PDA

Bekijk Volledige Versie : kOMT DE WARE AARD BOVEN ?



gh.wille
03-09-06, 00:03
De terroristen van AL-GUAIDA raden iedereen aan om zich te bekeren tot de ISLAM , anders dan volgen er represailles .
Bekeert u allen voor het te laat is .
Iedereen is welkom zelfs BUSH.
Zie verder het nieuws op het N.O.S journaal .

Kan mij nauwlijks voorstelen dat een rechtgeaarde MOSLIM hier achter staat.

Bij mijn weten staat de ISLAM toch los van deze terroristen .

:(


http://standaard.be/Artikel/Detail....d=B340860060902

MaRiaH
03-09-06, 00:09
Wie zijn ware aard bedoel je nou, meneer Wille?
de ware aard van moslims of van Al qaida?

want voor je het weet is dat onderwerp van gesprek.
Een officiele bron voor dit soort nieuws is handig.
Ik zal es zoeken.

Al Sawt
03-09-06, 00:09
Wil je graag ook betreffende bericht plaatsen!

mark61
03-09-06, 00:19
Al Qa'ida heeft net zoveel met islam te maken als dominee Paisley met het christendom. Nog een stuk minder, schat ik.

knuppeltje
03-09-06, 00:22
Geplaatst door mark61
Al Qa'ida heeft net zoveel met islam te maken als dominee Paisley met het christendom. Nog een stuk minder, schat ik.

Maar zie ze dat maar eens aan der verstand te peuteren.

gh.wille
03-09-06, 00:24
Geplaatst door MaRiaH
Wie zijn ware aard bedoel je nou, meneer Wille?
de ware aard van moslims of van Al qaida?

want voor je het weet is dat onderwerp van gesprek.
Een officiele bron voor dit soort nieuws is handig.
Ik zal es zoeken.


Uiteraard de ware aard van AL-Qaida ,die nu op die manier zich schandalig achter de mom van de ISLAM gaan verbergen .

gh.wille
03-09-06, 00:26
Geplaatst door Al Sawt
Wil je graag ook betreffende bericht plaatsen!

Zoals ik al vermeldde het was net op het journaal ,waar de dreigbrief voor gelezen werd !
Als zodanig kan ik het niet weergeven het stond net nog niet op de side van de N.O.S .

gh.wille
03-09-06, 00:36
Geplaatst door mark61
Al Qa'ida heeft net zoveel met islam te maken als dominee Paisley met het christendom. Nog een stuk minder, schat ik.

Dat is precies wat ik bedoel , op die manier stel je de ISLAM toch in kwaad daglicht .
En zoals ik al zo vaak heb gezegd met de ISLAM als geloof is niets mis mee, als iederen zou leven volgens de Koran dan zou de wereld er een stuk beter uit zien ,maar ik kan me niet voorstellen dat je daar een
Terroristen organisatie voor nodig hebt.

MaRiaH
03-09-06, 00:44
Geplaatst door gh.wille
Uiteraard de ware aard van AL-Qaida ,die nu op die manier zich schandalig achter de mom van de ISLAM gaan verbergen .

Ja dat dacht ik al dat je dat bedoelde..
Daarom vroeg ik het even om misverstanden te voorkomen.

Al-Qaida heeft in zoverre met Islam te maken, dat ze zich erop beroepen moslims te zijn.
Dat is alles.

Maar dit soort oproepen zijn natuurlijk olie op het vuur voor de islam-bashers. :cheefbek:

mark61
03-09-06, 00:47
Geplaatst door gh.wille
Dat is precies wat ik bedoel , op die manier stel je de ISLAM toch in kwaad daglicht .
En zoals ik al zo vaak heb gezegd met de ISLAM als geloof is niets mis mee, als iederen zou leven volgens de Koran dan zou de wereld er een stuk beter uit zien ,maar ik kan me niet voorstellen dat je daar een
Terroristen organisatie voor nodig hebt.

Je moet niet uitgaan van islam >>> terrorisme, maar van terrorisme dat zich toevallig beroept op de islam.

gh.wille
03-09-06, 01:46
Geplaatst door mark61
Je moet niet uitgaan van islam >>> terrorisme, maar van terrorisme dat zich toevallig beroept op de islam.

Het komt op het zelfde neer wat ik bedoel; kortom dit komt de ISLAM niet ten goede , en is net zo als MaRiaH al zei olie op het vuur van de Islam haters.
Mij benieuwen of er openlijk afstand van word gedaan door vooraanstaande geestelijke leiders.

Al Sawt
03-09-06, 01:59
Geplaatst door MaRiaH
Ja dat dacht ik al dat je dat bedoelde..
Daarom vroeg ik het even om misverstanden te voorkomen.

Al-Qaida heeft in zoverre met Islam te maken, dat ze zich erop beroepen moslims te zijn.
Dat is alles.

Maar dit soort oproepen zijn natuurlijk olie op het vuur voor de islam-bashers. :cheefbek: Er zijn altijd mensen die redeneren op basis van gebrekkig kennis en handicap om zaken in juiste context te plaatsen.

Dat soort mensen is gelukkig ook snel beinvloedbaar.

mark61
03-09-06, 02:05
Geplaatst door gh.wille
Het komt op het zelfde neer wat ik bedoel; kortom dit komt de ISLAM niet ten goede , en is net zo als MaRiaH al zei olie op het vuur van de Islam haters.
Mij benieuwen of er openlijk afstand van word gedaan door vooraanstaande geestelijke leiders.

De islam heeft geen hiërarchische organisatie en er zijn dus geen leiders. Elk mens uit die 1 miljard kan elke dag wel wartaal uitslaan.

Heeft de paus zich ooit gedistancieerd van de IRA? :vreemd:

gh.wille
03-09-06, 02:16
Geplaatst door mark61
De islam heeft geen hiërarchische organisatie en er zijn dus geen leiders. Elk mens uit die 1 miljard kan elke dag wel wartaal uitslaan.

Heeft de paus zich ooit gedistancieerd van de IRA? :vreemd:


JA !
Deze paus weet ik niet maar zijn voorganger wel , die heeft destijds openlijk het geweld van de IRA veroordeeld .

MaRiaH
03-09-06, 02:16
Geplaatst door Al Sawt
Er zijn altijd mensen die redeneren op basis van gebrekkig kennis en handicap om zaken in juiste context te plaatsen.

Dat soort mensen is gelukkig ook snel beinvloedbaar.

