PDA

Bekijk Volledige Versie : Ziekenhuis introduceert boerka voor patiënten



Divine_70
06-09-06, 10:20
Patiënten in een ziekenhuis in het noordwesten van Engeland kunnen kiezen voor een nieuw soort ziekenhuiskleding: de boerka-japon. De blauwe toga bedekt de patiënt van top tot teen en is vanaf 1 november verkrijgbaar in het Royal Preston ziekenhuis. Het kledingstuk is voornamelijk bedoeld voor vrouwelijke moslimpatiënten die zich volgens hun geloof moeten bedekken.

Volgens de directie van het ziekenhuis is de stoffen boerka een extra comfort voor patiënten die zich willen bedekken na een medische ingreep, en een oplossing voor islamitische vrouwen die bepaalde lichaamsdelen, zoals ellebogen en enkels, moeten bedekken. Volgens het ziekenhuis is de interesse van patiënten en andere ziekenhuizen overweldigend.

De Britse krant The Daily Express vindt de ziekenhuisboerka een schoolvoorbeeld van valse politieke correctheid. “Dit is duidelijke positieve discriminatie, waarbij één groep wordt bevoordeeld. Als mensen in Groot-Brittannië willen wonen, moeten ze volgens de Britse normen en waarden leven. De normale ziekenhuisdracht moet dus maar goed genoeg zijn voor iedereen.”

06/09/06 08u58
Bron: HLN.be

http://www.hln.be/hlns/FOTO/artikels/large_210451.jpg

soobnebki
06-09-06, 10:35
Dit toont eens te meer waar we in het Westen mee bezig zijn ! namelijk het graven van ons eigen graf ...
Middeleeuwse praktijken toelaten in een moderne samenleving, walgelijk !! en dat er vrouwen zijn die alles doen wat de man zegt is nog droeviger.

We zullen de zure vruchten in de nabije toekomst kunnen plukken, als de Sharia straks wet wordt.

MENE TEKEL !!!!

observer
06-09-06, 11:57
nu maar oppassen dat men niet denkt dat het een bodybag is

lijkt me zowiezo niet slim

patient loopt blauw aan maar ja dat zagen we niet

Aicha1976
06-09-06, 16:26
Hopeloos :moe:




What the fok is next :jammer:

observer
06-09-06, 21:14
Geplaatst door Aicha1976
Hopeloos :moe:




What the fok is next :jammer: dokters die blind opereren zodat ze geen zondige dingen zien :schok:

ZwYgStErr
06-09-06, 21:51
Haha, vet man!

We're gonna take over the world, muwahaha :moe:

AARDIG
06-09-06, 21:52
Geplaatst door ZwYgStErr
Haha, vet man!

We're gonna take over the world, muwahaha :moe:

Ja, leuk initiatief hè!

That is for sure, :tover:

knuppeltje
06-09-06, 22:02
Geplaatst door AARDIG
Ja, leuk initiatief hè!

That is for sure, :tover:

Zitten jullie aan de paddo's? :blowen:

AARDIG
06-09-06, 22:06
Geplaatst door knuppeltje
Zitten jullie aan de paddo's? :blowen:

Nee, wij krijgen vleugels van zemzem water.

RinC
06-09-06, 22:06
Geplaatst door Aicha1976
Hopeloos :moe:




What the fok is next :jammer:



Wat the fok is jouw probleem? Bevalt je de kleur niet?

Aicha1976
06-09-06, 22:11
Geplaatst door RinC
Wat the fok is jouw probleem? Bevalt je de kleur niet?


Wat de fok is de jouwe, ik heb er namelijk geen....en als ik er wel een had, zou ik het waarschijnlijk niet met jou willen bespreken :o

Trek jij die lampekap maar aan :vlammen:

Divine_70
06-09-06, 22:12
Sorry hoor, ik kan daar best een heel eind in mee gaan, maar dit gaat zelfs mij te ver. :wtf:

mark61
06-09-06, 22:12
Geplaatst door observer
dokters die blind opereren zodat ze geen zondige dingen zien :schok:

Dat bestaat al in feite, Afghanistan. Kleine 'kijkvensters' voor de operatie. Al zie ik het verschil niet, ook hier wordt de rest van het lichaam afgedekt, niet?

knuppeltje
06-09-06, 22:19
Geplaatst door mark61
Dat bestaat al in feite, Afghanistan. Kleine 'kijkvensters' voor de operatie. Al zie ik het verschil niet, ook hier wordt de rest van het lichaam afgedekt, niet?

Yep, en das om diverse redenen nodig, oa steriliteit en privecy.

soobnebki
07-09-06, 12:10
quote

We're gonna take over the world, muwahaha


unquote


Om deze reden heeft de CIA geheime gevangenissen ! om te zorgen dat lunatics geen verdere ellende kunnen aanrichten.

ZwYgStErr
07-09-06, 12:19
Geplaatst door soobnebki
quote

We're gonna take over the world, muwahaha


unquote


Om deze reden heeft de CIA geheime gevangenissen ! om te zorgen dat lunatics geen verdere ellende kunnen aanrichten.

Laat ze vooral mij in de gaten houden, muwahaha :moe:

knuppeltje
07-09-06, 12:51
Geplaatst door ZwYgStErr
Laat ze vooral mij in de gaten houden, muwahaha :moe:

Zullen we doen. :)