PDA

Bekijk Volledige Versie : Bush bestempelt Iraanse leider een 'tiran'



~Panthera~
05-09-06, 21:24
Bush bestempelt Iraanse leider een 'tiran'

Uitgegeven: 5 september 2006 21:05
WASHINGTON - De Amerikaanse president George Bush heeft de Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad bestempeld als een "tiran" en vergeleek de leiders in Teheran met terroristen van al-Qaeda die onder geen beding een kernwapen in handen mogen krijgen.

"Amerika zal niet buigen voor tirannen", zei Bush in de tweede van een serie toespraken in het kader van verkiezingen voor het Congres, waarin hij zijn oorlog tegen het terrorisme en Amerika's optreden in Irak verdedigde. "De vrije landen van de wereld zullen Iran niet toestaan een nucleair wapen te ontwikkelen."


Hij begint weer, met zijn gezeik. :moe:
Gallisch wordt je ervan.

knuppeltje
05-09-06, 21:40
Geplaatst door ~Panthera~
Bush bestempelt Iraanse leider een 'tiran'

Uitgegeven: 5 september 2006 21:05
WASHINGTON - De Amerikaanse president George Bush heeft de Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad bestempeld als een "tiran" en vergeleek de leiders in Teheran met terroristen van al-Qaeda die onder geen beding een kernwapen in handen mogen krijgen.

"Amerika zal niet buigen voor tirannen", zei Bush in de tweede van een serie toespraken in het kader van verkiezingen voor het Congres, waarin hij zijn oorlog tegen het terrorisme en Amerika's optreden in Irak verdedigde. "De vrije landen van de wereld zullen Iran niet toestaan een nucleair wapen te ontwikkelen."


Hij begint weer, met zijn gezeik. :moe:
Gallisch wordt je ervan.

Iegelijk zijn ze elkaars evenknie als je goed beschouwd. :D

gh.wille
05-09-06, 22:59
Geplaatst door knuppeltje
Iegelijk zijn ze elkaars evenknie als je goed beschouwd. :D

Ja de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet !
Zowel Bush als Ahmadinejad zijn agressieve leiders .
Maar ik geef Bush wel gelijk wat het maken van atoom wapens betreft want het argument van IRAN dat het voor eigen vreedzaam gebruik een nucleair programma op poten zet komt voor mij net zo idioot over als de Eskimo,s een diepvries kisten fabriekje zouden bouwen op de Noordpool.

knuppeltje
05-09-06, 23:18
Geplaatst door gh.wille
Ja de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet !
Zowel Bush als Ahmadinejad zijn agressieve leiders .
Maar ik geef Bush wel gelijk wat het maken van atoom wapens betreft want het argument van IRAN dat het voor eigen vreedzaam gebruik een nucleair programma op poten zet komt voor mij net zo idioot over als de Eskimo,s een diepvries kisten fabriekje zouden bouwen op de Noordpool.

Ik bedoelde eigelijk dat achter beiden nog een grotere macht staat, en bij beide is dat van een heel, zei het van verschillende aard, religieus fundamentalisme.

~Panthera~
05-09-06, 23:20
Geplaatst door knuppeltje
Ik bedoelde eigelijk dat achter beiden nog een grotere macht staat, en bij beide is dat van een heel, zei het van verschillende aard, religieus fundamentalisme.


Ze denken beiden "gelijk" te hebben, alleen schiet dat zo bar weinig op.

Al Sawt
05-09-06, 23:23
Geplaatst door gh.wille
Ja de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet !
Zowel Bush als Ahmadinejad zijn agressieve leiders .
Maar ik geef Bush wel gelijk wat het maken van atoom wapens betreft want het argument van IRAN dat het voor eigen vreedzaam gebruik een nucleair programma op poten zet komt voor mij net zo idioot over als de Eskimo,s een diepvries kisten fabriekje zouden bouwen op de Noordpool. Op basis van jouw kennis, verbaast me jouw conclusie helemaal niet.

knuppeltje
05-09-06, 23:26
Geplaatst door Al Sawt
Op basis van jouw kennis, verbaast me jouw conclusie helemaal niet.

Hold your horses.

Al Sawt
05-09-06, 23:30
Geplaatst door knuppeltje
Hold your horses. Het zal een verijking vormen voor discussie, als je met een inhoudelijke reactie komt.

Want jouw reacties zijn zeer beneden de maat.

knuppeltje
05-09-06, 23:34
Geplaatst door Al Sawt
Het zal een verijking vormen voor discussie, als je met een inhoudelijke reactie komt.

Want jouw reacties zijn zeer beneden de maat.

Thats only a matter of opinion. :ego:

Al Sawt
05-09-06, 23:37
Geplaatst door knuppeltje
Thats only a matter of opinion. :ego: Dat zal ik voortaan in mijn achterhoofd houden.

knuppeltje
05-09-06, 23:45
Geplaatst door Al Sawt
Dat zal ik voortaan in mijn achterhoofd houden.