Dat is in ieder geval een positieve kijk op de zaak.
Hoop dat je gelijk hebt.

MaRiaH
03-09-06, 02:21
Geplaatst door gh.wille
JA !
Deze paus weet ik niet maar zijn voorganger wel , die heeft destijds openlijk het geweld van de IRA veroordeeld .

Het geweld veroordelen is wat anders dan zich ervan distantieren omdat het ook katholieken betreft.

Tis natuurlijk onzin dat moslims zich zouden moeten verontschuldigen voor uitspraken van Al-Qaida. Tenslotte heeft het een niets met het ander te maken.

mark61
03-09-06, 02:22
Geplaatst door gh.wille
JA !
Deze paus weet ik niet maar zijn voorganger wel , die heeft destijds openlijk het geweld van de IRA veroordeeld .

Na, dat doet ie met wel meer. Iig is de paus het opperhoofd der katholieken. Moslims hebben maar 1 Opperhoofd, en hij woont hier niet in de buurt.

gh.wille
03-09-06, 02:26
Geplaatst door Al Sawt
Er zijn altijd mensen die redeneren op basis van gebrekkig kennis en handicap om zaken in juiste context te plaatsen.

Dat soort mensen is gelukkig ook snel beinvloedbaar.

Op dit gespleten antwoord kon ik wachten ,nu nog het commentaar van jouw beschermeling , hierbij zijn speciaal voor mij geschreven lied * (voorafgaande aan nog meer nonsins) kun je het uit je hoofd gaan leren ,verder verwacht ik van jou ook geen zinnig commentaar .

Och ja al de ZEE - kaart van IRAN gevonden ????




Dank je, ouwe euforische dekzwabber.

' t is teveel eer, maar toch ...

van harte bedankt.

Ik wist wel dat je het in je had.

Jij ouwe zuipschuit.

*Daar bij die haven ....
Die ouwe haven ....
Daar zat gh.wille...
Op zijn blote bille....
Van de kou te rille...
En hij vergat zijn pille...

gh.wille
03-09-06, 02:37
Geplaatst door MaRiaH
Het geweld veroordelen is wat anders dan zich ervan distantieren *omdat het ook katholieken betreft.

Tis natuurlijk onzin dat moslims zich zouden moeten verontschuldigen voor uitspraken van Al-Qaida. Tenslotte heeft het een niets met het ander te maken.

Nee dat kan ook niet als hoofd van kerkgenoot schap kun je niet overal politie agentje gaan spelen .

Wat het tweede betreft :het gaat niet om verontschuldigen ,
het gaat ook om afstand * nemen het geen ik duidelijk vermeld heb !

MaRiaH
03-09-06, 02:42
Geplaatst door gh.wille
Nee dat kan ook niet als hoofd van kerkgenoot schap kun je niet overal politie agentje gaan spelen .

Wat het tweede betreft :het gaat niet om verontschuldigen ,
het gaat ook om afstand * nemen het geen ik duidelijk vermeld heb !

Dat vind ik hetzelfde.

gh.wille
03-09-06, 02:55
Geplaatst door mark61
Na, dat doet ie met wel meer. Iig is de paus het opperhoofd der katholieken. Moslims* hebben maar 1 Opperhoofd, en hij woont hier niet in de buurt.

FF ter verduidelijking de Paus staat aan het hoofd van de R.K ( en vertegen woordigd volgens de R.K God op aarde) net zoals de Koningin hier het hoofd is , hij zelf heeft het alleen niet voor het zeggen daar heeft hij kardinalen voor net zo iets als ministers , snap trouwens niet waarom telkens het R.K er bij geroepen moet worden.

* Misschien dat het juist daarom komt dat er zoveel verschillende intrepetatie,s zijn van de ISLAM jammer dat er wel geluisterd word naar de Ajahtollah,s die al zoveel invloed hebben gehad de resultaten liegen er niet om ,vraag dat maar eens aan de gevluchte Iraniers die hier wonen of zijn dat allemaal leugenaars ?

Nu jij en dan ik weer .

mark61
03-09-06, 03:11
Geplaatst door klaaskop
Wél zouden moslimorganisaties zich bij zo'n publicatie publiekelijk kunnen distantiëren van die uitleg van ook hún geloof.

Nee, waarom? Zie uitleg boven.


[quote]Nu, wordt dat geloof, zonder tegenwoord, ahw gegijzeld door de extremisten. En dat bepaalt weer de "visie" van "Jan Modaal" .....

Nee, tis meten met twee maten. Die van zullie moeten de hele tijd afstand nemen. Nog ff en ze lazeren van de aardbol af.

Wide-O
03-09-06, 08:15
Al-Qaida roept Amerikanen op zich te bekeren tot islam

(Belga) De nummer twee van het terreurnetwerk al-Qaida, Ayman al-Zawahiri, roept alle Westerlingen, en vooral Amerikanen, op zich te bekeren tot de islam. Hij doet dat in een videoboodschap die zaterdag werd gepubliceerd op een islamitische website.

De video toont Adam Gadahn, een bekeerd Amerikaan en vermoedelijk lid van al-Qaida die ook gezocht wordt door de FBI. Zawahiri vraagt de Amerikanen, te luisteren naar "Azzam de Amerikaan". Gadahn richt zich in de video in het Engels tot de Westerlingen. "Ik roep vooral al diegenen op die strijden voor de bedrieglijke kruistocht van (de Amerikaanse president George W.) Bush in Afghanistan, in Irak en overal elders, om zich tot de islam te bekeren", klinkt het. "De tijd dringt. Kies de goede weg voor het te laat is en ook jullie het trieste lot ondergaan dat al duizenden anderen hebben ondergaan". De video komt een tiental dagen voor de vijfde verjaardag van de aanslagen van 11 september 2001 in de VS. (SCS) BELGA/AG

http://standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=B340860060902

super ick
03-09-06, 09:03
Geplaatst door klaaskop
Hún Islam is niet "de" Islam.


Wij westerlingen kiezen voor 'de' Islam natuurlijk voor de gematigde vorm. Die past het best in ons straatje.

'de'Islam bestaat niet. Mohammed was nog niet koud toen vlogen de broeders elkaar al in de haren en dat duurt voort tot de dag van vandaag.

super ick
03-09-06, 09:09
Geplaatst door MaRiaH
Tis natuurlijk onzin dat moslims zich zouden moeten verontschuldigen voor uitspraken van Al-Qaida. Tenslotte heeft het een niets met het ander te maken.

