PDA

Bekijk Volledige Versie : Staat antiliaan gelijk aan een neger?



Qaiys
09-09-06, 18:03
Domme sufferds (mark61 en lalletante kromme blonde) denken dat een antiliaan meteen een neger is. Waarschijnlijk denken ze dat alles wat uit de antillen komt meteen een neger is. Kennelijk weten ze niet dat de oorspronkelijke bevolking indianen zijn en daar nog steeds wonen. Moet je op Aruba eens zeggen, ik durf te wedden dat je meteen cocosnoot naar je hoofd geslingerd krijgt. Dan wil ik het niet eens hebben over de witmans, en de lieden met een zuid amerikaanse afkomst.

Aicha1976
09-09-06, 18:26
Geplaatst door Qaiys
Domme sufferds (mark61 en lalletante kromme blonde) denken dat een antiliaan meteen een neger is. Waarschijnlijk denken ze dat alles wat uit de antillen komt meteen een neger is. Kennelijk weten ze niet dat de oorspronkelijke bevolking indianen zijn en daar nog steeds wonen. Moet je op Aruba eens zeggen, ik durf te wedden dat je meteen cocosnoot naar je hoofd geslingerd krijgt. Dan wil ik het niet eens hebben over de witmans, en de lieden met een zuid amerikaanse afkomst.

Oh, ik zie dat ik je echt geraakt heb, je gaat je steeds meer als een gekwetste drama queen gedragen :rolleyes: Ik heb in die topic over die aandachtsgeile funditrut aangegeven dat een doorsnee Antilliaan donker is. Dat is ook zo. Destijds hebben ze een grote groep slaven op Curacao gedropt. Op Aruba en Bonaire zijn er ook slaven ondergebracht maar een veel kleiner aantal. De Caiquetio- en ik meen de Arawak indianen hebben ze voor het vee laten zorgen enz.. Je ziet het verschil meteen, de mensen op Aruba en Bonaire hebben over het algemeen indiaanse trekjes :student:

Maar goed, dit is even zo uit het hoofd, ik woon hier al een jaar en 9 maanden en ik heb zowel de bovenwindse als de benedenwindse eilanden bezocht. Heb absoluut niet de behoefte om voor het relnichtje van Maroc dat nauwelijks Rotterdam uit komt, hier hele naslagwerken te gaan posten, ik heb wel wat beters te doen :hihi:

En nog wat, de witmans (wat een achterlijk woord) en de lieden met een Zuid Amerikaanse afkomst noemen zichzelf niet Antilliaans. Mensen van Bonaire wel en Arubanen niet. Pulies, koop een strippenkaart en ga eens reizen of zo, Gouda schijnt mooi te zijn deze tijd van het jaar :duim:

Qaiys
09-09-06, 18:33
Geplaatst door Aicha1976
Oh, ik zie dat ik je echt geraakt heb, je gaat je steeds meer als een gekwetste drama queen gedragen :rolleyes: Ik heb in die topic over die aandachtsgeile funditrut aangegeven dat een doorsnee Antilliaan donker is. Dat is ook zo. Destijds hebben ze een grote groep slaven op Curacao gedropt. Op Aruba en Bonaire zijn er ook slaven ondergebracht maar een veel kleiner aantal. De Caiquetio- en ik meen de Arawak indianen hebben ze voor het vee laten zorgen enz.. Je ziet het verschil meteen, de mensen op Aruba hebben over het algemeen indiaanse trekjes :student:

Maar goed, dit is even zo uit het hoofd, ik woon hier al een jaar en 9 maanden en ik heb zowel de bovenwindse als de benedenwindse eilanden bezocht. Heb absoluut niet de behoefte om voor het relnichtje van Maroc dat nauwelijks Rotterdam uit komt, hier hele naslagwerken te gaan posten, ik heb wel wat beters te doen :hihi:

En nog wat, de witmans (wat een achterlijk woord) en de lieden met een Zuid Amerikaanse afkomst noemen zichzelf niet Antilliaans. Mensen van Bonaire wel en Arubanen niet. Pulies, koop een strippenkaart en ga eens reizen of zo, Gouda schijnt mooi te zijn deze tijd van het jaar :duim:

Denk je nou echt dat jij mij kunt raken? :hihi:

Het is gewoon heel dom om iemand van de antillen gelijk te stellen aan een neger en dan nog koppig door blijven gaan met dat verzinsel en mij, zoals jullie pavlovhaantje durft, nog tot jokkebrok durft te bestempelen.

Divine_70
09-09-06, 18:38
Geplaatst door Qaiys


Het is gewoon heel dom om iemand van de antillen gelijk te stellen aan een neger

http://www.cosgan.de/images/midi/figuren/e050.gif Sorry dat ik ff binnen kom rennen, :student: Maar je doet het nu een beetje lijken alsof het een belediging is, om eerlijk te zijn, bij het woord Antilliaan denk ik ook aan donkere mensen cq negers. http://www.cosgan.de/images/midi/konfus/a015.gif

Julien
09-09-06, 18:38
Zoals al gezegd is, zijn niet alle Antillianen negroïde (net zo min dat alle Marokkanen blank zijn). Er is vaak sprake van vermenging (halfbloedjes dus) waardoor er ook veel lichtgetinte Antilianen zijn. De grootste bevolkingsgroep zijn natuurlijk wel de van oorsprong Afrikaanse mensen. Maar dat verschilt ook heel erg per eiland. De bevolking vd Benedenwindse Antillen (Curacao en zo) is behoorlijk negroïde, maar in Aruba wonen weer veel Hispanics. Op de bovenwindse eilanden (Franse eilanden bijvoorbeeld) is er een mix van Creolen (Afrikanen), blanken, indianen (maar zeer miniem). De meeste Antilianen daar zijn getint, maar niet zwart.
Dat geldt overigens ook voor de grotere eilanden, zoals Haiti en Dominica.

Overigens las ik die opmerking van Mark61 over ZS's opmerking "Ik neem aan dat je niet in een burka op strand ligt tussen de antilianen"..
Misschien kan ZS dit even uitleggen, want dit komt op mij wat racistisch over.

~Panthera~
09-09-06, 18:49
Geplaatst door Julien
Misschien kan ZS dit even uitleggen, want dit komt op mij wat racistisch over.


Vraag ook meteen even of: slettebak, nicht, lalletante, kromme blonde en dat soort uitlatingen ook even uitgelegd kunnen worden. :roker:

Of is dat ineens iets heel anders ?

Aicha1976
09-09-06, 18:49
Geplaatst door Qaiys
Denk je nou echt dat jij mij kunt raken? :hihi:

Het is gewoon heel dom om iemand van de antillen gelijk te stellen aan een neger en dan nog koppig door blijven gaan met dat verzinsel en mij, zoals jullie pavlovhaantje durft, nog tot jokkebrok durft te bestempelen.


Dat ik je kan raken is overduidelijk te merken aan je viswijverige gegil :hihi:

Weet je wat het is Schaap, jij weet veel van nichtenbarretjes en ik weet veel van de Antillen, deal with it :o

Dat er blonde Antillianen zijn, klopt, er zijn ook blonde Surinamers dus wat is nu precies je punt, waar denk jij aan als men het over Antillianen heeft, een donker of een blank iemand (je zult ook wel aan zwoele lange hete nachten denken maar laat dat even achterwege) :tik:

Aicha1976
09-09-06, 18:53
Geplaatst door Julien
Overigens las ik die opmerking van Mark61 over ZS's opmerking "Ik neem aan dat je niet in een burka op strand ligt tussen de antilianen"..
Misschien kan ZS dit even uitleggen, want dit komt op mij wat racistisch over.


Schaap racistisch, welnee :(


Het zijn de andere mensen op deze aardbol die het op hem voorzien hebben, hij is maar een slachtoffertje :rolleyes:





Trouwens Julien, goed verwoord :strik:

Aicha1976
09-09-06, 18:56
Geplaatst door ~Panthera~
Vraag ook meteen even of: slettebak, nicht, lalletante, kromme blonde en dat soort uitlatingen ook even uitgelegd kunnen worden. :roker:

Of is dat ineens iets heel anders ?

Het is maar goed dat ik hem niet kan raken he, hoe zou hij me dan moeten noemen :hihi:

Gek he, dat mensen soms vinden dat moslimmannen zich als hufters gedragen ten opzichte van vrouwen, ons Schaapje is immers een gentleman :Iluvu:

Aicha1976
09-09-06, 18:59
Geplaatst door Divine_70
http://www.cosgan.de/images/midi/figuren/e050.gif Sorry dat ik ff binnen kom rennen, :student: Maar je doet het nu een beetje lijken alsof het een belediging is, om eerlijk te zijn, bij het woord Antilliaan denk ik ook aan donkere mensen cq negers. http://www.cosgan.de/images/midi/konfus/a015.gif


Ach joh, Schaap is gewoon wat labiel vandaag, pms of zo en uit dat op mij, laat die jongen, ik lach me rot :duim:

Good Kahuna
09-09-06, 19:10
Ben een paar keer op Curacao geweest, en zag daar hoofdzakelijk donkere/zwarte mensen. Maja, dat was jaren geleden.

Divine_70
09-09-06, 19:14
Geplaatst door Good Kahuna
Ben een paar keer op Curacao geweest, en zag daar hoofdzakelijk donkere/zwarte mensen. Maja, dat was jaren geleden.

Daar hoef je niet de grote oceaan voor over hoor, Amsterdam, ben je al een heel end. :hihi:

Aicha1976
09-09-06, 19:14
Geplaatst door Good Kahuna
Ben een paar keer op Curacao geweest, en zag daar hoofdzakelijk donkere/zwarte mensen. Maja, dat was jaren geleden.

Ja, dat is verleden tijd, ze zien er nu uit als indianen en ze gooien met kokosnoten dus opgepast :nerveus:

~Panthera~
09-09-06, 19:18
Geplaatst door Aicha1976
Het is maar goed dat ik hem niet kan raken he, hoe zou hij me dan moeten noemen :hihi:

Gek he, dat mensen soms vinden dat moslimmannen zich als hufters gedragen ten opzichte van vrouwen, ons Schaapje is immers een gentleman :Iluvu:


Ja, unbelieveble, maak ze gewoon uit voor slet, en hoer, en dat was dan weer de conversatie. :moe:

Moet je eens met Moslima's proberen,volgens mij is dan de boot aan.

Andersom maakt blijkbaar geen moer uit. :moe:

Good Kahuna
09-09-06, 19:22
Geplaatst door Aicha1976
Ja, dat is verleden tijd, ze zien er nu uit als indianen en ze gooien met kokosnoten dus opgepast :nerveus:

Deze witman kan gelukkig erg hard lopen :roker:

Aicha1976
09-09-06, 19:31
Geplaatst door Good Kahuna
Deze witman kan gelukkig erg hard lopen :roker:

Nah maar op die foto zie je er toch wel donker uit, weet jij zeker dat je destijds niet verwisseld bent met een klein Caiquetio indiaantje :hihi:

Good Kahuna
09-09-06, 19:37
Geplaatst door Aicha1976
Nah maar op die foto zie je er toch wel donker uit, weet jij zeker dat je destijds niet verwisseld bent met een klein Caiquetio indiaantje :hihi:

Caiquetio? Sorry, no habla :zegniets:

Aicha1976
09-09-06, 19:37
Geplaatst door ~Panthera~
Ja, unbelieveble, maak ze gewoon uit voor slet, en hoer, en dat was dan weer de conversatie. :moe:

Moet je eens met Moslima's proberen,volgens mij is dan de boot aan.

Andersom maakt blijkbaar geen moer uit. :moe:

Tja, Panth, ik drink wijn en ik heb geen burqa aan wanneer ik naar het strand ga, het is een waar schandaal dus je kunt wel stellen dat ik erom vraag nietwaar http://www.cosgan.de/images/smilie/konfus/a050.gif

Divine_70
09-09-06, 19:41
Dit riekt naar een coupe. http://www.cosgan.de/images/midi/frech/c015.gif

Aicha1976
09-09-06, 19:43
Geplaatst door Good Kahuna
Caiquetio? Sorry, no habla :zegniets:



Ga jij eens gauw back to your roots, we praten hier papiaments, geen spaans :ego:

Niet dat ik dat kan weten hoor maar ik zal het aan Schaap vragen :nerveus:

Invidia
09-09-06, 19:44
:verveeld: jullie...ach, ik zeg maar gewoon niks.

Aicha1976
09-09-06, 19:47
Geplaatst door Divine_70
Dit riekt naar een coupe. http://www.cosgan.de/images/midi/frech/c015.gif


Je hebt gelijk, de topic is geopend om Mark en mij voor lul te zetten maar de gastheer is er gewoon vandoor http://www.cosgan.de/images/smilie/konfus/s045.gif

Dit was trouwens zinloos geweld, want wij zouden samen hem niet kunnen overtreffen in het belachelijk maken van ons zelf :roker:

Good Kahuna
09-09-06, 19:48
Geplaatst door Aicha1976
Ga jij eens gauw back to your roots, we praten hier papiaments, geen spaans :ego:

Niet dat ik dat kan weten hoor maar ik zal het aan Schaap vragen :nerveus:

Sjit, aan dat ene woordje in taki taki dat ik ken heb ik dan zeker ook niets?

Qaiys
09-09-06, 19:55
Geplaatst door ~Panthera~
Vraag ook meteen even of: slettebak, nicht, lalletante, kromme blonde en dat soort uitlatingen ook even uitgelegd kunnen worden. :roker:

Of is dat ineens iets heel anders ?

De frans/italiaanse chiwawa-poedeltje sla ik natuurlijk over.

Had je ook kunnen vragen toen het vriendengroepje allerlei woorden zoals zieke aandachtsgeile funditrut voor de moslima gebruikte. Je denkt toch niet dat ik zomaar naar iemand met modder gooi. Dan heb ik het niet eens over de woorden die ze voor mij gebruiken.Maar ach het vriendengroepje ontfermt zich over elkaar maar ze kijken er raar van op als je voor een moslima opkomt.

Anywayz dat is nu niet de discussie hier.

Aicha1976
09-09-06, 20:00
Geplaatst door Qaiys
De frans/italiaanse chiwawa-poedeltje sla ik natuurlijk over.

Had je ook kunnen vragen toen het vriendengroepje allerlei woorden zoals zieke aandachtsgeile funditrut voor de moslima gebruikte. Je denkt toch niet dat ik zomaar naar iemand met modder gooi. Dan heb ik het niet eens over de woorden die ze voor mij gebruiken.Maar ach het vriendengroepje ontfermt zich over elkaar maar ze kijken er raar van op als je voor een moslima opkomt.

Anywayz dat is nu niet de discussie hier.

En maar zielig doen, boehoe, ik heb geen vrienden :rolleyes:

Schaap, jij haalde er natuurlijk weer homo's bij en ik blijf bij mijn standpunt, jij en dat mokkel zijn aandachtsgeile fundiwannabe's, wat wil jij daaraan doen :vingers:

Ga maar gewoon verder janken, you sad excuse for a man http://www.cosgan.de/images/midi/traurig/g045.gif

~Panthera~
09-09-06, 20:03
Geplaatst door Qaiys
De frans/italiaanse chiwawa-poedeltje sla ik natuurlijk over.

Had je ook kunnen vragen toen het vriendengroepje allerlei woorden zoals zieke aandachtsgeile funditrut voor de moslima gebruikte. Je denkt toch niet dat ik zomaar naar iemand met modder gooi. Dan heb ik het niet eens over de woorden die ze voor mij gebruiken.Maar ach het vriendengroepje ontfermt zich over elkaar maar ze kijken er raar van op als je voor een moslima opkomt.

Anywayz dat is nu niet de discussie hier.


Dat zat er na, nadat jij al was begonnen met bagger gooien, als ik me goed herinner.

Maar het doet er inderdaad niet toe, jij vind het een vriendenclubje wat voor elkaar opkomt, en DUS raar.
Maar dat JIJ dan voor die Moslima opkomt is dan WEL gewoon ?

Nou, DAT vind ik dan weer raar. :vreemd:

Qaiys
09-09-06, 20:04
Geplaatst door Aicha1976
Het is maar goed dat ik hem niet kan raken he, hoe zou hij me dan moeten noemen :hihi:

Natuurlijk kun jij mij niet raken. Het enige wat mij intresseert is dat ik als jokkebrok wordt neergezet omdat jij en onze pavlovhaantje onder de term antiliaan meteen neger met allerlei fantasien verstaan.

Hoe noem je iemand die op de antillen woont? Een antiliaan, en waar paradeer jij? Op de antillen. Het woord neger dacht ik niet eens aan. Als je op spanje paradeerde zou ik zeggen dat je rondparadeert tussen de spanjolen. Zo simpel zit dat in elkaar.

Maar kennelijk stellen onze pavlovhaantje en onze lalletante een antilliaan gelijk aan een neger en waarbij jullie meteen allerlei gedachtes en fantasien ontwikkelen.



Gek he, dat mensen soms vinden dat moslimmannen zich als hufters gedragen ten opzichte van vrouwen, ons Schaapje is immers een gentleman :Iluvu: Als jullie normaal over de moslima en de topic konden discusseren zou er niets gebeurt zijn, maar haar meteen uitschelden en voor ziek en aandachtsgeil te verklaren kun je hetzelfde verwachten.

Jullie eigen huferig gedrag zie je niet maar een moslim moet er uitgelicht worden. Gewoon een hypocriet zooitje dat vriendengroepje.

Aicha1976
09-09-06, 20:05
Geplaatst door Good Kahuna
Sjit, aan dat ene woordje in taki taki dat ik ken heb ik dan zeker ook niets?


Nee, dat wordt rennen voor de kokosnoten mop http://www.cosgan.de/images/midi/traurig/a020.gif

Qaiys
09-09-06, 20:08
Geplaatst door ~Panthera~
Dat zat er na, nadat jij al was begonnen met bagger gooien, als ik me goed herinner.

Maar het doet er inderdaad niet toe, jij vind het een vriendenclubje wat voor elkaar opkomt, en DUS raar.
Maar dat JIJ dan voor die Moslima opkomt is dan WEL gewoon ?