Goed zo schat.

gh.wille
06-09-06, 00:27
Geplaatst door knuppeltje
Goed zo schat.

Ik zou maar oppassen als ik jou was want voor je het weet heb je een ban .

Vergeet een ding niet AL -SAWT is alwetend en heeft altijd gelijk ,en voor het bijna hoogst onwaarschijnlijke geval dat hij ZELF denkt ongelijk te hebben wordt de discussie gesloten of zijn opponent gaat in de ban zo simpel is dat .

gh.wille
06-09-06, 00:39
Geplaatst door Al Sawt
Op basis van jouw kennis, verbaast me jouw conclusie helemaal niet.

Ga toch ff dimmen als je als zgn alles wetende deskundige mij op mijn eigen vak durft aan te vallen en JIJ als terzake (deskundige ) volkomen door het ijs zakt met je idiote Maritime kennis van je , dat je het zelfs presteerd om twee totaal verschillende havens door elkaar te halen die bovendien in verschillende landen liggen .
(FF) een opfrissertje de haven Gavatar a/d monding van de rivier de Dasht in IRAN vergeleek je met de haven Gwadar welke tientallen mijlen er vandaan ligt en boven dien nog in Pakistan !!!

(Makkelijk in de toekomst als terrroristen een boot zouden kapen )
WIR HABEN ES NICHT GEWUST!
:gniffel:

gh.wille
06-09-06, 00:40
Geplaatst door gh.wille
Ga toch ff dimmen als je als zgn alles wetende deskundige mij op mijn eigen vak durft aan te vallen en JIJ als terzake (deskundige ) volkomen door het ijs zakt met je idiote Maritime kennis van je , dat je het zelfs presteerd om twee totaal verschillende havens door elkaar te halen die bovendien in verschillende landen liggen .
(FF) een opfrissertje de haven Gavatar a/d monding van de rivier de Dasht in IRAN vergeleek je met de haven Gwadar welke tientallen mijlen er vandaan ligt en boven dien nog in Pakistan !!!

(Makkelijk in de toekomst als terrroristen een boot zouden kapen )
WIR HABEN ES NICHT GEWUST!
:gniffel:

Al Sawt
07-09-06, 19:28
Geplaatst door gh.wille
Ga toch ff dimmen als je als zgn alles wetende deskundige mij op mijn eigen vak durft aan te vallen en JIJ als terzake (deskundige ) volkomen door het ijs zakt met je idiote Maritime kennis van je , dat je het zelfs presteerd om twee totaal verschillende havens door elkaar te halen die bovendien in verschillende landen liggen .
(FF) een opfrissertje de haven Gavatar a/d monding van de rivier de Dasht in IRAN vergeleek je met de haven Gwadar welke tientallen mijlen er vandaan ligt en boven dien nog in Pakistan !!!

(Makkelijk in de toekomst als terrroristen een boot zouden kapen )
WIR HABEN ES NICHT GEWUST!
:gniffel: Over opfrissing gesproken: Wie beweert dat terroristen een zwaarbeveiligde en vooral een moeilijk op te sporen onderzeeer kunnen kapen?

Wie zat te discussieren over het opereren van 1000 onderzeeers?

Jouw kennis is zeer gebrekig.

Tja, en dan ga jij mijn topografische kennis eventjes bekritiseren.

Al Sawt
07-09-06, 19:28
Geplaatst door gh.wille
Ik zou maar oppassen als ik jou was want voor je het weet heb je een ban .

Vergeet een ding niet AL -SAWT is alwetend en heeft altijd gelijk ,en voor het bijna hoogst onwaarschijnlijke geval dat hij ZELF denkt ongelijk te hebben wordt de discussie gesloten of zijn opponent gaat in de ban zo simpel is dat . Heb je een onterechte ban gehad?

gh.wille
07-09-06, 20:46
Geplaatst door Al Sawt
Over opfrissing gesproken: Wie beweert dat terroristen een zwaarbeveiligde en vooral een moeilijk op te sporen onderzeeer kunnen kapen?

Wie zat te discussieren over het opereren van 1000 onderzeeers?

Jouw kennis is zeer gebrekig.

Tja, en dan ga jij mijn topografische kennis eventjes bekritiseren.

Er is een spreekwoord dat luid als volgt : ''Een goed verstaander heeft slecht een half antwoord nodig ".
Vooral als deze ongelijk heeft !

Daarvoor herhaal ik het antwoord maar even dat ik al gegeven heb in de topic waarin het door jou aangehaalde" onderwerp " al eerder ter sprake was.

Hierbij nogmaals mijn antwoord:
MIJN ANTWOORD :
** Nou als ze vliegtuigen kunnen kapen en zelf besturen dan kunnen ze ook een onderzeer kapen eenmaal aan boord (werkt de bemanning al dan niet onder dwang wel mee) al eens aan boord geweest van zo,n ding ? een hand granaat is al voldoende om een onderzeer van binnen uit te vernietigen (flikker hem maar op het bedienings paneel ).

