PDA

Bekijk Volledige Versie : ben jij de dame die mij kan overtuigen?

directjongen
02-09-06, 12:33
via deze weg wil ik graag in contact komen met een leuke dame die een stap verder wil zetten in haar toekomst.

Ik zelf ben een rustige serieuze berberse jongen van 28 jaar die er klaar voor is om de stap te zetten. ben verder een jongen die alles op een rijtje heeft,zowel studie als op werk, het enige wat mij nog rest is dus een leuke goed verzorgde dame.
verder ben ik een levensgenieter en ben romantisch ingesteld, dus een etentje, bios of weekendje weg moet je uiteraard wel aanspreken, verder ben je zelf als dame ondernemend, liefst goed opgeleid en een harde werker. uiteindelijk wil je samen het doel bereiken. tevens ben je ook een familie mens en bescheiden. uiteraard kan je dit alles ook van mij verwachten.
Ik zelf ben ook zeer openminded en ga een zowel een leuk of goed gesprek niet uit de weg en hoop dit ook in jou te vinden.
een lief karakter en zorgzaam ben ik zeker en inchallah ben jij dit ook.

verder lijkt het me uiteraard vanzelfsprekend dat je eerlijk bent, respect hebt voor anderen en zeker serieus.

mijn voorkeur gaat t liefst uit naar een leuk verzorgde dame, liefst berbers sprekend, maar is geen vereiste. en verder ben ben je prima opgeleid (hbo) en een baan of er mee bezig.

wat moet je niet zijn?

ben je een persoon die te veel eigendunk van zichzelf heeft of iemand die alleen aan geld denkt of een thuisslaper die de gehele dag niks wil doen, dan hoef je naar mijn mening niet te reagereren. in dit geval zouden we niet bij elkaar passen

Ik hou t verder hierbij, en hoop je een beetje beeld te hebben gegeven wat ik zoek en wat ik ben.

dus ben je de leuke spontane dame tussen de 20 en 27 die mij kan overtuigen? laat dan snel van je horen