Tot op zekere hoogte heb je gelijk. Maar hoe werkt het in de praktijk?
Je bent jezelf maar je hebt wel degelijk te maken met hoe anderen je zien. Dat geldt macro en ook micro.

Spoetnik
03-09-06, 10:53
Geplaatst door Wide-O
Al-Qaida roept Amerikanen op zich te bekeren tot islam

(Belga) De nummer twee van het terreurnetwerk al-Qaida, Ayman al-Zawahiri, roept alle Westerlingen, en vooral Amerikanen, op zich te bekeren tot de islam. Hij doet dat in een videoboodschap die zaterdag werd gepubliceerd op een islamitische website.

De video toont Adam Gadahn, een bekeerd Amerikaan en vermoedelijk lid van al-Qaida die ook gezocht wordt door de FBI. Zawahiri vraagt de Amerikanen, te luisteren naar "Azzam de Amerikaan". Gadahn richt zich in de video in het Engels tot de Westerlingen. "Ik roep vooral al diegenen op die strijden voor de bedrieglijke kruistocht van (de Amerikaanse president George W.) Bush in Afghanistan, in Irak en overal elders, om zich tot de islam te bekeren", klinkt het. "De tijd dringt. Kies de goede weg voor het te laat is en ook jullie het trieste lot ondergaan dat al duizenden anderen hebben ondergaan". De video komt een tiental dagen voor de vijfde verjaardag van de aanslagen van 11 september 2001 in de VS. (SCS) BELGA/AG

http://standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=B340860060902

Er is een aanslag op komst. Volgens hun interpretatie van de koran, moet de vijand voordat er geweld wordt gebruikt eerst een laatste waarschuwing krijgen om te bekeren tot de islam.

gh.wille
03-09-06, 11:14
Geplaatst door Spoetnik
Er is een aanslag op komst. Volgens hun interpretatie van de koran, moet de vijand voordat er geweld wordt gebruikt eerst een laatste waarschuwing krijgen om te bekeren tot de islam.


Dank je wel Spoednik ,voor deze uitleg .
Ergens toch nog een lief gebaar van de Al -Quaida!
Het verklaard meteen hoe lief het was van de Israeli omde burgers in Libanon te waarschuwen voor een aanval ,met dit verschil dat er geen advies bij was om zich met spoed te bekeren tot het Jodendom.

Waarvan akte

Bart.NL
03-09-06, 11:22
Er zijn er genoeg die beweren dat Al Qaeda niet bestaat.

Ins
03-09-06, 11:25
Geplaatst door gh.wille
Bij mijn weten staat de ISLAM toch los van deze terroristen .

:(


http://standaard.be/Artikel/Detail....d=B340860060902

Kan mij nauwelijks voorstellen dat de gemiddelde Westerling het nieuws makjes slikt. Je moet echt al een oen zijn om te geloven dat sunnieten een groepje sji'itische bedevaartgangers zou opblazen bijvoorbeeld.

gh.wille
03-09-06, 11:31
Geplaatst door Bart.NL
Er zijn er genoeg die beweren dat Al Qaeda niet bestaat.

Ik kan moeilijk bekennen dat ik al eens persoonlijk een Al Quaida lid ontmoet heb dus dan bestaan ze ind gewoon niet rest de vraag wie hebben de aanslagen die zij claimen dan op hun geweten ?

Spoetnik
03-09-06, 11:36
Geplaatst door Bart.NL
Er zijn er genoeg die beweren dat Al Qaeda niet bestaat.

Al Qaeda bestaat inderdaad niet, dat is een term bedacht in het Westen. Usama noemde zijn organisatie "Het Islamistische Front" meen ik.

Bar
03-09-06, 11:36
Geplaatst door Ins
Kan mij nauwelijks voorstellen dat de gemiddelde Westerling het nieuws makjes slikt. Je moet echt al een oen zijn om te geloven dat sunnieten een groepje sji'itische bedevaartgangers zou opblazen bijvoorbeeld.

Nee dat kan natuurlijk niet.
Sunnies en sji'iten zijn al 1400 jaar de beste vriendjes.

Wide-O
03-09-06, 11:52
Geplaatst door Spoetnik
Al Qaeda bestaat inderdaad niet, dat is een term bedacht in het Westen. Usama noemde zijn organisatie "Het Islamistische Front" meen ik.

Dus dit interview is ook weer fake ?

The late Abu Ebeida El-Banashiri established the training camps for our mujahedeen against Russia's terrorism. We used to call the training camp al Qaeda [meaning "the base" in English]. And the name stayed. We speak about the conscience of the nation; we are the sons of the nation. We brothers in Islam from the Middle East, Philippines, Malaysia, India, Pakistan and as far as Mauritania.

http://archives.cnn.com/2002/WORLD/asiapcf/south/02/05/binladen.transcript/index.html

gh.wille
03-09-06, 12:25
Geplaatst door Spoetnik
Al Qaeda bestaat inderdaad niet, dat is een term bedacht in het Westen. Usama noemde zijn organisatie "Het Islamistische Front" meen ik.

Ja dat scheelt ff een slok op een borrel , en verklaart dus een hoop .

:vreemd:

ieperkaas
03-09-06, 12:40
Geplaatst door gh.wille
Ik kan moeilijk bekennen dat ik al eens persoonlijk een Al Quaida lid ontmoet heb dus dan bestaan ze ind gewoon niet rest de vraag wie hebben de aanslagen die zij claimen dan op hun geweten ?

Vraag je eerst een af wie er voordeel heeft bij die aanslagen.

En dan kom je al gauw uit bij de Neo Conservatives en de Mossad.

Maar dat is een verklaring die gepensioneerde en nog steeds loyale admiraals zich absoluut niet kunnen voorstellen.

Motief? JA
Gelegenheid? JA
Moordwapens? JA
Lijken? JA

In iedere amerikaanse rechtbank wordt je op grond van minder bewijs dan dat al 30 keer tot levenslang veroordeeld.

gh.wille
03-09-06, 15:13
Geplaatst door ieperkaas
Vraag je eerst een af wie er voordeel heeft bij die aanslagen.

En dan kom je al gauw uit bij de Neo Conservatives en de Mossad.

Maar dat is een verklaring die gepensioneerde en nog steeds loyale admiraals zich absoluut niet kunnen voorstellen.

Motief? JA
Gelegenheid? JA
Moordwapens? JA
Lijken? JA

In iedere amerikaanse rechtbank wordt je op grond van minder bewijs dan dat al 30 keer tot levenslang veroordeeld.

Als het onderstaande soms op mij mocht slaan ,dan ben ik zeer vereerd met mijn (bevordering )van Generaal naar Admiraal ,wanneer volgt Schout bij Nacht ?

Maar dat is een verklaring die gepensioneerde en nog steeds loyale admiraals zich absoluut niet kunnen voorstellen

Gezien de vorderingen die je maakt en als blijk van mijn goede wil,en je tevens te gemoed te komen in de door jou ongetwijfelde opgelopen frustraties tijdens de afgelopen (gesprekken ).
Verleen ik je hierbij als hoge uitzondering :Je eigen beeldscherm te bespuwen .

Aardig he ?

:D

ieperkaas
03-09-06, 15:23
Geplaatst door gh.wille
Als het onderstaande soms op mij mocht slaan ,dan ben ik zeer vereerd met mijn (bevordering )van Generaal naar Admiraal ,wanneer volgt Schout bij Nacht ?

Maar dat is een verklaring die gepensioneerde en nog steeds loyale admiraals zich absoluut niet kunnen voorstellen

Gezien de vorderingen die je maakt en als blijk van mijn goede wil,en je tevens te gemoed te komen in de door jou ongetwijfelde frustraties tijdens de afgelopen (gesprekken ).
Verleen ik je hierbij als hoge uitzondering ;Je eigen beeldscherm te bespuwen .

:D

kun je niet eens gewoon inhoudelijk reageren ?

gh.wille
03-09-06, 15:40
Geplaatst door ieperkaas
kun je niet eens gewoon inhoudelijk reageren ?

En dat durf jij te zeggen hahaha je lijkt BALKENENDE wel achterlijke zool!
:lole:

ieperkaas
03-09-06, 15:54
Geplaatst door gh.wille
En dat durf jij te zeggen hahaha je lijkt BALKENENDE wel achterlijke zool!
:lole:

waarom doe je zo grof?

Al Sawt
03-09-06, 15:56
Geplaatst door gh.wille
Dat is precies wat ik bedoel , op die manier stel je de ISLAM toch in kwaad daglicht .
En zoals ik al zo vaak heb gezegd met de ISLAM als geloof is niets mis mee, als iederen zou leven volgens de Koran dan zou de wereld er een stuk beter uit zien ,maar ik kan me niet voorstellen dat je daar een
Terroristen organisatie voor nodig hebt.


Probleem met bepaalde soort mensen is hun vermogen of gebrek daaraan, om bepaalde processen of stromingen te analyseren.

Want anders had men moeten weten dat Islamitisch fundamentalisme een politieke stroming is en geen religieuze stroming.

Argumenten als:
als iederen zou leven volgens de Koran dan zou de wereld er een stuk beter uit zien Geeft aan dat men totaal geen notie heeft van wat er afspeelt of hoe de werkelijke situatie eruit ziet.

Al Sawt
03-09-06, 15:58
Geplaatst door gh.wille
Op dit gespleten antwoord kon ik wachten ,nu nog het commentaar van jouw beschermeling , hierbij zijn speciaal voor mij geschreven lied * (voorafgaande aan nog meer nonsins) kun je het uit je hoofd gaan leren ,verder verwacht ik van jou ook geen zinnig commentaar .

Och ja al de ZEE - kaart van IRAN gevonden ????




Dank je, ouwe euforische dekzwabber.

' t is teveel eer, maar toch ...

van harte bedankt.

Ik wist wel dat je het in je had.

Jij ouwe zuipschuit.

*Daar bij die haven ....
Die ouwe haven ....
Daar zat gh.wille...
Op zijn blote bille....
Van de kou te rille...
En hij vergat zijn pille... Zuipschuit is inderdaad van toepassing na het lezen van je lied.

Al Sawt
03-09-06, 16:02
Geplaatst door klaaskop
Wél zouden moslimorganisaties zich bij zo'n publicatie publiekelijk kunnen distantiëren van die uitleg van ook hún geloof.
Nu, wordt dat geloof, zonder tegenwoord, ahw gegijzeld door de extremisten. En dat bepaalt weer de "visie" van "Jan Modaal" ..... Vind je het niet erg als "Jan Modaal" zelf maar eventjes op zoek moet gaan naar kennis of feiten van materie waar hij druk over maakt?


Overigens is het wel heel erg hypocriet om te eisen of we distantieren van iets waar menig Westerling niet eens van wakker hoeft te liggen.

Al Sawt
03-09-06, 16:04
Geplaatst door super ick
Wij westerlingen kiezen voor 'de' Islam natuurlijk voor de gematigde vorm. Die past het best in ons straatje.

'de'Islam bestaat niet. Mohammed was nog niet koud toen vlogen de broeders elkaar al in de haren en dat duurt voort tot de dag van vandaag. En toch heeft het geen fractie van alle doden gekost, die door Europese geloofsbroeders zijn veroorzaakt in onderlinge strijd.

ieperkaas
03-09-06, 16:20
Geplaatst door Al Sawt
Zuipschuit is inderdaad van toepassing na het lezen van je lied.

:wohaa:

Wide-O
03-09-06, 16:24
Geplaatst door Al Sawt
Want anders had men moeten weten dat Islamitisch fundamentalisme een politieke stroming is en geen religieuze stroming.


Ik zou het eerder een ideologische stroming noemen,. Zoals nogal wat auteurs stellen is Al Qaeda momenteel eerder een merk, een ideologie, en bestaat het niet meer als full blown terreurnetwerk.

Ze hebben wel een politiek doel, toegegeven: het omverhalen van een aantal regimes in het M.O. En ik denk dat ze daar ook in gaan slagen, eigenlijk.

Politiek zou dan zijn dat ze zelf macht verwerven in die landen (S.A. etc), maar dat is hun doel niet denk ik. Vandaar: ideologie.

gh.wille
03-09-06, 16:26
Geplaatst door Al Sawt
Zuipschuit is inderdaad van toepassing na het lezen van je lied.

Ik begrijp je niet helemaal , ik ben niet de (Componist )van dit meesterwerk .

Bovendien ik rook en zuip niet en zeker geen alcohol !

Somatic
03-09-06, 20:00
KOMT DE WARE AARD BOVER ?