Dus hou op met je lul smoezen .


Voor het geval dat je het als inmogelijk acht hier nog een voor beeld :

Nou dat is echt niet zo moeilijk en zeker niet als je volledige ( medewerking zou krijgen van het betreffende land in dit geval IRAN).
Jij gaat uit van een onderzeer die op zee al actief is !
Ik dus niet en nu komt het instabiel dan op te proppen kun jij een haven in IRAN op noemen die geschikt is voor onderzeers??en je sprookje van de havens die volgens jouw liggen aan de Arabische zee kun je vergeten die zijn er niet !!!! hooguit een haven die ik al genoemd heb( Gavatar) en die jij nog verwarde met GWADAR dat in PAKISTAN ligt!

En dan het volgende nog ff dit ter aanvulling en antwoord op JOU zgn
topografische kennis :

Zo als ik al eerder vermeld grenst IRAN nergens aan de Arabische golf!

Iran grenst aan de Golf van Oman deze begint na de Straat van HORMUZ IN oostenlijke richting de grens begint bij het Iraanse haventje Kerayen en loopt over het einde van de str Hormuz naar het aan de andere kant het in de Enclave van OMAN gelegen Dibba het gaat pas over in de Arabische golf na het passeren van de 62 e OL meridiaan ,dan zit je al ruim in PAKISTAN .

Dus bespaar mij jou onzin en schaf eerst ff een paar fatsoendelijke en recente zeekaarten aan

De groetjes van een zeeman die op dit gebied helaas voor jou iets te deskundig is !

gh.wille
07-09-06, 21:04
Geplaatst door Al Sawt
Heb je een onterechte ban gehad?

Volgens jou inziens niet volgens mijn inziens wel !


De betreffende oorzaak mag je zelf ff opzoeken (dat gaat beslist sneller als dan ik het moet doen met de gebrekkige middelen die mij ter beschikking staan ik neem aan dat elke Ban GENOTEERD WORDT

( ZOVEEL ZIJN HET ER NU OK WEER NIET ).

:wijs: HE?

Herinner je , je deze nog ??

Volgens mij zit jij vol met blinde haat. Jouw beschuldigingen dat Iran kernwapens aan terroristen zal schenken, is niet onderbouwd en is gebaseerd op niets meer dan vooroordelen en blinde haat.

Dus pot verwijt de ketel!

Dit zijn overigens JOU woorden ! soort gelijke deden mij in de BAN belanden .

:vreemd:

prikkerd
07-09-06, 22:10
waarom wordt bush weer meteen aangevallen en verkeerd begrepen???

bush heeft een texaanse accent en dus moeite met het uitspreken van sommige woorden

het is dus geen "Tiran" maar "Tehran" (hoofdstad van Iran) wat hij hier bedoelde


:stout:

ieperkaas
08-09-06, 07:55
Geplaatst door gh.wille
Ik zou maar oppassen als ik jou was want voor je het weet heb je een ban .

Vergeet een ding niet AL -SAWT is alwetend en heeft altijd gelijk ,en voor het bijna hoogst onwaarschijnlijke geval dat hij ZELF denkt ongelijk te hebben wordt de discussie gesloten of zijn opponent gaat in de ban zo simpel is dat .

Huisregels

Over bans en strafpunten wordt geen discussie gevoerd....

Heeft men vragen hierover dan kan men een mail sturen naar [email protected] .

ieperkaas
08-09-06, 07:57
Geplaatst door gh.wille
... is niet onderbouwd en is gebaseerd op niets meer dan vooroordelen en blinde haat.

Dus pot verwijt de ketel!


En de pot is ... gh.wille
En de ketel is ... gh.wille

klaar!

knuppeltje
08-09-06, 09:10
Geplaatst door ieperkaas
En de pot is ... gh.wille
En de ketel is ... gh.wille

klaar!

Heel simpel dus. :fucyc:

ieperkaas
08-09-06, 09:57
Geplaatst door knuppeltje
Heel simpel dus. :fucyc:

waarom zou je de dingen moeilijker maken dan ze zijn :cool:

Juliette
08-09-06, 09:59
Geplaatst door gh.wille
Ja de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet !
Zowel Bush als Ahmadinejad zijn agressieve leiders .
Maar ik geef Bush wel gelijk wat het maken van atoom wapens betreft want het argument van IRAN dat het voor eigen vreedzaam gebruik een nucleair programma op poten zet komt voor mij net zo idioot over als de Eskimo,s een diepvries kisten fabriekje zouden bouwen op de Noordpool.

En Bush kan het weten. Want totnogtoe is er maar één land geweest dat atoomwapens effectief heeft ingezet. :moe:

ieperkaas
08-09-06, 10:19
Geplaatst door Juliette
En Bush kan het weten. Want totnogtoe is er maar één land geweest dat atoomwapens effectief heeft ingezet. :moe:

en dat is dan nog wel een STABIEL land!