PDA

Bekijk Volledige Versie : Antwerpenaar gooit kat vanop zesde verdieping uit raam



Wide-O
06-09-06, 06:00
ANTWERPEN - Een 53-jarige man uit Antwerpen heeft maandagnacht een kat vanaf de zesde verdieping van zijn appartementsgebouw aan de Frankrijklei naar beneden gegooid. Het dier overleefde de val niet. Dat meldt de lokale politie van Antwerpen dinsdag.

De kat was van een collega van hem die momenteel in het buitenland verblijft. Hij had het dier zolang onder zijn hoede gekregen. De man was de kat echter hartgrondig beu. Toen de collega hem liet weten dat hij wat langer ging wegblijven, was de maat voor hem vol. Rond 2.30 uur trok hij zijn raam open en kieperde hij het dier naar buiten.

De kat stortte zes verdiepingen naar beneden en stierf ter plaatse. Een 24-jarig meisje uit Merksem was getuige van de feiten en verwittigde de politie. De verdachte beweerde aanvankelijk dat het dier gevallen was. Toen hij echter geconfronteerd werd met de getuige, bekende hij.

De politie stelde een proces-verbaal op en maakte het over aan het parket. De man zal zich later voor de correctionele rechtbank mogen komen verantwoorden. Hij riskeert een celstraf van acht dagen tot drie maanden voor dierenmishandeling. bava

:cheefbek:

Good Kahuna
06-09-06, 07:06
6 verdiepingen = 9 levens?

Divine_70
06-09-06, 07:18
Het doodschoppen niet waard. :kotsen:

Wide-O
06-09-06, 07:22
Geplaatst door Good Kahuna
6 verdiepingen = 9 levens?

Vaak is twee verdiepingen al genoeg.

Good Kahuna
06-09-06, 07:26
Geplaatst door Wide-O
Vaak is twee verdiepingen al genoeg.

Weer een mythe de wereld uit.

Kan dierenmishandeling trouwens niet uitstaan. Martelscènes als in Reservoir Dogs kan ik zonder blikken of blozen verdragen, maar zodra ze een puppie of kat vuil aankijken sta ik op m'n achterste benen.

Vreemd eigenlijk.

Wide-O
06-09-06, 07:41
Ik kan beide niet zo goed zien :hihi:

De mythe, tsja ... een kat kan een soort zweepslag maken in de lucht waardoor hij op de poten terechtkomt. Als je dat filmt en vertraagd afspeelt, heel indrukwekkend is dat. Heeft wel een minimumhoogte nodig. Minder dan een meter donderen ze gewoon op de grond. En vanaf grotere hoogte hebben ze net zoals wij wat last van de wetten van Newton :watte?: