PDA

Bekijk Volledige Versie : Amerika komt op 9/11 met het nieuws dat ze Bin Laden gepakt hebben



SportFreak
08-09-06, 09:16
op 11 September zal Amerika bekend maken dat ze Bin Laden gepakt hebben of gedood

SportFreak
08-09-06, 09:20
even iets : er staat daar dit te lezen

11 September zal Marokko openen met Bin Laden dat hij gepakt is of gedood

het moet natuurlijk Amerika zijn

Divine_70
08-09-06, 09:55
Ik hoor net dat ie nieuwe aanslagen heeft beraamd voor maandag. :moe:

SportFreak
08-09-06, 10:01
Geplaatst door Divine_70
Ik hoor net dat ie nieuwe aanslagen heeft beraamd voor maandag. :moe:

zeker op Madurodam :D

knuppeltje
08-09-06, 10:02
Geplaatst door Divine_70
Ik hoor net dat ie nieuwe aanslagen heeft beraamd voor maandag. :moe:

Mot jij dat nu weer veraaien? :fplet:

Divine_70
08-09-06, 10:03
Geplaatst door SportFreak
zeker op Madurodam :D

Puh :ego:
:hihi:

Divine_70
08-09-06, 10:04
Geplaatst door knuppeltje
Mot jij dat nu weer veraaien? :fplet:

Oeps, ik ga gelijk mijn handen wassen. http://www.cosgan.de/images/smilie/konfus/d025.gif

knuppeltje
08-09-06, 10:12
Geplaatst door Divine_70
Oeps, ik ga gelijk mijn handen wassen. http://www.cosgan.de/images/smilie/konfus/d025.gif

Je mond spoelen, bedoel je, leelijke kwaadspreekster! :student:

:D

Divine_70
08-09-06, 10:14
Geplaatst door knuppeltje
Je mond spoelen, bedoel je, leelijke kwaadspreekster! :student:

:D

Nee hoor, mond spoelen is ouderwets, ik ga met mijn tijd mee, tegenwoordig worden al je zonden vergeven als je je handen maar vaak genoeg wast. :ego: :hihi:
Hoe zal Bin dat doen? :vreemd: Zal die standaard een gietertje bij zich dragen? http://www.cosgan.de/images/smilie/konfus/a015.gif

knuppeltje
08-09-06, 10:26
Geplaatst door Divine_70
Nee hoor, mond spoelen is ouderwets, ik ga met mijn tijd mee, tegenwoordig worden al je zonden vergeven als je je handen maar vaak genoeg wast. :ego: :hihi:
Hoe zal Bin dat doen? :vreemd: Zal die standaard een gietertje bij zich dragen? http://www.cosgan.de/images/smilie/konfus/a015.gif

Bin, has bin. :argwaan:

Divine_70
08-09-06, 10:28
Geplaatst door knuppeltje
Bin, has bin. :argwaan:

Has bin als in verleden tijd? :zozo:
Heb je al gestemd trouwens? http://www.cosgan.de/images/midi/konfus/e025.gif

knuppeltje
08-09-06, 10:31
Geplaatst door Divine_70
Has bin als in verleden tijd? :zozo:
Heb je al gestemd trouwens? http://www.cosgan.de/images/midi/konfus/e025.gif

Wa gestemd, is er iets me ontgaan?

Divine_70
08-09-06, 10:32
200 miljoen dollar voor nieuwe zoektocht naar Bin Laden

De Amerikaanse senaat heeft unaniem beslist 200 miljoen dollar (157 miljoen euro) vrij te maken om een cel uit te bouwen die zich specifiek zal bezig houden met het opsporen van Osama Bin Laden, het hoofd van het terroristische netwerk al-Qaida. Vier dagen voor de vijfde verjaardag van de aanslagen van 11 september, die door Bin Laden werd opgeëist, heeft de senaat aan het Pentagon gevraagd om de drie maanden verslag uit te brengen van de zoektocht.

De republikeinse senator Ted Stevens betreurt deze maatregel, die deel uitmaakt van het defensiebudget voor 2007. "Een kaakslag voor de inlichtingendienst", aldus Stevens, die er zich van bewust is dat het heel moeilijk zal zijn om gezien het huidige klimaat tegen de beslissing van de senaat in te gaan. "In plaats van zijn mislukte politiek in Irak te verdedigen, moet de president van Bin Laden zijn topprioriteit maken", benadrukt de democraat Edward Kennedy.


Ik zei het toch. :ego:

Divine_70
08-09-06, 10:33
Geplaatst door knuppeltje
Wa gestemd, is er iets me ontgaan?

Je hoort hier te stemmen. :moe: :hihi:

knuppeltje
08-09-06, 10:35
Geplaatst door Divine_70
200 miljoen dollar voor nieuwe zoektocht naar Bin Laden

De Amerikaanse senaat heeft unaniem beslist 200 miljoen dollar (157 miljoen euro) vrij te maken om een cel uit te bouwen die zich specifiek zal bezig houden met het opsporen van Osama Bin Laden, het hoofd van het terroristische netwerk al-Qaida. Vier dagen voor de vijfde verjaardag van de aanslagen van 11 september, die door Bin Laden werd opgeëist, heeft de senaat aan het Pentagon gevraagd om de drie maanden verslag uit te brengen van de zoektocht.