Nou, DAT vind ik dan weer raar. :vreemd:

lees de topic maar na en kijk maar waarmee het vriendengroepje mee aankomt draven.

Ik klaag niet, het geklaag komt van het vriendengroepje dat hun eigen gedrag vergeet en als ze de wind van voren krijgen beginnen ze te klagen, huilen en mij te verwijten dat ik ook met modder gooi.

Qaiys
09-09-06, 20:14
Geplaatst door Aicha1976
En maar zielig doen, boehoe, ik heb geen vrienden :rolleyes:

Schaap, jij haalde er natuurlijk weer homo's bij en ik blijf bij mijn standpunt, jij en dat mokkel zijn aandachtsgeile fundiwannabe's, wat wil jij daaraan doen :vingers:

Ga maar gewoon verder janken, you sad excuse for a man http://www.cosgan.de/images/midi/traurig/g045.gif

Ik janken en klagen?? Kun je er niet tegen dat ik jullie wijs op jullie hypocriet gedrag. De verwijten komen van jullie kant niet van mijn kant.

Ik word op mijn moslim zijn aangesproken en als onze huisnicht david de moslima naar een psychiater verwijst maak ik hem duidelijk dat het komt door zijn sexualiteit omdat nichten nu eenmaal wat in hun leven speelt projecteren op anderen. Nichten komen het vaakst bij een psychiater langs. Ik wijs hem op het feit dat hij de tocht langs een psychiater dat gemeengoed is bij homosexuelen niet op een moslima moet projecteren.

Aicha1976
09-09-06, 20:19
Geplaatst door Qaiys
Natuurlijk kun jij mij niet raken. Het enige wat mij intresseert is dat ik als jokkebrok wordt gezien omdat jij en onze pavlovhaantje onder de term antiliaan meteen neger met allerlei fantasien verstaan.

Jokkebrok, goh, zo heb ik je niet genoemd, vind persoonlijk haatdragende hypocriet veel beter bij je passen :rolleyes:


Hoe noem je iemand die op de antillen woont? Een antiliaan, en waar paradeer jij? Op de antillen. Het woord neger dacht ik niet eens aan. Als je op spanje paradeerde zou ik zeggen dat je rondparadeert tussen de spanjolen. Zo simpel zit dat in elkaar.

En toch zit Nederland vol met Turken, Marokkanen en niet alleen met Nederlanders dus je bent weer eens kort door de bocht :o


Maar kennelijk stellen onze pavlovhaantje en onze lalletante een antilliaan gelijk aan een neger en waarbij jullie meteen allerlei gedachtes en fantasien ontwikkelen.

Mark is ook op de Antillen geweest, je moet het hem niet kwalijk nemen dat jij al je kennis uit de Tina haalt :gniffel:


Als jullie normaal over de moslima en de topic konden discusseren zou er niets gebeurt zijn, maar haar meteen uitschelden en voor ziek en aandachtsgeil te verklaren kun je hetzelfde verwachten.

Ik kan me niet herinneren dat ik ziek heb gezegd maar ik dan wil ik hierbij nog er even aan toevoegen dat ik haar ziek in haar hoofd vind, zo beter :nerveus:


Jullie eigen huferig gedrag zie je niet maar een moslim moet er uitgelicht worden. Gewoon een hypocriet zooitje dat vriendengroepje.
Het kan zomaar zijn dat er meerdere mensen het niet met je gejammer eens zijn, dat maakt ze nog geen vrienden hoor :zwaai:

Aicha1976
09-09-06, 20:30
Geplaatst door Qaiys
Ik janken en klagen?? Kun je er niet tegen dat ik jullie wijs op jullie hypocriet gedrag. De verwijten komen van jullie kant niet van mijn kant.

Ja, jij wordt gewoon gepest en je bent zielig, zou je er even over op kunnen houden, ik heb altijd de schurft gehad aan jankbabies :rolleyes:



Ik word op mijn moslim zijn aangesproken en als onze huisnicht david de moslima naar een psychiater verwijst maak ik hem duidelijk dat het komt door zijn sexualiteit omdat nichten nu eenmaal wat in hun leven speelt projecteren op anderen. Nichten komen het vaakst bij een psychiater langs. Ik wijs hem op het feit dat hij de tocht langs een psychiater dat gemeengoed is bij homosexuelen niet op een moslima moet projecteren.
David is niet onze huisnicht, dat ben jij, je kan het alleen nog niet toegeven :hihi:

En nog iets, al zou je met bewijs komen dat homoseksuelen vaker een shrink bezoeken dan andere bevolkingsgroepen, zou het me nog geen enkele ruk interesseren. In menig Marokkaans gezin moet je aankomen bij je pa en aangeven dat je je huiselijke situatie onprettig vindt en dat je graag naar een psycholoog wilt, haha, je kan rekenen op een ram voor je harsens, dus geef me de vijf :D

Rabi'ah.
09-09-06, 20:30
Nee. Een Antilliaan hoeft niet per definitie zwart te zijn. Je hebt ook genoeg Antillianen die lichtkleurig of zelfs wit zijn.

gh.wille
09-09-06, 20:38
Geplaatst door Aicha1976
Ach joh, Schaap is gewoon wat labiel vandaag, pms of zo en uit dat op mij, laat die jongen, ik lach me rot :duim:

Nou dat is niet alleen vandaag ,maar dagelijks !
Jammer voor hem dat de discusie in deit geval niet de wending nam die hij o zo graag gewenst had ! nl het woordje" WITMAN" kreeg niet de door hem gewenste (aandacht).
En voor het geval als de vloer hem te heet wordt onder de voeten dan heeft hij altijd nog de hierop volgende ontsnappings (procedure).

Gemaks halve geef ik de gehele discussie alsmede het alles zeggende profiel van onze vriens Qaiys alias SCHAAP.


~~(O)~~

Geslacht: Man
Registratie: Jun 2006
Locatie: Road to nowhere
Berichten: 2022
Strafpunten: 0


Status:




Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Minister Bot de held bedreigt Iran maar (#)
quote:
Geplaatst door gh.wille
Ja dit artikel had ik ook al gelezen ,maar dat heeft niets met het gegeven te maken over het al dan niet toestaan van eventule mogelijkheden voor het maken van kernenergie voor IRAN !
Je had net zo goed kunnen zeggen (toevoegen aan het item)ondertussen laat MINISTER BOT rustig de strijd in SOEDAN voortgaan of weet ik veel waar ,het zijn twee verschillende onderwerpen of niet soms ?

Maar in je dommigheid geef je nu al volkomen toe dat het agressieve IRAN het wel op ISRAEL gemunt heeft die hebben nog nooit de IRANIERS een strobreed in de weg gelegen of wel soms ???
En kom niet aan met (broeders) of zo want dan lach ik me zelf een( krul in m,n lul ) elders vinden ze het heel normaal als MOSLIMS elkaar ondeling afslachten of niet soms ?

p.s nog geen commentaar op de ""school krant '' ??????????

Het behoeft verder geen betoog dat het onderstaande regeltje het antwoord is van Qaiys.

Sorry maar jij bent echt dom, niet de moeite waard om op te reageren.

Aicha1976
09-09-06, 20:41
Geplaatst door Rabi'ah.
Nee. Een Antilliaan hoeft niet per definitie zwart te zijn. Je hebt ook genoeg Antillianen die lichtkleurig of zelfs wit zijn.

Ik heb nog nooit zwarte of witte mensen gezien maar ja, wat jij wilt :vreemd:

Maar wel bedankt voor je bijdrage, het was me namelijk nog niet opgevallen :rolleyes:

Tomas
09-09-06, 20:43
Stelletje racisten.

Divine_70
09-09-06, 20:45
Geplaatst door Aicha1976
Ik heb nog nooit zwarte of witte mensen gezien maar ja, wat jij wilt :vreemd:



:student: Sommige mensen zien alleen zwart/wit, die moet grijs nog ontdekken. :wijs:

Good Kahuna
09-09-06, 20:46
Geplaatst door Rabi'ah.
Nee. Een Antilliaan hoeft niet per definitie zwart te zijn. Je hebt ook genoeg Antillianen die lichtkleurig of zelfs wit zijn.

Volgens mij zijn we het stadium van redelijke argumentatie in deze topic allang voorbij http://img174.imageshack.us/img174/8875/jerrycp6.gif

gh.wille
09-09-06, 20:52
Geplaatst door Good Kahuna
Volgens mij zijn we het stadium van redelijke argumentatie in deze topic allang voorbij http://img174.imageshack.us/img174/8875/jerrycp6.gif

:lachu:

Divine_70
09-09-06, 20:53
Geplaatst door Good Kahuna
Volgens mij zijn we het stadium van redelijke argumentatie in deze topic allang voorbij http://img174.imageshack.us/img174/8875/jerrycp6.gif

Ramptourist. :ego:

sidi bibi
09-09-06, 20:54
Geplaatst door Aicha1976
Ik heb nog nooit zwarte of witte mensen gezien maar ja, wat jij wilt :vreemd:

Maar wel bedankt voor je bijdrage, het was me namelijk nog niet opgevallen :rolleyes: De korte tijd dat je hier in nederland bent heb je je ogen en oren in elk geval goed de kost gegeven, zo naar je schrijven te oordelen, trouwens echte humor, ist misschien een goed voorstel dat je Qaiys een tijdje onder je hoede neemt, volgens mij ben jij het type dattie nodig heeft een tijdje

Aicha1976
09-09-06, 21:03
Geplaatst door sidi bibi
De korte tijd dat je hier in nederland bent heb je je ogen en oren in elk geval goed de kost gegeven, zo naar je schrijven te oordelen, trouwens echte humor, ist misschien een goed voorstel dat je Qaiys een tijdje onder je hoede neemt, volgens mij ben jij het type dattie nodig heeft een tijdje


Waar heb jij het in godsnaam over, moet jij niet Ieperkaas zijn billen af gaan vegen of zo :haha:

Ik ben half Marokkaans en half Nederlands en ik heb in totaal ongeveer 3 jaar in het buitenland gewoond duss :rolleyes:

En geloof me honnepon, jij hebt er geen flauw idee van wat ik nodig heb, eerst denken en dan prikken :fparty:

MaRiaH
09-09-06, 21:27
Geplaatst door Aicha1976
Waar heb jij het in godsnaam over, moet jij niet Ieperkaas zijn billen af gaan vegen of zo :haha:

Ik ben half Marokkaans en half Nederlands en ik heb in totaal ongeveer 3 jaar in het buitenland gewoond duss :rolleyes:

En geloof me honnepon, jij hebt er geen flauw idee van wat ik nodig heb, eerst denken en dan prikken :fparty:

volgens mij heeft hij het over wat goed voor schaap is en niet over jou..
Of lees ik het nou verkeerd? :haha:

MaRiaH
09-09-06, 21:29
Geplaatst door Qaiys

Had je ook kunnen vragen toen het vriendengroepje allerlei woorden zoals zieke aandachtsgeile funditrut voor de moslima gebruikte. Je denkt toch niet dat ik zomaar naar iemand met modder gooi.

Je moet niet iedereen over één kam scheren jij..
Niet iedereen heeft vrienden :ego:

sidi bibi
09-09-06, 21:33
Geplaatst door Aicha1976
Waar heb jij het in godsnaam over, moet jij niet Ieperkaas zijn billen af gaan vegen of zo :haha:

Ik ben half Marokkaans en half Nederlands en ik heb in totaal ongeveer 3 jaar in het buitenland gewoond duss :rolleyes:

En geloof me honnepon, jij hebt er geen flauw idee van wat ik nodig heb, eerst denken en dan prikken :fparty: Oooooooooooooh, nou snappikum, nee joh, ik dacht dat je uit curcao kwam, zo'n echte, die kunnen verbaal ook heel wat aan, het was overigens maar een voorstel :cool: en niet rotzooien in de goede verstandhouding tussen mij en ieperkaas. heb zelf ook halve marokkaanse kleindochters

sidi bibi
09-09-06, 21:42
Geplaatst door MaRiaH
volgens mij heeft hij het over wat goed voor schaap is en niet over jou..
Of lees ik het nou verkeerd? :haha:

sidi bibi
09-09-06, 21:46
Geplaatst door MaRiaH
volgens mij heeft hij het over wat goed voor schaap is en niet over jou..
Of lees ik het nou verkeerd? :haha: Ik hoop dattie nu goed gaat, mijn internetverbinding is heel slecht op dit moment, valt steeds weg, maar je leest het goed

Aicha1976
09-09-06, 21:50
Geplaatst door sidi bibi
Oooooooooooooh, nou snappikum, nee joh, ik dacht dat je uit curcao kwam, zo'n echte, die kunnen verbaal ook heel wat aan, het was overigens maar een voorstel :cool: en niet rotzooien in de goede verstandhouding tussen mij en ieperkaas. heb zelf ook halve marokkaanse kleindochters


Uh maar als ik Antilliaanse zou zijn, zou deze negerbullshit toch helemaal overboden zijn :cheefbek:

Weet je wat, het is een misverstand ok, high five :hihi:

sidi bibi
09-09-06, 22:01
Geplaatst door Aicha1976
Uh maar als ik Antilliaanse zou zijn, zou deze negerbullshit toch helemaal overboden zijn :cheefbek:

Weet je wat, het is een misverstand ok, high five :hihi:
Geen probleem, heb het zelf ook al meegemaakt dat ik iets totaal verkeerd las en met rode oortjes achter het scherm zat na een terechte reactie, maar ga door, ik mag je humor wel

Aicha1976
09-09-06, 23:28
Geplaatst door sidi bibi
Geen probleem, heb het zelf ook al meegemaakt dat ik iets totaal verkeerd las en met rode oortjes achter het scherm zat na een terechte reactie, maar ga door, ik mag je humor wel


Chapeau :fpetaf:

mark61
10-09-06, 01:07
Geplaatst door Qaiys
Moet je op Aruba eens zeggen, ik durf te wedden dat je meteen cocosnoot naar je hoofd geslingerd krijgt.

Je bent iig een gore racist. Er zijn geen kokospalmen op Aruba vzv ik weet; de plant is iig niet inheems.

De rest van je post is gewoon te dom voor woorden, magoed, dat is hier al uiteengezet.

mark61
10-09-06, 01:09
Geplaatst door Qaiys
Natuurlijk kun jij mij niet raken. Het enige wat mij intresseert is dat ik als jokkebrok wordt neergezet omdat jij en onze pavlovhaantje onder de term antiliaan meteen neger met allerlei fantasien verstaan.

Vertel nog eens over Arubanen en kokosnoten, loslippige loser?

Julien
10-09-06, 01:21
Geplaatst door Qaiys
De frans/italiaanse chiwawa-poedeltje sla ik natuurlijk over.

Had je ook kunnen vragen toen het vriendengroepje allerlei woorden zoals zieke aandachtsgeile funditrut voor de moslima gebruikte. Je denkt toch niet dat ik zomaar naar iemand met modder gooi. Dan heb ik het niet eens over de woorden die ze voor mij gebruiken.Maar ach het vriendengroepje ontfermt zich over elkaar maar ze kijken er raar van op als je voor een moslima opkomt.

Anywayz dat is nu niet de discussie hier.

marokkaanse hypocriete sukkel die je bent. ik vraag je om een uitleg voor je racistische opmerking. meer niet. en hou je "franse chiwawa"blabla voor je graag..

Qaiys
10-09-06, 01:21
Geplaatst door mark61
Je bent iig een gore racist. Er zijn geen kokospalmen op Aruba vzv ik weet; de plant is iig niet inheems.

De rest van je post is gewoon te dom voor woorden, magoed, dat is hier al uiteengezet.

Natuurlijk, ik ben diegene die een antiliaan gelijkstelt aan een neger.

Wat zeg je nu? Zijn er geen cocosnoten in Aruba? Ga vliegen vangen of zo sufferdje.

Weet je wat te dom voor woorden is? Dat je je fantasie meteen de vrije loop laat gaan als je het woord antiliaan hoort en allerlei fantasien krijgt van negers.

Qaiys
10-09-06, 01:23
Geplaatst door mark61
Vertel nog eens over Arubanen en kokosnoten, loslippige loser?

Dat je het niet in je hoofd moet halen om een arubaan gelijk te stellen met een neger. Je krijgt meteen een cocosnoot naar je nichtenkop gegooid.

Qaiys
10-09-06, 01:27
Geplaatst door Julien
marokkaanse hypocriete sukkel die je bent. ik vraag je om een uitleg voor je racistische opmerking. meer niet. en hou je "franse chiwawa"blabla voor je graag..

Hier neem je hondenbrokjes en hou je koest.

http://www.xaostools.com/gallery/flashbox/dogfood.ck.jpg


http://www.pizzeys.com/images/food_dogfood.jpg

Julien
10-09-06, 01:29
Geplaatst door Qaiys
Hier neem je hondenbrokjes en hou je koest.

http://www.xaostools.com/gallery/flashbox/dogfood.ck.jpg


http://www.pizzeys.com/images/food_dogfood.jpg

geef ze maar aan je moeder die kan ze beter gebruiken

Julien
10-09-06, 01:31
ohja ieperkaas/ ZS: na je racistische opmerkingen over joden, fransen, nederlanders, homo's, vrouwen en antilianen zou ik nu graag een racistische opmerking willen horen over Grieken. Jij al hypocriet zijnde bent daar namelijk zo goed in.

mark61
10-09-06, 01:31
Geplaatst door Qaiys
Wat zeg je nu? Zijn er geen cocosnoten in Aruba? Ga vliegen vangen of zo sufferdje.

Ingevlogen uit Miami. Kom je wel s buiten Rotterdam?


Weet je wat te dom voor woorden is? Dat je je fantasie meteen de vrije loop laat gaan als je het woord antiliaan hoort en allerlei fantasien krijgt van negers.

Ja tis totaal gefantaseerd.

Good Kahuna
10-09-06, 01:33
Yep.

Louter gebekvecht.

Succes ermee.

Qaiys
10-09-06, 01:33
Geplaatst door Julien
geef ze maar aan je moeder die kan ze beter gebruiken

Mijn moeder is geen francaise. Je moet niet wat je thuis gewend bent op een Marokkaan projecteren.

Aicha1976
10-09-06, 01:33
Geplaatst door Qaiys
Natuurlijk, ik ben diegene die een antiliaan gelijkstelt aan een neger.
Nee, jij bent degene die zich al een halve dag of zo belachelijk maakt :gniffel:



Wat zeg je nu? Zijn er geen cocosnoten in Aruba? Ga vliegen vangen of zo sufferdje.

Er zijn wel kokosnoten maar die palmbomen zijn inderdaad niet inheems, wanneer was jij voor het laatst op Aruba trouwens :moe:



Weet je wat te dom voor woorden is? Dat je je fantasie meteen de vrije loop laat gaan als je het woord antiliaan hoort en allerlei fantasien krijgt van negers.
Weet je wat bijzonder is, dat als men het bijvoorbeeld over breinaalden heeft, jij het nodig vindt homofielen erbij te betrekken :hihi:

Julien
10-09-06, 01:34
Geplaatst door Qaiys
Mijn moeder is geen francaise.

weet ik ze is een manke chiwawa

Qaiys
10-09-06, 01:36
Geplaatst door Aicha1976
Nee, jij bent degene die zich al een halve dag of zo belachelijk maakt :gniffel:
Daarom kom je onze pavlovhaantje te hulp.


Er zijn wel kokosnoten maar die palmbomen zijn inderdaad niet inheems, wanneer was jij voor het laatst op Aruba trouwens :moe: Alsof dat de issue is.


Weet je wat bijzonder is, dat als men het bijvoorbeeld over breinaalden heeft, jij het nodig vindt homofielen erbij te betrekken :hihi: Uitleg over homosexuelen en psychiatrie is al gegeven.

Julien
10-09-06, 01:38
Geplaatst door Good Kahuna
Yep.

Louter gebekvecht.

Succes ermee.

Ja he.. hoe zou dat nou toch komen?

WEER stel ik een simpele vraag aan ZS, zonder te kwetsen en te beledigen..
en WEER word ik vanuit het niets uitgescholden door deze eerste klas hypocriet..

Je hebt het weer voor elkaar ZwartSchaap.. een topic naar de klote geholpen.. en het meest grappige is nog wel dat het je EIGEN topic is WHAHAHAHAHA

Aicha1976
10-09-06, 01:38
Geplaatst door Qaiys
Dat je het niet in je hoofd moet halen om een arubaan gelijk te stellen met een neger. Je krijgt meteen een cocosnoot naar je nichtenkop gegooid.

Ach gut, ik ken heel veel Arubanen en die zouden echt in hun broek pissen van het lachen als ze dit zouden lezen :haha:

Schaap is Aruba expert vandaag :rolleyes:

Qaiys
10-09-06, 01:39
Geplaatst door Julien
weet ik ze is een manke chiwawa

Ik heb je geen prive info gevraagd over je moeder.

Julien
10-09-06, 01:41
Geplaatst door Qaiys
Ik heb je geen prive info gevraagd over je moeder.

ik had het ook over jouw moeder, maar het kan zijn dat brokjes te duur zijn voor haar

Qaiys
10-09-06, 01:41
Geplaatst door mark61
Ingevlogen uit Miami. Kom je wel s buiten Rotterdam?


Hou nou maar op sufferd. Als je niet eens weet dat er cocospalmen groeien op Aruba dan moet je jezelf niet nog dieper in de shit praten.


Ja tis totaal gefantaseerd. Mijn complimenten dat je dat eindelijk toegeeft.

Qaiys
10-09-06, 01:42
Geplaatst door Julien
ik had het ook over jouw moeder, maar het kan zijn dat brokjes te duur zijn voor haar

Mijn ma is geen francaise, dat soort ''delicatesse'' eten wij niet.

Aicha1976
10-09-06, 01:43
Geplaatst door Qaiys
Daarom kom je onze pavlovhaantje te hulp.

De enige die hulp nodig heeft, ben jij :hihi:



Alsof dat de issue is.

Wie begint er over kokosnoten gooiende Arubanen :denk:



Uitleg over homosexuelen en psychiatrie is al gegeven.
Nou, doe eens wat met die kennis :fparty:

mark61
10-09-06, 01:44
Geplaatst door Qaiys
Hou nou maar op sufferd. Als je niet eens weet dat er cocospalmen groeien op Aruba dan moet je jezelf niet nog dieper in de shit praten.

Er groeien cocospalmen in Leiden. De associatie is van jou, en racistisch.

Qaiys
10-09-06, 01:45
Geplaatst door mark61
Er groeien cocospalmen in Leiden. De associatie is van jou, en racistisch.

Ga je nou wartaal uitslaan?

Julien
10-09-06, 01:46
Geplaatst door Qaiys
Mijn ma is geen francaise, dat soort ''delicatesse'' eten wij niet.

Iperkaas, ik ga hier niet verder op in. We weten allemaal dat je een racist bent. Maar geef het nou maar gewoon toe.

Maarten
10-09-06, 01:48
Geplaatst door Qaiys

Rustig Q, Blonde schrijft nu waarempel iets van meerdere alinea's.
Maakt niet uit wat er staat, maar dit moet je een doorbraak noemen.
Zoiets moet je liefdevol begeleiden. Je moet nooit uitsluiten, dat er uit die misthoop nog eens wat moois opbloeit..
Tís wel een boel bonzai-werk, maar op zich moet het kunnen.. als je er een hobby van wil maken..

Qaiys
10-09-06, 01:50
Geplaatst door Aicha1976
De enige die hulp nodig heeft, ben jij :hihi:

Probeer eens de AA, kom je van je probleem af hoef dan hoef je tenminste je hulpbehoefte niet op anderen te projecteren. :cola:


Wie begint er over kokosnoten gooiende Arubanen :denk: De issue was dat volgens onze pavlovhaantje geen cocospalmen groeien op aruba. Wel bij de les blijven. Een glaasje minder drinken kan ook helpen. :denk:


Nou, doe eens wat met die kennis :fparty:

Dat heb ik al gedaan, ik heb onze huisnicht al wat tips gegeven.

Qaiys
10-09-06, 01:52
Geplaatst door Maarten
Rustig Q, Blonde schrijft nu waarempel iets van meerdere alinea's.
Maakt niet uit wat er staat, maar dit moet je een doorbraak noemen.
Zoiets moet je liefdevol begeleiden. Je moet nooit uitsluiten, dat er uit die misthoop nog eens wat moois opbloeit..
Tís wel een boel bonzai-werk, maar op zich moet het kunnen.. als je er een hobby van wil maken..

Oeps..daar gaat mijn tijdelijke vacature van rattenvanger. Wedden dat ze nu meteen op jou gaan duiken. :hihi:

Aicha1976
10-09-06, 01:56
Geplaatst door Maarten
Rustig Q, Blonde schrijft nu waarempel iets van meerdere alinea's.
Maakt niet uit wat er staat, maar dit moet je een doorbraak noemen.
Zoiets moet je liefdevol begeleiden. Je moet nooit uitsluiten, dat er uit die misthoop nog eens wat moois opbloeit..
Tís wel een boel bonzai-werk, maar op zich moet het kunnen.. als je er een hobby van wil maken..


Luister eens Ome Willem, kom jij weer eens je riedeltje afdraaien of heb je iets nieuws verzonnen :hihi:

Wanneer dringt het tot jou door dat jouw absurde hersenspinsels mij niet boeien :vlammen:

Ga toch iemands systeem beheren of ben je ondertussen kantinejuf :staart:

mark61
10-09-06, 01:59
Geplaatst door Qaiys
Oeps..daar gaat mijn tijdelijke vacature van rattenvanger. Wedden dat ze nu meteen op jou gaan duiken. :hihi:

Je bijt idd. vnl. in je eigen staart.

mark61
10-09-06, 02:00
Geplaatst door Maarten
Rustig Q, Blonde schrijft nu waarempel iets van meerdere alinea's.
Maakt niet uit wat er staat, maar dit moet je een doorbraak noemen.
Zoiets moet je liefdevol begeleiden. Je moet nooit uitsluiten, dat er uit die misthoop nog eens wat moois opbloeit..
Tís wel een boel bonzai-werk, maar op zich moet het kunnen.. als je er een hobby van wil maken..

Halfslachtige poging tot misplaatste solidariteit. Zoals bij Schaap het racisme ervan af druipt heb jij je sexisme. Ieder zijn meug.

Qaiys
10-09-06, 02:01
Geplaatst door mark61
Je bijt idd. vnl. in je eigen staart.

Dommie, alleen ratten hebben een staart, rattenvangers niet.

Aicha1976
10-09-06, 02:01
Geplaatst door Qaiys
Probeer eens de AA, kom je van je probleem af hoef dan hoef je tenminste je hulpbehoefte niet op anderen te projecteren. :cola:

Die obsessie met drank is ook wat saai aan het worden en daarbij zou ik zelfs als ik dronken was nog beter bij mijn positieven zijn dan jij :rolleyes:



De issue was dat volgens onze pavlovhaantje geen cocospalmen groeien op aruba. Wel bij de les blijven. Een glaasje minder drinken kan ook helpen. :denk:
Zie je :slaap:




Dat heb ik al gedaan, ik heb onze huisnicht al wat tips gegeven.
Jij bent zeker achterna gezeten door een Arubaan met een kokosnoot of zo :verward:

Qaiys
10-09-06, 02:05
Geplaatst door mark61
Halfslachtige poging tot misplaatste solidariteit. Zoals bij Schaap het racisme ervan af druipt heb jij je sexisme. Ieder zijn meug.

Minder fanta drinken gozertje, het tast je realiteitszin aan.

Qaiys
10-09-06, 02:09
Geplaatst door Aicha1976
Die obsessie met drank is ook wat saai aan het worden en daarbij zou ik zelfs als ik dronken was nog beter bij mijn positieven zijn dan jij :rolleyes: :

Je loopt hier zo vaak te verklaren dat je aan het zuipen bent en dipsy bent en dan allerlei wartaal gaat uitslaan. Logisch dat ik denk dat je weer te veel gezopen hebt.


Zie je :slaap:
Telkens weer zie ik dat je de plank misslaat, drank maakt meer stuk dan je lief is.


Jij bent zeker achterna gezeten door een Arubaan met een kokosnoot of zo :verward Ik loop niet heupwiegend in mijn slippie rond.

Aicha1976
10-09-06, 02:10
Geplaatst door Qaiys
Minder fanta drinken gozertje, het tast je realiteitszin aan.

Mag er nog uberhaupt nog wat gedronken worden van onze huisfundiwannabe die in nichtententen rondhangt :verward:

Zou hij daar Maarten hebben leren kennen :zozo:





Snoezige bijnaam Q :verliefd:

mark61
10-09-06, 02:11
Geplaatst door Qaiys
Minder fanta drinken gozertje, het tast je realiteitszin aan.

Gek, dat je niet over alcohol begint.

mark61
10-09-06, 02:12
Geplaatst door Qaiys
Ik loop niet heupwiegend in mijn slippie rond.

Wat is dat toch met die oversexte fantasie daar in Rotterdam?

Aicha1976
10-09-06, 02:14
Geplaatst door Qaiys
Je loopt hier zo vaak te verklaren dat je aan het zuipen bent en dipsy bent en dan allerlei wartaal gaat uitslaan. Logisch dat ik denk dat je weer te veel gezopen hebt. Telkens weer zie ik dat je de plank misslaat, drank maakt meer stuk dan je lief is.

Oh, een Vakkevullervoyeur, ook dat nog :tik:



Ik loop niet heupwiegend in mijn slippie rond.
Wanneer heb jij mij heupwiegend in mijn slippie rond zien lopen :rood:




Wij mochten toch niet over negers fantaseren maar jij wel over mij :cheefbek:

Qaiys
10-09-06, 02:15
Geplaatst door Aicha1976
Mag er nog uberhaupt nog wat gedronken worden van onze huisfundiwannabe die in nichtententen rondhangt :verward:

Zou hij daar Maarten hebben leren kennen :zozo:

Snoezige bijnaam Q :verliefd:

Zie je, je hebt weer teveel gedronken. Ik ben geen david, voor nichtententjes moet je bij david zijn.

Qaiys
10-09-06, 02:16
Geplaatst door mark61
Gek, dat je niet over alcohol begint.

Als je dat wilt meedelen dat je alcohol gezopen hebt mag dat van mij. :haha:

Qaiys
10-09-06, 02:18
Geplaatst door mark61
Wat is dat toch met die oversexte fantasie daar in Rotterdam?

Doe niet zo schijnheilig, alle topics die hier over sex en fantasien gaan worden vrijwel alleen bezocht door het autochtone vriendengroepje van maroc.nl

mark61
10-09-06, 02:19
Geplaatst door Qaiys
Als je dat wilt meedelen dat je alcohol gezopen hebt mag dat van mij. :haha:

Vzv. ik kan zien ben jij vnl. vreselijk geïnteresseerd in wat andere mensen drinken.

Aicha1976
10-09-06, 02:22
Geplaatst door Qaiys
Zie je, je hebt weer teveel gedronken. Ik ben geen david, voor nichtententjes moet je bij david zijn.

Jij vertelde gisteren meen ik nog over dat nichtenbarretje van je :love2:

Daarbij vertelde je een half jaar geleden nog dat je alle homobarretjes in je buurt hebt geteld :hihi:



Geloof me, ik drink niet teveel, volgens mij ben jij het :denk:

Qaiys
10-09-06, 02:23
Geplaatst door Aicha1976
Oh, een Vakkevullervoyeur, ook dat nog :tik:

Zo mooi, dat je toegeeft dat je het vaak over je drinkgedrag hebt in vakkenvullen.


Wanneer heb jij mij heupwiegend in mijn slippie rond zien lopen :rood: Oke niet heupwiegend, dat is teveel eer voor je. Beter had ik gezegd strompelend van de drank.


Wij mochten toch niet over negers fantaseren maar jij wel over mij :cheefbek: Je mag van mij fantaseren over wat je wilt, maar projecteer en reken je fantasien met negers niet mij aan.

mark61
10-09-06, 02:25
Twas wel een kortdurende solidariteit. Heppie ook niet veel aan.

mark61
10-09-06, 02:26
Geplaatst door Qaiys
Je mag van mij fantaseren over wat je wilt, maar projecteer en reken je fantasien met negers niet mij aan.

Sjongejonge. Ik zie er hier toch maar 1 fantaseren.

Qaiys
10-09-06, 02:27
Geplaatst door Aicha1976
Jij vertelde gisteren meen ik nog over dat nichtenbarretje van je :love2:

Dat was geen nichtenbar, dat was mijn stamcafe waar na een aantal jaren nichten op af kwamen omdat daar een nicht werkte.


Daarbij vertelde je een half jaar geleden nog dat je alle homobarretjes in je buurt hebt geteld :hihi:

Als je meer dan 30 jaar in dezelfde buurt woont dan ken je elke straatsteen uit je hoofd.


Geloof me, ik drink niet teveel, volgens mij ben jij het :denk: Ik geloof je niet tot dat het tegendeel is bewezen en je minder over je drankgebruik schrijft.

Qaiys
10-09-06, 02:30
Geplaatst door mark61
Twas wel een kortdurende solidariteit. Heppie ook niet veel aan.

Solidariteit is jouw uitgangspunt omdat je dat gewend bent met het vriendengroepje. Je hoeft je kop niet ieders reet te stoppen om geliefd te worden. Waarom denk je dat je de bijnaam pavlovhaantje hebt gekregen?

Qaiys
10-09-06, 02:32
Geplaatst door mark61
Sjongejonge. Ik zie er hier toch maar 1 fantaseren.

Ja iemand die een antiliaan gelijkstelt aan een neger en daarbij allerlei fantasien krijgt en dan de ander beschuldigt van jokken. Of beweren dat er geen cocospalmen groeien op aruba en dat de ander dan wel een racist moet zijn omdat hij dat zegt. :haha:

Qaiys
10-09-06, 02:34
Geplaatst door mark61
Vzv. ik kan zien ben jij vnl. vreselijk geïnteresseerd in wat andere mensen drinken.

Als ze allerlei domme zaken lallen mag je ze er best wel op wijzen dat het hun schrijfgedrag danig beinvloedt door hun drankgebruik.

Aicha1976
10-09-06, 02:34
Geplaatst door Qaiys
Zo mooi, dat je toegeeft dat je het vaak over je drinkgedrag hebt in vakkenvullen.
Ik bepaal helemaal zelf waar ik het over heb. Jij geeft toe dat je meeleest :zozo:



Oke niet heupwiegend, dat is teveel eer voor je. Beter had ik gezegd strompelend van de drank.

Als jij zo aan een borrel toe bent, moet je maar bidden om vrijstelling of zo en voor de laatste keer, jij weet niet hoeveel ik drink en dat zal je ook nooit weten dus maak er maar een mooi verhaal van mop :rood:



Je mag van mij fantaseren over wat je wilt, maar projecteer en reken je fantasien met negers niet mij aan.
Oh maak je geen zorgen, jij komt niet in mijn fantasien voor :boogjes:

Je komt er niet meer uit he want je doet desperate poginge het weinige dat er over was van je gezicht te redden, het is echt sneu :jammer:

Qaiys
10-09-06, 02:39
Geplaatst door Aicha1976
Ik bepaal helemaal zelf waar ik het over heb. Jij geeft toe dat je meeleest :zozo:

Wat ik lees is niet de issue, dat je ontkent dat je een zuiperd bent terwijl je dat zelf geschreven hebt is de issue. Kun je het nog volgen?


Als jij zo aan een borrel toe bent, moet je maar bidden om vrijstelling of zo en voor de laatste keer, jij weet niet hoeveel ik drink en dat zal je ook nooit weten dus maak er maar een mooi verhaal van mop :rood:
Ik drink geen alcohol, nooit gedronken ook. Ik weet wel dat je schrijft dat je vaak dronken/dipsy bent van wat je drinkt.


Oh maak je geen zorgen, jij komt niet in mijn fantasien voor :boogjes: Dat was niet de issue, het ging over je vraag over antilanen vaak met een cocosnoot achter mij staan. Dat soort fantasien moet je niet op mij projecteren.


Je komt er niet meer uit he want je doet desperate poginge het weinige dat er over was van je gezicht te redden, het is echt sneu :jammer: Veel woorden maar inhoudelijk gezien wartaal.

