PDA

Bekijk Volledige Versie : 'Elke maand rekruteert al-Qaida drie moslimjongeren'



Marsipulami
09-09-06, 16:23
'Elke maand rekruteert al-Qaida drie moslimjongeren'


Al-Qaida rekruteert per maand gemiddeld drie jonge moslims in Spanje om hen naar trainingskampen te sturen, waar ze zich voorbereiden op de jihad, de heilige oorlog, in Irak.

Dat schrijft de Barcelonese krant "El Periodico" zaterdag.

"Iedere maand verlaten gemiddeld drie moslimjongeren die geboren werden of opgroeiden in Spanje, de meesten van hen in Catalonië, het land om zelfmoordaanslagen te plegen in Irak of om te worden opgeleid in Afghanistan, Bangladesh, Pakistan, Jemen of Somalië", aldus politiebronnen die het dagblad citeert.

Vooral België
"Jaarlijks schommelt het aantal Spaanse moedjahedien tussen de dertig en veertig mensen", zo schrijft de Catalaanse krant, die preciseert dat het fenomeen "zich eveneens voordoet in Italië, Frankrijk, Groot-Brittannië en vooral in België".

De ronselaars, van wie sommigen uit Frankrijk en België komen, benaderen de jongeren in wijken waar veel moslims wonen of via internet, op fora of radicale websites, legt El Periodico uit.

"Eens ze in de trainingskampen zijn, wordt hen de meest radicale islam onderwezen en krijgen ze een opleiding over explosieven en de organisatie en financiering van islamistische cellen", vervolgt de krant.

"Velen willen de rangen van al-Qaida vervoegen, maar niet iedereen wil zelfmoord plegen, zodat de organisatie steeds meer mensen moeten rekruteren om de vloed van kamikazes nooit te laten ophouden", aldus een agent van de inlichtingendienst die El Periodico citeert.

De jongeren uit Spanje die geen militaire opleiding kregen of geen ervaring hebben met stadsguerrilla, worden vaak voor zelfmoordaanvallen naar Irak gestuurd, omdat ze voor niets anders gebruikt kunnen worden, schrijft het dagblad nog.

David
09-09-06, 16:25
Matig. Mijn nichtenblaadje krijgt elke maand zo'n 150 nieuwe abonnees. Maar ja, wij delen gratis dure eau de toilette uit. Wat krijg je van de Ouwe Bin als je lid wordt?

Wide-O
09-09-06, 16:26
Geplaatst door David
Matig. Mijn nichtenblaadje krijgt elke maand zo'n 150 nieuwe abonnees. Maar ja, wij delen gratis dure eau de toilette uit. Wat krijg je van de Ouwe Bin als je lid wordt?

Ja, maar jouw lezers blazen zich hopelijk niet op na elk nummer :D

David
09-09-06, 16:27
Geplaatst door Wide-O
Ja, maar jouw lezers blazen zich hopelijk niet op na elk nummer :D


Het zou me eigenlijk niks verbazen.

Wide-O
09-09-06, 16:37
Geplaatst door David
Het zou me eigenlijk niks verbazen.

"Er stond: blow johob :fplet: :hihi:

Krijg je veel "woont niet meer op dit adres" retours dan ? :nerveus:

Nou ja, Goethe heeft het je al voorgedaan. Zelfmoord was kewl toen. En er was nog geen internet...

David
09-09-06, 16:39
Geplaatst door Wide-O
"Er stond: blow johob :fplet: :hihi:




:D

ZwYgStErr
09-09-06, 17:15
Geplaatst door David
Matig. Mijn nichtenblaadje krijgt elke maand zo'n 150 nieuwe abonnees. Maar ja, wij delen gratis dure eau de toilette uit. Wat krijg je van de Ouwe Bin als je lid wordt?

77 maagden?