De republikeinse senator Ted Stevens betreurt deze maatregel, die deel uitmaakt van het defensiebudget voor 2007. "Een kaakslag voor de inlichtingendienst", aldus Stevens, die er zich van bewust is dat het heel moeilijk zal zijn om gezien het huidige klimaat tegen de beslissing van de senaat in te gaan. "In plaats van zijn mislukte politiek in Irak te verdedigen, moet de president van Bin Laden zijn topprioriteit maken", benadrukt de democraat Edward Kennedy.


Ik zei het toch. :ego:

Past allemaal in het kader van geef het volk brood en mythen.

Niets nieuws onder de zon. :)

knuppeltje
08-09-06, 10:36
Geplaatst door Divine_70
Je hoort hier te stemmen. :moe: :hihi:

Ja hoor eens even, ik hoor niks, basta. :jumping:

Divine_70
08-09-06, 10:45
Geplaatst door knuppeltje
Past allemaal in het kader van geef het volk brood en mythen.

Niets nieuws onder de zon. :)

Ah joh, tuurlijk willen ze zijn bestaan ontkennen, ik zou me ook rot schamen als zo iemand tot mijn gemeenschap zou behoren.

Divine_70
08-09-06, 10:53
Geplaatst door knuppeltje
Ja hoor eens even, ik hoor niks, basta. :jumping:

Dit is een Enquête :fplet:

knuppeltje
08-09-06, 11:07
Geplaatst door Divine_70
Dit is een Enquête :fplet:

Da zijn weer de kamerverkiezingen. :moeilijk:

Divine_70
08-09-06, 11:26
Geplaatst door knuppeltje
Da zijn weer de kamerverkiezingen. :moeilijk:

Daar geef je sportfreak teveel eer :o , dit tipt nog net niet aan de kamerverkiezingen. :hihi:

soobnebki
08-09-06, 13:45
De vraag is niet of Bin Laden gepakt wordt ... de grote vraag is waar en wanneer de volgende grote aanslag plaatsvindt, en dat zal een aanslag zijn die veel erger zal zijn dan 911.... een nucleaire ramp zal zich voltrekken ! als Nederland buiten de Fall-out area zal liggen (dat hoop ik voor mijn kinderen en kleinkinderen) ben ik benieuwd hoe de ware gelovigen hierop zullen reageren in dit forum.

Bin Laden pakken werkt contra produktief, de man is al een held in de ogen van zeer velen, als gevangene van de USA wordt hij het symbool en martelaar voor de gehele Moslim wereld. Als de Special forces hem vinden zal hij geruisloos uitgeschakeld worden en onder 3 meter Afghaans zand begraven.

Divine_70
08-09-06, 14:52
Geplaatst door SportFreak


Ik hoop oprecht dat je niet die 38 jaar bent die je beweert te zijn.

knuppeltje
08-09-06, 15:33
Geplaatst door Divine_70
Ik hoop oprecht dat je niet die 38 jaar bent die je beweert te zijn.

Ik denk het niet, hij moet nog leren lezen, en zeker om niet direct alles op zich zelf te betrekken. :wink:

Ach een mens vergist zich al snel. :blowen:

gh.wille
08-09-06, 15:34
Geplaatst door soobnebki
De vraag is niet of Bin Laden gepakt wordt ... de grote vraag is waar en wanneer de volgende grote aanslag plaatsvindt, en dat zal een aanslag zijn die veel erger zal zijn dan 911.... een nucleaire ramp zal zich voltrekken ! * als Nederland buiten de Fall-out area zal liggen (dat hoop ik voor mijn kinderen en kleinkinderen) ben ik benieuwd hoe de ware gelovigen hierop zullen reageren in dit forum.

Bin Laden pakken werkt contra produktief, de man is al een held in de ogen van zeer velen, als gevangene van de USA wordt hij het symbool en martelaar voor de gehele Moslim wereld. Als de Special forces hem vinden zal hij geruisloos uitgeschakeld worden en onder 3 meter Afghaans zand begraven.

*
Dat is natuurlijk niet het geval als IRAN de beschikking krijgt over een atoom -wapen (tenminste als je sommige prikkers hier mag geloven).

:gniffel:

Divine_70
08-09-06, 15:37
Geplaatst door knuppeltje
Ik denk het niet, hij moet nog leren lezen, en zeker om niet direct alles op zich zelf te betrekken. :wink:

Ach een mens vergist zich al snel. :blowen:

Dat bedoel ik, ik hoop dan ook dat ie in de pubertijd zit, zoniet, dan mag ie heel snel een nieuwe reïntegratiecursus doen.

Al Sawt
09-09-06, 01:04
Geplaatst door soobnebki
De vraag is niet of Bin Laden gepakt wordt ... de grote vraag is waar en wanneer de volgende grote aanslag plaatsvindt, en dat zal een aanslag zijn die veel erger zal zijn dan 911.... een nucleaire ramp zal zich voltrekken ! als Nederland buiten de Fall-out area zal liggen En hoe zal Bin Laden aan een nucleaire bom komen?

Graag onderbouwde argumentatie, SVP!

Al Sawt
09-09-06, 01:05
Geplaatst door gh.wille
*
Dat is natuurlijk niet het geval als IRAN de beschikking krijgt over een atoom -wapen (tenminste als je sommige prikkers hier mag geloven).

:gniffel: Alleen prikkers met een zeemanskraag, hebben kennis over realiteit.

soobnebki
09-09-06, 12:08
De reactor in Iran staat al lang op de hitlijst van de IDF !! Osirak is ook weggevaagd voordat plutonium kon worden gefrabiceerd.