Aicha1976
10-09-06, 02:41
Geplaatst door Qaiys
Dat was geen nichtenbar, dat was mijn stamcafe waar na een aantal jaren nichten op af kwamen omdat daar een nicht werkte.

Het maakte wel indruk op je, want je hebt het er iedere keer over :stout:



Als je meer dan 30 jaar in dezelfde buurt woont dan ken je elke straatsteen uit je hoofd.

Heb je die ook geteld dan, zeg ga jij eens een baan zoeken of zo, het is overduidelijk dat je veel te veel tijd om handen hebt :student:



Ik geloof je niet tot dat het tegendeel is bewezen en je minder over je drankgebruik schrijft.
Wat jij wel of niet gelooft, zal me aan mijn heupwiegende reet roesten en nogmaals, ik schrijf wat ik wil, ga je zusje commanderen, wellicht is die wel onder de indruk van je :hihi:

Aicha1976
10-09-06, 02:47
Geplaatst door Qaiys
Wat ik lees is niet de issue, dat je ontkent dat je een zuiperd bent terwijl je dat zelf geschreven hebt is de issue. Kun je het nog volgen?

Jou volgen, uh, vind jij dat niet een beetje teveel gevraagd. Ik verwacht niet eens van jou dat je jezelf kan volgen :wtf:



Ik drink geen alcohol, nooit gedronken ook. Ik weet wel dat je schrijft dat je vaak dronken/dipsy bent van wat je drinkt.

Het woord is tipsy, dat hebben ze je in die bar vast wel eens in je oor gefluisterd of hadden die homo's smaak en lieten ze je links liggen. Het zou eea verklaren :p



Dat was niet de issue, het ging over je vraag over antilanen vaak met een cocosnoot achter mij staan. Dat soort fantasien moet je niet op mij projecteren.

Met een kokosnoot, haha, dat heb jij er ook maar voor het gemak bij verzonnen :hihi:



Veel woorden maar inhoudelijk gezien wartaal.
Dat bepaal jij niet, wie denk jij eigenlijk wel dat je bent :haha:

mark61
10-09-06, 02:53
Geplaatst door Qaiys
Als ze allerlei domme zaken lallen mag je ze er best wel op wijzen dat het hun schrijfgedrag danig beinvloedt door hun drankgebruik.

Door de fanta?

Maarten
10-09-06, 02:57
Geplaatst door Qaiys
Oeps..daar gaat mijn tijdelijke vacature van rattenvanger.

Nee hoor, dat riedeltje dat jij fluit werkt perpect. Maar die fluit van mij trekt inderdaad ook meteen hele slierten aan..
Dat spul jodelt zich waarschijnlijk door, tot diep in de nacht hier...

Ik kwam vanavond gewoon even kijken.. Keek bijvoorbeeld naar het topic van Divine, die iets ging openbaren.. Ik heb het echt helemaal gelezen, want ik snap gewoon niet dat mensen op die manier bezig KUNNEN zijn.
Zoiets ontstaat geloof ik door een tekort aan afzeikmarokkanen hier..
Bij fruitvliegen zie je dat ook: als die niks kunnen vinden, dan gaan ze echt op álles zitten..

Maar ik zit meer met Angkor's video-lijst.. Die kost me g.v.d. de hele week! :D
Maar je kunt er niet omheen he? Als je mee wil doen, dan moet je wat gezien hebben..
Of in elk geval meer doen, dan op onverklaarbare wijze op maroc.nl gaan posten, nadat er op Aruba een kokosnoot op je kop gevallen is..

mark61
10-09-06, 03:00
Geplaatst door Maarten
Nee hoor, dat riedeltje dat jij fluit werkt perpect. Maar die fluit van mij trekt

Jij hebt toch ook gewoon een smegmaslurfje? Doe je niet anders voor dan.

Aicha1976
10-09-06, 03:08
Geplaatst door Maarten
Of in elk geval meer doen, dan op onverklaarbare wijze op maroc.nl gaan posten, nadat er op Aruba een kokosnoot op je kop gevallen is..

Niet zo onaardig tegen Q, dat heeft hij niet verdiend :stomp:

Maarten
10-09-06, 03:14
Geplaatst door mark61
misplaatste solidariteit.
Nou, zoals ik hier die autochtone kuddes door die topics zie draven, lijkt het hoog tijd te worden dat de handboeken over dompteren weer grondig bestudeerd worden.
Hamelen blijkt wel te werken, maar daarmee ben je nog niet van de plaag af..

Qaiys
10-09-06, 03:22
Geplaatst door Aicha1976
Het maakte wel indruk op je, want je hebt het er iedere keer over :stout:

Ik heb het er alleen over als het onderwerp over homos gaat. Ik heb ze namelijk in het wild mogen bestuderen.


Heb je die ook geteld dan, zeg ga jij eens een baan zoeken of zo, het is overduidelijk dat je veel te veel tijd om handen hebt :student: Mijn persoonlijkheid koppel ik niet aan een baan. By the way ik studeer en werk.


Wat jij wel of niet gelooft, zal me aan mijn heupwiegende reet roesten en nogmaals, ik schrijf wat ik wil, ga je zusje commanderen, wellicht is die wel onder de indruk van je :hihi: Je mag schrijven wat je wilt maar je komt niet overtuigend over dat je niet drinkt als je telkens hier schrijft dat je weer aan de fles hebt gezeten. Je moet niet alles als commando zien. Familie houden we erbuiten

Aicha1976
10-09-06, 03:30
Geplaatst door Qaiys
Ik heb het er alleen over als het onderwerp over homos gaat. Ik heb ze namelijk in het wild mogen bestuderen.

Nee hoor, jij begint ook over homoseksuelen als het ergens anders over gaat, het is een obsessie, ik verbaas me iedere keer weer over jouw gebrek aan zelfkennis :traan1:



Mijn persoonlijkheid koppel ik niet aan een baan. By the way ik studeer en werk.

En dan nog zoveel tijd over hebben om je waardevolle postings op Maroc te gooien, dagen bij jou duren zeker langer dan 24 uur :duim:



Je mag schrijven wat je wilt maar je komt niet overtuigend over dat je niet drinkt als je telkens hier schrijft dat je weer aan de fles hebt gezeten. Je moet niet alles als commando zien. Familie houden we erbuiten
Jij moet bij jezelf nagaan hoe jij overkomt, in plaats van mij zo in de smiezen te houden en nogmaals, ik bepaal wat ik hier neerpleur, als het je niet bevalt, negeer je me maar, afgesproken :fuckit:

Qaiys
10-09-06, 03:31
Geplaatst door mark61
Door de fanta?

Vraag het onze lalletante.

Aicha1976
10-09-06, 03:34
Geplaatst door Qaiys
Vraag het onze lalletante.
Laat je tante erbuiten joh, is toch niet netjes, foei Q :hihi:

Qaiys
10-09-06, 03:38
Geplaatst door Aicha1976
Nee hoor, jij begint ook over homoseksuelen als het ergens anders over gaat, het is een obsessie, ik verbaas me iedere keer weer over jouw gebrek aan zelfkennis :traan1:

Ik heb het over homosexuelen als onze huisnicht David zijn homosexuele projecties hanteert op anderen. Heb ik je al eerder geschreven. Zal wel aan de drank liggen dat je dat nu al weer vergeten bent.


En dan nog zoveel tijd over hebben om je waardevolle postings op Maroc te gooien, dagen bij jou duren zeker langer dan 24 uur :duim: Als je geen drank gebruikt hou je ook veel energie over.


Jij moet bij jezelf nagaan hoe jij overkomt, in plaats van mij zo in de smiezen te houden en nogmaals, ik bepaal wat ik hier neerpleur, als het je niet bevalt, negeer je me maar, afgesproken :fuckit: Het is teveel eer voor je dat ik jou in het bijzonder in de gaten zou houden. Als je geen alcohol drinkt werkt het geheugen beter, probeer het eens zul je zien dat het ook bij jou werkt. Je schrijft namelijk zo vaak over je drank (mis)gebruik dat het zelfs een blinde zou opvallen. Nogmaals ik bepaal niet wat je hier neerpleurt, dat mag je zelf bepalen maar ga niet ontkennen dat je geen zuipschuit bent terwijl je dat hier telkenmale neerkalkt. Dat was de issue.

Maarten
10-09-06, 03:39
Geplaatst door Qaiys
Ik heb het er alleen over als het onderwerp over homos gaat. Ik heb ze namelijk in het wild mogen bestuderen.

Er lijkt een analogie met het antisemitisme-gedoe te zijn.
Als je dus tegen iets bent, wat specifiek joden doen, dan ben je dus een antisemiet.
Ben je tegen iets wat veel door homo's gedaan wordt, dan ben je een homohater.
Heb je het over iets wat vrouwen doen, dan ben je dus een vrouwenhater, enz enz..
En zo komt dit land zo'n beetje om in de stront van z'n eigen moraal-feticisme..

Qaiys
10-09-06, 03:40
Geplaatst door Aicha1976
Laat je tante erbuiten joh, is toch niet netjes, foei Q :hihi:

Ach gossie ga je nu fammilie erbij halen? Lalletante is een drankorgel dat heeft niets met familie te maken.