:/

Hawa
09-09-06, 17:40
Het is goede tijden voor ronselaars,vooral op jihdi gebied, en dan heb je nog die vrouwenhandelaars,wat een zootje!
En vergeet ook niet knutselen met explosieven dat zet ook nogal aan, ipv parfum!
Dus kijk nu maar uit voor baarden,en leren jasjes met macho types erin verscholen,het is niks,het is barbaars. Of op geld belust, of op hemel met maagden die voor je open liggen.
Ja de wereld is perfect. Voor ieder die verworpene is van aarde,stelt menig machtshypocriet iets anders ten voorbeeld. Vooral vrouwen,die onrein zijn,je eigen familie afmaken,je eigen kinderen inleger zetten,omdat ze niks te vreten hebben, en wij de buik weer vol,met blauwtong vlees,vergigtige paddestoelen die lever naar fillistijnen helpen,waar geen kruidje tegen gewassen is.
Waar ziekenhuizen bijdragen vragen,en waar toe als je armlastig bent,niet meer bij toerbeurt wordt geholpen.
Het is allemaal zeer aan kwast en strijkstok van euries,dollars,en opgewardeerde valutas.
Achja! Op naar oertijden waar zakken met koeries(schelpen) nog betaalmiddel schenen te zijn. En waar planeetbewoners nog op blote voeten lopen,maar die blote voeten koers is allang verslagen door Nikes,Poemas en Adidas,ooit die land van gas die joden lieten stikken in tijdverblijven! En nu weer die zelfde koers> Gas...middelen om mensen te laten stikken..Blote voeten koers,kinderen die maken die voeten bed aan rijkerelui,westen,kleren maken de man!
Ja de kleren van de Keizer! De sprookes van Grim! Die nooit lezen en schrijven heeft geleerd,pas op latere koers,en dan die verhalen schrijft.
Die schrijft die blijft! Waar blote voeten kinderen leren schoenen,tapijten weven,en nog misbruikt worden,als gaatje in Ozonlaag?
Wat een plaag! Kinderen! Kinderen! KInderen van de rekening?
Kinderen van de welvaart,kinderen van oorlog,kinderen van wat?
Kinderen van BUsh die in hectares land leven, en toch aan drugs gaan?
Kinderen van bin Laden die in grotten leven...Kinderen van Jihadies..die denken dat bron Maagden kunnen zijn in tweeenzeventig stuks, als je op veemarkt loopt en keurt, en onder staarten kijkt, en kwijlt,en verzeilt,volgens HAA in land van Ooit!
Hoelang is Chinees! Ja Hoelang! Wat een gespe! Hoe vies kan een mensheid zijn,die haar uitwerpselen werpt in land van dadels,van vrucht,van in die beginne,waar niemand naar luistert,maar schoenen koopt,en loopt,tot met niets meer weegt,nucliair gas,ruikt men niet,men ziet niet,men beweegt niet. Nooit meer. DOOD!

Tomas
09-09-06, 17:43
Geplaatst door ZwYgStErr
77 maagden?

:/

77?

Bij de heilige 4-eenheid, heeft iedereen een eigen uniek aantal?

Hawa
11-09-06, 17:18
Bij de heilige 4-eenheid, heeft iedereen een eigen uniek aantal?

Ja heeft Bush ook 77 maagden in aanbieding voor al die jongeren die krom liggen om aan werk te komen,en geronseld worden,door Army!
Op plein,in dorp,alles is mogelijk,je muziek carriere als Rasta,kan je gewoon voortzetten in Irak hoor? Alles is mogelijk! Je heiligheid als mens wordt wel voortgezet in Irak, alles is mogelijk. Gebakje erbij, lekkere kip, lekker bellen met mummy and dad,what ever,can came from>
Wat een zotte lotte hier! Rekruteringen,in stad en ommeland!
Het vergaat je verstand
rekruteringen in een land
voor moslims
of terreur
is
dat even redig...
Ja even..wacht...
Ik ga strijden voor goede
voor infra structuur,
voor water en school
electriciteit
ja!
Is mijn idiool!
Taliban!
Nee!
Die willen vrouwen in burqas verhullen,
sta mij bij.......
Sta mij bij in mijn vervoering
in mijn beroering
in knal ze echt wel af
tot aan hun eigen gemakte graf....
Ja! Ik wil strijden voor democratische waarden....
Dat kennen ze dar echt niet?
Ja! Ik ben gebeten door schorpio,die klote zand,die hitte.......
Maar mama......
Ik krijg nu ook al baardgroei,
ik wil dit niet.
Ik wil ..
Ja! Mama!
Ik weet niet meer,tot de volgende keer maar weer.
.

Olive Yao
11-09-06, 21:32
Geplaatst door Hawa
Bij de heilige 4-eenheid, heeft iedereen een eigen uniek aantal?
(...)
Ik weet niet meer, tot de volgende keer maar weer.
Blij je weer te zien Hawa, en tot de volgende keer

ZwYgStErr
11-09-06, 22:01
Geplaatst door Tomas
77?

Bij de heilige 4-eenheid, heeft iedereen een eigen uniek aantal?

None-liners hebben geen criteria. Gewoon er op gooien en hopen dat mensen hi hi ha ha gaan.

:verdriet:

*hoop*

Hawa
12-09-06, 15:48
Ik ben er altijdwel even. Dankje. Sukran! tot vlg.keer dan maar weer. :D