Hoe bedoel je dat? Denk je echt dat Al_Qaida wil dat zelf Bush zich bekeerd.. :lol: :lol:

Ze doen dit voor rechtvaardigen voor hun acties, na zoveel kritiek te hebben gekregen van hun bondgenoten ,na 9/11 dat ze alleen hebben gewaarshuwd, dat Al-Qaide niet volgens Islamitische wet van oorlog handelen. Aanval na dat je bent aangevallen, maar eerste WAARShUWEN, BIED AAN OM ZICH TOT ISLAM TE BEKEREN. voor dat heeft Al-Qaida alleen maar gewaarschuwd en fatwa's genomen.

Met zulke omroep als deze wil Al-Qaida alleen naar de moslims(voor wie moslim is in hun ogen) en hun bondgenoten bewijzen dat ze juist volgens Islam handelen

gh.wille
03-09-06, 22:12
Geplaatst door Somatic
KOMT DE WARE AARD BOVER ?

Hoe bedoel je dat? Denk je echt dat Al_Qaida wil dat zelf Bush zich bekeerd.. :lol: :lol:

Ze doen dit voor rechtvaardigen voor hun acties, na zoveel kritiek te hebben gekregen van hun bondgenoten ,na 9/11 dat ze alleen hebben gewaarshuwd, dat Al-Qaide niet volgens Islamitische wet van oorlog handelen. Aanval na dat je bent aangevallen, maar eerste WAARShUWEN, BIED AAN OM ZICH TOT ISLAM TE BEKEREN. voor dat heeft Al-Qaida alleen maar gewaarschuwd en fatwa's genomen.

Met zulke omroep als deze wil Al-Qaida alleen naar de moslims(voor wie moslim is in hun ogen) en hun bondgenoten bewijzen dat ze juist volgens Islam handelen

Nee lijkt me ook niet ,dit tuig is uit op vernietigen niks meer en niks minder !
Zoals ik al eerder heb gezegd:
Vind het wel symphatiek hoor dat ze ff waarschuwen trouwens dat deden de Israeli toch ook voordat ze half Libanon plat gooiden .

:D

ieperkaas
03-09-06, 22:16
Geplaatst door gh.wille
Bovendien ik rook en zuip niet en zeker geen alcohol !

stiekeme islamitische zeebonk !

een dekzwabber die niet rookt en niet zuipt ?

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

gh.wille
03-09-06, 22:18
Geplaatst door ieperkaas
stiekeme islamitische zeebonk !

een dekzwabber die niet rookt en niet zuipt ?

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Het klopt wel hoor ik heb LARYNX !

ieperkaas
03-09-06, 22:22
Geplaatst door gh.wille
Het klopt wel hoor ik heb LARYNX !

Dus jij heb ook nog last van calcificatie van je laryngeale kraakbeentjes ?

't is wat he ?

ieperkaas
03-09-06, 22:24
de .... larynx ....

De larynx ligt ter hoogte van de 3e t/m 6e cervicale wervels en bevat de stembanden. Functies van de larynx zijn naast het produceren van geluidstrillingen, het openen en sluiten van de luchtwegen.

De larynx bevat de ware stembanden en de valse stembanden. Tussen de ware stembanden bevindt zich de stemspleet. Bij expiratie sluit de stemspleet enigszins. De stemspleet wordt bij hoesten en niezen eerst geheel gesloten, en als voldoende thoracale druk is opgebouwd, plotseling geopend. Bij het slikken is de stemspleet geheel gesloten. Bij uiteenlopende werkzaamheden die sterk verhoogde intrathoracale druk vereisen, bijvoorbeeld defaecatie, of het heffen van zware gewichten, wordt de stemspleet gesloten, en bovendien worden de valse stembanden naar elkaar toe gebracht .

gh.wille
03-09-06, 22:49
Geplaatst door ieperkaas
de .... larynx ....

De larynx ligt ter hoogte van de 3e t/m 6e cervicale wervels en bevat de stembanden. Functies van de larynx zijn naast het produceren van geluidstrillingen, het openen en sluiten van de luchtwegen.

De larynx bevat de ware stembanden en de valse stembanden. Tussen de ware stembanden bevindt zich de stemspleet. Bij expiratie sluit de stemspleet enigszins. De stemspleet wordt bij hoesten en niezen eerst geheel gesloten, en als voldoende thoracale druk is opgebouwd, plotseling geopend. Bij het slikken is de stemspleet geheel gesloten. Bij uiteenlopende werkzaamheden die sterk verhoogde intrathoracale druk vereisen, bijvoorbeeld defaecatie, of het heffen van zware gewichten, wordt de stemspleet gesloten, en bovendien worden de valse stembanden naar elkaar toe gebracht .

Je hoeft mij niet spottend uit te leggen wat het is !
Ik weet er ALLES van logisch he als je LARYNX -KANKER patient bent !

Bij artsen en patienten is het woord LARYNX als regel al voldoende !

Net zo als mensen zeggen ik heb SUIKER ook dat zegt als regel genoeg !

:zwaai:

sidi bibi
03-09-06, 23:01
Geplaatst door gh.wille
Je hoeft mij niet spottend uit te leggen wat het is !
Ik weet er ALLES van logisch he als je LARYNX -KANKER patient bent !

Bij artsen en patienten is het woord LARYNX als regel al voldoende !

Net zo als mensen zeggen ik heb SUIKER ook dat zegt als regel genoeg !

:zwaai: Is dat te behandelen? Als je d'r niks over kwijt wil, ook ok

gh.wille
03-09-06, 23:23
Geplaatst door sidi bibi
Is dat te behandelen? Als je d'r niks over kwijt wil, ook ok

Ja de behandeling bestaat vaak uit de algehele verwijdering van het strotte hoofd deze ingreep heet ''Laryngectomie".
Ik zelf heb meegedaan aan een nieuw object (medisch onderzoek )
daar heb ik voor getekend ;de behandeling bestond uit operatieve verwijdering van een groot deel van het het gezwel (ik had Glottisch en Supraglottische gezwellen ) daarna bestraling en chemo .
Dit alles was gericht met behoud van mijn stembanden het geen gelukt is !
Ik kan weer redelijk spreken maar heb geen speeksel klieren meer .
Ook de bijkomstige aan doeningen zijn goed te overleven ik viel b.v 40 k.g af en woog nog geen 42 k,g na de behandeling .
Feit is dat ik geluk heb gehad, helaas zijn er van mijn groep ook mensen geweest die het niet gehaalt hebben .
Al met al is de kans op genezing aanzienlijk ong 60 a 70 %.

ieperkaas
03-09-06, 23:25
Geplaatst door gh.wille
Ja de behandeling bestaat vaak uit de algehele verwijdering van het strotte hoofd deze ingreep heet ''Laryngectomie".
Ik zelf heb meegedaan aan een nieuw object (medisch onderzoek )
daar heb ik voor getekend ;de behandeling bestond uit operatieve verwijdering van een groot deel van het het gezwel (ik had Glottisch en Supraglottische gezwellen ) daarna bestraling en chemo .
Dit alles was gericht met behoud van mijn stembanden het geen gelukt is !
Ik kan weer redelijk spreken maar heb geen speeksel klieren meer .
Ook de bijkomstige aan doeningen zijn goed te overleven ik viel b.v 40 k.g af en woog nog geen 42 k,g na de behandeling .
Feit is dat ik geluk heb gehad, helaas zijn er van mijn groep ook mensen geweest die het niet gehaalt hebben .
Al met al is de kans op genezing aanzienlijk ong 60 a 70 %.

Ahum, zonder dollen.

Hoe heb je dat eigenlijk gekregen.

sidi bibi
03-09-06, 23:31
Geplaatst door gh.wille
Ja de behandeling bestaat vaak uit de algehele verwijdering van het strotte hoofd deze ingreep heet ''Laryngectomie".
Ik zelf heb meegedaan aan een nieuw object (medisch onderzoek )
daar heb ik voor getekend ;de behandeling bestond uit operatieve verwijdering van een groot deel van het het gezwel (ik had Glottisch en Supraglottische gezwellen ) daarna bestraling en chemo .
Dit alles was gericht met behoud van mijn stembanden het geen gelukt is !
Ik kan weer redelijk spreken maar heb geen speeksel klieren meer .
Ook de bijkomstige aan doeningen zijn goed te overleven ik viel b.v 40 k.g af en woog nog geen 42 k,g na de behandeling .
Feit is dat ik geluk heb gehad, helaas zijn er van mijn groep ook mensen geweest die het niet gehaalt hebben .
Al met al is de kans op genezing aanzienlijk ong 60 a 70 %. Harstikke fijn dat je genezen bent, klinkt misschien stom maar ik las het en douwde gelijk m'n cigaret uit, nou weer door met de gepeperde show

gh.wille
03-09-06, 23:53
Geplaatst door sidi bibi
Harstikke fijn dat je genezen bent, klinkt misschien stom maar ik las het en douwde gelijk m'n cigaret uit, nou weer door met de gepeperde show

Dank je wel ! maar helemaal genezen ben ik nog niet pas na ong 5 jaar kun je zeggen dat je het zo goed als kwijt bent ,maarde kans dat je een andere vorm van kanker krijgt blijft bestaan ,ik sta ook onder voortdurende controle ,iedereen trouwens ( mede ook door het experiment).
Roken is uiteraard slecht , maar de sluip moordenaar komt uit een hoek waaar je het niet van verwacht ! zoals B-Q en en openhaarden ,vuurpotten en uitlaatgassen van vervoer middellen en jawel ook van PALING roken ik heb honderden pondjes gerookt , en met je neus in het "vat " vraag je om moeilijkheden hiihihi

Al met al lopen we allemaal het ricico om een vorm van kanker te krijgen , sommige zijn ervelijk min of meer, wel is voorkomen beter dan genezen dus mijn advies pleur weg die peuk , ga niet uren in de zon bakken en leefgezond en eet lekker met veel groenten en fruit en ik heb cous Cous ontdekt wat een uitvinding ! geen slikangst en heerlijk.
Nu gaat het beter maar heb een tijd gehad dat een rijstekorrel al kon blijven steken dan stikte je zowat de moord hahha

:wink:

sidi bibi
04-09-06, 00:51
Geplaatst door gh.wille
Dank je wel ! maar helemaal genezen ben ik nog niet pas na ong 5 jaar kun je zeggen dat je het zo goed als kwijt bent ,maarde kans dat je een andere vorm van kanker krijgt blijft bestaan ,ik sta ook onder voortdurende controle ,iedereen trouwens ( mede ook door het experiment).
Roken is uiteraard slecht , maar de sluip moordenaar komt uit een hoek waaar je het niet van verwacht ! zoals B-Q en en openhaarden ,vuurpotten en uitlaatgassen van vervoer middellen en jawel ook van PALING roken ik heb honderden pondjes gerookt , en met je neus in het "vat " vraag je om moeilijkheden hiihihi

Al met al lopen we allemaal het ricico om een vorm van kanker te krijgen , sommige zijn ervelijk min of meer, wel is voorkomen beter dan genezen dus mijn advies pleur weg die peuk , ga niet uren in de zon bakken en leefgezond en eet lekker met veel groenten en fruit en ik heb cous Cous ontdekt wat een uitvinding ! geen slikangst en heerlijk.
Nu gaat het beter maar heb een tijd gehad dat een rijstekorrel al kon blijven steken dan stikte je zowat de moord hahha

:wink: Nou, met die peuk ga ik het weer eens proberen maar het zal wel weer niet lukken, alcohol gebruik ik nauwelijks en fruit en groente eet ik bij bakken. Voor de komende jaren veel sterkte, ik denk dat je het de komende tijd best wel in je achterhoofd zult meenemen, naar jouw schrijven te oordelen ben je d'r niet een die bij de pakken gaat neerzitten, neem die Ieperkaas nog is te grazen, hij ook andersom, ik zit me af en toe de tranen in m'n ogen te lachen hoe 't 'r an toe gaat

gh.wille
04-09-06, 01:09
Geplaatst door sidi bibi
Nou, met die peuk ga ik het weer eens proberen maar het zal wel weer niet lukken, alcohol gebruik ik nauwelijks en fruit en groente eet ik bij bakken. Voor de komende jaren veel sterkte, ik denk dat je het de komende tijd best wel in je achterhoofd zult meenemen, naar jouw schrijven te oordelen ben je d'r niet een die bij de pakken gaat neerzitten, neem die Ieperkaas nog is te grazen, hij ook andersom, ik zit me af en toe de tranen in m'n ogen te lachen hoe 't 'r an toe gaat

:duim:

Ja zo moet je het ook zien: wie lacht niet die de mens beziet !