Qaiys
10-09-06, 03:43
Geplaatst door Maarten
Er lijkt een analogie met het antisemitisme-gedoe te zijn.
Als je dus tegen iets bent, wat specifiek joden doen, dan ben je dus een antisemiet.
Ben je tegen iets wat veel door homo's gedaan wordt, dan ben je een homohater.
Heb je het over iets wat vrouwen doen, dan ben je dus een vrouwenhater, enz enz..
En zo komt dit land zo'n beetje om in de stront van z'n eigen moraal-feticisme..

Ach ja ze moeten wat, helaas voor ze raak ik daar niet van onder de indruk.

Aicha1976
10-09-06, 03:53
Geplaatst door Qaiys
Ik heb het over homosexuelen als onze huisnicht David zijn homosexuele projecties hanteert op anderen. Heb ik je al eerder geschreven. Zal wel aan de drank liggen dat je dat nu al weer vergeten bent.

Wat een slap geouwehoer, word jij nooit moe van jezelf :verward:



Als je geen drank gebruikt hou je ook veel energie over.

Nou, als dit het is waar jij je energie in steekt, kan je beter gaan zuipen in je nichtenbar :tik:



Het is teveel eer voor je dat ik jou in het bijzonder in de gaten zou houden. Als je geen alcohol drinkt werkt het geheugen beter, probeer het eens zul je zien dat het ook bij jou werkt. Je schrijft namelijk zo vaak over je drank (mis)gebruik dat het zelfs een blinde zou opvallen. Nogmaals ik bepaal niet wat je hier neerpleurt, dat mag je zelf bepalen maar ga niet ontkennen dat je geen zuipschuit bent terwijl je dat hier telkenmale neerkalkt. Dat was de issue.
Dat jij issues hebt staat inderdaad als een paal boven water maar eer ? Haha, je beeldt jezelf heel wat in, tell ya what, als ik mijn tiepmiep ontsla, doe ik een goed woordje voor je okay :blauwkus:



Het is overduidelijk dat je een probleem hebt met mijn persoontje maar dat moet je zelf maar oplossen, aandachtsgeile fundiwannabe jochies zie ik als speledingetjes :zwaai:

Aicha1976
10-09-06, 03:57
Geplaatst door Qaiys
Ach gossie ga je nu fammilie erbij halen? Lalletante is een drankorgel dat heeft niets met familie te maken.

Is je lalletante getrouwd met een witmans :o


En nee, ik ga mijn familie niet erbij halen en ook niet die van jou voorlopig, die mensen hebben het al zwaar genoeg :(

Maarten
10-09-06, 04:00
Geplaatst door Qaiys
Ach ja ze moeten wat, helaas voor ze raak ik daar niet van onder de indruk.

Het is eigenlijk een soort flipperen: je schiet er een bal in, en dan zie je aan alle kanten de lampjes heen en weer flitsen, en een boel kabaal..
En als je het nou nog ergens over kon hébben hier, dan kon je misschien nog wat anders doen, maar met dit volk heeft dat niet veel zin.

Aicha1976
10-09-06, 04:05
Geplaatst door Qaiys
Ach ja ze moeten wat, helaas voor ze raak ik daar niet van onder de indruk.

Maar toch bedankt voor het openen van deze topic, je had zeker energie over :hihi:

Qaiys
10-09-06, 04:05
Geplaatst door Aicha1976
Wat een slap geouwehoer, word jij nooit moe van jezelf :verward:


Mijn probleem is dat ik vrijwel nooit moe word.


Nou, als dit het is waar jij je energie in steekt, kan je beter gaan zuipen in je nichtenbar :tik: Je ''welgemeende'' advies heb ik geen boodschap aan.


Dat jij issues hebt staat inderdaad als een paal boven water maar eer ? Haha, je beeldt jezelf heel wat in, tell ya what, als ik mijn tiepmiep ontsla, doe ik een goed woordje voor je okay Niet ik heb issues maar je raakt de draad kwijt waarover het ging.

HEt ging niet over mijn eer, ken je de uitdrukking niet ''het is teveel eer voor je''. Je zou best wel meer respect kunnen opbrengen voor je ''tiepmiep''.


Het is overduidelijk dat je een probleem hebt met mijn persoontje maar dat moet je zelf maar oplossen, aandachtsgeile fundiwannabe jochies zie ik als speledingetjes :zwaai: Ik heb met niemand een probleem. Ik kan zo een stuk of 10 reakties van jou op mijn schrijfsels citeren waar ik je juist links laat liggen enn niet eens beantwoord die duidelijk tot uitdrukking brengen dat jij diegene bent die een ''probleem'' met mij hebt. Dus ga nu niet op de aandachtsgeile toer want het tegendeel is waar.

Qaiys
10-09-06, 04:09
Geplaatst door Aicha1976
Maar toch bedankt voor het openen van deze topic, je had zeker energie over :hihi:

Deze topic heb ik geopend om aan te geven dat je een antilliaan niet gelijk moet stellen aan een neger zoals jij en onze pavlovhaantje deden en daarbij jullie fantasien op mij wilden projecteren.

Ik heb zat energie over om het complete vriendengroepje dagenlang bezig te kunnen houden.

Aicha1976
10-09-06, 04:11
Geplaatst door Maarten
Het is eigenlijk een soort flipperen: je schiet er een bal in, en dan zie je aan alle kanten de lampjes heen en weer flitsen, en een boel kabaal..
En als je het nou nog ergens over kon hébben hier, dan kon je misschien nog wat anders doen, maar met dit volk heeft dat niet veel zin.

Tegenover mijn werk zit er een groezelig oud mannetje op een bank iedere dag een beetje voor zich uit te mompelen...als ik hem zie, denk ik altijd aan jou :love:

Aicha1976
10-09-06, 04:26
Geplaatst door Qaiys
Mijn probleem is dat ik vrijwel nooit moe word.

Helaas niet je enige probleem maar goed ik kan alleen maar hopen dat je ooit volwassen genoeg wordt om ook die te erkennen :slaap:



Je ''welgemeende'' advies heb ik geen boodschap aan.

Oh net als ik geen boodschap heb aan dat gejammer van jou over mijn drankgebruik bedoel je :zozo:



Niet ik heb issues maar je raakt de draad kwijt waarover het ging.

Nee, ik raak de draad niet kwijt, ik wilde je even aan je issues herinneren en dat is mijn goed recht :vingers:



HEt ging niet over mijn eer, ken je de uitdrukking niet ''het is teveel eer voor je''. Je zou best wel meer respect kunnen opbrengen voor je ''tiepmiep''.

Het is mijn tiepmiep en ik noem haar hoe ik wil. Maar jij je zin, ik zal jou lalletante noemen. Hoor trouwens wie het over respect heeft :rolleyes:



Ik heb met niemand een probleem. Ik kan zo een stuk of 10 reakties van jou op mijn schrijfsels citeren waar ik je juist links laat liggen enn niet eens beantwoord die duidelijk tot uitdrukking brengen dat jij diegene bent die een ''probleem'' met mij hebt. Dus ga nu niet op de aandachtsgeile toer want het tegendeel is waar.
Natuurlijk reageer ik wel eens op jou, vaak denk ik dat die priksels van jou grappig bedoeld zijn, ik bedoel, jij kan echt slap ouwehoeren hoor :hihi:

En op welke toer ik ga, ventje, dat is aan mij. Nu ga ik lekker naar bed, veel plezier nog :zwaai:

Qaiys
10-09-06, 04:43
Geplaatst door Aicha1976
Helaas niet je enige probleem maar goed ik kan alleen maar hopen dat je ooit volwassen genoeg wordt om ook die te erkennen :slaap:


Laten we het maar niet over jouw problemen hebben die je allemaaal niet erkent. :hihi:


Oh net als ik geen boodschap heb aan dat gejammer van jou over mijn drankgebruik bedoel je :zozo: Zolang je hier wartaal uitslaat moet ik je erop wijzen dat je beter minder kunt drinken als je met mij in discussie wilt treden.


Nee, ik raak de draad niet kwijt, ik wilde je even aan je issues herinneren en dat is mijn goed recht :vingers: Ik heb je al legio voorbeelden gegeven waar je de draad kwijtraakt


Het is mijn tiepmiep en ik noem haar hoe ik wil. Maar jij je zin, ik zal jou lalletante noemen. Hoor trouwens wie het over respect heeft :rolleyes: Het is niet jouw eiegndom, het is je collega. Je mag haar noemen wat je wilt, het getuigt alleen dat je geen respect voor haar hebt.


Natuurlijk reageer ik wel eens op jou, vaak denk ik dat die priksels van jou grappig bedoeld zijn, ik bedoel, jij kan echt slap ouwehoeren hoor :hihi: Zeur dan niet dat ik jou moet negeren vanwege een vermeende probleem. Ik reageer namelijk vrijwel nooit op jou.


En op welke toer ik ga, ventje, dat is aan mij. Nu ga ik lekker naar bed, veel plezier nog :zwaai: Schrijf mij dan ook niet voor op wie en wanneer ik moet reageren.

Nou, slaap lekker dan lalletante ! :hihi: