met je gestapo methode stink ik niet in !

Op de eerste plaats even een correctie op jou vraagstelling *, die zodanig gekozen is dat je al in principe met de vraagsteller accoord gaat , hetgeen uiteraard als regel niet altijd de bedoeling is.

*Dit noemen ze bij ondervraging dan ook wel de ''Gestapo" methode.
Verder wil ik hier niet op in gaan maar de beruchte Nazi rechter Freissler is de uitvinder er van .
IK citeer het volgende :

Vind jij dat een land zoals dat gestolen land 'Israel'
Je suggereerd hier al dat ik moet erkennen dat Israel HET LAND GESTOLEN HEEFT !

Als je in staat bent om te begrijpen wat ik bedoel (gezien je hersenvolume dat gelijk is als dat van een piepkuiken maar dan wel gemeten tussen zijn ogen) dan ben ik eventueel bereid om je zoals beloofd jou als cadeau,tje nog wat geschiedenis bij te brengen .


Dit antwoord zal je wel bekend voorkomen of niet soms ?

Waar blijft je weerwoord hahhaha

En dacht je nu echt dat ik zo gek ben om met ja of nee te antwoorden idioot ga je na laten kijken .
Mogen Amerika,Rusland ,China ,Frankrijk e.a dan wel kernwapens hebben ?
Je kent mijn antwoord inmiddels nog ff in caps locks dan omdat het zo belangrijk is :
ER MOGEN GEEN NIEUWE LANDEN BIJ KOMEN ! OPRUIMEN DIE ZOOI EN AFBREKEN DIE TROEP VOOR DAT IDIOTEN DE KANS KRIJGEN OM ZE OOIT TE GEBRUIKEN !

En voor je verziekte brein op hol slaat ,die idioten kunnen net zo goed in de landen zitten die al kernwapens hebben alleen acht ik de kans kleiner al was het maar om het feit dat SOMMIGEN landen zoals Amerika en Rusland al de afgelopen 60 jaar bewezen hebben dat ze dergelijke wapens kunnen beheren m.a.w hoe meer landen er bij komen des te groter het ricico.

Dag onnozele hals vroeger opstaan de "GESTAPO" methode ken ik al langer dan jij !

gh.wille
08-09-06, 01:19
Geplaatst door Qaiys
Denk aan de 1000 doden en bijna een miljoen ontheemden in libanon waarbij Bot zei dat er geen reden was om israel op te roepen om zich in te houden en daarmee mede de Europese Unie tegenhield om israel op te roepen om op te houden en de burger bevolking te ontzien.

Dat is hypocriet gedrag van Bot. Als je dat klaagzang vindt dan het zij zo.

Jammer voor jou en de dappere (verzetslieden )van de Hezbollah ,dat ze niet meer doden hebben kunnen creeren ook het effect van de honderden rakketten hebben niet het gewenste resultaat gehad wat ze eigenlijk beoogden ,als half Israel plat had gelegen en duizenden doden waren gevallen was het " beklag " beslist om geslagen in een jubel stemming of niet soms ?

En voor dat hypocriete gedrag heb ik het volgende :

Goed lezen het is bestemd voor kinderen en die kun je nu eenmaal niet vals voorlichten dus :

http://www.schooltv.nl/weekjournaal/artikel.jsp?nws=159192

gh.wille
08-09-06, 01:33
Geplaatst door Qaiys
Denk aan de 1000 doden en bijna een miljoen ontheemden in libanon waarbij Bot zei dat er geen reden was om israel op te roepen om zich in te houden en daarmee mede de Europese Unie tegenhield om israel op te roepen om op te houden en de burger bevolking te ontzien.

Dat is hypocriet gedrag van Bot. Als je dat klaagzang vindt dan het zij zo.

Heb je hier soms nog wat aan?
Dit is al eerder geplaatst maar helaas over het (hoofd) gezien door Ieperkaas en AL-SAWT .

Blijkbaar ben je niet in staat een weerwoord te geven maar mischien heb je hier nog wat aan :
In 1638 veroverde Sulthan Moerad de 4e , Bagdad en maar liefst 60.000 MENSEN WERDEN NA DE OVERGAVE KOELBLOEDIG VERMOORD !
Om zijn (triomftocht ) te vervolmaken trok hij ook nog ff het huidige Palestina en Israel binnen ook daar liet de roofzuchtige potentaat een spoor van ellende na , die tot gevolg had , dat de naween nu nog te merken zijn , een deel van de bevolking wist hij te (bekeren ) tot de ISLAM de andere o.a de Joden niet !
Beide bevolkings groepen bleven daar wel wonen het resultaat is nu nog te merken !

Het een en andere kun je vinden in de archiven van het Topkapi museum hetgeen gehuisvest is in het voormalige YILDITZ (optrekje van de sulthans ) .
Verder kan het lezen van de volgende boekwerken ook je verziekte brein evt nog wat opfrissen :
Turkey ,its history and progres , observations sur le commerce et sur le arts d, une part l, asie et indes l, orientales, Turkey and his dynisty history in 3 delen etc.etc.
Voor de goede orde al deze boeken zijn aan de hand van ONPARTIJDIGE ooggetuigen geschreven ,dus boeken over mensen en hoe die leefden in die tijd, tevens behelsen deze boekwerken de opkomst en ondergang van een van de MACHTIGSTE rijken uit de WERELD-GESCHIEDENIS met al zijn goede maar ook slechte kanten.

Benieuwd naar wat je hier weer voor onzin op te zeggen hebt verblijf ik in afwachting.

:)

Qaiys
08-09-06, 01:39
Geplaatst door gh.wille
Heb je hier soms nog wat aan?
Dit is al eerder geplaatst maar helaas over het (hoofd) gezien door Ieperkaas en AL-SAWT .

Blijkbaar ben je niet in staat een weerwoord te geven maar mischien heb je hier nog wat aan :
In 1638 veroverde Sulthan Moerad de 4e , Bagdad en maar liefst 60.000 MENSEN WERDEN NA DE OVERGAVE KOELBLOEDIG VERMOORD !
Om zijn (triomftocht ) te vervolmaken trok hij ook nog ff het huidige Palestina en Israel binnen ook daar liet de roofzuchtige potentaat een spoor van ellende na , die tot gevolg had , dat de naween nu nog te merken zijn , een deel van de bevolking wist hij te (bekeren ) tot de ISLAM de andere o.a de Joden niet !
Beide bevolkings groepen bleven daar wel wonen het resultaat is nu nog te merken !

Het een en andere kun je vinden in de archiven van het Topkapi museum hetgeen gehuisvest is in het voormalige YILDITZ (optrekje van de sulthans ) .
Verder kan het lezen van de volgende boekwerken ook je verziekte brein evt nog wat opfrissen :
Turkey ,its history and progres , observations sur le commerce et sur le arts d, une part l, asie et indes l, orientales, Turkey and his dynisty history in 3 delen etc.etc.
Voor de goede orde al deze boeken zijn aan de hand van ONPARTIJDIGE ooggetuigen geschreven ,dus boeken over mensen en hoe die leefden in die tijd, tevens behelsen deze boekwerken de opkomst en ondergang van een van de MACHTIGSTE rijken uit de WERELD-GESCHIEDENIS met al zijn goede maar ook slechte kanten.

Benieuwd naar wat je hier weer voor onzin op te zeggen hebt verblijf ik in afwachting.

:)

Is bovenstaande een reden om dus burgers van Libanon plat te bombarderen, te vermoorden en uit hun huizen weg te jagen?

Als dat zo is dan kunnen we stellen dat elke Antiliaan en Surinamer het recht heeft om hollandse meiden te verkrachten en de mannen tot hun slaaf te maken.

Qaiys
08-09-06, 01:41
Geplaatst door gh.wille
Jammer voor jou en de dappere (verzetslieden )van de Hezbollah ,dat ze niet meer doden hebben kunnen creeren ook het effect van de honderden rakketten hebben niet het gewenste resultaat gehad wat ze eigenlijk beoogden ,als half Israel plat had gelegen en duizenden doden waren gevallen was het " beklag " beslist om geslagen in een jubel stemming of niet soms ?

En voor dat hypocriete gedrag heb ik het volgende :

Goed lezen het is bestemd voor kinderen en die kun je nu eenmaal niet vals voorlichten dus :

http://www.schooltv.nl/weekjournaal/artikel.jsp?nws=159192

Stick to the subject, het gaat om Bot en zijn hypocriete gedrag.

gh.wille
08-09-06, 02:13
Geplaatst door Qaiys
Is bovenstaande een reden om dus burgers van Libanon plat te bombarderen, te vermoorden en uit hun huizen weg te jagen?

Als dat zo is dan kunnen we stellen dat elke Antiliaan en Surinamer het recht heeft om hollandse meiden te verkrachten en de mannen tot hun slaaf te maken.

NEE maar is het omgekeerd dan wel toegestaan om raketten op Israel af te vuren ?
Helaas of moet ik zeggen gelukkig zij daar minder doden en minder huizen plat gegaan maar o wat hadden ze staan te juichen met jou voorop er waren hier al sommigen die vonden dat de Hezbollah gewonnen hadden !!wat een gillerd en dan te bedenken dat half LIBANON in de prak lag !

Ff voor de goede orde een oorlog kent geen winnnaars !

gh.wille
08-09-06, 02:31
Geplaatst door Qaiys
Stick to the subject, het gaat om Bot en zijn hypocriete gedrag.

Hier scorde je bijna een punt ware het niet dat je zelf gemakshalve jou interpretatie bij de kop hebt gezet in het artikel was er geen sprake van minister BOT jij bent degene die dit er bij betrekt !

Het zelfde over PAASEILAND waar je de onzin vandaan haalt dat de NEDERLANDERS voorop uiteraard zo,n beetje de hoofd schuldigen zijn geweest ( ik meen zelfs dat ze pas na ruim 80 jaar er weer een keer terug kwamen !

En dit zijn nu de dingen waar ik een pest hekel aan heb altijd het verdraaien en in kwaad daglicht stellen van de Nederlanders en uiteraard de Joden die jij en consorten steevast Zionisten noemen .

Geeft niet hoor op verjaardagen en feestjes of waar het ook ter sprake komt neem ik het ook op voor de MOSLIMS als er weer van de lui zijn die met hun eenzijdig gelul alles afkeuren wat ook maar een greintje met de Islam te maken heeft.

Want zo ben ik toevallig ook nog eens een keer .

Nadeel is dat je dan niet erg populair bent maar daar heb ik scheit aan .

Qaiys
08-09-06, 02:35
Geplaatst door gh.wille
Hier score je bijna een punt ware het niet dat je zelf gemakshalve jou interpretatie bij de kop hebt gezet in het artikel was er geen sprake van minister BOT jij bent degene die dit er bij betrekt !

Het zelfde over PAASEILAND war je de onzin van daan haalt dat de NEDERLANDERS voorop uiteraard zo,n beetje de hoofd schuldigen zijn ge weest ( ik meen zelfs dat ze pas na ruim 80 jaar er weer een keer kwamen !

endit zijn nu de dingen waar ik een pest hekel aan heb altijd het verdraaien en in kwaad daglicht stellen van de Nederlanders en uiteraard de Joden die jij en consorten steevast Zionisten noemen .

Geeft niet hoor op verjaardagen en feestjes of waar het ook ter sprake komt neem ik het ook op voor de MOSLIMS als er weer van de lui zijn die met hun eenzijdig gelul alles afkeuren wat ook maar een greintje met de Islam te maken heeft.

Want zo ben ik toevallig ook nog eens een keer .

Nadeel is dat je dan niet erg populair bent maar daar heb ik scheit aan .

Ik blijf bij mijn vorige standpunt dat Surinamers en Antilianen groot gelijk hebben als ze jou tot slaaf maken en de Nederlandse vrouwen gaan verkrachten.

gh.wille
08-09-06, 02:49
Geplaatst door Qaiys
Ik blijf bij mijn vorige standpunt dat Surinamers en Antilianen groot gelijk hebben als ze jou tot slaaf maken en de Nederlandse vrouwen gaan verkrachten.

Ja wat dat betreft ben je indd geen haar beter als de Ajatollah,s die zo,n beetje redeneren als of ze nog in de middeleeuwen leven .
En laten mijn buren nu toevallig naar SURINAME emigreren omdat ze voor hun kindskleinkinderen niet in een land willen wonen waar over een niet al te lange tijd de wetten van de shahira gewoon goed zullen zijn ,en zij zijn niet de enige dat kan ik je wel vertellen , dus jou suggesti is ongegrond.

Qaiys
08-09-06, 02:56
Geplaatst door gh.wille
Ja wat dat betreft ben je indd geen haar beter als de Ajatollah,s die zo,n beetje redeneren als of ze nog in de middeleeuwen leven .
En laten mijn buren nu toevallig naar SURINAME emigreren omdat ze voor hun kindskleinkinderen niet in een land willen wonen waar over een niet al te lange tijd de wetten van de shahira gewoon goed zullen zijn ,en zij zijn niet de enige dat kan ik je wel vertellen , dus jou suggesti is ongegrond.

Ja voordat je het weet staat er op elke hoek een ayatollah te wachten die Nederlandse kleinkinderen de sharia wil opleggen. Vandaar dat Bot israel de vrije hand geeft om ze alvast daar aan te pakken. :moe:

Iglo
08-09-06, 10:53
Geplaatst door ieperkaas
Zal ik het dan maar eens zo proberen?

Israel heeft kernwapens, dat weet iedereen, dus probeer nou eens de volgende fatsoenlijke vragen op fatsoenlijke wijze te beantwoorden ipv te reageren met zo'n onbetamelijke scheldpartij die absoluut niet bij je leeftijd past:

1e vraag: Vind jij dat Israel een kernwapen mag hebben?

2e vraag: vind jij dat Israel de kwalificatie 'stabiel land' waardig is ?

Het zijn fatsoenlijke vragen en die verdienen een fatsoenlijk antwoord.
Een kernwapen 'mogen' hebben. Het klinkt net alsof je het over een speeltje hebt. Hij magget hebbe dus waarom ik nie?

Het probleem is dat kernwapens geen speeltjes zijn. Het zijn gruwelijke wapens die enorme aantallen doden kunnen veroorzaken. Hoe minder landen het hebben, hoe beter. Er zijn maar weinig landen die ik wel vertrouw met kernwapens. Maar landen als Iran en Israel horen daar zeker niet bij. Daarom vraag ik me af, waarom vind je het een goed idee dat Iran kernwapens zou krijgen? Hebben we er echt meer nodig op deze aardkloot?

Iglo
08-09-06, 10:55
Geplaatst door Qaiys
Ik geef de Surinamers en Antilianen groot gelijk als ze jou als slaaf maken en de Nederlandse vrouwen gaan verkrachten. Kijk eens in de spiegel, Qaiys. Hoe zat het met slavenhandel in de moslimwereld.

knuppeltje
08-09-06, 11:04
Geplaatst door Qaiys
Ik geef de Surinamers en Antilianen groot gelijk als ze jou als slaaf maken en de Nederlandse vrouwen gaan verkrachten.

Hoor ik je nog als ze met die van jou beginnen?

gh.wille
08-09-06, 12:00
Geplaatst door Iglo
Een kernwapen 'mogen' hebben. Het klinkt net alsof je het over een speeltje hebt. Hij magget hebbe dus waarom ik nie?

Het probleem is dat kernwapens geen speeltjes zijn. Het zijn gruwelijke wapens die enorme aantallen doden kunnen veroorzaken. Hoe minder landen het hebben, hoe beter. Er zijn maar weinig landen die ik wel vertrouw met kernwapens. Maar landen als Iran en Israel horen daar zeker niet bij. Daarom vraag ik me af, waarom vind je het een goed idee dat Iran kernwapens zou krijgen? Hebben we er echt meer nodig op deze aardkloot?

:duim:

Hierbij heb je meteen het antwoord gegeven dat ik van plan was aan Ieperkaas te geven .
Het antwoord van hem spreekt al voor zich dit slag mensen hebben maar een doel voor ogen de totale vernietiging van Israel en als het ffkan de U.S.A er achteraan .

Verderheb ik er niets aan te te voegen .

gh.wille
08-09-06, 12:09
Geplaatst door Qaiys
Ik geef de Surinamers en Antilianen groot gelijk als ze jou als slaaf maken en de Nederlandse vrouwen gaan verkrachten.

Goed zo je begint je lesjes te leren voor zover als dat je ze al toepaste naar gelang het jou uit komt!

Dus bij deze geef je de Joden groot gelijk of niet soms?

Dag intens zielig geval .


:zwaai:

Iglo
08-09-06, 12:15
Geplaatst door ieperkaas
Ik vertrouw geen een land met kernwapens en ook geen een land zonder kernwapens.

begrijp u wel?

eigenlijk vertrouw ik geen een land met wapens.

maar voor het evenwicht en vooral mbt de mate van onderlinge chanteerbaarheid zou het een geschenk van Allah zijn als Iran ook een paar van die raketjes zou hebben.

En liefst ook een paar intercontinentale om Amerika koest te houden. Je hoeft indd eigenlijk geen enkel land, zeker niet in het MO, te vertrouwen met wapens. Het punt is alleen, dat MET kernwapens het allemaal nog een stuk enger word.

De ellende met het MO is dat het daar nu al een chaos is. Er is ontzettend veel haat. Als landen in het MO kernwapens zouden krijgen, dan lijkt me de kans veel te groot dat ze die zouden gebruiken, of dat ze in de verkeerde handen zouden vallen. En wat denk je dat er gebeurd als er een Nucleaire bom valt, hetzij in Israel, hetzij in Libanon, Syrie of Iran? Dat zou een nucleaire oorlog worden, daar twijfel ik niet aan.

Kortom, laten we hopen dat ze alsjeblieft geen nucleaire wapens krijgen. Als het verkeerd gaat, dan gaat het vreselijk verkeerd. En de kans dat het dan verkeerd gaat is reeel.

gh.wille
08-09-06, 12:23
[QUOTE]Geplaatst door Qaiys
Is bovenstaande een reden om dus burgers van Libanon plat te bombarderen, te vermoorden en uit hun huizen weg te jagen?**

Als dat zo is dan kunnen we stellen dat elke Antiliaan en Surinamer het recht heeft om hollandse* meiden te verkrachten en de mannen tot hun slaaf te maken. [/QUOTE

*Er zijn meer Hollandse meiden verkracht in de harems als door Antillianen en Surinamers zamen !

**Dat stukje geschiedenis gaf ik slechts als toegift kan er nog wel tientallen geven als je ze "LEUKen vooral LEERZAAM "" vind .

Maar zag liever dat jullie hier * een klein antwoordje op gaven maar die heb je niet want dat past niet in je stinkende straatje !

Verder wordt ook op het onderstaande ***gewoon niet gereageerd , logisch het is de WAARHEID die weergegeven word.

***http://www.schooltv.nl/weekjournaal/artikel.jsp?nws=159192

Probeer daar maar eens een speld tussen te krijgen .

:blij: :hihi:

gh.wille
08-09-06, 13:31
Geplaatst door Iglo
Je hoeft indd eigenlijk geen enkel land, zeker niet in het MO, te vertrouwen met wapens. Het punt is alleen, dat MET kernwapens het allemaal nog een stuk enger word.

De ellende met het MO is dat het daar nu al een chaos is. Er is ontzettend veel haat. Als landen in het MO kernwapens zouden krijgen, dan lijkt me de kans veel te groot dat ze die zouden gebruiken, of dat ze in de verkeerde handen zouden vallen. En wat denk je dat er gebeurd als er een Nucleaire bom valt, hetzij in Israel, hetzij in Libanon, Syrie of Iran? Dat zou een nucleaire oorlog worden, daar twijfel ik niet aan.

Kortom, laten we hopen dat ze alsjeblieft geen nucleaire wapens krijgen. Als het verkeerd gaat, dan gaat het vreselijk verkeerd. En de kans dat het dan verkeerd gaat is reeel.

Wederom is hier een :duim: op z,n plaats , het komt op het zelfde neer
hoe ik er over denk.
Zie mijn voorgaande antwoorden maar.

Bij deze bedankt hoef ik het niet meer te doen .

gh.wille
08-09-06, 14:04
Geplaatst door ieperkaas
Saluut heer dekzwabber,

Door een andere fascist is me een roeiboot aangeboden. Aangezien die van jou flink lek is, mag jij hem gratis hebben, dan vaar ik wel verder op mijn cruise-schip.

zeg maar wanneer je 'm op komt halen.

oh nee, 'type' maar wanneer je 'm op komt halen; dan hoef ik niet steeds naar je gerochel te luisteren want spreken valt niet mee he? Ik heb sterk het idee dat het ook je hersens al heeft aangetast, daar je nu al afhankelijk geworden bent van de antwoorden van anderen. ook al een beetje last gekregen van je motorische type-zenuwen zeker?

JOU MEER DAN SCHOFTERIGE ANTWOORD ZEGT AL GENOEG OVER JOU AFKOMST!

MaRiaH
08-09-06, 14:07
Geen enkel land zou kernwapens moeten hebben.

Om de ontmanteling ervan voor te zijn, lijkt het handig als niemand meer recht heeft op die dingen.

Technologie is helaas niet terug te draaien..

MaRiaH
08-09-06, 14:14
Geplaatst door gh.wille
JOU MEER DAN SCHOFTERIGE ANTWOORD ZEGT AL GENOEG OVER JOU AFKOMST!

Dat was inderdaad walgelijk schofterig van hem.


Geplaatst door ieperkaas
oh nee, 'type' maar wanneer je 'm op komt halen; dan hoef ik niet steeds naar je gerochel te luisteren want spreken valt niet mee he? Ik heb sterk het idee dat het ook je hersens al heeft aangetast, daar je nu al afhankelijk geworden bent van de antwoorden van anderen. ook al een beetje last gekregen van je motorische type-zenuwen zeker?


@ieperkaas: wat een misbaksel ben je ieperkaas om iemand proberen te pakken op zijn ziekte, een overwonnen kanker nog wel..
Dat is zo immens laag.

Heb jij dan geen enkel geweten? Door welke monsters ben jij groot gebracht?
Inmiddels reageert geen hond meer op je posts, maar het zo grof beledigen van anderen is misdadig.
Ik ga dat bericht melden bij beheer. Misbaksel.

micha4
08-09-06, 14:18
Geplaatst door Qaiys
Is bovenstaande een reden om dus burgers van Libanon plat te bombarderen, te vermoorden en uit hun huizen weg te jagen?

Als dat zo is dan kunnen we stellen dat elke Antiliaan en Surinamer het recht heeft om hollandse meiden te verkrachten en de mannen tot hun slaaf te maken.

Toch mooi zo'n sophisticated redenering.

Wij hebben Libanon aangevallen omdat wij het zat waren dat de Libanese regering Hezbollah zijn gang liet gaan. En na het op ons eigen grondgebied doden van 8 soldaten + ontvoeren van 2 soldaten was de maat vol.

Het is werkelijk stompzinnig hoe wij die oorlog hebben aangepakt. Te soft en te aarzelend. We hadden eerder met onze volledige macht zuid libanon moeten pletten en er daarna massaal met grondtroepen ingaan. Het bombardement was Beiroet was onnodig en het verprutsen van onze belastingcenten (die wij voor de volgende ronde nog hard nodig zullen hebben). Maar goed, gedane zaken nemen dit in dat geval wel keer. Want Hezbollah en Israel zijn nog niet klaar met elkaar. En het feit dat wij kwetsbaar zijn gebleken, is een uitnodiging tot nieuwe strijd die wij -lerend van onze fouten- beter zullen aanpakken.

Micha

gh.wille
08-09-06, 14:21
Geplaatst door MaRiaH
Geen enkel land zou kernwapens moeten hebben.

Om de ontmanteling ervan voor te zijn, lijkt het handig als niemand meer recht heeft op die dingen.

Technologie is helaas niet terug te draaien..

Het bovenstaande is precies wat ik bedoel.
Mijn motto is :
Afbreken en op ruimen die rotzooi ,en in geen geval nog meer landen die de beschikking krijgen over die troep , want de kans dat er een Kernwapens gaat gebruiken wordt er niet minder op .

En zeker niet zo lang er nog wraakzuchtige idioten rondlopen a la Ieperkaas ., gezien zijn reacties.

MaRiaH
08-09-06, 14:35
Geplaatst door ieperkaas
Jij reageert wel, dus ben jij geen hond.
Wat jij wel bent, dat weet je zelf ook wel.
Daar hoef ik niet naar te raden.

Beter dan die kanker zou ie de kanker in zijn hart eens moeten proberen te overwinnen.

En voor mijn part verzint ie er nog twintig ziektes bij. En dan zou ik 'm zielig moeten vinden omdat ie allerlei waanzin uitbraakt? Hij gooit zelfs continue de uitspraken van Al Sawt en mij door de war, weigert een gewone vraag te beantwoorden met een fatsoenlijk antwoord, liegt continu enzovoorts.

Hij zou er zelfs trots op kunnen zijn dat ik geen medelijden met 'm heb. Heeft ie tenminste nog een beetje het gevoel dat ie leeft.

Beter gaat ie met zijn zogenaamde ziektes wat vroeger naar bed. Veel gezonder voor 'm en dat heb ik 'm ook al een keer aangeraden.

Mensen met zijn ziekte moeten zich niet druk maken en vroeg gaan slapen. Zeker als ze de respectabele leeftijd van 66 jaar hebben bereikt en iedere dag er weer eentje is. Verder dus gezond eten enzovoorts.

Als ie zo ziek is, kan ik daar dus weinig van merken.

't is overigens maar een forum, waar iedereen elke ziekte kan verzinnen die hij wil en iemand die op een forum discussies aangaat en daarna met zijn ziektes loopt te faitteren om zielig gevonden te worden en daarmee denkt vrijelijk zijn fascistoide onzin te kunnen uitbraken... moet ik daar dan respekt voor hebben?

laat je nakijken.
virtueel gezeik en anders niet.

Ik weet dat het geen zin heeft maar toch een poging..

als je enige beleefdheid in je donder hebt dan spreek je mensen aan op hetgeen ze zeggen en op hoe ze zich gedragen.

Het is absoluut minachtend om mensen op vermeende ziektes aan te spreken.

Je hoort voor iedereen respect te hebben.
Je hoeft em niet zielig te vinden
je mag het oneens zijn
maar je hebt wel je fatsoen te houden.

zie forumregels.

Kanker is een levensbedreigende ziekte die je niemand toewenst.
Iemand die openlijk heeft verteld dat hij een vorm van kanker heeft gehad maakt zich blijkbaar kwestbaar. De manier waarop jij aan deze levensbedreigende ziekte refereert is echt NOT DONE.

micha4
08-09-06, 14:40
Geplaatst door ieperkaas
Nou, da's tenminste een eerlijke zionist.
Lang niet gezien dat soort zionisten.

Mag ik u tegelijkertijd even mededelen dat u de foute oorlogen voert momenteel. En dat is een oorlog tegen de vrije meningsuiting van het 'vrije' westen. Dat is eventjes een brug te ver.

U probeert het volk de mond te snoeren op allerlei manieren. Maar momenteel vindt u nog slechts onze laffe regeringen aan uw zijde, en zelfs daarvan slechts een gedeelte.

De steun van het nederlandse volk bent u in iedere geval zeer fors aan het verliezen. En ik betwijfel ten zeerste of het in de rest van de wereld anders zal zijn.

Met vriendelijke groeten aan het stervende zionisme,

ieperkaas

Wij hebben niet de foute oorlog gevoerd. Na de aanval van Hezbollah moesten wij.aanvallen. Het is door ons wel stompzinnig aangepakt. Sharon werd node gemist. Het was voor Libanon beter geweest als Hezbollah ons niet had geprovoceerd. Want voor de niet strijdende Libanezen was dit een nog grotere ramp dan voor de -veelal Arabische- bewoners van Noord-Israel.

En deze oorlog leidt tot nieuwe.
En dat niet alleen. Duidelijk is dat het terugtrekken uit bezet gebied zonder overeenkomst niet werkt. Wij zijn teruggetrokken uit Libanon en Aza en het is nog groter gelazer geworden. Ik moet er niet aan denken dat mijn overburen in Kalkilyah hun wapens in wat praktisch mijn achtertuin is, zetten. Dan maar beter de muur afbouwen en de West Bank bezet houden, al moeten die nederzettingen toch grotendeels worden ontruimd. Ze kosten teveel en ze maken de scheiding van de Palestijnen onmogelijk.

Micha

Iglo
08-09-06, 14:44
Geplaatst door ieperkaas
Jij reageert wel, dus ben jij geen hond.
Wat jij wel bent, dat weet je zelf ook wel.
Daar hoef ik niet naar te raden.

Beter dan die kanker zou ie de kanker in zijn hart eens moeten proberen te overwinnen.
.................
laat je nakijken.
virtueel gezeik en anders niet.
Je kan het niet met elkaar eens zijn, dat is goed en gezond, discussieer met elkaar en zo kom je verder. Zelf ben ik het niet eens met jouw standpunt en we hadden een redelijke discussie waardoor we iig beter leren begrijpen. Dat is uberhaupt de reden dat ik op dit forum rond blijf zwerven.

Nu weet ik niet waarom je zo ontzettend geemotioneerd reageerd op g.h. wille. Maar deze walgelijke post kan niet gerechtvaardigd worden. Het is zo laag dat het bij mij elke zin om verder met jou te praten heeft ontnomen.

knuppeltje
08-09-06, 14:58
Geplaatst door ieperkaas
Zeg dat maar eens tegen die 'zieke' gepensioneerde nep-admiraal.

Aan jouw soort selektiviteit heb ik geen enkele behoefte.

Doe nou eindelijk eens echt een gespierde uitspraak slap watje.

Ins
08-09-06, 16:55
Geplaatst door Qaiys
Stick to the subject, het gaat om Bot en zijn hypocriete gedrag.

Ok, dat is zo, maar wat gaan we eraan doen? That's the q.

gh.wille
08-09-06, 20:28
Geplaatst door MaRiaH
Ik weet dat het geen zin heeft maar toch een poging..

als je enige beleefdheid in je donder hebt dan spreek je mensen aan op hetgeen ze zeggen en op hoe ze zich gedragen.

Het is absoluut minachtend om mensen op vermeende ziektes aan te spreken.

Je hoort voor iedereen respect te hebben.
Je hoeft em niet zielig te vinden
je mag het oneens zijn
maar je hebt wel je fatsoen te houden.

zie forumregels.

Kanker is een levensbedreigende ziekte die je niemand toewenst.
Iemand die openlijk heeft verteld dat hij een vorm van kanker heeft gehad maakt zich blijkbaar kwestbaar. De manier waarop jij aan deze levensbedreigende ziekte refereert is echt NOT DONE.


Hierbij wil ik zowel jou als mede Iglo bedanken voor de adhe,sie betuiging n.a.v het antwoord van ons "geacht"" forum lid Ieperkaas.
Het was echter niet zozeer zijn reactie die op mij gericht was maar die welke hij ook mijn moeder bij betrok.
Deze is verwijderd alsmede mijn inziens NETTE zij het op z,n ( Zeemans )manier correct gegeven antwoord.

Jammer dat dit voorbeeld van correct te recht wijzen ook verwijderd is :rolleyes:

gh.wille
08-09-06, 20:43
Geplaatst door Ins
Ok, dat is zo, maar wat gaan we eraan doen? That's the q.

Ben het volkomen met je eens dat minister BOT wat (ferme ) taal uitsloeg ! Nergens had hij het over Israel dat verzind de topic steler er zelf bij !
Dit is nu precies waar ik me aan erger dat er te hooi en te gras vermeende uitspraken aan toegevoegd worden.

Lees ook eens het onderstaande , waar ik tot nu toe geen enkele reactie op gezien heb logisch want daar is geen speld tussen te krijgen !

http://www.schooltv.nl/weekjournaal/artikel.jsp?nws=159192

Qaiys
08-09-06, 20:53
Geplaatst door gh.wille
Ben het volkomen met je eens dat minister BOT wat (ferme ) taal uitsloeg ! Nergens had hij het over Israel dat verzind de topic steler er zelf bij !
Dit is nu precies waar ik me aan erger dat er te hooi en te gras vermeende uitspraken aan toegevoegd worden.

Lees ook eens het onderstaande , waar ik tot nu toe geen enkele reactie op gezien heb logisch want daar is geen speld tussen te krijgen !

http://www.schooltv.nl/weekjournaal/artikel.jsp?nws=159192

Je bent te slecht geinformeerd en je weet echt niet waar het over gaat. Het lijkt net alsof ik met een mongooltje discusseer, zo zwak en zo dom. Alles wat ik hier geschreven heb kan ik staven met bewijzen.

gh.wille
08-09-06, 21:21
Geplaatst door Qaiys
Je bent te slecht geinformeerd en je weet echt niet waar het over gaat. Het lijkt net alsof ik met een mongooltje discusseer, zo zwak en zo dom. Alles wat ik hier geschreven heb kan ik staven met bewijzen.

Hierbij*) nog ff het artikel klopt dat met de KOP van de topic ja of nee?

Waar staat dat minister BOT zegt dat hij Israel z,n gang laat gaan ?Over mongool gesproken zou ik die "LAADKLEP" van jou houden voor het geen die bestemd is nl laden en niet LOSSEN !

*) LAPPEENRANTA - Volgens minister Ben Bot (Buitenlandse Zaken) is het geduld van Europa met Iran, dat doorgaat met het verrijken van uranium, op. ‘Ook aan onze eigen publieke opinie moeten we laten zien dat we niet terug zullen deinzen voor stevige maatregelen en dat we niet met ons laten sollen’, zei minister Bot zaterdag na overleg met zijn EU-collega's in het Finse Lappeenranta.

EU-buitenlandcoördinator Javier Solana gaat de komende twee weken meerdere gesprekken voeren met de Iraanse onderhandelaar Ali Larijani, omdat er volgens Bot een verheldering nodig is van de Iraanse positie over het uraniumprogramma. Volgens Bot ziet Solana ‘ruimte voor het toch tijdelijk stopzetten door Iran van het verrijkingsproces’. ‘Maar we laten ons niet eindeloos aan het lijntje houden’, aldus Bot. Solana zal over twee weken rapporteren aan de EU-ministers.

gh.wille
08-09-06, 21:25
Geplaatst door gh.wille
Hierbij*) nog ff het artikel klopt dat met de KOP van de topic ja of nee?

Waar staat dat minister BOT zegt dat hij Israel z,n gang laat gaan ?Over mongool gesproken zou ik die "LAADKLEP" van jou houden voor het geen die bestemd is nl laden en niet LOSSEN !

*) LAPPEENRANTA - Volgens minister Ben Bot (Buitenlandse Zaken) is het geduld van Europa met Iran, dat doorgaat met het verrijken van uranium, op. ‘Ook aan onze eigen publieke opinie moeten we laten zien dat we niet terug zullen deinzen voor stevige maatregelen en dat we niet met ons laten sollen’, zei minister Bot zaterdag na overleg met zijn EU-collega's in het Finse Lappeenranta.

EU-buitenlandcoördinator Javier Solana gaat de komende twee weken meerdere gesprekken voeren met de Iraanse onderhandelaar Ali Larijani, omdat er volgens Bot een verheldering nodig is van de Iraanse positie over het uraniumprogramma. Volgens Bot ziet Solana ‘ruimte voor het toch tijdelijk stopzetten door Iran van het verrijkingsproces’. ‘Maar we laten ons niet eindeloos aan het lijntje houden’, aldus Bot. Solana zal over twee weken rapporteren aan de EU-ministers.


P.S nog steeds geen enkele reactie gehad op het ""school voorbeeld ""
daar kun je met je haatdragende gedachten geen SPELD tussen krijgen alleen je eigenzinnige gewauwel gaat voor , trouwens ik hoor onze vriend Ieperkaas ook niet over dat artikel vreemd he ?

gh.wille
08-09-06, 21:59
Geplaatst door gh.wille
Ja wat dat betreft ben je indd geen haar beter als de Ajatollah,s die zo,n beetje redeneren als of ze nog in de middeleeuwen leven .
En laten mijn buren nu toevallig naar SURINAME * emigreren omdat ze voor hun kindskleinkinderen niet in een land willen wonen waar over een niet al te lange tijd de wetten van de shahira gewoon goed zullen zijn ,en zij zijn niet de enige dat kan ik je wel vertellen , dus jou suggesti is ongegrond.

* Even ter verduidelijking de vrouw is van Indiase/Pakistaanse afkomst , en was Moslima en weduwe, door haar tweede huwlijk met ook een weduwnaar (Hollander) is zij Christen geworden .
Zal wel niet ter zake doende zijn maar toch .?

Qaiys
08-09-06, 22:46
Geplaatst door gh.wille
Hierbij*) nog ff het artikel klopt dat met de KOP van de topic ja of nee?

Waar staat dat minister BOT zegt dat hij Israel z,n gang laat gaan ?Over mongool gesproken zou ik die "LAADKLEP" van jou houden voor het geen die bestemd is nl laden en niet LOSSEN !

*) LAPPEENRANTA - Volgens minister Ben Bot (Buitenlandse Zaken) is het geduld van Europa met Iran, dat doorgaat met het verrijken van uranium, op. ‘Ook aan onze eigen publieke opinie moeten we laten zien dat we niet terug zullen deinzen voor stevige maatregelen en dat we niet met ons laten sollen’, zei minister Bot zaterdag na overleg met zijn EU-collega's in het Finse Lappeenranta.

EU-buitenlandcoördinator Javier Solana gaat de komende twee weken meerdere gesprekken voeren met de Iraanse onderhandelaar Ali Larijani, omdat er volgens Bot een verheldering nodig is van de Iraanse positie over het uraniumprogramma. Volgens Bot ziet Solana ‘ruimte voor het toch tijdelijk stopzetten door Iran van het verrijkingsproces’. ‘Maar we laten ons niet eindeloos aan het lijntje houden’, aldus Bot. Solana zal over twee weken rapporteren aan de EU-ministers.


EU: Israël moet onmiddelijk stoppen met geweld


BRUSSEL (ANP) - Alle EU-landen willen dat Israël onmiddellijk stopt met de vijandelijkheden in Libanon. Dat is volgens minister Ben Bot van Buitenlandse Zaken de uitkomst van overleg tussen de EU-ministers van Buitenlandse Zaken.

Bot hoopt dat Israël de zelf uitgeroepen adempauze met nog een paar dagen verlengt, totdat de Veiligheidsraad van de VN vrijdag een resolutie heeft aangenomen over een internationale troepenmacht in het zuiden van Libanon.

De EU-ministers werden het dinsdag in Brussel niet eens over de oproep tot een ,,onmiddellijk staakt-het-vuren''. Dat zou volgens Bot niet realistisch en niet geloofwaardig zijn geweest. ,,Met een staakt-het-vuren alleen help je niemand'', aldus Bot.

Realo's

Volgens hem was Israël daar toch niet op ingegaan. Duitsland, Nederland en het Verenigd Koninkrijk waren volgens Bot ,,de realo's'' die de pogingen van bijvoorbeeld Zweden, Spanje, Griekenland en EU-voorzitter Finland blokkeerden om tot een onmiddellijk staakt-het-vuren alleen op te roepen.

Nu roept de EU op tot een onmiddellijk einde aan de vijandelijkheden gevolgd door een ,,duurzaam staakt-het-vuren''. Daarbij hoort dat de Veiligheidsraad van de Verenigde Naties vrijdag een resolutie aanneemt, waarin Israël garanties krijgt voor een internationale troepenmacht met een robuust mandaat in het zuiden van Libanon.

http://www.nrc.nl/anp/buitenland/article403900.ece

gh.wille
09-09-06, 01:59
Geplaatst door Qaiys
EU: Israël moet onmiddelijk stoppen met geweld


BRUSSEL (ANP) - Alle EU-landen willen dat Israël onmiddellijk stopt met de vijandelijkheden in Libanon. Dat is volgens minister Ben Bot van Buitenlandse Zaken de uitkomst van overleg tussen de EU-ministers van Buitenlandse Zaken.

Bot hoopt dat Israël de zelf uitgeroepen adempauze met nog een paar dagen verlengt, totdat de Veiligheidsraad van de VN vrijdag een resolutie heeft aangenomen over een internationale troepenmacht in het zuiden van Libanon.

De EU-ministers werden het dinsdag in Brussel niet eens over de oproep tot een ,,onmiddellijk staakt-het-vuren''. Dat zou volgens Bot niet realistisch en niet geloofwaardig zijn geweest. ,,Met een staakt-het-vuren alleen help je niemand'', aldus Bot.

Realo's

Volgens hem was Israël daar toch niet op ingegaan. Duitsland, Nederland en het Verenigd Koninkrijk waren volgens Bot ,,de realo's'' die de pogingen van bijvoorbeeld Zweden, Spanje, Griekenland en EU-voorzitter Finland blokkeerden om tot een onmiddellijk staakt-het-vuren alleen op te roepen.

Nu roept de EU op tot een onmiddellijk einde aan de vijandelijkheden gevolgd door een ,,duurzaam staakt-het-vuren''. Daarbij hoort dat de Veiligheidsraad van de Verenigde Naties vrijdag een resolutie aanneemt, waarin Israël garanties krijgt voor een internationale troepenmacht met een robuust mandaat in het zuiden van Libanon.

http://www.nrc.nl/anp/buitenland/article403900.ece

Ja dit artikel had ik ook al gelezen ,maar dat heeft niets met het gegeven te maken over het al dan niet toestaan van eventule mogelijkheden voor het maken van kernenergie voor IRAN !
Je had net zo goed kunnen zeggen (toevoegen aan het item)ondertussen laat MINISTER BOT rustig de strijd in SOEDAN voortgaan of weet ik veel waar ,het zijn twee verschillende onderwerpen of niet soms ?

Maar in je dommigheid geef je nu al volkomen toe dat het agressieve IRAN het wel op ISRAEL gemunt heeft die hebben nog nooit de IRANIERS een strobreed in de weg gelegen of wel soms ???
En kom niet aan met (broeders) of zo want dan lach ik me zelf een( krul in m,n lul ) elders vinden ze het heel normaal als MOSLIMS elkaar ondeling afslachten of niet soms ?

p.s nog geen commentaar op de ""school krant '' ??????????

Qaiys
09-09-06, 02:06
Geplaatst door gh.wille
Ja dit artikel had ik ook al gelezen ,maar dat heeft niets met het gegeven te maken over het al dan niet toestaan van eventule mogelijkheden voor het maken van kernenergie voor IRAN !
Je had net zo goed kunnen zeggen (toevoegen aan het item)ondertussen laat MINISTER BOT rustig de strijd in SOEDAN voortgaan of weet ik veel waar ,het zijn twee verschillende onderwerpen of niet soms ?

Maar in je dommigheid geef je nu al volkomen toe dat het agressieve IRAN het wel op ISRAEL gemunt heeft die hebben nog nooit de IRANIERS een strobreed in de weg gelegen of wel soms ???
En kom niet aan met (broeders) of zo want dan lach ik me zelf een( krul in m,n lul ) elders vinden ze het heel normaal als MOSLIMS elkaar ondeling afslachten of niet soms ?

p.s nog geen commentaar op de ""school krant '' ??????????

Sorry maar jij bent echt dom, niet de moeite waard om op te reageren.

gh.wille
09-09-06, 02:23
Geplaatst door Qaiys
Sorry maar jij bent echt dom, niet de moeite waard om op te reageren.

Zou ik ook maar niet meer doen want je gaat gewoon met de bagger weer terug door het kluisgat .m.aw gewoon met je klote voor het blok gezet ! of te wel in een voor jou mogelijk beter verstaanbare taal.

Schaak mat !!!

gh.wille
10-09-06, 15:30
Geplaatst door Quasi Modo
sorry, hoor, maar waarom reageer jij zo op Qaiys? je lijkt me inderdaad een zeebonk- zij het dan een ruwe, maar toch ook weer zo recht door zee.

Ik vind dat je hier nogal wat topics verziekt en naar de kelder laat gaan met je rare scheldpartijen. je kunt ook wel inhoudelijk reageren? anders is bij ieder weldenkend mens de boot toch aan?

inderdaa, ik ben hier net, maar ik vind jou toch wel wat grof.

Beste Quasi modo

Blijkbaar heb jij niet de hele topic gelezen !!!!, waarin ik zelf gedurig de gekste en idioot,ste antwoorden heb gekregen waarin zelfs m,n moeder op niet al te frisse manier bij betrokken was ,om nog maar niet van de andere totaal niet ter zake doende scheldpartijen maar te spreken ,verder wil ik het daarbij laten de betrekkende stukjes zij al verwijderd als mede de plaatser er van .
Maar als jij zo eerlijk bent dan zou ik verdomd graag van jou willen horen wat in de hieronder geplaatse link naar een ""SCHOOLVOORBEELD"" niet klopt .

Jou( beschermeling ) Qais alsmede onze geacht forum lid Ieperkaaas wisten er geen raad mee ! trouwens met de meeste antwoorden niet die ik als regel geef, gewoon om het simpele feit dat het op waarheid gebaseerde antwoorden zijn.

Als je dan ""afgescheept ""(om maar ff op mijn terrein te blijven ) met een NIETS ZEGGEND : Sorry maar jij bent zo dom.

Ja dan vragen en krijgen ze ook op z,n zeemans manier de: De Wind Recht van Vooren.

Graag zou ik ook dan van jou willen vernemen wat in het onderstaande niet klopt.*

http://www.schooltv.nl/weekjournaal/artikel.jsp?nws=159192


* verder houd ik me aanbevolen voor de voorbeelden van wat jij Topic verzieken noemt .

Het is vaak makkelijk om iemand iets te verwijten maar dan moet je het ook kunnen beargumenteren.

Bij mijn weten blijf ik als altijd recht door zee, dat het niet altijd in dank wordt aangenomen ligt niet aan mij maar aan de vorm van de waarheden waar ik me van bedien .

gh.wille
10-09-06, 15:58
Geplaatst door Quasi Modo
Die link klopt. Dat wil zeggen.. de link werkt. Maar via die link zie ik een hele waslijst van onderwerpen.

Als ik al die onderwerpen moet gaan analyseren dan vraag je me eigenlijk om daar geruime tijd "voor anker te gaan".

Ik begrijp niet goed waar je mijn mening over wilt hebben. Misschien kan jij eerst aangeven wat je vindt dat er WEL klopt.

Dan komt die 'verre einder' misschien wat dichterbij?

Mijn antwoord is even simpel als de waarheid die daar geschreven staat :
ALLES KLOPT

Maar ook hier lijk je verdomd veel op mijn opponenten die om de brij heen draaien en elke vraag met een vraag beantwoorden.

Op mijn vraag of je de hele topic hebt gelezen geef je wijzelijk geen antwoord , dan zal ik het zelf maar geven let op ! dit was het antwoord in het begin van deze topic nb gegeven door een moderator !

Ik citeer (duidelijk op mijn ziekte speculerend ):

Maar onze Georgie denkt dat kernwapens net als zetpillen zijn die koene zeebonken gebruiken om een storm van windkracht 10 te overleven .

Verder heb ik daar niks meer aan toe te voegen , of mag ik me soms niet verdedigen en als sommige dan zich ook nog denken mij op hun (Zeemans manier ) terecht te wijzen tja dat is vragen om WIND!

Die ze dan ook als regel"" Recht van voren krijgen ""

:nl:

sidi bibi
10-09-06, 16:03
Geplaatst door Quasi Modo
Die link klopt. Dat wil zeggen.. de link werkt. Maar via die link zie ik een hele waslijst van onderwerpen.

Als ik al die onderwerpen moet gaan analyseren dan vraag je me eigenlijk om daar geruime tijd "voor anker te gaan".

Ik begrijp niet goed waar je mijn mening over wilt hebben. Misschien kan jij eerst aangeven wat je vindt dat er WEL klopt.

Dan komt die 'verre einder' misschien wat dichterbij? Heb je je vandaag laten registreren?

gh.wille
10-09-06, 16:24
Geplaatst door Quasi Modo
Ok, je zegt dus dat alles klopt. Ik ga het dan allemaal lezen. En kom er nog op terug, zodar ik er wat zinnigs over kan zeggen.

Maar waarom doe jij nou zo agressief tegen mij?

En gebruik jij zetpillen dan? Waarvoor dan? En wie heeft die vreselijke dingen dan gezegd over jouw zetpillen?

Die zouden ze moeten kielhalen!

Nou dat hoeft van mij echt niet , kielhalen kwam overeen met een doodvonnis .
Wel ben ik als ex zeeman zijnde mijn beroep nog niet vergeten , als stuuurman zijnde leerde je dan ook snel vooruit te denken maar ook annaliseren om de juiste beslissing te nemen .
Uit het onderstaande maak ik het volgende op , dat je blijkbaar zo kort hier bent en gee n tijd had om dat in vergelijking tot de rest "'kleine stukje "" uit de schoolkrant te lezen ,ook gaf je blijk deze topic niet of nouwlijks gelezen te hebben , laten we het dan nog maar niet hebben over al DIE ANDERE topic,s die ik verziekt heb volgens jou !

Al met al genoeg argumenten voor mij om jou : ""Op Vier Streken ""
te houden .
Wat dat in houd kun je misschien wel zelf bedenken ,anders wil ik het je nog wel evt uit leggen .

Hierbij het door jou geplaatste commentaar:

Geplaatst door Quasi Modo
sorry, hoor, maar waarom reageer jij zo op Qaiys? je lijkt me inderdaad een zeebonk- zij het dan een ruwe, maar toch ook weer zo recht door zee.

Ik vind dat je hier nogal wat topics verziekt en naar de kelder laat gaan met je rare scheldpartijen. je kunt ook wel inhoudelijk reageren? anders is bij ieder weldenkend mens de boot toch aan?

inderdaa, ik ben hier net, maar ik vind jou toch wel wat grof.


Waarvan akte !

groetjes george.

gh.wille
10-09-06, 16:26
Geplaatst door gh.wille
Nou dat hoeft van mij echt niet , kielhalen kwam overeen met een doodvonnis .
Wel ben ik als ex zeeman zijnde mijn beroep nog niet vergeten , als stuuurman zijnde leerde je dan ook snel vooruit te denken maar ook annaliseren om de juiste beslissing te nemen .
Uit het onderstaande maak ik het volgende op , dat je blijkbaar zo kort hier bent en gee n tijd had om dat in vergelijking tot de rest "'kleine stukje "" uit de schoolkrant te lezen ,ook gaf je blijk deze topic niet of nouwlijks gelezen te hebben , laten we het dan nog maar niet hebben over al DIE ANDERE topic,s die ik verziekt heb volgens jou !

Al met al genoeg argumenten voor mij om jou : ""Op Vier Streken ""
te houden .
Wat dat in houd kun je misschien wel zelf bedenken ,anders wil ik het je nog wel evt uit leggen .

Hierbij het door jou geplaatste commentaar:

Geplaatst door Quasi Modo
sorry, hoor, maar waarom reageer jij zo op Qaiys? je lijkt me inderdaad een zeebonk- zij het dan een ruwe, maar toch ook weer zo recht door zee.

Ik vind dat je hier nogal wat topics verziekt en naar de kelder laat gaan met je rare scheldpartijen. je kunt ook wel inhoudelijk reageren? anders is bij ieder weldenkend mens de boot toch aan?

inderdaa, ik ben hier net, maar ik vind jou toch wel wat grof.


Waarvan akte !

groetjes george.

p.s Mocht je , je AFGESCHEEPT voelen dan ben ik ten alle tijden bereid om het een en ander nader toe te lichten.