En bij de pakken neer zitten doe ik niet zo gauw heb de hele wereld rond gevaren en menig angstig uurtje doorgemaakt en wat stormpjes overleefd,maar mijn grootste gevecht was tegen een heel wat moeilijkere tegenstander.

ieperkaas
04-09-06, 02:45
Geplaatst door gh.wille
Dank je wel ! maar helemaal genezen ben ik nog niet pas na ong 5 jaar kun je zeggen dat je het zo goed als kwijt bent ,maarde kans dat je een andere vorm van kanker krijgt blijft bestaan ,ik sta ook onder voortdurende controle ,iedereen trouwens ( mede ook door het experiment).
Roken is uiteraard slecht , maar de sluip moordenaar komt uit een hoek waaar je het niet van verwacht ! zoals B-Q en en openhaarden ,vuurpotten en uitlaatgassen van vervoer middellen en jawel ook van PALING roken ik heb honderden pondjes gerookt , en met je neus in het "vat " vraag je om moeilijkheden hiihihi

Al met al lopen we allemaal het ricico om een vorm van kanker te krijgen , sommige zijn ervelijk min of meer, wel is voorkomen beter dan genezen dus mijn advies pleur weg die peuk , ga niet uren in de zon bakken en leefgezond en eet lekker met veel groenten en fruit en ik heb cous Cous ontdekt wat een uitvinding ! geen slikangst en heerlijk.
Nu gaat het beter maar heb een tijd gehad dat een rijstekorrel al kon blijven steken dan stikte je zowat de moord hahha

:wink:

:chinees:

jij ons komende 5 jaal op hoogte houden,jah?

palingsnuivel! jij nu velslaving kwijt ?

ik paling nooit in vat snuiven,

jij ook vooltaan paling met filtel loken ja ?

veeeeel gezondel.

ook veel gezondel om lijstkollels eelst te koken.

Aicha1976
04-09-06, 03:03
Geplaatst door ieperkaas
:chinees:

jij ons komende 5 jaal op hoogte houden,jah?

palingsnuivel! jij nu velslaving kwijt ?

ik paling nooit in vat snuiven,

jij ook vooltaan paling met filtel loken ja ?

veeeeel gezondel.

ook veel gezondel om lijstkollels eelst te koken.


Bah, wat ben jij sneu :traan1:

ieperkaas
04-09-06, 07:19
Geplaatst door Aicha1976
Bah, wat ben jij sneu :traan1:

Teleurgesteld ?

super ick
04-09-06, 07:53
Geplaatst door gh.wille
Dat is precies wat ik bedoel , op die manier stel je de ISLAM toch in kwaad daglicht .
En zoals ik al zo vaak heb gezegd met de ISLAM als geloof is niets mis mee, als iederen zou leven volgens de Koran dan zou de wereld er een stuk beter uit zien ,maar ik kan me niet voorstellen dat je daar een
Terroristen organisatie voor nodig hebt.

Dat is geen terroristenorganisatie, dat is de afdeling P.R.
En dan klagen over Islambashers. Lachen hoor. De Islam wordt het meest beschadigd door zich Moslim noemenden.

super ick
04-09-06, 08:00
Geplaatst door Al Sawt
En toch heeft het geen fractie van alle doden gekost, die door Europese geloofsbroeders zijn veroorzaakt in onderlinge strijd.

Oorlogen die in het verleden hebben gewoed zeggen in eerste plaats niets over de huidige situatie,
een oorlog is geen vergelijkingsmateriaal,
geen legitimatie om je eigen misdaden weg te moffelen,
betreffende oorlog ging niet over geloof,
betreffende landen hadden meer wapens = meer doden.

Aicha1976
04-09-06, 11:33
Geplaatst door ieperkaas
Teleurgesteld ?


Ja, jij vast ook :(

Al Sawt
04-09-06, 12:11
Geplaatst door super ick
Oorlogen die in het verleden hebben gewoed zeggen in eerste plaats niets over de huidige situatie,
een oorlog is geen vergelijkingsmateriaal,
geen legitimatie om je eigen misdaden weg te moffelen,
betreffende oorlog ging niet over geloof,
betreffende landen hadden meer wapens = meer doden. Inderdaad, het is geen legitimatie om eigen misdaden weg te moffelen.

Maar als iemand (lees een niet-moslim) gaat beginnen over misdaden binnen de Islamitische wereld in het verleden, wie ben ik dan om hem niet te wijzen naar zijn eigen verleden?

wytze
04-09-06, 13:57
Geplaatst door Spoetnik
Er is een aanslag op komst. Volgens hun interpretatie van de koran, moet de vijand voordat er geweld wordt gebruikt eerst een laatste waarschuwing krijgen om te bekeren tot de islam.


denk je echt? hebben Cheney en Co. een nieuwe aanslag nodig?

gh.wille
04-09-06, 14:43
Geplaatst door Aicha1976
Ja, jij vast ook :(

Ja dat zou je haast kunnen verwachten van een normaal denkend mens.

Helaas is Ieperkaas zo overtuigd van zijn persiflage van Wieteke van Dort alias (tante lien) , dat zich uit in een soort ''KOETERWAALS " gebrabbel en de enige plausible verklaring voor deze afwijking is te vinden in het feit dat hij blijkbaar geruime tijd met zijn tong in het rectum van moderator AL-SAWT heeft gezeten .
Hetgeen meteen verklaard zijn duidelijk waarneembaar spraakgebrek welke tot uiting komt in zijn reacties .

:D

Rourchid
04-09-06, 15:05
Geplaatst door gh.wille
Ja dat zou je haast kunnen verwachten van een normaal denkend mens.

Helaas is Ieperkaas zo overtuigd van zijn persiflage van Wieteke van Dort alias (tante lien) , dat zich uit in een soort ''KOETERWAALS " gebrabbel en de enige plausible verklaring voor deze afwijking is te vinden in het feit dat hij blijkbaar geruime tijd met zijn tong in het rectum van moderator AL-SAWT heeft gezeten .
Hetgeen meteen verklaard zijn duidelijk waarneembaar spraakgebrek welke tot uiting komt in zijn reacties .

:D
In reacties op jou vervangt Ieperkaas vervangt consequent de 12e letter van het alfabet door de 18e letter van het alfabet.

Btw Al-Sawt heeft Ieperkaas recnetelijk 2 strafpunten gegeven voor sexuele toespelingen.

gh.wille
04-09-06, 15:29
Geplaatst door Rourchid
In reacties op jou vervangt Ieperkaas vervangt consequent de 12e letter van het alfabet door de 18e letter van het alfabet.

Btw Al-Sawt heeft Ieperkaas recnetelijk 2 strafpunten gegeven voor sexuele toespelingen.

Bedankt voor je uitleg het een en ander was mij ook al opgevallen.

Als hij consequent was dan zou hij dus zijn naam als Iepe(L) kaas moeten schrijven.

Wat punt twee betreft moet ik bekennen dat het mij niet is opgevallen waarvoor hij destijds die 2 strafpunten heeft gekregen ik werd n.l voor heel wat kuisere antwoorden in de ban gedaan .
En wat mijn laatse mogelijke (overtreding ) betreft ik citeer :
geruime tijd met zijn tong in het rectum van moderator AL-SAWT heeft gezeten .

Indien het bovenstaande had vermeld in de door zeelui als regel ge bruikte voertaal , dan had ik nu op zeker een ban gehad tot na de Ramadan !

Dus ik:zegniets:

super ick
04-09-06, 16:23
Geplaatst door Al Sawt
Inderdaad, het is geen legitimatie om eigen misdaden weg te moffelen.

Maar als iemand (lees een niet-moslim) gaat beginnen over misdaden binnen de Islamitische wereld in het verleden, wie ben ik dan om hem niet te wijzen naar zijn eigen verleden?

Tja als je zelf niet in de gaten hebt dat dat een belachelijke manier van discussie voeren is dan houdt het op natuurlijk. Een vorm van onwetendheid.

Als je het wel weet maar gebruikt om de aandacht af te leiden is het een tactiek. Struisvogeltactiek.

Als iemand (lees een niet-Moslim) gaat beginnen................
Van bovenstaande uitdrukking wordt ik kotsziek. Toch weer een blijk van niet-Moslim t.o. Moslim. Je kan het niet laten he? Je hebt nog steeds niet afgeleerd om te kijken naar de boodschapper ipv te luisteren naar de boodschap. 1 van de redenen waarom ze in grote delen van de Arabische wereld nog in lemen hutten wonen.

gh.wille
04-09-06, 17:01
Geplaatst door sidi bibi
Nou, met die peuk ga ik het weer eens proberen maar het zal wel weer niet lukken, alcohol gebruik ik nauwelijks en fruit en groente eet ik bij bakken. Voor de komende jaren veel sterkte, ik denk dat je het de komende tijd best wel in je achterhoofd zult meenemen, naar jouw schrijven te oordelen ben je d'r niet een die bij de pakken gaat neerzitten, toe de neem die Ieperkaas nog is te grazen, hij ook andersom, ik zit me af en tranen in m'n ogen te lachen hoe 't 'r an toe gaat


Vooral deze laatse opmerking vond ik wel wat ik citeer jou dus :

toe de neem die Ieperkaas nog is te grazen, hij ook andersom, ik zit me af en tranen in m'n ogen te lachen hoe 't 'r an toe gaat [/B][/QUOTE]

jammer dat Iepe(L) kaas niet erg origineel is,anders had hij het wel in zijn opvatting van het Chinees kunnen geven , ik ben zelf ook niet zo vindingrijk en origineel maar misschien kun je me wel een handje helpen ?
Het een en ander n.a.v de onderstaande compositie van IEPERKAAS:

*Daar bij die haven ....
Die ouwe haven ....
Daar zat gh.wille...
Op zijn blote bille....
Van de kou te rille...
En hij vergat zijn pille

Ik bedoel eigen lijk het volgende :
Ieperkaas heeft het over blote bille naar mijn bescheiden mening klinkt dit beter in het Chinees door dit te vervangen als : "wangsneewang"= blote bille
Automatisch volgt dan : "wangsneewangpang" = een scheet .
Nog een vorbeeld " hangkrenghang" spreekt voor zich dat betekend schoonmoeder (jjajja ik weet wat je zeggen wilt) nee niet Ieperkaas.

Je ziet dus wat de bedoeling is zo helpen we Ieperkaas aan enigsins begrijpbare ( Chineese woorden ) .
Het spreekt voor zich dat alle reactie,s op dit gebied van harte welkom zijn .
Vast namens Iepe(L)kaas iedeleen heel elg bedankt.

:nerd:

sidi bibi
04-09-06, 18:00
Geplaatst door gh.wille
Vooral deze laatse opmerking vond ik wel wat ik citeer jou dus :

toe de neem die Ieperkaas nog is te grazen, hij ook andersom, ik zit me af en tranen in m'n ogen te lachen hoe 't 'r an toe gaat

jammer dat Iepe(L) kaas niet erg origineel is,anders had hij het wel in zijn opvatting van het Chinees kunnen geven , ik ben zelf ook niet zo vindingrijk en origineel maar misschien kun je me wel een handje helpen ?
Het een en ander n.a.v de onderstaande compositie van IEPERKAAS:

*Daar bij die haven ....
Die ouwe haven ....
Daar zat gh.wille...
Op zijn blote bille....
Van de kou te rille...
En hij vergat zijn pille

Ik bedoel eigen lijk het volgende :
Ieperkaas heeft het over blote bille naar mijn bescheiden mening klinkt dit beter in het Chinees door dit te vervangen als : "wangsneewang"= blote bille
Automatisch volgt dan : "wangsneewangpang" = een scheet .
Nog een vorbeeld " hangkrenghang" spreekt voor zich dat betekend schoonmoeder (jjajja ik weet wat je zeggen wilt) nee niet Ieperkaas.

Je ziet dus wat de bedoeling is zo helpen we Ieperkaas aan enigsins begrijpbare ( Chineese woorden ) .
Het spreekt voor zich dat alle reactie,s op dit gebied van harte welkom zijn .
Vast namens Iepe(L)kaas iedeleen heel elg bedankt.

:nerd: [/B][/QUOTE] Nou over het algemeen zit ik wat mee te lezen, ik vindt sommige discussies wel leuk, zeker als men perse gelijk wil hebben, het lijkt er af en toe op alsof men denkt dat Koffi Annan mee zit te lezen, maar ik moet zeggen dat mijn woordenschat er ook ontzettend mee vooruit gaat. Godsdienst discussies doe ik helemaal niet mee, lees ze wel, af en toe boeiend, ben zelf niet gelovig en het verandert mijn denkwijze ook niet behalve heel af en dan met die Beurskens met zijn achterlijke manier om te bekeren, denkt echt dat ie het nog met inboorlingen te doen heeft. Verder echt alle respect, da's onze vrijheid. Ik vindt wel dat Ieperkaas heel goed zijn denkwijze verwoorden kan, trouwens vele anderen ook, maar z'n typeringen zijn vaak ook niet te versmaden, jij kunt er ook wat van, ik hou wel van gepeperde uitspraken